Maart mama's 2010

Discussie in 'De mama's' gestart door Lisil, 24 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    heyy

marye he das naar dat florine ziek is, hopelijk werkt het zetpilletje snel.wel fijn als Pepijn weer op 5 voedingen zou komen, net ff wat minder gehaast dan allemaal he.

alies wat een leuk filmpje zeg en wat een mooie kindjes allebei!!

funnyme jeetje dat is zwaar zoveel voedingen en dan ook nog je twins natuurlijk, petje af hoor!!!hopelijk kun je snel een voeding weghalen!

lindavnr dat was ik idd die dat zei gister!maar fijn dat je je inmiddels ietsiepietsie beter voeld, denk ook aan jezelf he!!

kleintje tja je zou t kunnen proberen die 4 voedingen, ik vroeg t ook de laatste keer maar ze zei dat dat nu echt nog niet mocht, maja setti doet het ook en dat gaat goed dus je weet maar nooit...

hier:pff heb ff de balen van me man zeg.
    ik zou vanmorgen om een urrtje of 12 met me schoonmoeder en schoonzus ff naar de markt.dus ik zedi dat gisteravond zegt ie ja als ik nog slaap neem je Neomi maar mee, ik zeg nou ik dacht t niet das veel te druk, ok dan moest ik maar de babyfoon naast ze bed zetten, nou ik dus vanmorgen flesje gedaan om half 11 daarna ff gespeeld in bed gelegd maja toen ging ze huilen, maar ik moest weg, dus heb tot 2x toe de speen erin gedaan, maar t hielp niet, dus tegen me man gezegd die nog in bed lag dat ik ging en had de babyfoon naast m neergelegd.
    bel ik m ff later op is ie helemaal chago omdat zij ligt te huilen, of ik m niet wat beter wakker had kunnen maken, :(want hij sliep nog...vervolgens hangt ie op belt ie 2 minuten later dat ik nog ff sigaretten moet komen brengen...ik zeg nou doe moet ik ook altijd zelf halen hoor als ze op zijn en jij bent werken, kun jij toch ook?nou prima sigaretten gebracht.
    vervolgens belt ie half 2 hoe laat moet ze de fles, ik zeg half 3.
    ow had je dat niet ff kunnen zeggen, ik zeg nou wou je net bellen jaja tuurlijk zegt ie wel heel toevallig pfffff:x
    en vervolgens ben ik om kwart over 2 thuis dus ik eet ff wat. in middels ist half 3 maar meneer maakt geen aanstalten voor de luier of fles hoor, dus om 10 over half 3 pak ik r uit de box staat ie ook net op zogenaamd om het net te gaan doen, )zegt ie achteraf want op dat moment zei ie niks) maar goed ik zeg dus niks en doe vervolgens de luier en t flesje.
    maar daarna begin ik erover dat ik ervan baal dat zo moet af en toe en dan komt t bekende zielige praatje van jaja ik doe t toch nooit goed, je hebt altijd wel wat te zeuren en hij werkt 40 uur en ik ben vrij, en hij had toch net een hele dag op d;r gepast (ben 3 uurtjes weggeweest) bla bla bla
    het lijkt wel of ie t gewoon niet WIL snappen .
    ik zeg t gaat niet over het huishouden hoor maar over het kind wat we allebei wilden en waar we samen voor moeten zorgen..nou toen ging ie naar ze ouders of ik ff meeging nou dacht t niet, ben er ff klaar mee zeg, altijd zo makkelijk en ervanuit gaan dat ik t allemaal wel doe en overal aan denk :(
    sorry maar heb ff de balen moest t ff kwijt haha.

met neomi verder alles goed, kheb toen de prikjes bij t cb gefilmd ga zo eens kijken of ik t ook hier neer kan zetten, zou leuk zijn!

2. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    beterschap voor florine

3. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    ano lekker dat zo'n dag denk je ff tijd voor jezelf te hebben wordt je nog zo gestoord!! en idd je hebt groot gelijk dat je zo voor jezelf opkomt goed van je hoor. en idd het is het kind dat jullie beide wilden dus hij zal ook zijn bijdrage moeten leveren.

mannen snappen t idd volgens mij niet hoor!!

4. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    jaaaaaaaaaa tis gelukt!!!
    ow wat grappig zeg, ga morgen meteen ff een leuk filmpje van d;r maken als ze lacht en brabbeld.
    Ben ook wel benieuwd naar de 'geluidjes'en live beelden van andere babies van hier hahaha

nou dit is dus ruim een week geleden met de prikjes.ze ligt lekker te trappelen en te doen en dan ineens komt de prik...let niet op mij aub want zie er niet charmant uit en zat nog te huilen ook hahahah

View My Video

5. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    setti tja t lijkt soms echt of ze van een andere planeet komen ofzo pfff.
    nou ij is inmiddels weer thuis maar we hebben nog geen woord gewisseld...kga nu lekker boven atwt kijken...

6. Floor20

Floor20 Niet meer actief

Hier ook sinds Ivar 3 maand is over op 4 flessen. Soms s avonds nog een 5de, maar meestal niet meer. Was niet dat we over wilden op 4 flessen, maar als we Ivar rond 11 uur wakker maakte dronk hij 30 cc om vervolgens in diepe slaap te vallen... Dus maar laten slapen en toen sliep hij gewoon van 20.00-8.00 ongeveer... Dus die 5de fles zat er niet meer in... Hij drinkt 4x 180/6
    Weet eigenlijk niet wat ons cb er van vind...ben daarna niet meer geweest. Maarja als je kindje het zo duidelijk aangeeft kun je hem moeilijk dwingen om te drinken....

7. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ ano; ik kijk straks ff naar dje filmpje, ben nog even druk aan het opruimen.

Schoonouders hebben de hele tuin opgeknapt (was weer nodig hihi) en ik ben binnen de cadeautafel leeg aan het ruimen :)

Maarr vraagje voor jullie;
    Laat er hier iemand hun baby op de zij slapen??
    Ik heb Daan nu op zn zij liggen (niet ingebakerd) zodat ie niet op zijn voorkeurskant ligt, maar heb geen idee of het wel mag en of het wel goed is.
    Heb er een hydrofiel luier voor en achter liggen zodat ie niet kan rollen.

8. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    hier niet op zijn zij. Wil ie ook niet hoor.
    Maar cb zei dat ik dat beste niet kon doen op zijn zij omdat ie nu al zo zwaar is dat er kans is dat ie naar buikligging gaat rollen en dat is dan weer niet goed ivm wiegendood?

Maar neem aan dat als je een rolletje in zijn rug en voor zijn buik maakt/legt dat je dat gevaar niet meer hebt dat ie op zijn buik gaat rollen.

9. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    haha tis maar een kort filmpje hoor!
    t cb zei mij juist om neomi wel op d'r zij te leggen met een rol erachter maar dan alleen overdags zodat je het in de gaten kunt houden, dus niet snachts!!!!
    lekker dat je tuin is gedaan!!!

10. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Lindavnr: Hier 2 zijslapers. Wel met zo'n kussen. Want met een handdoekrol. rolden ze door naar hun buik heel soms. Sinds dat ik ze op hun zij laat slapen is inbakeren niet meer nodig. Heerlijk!

11. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Ano; he wat vervelend zeg van je man! Hopelijk gaat t toch veranderen, is niet leuk zo.
    Aah dat filmpje van Neomi; zat hier zelfs met tranen in mn ogen hihi.. Dat moet wat worden straks :p!
    Hoe spreek je trouwens Neomi uit, zit ik me nu al weken af te vragen maar nog nooit gevraagd aan je hahaha :).

