Maart mama's 2010

Discussie in 'De mama's' gestart door Lisil, 24 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ Kleintje, jeetje dat is schrikken meid!! Ik duim voor jullie dat er met je vaders nix ernstigs aan de hand is!!! Hou je ons op de hoogte?

@ Setti, wauww, je hebt ZOO GELIJK!! Ik vind het harstikke stoer van je!! En harstikke goed!!
    Het is niet leuk als die mannen denken dat het "nie zoveel voorsteld" en dat ze zelf hooguit een uurtje met ze alleen zijn...
    Dus Kleintje, als bij jullie dat ook het geval is, wat ik wel beetje opmaak uit jou reactie op Setti dan zou ik zo zeggen!! Doe 't zelfde!! :D
    Ennuh, het is inderdaad flink balen zeg, van die baas van je vriend!! Maar je vriend mag inderdaad onderhand wel es voor
    zichzelf op komen!! Hij is ook papa geworden!! Hij hoeft niet altijd maar te springen voor je baas!!

@ Funnyme, wat geweldige foto!! Zoo lieff!! Oww ik kan zo nie wachten tot Stan ook gaat lachen!!

@ Chantal, 38,4 is geloof ik wel vrij hoog, maar koorts is toch ook vrij normaal na die prikjes?
    Misschien een zetpil voor baby's doen?

@ Setti, soms heb ik ook wel es het gevoel dat die kleine hummeltjes veel meer weten als wij denken!

@ Kleintje, gelukkiggg joh, dat het allemaal oké lijkt met je pa!!
    En wat fijn dat je vriend voor zichzelf en dus ook voor jullie is opgekomen!!

Liefsss Kussiexx

Ps. ik vind het ook super lief van mijn schoonouders :)Maar dat was geloof ik al duidelijk!! hihi, ik heb het niet alleen getroffen met mijn vriend maar ook met mijn schoonouders, het zijn schatten, allebei!

2. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    kleintje,
    Wat fijn dat alles goed is met je vader! wel schrikken zeg!
    En wat goed dat je vriend voor zichzelf opgekomen is!! Heerlijk samen vrij morgen!!

setti,
    Heerlijk kan dat zijn he!! ik heb het nog nooit een hele dag gedaan maar laat mijn man geregeld alleen met Kai en dan ga ik wat leuks doen:D hahaha erg he! Nou ja, dat heeft een vrouw/moeder soms gewoon evne nodig!

chantal,
    Hier idem dito.........Kai had ook binnen no time koorts. Heb hem een paracetamolletje gegeven en hij ligt nu eindelijk te slapen. Hij krijste het de hele avond uit. Zo zielig!!

3. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    ja zal dat t zijn? ze slaapt nu gelukkig al 10 min echt.

4. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

erg??? nee hoor! wij zijn er de hele dag mee bezig en ook wij moeten straks weer werken dus we mogen zelf ook wel ff genieten van wat vrije tijd

heel goed van je hoor dat je dat al deed!!

5. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    hey meiden

setti you go girl!!1toen ik t las had ik zoiets van tja precies mijn vent.
    als ze maar ff te lang jengeld vind ie t wel genoeg en kan ik t overnemen.en idd als ze onder de poep zit of zich onder plast word ik er weer bijgeroepen om te helpen pfff dat doen wij toch ook niet, wij doen t toch ook alleen, word daar soms zo moe van....

lindavnr he meid lucht maar lekker even je hart hoor!!!alle meiden hebben al op je gereageerd en ik ben het helemaal met ze eens!1kindje is al zwaar maar 2 helemaal, en dan ook nog die stoma wat natuurlijk extra werk is zeker als ie lekt, dat is ook allemaal niet niks.
    en als ze dan wat meer huilen zit je er helemaal even doorheen, ken het hoor, al huild neomi niet veel maar als ze dan eens zo'n dag heeft en je bent al moe, dan vole je je soms gewoon even echt kut!en je hebt gister natuurlijk ook een minder leuke dag gehad, misschien speeld dat ook wel mee...doe t lekker rustig aan morgen, komt vanzelf weer goed!!

kleintje he wat fijn dat ie toch thuis komt en morgen nog vrij is ook, super!!!en fijn dat het meevald met je vader, das dan toch even schrikken he, fijne avond samen!!

mamzie he wat vervelend dat owen nog zo huild.
    kan hij niet een sprongetje hebben, hoe ver zit ie na de uitgerekende datum?hoop dat het snel minder word voor je!!

funnyme lisetje wat een schatiige fotos zeg, heerlijk!!!

chantal idd ff een zetpilletje geven, als t goed is zakt de koorts dan weer!

hier:heb t idee dat Neomi ook steeds slimmer word.t gebeurd al regelmatig dat ze aant jengelen is en zodra ze me hoofd dab bij t bedje of de box ziet is ze stil en gaat ze lachen, ik moet dan proberen me lachen in te houden hahahah want t ziet er wel grappig uit, van huilen naar een brede grijns...

6. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Kan toch? Luca heeft dat ook soms. Dan heb ik hem veel bij me in de draagdoek

7. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Anoniempjuh, lief is dat he van het huilen naar een brede grijns?

8. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    @Kussie; :D:D:Dgefeliciteerd met je 6 uur break van vannacht!!! Super hoor. Fenna deed het eerst ook één keer, toen weer drie nachten niet dus ik dacht dat het eenmalig was. Maar vanaf die vierde dag heeft ze er sindsdien telkens 5 a 6 uur tussen gelaten. Dus dat belooft voor jou ook waarschijnlijk wat goeds!

