Maart mama's 2010

Discussie in 'De mama's' gestart door Lisil, 24 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

K zou eerst maar es een foto opvragen, kijken of de auto overeen komt met de foto, tuurlijk moet je hier tegen in gaan! Als hij daar niet is geweest, NIET betalen toch? M'n broer heeft een paar weken terug nog een zaak gewonnen waarbij hij onterecht een bekeuring had gekregen!! SOMSSS is er nog wel gerechtigheid hier in NL
    Successss!!!

2. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    lisetje meid dat moet je niet pikken hoor, kun je de foto niet opvragen?laat ze t maar bewijzen, ik zu me echt niet betalen hoor!neomi trild ook vaak met r lipje haha

germini wauw meid wat super dat de operatie goed is gegaan!!ik hoop echt dat Kai nu minder pijn heeft en jullie eindelijk echt lekker van elkaarkunnne gaan genieten!!

linda ow das super zeg de hele week zo'n weegding, wil ik ook wel haha.

setti ahhhh wat een scheetje zeg!leuk ook in de maxicosi, ik heb nog die voetenzak erin maar die moet er snel uit want dat is nu veels te warm!

kussie meid gewoon lekker gaan hoor!je kan moelijk je hele verdere leven niet meer alleen weggaan!gewoon ook even aan jezelf en je vriendje denken, voor hem ook vast leuk even samen weg te zijn!!

hier alles prima.vanmiddag even gezellig bij n vriendin geweest!heeerlijk weer!!

3. Soda Pop

Jaaa, heerlijk dat je de weegschaal te leen hebt!! Heb ik vorige week ook gehad van de wijkverpleegkundige... Vond zo aardig!! Stan was toen in 2 dagen maar 20 gr. gegroeid.. En toen zei ze, hou hem maar voor het weekend dan kan je hem zaterdag of zondag wegen.. Ik moest er wel een paar dagen tussen laten, anders word je dol zegt ze, als je elke dag gaat wegen.. Dus tip, laat hem soms wel even een dag staan, de komende week :p

4. Soda Pop

@ all, thanks voor jullie reacties..
    Stan is de hele middag al klaar wakker en nu ook erg huilerig.. Ik zit er weer es even doorheen, ik wilde graag een paar uurtjes plat.. (Dat werd me ook zwaar aangeraden vooral nu ik die ontsteking heb.. Maar ik deed geen oog dicht met hem naast me) Ben toen maar op mijn ouders bed gaan liggen en heb even een 20 min. geslapen, maar Stan huilde daarna nog steeds. Dus op de arm en nu ligt hij zowaar even stil in de box (met JAWEL de fopper in)
    En ik heb nu wel het gevoel dat nu ik de hele middag met hem in de weer ben geweest (dus veel aandacht heb gegeven) dat ik er vanavond ook gewoon even tussenuit "mag" :)

En jullie reacties hebben me daarbij helemaal overtuigd!! Ik durf nu met een gerust hart weg te gaan... Gezien jullie het ook gewoon normaal vinden!!
    Ontzettend bedankt!! Ik ga gewoon proberen lekker te genieten van vanavond!!

Dikke knuffel voor jullie allemaal!!

Liefs

5. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    De mannen zijn weer lekker gegroeid! :D
    In 2 weken tijd is Daan 350 gram aangekomen: hij weegt nu 3770 gram.
    Jesse is 300 gram aangekomen en weegt nu 4130 gram!

Geen idee of dat een beetje normaal is, of weinig, of veel, maar ik vind het wel goed van ze! :D haha.

@ kussie: hahah neee ik ga ze echt niet elke dag wegen hoor!
    Ik denk volgende week nog een keertje, ergens in het weekend, want ze komt hem na dat weekend ophalen. Zit er mooi een week tussen :)

6. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Lisetje: gewoon bezwaar aantekenen en idd foto opvragen! Succes ermee!