Lindavnr; in het begin lag Taleah altijd op dr zij. Dat was ivm spugen, misselijk omdat ze in het vruchtwater had gepoept. Nu doe ik het nog af en toe. Ik begin te merken dat Taleah ook het liefst naar rechts kijkt en daarop ligt. Dus af en toe links op dr zij en met een handdoekrol achter dr. Werkt hier op zich wel goed.

Luiers; gebruik nu pampers maat 2 maar vind ze echt niks. Zijn heel snel vol en stinken snel. Gister kruidvat luiers gekocht en nu 2 geprobeerd, en vind ze echt heel fijn :). Nu even de pampers opmaken en dan helemaal over op kruidvat.

Hebben jullie trouwens ook jullie kwaaltjes van voor de zwangerschap weer terug? Nou ik dus wel, had heel vaak aften in mn mond, heb dat al jaren. Tijdens de zwangerschap nergens last van gehad en ja hoor nu dus een vet grote in mn mond. AU! Gelukkig heb ik speciaal spul ervoor, snel weer bij besteld bij de ha. Ook weer last van mn darmen, tijdens de zwangerschap was dat ook niet..

Nou ga weer van de pc, zus van mn vriend komt zo even langs. Heeft weer allemaal kado's gekocht haha.. :p

FIjne avond allemaal, liefs

12. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    leuk dat je me filmpje hebt bekeken eliesah!!!
    ehh tja neomi spreek je net zo uit als naomi, weet niet hoe ik t anders moet uitleggen haha.
    veel plezier met je schoonzus!!

13. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Haha, maar is het dan zeg maar nuomi of neeomi.

We hebben een ontzettend leuk jurkje met legging gehad!

Wat is het rustig hier zeg... Ga ook meer weer weg, Taleah is even aan de mopper. En mn vriend krijgt dr maar niet stil. Dus even helpen hihi.. ;)

14. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    @ Funny, mooie foto van Luca.. Schattig lachje..

@ Kleintje, gelukkig valt het mee met je vader.. Super dat je vriend lekker naar huis mocht..

@ Kussiexxx, wat ontzettend lief van je schoonouders dat ze een foto van Stan hebben hangen..

@ Germini, hoe gaat het nu met Kai? Heeft hij nog lang last gehad van de koorts en het huilen?

@ Ano, van dat huilen naar een brede grijns ken ik ook helemaal.. Hier nog zo'n kleine dondersteen :p

@ Boomer, balen van de memorycard! Wat super dat de zo boven het gemiddelde zit zeg!
    De Villa Hap winkel in Etten vind ik best wel leuk.. Heb er al 2 vestjes vandaan.

@ Gwenolyn, wat leuk zo'n shirt..Heb me echt kapot gelachen om je maxi cosi avontuur.. Zoiets zou mij ook kunnen overkomen :p

@ Eliesah, de witte Puckababy is MOOOI. Die wilde ik eerst ook graag hebben. Ben toen naar de Babydump gereden maar daar hadden ze hem niet meer.. Heb toen maar een lichtblauwe meegenomen. Heb nu weer een Puckababy mini gekocht. Dit keer op Marktplaats, een rode.. Ben normaal gesproken niet zo van het rood, maar vond deze wel leuk eruit zien met het blauw/witte ruitje. Die van mij komt waarschijnlijk ook morgen binnen...

Wat fijn dat Taleah zo goed heeft geslapen. Hahaha, Rupsenpakje.. :p Mijn moeder noemt het een dwangbuis ;)

@ Alies, wat een leuk filmpje! Mooie meiden heb je hoor!!

@ Nijnja, kan me voorstellen dat het je opbreekt.. Je wilt zo graag slapen en dan komt dat boertje maar niet.. Milan zat mij vannacht heel schaapachtig aan de kijken met zijn fles in de mond maar ging niet drinken.. nee, meneer zette een brede lach op:p

@ Marye, Beterschap met Florine!

@ Ano, wat vervelend dat je man zo doet! Aaah, dat filmpje.. Zo moest Milan ook huilen.. Het gaat door merg en been..

