Maart mama's 2010

Discussie in 'De mama's' gestart door Lisil, 24 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Wauw ano wat een super gave foto's! En dat zelf gemaakt!! knap hoor! hebben jullie een speciale camera ofzo? Want dit is toch niet zomaar met een gewoon digitaal cameraatje? Super hoor!
    En tis toch ook niet zomaar zwart/wit, toch? Maar een andere tint?
    Erg mooi!!!!
    Die eerste: WOW, die ogen! érg mooi!
    En die tweede foto vind ik ook echt onwijs gaaf!!!

2. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ano: hopelijk is ze gauw weer in haar normale ritme...
    En wat een mooie foto's :) je brengt me op een idee :p misschien dat ik zondag ook ga proberen wat foto's te maken en beetje te bewerken altijd leuk :)

Sams: Esmay is op 10 maart geboren en sindsdien ben ik aan vloeien en daarna meteen mijn ongesteldheid dus sinds de geboorte eigenlijk bijna iedere dag bloedverlies :(
    Niet leuk maar goed ik kijk het nog even aan! Als het te lang blijft duren dan ga ik toch even informeren! Neem aan dat het na een week of 3 de ongesteldheid wel over moet zijn?

3. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    dank je wel linda:)
    We vinden ze zelf ook wel goed gelukt voor een eerste keer!
    Tis een spiegelreflex camera, die hebben we vlak na de geboorte gekocht zodat we wat mooiere foto's konden maken. klinkt heel duur maar valt tegenwoordig best mee hoor, en zo hoeven we geen geld uit te geven voor een fotoshoot haha dat scheeld weer.
    en die kleur qua zwart wit kun je gewoon op de computer doen!
    Maar bedankt voor je enthausiaste reactie, altijd leuk:)

4. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    ja echt mooi hoor!
    Doe je dat met photoshop ofzo?

5. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant
    @ano, wat een super mooie foto's zeg!!! die ogen op de 1e foto ;)

@chantal, je moet gewoon een keer gaan haha als je er dan eenmaal bent.. dan ben je zo weer gewend :D maar goed.. tot mn 20e wk zwangerschap sportte ik fanatiek 3x pw... maar had toen gewoon echt geen zin meer.. vanaf wk 37 begon mn zin weer ontzettend terug te komen maar ja, ging echt niet meer haha dus ben erg blij nu weer te kunnen.. begin weer beetje met opbouwen.. dus nog rustig aan, vanaf eind mei/begin juni wil ik echt weer naar kickfun gaan :D das nhu nog ff te zwaar ;)

Ik was dat met de 90 cc voeding s nachts.. hoe jij t uitlegt is idd wel logisch! Ben benieuwd hoe het vannacht weer gaat :)

@ongesteld zijn, Sem is nu over de 5 wk heen en ik ben nog niet ongesteld.. ben benieuwd hoelang t nog duurt.. al heb ik gister en vandaag wel wat buikpijn gehad, dus wie weet is het onderweg

@rode/schrale plekjes, Sem heeft zo'n plekje net in het kuiltje bij zn stuitje zeg maar.. dat moeten we ook echt goed schoonhouden en ik smeer dat ook in met Sudocreme want das zo schraal..

Wat was x-factor toch leuk om te kijken! Vond ze bijna allemaal erg goed.. ben benieuwd wie dr uit gaat!

6. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    @ Kleintje, 2 wkn lang ongesteld zijn is wel erg lang.. Ik zou het idd nog eventjes aankijken en anders even de huisarts bellen. Ik ben ooit eens 3 wkn ongesteld geweest en toen heeft de huisarts me Primolut voorgeschreven...

@ Hier, nog steeds niet ongesteld geworden terwijl ik inmiddels al wel 2 wkn flesvoeding geef. Milan is vandaag alweer 8 wkn!!

7. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    @ XFactor, ben ook erg benieuwd wie eruit moet.. Vond ze ook allemaal erg goed..

8. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Oh ja sporten: ik doe nu iedere dag zeker een kwartier wii your shape (verbrand je gemiddeld zo'n 160 kcl mee per kwartier) maar meestal een half uur tot uur als ik er energie voor heb (niet achter elkaar natuurlijk) Bevalt me best goed en voel me er beter bij!
    Sportschool is niks voor mij.... 1 omdat ik dan alleen moet en dat zoek ik niet! 2 omdat het toch best duur is (een wii is een eenmalige aanschaf) en 3 ik heb daar de motivatie niet voor :p

9. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    OOk hulde voor jou kleintje.. heb zelfs voor de wii fit weinig motivatie...:)

10. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    esmay en lisetje bedankt voor jullie reactie, leuk!!

linda nee geen photoshop.
    tis een wat uitgebreider fotobewerkingsprogramma wat ie ergens heeft gedownload.

zo ga lekker naar bed trusten meiden

11. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen

Heb de your shape ook besteld :D
    Als het goed is komt ie vandaag binnen!

12. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    hier donderdagaaf heeft ze om half 11 de laatste voeding gehad en toen schrok ik gister om 9.05 wakker van shit ze moet eten hebben dus heb ik haar wakker gemaakt die slaapkop en dus nog ff bij papa en mama in bed en om half 10 gaan douchen met haar en uiteindelijk heeft ze om 10 uur ongeveer gegeten en nog niet huilen. :$ ze vond t allemaal wel best. en vanochtend heeft ze er weer 10 uur :$ tussen gelaten en nu slaapt ze alweer :$

boomer per tiet hihi. ik kolf nu alleen nog maar s'ochtends per tiet ongeveer 100 cc en s'avonds per tiet ongeveer 150 cc.

lindavnr wat fijn dat ze jullie zo vertrouwen om de weegschaal achter te laten. ze zijn netjes gegroeid hoor ze zeggen gem. 100 - 400 gram per week is normaal

lisetje ik zou gewoon bezwaar aantekenen en de foto opvragen dan heb je kans dat t toch een ander was met alleen een cijfer of letter van t kenteken anders. ts t proberen waart. en dan weten jullie gelijk zeker dat hij/jullie daar niet geweest zijn.

kussie en wast lekker ff weg zijn??

kleintje aahh wat een scheetje is esmay toch ook. en ook al t verklein gedeelte eruit?? ze zitten gelijk een stuk beter met t rugje he

marye wat groeien ze goed zeg. en die muurschildering wordt echt leuk.

ano ik heb dat in de 2e week gehad gewoon goed droog houden en bepanthen erop doen. dat hebben wij gedaan en t was zo weg. en nu heeft ze er geen last meer van alhoewel ik t wel lastig blijf vinden om die plooi in de nek goed droog te houden hoor aangezien mw een kneiert is met eten. wat een mooie foto.s van neomi zeg

eliesah hopen dat die andere voeding snel uitkomst bied

13. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Ik heb de Wii your shape ook besteld. Ben benieuwd. :) Ik ben ook geen sportschool mens. Kan ik de motivatie niet voor vinden.

14. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    ben ff aankleden en dan op naar de prenatal voor de babydoos. ik heb vandaag ook nog een b-day van mijn tante waar we dus ook eten dus weet nie of ik nog online kom en anders alvast een fijn weekend

15. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    #1215 Gwenolyn, 1 mei 2010
    Laatst bewerkt: 1 mei 2010
    Geweldig dat de operatie zo goed is gegaan!!!! Wat zal de kleine man een pijn hebben gehad. Goed dat jullie je gevoel gevolgd hebben.
    Jullie herkennen Kai gewoon niet meer terug:D:D:D
    Fijn om te lezen dat zijn herstel goed gaat!!!!!!!!!

Snap jij het, snap ik het:(.
    Wat ik op het forum lees is dat iedereen gewoon Zantac voorgeschreven krijgt, maar omdat ze goed groeit en niet de hele dag alles bij elkaar krijst krijg ik het niet.

Niet te snel oordelen;)
    Joënna heeft in beide oksel smetplekken gehad. Binnen een dag kwam het vocht eruit zetten.
    Iedere verschoningsbeurt heb ik het schoongemaakt met lauwe kamille thee (met wattenstaafjes), droog föhnen (dan wist ik zeker dat het echt droog was), en dan een flinter dun(!!!) laagje sudo crème. Na 2 dagen was het helemaal weg.