Lindavnr: fijn dat je de weegschaal mag lenen :) En wat zijn ze goed gegroeid super :)

HIer even een foto van Esmay hoe ze afgelopen weekend mee op pad was met ons (jaja dan slaapt ze :p )

7. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    En dit is vandaag:

8. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    En nog eentje om het af te leren :p
    Visite zal er zo ook wel zijn... Mijn ouders en een tante komen op bezoek! Vriendlief is ook nog niet thuis maar ach die is al in de buurt dat scheelt ;)
    Ik denk dat ik vanavond niet meer online kom dus ik wens iedereen alvast een fijne dag morgen! :)

9. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Lisetje: Echt bezwaar aantekenen hoor! Maar wel stom dat je een boete kunt krijgen van iets wat jij niet bent geweest...

Germini: Wat fijn dat de operatie geslaagd is. Ik hoop dat het lijden voor Kai en jullie nu over is en jullie gewoon eens echt kunnen gaan genieten!

Lindavnr: Ze zijn super gegroeid dus dan is het goed toch. Echt beter dat er bij jou iemand langs kan komen, dat doen ze hier echt niet. Ik sjouw elke donderdag die 2 kinderen naar het CB, altijd een heel gedoe, al word ik steeds handiger.

Settui: Leuke foto!

Kussie: Veel plezier! Al; lees je dit vast niet meer, dan hoop ik toch dat het leuk was!

Hier: Het gaat prima. Vandaag op het Cb geweest en ze zijn weer flink gegroeid!
    Pepijn is nu5350 gram en op de middelste lijn van de groeicurve! Hij heeft dus zijn achterstand ingehaald. Florine is nu 4545 gram en gaat ook al aardig richting de middelste lijn. Nog even en niemand merkt dat ze te vroeg waren!
    Verder ben ik even wezen klussen, we maken een muurschildering voor de kinderen. En ik moet zeggen, het wordt echt wel mooi.
    Ik zal even een foto showen:

10. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant
    Wat een leuke foto's weer kleintje!! En wat een schattig shirtje :D

Mooie muurschildering Marye, echt knap als je dat zelf zo kunt maken.. ben benieuwd naar het eindresultaat!

Ja, snap echt niks hoe hij die boete kan hebben gekregen.. heb net nog eens na zitten denken, 17 april zijn we dus hele dag thuis geweest en s middags heeft ie in de tuin gerommeld.. en volgens de boete zou ie om 14.25 in utrecht hebben gereden?! echt heel vaag.. t is wel zn kenteken maar meer info staat er niet bij, dus we gaan idd foto opvragen! want wellicht rijdt er een auto rond met zelfde kenteken.. zou niet weten hoe het anders kan maar goed.. houd jullie op de hoogte!

Verder heeft Sem vanaf 17.50 tm 19.30 alleen maar lopen huilen huilen en nog eens huilen.. pff, toen zn fles maar gegeven.. daarna was ie stil en vrolijk aan het brabbelen tegen ons (nou ja, geluidjes maken) en jawel.. zn eerste echte lach hft ie tevoorschijn getoverd!! Het was zooooo lief, had gewoon tranen in mn ogen staan!

11. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Hier zei het cb ook dat ze GEEN spruw heeft, echt wel fijn! :)
    Zijn gewoon melk restjes zei ze..
    Zo cb is lang bij ons geweest; die vrouw dan he :p! Veel info gekregen en gegeven. Ook wat tips gehad voor de krampjes en moeilijke ontlasting. Ze moet nu na 10cc drinken even een boertje laten en dan verder laten drinken. Goed erop letten dat ze geen lucht binnen krijgt tijdens de fles etc.
    Ze zei ook dat ze eigenlijk best veel drinken krijgt; moeten proberen de nachtvoeding af te bouwen (net als jou Lisetje) anders krijgt ze 7 voedingen van 100cc, maar ja ze drinkt ze toch niet allemaal leeg.

