hopen dat dat helpt. ik heb ook een 123 speen maar daar stroomt t ook uit op stand 1 dus wij hebben echt de nr 1 speen van avent en tommee tippee suc-6 ermee!
Zo zijn we weer, na de fles even heerlijk gewandeld. Zaten al 3 dagen binnen dus even van t mooie (droge) weer genieten! Zijn jullie mannen thuis, bijna iedereen is vrij behalve mijn vriend. Ook niet leuk, maar hij is nu een jaar lang elke vrijdag vrij dus dat is wel weer lekker natuurlijk ! Even eerst een ego bericht; Gisteravond en vannacht ging super! Ben zo trots op ons meisje.. Ze sliep goed in al moesten we wel 10x dat speentje terug stoppen . Na 3 uur wakker voor de fles, daarna gewoon geslapen in dr eigen bed. Na 3,5 uur weer wakker en daarna weer naar bed en geslapen en toen zat er ineens 4,5 uur tussen. Lekker flesje gegeven en daarna poepte ze zelf heel de luier vol.. Zo goed van dr! Ben echt helemaal happy.. Vanochtend ook nog even in bed geslapen, kon ik eindelijk even stofzuigen. Zo dat was nodig . En nu ligt ze alweer een dik uur in de wagen te slapen. KOmt toch nog allemaal goed met onze meid! Owja had gister t cb gebeld omdat ze gister ineens 4x flink had gespuugd. Nu mogen we de flessen echt met maar 10cc extra water erin maken en we gebruiken sinds gister middag barleduc. Wel in de nacht lastig want dan mag ik lekker koud naar beneden lopen haha.. Maar het werkt volgens mij dus wel. Nu het slapen alleen nog, want zelf in slaap komen duurt nog best lang ivm zwaaiende armpjes en die stomme speen. Zo stom in de nacht heeft ze die helemaal niet nodig, gelukkig! Maar overdag dus wel meestal. Maar goed.. Het cb zei ook dat ik echt niet meer mocht tempen om zo haar poep eruit te laten komen. Fout advies van de huisartsenpost!! Anders krijgt ze luie darmen. Maar goed vanochtend had ze dus flink zelf gepoept en hopelijk blijft dat nu zo! Zo dat was even ego en nu ga ik op jullie reageren hahaha..
Vanochtend een filmpje gemaakt van Melanie en Alisha. Alisha was bellen aan blazen. Gelijk in het begin hoor je Melanie wat 'zeggen' en halverwege weer tezamen met een lach. Zo grappig. http://s181.photobucket.com/albums/x233/Claudia377/filmpjes/?action=view¤t=DSCF0071.flv
Fijn dat ze geen koorts heeft gehad, en heerlijk dat ze dr rupsen pakje weer aan kon vanochtend haha. Hoe gaat het nu met dr, nog steeds vrolijk en slapen?
Heeft ie tussen die voedingen door wel geslapen? Anders is het helemaal zwaar, daar weet ik alles van . Maar van8 ging het hier dus super met slapen!
Zo dan voel je je denk ik echt een melk-fabriek of niet hahaha.. HIer ook nog zoveel voedingen hoor, meestal 7 door de nachtvoeding.
Jeetje Funny; dat lijkt me ook heavy voor jou en dan ook nog twee meiden rond hebben lopen. Petje af voor jou, hoe hou je het vol..
funnyme: heel herkenbaar jouw schema, zo zitten we ook ongeveer. Vooral die nachtvoedingen breken me toch wel op merk ik... Vooral omdat Toon als ik hem niet laat boeren na een tijdje gaat kreunen en spugen in bed. Helaas doet 'ie er soms wel een kwartier over voordat hij gaat boeren, terwijl ik dan alleen maar denk: "Ik wil slapen!".