@ Kussie: Meid zo te lezen zit jij op 2 roze wolken:D:D. Lekker genieten meis!!!!!!!!

16. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ ano: aah oke, gimp dan gok ik? hebben wij hier ook :) Alleen snap d'r geen bal van, hahah.
    Ben best wel handig met computers en programma's enzo (teveel tijd achter de laptop ;)) maar dat programma is echt zooo uitgebreid!

@ hier: Woehhh Daan en Jesse hebben 7 uur geslapen vannacht!! Goed he :D .
    Daarna de fles in bed gegeven, knoeit Erno per ongeluk met de Difrax fles op jesse. Dat plastic ding wat onder in de dop zit schoot los, en dan loopt de melk zo onderuit de fles...dus echt zo'n plens melk recht op zn gezicht! hahah kei sneu. Zelf vond ie het niet erg, hij huilde niet eens, hahah, maar was zo sneu.
    Dus daarna hem voor de eerste keer lekker mee onder de douche genomen. Ohhh, dat vond ie super leuk! Hij genoot er echt zo van! :D

@ xfactor: oh oh oh, wat is die Jaap toch onwijs goed!!

17. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    wat goed van ze zeg!!! haha ik zie t helemaal voor me.

18. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Nou de voeding werkt volgens mij wel, ze is een stuk rustiger. Al heeft ze nog wel van die pers neigingen. Dr poep zit gewoon echt dwars, vannacht kwam er dan eindelijk wat uit. Had even de thermometer er in gedaan en er kwam poep uit. Joehoei, papa en mama helemaal happy. Dr poep was ook echt hard, zo zielig :(. Verder niet meer gepoept, dus hopelijk komt het er straks weer uit!

x-factor; gelukkig is die vrouw eruit. Pff wat een doos was dat hahaha.. :p

Sorry verder geen tijd om te reageren! Fijn weekend nog allemaal, liefs

19. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ eliesah: oohhh fijn dat iemand die mening met mij deelt! Wat een dom mens, die Sarina! Ze zong super mooi hoor, daar niet van, maar pff, ik werd zo moe van haar. Ik zag ook echt niet wat er nu zo mooi aan haar was, aangezien iedereen maar bleef zeggen dat zij zo'n schoonheid is, blabla.

@ hier: net even babydozen rondje gedaan, haha.
    Bij c1000 de doos opgehaald. Daarna naar de Plus, maar ik woon niet in het folder verspreidingsgebied dus nu zei ze dat ik dan voor 50 euro boodschappen moest doen en dan kreeg ik hem mee. Mn vader winkelt elke vrijdag daar, dus die kan hem mooi meenemen volgende week! :D
    Door naar de Jan linders, maar dat had ik blijkbaar op de site moeten aanmelden binnen 2 weken na geboorte. Maar hij zei dat ik het gewoon maar moest invullen en dat zou dan wel goed komen. En zo niet, vul ik gewoon een andere datum in :p
    Van de Em-te had ik ook nog 2 ophaalbonnen voor 2 (blijkbaar erg grote) knuffels, maar die was ik vergeten haha. (moet je trouwens ook nog 25 euro boodschappen bij doen. Maar goed, daar ben je gelijk aan met 2 pakken voeding en nog wat)

Dus uiteindelijk 1 doos mee gehad, hahah. De rest halen we binnenkort dus nog op. ben benieuwd!

Felicitas had ook nog gebeld, en die sturen me 2 ophaalcoupons op voor de etos dozen :) leuk!

20. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ Ano, jazeker is dat wel gelezen dat Neomi het zo goed doet.. *sorry dat ik er weer es niet op reageerde!!
    Wel jammer dat ze nu dan weer wat jengeliger is..
    Maar over dat rode plekje in een plooitje.. Stan had het ook al heel snel naast zijn pielemuisje... In dat plooitje van de liezen
    Terwijl ik er ook zo goed op let dat ik hem altijd goed droog maak.. Ik was er al bang voor en nou jah nu is dat toch gebeurd. Maar ik heb het ingesmeerd (heel dun laagje overigens) met sudocreme en de volgende dag was het al minder en na 3 dagen was het hele
    rode plekje weer weg.. Overigens heb ik geen "rare" geur geroken, dus daarover kan ik je nix zeggen..
    Sorry! Dus ja, ik zou je aanraden een beetje sudocreme er op te doen en het gewoon goed droog te houden.