Ook zei ze dat je ze overdag beter in bed kan leggen en niet beneden bij de tv etc. Zodat ze stilte en rust heeft! Okej is ook, maar vind ook dat ze maar aan geluiden om dr heen moet wennen, anders word het straks zo'n watje. Of niet hahaha.. is alleen maar fijn voor straks op het kdv! ;)

Van vrienden en kennissen heb ik de tip gehad om venkelthee te geven, 20cc thee en dan 70cc water met 3 schepjes voeding. Daar ga ik morgen gewoon mee beginnen. Die kids slapen nu al bijna 12 uur door dusse zeker het proberen waard dacht ik zo ;)!

Lisetje; dat meen je niet die boete. Zeker even achterhalen!

Wat een leuke foto's kwamen er weer voorbij, lekker zomers. :)

En wat zijn alle kindjes weer heerlijk gegroeid! :D

Kussie; veel plezier vanaaf. Al zul je nu misschien alweer bijna thuis zijn haha.

Germini; ooow wat fijn dat alles goed is gegaan met Kai. Zo zie je maar weer.. ;) Hopelijk knapt ie snel op!

12. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant

laat me maar even weten of dat werkt met die thee, dan ga ik dat miss ook wel proberen :) ga het vanncht eerst maar eens proberen met maar 90 cc voeding.. ben echt zo benieuwd wat ie gaat doen!

13. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    dinsdag zeiden ze tegen mij op t cb ook dat ik 'r beter boven kan leggen.moet zeggen dat ik t nu ook wel meer ga doen,ik heb ok de instelling dat ze aan geluiden moet wennen, maar ik merk dat ze de eerste week of5-6 overal doorheen sliep beneden maar nu word ze steeds makkelijker en sneller wakker.ze zei ook ze gaat t straks veel te leuk vinden beneden, die geluidjes en mesne om d;r heen dat ze straks niet meer naar boven wil, ga t nu dus maar wat meer doen.

ennn we gaan misschien morgen d'r bedje naar d;r eigen kamer doen, ben benieuwd.....kleine meisjes worden groot;)

marye leuk die muurschildering en wat fijn dat ze zo goed groeien!

14. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    Goedemorgen!!

Kai doet het nog steeds super! Heeft nog wel wat moeite met scheetjes laten maar lang niet meer zo als wat het was en het ze hebben toch aan die darm gezeten dus hij zal ook nog wel wat geiiriteerd zijn denk ik? HIj zit nu lekker te babbelen in de box!:D

boven slapen, ik liet kai ook vaak beneden maar ik merk toch nu ik hem in zijn eigen ledikantje te slapen leg het veel beter met hem gaat! hij slaapt daar langer en geeft zich sneller over aan zijn moeheid. In de box wordt hij toch elke keer weer geprikkeld.
    En ze wennen in hun ledikantje ook aan geluiden hoor! ik doe ook gewoon de droger aan en ik sta te stofzuigen enzo. Van de week zelfs een bank naar boven getild met een hoop herrie en hij slaapt gewoon door!:D

Gaan jullie nog wat leuks doen vandaag?? Wij doen het rustig aan met Kai, dus niet de drukte in. Lijkt me niet zo handig 2 dagne na een operatie;) Nou ja het is toch slecht weer! Wel effe wennen meestal gaan we amsterdam ofzo in. Nou ja het is voor een goed doel!!

15. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    Oh en kussie.............was het leuk??
    Je moet af en toe echt even lekker weggaan hoor!! Dat doe ik ook! Dat heb je gewoon even nodig en dat zorgt er voor dat je alles beter aan kan! Ik ben ook al uit eten geweest met mijn man, wezen lunchen met vriendinnen. Anders had ik het allemaal niet volgehouden hoor!

16. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Germini: Wat fijn dat het goed lijkt te gaan met Kai! Kan me voorstellen dat je niets bijzonders gaat doen vandaag, zou wel een beetje veel van het goede zijn denk ik.

Kussie: Hoe is het geweest?

