jeetje wat een slaapkopje zeg!!! kan niet wachten tot ik hier ook van die tijden krijg veel plezier straks! @hier, gister Sem rond 23.15 de fles gegeven, ging er goed in.. daarna kwam ie om 03.00 uur terwijl ie er al dagen 5 uur tussen liet... flesje van 60 cc gegeven, hij sliep daarna vrij snel weer in en kwam toen om 07.00 uur das dus best netjes maar snap niet dat ie met meer voeding, eerder komt voor zn 1e nachtfles zeg maar?
Wat fijn voor jullie eliesah! Super dat ze het nu zo goed doet Een tip.... elastiekjes achter de oren haha zeg ik hier ook elke keer tegen mn vriend als die speen er uitfloept.. ik doe dadelijk nog elastiekjes achter zn oortjes, dan blijft ie wel zitten nee, heb ook gn idee wat te doen.. gewoon erin terug blijven doen ben ik bang voor.. Sem hft gelukkig steeds minder zn tut in & als ie m in heeft, blijft ie vaak ook wel zitten.. ik weet niet of taleah er al aan toe is, maar misschien een tut die voor een iets oudere baby is ??? Sem kreeg in de t begin zo'n tut uit 1 of andere doos.. dat ging goed, tot ie week of 4 was, dat ding floepte echt constant dr uit.. nu hft ie de I love Mama tut en dat scheelt echt al een stukje!
Wat raar zeg dat Sem ineens met een vollere avond fles toch nog in de nacht kwam. MIsschien moest ie er even aan wennen. Ik had ook de laatste fles verhoogd en nu kwam ze ipv 3uur na 4 uur . Hier heeft ze de tut ook niet altijd nodig hoor, en als ze echt diep in slaap is laaat ze m ook zelf uit dr mondje vallen. Maar af en toe dus wel en soms zuigt ze dan zo hard dat ie een meter weg schiet haha. Maar indd misschien een idee voor een grotere speen, heb nu zeg maar die i love mama speen uit de prenatal doos en nog 2 van die soort. Die zijn vanaf 1 dag, welke moet ik dan nemen? En die elastiekjes is misschien ook een idee ..
Wendie sorry maar ik heb al op de kindjes van Linda gestemd en je kan maar 1 x stemmen... Sorry dat ik verder niet reageer ik heb het ontzettend koud, voel me beroerd, ben ook een beetje chagie en ben doodop! Zo meteen maar weer lekker in bed kruipen denk ik met Esmay naast me of in haar eigen bedje!
ik had eerst en speentje waar in t blauw en groen pappa en mamma op stond en heb nu dus die I love mama... daar is t speentje zelf ook een stuk groter... maar als jij die al gebruikt weet ik niet welke je dan kunt nemen ? Denk ook dat Sem moest wennen.. we zullen t vanavond wel zien
Setti; wat is Lisanne toch een slaapkop hihi.. Maar dan worden de voedingen op een dag toch ook weer minder? Ben je nu trouwens volledig gestopt met bv, dacht dat je dat eerst vertelde en omdat je dr gister toch aan de borst probeerde te leggen. Wendie; sorry maar je kan helaas maar 1x stemmen en had al op Lindavnr gestemd. Maar die foto van Bas is ook supertje lief ! Mamzie; Owen ook al zo'n slaapkopje. 10 uur, jee dat is lang geleden dat ik zo lang geslapen heb haha.. Weet eigenlijk niet of dat zo lang mag zonder voeding. Als hij het er goed op doet, waarom niet? Gwenolyn; morgen dan indd een rust dagje houden ! Gelukkig viel ze toch nog in slaap. Veel sterkte vandaag op de begrafenis! Funnyme; veel succes voor je man! Die Luca dat zat natuurlijk ook nog vol van de dag daarvoor hihi.. Hoe vinden je meiden het; zo'n klein broertje? Wil ze al meehelpen enzo.. Channes; fijn dat Liam zo lekker heeft geslapen. Pampers; ik heb ook die gele van maat 2. Had Taleah net rond half 10 verschoond en rond 11en zat ie al bomvol en rook ik dr luier. Maar die groene van maat 2 zijn dus beter, nu ik eraan denk die hebben we op mn werk ook. En had daar eigenlijk nooit proberen mee. Mmmm.. Maar ik blijf gewoon bij kruidvat! Kussie; ben erg benieuwd hoe je mannetje het vannacht heeft gedaan! Kleintje; beterschap, hoop dat het niet door zet bij je! Mooie foto's zag ik voorbij komen van Esmay. Waren de filmpjes nou van jou? MOet ik nog even gaan bekijken haha. Gootje maken, geen idee of ik dat doe, volgens mij niet haha. Haal m gewoon uit elkaar en dan hup onder de bips . Marye; hoe gaat het nu met Florine? Al wat opgeknapt. Alies; wat fijn dat de heupjes van Melanie goed zijn ! Wassen; wassen jullie de kleertjes van je kleintje nog steeds apart en dan met neutral wasmiddel. Ik dus al vanaf het begin niet meer, gaat gewoon met onze was mee. Maar ben wel benieuwd wat jullie doen . Mama's met een puckababy; doen jullie de zak helemaal uit als ze een flesje moeten? Heb van8 het ritsje wel open gedaan zodat de handjes vrij waren maar de buikband laten zitten. Maar ja omdat ze zo vrolijk was daarna maar helemaal uit gedaan haha.
