linda :heb gestemd hoor en als het zo door gaat dan win je ook nog. alleen jammer dat de maand nog een tijdje duurt. erg leuke foto trouwens. Hier: onder tussen gaat het hier nog steeds goed vandaag hebben we een draagzak gekocht en daar past Joy mooi in. We gaan vaak wandelen en zo in het ruige bos dus dan is een draag zak wel erg handig. Joy maakt steeds meer gluidjes echt heel leuk om zo met haar te kunnen praten. Smet: ja hier ook last van hoor en voornamelijk in de nek en hier kan het soms ook erg stinken. maar ja je doet er zo weinig aan. ik maakt het altijd goed droog en gebruik zinkzalf om het onder controle te houden. het is alleen zo dat er dan een wit laagje blijft zitten en andere dat wel eens raar vinden. maar ja dan gaat het over en heeft Joy er het minste last van. kussie lekker hoor dat je vriend is blijven slapen en dat het nu goed gaat tussen jullie probeer er maar van te genietten. en kom goed op voor je zelf en stan hoor dat is erg belangrijk. ongesteld: hier ook al mijn periode gehad alleen nu wat minder dan eerst. nu maar 3 dagen of zo iets normaal voor de zwangerschap zeker wel 5 dagen. maar 2 weken nog niet gehad en hopelijk gaan we dat niet krijgen lijkt me erg vervelend. het vloeien is al niet erg prettig en dan ook nog 2 weken ongie zijn dus succes.
@ Sherly: Thnx! Leuk he, die draagzakken! Heb je de babybjorn? Die hebben wij ook, echt super dingen De maand duurt nog lang inderdaad, maar ach, we zien wel!
Snap jij het, snap ik het. Wat ik op het forum lees is dat iedereen gewoon Zantac voorgeschreven krijgt, maar omdat ze goed groeit en niet de hele dag alles bij elkaar krijst krijg ik het niet. @Gwenolyn : hier dus ook he. De cb arts zei dat Owen verborgen reflux had en dat we aan de dokter zo'n drankje moesten vragen. Briefje en al voor 'm geschreven. Maar de dokter wilde perse dat we kwamen, en heeft Owen niet eens onderzocht! Maar we kregen niks! Want Owen groeide goed en drinkt goed dus NIKS. Als ie 3 maanden is en het nog steeds niet over is dan krijgen we misschien wel wat pffff Dokters grrrrr
Dan ben ik gelukkig niet de enigste. Joënna is wel onderzocht door de huisarts en de kinderarts, maar ze drinkt en groeit dus afwachten en aankijken (met de tips die ik heb gekregen). Hoeveel Nutriton geef jij? Het lijkt hier wel van die dikke koude brinta pap. Ik geef 3 flinke schepjes (strijk niet af, maar wat erop past gaat in de fles) op 150 CC @ Lindavnr: Uiteraard gestemd, vind het een geweldige foto!!
Kussie: Wat fijn dat het zo leuk was! En dat je vriend er voor je was! Eliesah: fijn dat die andere voeding lijkt te werken. Kleintje: Wat balen dat je al zo lang ongesteld bent! Oh en gefeliciteerd met de winst! Lindavnr: Ik ga zo meteen even stemmen! X-factor: Wij noemden hier die Sarina altijd Kelly. Omdat we haar een beetje vonden lijken op die Kelly van Big Brother
Gwenolyn en Mamzie: Inderdaad raar dat sommige artsen zo iets voorschrijven en anderen heel moeilijk doen. Ik kwam bij de dokter en kreeg meteen een recept voor Zantac. Sherly: Heerlijk he zo'n kind in de draagzak. Ik ben er helemaal weg van! Hier: Florine liet vannacht 9 uur tussen haar voedingen zitten. Pepijn komt gewoon weer iedere nacht om de 4 uur en ik krijg het er maar niet uit. Weet echt niet wat ik er aan kan veranderen.