Tof van je schoonouders dat ze een foto hebben hangen, erg lief hoor.

@Chantal; Jaaa, babykleertjes shoppen in antwerpen! Alleen vind ik wel dat je dan een goed gevulde portemonnee moet meenemen en momenteel zitten we nogal krap jammer genoeg....

Ik ben ook erg tevree met de Aldiluiers! Lekker soepel en ze is er nog niet doorgelekt!

Hopelijk gaat deze nacht stukken beter... welterusten alvast dan maar!!! En ik zou hem ook zo getroost hebben en in slaap gewiegd hebben hoor!

@Funnyme; dat is inderdaad vervelend. Hij is toch goed op gewicht? Dan zou tie toch makkelijk zonder mogen? Edit; ik zie het al, een erg flinke jongen ja!

@Lisetje; leuk jasje zeg!!!

@Lindavnr; Meid, dat is zeeeeeer begrijpelijk!! Ik snapte al niet hoe je de tijd kon vinden om uberhaubt online te komen. Maar ik zie dat jij ook toch nog een mens bent :D Gelukkig is Arno morgen thuis!

@Germini; Zielig he,. die prikjes. Maar tis een echte stoere zo te horen. Fijn dat hij door de 'apk' heen is.

@Kleintje; oei dat is eng om te horen zeg!! Hopen dat alles goed gaat met hem en er niks ernstigs is!!! Sterkte.

EN kl*te zeg dat je mannetje niet thuis komt * alweer* Hij moet inderdaad wat harder worden!!! Maar goed, ik ben zelf ook een makkelijke 'ja-zegger' dus ik begrijp het ook wel weer.

@Setti; hihi, goed hoor!! Ga dan maar eens een plan van aanpak voor jezef maken die dag!

@Funnyme; mooi hoor die lach!!

@Kleintje; oooh ik lees het al; heel goed van je mannetje hoor! En fijn dat het goed gaat met je pa!

@Ano; lachen toch? Prachtig om haar zo te zien 'groeien'!

9. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    ja idd wij doen t ook allemaal alleen! moeten wij eens doen om hun erbij te roepen hihi.

leuk gezicht is dat he van huilen/pruillipje naar lach. jaja ze worden echt steeds slimmer

10. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    ik heb er wel aan zitten twijfelen om zo'n doek aan te schaffen maar tot nu toe nog niet nodig gehad als ze vaker van dit soort dagen gaat krijgen dan ga ik er zeker wel een halen want ik hoor er alleen maar goede dingen over.

hoe ligt hij dan? een beetje gekromt als banaantje??

11. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Dat was sinds vanmiddag heel wat bijlezen moet ik zeggen... pfoooeee, ben dr helemaal moe van haha

Nou Fenna is helemaal goedgekeurd door de CB-arts. Ze weegt nu 4340 gram, dat is 290 gram erbij in 6 dagen!!! Keigoed dus. De lengte is 55,5 cm en haar hoofdje is 36,8 cm.

Alles net boven gemiddeld, super dus.

Ik zette alles op video, stopte dat ding ermee omdat de memorycard vol zat! MMmm vrij vervelend.

12. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    he das balen zeg!! maar wat doet ze t goed zeg!!!

13. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Setti zo ligt Luca altijd bij mij

14. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    ok dus hij ligt dan als t ware met hoofd boven en dan met zijn buik tegen jou aan?

15. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ja in de foetushouding.
    Je knoopt de doek om. Legt hem in foetushouding tegen je buik en dan doeje de doeken over elkaar. Klinkt heel moeilijk maar tis echt heel makkelijk.Ik vind de draagdoek echt een aanrader. Je kunt ze ook in een andere houding doen zodat je bv kunt geven zonder dat iemand het ziet maar dat heb ik nog niet geprobeerd

16. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Zijn beentjes zijn dus ingetrokken

17. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    t lijkt me idd ook ideaal!!!! als ze echt vaker van dit soort dagen gaat krijgen dan haal ik er zeker een dan heb ik haar lekker dicht bij me en dan kan je zelf ook nog een kant op!!

18. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Dankjewel meiden, lief van jullie!!! Fijn al die lieve reacties..doet me goed..

Even kort wat ik onthouden heb:

@ KLeintje: Gelukkig is alles goed met je pa! En super dat je vriend gewoon thuis komt!

@ Setti: meedoen met de baby van de maand..wie weet win je een draagdoek? :)

@ Funnyme: wat een super lieve lach!! Goede timing, die foto :)

@ Boomer: fijn dat alles goed was bij het cb!

@ ano: Volgens mij was jij het, die zie dat het misschien ook nog wel van gisteren is, dat het nu even teveel was.
    Dat zou idd heel goed kunnen, dat het er nu even uitkomt.
    Ben nog steeds erg moe en een beetje op, maar hopelijk gaat dat de komende dagen weer wat bij trekken. (arno is morgen en donderdag ook vrij :))

19. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Setti, ja ik raad hem iedereen aan. Ze zijn vrij prijzig,maar heel fijn!

Lindavnr, ben je weer beetje bijgekomen?

20. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Villa happ cadeaubon: wie had die ook alweer?
    In helmond is er 50% korting op de hele collectie ivm 10jarig bestaan. Geen idee of dat meerdere villa happs hebben?
    Het is in ieder geval wel een soort van aparte winkel, met een eigen baas zeg maar, dus kan heel goed zijn dat het alleen in helmond is.. maar goed, wilde het toch even zeggen! :)

Deel Deze Pagina