HIER Lisanne heeft gisteraaf om 22.30 de laatste voeding gehad en kwam vanochtend pas om 08.45 en nu ligt ze weer te slapen de slaapkop. verder heb ik t weekend geen verbinding gehad, klote laptop!! Zaterdag lekker gebarbeknoeid en gister bij mn ouders geweest. kleintje haha, ja we hebben haar omgedoopt tot speknek in de goede zin van t woord hihi. ja ze begint pas sinds 3 weken echt babyvet te creeeren en heeft dus pas die plooien hahah. hihi lekker snugger van je vriend. haha ano kon je t weer niet laten haha. ik heb hier precies t zelfde hoor er gaat geen week voorbij zonder dat ik wat voor haar koop alies wat goed van melanie zeg nou maar hopen dat ze t volhoud kleertjes ik heb haar gister een nieuwe outfit aangedaan met korte mouwtjes en ik had wel een vest bij me voor haar. ik zal zo ff een foto plaatsen funny gebruik je voeding voor hongerige baby's? ik begrijp dat je er moe van bent en dan heb je ook nog een tweeling rondlopen germini wat goed van kai dat hij t zo goed doet met je nieuwe schema. Fijn dat kai woensdag al geholpen kan worden en hopen dat hij dan snel van de pijn af is plassen lisanne plast altijd veel haha gwendolyn respect hoor dat je dat aandurft. ram hopen dat de druppel helpen poepen haha zo poept ze een week niet en nu al 3 dagen achter elkaar bijna 2 luiers per dag vol hihi lindavnr wat doen ze t toch goed zeg!! wat vervelend van die bultjes en rode wangetjes zeg. lisanne had dat ook en op t cb zeiden ze dat t baby acne was. gelukkig is t al minder geworden met de pukkeltjes en zijn de wangetjes ook niet rood meer. en idd ik zou gewoon t badzitje omruilen hoor. lekker uiteten geweest zo te lezen? wat hebben ze zich voorbeeldig gedragen zeg. wat een gave foto zeg zo in de box en ook nog elkaars handjes vast houden en die wipstoeltjes zijn echt stoer douchestraal Lisanne vind t echt geweldig dan doet ze haar oogjes dicht en dan geniet ze er echt van. net dr vader. kussie lekker dan een ontstoken wond daar ben je klaar mee. Baker je stan in voor de nacht? misschien helpt t ook bij hem! wat is de bio vader toch een lulletje rozewater zeg!! wat een lekkerding is stan toch en wat ben je toch een stralende moeder zeg! mamamazzeldagen jezus wat was t daar druk zeg. ik wilde nog een extra setje krabwantjes hebben en zwitsal zonnebrandcreme maar beide hadden ze natuurlijk niet meer. wel heb ik 2 jurkjes gekocht een legging en een t-shirt en nog zo'n leuk ding voor aan de tut met kraaltjes, en een rammelaar koninginnendag gaan we gewoon hier in houten ff op t rond kijken. ik wilde graag iets voor lisanne in hard oranje hebben maar dat hebben ze nergens in mt 56 en bij de h&m was alles uitverkocht lynette zzozo uit logeren knap hoor meid dat je dat aandurft. nijnja beterschap voor karel afvallen nog maar 3.7 kilo. whoehoe na weken op +5 te hebben gestaan stond ik vrijdag op de weegschaal en ja hoor eindelijk toch weer wat afgevallen. chantal lekker hoor ff er tussenuit!!
nieuwe outfit van lisanne. ik had eerst een romper met lange mouwen eronder maar die heb ik gauw uitgedaan gister. deze outfit heb ik bij de wibra gekocht voor 6.75 das toch geen geld?? Bekijk bijlage 67696
hier krijgt ze een kusje van de kleine van mn vriendin van 19 maanden. ik had hem bij lisanne in de box gezet en vond t helemaal geweldig Bekijk bijlage 67699
Leuke foto's Setti. Vannacht ging ook super! 21.30 uur laatste fles en om 5.55 uur werd ze wakker. Gisteren heeft ze de hele middag lekker buiten in de kinderwagen geslapen. Lekker in de frisse lucht. Ze had een romper, t-shirtje met lange mouwen, een legging en een spijkerstof jurkje aan.