Lindavnr: ik heb gestemd zie alleen dat de vraag om te stemmen is verwijderd?? schijnbaar mag dat dus niet :O maar je ligt al een eind voor Tip: zet het anders in je handtekening... Dat mag volgens mij wel (zie ik namelijk bij veel ) Marye: Wat vervelend dat Pepijn nog steeds om de 4 uur komt Ik heb eigenlijk geen tip voor je hoe het beter gaat... Waarschijnlijk komt dat vanzelf? Hier: Jeeejjj gewonnen met baby van de maand Leuk leuk leuk! Thanx allemaal voor het stemmen! Vandaag slipcursus gedaan oh oh oh wat was ik misselijk onderweg daar naartoe ik dacht dat gaat helemaal in de soep lopen Ik was in de veronderstelling dat ik met een rijinstructeur zou gaan slippen maar dat was niet... We waren met 9 man geloof ik en dan moest je met zn 2en in een auto gaan zitten en dan reed iedereen 3 rondjes en dan wisselen met je bijrijder die dan ook 3 rondjes mocht... En dan moest je slalommen en slippen nou dat was best vet ik durfde eerst niet maar de jongen die met mij een auto deelde zei: nou komop je kan het wel! En idd ik kon het haha Op een gegeven moment werd er wel even gezegd door de instructeur (die buiten stond en aanwijzingen gaf): "Ja dat was heel mooi stuur werk als je geslipt had " toen reed ik te langzaam en slipte ik niet goed genoeg volgens hem haha daarna ben ik volop aan de slip gegaan! Esmay was ook mee met papa en die hebben mooi gekeken en ze heeft zich weer voorbeeldig gedragen de hele dag
linda ja het is een baby bjorn, vandaag opgehaald via markt plaats dus we meoten hem nog uit gaan proberen. maar mijn mannetje is woensdag vrij en dan gaan we ergens naar toe en dan nemen we hem mee en kijken hoe het bevalt. maar weten jullie hoe lang je kindje er in mag?? of maakt het niet uit?? mary hopelijk gaat het goed bevallen. mijn man wou hem al eerder maar nu pas gekocht. zit wel erg lekker moet ik zeggen Joy zit strak bij je lichaam en dat voelt erg goed. Gwenolyn/mamzie wat vervelend zeg hopelijk gaat het snel beter en kunnen jullie iets krijgen voor de reflux sterkte
hey meiden ff snel want ben bij me ouders.we zouden na t eten weer terug maar omdat me vriend toch wegging vanavond zei ik ik kan ook wel blijven slapen haal je me morgen weer op (ouders wonen een uurtje rijden) dus nu blijf ik met neomi hier slapen, ben benieuwdddd, ander bedje en andere omgeving natuurlijk, en heb me inbakerzak niet mee maja we merken t vanzelf hahahah. marye wauwww wat goed van florine zeg 9 uur, jammer dat pepijn nog wel eerder komt maar ach dat komt vast ook vanzelf! kleintje haha gaaf zeg zo'n slipcursus, lijkt mij ook wel eng hoor... nutriton ik geef 2 of 3 scheppen per 150cc dat gaat prima, als ik meer doe denk ik dat het te dik word, heb t niet geprobeerd maar wil ik ook niet wanyt volgens mij krijgt ze er al een beetje krampjes van! ga er weer vandoor
Veel plezier ano Nutriton: was het vandaag vergeten mee te nemen en Esmay begon toen wel weer te spugen! terwijl ik er eigenlijk altijd maar 1 schepje in doe (op 120 of 150 cc ) en dan spuugt ze niet tot weinig ondanks dat ene schepje heeft dus wel effect maar eigenlijk is het toch niet goed dat een kindje blijft spugen als er dat spul niet in zit? Bedoel dat moet toch een keertje ophouden of niet?
Oh Setti: jij zei wat over het uithalen van de verkleiner in de maxi cosi dat hebben we eigenlijk al vrij snel gedaan de eerste week.... Toen die verkleiner er in zat was het net een propje! zag ze er zo opgevouwen uit!
haha, dat mocht idd niet, wist ik niet..foutje! Mag het idd wel in je handtekening zetten. achja. @ sherly: hoe lang erin.. euhh..geen idee eerlijk gezegd! Volgens mij gewoon wel een paar uur als je gaat wandelen..en veel langer houd je hem denk ik toch niet aan, wordt dan ook wel zwaar. @ Marye; super zeg van jullie meisje!! Nu Pepijn nog! Hopelijk leert ie het gauw van zn lieve zus! @ hier: vandaag naar de kerk mis geweest voor mn moeder. Ze is maandag eigenlijk jarig..en volgende week maandag is ze 4 jaar overleden. Heftige dagen komen eraan dus..
hahah leuk mutsje! Onze mannen passen hem nog niet, zakt nog helemaal over hun ogen als ze een keer bewegen. Maar stoer kleurtje hoor, lekker roze!
Sterkte Lindavnr! Even een vraagje voor iedereen: doen jullie je kindjes eigenlijk dopen? Ik ben zelf wel gelovig opgevoed, mijn vriend niet dus hebben we besloten dat niet te doen! Mocht ze zelf later dat willen dan laten we haar daar vrij in!
dopen:ik ben wel gelovig opgevoed of teminste toen we klein warne gingen we regwelmatig naar de kerk, maar dat is echt alleen geweest toen ik jong was, we doen er nu niks meer mee dus we latwen neomi ook niet dopen. ik heb dan zoiets van ik kom nooit in de kerk dus waarom dan wel dopen... linda veel sterkte de komende dagen, kan me voorstellen dat dat heel moelijk is, of eigenlijk ook niet natuurlijk want ik heb mijn moeder nog maar het lijken me dan idd zware dagen.hopelijk vind je een beetje trootst bij je gezinnetje en kunnen die je een beetje door deze moelijke dagen heenslepen.dikke knuff zo ga t flesje geven en dan naar bed, we hebben t bedje naast mijn bed gezet, ben benieuwd...
@ Dopen, wij willen Milan wel laten dopen... IK ben zelf niet gelovig.. Tony is wel katholiek opgevoed maar doet hier weinig mee.. Hij wil Milan het wel meegeven en dan mag hij later zelf ermee doen wat hij wil.. Hij wordt dus wel gedoopt..
Dopen, Ivar wordt niet gedoopt. (Wij gaan allebei niet naar de kerk.) Linda, Wil je even heel veel sterkte wensen! Knuff