Maart mama's 2010

Discussie in 'De mama's' gestart door Lisil, 24 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Jippie de draagdoek is binnen en Luca ligt er heerlijk in te slapen!

Slapen:Luca ligt met een pyamaatje in een zomerslaapzakje onder een katoenen dekentje

2. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    En het dekentje dan dubbel of enkel..?

Wat heerlijk dat luca lekker ligt te slapen!!! :D

3. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Dekentje dubbel

4. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ik heb een lakentje en dekentje en het dekentje ligt nog dubbel...
    Esmay ligt graag lekker warm heb ik het idee ;)
    Ze gaat dan zonder broekje in haar slaapzakje en zo gaat ze het bed in (oh en met truitje aan)
    Wil binnenkort wel wat minder doen als het weer nog warmer wordt....

5. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    aah oke, ik was bang dat ik het te warm had gemaakt maar lijkt mee te vallen. Misschien idd broekje uitlaten..
    bij ons liggen ze in romper en pyjama, dan ingebakerd en dan deken dubbel en lakentje. maar dan ga ik maar eens beginnen met broekje uitlaten.. en ik denk gauw genoeg ook dekentje enkel!

Dankje voor de antwoorden :D

6. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    wat een heerlijke zomerse foto zeg

7. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    GWen,
    Dankjewel voor je vreugdedansje :D
    Ik vind het wel raar dat je ha niet medicatie heeft voorgeschreven! De mijne heeft dat toen gewoon gedaan, zonder verder onderzoek!
    Ik hoop dat haar slokdarm nog niet heel erg geirriteerd is!
    Kai kan zonder problemen op zijn rug nu. Voorheen lag hij in zijn wieg en die stond schuin maar nu gaat hij gewoon in zijn ledikant en daarin ligt hij recht. Hij kan nu ook tenminste in de reiswieg, voorheen gilde hij alles bij elkaar en wilde het alleen in de maxicosi. Heel veel succes morgen!!

lindavnr,
    Hier ook nog onder dekentje (dubbel) en lakentje hoor met pyamaatje aan! Vind het ook altijd lastig ook qua jasje/mutsje enzo overdag of in de auto! weet nooit zo goed wat hij aan moet!

zo om hafl 4 gesprek met anasthesist............

8. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    ahh wat lief

9. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    thnx.

ja lisanne slaapt gewoon nog onder een dekentje hoor want snachts is t best koud op haar kamer aangezien alleen de zon aan haar kant opkomt en de rest van de dag heeft ze dus geen zon.

balen zeg dat ze vannacht zo slecht geslapen hebben

10. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    haar badje staat gewoon in de badkamer naast de douche das erg handig hoor. nee ik heb daar geen aankleed kussen ik leg gewoon een handdoek klaar in de wastafel. ( we hebben een dubbele wasbak dus zon grote)

11. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    En dan in de handdoek mee naar het aankleedkussen op de babykamer? Of droog je haar daar ook af en kleed je haar daar ook aan enzo??

Ik loop wel iedere keer na het badje dus met daan of jesse in een handdoek gewikkeld naar de babykamer.. niet ideaal, want da's toch wel even koud denk ik over de gang.. maja..op de badkamer heb ik geen plaats om hem neer te leggen

12. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Wij hebben een aankleedkussen in de babykamer en badkamer, en een plank op de badkamer... ze gaat in bad op de badkamer en dan leggen we een plank op de wastafel zeg maar met een stukje er tussen zodat hij er niet kan afvallen, dan leggen we daar een aankleedkussen neer waar we Esmay dan aan en uit kunnen kleden, best handig zo'n plank :)
    Was een idee van onze kraamhulp (mn vriend wilde haar op de wasmachhine leggen met een aankleedkussen maar de wasmachine staat op pootjes en is dus te hoog voor mij :p vandaar die plank!

13. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    OH wat een idee!! Ga 't vanavond even aan Arno voorleggen! :D
    Dankje!!! :D:D:D

14. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Goedemiddag dames, heb nog niet alles gelezen, probeer ik zo te doen.
    De oudste zit op peuterspeelzaal, Nienke ligt op bed en is weer snotterig. Best zielig, want ze is zo moe en kan dan slecht slapen. Gelukkig haalt mijn vader de oudste straks weer op, zodat Nienke lekker in bed kan blijven.

Voor de rest gaat het hier zijn gangetje. Het is drukker nu met 2 kids en heb helaas niet zo veel tijd meer voor mijn laptoppie. 's Avonds doe ik nog vaak iets in het huishouden, zoals strijken of de vloer dweilen, als al het speelgoed is opgeborgen.

Tjee, jullie hebben veel gekletst zeg. :p

15. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Melanie slaapt onder een dubbel gevouwen katoenen 'fleece' deken met een laken eronder.

Had de Etos bon ook binnen. Vandaag ff de doos opgehaald.

16. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ Mamzie, pff, het moet ook heel zeer doen heh, amandelen verwijderen als je al ouder bent?:(
    Beterschap hoor, voor je mannetje!! Ennuh, hoe is het gegaan met Owen?

@ Setti, nou indd, de Bio vader is een !@#@$%^
    En Stan is inderdaad een heerlijk ventje!! En dat ik een stralende moeder ben, uhh, dat laat ik aan jullie over :D Hihi, maar zo voel ik me wel jah!
    En inderdaad mijn wond blijkt ontstoken :x:( Heb nu WEER een antibiotica kuur gekregen, Was net van die voor de blaasontsteking af!!ZUCHT!!
    En wat een superrr kleertjes heb je Lisanne aan zeg!! En dat voor die prijs, indd geen geld!! :D

@ germini, whaaah, wat heerlijk dat Kai het nu zo goed doet!! JEEJ!!!
    Superr meid!! Wat vind ik dat fijn om te lezen zeg!!