@ Hier,

Gisteren had Milan dus koorts.. Gelukkig werd het na de laatste fles weer wat minder.. Hij kwam vannacht nog wel 1x voor een voeding maar waarschijnlijk omdat hij niet in z'n Puckababy lag en zichzelf daardoor wakker maaide.. Hopelijk slaapt hij vannacht weer wat beter. Hij ligt nu vanaf 6 uur / half 7 te slapen en hoop echt dat hij het nog een uurtje volhoud dan kan ik z'n fles nog een uurtje rekken tot 11 uur anders komt hij zeker weten vannacht nog een keer..

Vandaag nog even naar mijn schoonzusje geweest. Mijn schoonvader is zondag jarig en we willen hem een foto van zijn 3 kleinkinderen geven.. Dus Milan bij de kids op schoot gezet en wat foto's geknipt.. :p

Hoop dat Milan weer snel gaat doorslapen en dat de afgelopen 2x nachten iets tijdelijks was..

Hier nog een beetje Milan spam..

Chantal Pruim Profiel - hyves.nl

IK weet niet of het filmpje het wel doet..

15. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    chantal leuk dat jij ook me filmpje hebt gezien!!!ja zielig he dat huilen, gaat idd echt door merg en been!!
    ik hoop voor je dat Milan vanacht weer beter slaapt en dat het gewoon vor 1 keertje was.leuk zo'n foto, wilden wij ook doen voormoederdag maar dan moeten we wel opschieten haha.
    kga straks ff jou filmpje kijken!

eliesah nuomi?????:(waar haal je dat vandaan hahahaha nee dan hou ik het op de neeomi:Dfijn dat jou mannetje zo goed helpt!!
    zeker rustig hier

nou hier zijn we weer on speaking terms hahaha,maar erover praten hebben we nog niet gedaan maar dat komt nog wel!we gaan nu ff spartacus kijken!!

xxx

16. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ja gelukkig slaapt hij wel tussendoor. Meestal.... Volgens mij heeft hij een regeldag. Hij heeft al 14 voedingen gehad vandaag...

17. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0

Beterschap!!

18. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ik kan me goed voorstellen dat je ervan baalt. Misschien kun je vanavond nog even met hem praten? Dan zijn jullie allebei gekalmeerd.

19. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Jaloers!!

20. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant
    ik laat Sem overdags wel op zn zij liggen en dan niet op de voorkeurskant.. ik heb een dikke handdoek achter rugje opgerold waardoor ie niet terug kan rollen en de deken strak over hem heen en ik kijk zo nu en dan eens in zm kamertje hoe ie ligt.. maar hij blijft stil liggen.. dit doe ik alleen overdag want dan kan ik t nog in de gaten houden maar s nachts ligt ie lekker op zn rug en gaat zn hoofdje automatisch naar rechts.. de voorkeurskant..

@ano, wat een filmpje! zo zielig! zie er nu ook al tegenop.. Sem moet 1 juni :( en wat balen van je man zeg! ik moet zeggen, we doen hier echt alles samen.. overdags natuurlijk niet als ie werken is maar s avonds s nachts en in t wknd wel.. hij verschoont m, geeft fles, badje doen we altijd samen, kleedt m aan en gaat met m wandelen, ook troost ie Sem als ie overstuur is en ik t niet voor elkaar krijg.. vind het echt super fijn dat ie zo meegaand is! maar snap heel goed dat t voor jou echt super vervelend is..

@marye, beterschap met je meisje!

@doorslapen, joehoe Sem heeft nu al 3 nachten van 00.00 tot ong 05.00-05.30 doorgeslapen! heerlijk! geloof echt dat ie t nu doorheeft & t ook wel door de andere voeding komt..

pff verder weet ik ff niet meer! ga lekker tv kijken.. tot morgen meiden! fijne avond nog..

Deel Deze Pagina