Ik val gewoon er weer even tussen hoor Kussie: succes bij de Ha! Setti: Ahhh wat een mooie foto's weer En speknek ahhh wat zielig haha HIer: ik heb vanmorgen toch maar eindelijk even de HA gebeld, moet vanmiddag langs komen.... Ben benieuwd! Met Esmay gaat het goed, gisteren zijn we naar de vader van mijn vriend geweest en ze heeft zich voorbeeldig gedragen! We waren er om 13.30 en gingen weer om 20.00 en al die tijd heeft ze niet gehuild maar lekker rond gekeken en bij opa en "oma" op de arm gelegen Ze weigerde alleen het flesje van de vriendin van mijn 'schoonvader' en toen ik hem gaf dronk ze wel :O Toen zei opa: oh dan doe ik het strax wel! En ze dronk toen volop haha! Volgens mij wordt het ook echt een opa's kindje, ze was volop aan het lachen naar opa en volgde hem overal! Esmay huilt trouwens nog steeds niet s'avonds als ze heeft gepoept! ZE slaapt gewoon zelfs :O doe daarom een half uur / uur nadat ze in bed is gelegd nog even controleren of ze niet gepoept heeft want vaak is dat wel zo.... Vannacht kwam ze iets eerder voor voeding om 4.30 maar ach heb toch goed kunnen slapen
@ Kussie: Succes bij de huisarts! @ Mamzie: Beterschap met je man! @ Setti: Jeetje wat slaapt Lisanne goed! Als ze om 22.30 haar fles krijgt is dit dan de laatste van de dag? Het is voor Joënna de enigste manier dat ze lekker slaapt. Zodra ze op haar rug word gelegd is het 1 mega groot drama, en blijf ik haar bed verschonen. Morgen gaan we naar het ziekenhuis toe. Hopelijk word er dan eindelijk wat gedaan. Alleen op haar voedingskussen (en dan zo schuin mogelijk) kan ze op haar rug liggen. Leuk nieuw setje heb je kocht. Staat haar heel leuk.
Even snel een vraag; hoe merk je als kindje spruw heeft? Taleah heeft een heel wit "melk" tongetje en ook melk achtige vlekjes in dr mondje. Weet niet of het nu gewoon melk is of spruw? Ze wil heel de ochtend al niet slapen, nu slaapt ze eindelijk in mn armen.. Verder doet ze het de laatste dagen echt super goed hihi..
Goedemorgen meiden!! Oohh....ik ben zo gelukkig!! Kai doet het echt al een kleine week lekker en sinds het weekend echt supergoed!! Denk dus toch dat koemelkallergie een grote oorzaak was van zijn huilen. Want sinds die pepti voeding doet hij het super! Hij huilt (krijst) alleen nog maar als hij last heeft met poepen/scheetjes laten (ws ivm de liesbreuk). Verder heeft hij babbels voor 10! En is hij supervrolijk! Zo fijn! Eindelijk kan ik echt van hem genieten! Nu de operatie nog woensdag en dan is de pijn ook hopelijk weg! Vanmiddag hebben we gesprek met de anasthesist! @setti, Jeetje wat een tijd!! Jij zal helemaal uitgerust zijn @gwen, Wat zielig dat het zolang duurt he voordat ze haar helpen! Ik weet 1000% zeker dat ze reflux heeft! Kai wilde voor zijn medicatie ook amper op zijn rug liggen, ja alleen als we zijn bedje wat schuin zette. Moest altijd huilen maar sinds de zantac vind hij het prima. Op je rug komt het maagzuur sneller omhoog en dat brand in de slokdarm. Arme meid!! Morgen moet je toch? @kussie, Succes bij de ha!! Wat een mooie foto's zag ik voorbij komen!!
