jee eliesah, wat vervelend zeg zo'n nacht!! pff kan me voorstellen dat je er dan idd op een gegeven moment doorheen zit.. maar kan t niet zo zijn dat ze nu in dr 1e sprongetje zit? want ze is nu over de 3 wk toch en je bent ruim een wk te laat bevallen.. en sprongetje is tussen de 4-5 weken ergens.. hoop voor je dat ze het vannacht stuk rustiger doet! @prikjes, Sem krijgt zn 1e prikje pas op 1 juni.. wel erg laat denk ik zo? maar het cb zal wel weten wat ze doen.. zijn er kindjes (die al de prik hebben gehad) echt ziek van geworden? ik ben daar ook zo bang voor namelijk.. @leuk kussie van de foto bij je schoonouders! doet je dan toch weer goed he @dagritme.. geloof dat dat er steeds beter in begint te komen.. Sinds ik andere voeding gebruik (sinds het wknd) slaapt Sem s nachts ook stuk beter.. hij komt zo rond 12 voor de laatste voeding en dan pas weer rond 5 - 5.30 echt super! En das nu al 2 nachten zo.. hoop echt dat t door de voeding komt.. al geef ik nu nog geen volledige andere voeding maar 1 schepje forte en 4 standaard en dit ga ik vanaf morgen veranderen naar 2 schepjes forte en 3 standaard.. tot nu toe heeft hij er ook geen last van, gelukkig! verder vind ik het echt steeds leuker worden.. hij reageert veel meer en beter op ons, zn lachjes komen steeds vaker en hij is veel meer wakker en dan gewoon rustig zonder te huilen/jengelen.. vanavond ga ik weer richting de sportschool, nu al zin in haha. de verslaving begint alweer terug te komen.. nu mn oude gewicht nog
Kussie: wat lief dat ze een foto hebben opgehangen Chantal; hopelijk krijgt hij niet teveel last van de prikjes! Funny: mmmmm balen dat hij nog steeds voor 2 voedingen komt s'nachts wat voor voeding krijgt hij eigenlijk? (al voor hongerige baby's? ) Lisetje: FIjn dat het nu beter gaat veel plezier in de sportschool! Wii your shape: er waren hier toch meer mensen die your shape van wii hebben aangeschaft? Wat vinden jullie ervan? Ik doe het nog steeds 15 - 45 minuten op een dag
vanochtend trof ik Sem zo aan in de wandelwagen toen ik de deken van m afhaalde helemaal onderin gezakt haha. Zelfs zn jas is half uit haha
Yep heb ook de your shape. Maar vandaag pas binnen gekregen dus nog niet mee aan de slag kunnen gegaan Mooie foto's hoor allemaal!
Ah oke! Krijgt hij dan wel gewoon voldoende binnen? (weet verder ook niet hoe dat precies werkt met B.v enz)
Hij krijgt sinds afgelopen donderdag volledige bv. Met de combinatie bv/ nutrilon AR kwam hij heel hard aan (hij was afgelopen donderdag met 7 wk precies 5825 gram) En dan kwam hij ook voor 2nachtvoedingen.
@ Lisetje, leuk dat blauw wit geruite broekje.. Die heeft Milan ook En ook in het rood / wit geruit Mooie foto's hoor!
bleh..ik zit er een beetje doorheen. al die extra tijd en zorg voor dat stoma en zo, ik kom amper aan tijd voor mezelf toe, want in die tijd moet ik wassen, of kleren vouwen, of opruimen of koken of wat dan ook. Ik maak al amper tijd om te stofzuigen, wat ook nodig moet.. maar ik kan het gewoon ff niet meer, het is zo veel allemaal. Terwijl de jongens het meestal echt wel goed doen hoor, na de voeding in bed huilen meestal niet echt, maar jengelen wat. (nja, nu huilen ze wel..misschien dat ik daarom ff gewoon helemaal klaar ben met alles) Maar ik wil dan toch, door de drukte heen, ff een rondje wandelen, en dat ben ik net wezen doen, maar kheb gewoon bijna geen puf en ben hartstikke op na een kwartier wandelen. En ik zie er nu al tegen op dat ik waarschijnlijk om half 7 weer de flessen alleen moet doen omdat Arno wat later thuis is.. En dan komt vanavond ook nog de kapper en dus weer heel de avond weg..zucht. Gelukkig is arno morgen vrij en hoef ik het allemaal niet alleen te doen.. Sorry voor dit ego bericht, maar ik zit nu toch echt voor de eerste keer met tranen in mn ogen omdat het teveel is.. heb ik nog niet eerder gehad..pff.
Thanks Ik vond het zo'n schattig broekje, kon t gewoon niet laten hangen haha maar dat heb ik met de meeste kleding die ik koop
Knuffel voor jou meis! ik vind het soms al zwaar met 1 kleintje, laat staan met 2.. vind het knap hoor, zeker met de extra zorgen ivm het stoma e.d. jullie doen t hartstikke goed!