@ Eliesah, ik hoop maar dat het gewoon melk restjes waren en geen spruw is!!

@ Setti, 4 voedingen?? En ze slaapt al zolang!! Zeg wat een wonderkindje :D:D:D
    Hihi... Stan zit nog steeds op 7 voedingen (is natuurlijk ook stuk jonger) ennuh, doorslapen?? Wat is dat...
    Al moet ik zeggen dat hij vanacht voor het eerst sinds een week een goede nacht heeft gehad! Dwz. van 0:00 tot 5:45 en daarna tot 9:00 uur...

@ Ano, wauwww wat een super foto!!! En wat een heerlijk meiske is het toch!! :D

@ Lindavnr, Stan ligt indd nog onder een dekentje en dan in zijn gewone kleertjes... Maar ik wil hem eigenlijk zo gauw mogelijk in een slaapzak hebben
    want dat hij steeds zichzelf naar boven toe werkt, vind ik maar nix..

@ hier, nou ben dus bij de dokter geweest..
    En weet je, hij kon helemaal geen ruisje horen bij Stan :$
    Dus Nu moeten we over 5 weken weer komen voor een extra controle...
    En nou jah, mijn wond is dus indd ontstoken!! GROM!!
    Geen wonder dat alles me zeer doet daar!
    Ben er zooo flauw van!! Zit ik weer aan die enorme pillen! Zucht!! Dit is al de 2e antibiotica kuur in 2 weken!! NIET leuk meer!!
    Maar goed..
    Ik ben zooo opgelucht dat bij Stan nu dat ruisje niet te horen was, dat is toch een goed teken?!
    Ik kruip nu maar weer naast hem in bed, want ik ben helemaal naar de gallemiezen, en ik weet nie eens waarvan, hij had zowaar een hele goede nacht
    voor zijn doen!!

Dikke knuffel voor jullie!!!
    Liefsss

17. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

De ha heeft net terug gebeld, moeten even aankijken of het zeker wel spruw is. Anders moet ik bij de apotheek een soort van gel halen. Ben ff de naam kwijt. Net met een nat gaasje in dr mondje geweest, bij dr lipjes gaat t er wel gewoon van af alleen dr tongetje blijft zo wit, kan daar ok niet zo goed bij natuurlijk. Mm vind het maar moeilijk, als ik blijf twijfelen ga ik gewoon ff langs bij de ha van de week. ;P

Die tabletten moet ik gewoon blijven slikken, al is t maar 1tje in de week. Heb het wel echt nodig zei ze omdat mijn hb zo laag was. Maar ja ik kijk wel wat ik daarmee doe hoor. Lekker eigenwijs he hihi..

Kussie; he wat vervelend nou zeg dat je wond ontstoken is. Gelukkig is met Stan wel alles goed. Hopelijk knap je snel weer op, dikke knuffel voor jou! :)

Mamzie; ow ik weet hoe je man zich voelt, heb het zelf 4jaar geleden laten doen. Ik kon een week niet praten en kwijlde alleen maar haha, was bijna een maand uit de running. Veel beterschap en succes met je mannen verzorgen.

Hier ligt Taleah met kleertjes van die dag aan in bed onder een lakentje met dekentje (dubbel). Volgens mij is dat niet te warm hoor. Ga vd week wel een slaapzakje halen.

Het is hier weer flesjestijd, misschien tot later, liefs

18. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Nienke slaapt eindelijk. Ze is in mijn armen in slaap gevallen en gelukkig sliep ze door, toen ik haar in bed legde.

Kussiex, wat rot, dat je wond is ontstoken. Snap wat je bedoelt hoor, dat je het echt helemaal beu bent. Je wilt nu gewoon weer eens je lijf terug.
    Wat is Stan een lekker mannetje. Heeft Stan z'n biovader, zijn kind nu erkend? Krijg jij geld van die ex of helemaal niks.

Germini, wat herlijk dat Kai het ineens goed doet. Spannend voor woensdag. Is nooit leuk, je kind in het zh. Ik was er gelukkig nooit bij, als Nienke werd geprikt voor infuus ofzo. Ik zou dan geloof ik, niet zo aardig meer zijn. ;)

Plank in de badkamer, heb ik ook. Anders moest hubbie er altijd bij zijn om haar aan te pakken, want met een bloot en nat kind over de gang naar haar kamertje is niet echt handig. Ze schreeuwt nu al moord en brand, als ik haar uit badje haalt en haar op het aankleedkussen neerlegd.

Slapen, wij hebben hier duidelijk een bedmol.:D Die ligt nog onder een lakentje, dubbel dekentje en daar weer eens een dubbel dekentje overheen, dat is lekker zwaar.
    Slaapzakje, past ze nog niet in. Het hoofdje kan nog door het gat heen en dat is volgens mij niet echt de bedoeling. Maar ze trapt zich ook nog niet bloot. (kan ook niet, met al die dekens op d'r :p)

En het is alweer tijd om de oudste van de psz te halen. Je denk dat je dan eens heerlijk de tijd hebt. Niet dus....je draaft nog harder, om op tijd klaar te zijn en om op tijd weer bij de peuterspeelzaal te staan.

19. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    o nee hoor zo doe ik t ook en je houd de kleine gewoon lekker stevig vast met alleen t gezichtje bloot en die heb je dan al afgedroogt en dan is t niet koud voor ze hoor.

20. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Vind het toch raar, dat die ha op afstand kan zien of het spruw is en je dan iets voorschrijft. Zo kan ik ook ha zijn. Zal zeker eerst langsgaan als het zo blijft.

Deel Deze Pagina