Mmm, is dat die witte speen met een rood hartje en een rood dingetje erop? Uit de prenatal doos? Ach ze slaapt nu gelukkig zonder tut . Ze was net heel hard aan het gillen, denk die heeft gewoon nog honger en ja hoor. De 30cc die ik had gemaakt was zo op en viel gelijk in slaap. Maak nu gewoon flessen van 120cc ipv 90cc, denk dat ze dat gewoon nodig heeft. En misschien blijft ze dan wel om de 4uur komen..
spenen: zoals ik laatst zei doe ik dus een hydrofielluier door de voorkant van de speen, dor die ring die daar zit.hij blijft dan een stuk beter zitten, en soms krijgt ze m dan ook zelf weer erin. kleintje beterschap!! kleertjes wassen:ik doe t ook vanaf t begin gewoon met onze was mee, lekker makkelijk haha verder weet ik t nu al niet meer haha, had alles teruggelezen maar moest toen ff wat doen en nu weet ik t dus niet meer... hier iig alles goed.neomi slaapt nu al een paar nachten op d'r eigen kamertje en dan gaat prima.was vooral erg bang dat ik eerst nog 10keer moest lopen voor ze sliep maar dat vald reuze mee, ze slaapt eigenlijk iedere keer binnen 5 minuten... straks even naar de tandarts brrrr
Ja, gewoon een doekje er doorheen halen. Ga het eens proberen als ze weer dat ding nodig heeft en steeds uitspuugt. Wilde zo graag dat ze geen speen nodig had haha, maar helaas.. Succes bij de tandarts Ano . Fijn dat Neomi had zo goed doet op dr eigen kamertje.
ha meiden, even ego want wil nu lekker ff tijd voor mezelf hebben en even niet super veel op t forum hangen Zat er vanmorgen weer doorheen. Arno is de afgelopen 2 dagen vrij geweest en dat was heerlijk, maar zag er vanmorgen alweer zo tegen op om 't alleen te moeten doen vandaag. Ik denk ook omdat Daan's stoma er vanmorgen om 6 uur af lag,alles weer onder de poep bij hem. pff. Gelukkig had Arno tijd om mee te helpen met hem in bad doen, dat scheelt een hoop geklooi en stress. Maar toch, ik baalde er van. Gelukkig was ie super lief, heeft ie mee de fles gegeven (terwijl ie eigenlijk daar geen tijd voor had ivm werk) en had ie een lief briefje geschreven voor me toen ik beneden kwam. En een mailtje vanuit het werk hoe het ging wa'n lieverd he haha. Dus nu gaat ie wel weer. kindjes net gevoed en dat ging goed, ze liggen nu op bed. als het goed is tot half 3, dus heb lekker even de tijd. Het valt me dus even behoorlijk zwaar de laatste dagen, maar goed, we gaan proberen het weer even goed op te pakken en er weer van te genieten, want dat doe ik even te weinig vind ik. Ik zie het meer als; 'oh, ik moet weer, weer verschonen en voeden, gaan we weer.' terwijl het juist leuk moet zijn. Maar ik denk dat ik daarin gewoon nog mn weg moet vinden met 2 kindjes, want ik weet zeker dat als ik 1 kindje had, dat het dan elke keer een genot was om weer te mogen, en dat het bij wijze van vechten was wie de fles zou mogen geven. Maar komt goed... Dus nu ga ik gauw weer stoppen met forummen liefs!
beterschap kleintje!! sterkte bij de tandarts ano, idd fijn dat ze ook op dr eigen kamertje lekker slaapt wassen, ik was t meerendeel ook met onze was mee, als ik veel van Sem heb en dan incl hydr. luiers, washandjes, spuugdoekjes enz dan was ik dat nog weleens apart op 30graden maar qua wasmiddel en wasverzachter, gewoon t zelfde.. gebruik niks speciaals en t gaat goed dus ja.. @linda, wat fijn dat je man je zo goed heeft geholpen! en je hebt gelijk dat je minder op t forum komt, ik kom er namelijk steeds meer haha geniet ervan! @eliesah, ja die speen heb ik! moest ff kijken haha
Doen jullie kindjes dit ook weleens ? : Als Sem ligt te slapen.. zoals nu, al ong 30 min, kan ie soms ineens beginnen te jengelen of soms lijkt het wel gillen.. als ik dan ga kijken, ligt ie gewoon rustig te slapen.. zou een kindje op deze leeftijd al kunnen dromen ? Want nu ook, hij ligt al 30 min in zn bedje, net heb ik daar nog kleertjes opgeruimd en hij slaapt gewoon en ineens terwijl ik bij m sta.. begint ie toch te gillen, zo'n 30 sec en hij slaapt weer door..
