Maart mama's 2010

Discussie in 'De mama's' gestart door Lisil, 24 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    In Duitsland hebben ze geen CB. We gaan naar een orthopeed.
    De kinderarts gaf een verwijzing mee om een afspraak te maken met de orthopeed.
    Net om 10 uur 2 honden in laten enten. Om half 2 2 ponies in laten enten en om half 5 dus met Melanie naar de orthopeed. Druk dagje. :)

2. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    ja idd. nou suc-6 ermee

3. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Net even 2 foto's opgezocht waarbij Alisha en Melanie even oud waren. Toch nog een heel verschil in gezichtjes. Alisha had een veel vollere bos haar.

6 weken en 4 dagen oud
    Bekijk bijlage 70055

4. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

jeetje ze had zeker een volle bos haar!! ze was ook heel hele mooie baby net als haar zusje!!!

5. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Wow alies wat een bos haar zeg :D Mooie kindjes!
    En succes vandaag!

Setti: hopelijk drinkt ze de rest van de dag wel gewoon... Ennuh ik ken dat verwend zijn wel een beetje :p Als Esmay al na 6 uur komt s'nachts dan denk ik ook weleens: mmmm eigenlijk is ze te vroeg :p haha

Chantal: hoe is het met MIlan ?

Hier: net met Esmay langs de huisarts geweest (weer!) omdat ze toch weer steeds meer begint te spugen, en moest dan terug komen van mijn huisarts, was een vervangend arts en die zei dat als ze gewoon goed groeit het niet veel kwaad kan, toch heeft hij even in haar keel gekeken of daar niks te zien was, maar nu blijken haar amandelen flink geirriteerd te zijn wat hoogstwaarschijnlijk duidde op een verkoudheidje.... En daardoor kon het ook zijn dat ze meer ging spugen omdat haar keel gewoon geirriteerd is!
    Moet het nu voorlopig maar weet even aan kijken en de verkoudheid zou vanzelf weer overgaan, nou laten we het hopen, al had ik zelf nog niks gemerkt van een verkoudheid behalve dat ze soms rare geluidjes maakte met haar keel! (alsof een kat een haarbal in zijn bek heeft) maar goed dat had ze ook al vrij lang en de vorige keer zei de arts daar niks over!

6. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    zoowwwhey de plus doos is net bezorgd wat een mega grote doos zeg als lisanne uitgedronken is aan de borst is dat t eerste wat ik ga doen: uitpakken

7. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    heeft ze ook steeds van die grote vochtige snotterbellen? hier weldus ik denk dat lisanne ook verkouden is

8. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    dit is het grootste en duurste pakket tot nu toe!!!!

ik zal ff een foto van de spulletjes maken

9. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    nee Esmay heeft eigenlijk helemaal geen snottebellen...
    Wel van die wat harde korstjes in haar neus soms maar goed dat had ze voorheen ook...

Plus doos dus kan ik niet aanvragen omdat wij niet in dat gebied wonen :(

10. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    kussie bedankt voor de tip van t plus pakket.

hier de foto van wat er in zat. dit is wel ff een verschil met die van de prenatal!!!

Bekijk bijlage 70068

11. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    he das balen. t was voor mij ook omrijden want ik doe daar nooit boodschappen en moest t geb.kaartje afgeven en toch werd de doos thuisgestuurd en t was t omrijden waard.

12. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Lindavnr: Reflux: Hier merk ik het aan het regelmatig "kulken", terug slikken van de melk, wat soms gepaard gaat met een paar mega harde krijsen. Verder liever niet op haar rug liggen, soms huilen met de fles geven. De ene dag geeft ze geen melk terug, en de andere dag blijft het uit haar mond stromen.
    Laat je weten hoe de luiers van de Lidle bevallen?
    Heb je al wat gehoord van het ziekenhuis wanneer Daan geopereerd moet worden?
    Hier water dunnen ontlasting van de JBPM, bij mijn HA en CB gevraagd, zolang ze verder helder en allert blijft, en niet uitdroogt is er niks aan de hand.

@ Marye: Beterschap met Florine!!
    Ook voor jouw geld: GEEN SORRY!!