boomer fijn dat fenna de nacht zo goed is doorgekomen en voor je zelf scheelt t ook echt hoor. chantal en hoe is t gegaan? ook hoop ik voor jou dat hij er niet al te veel last van krijgt. gwendolyn ahh ik hoop dat ze er niet al te veel last van heeft. en idd beter een foto voor t zekere germini ook al voor de prikjes nou voor jullie hoop ik ook t zelfde als bovenstaande eliesah dikke knuf meid lastig is dat he?? de aanhouder wint zeggen ze toch altijd?? hihi kussie wat goed van stan zeg lisetje wat een lieve foto zeg lindavnr dikke knuf meid heb je ff nodig hier ik gaat benji (de kat) ff aandacht geven ik zit op de bank met de laptop op schoot en hij zit heel lief naast me te knorren om aandacht! nu ff koken we eten andijvie stampot met spekkies en een bal gehak
ow snap je helemaal meis! Zit er vandaag ook zo doorheen. Owen al de hele dag huilen. Snap er niks van! En de oudste stront vervelend en maar blijven schreeuwen en uitdagen Nee, zulke dagen zijn niet leuk!
dankje meiden. gelukkig is arno toch wel voor de voeding thuis, alleen moet hij dan zelf nog eten want om 7 uur is de kapper hier. niet zo handig, maar goed. we zien wel. Gelukkig slapen daan en jesse nog. Zit ook heel de dag te klooien met daan die echt niet op zn linkerkant wil slapen. Hij heeft ook aan de rechterkant een afplatting zag ik gisteren Hij slaapt nu gewoon met zn gezichtje naar boven, want hij wil gewoon niet naar links kijken. Hij kan het wel, want als ik hem op zijn buik leg draait hij heel goed rond met zn hoofdje, maar hij wil dr gewoon niet op slapen. Tenzij ik hem op zijn zij leg. dat doe ik dan ook maar meestal, alleen is dat ook weer niet ideaal want dan komt er steeds melk terug. (zijliggen stimuleert dat er voeding terug komt) Nouja. @ mamzie: ook een dikke knuffel voor jou. Erik zal ook wel erg veel aandacht vragen ja, naast Owen die een flinke huildag heeft
@ Vriendlief, hmm, dan ga ik maar es even op zoektocht bij de C&A @ Chantal, ik denk er nog even over, maar anders hoor je het van me Mocht je hem voor die tijd aan een ander kunnen verkopen, heb ik pech gehad hoor, dan gewoon doen @ Funnyme, Stan ook hoor Doorslapen?? Wat is dat Ik voel met je mee meis!! Het valt nie mee, zulke gebroken nachten achter elkaar door... @ Lisetje, leuk dat Sem zoveel al lacht.. Hier nog niet Kan nie wachten!! Ennuh verslaving aan de sportschool, respect voor jou meiddat is bij mij HEEEL VER te zoeken!! Wat een superrr fotos trouwens ook @ Lindavnr, lieve meid, ik wou dat ik je kon helpen vanaf hier!! Ik vind het al zooo knap dat je het zoo goed volhoud, al heb je daar nu natuurlijk weinig aan.. Kan Arno niet een paar dagen vrij krijgen om jou wat uit handen te nemen, zodat je even bij kan tanken? Ik bedoel, een tweeling (grotendeels) alleen verzorgen en dan ook nog steeds dat gedoe met die stoma, die niet doet wat je wilt.. Dat IS gewoon ZWAAR! Het is toch nie meer dan logisch dat je een keer met tranen in je ogen komt te zitten!! Ik word al helemaal dol als Stan 3 of 4 nachten achter elkaar slecht slaapt. En ik heb maar 1 kleintje die geen stoma of wat ook heeft!! Ik zou zo wel naar je toe willen komen om te helpen!! Hele dikke knuffel voor jou meissie!! Liefs
lindavnr, Dikke knuff voor jou meis! Lucht maar lekker je hart hier! Zo af en toe is dat best even lekker! Maar je mag trots op jezelf zijn hoe je het doet. Ik heb echt bewondering voor je hoor. Ik vind het al lastig om alleen voor Kai te zorgen, laat staan voor een 2ling! En dan ook nog met alle rompslomp erom heen zoals de stoma enzo. Daan en Jesse zijn vast en zeker heel blij met zo'n mama als jij!! En dat het je soms even te veel wordt dat is logisch, dat geeft helemaal niets! Ik denk dat je die voorkeurshouding niet kan afdwingen. Ik zou gewoon proberen zoveel mogelijk hem de andere kant te stimuleren door hem aan die kant te voeden en verzorgen enzo. Als hij daar wat meer aan went gaat hij misschien ook wat makkelijker op die kant liggen. Mamzie, Ook voor jou een dikke knuff!! Wat zal er toch met Owen zijn?? Ik las geloof ik ergens dat hij verborgen reflux heeft of niet? Krijgt hij hiervoor al medicatie?? Want toen Kai nog geen medicatie had had hij hier heel veel pijn/last van. CB, Nou Kai heeft zijn prikjes gehad! Bij het eerste prikje gaf hij bijna geen kik, maar de 2e daarintegen..............gillen!!! Zo zielig! Maar heel snel daarna was hij al weer stil. De bikkel. Ik hoop dat hij er geen last van gaat krijgen! HIj heeft al genoeg te verstouwen gehad de afgelopen tijd. HIj doet het verder goed. HIj weegt 4940, 55cm en hoofdomtrek 39cm. Dit ligt allemaal onder het gemiddelde. HIj is ook superalert en reageert heel sterk op mij! Hij lacht veel en is druk aan het ontdekken. De arts was helemaal tevreden! Ik moet nu proberen de laatste voeding 150 + 5 schepjes te geven in de hoop dat hij de nachtvoeding over gaat slaan. Ben benieuwd! dagprogramma, Thnx voor alle programma's Zo te lezen slaapt kai nog erg veel Slaapkop haha. Maar ja, de vrouw van het CB zei ook dat hij eindelijk de rust heeft om te slapen.........ja dat is ook weer waar natuurlijk!