Ano succes bij de tandarts Ik moet dinsdag en super dat ze goed slaapt op haar eigen kamertje heerlijk hoor.. Linda Lief mannetje heb je hoor super dat hij lekker mee geholpen heeft scheelt een hele hoop. Geniet maar lekker even van je vrije tijd heb je wel verdiend. Dikke knuff.. Wassen Liam zijn kleertjes gaan ook met ons wasgoed mee eigenlijks al vanaf het begin. Lekker makkelijk...
Groot gelijk Linda, neem meer eens lekker tijd voor jezelf! Het is ook niet niks allemaal.. Wat onwijs lief van Arno zeg dat ie toch nog zo heeft meegeholpen. Owja Taleah had gister trouwens weer een volle poepluier, helemaal super! Het is nog niet helemaal zoals het hoort volgens mij, nog steeds wat aan de dikke kant. Maar goed het is al goed dat ze het er zelf uit krijgt .
Oooh 2 dagen niet gelezen. 15 pagina's ofzo? @Ano; ach gossie wat een zielig filmpje zeg. Ik kreeg er bijna tranen van in mijn ogen en ik had het geluid niet eens aan staan. Dus ik vrees dat ik bij mijn eigen dochter toch al helemaal ga brullen... @Chantal; Gisteren ben ik naar de Villa Happ in Roosendaal Rosada gegaan. Maar vond er niet heel veel aan. Wel veel leuke kleertjes vanaf maat 68. @Plus-pakket; Wat een mooi pakket zeg! Ik ken helemaal geen plus supermarkt hier in de buurt helaas. Ik heb trouwens geen één geboortekaartje extra over hoor. We hadden maar 50 stuks en hebben er nog eentje zelf kunnen houden, maar de rest is allemaal verstuurd en we kwamen eigenlijk te kort. @Gwenolyn; ik moest wel effe lachen om jouw post over je man. Hoe je het opschrijft dan. Ik zie hem al helemaal stampvoetend binnnenkomen en zeggen dat je aan de buren moest denken. Ja, hoe is het nou? De buren kunnen je rug op toch? Tja, zo heeft iedere man zijn nukken.... @Alies; wat een prachtige foto van de twee zusjes ze.g Mooi dat zwart wit. @Lynette; Mooi he die lachjes!! Knuffel voor jou, je hebt het hard nodig. En goed dat je volgende week naar de psych mag! dat zal je zeker te weten helpen!!! Laat je weten hoe het gegaan is? @Darcy, kleintje en Chantal; mooie fotootjes hoor! Beauties zijn het. @Foto van de maand; ik doe wel in Juni mee goed? Anders stemmen we allemaal tegen elkaar. @Funnyme; wat een kanjer zeg!! 6 kilo. Hoppakee Sterkte voor je man @Mamzie; het cb vertelde me: het aantal kilo's maal 2=het aantal uren dat ze mogen slapen. @Eliesah; ik was alles op 1 hoop. Ook met wasverzachter erbij. Fenna heeft nergens last van. Ik gebruik alleen nu wel biotex, want de poepvlekken gingen er niet uit.. @Ano; succes bij de tandarts brrrr...
Lisetje dat ken ik Liam doet dat ook wel eens dan denk ik wat is er aan de hand ga je kijken ligt hij gewoon heerlijk te slapen denk idd dat ze dan aan het dromen zijn....
Wuhaha, ja dat doet Taleah ook. En dan denk ik echt ow ze gaat zo ineens heel hard tekeer, maar slaapt gewoon tevreden door. SOms ligt ze ook gewoon te lachen in dr slaap. Maar ze kreunt en knort ook echt veel in dr slaap..
Het was zoveel, volgens mij heb ik niet eens op iedereen gereageerd. Pfoehee sorry hoor. Hier heeft Fenna om 23 uur de laatste voeding gehad en geslapen van 23.45 uur tot 6.20 uurr! Super joh. Ik ga dr nu maar eens in badje doen. Is alweer twee dagen geleden Hoe vaak doen jullie hem of haar in bad? Ik kom er vaak niet aan toe, tis zoveel werk.
slapen meestal laat ik lisanne zelf komen voor de voedingen maar idd na 10 uur vind ik t ook wel welletjes hoor nu vannochtend heb ik d'r maar na 9 uur wakker gemaakt. eliesah fijn dat taleah zo goed geslapen heeft in dr rupsenpakje. ze krijgt nu 3x nutrilon en 1x bv en als extra komt of jengelig is dan leg ik haar aan de borst omdat ze dan de speen niet wilt. wendie ik had al op lindavnr gestemd en je mag helaas maar 1x per maand stemmen sorry wassen nee hoor ik gebuik gewoon ariel wasmiddel en dan robijn wasverzachter die blauwe of witte heb ik lindavnr dikke knuffel meid je doet t samen met arno erg goed hoor!!!