@ Alies: Leuk filmpje:D
    Ben benieuwd of de extra luier geholpen heeft. Hier moet ik over een maand naar het ziekenhuis toe om voor de zekerheid een foto te laten maken. Ook de 2de keer bij het CB kon ze haar ene kant minder goed spreiden als haar andere kant.

@ Anoniempjuh: Ik heb je filmpje afgezet:). Zat helemaal mee te huilen. Komt mijn man vragen: Wat is er aan de hand??
    Hoe is het vandaag met Neomi?

@ Eliesah: Ze heeft gisteren wel veel liggen slapen, maar nog steeds heel vrolijk:D. Naar mijn idee heeft ze er niet zoveel last van gehad. Alleen de eerste dag beetje hangerig en wat verhoging.
    Mijn kwaaltje van voor de zwangerschap zijn ook weer terug. Heel de zwangerschap geen last gehad van astma en hooikoorst, nou het feest is weer volop begonnen:(. Ben vandaag maar weer naar de apotheek geweest om een lading medicatie te halen.
    Ik heb ook de witte puckababy, maar dan de 3 - 6 maanden. Vind hem helemaal prachtig!!!
    Je plaatst toch wel een foto als Taleah erin ligt:D

@ Chantal: Ik Milan weer hersteld van zijn prikjes?

@ Kleintje: Beterschap met Esmay!!

@ Setti: Zo dat is nog eens de moeite waard!!
    Ik ga vanmiddag toch naar mijn moeder toe, en lever dan meteen een geboortekaartje in.

13. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Mijn man kan er dus echt niet tegen als Joënna heeft liggen poepen. Hij verschoont dus ook nooit de luier.

Gisteravond was hij thuis, dus meegeholpen met in bad doen. Zijn we klaar met in bad gaan, terug naar de kamer en op de commode afdrogen. Als ze aan de voorkant droog is, til ik haar altijd op, droog de achterkant, leg ondertussen even een droge doek op het aankleed kussen, en gooi het natte spul op de grond. Dan heb ik haar dus naakt tegen me aan.
    Begint ze me daar een partij te poepen:$:D. Ik zat helemaal onder: Mijn arm, mijn shirt, broek alles. Ik lag helemaal in een deuk, maar mijn man was woest: Waarom doe je dan ook geen luier om, en heb je haar naakt tegen je aan??? PARDON:x:x:x. Heb wel tot 1000 geteld voordat ik wat terug zei.
    Bied hij wel later zijn excuses aan, maar toch.

Ook vannacht. Ze word wakker voor de fles. Dus ik eruit fles klaar maken, en meteen een schone luier om. Had ze doorgelekt. De hele luier zat ook tot over de nok toe gevuld, haar romper en pyjama ook helemaal vies (gelukkig haar rupsen pakje niet).
    De freule had honger, en wil 's nachts het liefst alleen drinken en weer verder slapen. Nu moesten we dus ook nog omkleden. Ze ging helemaal over de rooien.
    Hoor ik mijn man boos om mij roepen waar ik was, en waarom onze dochter zo over de rooien was:(. Komt hij boos de kamer op lopen: Denk je wel aan de buren??
    Alsof mij dat interesseert op dat moment......... Ik wil haar zo snel mogelijk omgekleed hebben. Ga ik tussen door ook nog 100x de speen erin stoppen en troosten en vasthouden, zijn we over een uur nog niet klaar. Dan maar even 5 minuten schreeuwen.

Soms......................................................

14. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    denk om de buren??????????? denk om je vrouw en kind zou ik zeggen hihi! tja die ongelukjes zitten in een kleine hoek hihi

15. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    ohhh gwenolyn mannen kunnen soms zooo lomp zijn he!!!
    balen voor je maar ook een beetje herkenbaar..

16. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Ik had zelf de grootste lol (behalve vannacht). Stond ik heerlijk in mijn ondergoed Joënna aan te kleden. Even snel met een billendoekje mezelf schoongemaakt, en Joënna aankleden die was schoon gebleven. Had ze goed gedaan:D:D
    Vervolgens de fles klaar gemaakt, mijn man de fles gegeven, en ik douchen.

Inderdaad de buren. Lekker interessant op dat moment. Ze ligt wel eens vaker 's nachts te krijsen omdat ze geen schone luier om wil. Normaal ik hij weg, dus krijgt hij er niks van mee. Nu wel:D:D:D:D:D:D:D:D

17. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Vrienden van ons hebben vandaag een pretecho laten maken en ze krijgen een 2de zoontje :)
    Leuk voor ze :) Het mannetje wat ze nu hebben is zo'n leuk mannetje :D hopelijk wordt de 2de ook zo...

18. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    wat leuk.

leuk he dat steeds meer mensen om je heen ook een kindje hebben of krijgen? bij mij ook hoor

19. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    @ Ano, fijn dat jullie weer on speaking terms zijn.. Ik zou het nog wel even met hem erover hebben, om dit in de toekomst te voorkomen ;)

@ Funny, 14 voedingen!! Jij geeft toch borstvoeding?? Auw, Niet last van je tepels nu?

@ Lisetje, Wat super dat Sem al 3 nachten heeft doorgeslapen!! Hoe is het vannacht gegaan?? Helpt de Forte??

@ Lindavnr, En hoe gaat het nu met Jesse? Heeft hij alweer gespuugd of gaat het nu beter met de JPBM? Wat goed dat Daan met zijn hoofdje naar links heeft gelegen.. Hopelijk blijft hij het doen!

@ Setti, 9 uur is wel erg luxe he ;) Maar idd, als ze dit aanhoud zit je dadelijk ook niet te pielen wanneer je weer moet werken.. Ik wil nu ook op vaste tijden gaan voeden.. (zie @ hier)

@ Wat vervelend dat Taleah vannacht niet in haar eigen bedje wilde slapen.. Had je al de tip geprobeerd om een tshirt of pyjama van jezelf in haar bedje te leggen? Heb je je Puckababy al binnen?

@ Alies, Wat een mooie foto's van je meiden! Wat had Alisha een grote bos met haar joh!! Ontzettend mooi!

@ Kleintje, Met Milan gaat het gelukkig weer als vanouds. Pfew! Ik vind koorts maar niks terwijl het heel normaal is na de prikjes..
    Hoe gaat het nu met Esmay? Heeft ze alweer gespuugd of gaat het alweer wat beter?

@ Setti, wat een gave spulletjes zeg in de Plus doos.. Helaas woon ik net als Kleintje niet in het verzorgingsgebied van de Plus. Maar ga het volgende week toch even proberen ;) Wie niet waagt.....

@ Gwenolyn, hahaha, geweldig je poep incident :p Wel grappig dat je man niet tegen de poep van Joenna kan..
    Ik moet jullie eerlijk zeggen dat ik toen ik nog zwanger was van Milan er heel erg tegenop keek om poepluiers te moeten verschonen.. Ik kan namelijk helemaal niet tegen poep en kots.. De hondendrollen van Cooper (onze labrador) kan ik ook niet opruimen want dan moet ik overgeven :D Gelukkig hebben wij een veldje achter de schutting waar ik hem altijd laat poepen en dan ruimt mijn vriend het op zaterdag altijd op :p Gelukkig gaat het bij Milan wel goed... Kan heel goed tegen DE lucht..

@ Hier,

Gelukkig gaat het weer goed met Milan na z'n prikjes.. Hij is weer helemaal de oude.

Vannacht kwam hij wel om 3 uur voor de nachtvoeding.. Heb het gelukkig kunnen rekken tot half 6 :)$), Toen flesje gegeven en toen kwam hij weer om 9. Heb dat kunnen rekken tot half 12.. )(om op mijn schemaatje te komen ;))

Wil ook op tijd gaan voeden.. Zat te denken aan het volgende schema:
    07.30 uur fles, 08.15 in bed, ongeveer 09.00 uur slapen
    11.30 uur fles, 12.15 in bed, ongeveer 13.00 uur slapen
    15.30 uur fles, 16.15 in bed, ongeveer 17.00 uur slapen
    19.30 uur fles, 20.15 in bed, ongeveer 21.00 uur slapen
    23.00 uur fles, 23.45 in bed, vaak slaapt hij dan binnen 5 min.

Ik zit alleen even te pielen met de tijd tussen de een na laatste voeding en de laatste voeding.. (van 21.00 uur slapen tot 23.00 uur nieuwe fles) Is dat niet te kort? Iemand evt. een oplossing hiervoor / ideeen??

20. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    chantal dan geef je de een na laatste voeding toch gewoon een klein flesje

Deel Deze Pagina