Hier: Wij gaan met de kids in de draagzakken toch even de stad in. Maar niet een hele dag ofzo. Kijken wel hoe het gaat als ze de drukte te erg vinden dan ben ik zo weer thuis.

17. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    @Lisetje; Wat goed dat Sem zo goed gegroeid is!!! Tja, ik snap de logica eigenlijk ook niet nee... maar hopen dat ze toch gewoon gelijk hebben.
    Trouwens petje af dat je alweer gesport hebt. Ik wil ook weer eens gaan joggen, maar kan me er toch moeilijk tot zetten. Ik heb het ook zo druk en als het dan avond is wil ik toch effe na het eten lekker op de bank zitten.
    ;)

@Kussie; ik ben na twee weken al 2 uur met mijn moeder alleen naar de stad geweest om te winkelen. Toen miste ik Fenna wel enorm, ik wist niet hoe snel ik weer naar huis moest gaan :) Maar ik laat Fenna best vaak effe een uurtje bij papa of bij oma. Gisteren nog, ik wilde effe alleen naar de Zeeman en dus fenna bij oma gelaten.
    Maak je niet druk. Het is alleen effe wennen!

@Ach Settie, wat een heerlijke kleertjes zeg. En dat mutsje haha,echt heel schattig

@Kleintje; dat was wel effe een risico dan :p Voor hetzelfde geld had ze tijdens het knippen de hele kapper op stelten gezet.

@Lisetje; je kan de foto's opvragen he. Dan weet je het zeker. Ik kreeg ook twee keer een boete dat ik geflitst zou zijn in noord-friesland... Ja, doei, ben daar nog nooit geweest. Bleek toch een foutje te zijn.. Ik heb gewoon effe gebeld en ze hebben toen direct de foto's erbij gepakt en zagen dat ze een fout hadden gemaakt.

@Ano; hier bij ons de thuiszorg kan je gratis zo'n weegschaal huren. Misschien bij jou ook wel?

@Kleintjel; ook al zo'n schattig zonnehoedje! Ik zie dat we precies dezelfde tut hebben.

@Marije; gaaf die muurschildering!! En super dat ze zo goed op gewicht zitten!

@Eliesah; mooi! geen spruw! Nu is het toch al niet zo erg hoor bij fv als ze het heeft. Een paar dagen medicijnen en ze is er vanaf. Maar goed, beter niet dan wel.
    Nou ik ben benieuwd hoe het met de nachtvoedingen gaat verlopen dan! Het is nog wel vroeg bij jou moet ik zeggen. Wel lekker als het gaat lukken!

@Germini; Fijn fijn dat het goed gaat zo met Kai!!

@Koninginngedag; we vieren al jaren geen koninginnedag meer eigenlijk. We zijn vaak NL uitgevlucht door naar Antwerpen te gaan, maar nu zit dat er niet in. Lekker rustig aan vandaag, lekker geen visite!

Over visite; Hebben jullie nog vaak visite??? Wij bijna nog iedere dag. Ben dr zo klaar mee!!!! Kost ook echt veel geld, al die vrienden die dan weer Jupiler moeten drinken...

18. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    "Fenna is 1 month"

Wat gaat dat toch ontzettend snel!

19. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Marye: super zeg die muurschildering :) Veel plezier in de stad!

Eliesah: huh venkelthee? Kan dat geen kwaad dan?

Germini: fijn dat het goed gaat met Kai :)

Kussie: Hoe was het?

Slapen: Ik leg Esmay in de middag wel vaak boven neer (of buiten in de wandelwagen bak als het mooi weer is) maar soms blijft ze ook gewoon beneden... Ze slaapt eigenlijk niet meer s'middags tenzij we op pad gaan met dr...