Oke, zal straks even proberen. Thnx! Net ook even de ha gebeld, over spruw. Ze gaat t even overleggen. Moest bellen over mn ijzertabletten, ook daar gaat ze over overleggen want word van die tabletten helemaal beroerd. Had ze 3 dagen niet ingenomen, vergeten en toen ging het goed met me, toen nam ik er weer 1 in en gelijk voelde ik me zo slap en ontzettende diarree etc. Dus ja misschien krijg ik nu andere ofzo. Germini; wat goed zeg van Kai! Nu nog de operatie en dan kan je heerlijk echt gaan genieten.. Setti; ow wat heerlijk die tijden! En wat een leuke kleertjes.. Kleintje; klinkt als een erg gezellig weekend .
thnx. ja dat is dan de laatste voeding. ze zit nu op 4 voedingen per dag en dat gaat echt super. die 5e voeding die moet van t cb is haar echt te veel. ze spuugt minder en slaapt beter en huilt minder.
haha ja zeker. ik sta wel gelijk met steef op hoor om 7 uur dus kan ik lekker t een en ander in huis doen. wat fijn zeg dat t nu zo goed gaat met kai
wow setti das een lekkere nacht, super hoor! en wat een leuke foto's!!! mamzie nu pas voor t eerst naar t cb?vervelend van je man zeg, lijkt me behoorlijk pijn doen. etosdoos:als je de zwangerschapsdoos hebt gehaald krijg je volgens mij automatisch ook deze doos na de bevalling. alies ook al zo'n goeie nacht lekker he!! kussie ahhh wat een leuke foto, en weer lekker je eigen kleren aan, lekker hoor!!!hoe was t bij de huisarts? dit is neomi zaterdag lekker in het zonnetje (ben vergeten de foto te draaien haha) en jaja hier komt t babyvet ook eindelijk!! Bekijk bijlage 67760
Bekijk bijlage 67761 gister in het badzitje!! germini meid wat heerlijk dat het zo goed gaat met Kai!!!eindelijk een beetje rust voor jullie, genier er lekker van!!
@ Setti: oh wat een nacht!! lekker! Je staat wel vroeg op zeg! Ik duik nog lekker even terug mijn bed in als Arno om 7 uur op staat, tot een uurtje of 10. Anders ben ik echt te moe. Maar goed, zal ook wel komen door de nachtvoeding die d'r hier nog altijd wel is. @ hier: niet zo'n goeie nacht gehad wat betreft doorslapen helaas. Beide waren gewoon na 4 uurtjes weer wakker .. wel vaag, aangezien ze al nachten achter elkaar 5 en 6 uur halen. Maar goed, hopelijk is het vannacht wel gewoon weer als voorheen... @ Setti: Lieve foto's van Lisanne! Leuk nieuw setje en tis geen geld hoor! @ Ano: Aah ook kei leuk, in het badje! @ slapen: Vraagje: hebben jullie nog gewoon een dekentje in het ledikantje liggen waar ze onder slapen??
Oooooohhh, wat fijn. Zit gewoon een vreugde dansje te maken op mijn stoel voor jouw!!!!!! Dit is genieten met een hoofdletter G Wat lief dat je dit hebt onthouden. Morgen om 09.30 moeten we er zijn. Ga niet eerder weg voordat ik wat voorgeschreven heb. Het ging me vannacht echt door merg en been het huilen toen ze op haar rug lag Kun je Kai nu wel goed op zijn rug leggen? @ Setti: Fijn dat de 4 voedingen zo goed werken. Als ik me niet vergis doe jij Lisanne toch in haar badje onder de douche? Heb je dan een aankleedkussen in de badkamer liggen? Ik wil dit vanavond ook gaan proberen. Ze vind met mij onder de douche zo lekker, alleen is ze zo vreselijk sterk dat ik het soms eng vind.
Ik wel. Overdag met haar broekje aan en 's nachts zonder broekje. Overdag heb ik het bovenraampje open staan. Anders is het toch wel fris voor haar.