Maart mama's 2010

Discussie in 'De mama's' gestart door Lisil, 24 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Wat fijn zeg germini!! Super hoor!

2. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Eliesah: hopelijk gaat de voeding werken :) je moet er wel rekening mee houden dat de eerste dagen van nieuwe voeding de krampjes wat kan verergeren maar als het goed is zou dat ook weer snel over moeten zijn! Succes ermee!

Germini: fijn dat het nu beter gaat :)

Boomer: ik ben al 7,5 week bloed aan het verliezen, eerst vloeien toen menstruatie die nu al 2,5 week duurt :( (wel steeds maar kleine beetjes maar ook dat lijkt me niet helemaal normaal?)

hier: net naar de tandarts geweest voor foto (mijn verstandskies kwam door en daar had ik tijdens de zwangerschap last van) hij moet eruit gehaald worden door de kaakchirurg :( heb 8 juli een afspraak!
    Maar sjonge jonge wat is dat duur zeg even een foto maken en je tanden laten controleren :O was 82 euro kwijt!!!!

Oh ik ga maar even gauw naar Esmay toe want volgens mij is ze volop haar luier aan het volpoepen :p ze is ook wat aan het huilen maar ze heeft gisteren de hele dag niet gepoept dus misschien heeft ze er wel een beetje last van?

3. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    nou, hier is het gisteren best goed gegaan met Owen. Hopen dat het vandaag ook goed gaat.

De Sab simplex gebruik ik nog steeds. En ook de rust en regelmaat doe ik. Al vanaf het begin.
    Heb het idee dat ie wat last heeft van vastzittend lucht. Of toch ook van zijn verborgen reflux. En soms heeft ie gewoon eerder al honger.
    iig blijft het rottig :(

4. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ Ano, haha, kleine meisjes worden groot, hihi, zegt ze als Neomi net 2 maanden is, prachtig!! :D Super hoor dat het zo goed ging, het logeren!!

@ Boomer, hier ook nog steeds vloeien, maar het word wel minder hoor!! Alleen komt er af en toe nog zo'n (sorry meiden) klodder slijm mee ofzo..
    Voelt zo vreselijk naar, bah!!

@ Kleintje jeetje, doet het niet alleen pijn in je mond maar ook in je portomonnee... :$
    Je bent er klaar mee...
    En het zou best kunnen hoor dat Esmay dan nu er een beetje last van heeft!! Stan kan ook zo mega kreunen dat het gewoon zielig is :(
    @ Mamzie, inderdaad, het blijft rottig.. Kleine baby's die huilen, dat is echt vreselijk om te zien... :(

@ Germini, wat heerlijk dat Kai nu zoveel beter te pas is!! Natuurlijk voor hem, maar ook voor jullie!! Het grote genieten kan EINDELIJK beginnen!! :D

@ Eliesah, fijn dat ze in iedergeval IETS kwijt is!! Alle beetjes helpen!! En indd. Jullie zijn een super team als ik dat zo hoor!!

@ Lynette, hoe gaat het met jou meis??! Ik hoop zo dat je je een beetje beter voelt ondertussen!! Dikke knuffel voor jou!!

Liefsss Kussiexx

5. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    eliesah fijn dat die andere voeding toch een beetje helpt. wat een lieve foto zeg!

lindavnr haha jij bent dus ook al een echte nederlander hihi. hier nog een hoor.

kussie wat lief dat hij toch gekomen is en je geholpen heeft met stan. en heerlijk zo'n avondje zeg!!

kleintje wat lees ik nou: esmay baby van de maand?? gefeliciteerd hoor. leuk dat je slipcursus zo leuk was lijkt me wel eng hoor. die foto is echt mega cute!!

marye heerlijk dat florine t zo goed doet. en pepijn haha die hongerlap wilt gewoon groter dan zijn zus blijven. hihi

dopen ik ben wel gedoopt maar niet gelovig opgevoed en doe t zelf bij lisanne ook niet als ze dat later zelf wilt mag ze dat zelf weten

germini fijn dat kai t zo goed doet zo na de operatie

6. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    lindavnr ik heb gestemd!!!

7. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ eliesah/gwen: hee, jullie zijn dus overgestapt naar voeding van kruidvat? Zat daar ook aan te denken..
    Hoe gaat dat? Stop je gewoon in 1 keer met de ene voeding en begin je met de andere?

@ Eliesah: hahah wat een heerlijke slaap foto! :D

@ Setti: dankje! :D

8. nijnja

nijnja Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.177
    0
    0
    docent
    Haarlem
    hehe, eindelijk weer eens tijd om te reageren! Ik liep een beetje achter en dan was ik net bijgelezen en moest ik weer aan de bak voordat ik iets kon schrijven.

Gisteren zijn we met de beide mannen uit eten geweest in Amsterdam omdat een vriend jarig was (de vriend wiens vader onlangs overleden is, dus we wilden het niet overslaan). Nou we zijn super trots, ze hebben zich allebei keurig gedragen! Het is wel laat geworden, een uur of 10, dus Karel lag pas om 11 uur in bed (evil parents!), dus ik verwacht nu wel een lang ochtendslaapje!