Hier: Esmay heeft me gisteren enorm laten schrikken :O ze lag in haar wandelwagenbak en ineens begon ze te huilen ik ging kijken en toen zag ik een hele streep bloed onder haar oog, nou ik schrok echt!!
    DUs ik gauw gedept met een natwashandje was het gelukkig maar een klein krabwondje... het zag er namelijk echt naar uit alsof ze zich ergens aan had gesneden (was ook een hele streep bloed) maar dat was dus wat uitgelopen en in de vouw bij haar oogje gaan zitten waardoor het erger leek dan dat het was....

Gisteren avond visite gehad, was wel gezellig! Verder krijgen we niet veel visite meer... maar zijn er ook nog veel mensen niet geweest wat wel een beetje jammer is want dan zeggen ze steeds: ik bel je volgende week voor een afspraak en dan ben je inmiddels 3 weken verder en heb je nog niks gehoord, maar ach moeten ze zelf weten!

Verder zijn er nog wat problemen met de broer van mijn vriend, die is zooo stom bezig! Hij bleek al 2 maanden stiekem een ander te hebben (terwijl hij al meer dan 10 jaar samen is met zijn vriendin) en alles bij elkaar te liegen, gisteren heeft zijn vriendin hem op straat gezet (en terecht) nu zit hij bij zijn moeder waar hij over zei dat hij daar helemaal geen contact meer mee had (zowel tegen mijn vriend als zijn vader zei hij dat! die vrouw heeft namelijk een hoop vervelende dingen uitgehaald waardoor mijn vriend geen contact meer heeft) en hij heeft tegen mijn vriend over nog veel meer dingen gelogen, mijn vriend is er nu helemaal klaar mee (ik ook eigenlijk!) en heeft ook zoiets: zoek het lekker uit! Die nieuwe vriendin van hem is volgens mij ook alleen maar op geld uit want hij heeft b.v 1700 euro naar haar overgemaakt omdat ze dat hard nodig zou hebben! Nou sorry hoor maar als ik 2 maanden met iemand samen ben in de zin van een stiekeme relatie dan zou ik nooit zoveel geld over maken!!!
    Maar goed hij zoekt het maar lekker uit, wij hebben ons eigen gezinnetje :)

20. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant
    Ben ook benieuwd hoe het met kussie is geweest gisteravond, beetje genoten meis ?

@germini, fijn dat kai het idd zo goed doet! Voor jullie ook een hele geruststelling denk ik!

@boomer, ik kan niet wachten om weer te gaan ;) waarschijnlijk morgenochtend weer :D maar als ik straks ga werken zal het miss ook wel stuk moeilijker gaan haha we zien wel! Dan is er altijd t wknd nog en ik ga maar 3 daagjes werken dus komt wel goed denk ik ;)

Sem slaapt nooit beneden eigenlijk.. alleen als ie erg overstuur is, dan halen we m naar beneden en tot ie ingedut is, dan leggen m meteen boven maar anders slaapt ie altijd in zn eigen bedje.. dus ook niet in de box. Overdags is ie best vaak wakker dus dan ligt ie gezellig beneden en went ie ook aan geluid e.d.

Hij hft het best goed gedaan al zeg ik t zelf! Eerst heeft ie gisteravond flink gehuild van 18.00-19.30 daarna fles gegeven en in zn bedje gelegd.. hij kwam pas om 01.00 !!!! Gewoon 5,5 uur :D maar ja, wel een beetje te laat voor de laatste voeding maar goed.. fles gegeven en toen kwam ie om 05.00 uur dus weer 4 uurtjes :D toen pas die 90 cc gegeven... hij hft 15 min liggen huilen omdat ie (denk ik) nog honger had.. maar toen was ie stil en kwam ie pas om 08.45 weer :D

Als we de laatste voeding nou iets naar voren halen ipv 01.00 :) kunnen we de 90 cc eerder geven en het toch wat beter proberen.. maar dit vond ik al super!

@vandaag, niet veel doen denk ik.. t regent hard, is overal nat en vies weer.. miss alleen ff langs de Prenatal :D heb nog bonnen haha

Deel Deze Pagina