Geen idee! Gelukkig was hubbie gisteren thuis. Vannacht potje bv uit de vriezer gehaald dus hubbie heeft de voeding van 4 uur gedaan. Ik ga wel even liggen als de meiden op bed liggen (nu dus) Op hoeveel voedingen zit Taleah dan? EDIT: ik zie net dat jullie op 7 voedingen zitten
Ontzettend vermoeiend! DUs jullie zitten ook nog op 2 nachtvoedingen? (meestal is het hier 2 en 5 uur). Ga je ook 's middags nog liggen?
Ja, eigenlijk heb ik gewoon hetzelfde maar jullie hebben nog oudere kindjes rond lopen. En jij geeft ook nog bv, is ook wat zwaarder denk ik. En jullie beebs zijn ook een paar weekjes ouder . HIer komt ze ook bijna altijd om 2 uur en 5 uur in de nacht. Nijnja, bij jou ook al zo heavy! Pff 's nachts is dat indd helemaal niks om op een boertje te zitten wachten. Gelukkig deed Taleah dat vanaf het begin al goed! Hopelijk zijn al die nachtvoeding snel voorbij bij de maart mama's . Maar ja dan gaan ze om andere dingen liggen spoken 's nachts en de tandjes periode hahaha..
Als Karel een dutje doet, ga ik ook meestal even naar bed, ja. En Karel is ook twee dagen bij oma, dus dan pak ik ook mijn rust wel! En ja, het is vermoeiend, maar ik weet ook dat het niet twee jaar gaat duren! Ik ben trouwens ook helemaal fan van de draagdoek, heb je tenminste je handen vrij en je kleintje wel lekker dicht bij je!
Even kort, want zit met een zieke Florine, dus heb weinig tijd... Lindavnr: Wat jij omschrijft heeft Florine ook. Maar ze lijkt er niet echt last van te hebben. Maar ze geeft ook melk terug als ik haar voor de volgende voeding verschoon. Pepijn heeft dus wel verborgen reflux. Die huilde veel, wilde liever niet meer drinken. Was erg onrustig. Kleintje: Zou lekker zijn als Esmay ook al naar de 4 voedingen zou gaan! Aantal voedingen: Florine heeft er 5 heel soms 6. Pepijn had er ook 5, ging toen naar 6, toen naar 7 en volgens mij vandaag eindelijk weer 5. Hij had gewoon een fase dat hij slecht at en sliep, misschien toch nog door die verborgen reflux? Nu gaat het iets beter, dus ik hoop vannacht weer een goede nacht te hebben. Verder is Florine dus ziek, diarree en spugen. Alhoewel er nu net toch een hele voeding binnen is gebleven. Ook had ze flink wat evrhoging, heb haar een zetpil gegeven en daar is ze wel rustiger van geworden. Toch hoor ik haar om de zoveel tijd weer krijsen, zo zielig. Nu ook weer, hopelijk heb ik vanavond of morgen weer de tijd om op iedereen te reageren.. SORRY!
MArye; daar hoef je toch geen sorry voor te zeggen!! Heel veel beterschap met Florine.. Hopelijk is ze snel weer de oude! Hebben een nieuwe pc en ook een nieuw toetsenbord, erg wennen haha. Maak daardoor ook veel spelfouten zie ik, of ik vergeet woorden. Haha, ligt dus aan het toetsenbord mama's voor als jullie me soms niet begrijpen haha ! Meisje werd na 3 uur slapen wakker voor de fles, en ze ligt nu weer voor pampes. Volgens mij hebben we nu echt een tevreden meisje! Heerlijk zeg.. Voor mij maar zeker ook voor haar dat ze nu eindelijk rust heeft. Ze laat nog wel ontzettend veel stink scheetjes, het zit dus goed los!
jeetje dat zijn al 6 voedingen voor de helft van de dag!!! hoe hou je t vol zeg!!! slaapt hij wel tussendoor?? en dan nog hopen dat de meiden ook nog middagdutjes doen zodat je ook nog wat kan rusten