Germini: wat ontzettend fijn dat het nu beter gaat met Kai! Geniet ervan!

Lindavnr: ik heb ook gestemd. Zou ook op die foto hebben gestemd trouwens als ik je niet had gekend, super foto, volgens mij ga je wel winnen, je loopt nu al enorm voor! Ga je volgende maand weer mee doen met die zwart/wit foto met de jongens op jullie armen? Kun je twee keer winnen, haha!

Dopen: wij zijn allebei niet gelovig, dus dat slaan we maar over... Ik vind het wel een mooi ritueel en vooral het aanwijzen van peetoom en tante heeft wel wat.

Nou, de kleine Toon piept, dus ik ga er maar eens heen! Hij is trouwens ook aan het lachen, maar kan het volgens mij nog niet bewust aan zetten! De meeste lachjes zijn voor zijn grote broer, zoet, he!

9. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ nijnja: dankjewel :)
    hahah, nee volgende maand ga ik niet weer mee doen hoor! :)
    Dan is er vast wel een andere maart mama met een héle mooie foto die moet winnen! :D hahah.

@ dopen: wij laten het vooralsnog ook niet doen. Ging vroeger wel vaker naar de kerk, maar nu eigenlijk maar heel weinig.. keer of 2 per jaar als er een mis voor ons mam is.
    Dus misschien dat we nog bedenken om het ook te laten doen, maar denk het niet.

10. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
  11. nijnja

nijnja Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.177
    0
    0
    docent
    Haarlem
    haha! lekker bol buikje!

12. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    hihi en dat terwijl ze steeds weigert te eten ze drinkt hooguit 160 a 170 cc en dat per voeding. en ze heeft al moeite met de 4e voeding

13. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hahah wat lief, wat ligt ze toch heeerlijk relaxt in dat badje! :D
    jesse vind het ook heerlijk, maar daan moet nog altijd ff wennen. Ik denk omdat ie nog eigenlijk te klein is; hij past er nog lang niet zo lekker in als Lisanne. (jesse ook niet, maar wel al iets beter als hij)

14. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    haha ja bij lisanne duurde t ook ff hoor voor ze er in paste!! ze groeier er vanzelf in!

15. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Hmm hebben er hier kindjes last van een voorkeurshouding? Daan heeft dat wel en het lijkt ook wel of z'n hoofdje aan de rechterkant wat platter is als links. Daar ligt ie dan ook altijd op.
    kheb hem nu in de box liggen op z'n zij, zodat ie er niet op ligt. Maar in bed ligt ie gewoon op zn rug en draait ie elke keer automatisch naar rechts.
    Wat kan je hier aan doen? hij ligt ingebakerd dus ik weet niet of ik dan een hydrofiele luier opgerold aan zn rechterzij mag leggen..

16. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hoe weet je dan dat het je menstruatie is eigenlijk als je doorlopend vloeit?

Wat betreft de tandarts; dat is knap kl*te voor je. Hopelijk heb je een goede tandartsverzekering, die kaakchirurg doet het ook niet op vrijwillige basis. Ik heb de alle vier en nergens last van dus kan je niet vertellen hoe het voelt.

17. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Lekker he dat badje. Ik ben ook erg blij met het badzitje. En fenna ligt dan ook alleen maar te chillen in bad. Ik ben dr dan best jaloers op :D

18. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ nijnja, hihi, terecht een trotse mama!! Fijn dat je beide boys zo lief waren!! Hoe gaat het met jullie vriend dan?
    Hopelijk heeft hij ook even afleiding gehad en een beetje een fijne avond gehad!

@ Setti, oww wat moest ik lachen om die foto!! GEWELDIGG! :D:D En idd. wat ligt ze er relaxed bij!! HEERLIJK!!

Liefsss San en Stan

19. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    als hij slaapt iedere x zijn hoofdje draaien dat heeft bij lisanne ook geholpen en nu maakt t niet uit hoe ze ligt.

20. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    hier ook neiging tot voorkeurshouding. Maar elke keer een andere kant hihihi
    Dan is het rechts en dan doe ik heel veel moeite om hem links te laten kijken en liggen. Doet ie dat eindelijk dan wil ie niet meer rechts liggen en kijken. Tis toch wat he hihihi

Tips bij voorkeurhoudingen : andersom in bedje leggen, andere kant voeden ( dus kijkt ie veel naar rechts dan op de rechterarm voeden, hij moet dan naar jou kijken en dat is dus links ;) ) zo ook met het verschonen ( dit is vooral heeel moeilijk voor mama ;), Op de andere arm dragen.

Succes!

Hier weer huildagje pfffff. Om moedeloos van te worden.
    Het lijkt niet of ie pijn heeft. Denk dat het zijn sprongetje is?

Deel Deze Pagina