@ Kleintje, hmm over dat ongesteld zijn, ik durf het je niet te zeggen.. Hier nog niet ongesteld geweest.
    Ik heb wel gehoord dat je eerste ongesteldheid veel heviger moet zijn als wat je normaal gewend bent.. Maar verder
    Geen idee...Word het wel minder dan? Ondanks dat het nu wel weer helderrood is?
    Neemt het nu wel af, 2 weken is toch best wel lang :$

@ Eliesah, wat is dat zielig heh als ze zo zitten te persen. Stan doet het nu ook.. Eerst had hij er totaal geen last van,
    maar de laatste week.. Arme kereltje.. En toch heeft hij geen harde ontlasting.. En hij heeft ook al hypo-allergene
    (dus lichtverteerbare) voeding.. Is dat niet al beter dan gewone voeding?

@ Mamzie, wat vervelend dat Owen zo huilerig is!!! :( En als je dan niet weet wat er is, dat is zooo naar!!! Stan heeft soms ook van die periodes tussen 2 voedingen in!! Vind zo zielig.. En het kost me ook zoveel energie, want het vreet dan echt aan mij!! Ik wil hem dan ook het liefst steeds troosten, maar daar kan je gewoon niet aan beginnen.. Ik moet mezelf (en HEM) dat niet aanwennen, en daar komt bij, op m'n arm is ie stil en leg je hem weer terug dan hoppa, begint het gejengel zo opnieuw!

@ Kleintje, oeeiii een mooie nacht!! ;):D
    Klinkt goed!! Hahaha!! Heel goed!! Lekker genieten dat je mannetje eens thuis was ;)

@ Lisetje, dat zou heel goed kunnen, dat Sem dat gewoon dwars heeft gezeten... Zielig is dat toch :(

@ Eliesah, ik weet alleen dat tempen helpt, en als ik bij Stan zo'n (koud) billendoekje over zijn billetjes haal komt er ook nog wel es "van alles" op gang ;)

@ Ano, allemachtig!! Kon wel een professionele shoot zijn!! Wat een mooie foto's!! Helemaal gesmolten hiero!!

@ Gwenolyn, wie ikke ;):D:D Hihi!! Helemaal goed gezien!!

@ Setti, heb een paar blz terug een verslagje geplaatst van mijn "vrije" avond.. Het was echt heerlijk!! Ik was wel blij dat ik
    op tijd terug was voor de volgende fles... (Stan had er zowaar 4 uur tussen gelaten, -als het 3 uurtjes waren geweest, had mijn moeder de fles gegeven-)
    Dus toen kon ik het lekker zelf doen!!! Even 3 uurtjes eruit geweest, maar het voelde gewoon als een hele avond. Echt heel erg fijn ennuhh, ergg romantisch ook hihi!!

Verder is vanacht mijn lief blijven slapen en heeft hij de voedingen gedaan. En dat heeft me zo goed gedaan!!
    Ik had gister zo'n ontzettende dip.. Ik was zoooo moe.. Ik lag met tranen in ogen op bed.. Naast een huilende Stan.. Ik wist het écht even niet meer.. Had toen mijn vriend gesmst dat hij maar niet moest komen.. Ik wilde niet dat hij "weer" zou schrikken van mij en het riskeren dat hij weer zou gaan.. -ik was er sjagerijnig van, van het slaaptekort- (en heb toch een beetje een trauma van dat hij ging) Maar hij is TOCH gekomen, want hij zegt, als mijn vriendin zich niet goed voelt hoor ik haar te helpen. Wat is gebeurd mag nooit meer voorkomen.. Dus zodoende verrasde hij mij door opeens hier voor de deur te staan!! ZOO LIEFFF!!
    En ik voel me vandaag gewoon zoveel beter!!

Liefsss

Deel Deze Pagina