Maart mama's 2010

Discussie in 'De mama's' gestart door Lisil, 24 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    @ Kleintje, vanaf vandaag ben ik dat ook aan het proberen... Ben erg benieuwd hoe het vannacht gaat..

@ Marye.. Wat een mooie foto!! Wat kijkt Pepijn ook stoer zeg!!

@ Moederdag... Ik heb vandaag al mijn moederdagcadeau gekregen!! Een heeeeeel groot bloemenboeket.. Echt super mooi! Een dagje te vroeg maarja dat boeket kon hij ook niet verstoppen :p

2. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    hahahahah ik weet wat ik krijg, zoo grappig.hij was vanmiddag dus even weg, achteraf bleek oa even langs ze ouders, hij moest neomi mee.
    nou doe ik net de luier ik denk huh lijkt wel of ze blauw groene teennagels heeft:$
    waarschijnlijk heeft ie bij ze moeder verf op de voetjes gedaan en een afdruk gemaakt ofzo:Dhij moest nu ook even weg...ja dat begrijp ik, nu kan ie t natuurlijk pas ophalen mdat t eerst moest drogen:)
    heb maar niks gezed natuurlijk want das ook zo lullig hahahaha.ga t morgen wel zegge, laat t nu expres even zitten;)
    o en k krijg n ontbijtje!!!!

canvas is niet zo duur hoor, heb 2 sites gezien, iets van top-canvasfoto.com en herrinnering op doek ofzo en dan ben je voor een echte beetje grote zo'30-40euro kwijt.

marye ahhh wat n leuke foto!!!

kussie nog zo'n leuke foto!effe lekker gereden?fijn dat je vriend en je moeder hebben gepraat, is ze t iig kwijt haha.

kleintje mijn man zou t ook niks vinden hahaha

3. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Heey meiden!! 8)

Het autorijden was heerlijk!! Ben welgeteld 20 minuten weggeweest en die hele tijd heeft Stan gehuild volgens mij, want toen ik daarna naar boven ging had hij een knalrood hoofdje en een helemaal behuild gezichtje!! Zoo zielig!! :( Heb hem toen lekker een flesje gemaakt en op schoot gehouden! Toen was hij weer blij... :)

En idd, ik ben ook blij dat ze hebben gepraat.. Kan ik dat ook weer loslaten.. Denk dat ik daarom ook zo´n hoofdpijn had vandaag. Was er zelf nog helemaal zenuwachtig van.. Ben nu ook best wel Dizzy :(

Trouwens meiden?? Ik heb soms het idee dat Stan helemaal nie van knuffelen houd, als ik hem dan over zijn gezichtje streel zeg maar, dan draait hij altijd weg, of als ik hem een kusje wil geven :( Of hij schrikt van mijn grote kop zo dicht bij zijn gezichtje opeens :D :(

Liefsss en fijne zaterdagavond allemaal meiden!!

4. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Moederdag: geen kadootje denk ik... maar hij heeft wel soep en stokbrood in huis gehaald wat hij morgen middag klaar gaat maken haha!
    En hij vroeg aan me een lijstje van wat hij allemaal wanneer moet doen voor Esmay hij zei dat het is voor als ik moet werken dus ik zeg: nou dan kan het best zijn dat ze weer meer voeding krijgt....
    Nee ik moest het toch maar even opschrijven :p (dus ik denk dat hij morgen wat meer gaat doen voor Esmay ;) ) Ben benieuwd!

5. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    @Chantal; ik kan helaas niet stemmen, want ik heb geen hyves!~sorry

@All; bedankt voor jullie complimenten over de foto!

@Hier; ik ben een beetje tipsy ;) Ben nu mijn tweede biertje aan het drinken en ik voel hem zo hangen ineens :p Was weer even geleden haha. Sorry dat ik niet reageer op iedereen.

6. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    @ Boomer, ik heb dat nu ook met alcohol hoor ;) Bij een 2e wijntje wordt ik ook al tipsy...

@ Ano, dat is wel een prima site met prima prijsjes.. Heel andere prijzen dan bij de fotograaf bij ons.. :p Denk dat ik hem dan maar daar ga bestellen..

7. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Hier liggen 2 moederdagcadeautjes in een tas van top1toys op mij te wachten :D Ben heel benieuwd!
    Tis iets speelgoed achtigs neem ik aan..volgens Arno was 1 ding meer voor ons, en 1 ding voor ons en de kindjes..
    ben benieuwd! :D

En ik krijg 2 briljantjes in onze (nu verlovingsring, maar wordt onze:) trouwring, een voor Daan en een voor Jesse :)
    Maar dat moet ie nog een keertje regelen want dat was nog niet gelukt :)
    Echt super! :D

Verder net thuis, hadden een bbq en mn vader en vriendin hebben opgepast. Ging super en ze vonden het hartstikke leuk! :D mooi! :D

8. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    MOoie foto's allemaal meiden!
    Marye, die van jou; echt kei lief zo met z'n tweetjes! :D

@ canvas: hier ook 1 van herinnering op linnen (gekozen als kerstcadeau van mn vriend zn werk haha, hebben we een foto van onze vakantie op laten afdrukken en is erg mooi en goede kwaliteit! :))
    Gaan er ook nog 1 bestellen met een foto van onze mannen :)
    kan alleen nog niet kiezen haha

9. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    nou ik heb me kado al gehad hij kon niet wachten haha en idd een fotolijst met daarin voetafdrukjes van Neomi, echt heel schattig.hij dacht al dat ik t zou zien , maar hij kreeg het er niet beter vanaf hshahahahh.

canvas ja die sites zijn niet duur he, ik ga van de week ook eens een bestellen

10. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    haha wat leuk!! :D:D
    Wat lief dat ie er zo'n werk van heeft gemaakt en zo'n origineel cadeau :)
    Ik wil wel een foto zien eigenlijk!! :D

En ach, hij was maar een paar minuutjes te vroeg met zn kadootjes...ik ga over 2 minuutjes mn cadeautjes krijgen ;)
    Kom ik morgen wel vertellen wat het was :D hihi.

11. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Iedereen een hele fijne gezellige moederdag...

Kussie fijn dat je mannetje en mams gepraat hebben. Heerlijk even genoten van je autoritje... Leuke foto van je mannetje.

Ano leuk kado hoor ben ook heel benieuwd hihi...

Linda wat waren die van jou????

Ik heb een verwendag gekregen bij fontana (soort van kuuroord) lekker lekker lekker...

12. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Fijne moederdag iedereen :)

Hier niks gekregen maar dat geeft niks heb wel lekker uit kunnen slapen want mijn vriend heeft Esmay de fles gegeven en aangekleed... De kleur combinatie die ze aan had was alleen niet zo super :p (licht blauw shirtje en een rose broek ;) ) maar het gaat om het idee haha!
    Verder een lief kaartje gekregen en strax gaan we nog soep met stokbrood eten haha!
    Vandaag gewoon lekker rustig aandoen, mijn buik is namelijk erg onrustig :( Gisteren avond nog flink last gehad van een buikgriepje ofzo? Maar het helpt wel voor de kilo's want was vanmorgen 1,2 kg kwijt in 1 dag haha!

13. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    @Lindavnr; nou je hebt genoeg mooie foto's voor op canvas of linnen, dus dat komt wel goed!

@Ano; leuk hoor dat tie zo'n gipsafdruk gemaakt heeft! Dat is meer moeite doen dat zomaar een parfummetje van de drogist toch?
    Ik heb gisteren nog twee setjes gipsafdrukken bij de kruidvat gekocht. Ben het alleen gisteren vergeten te doen, ik wilde het namelijk voor moederdag aan beide oma's geven. Ik weet niet of ik dat nog red zo :(

Iedereen een fijne moederdag. Hiero best nog druk. We moeten op visite bij beide oma's en manlief wil ook nog naar een voetbalwedstrijdje in de buurt.... hoe we dat gaan doen is nog onduidelijk.

@Kleintje; hopelijk zet de buikgriep niet door!! Niet teveel maggie in de soep dan he :D

14. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    O Ano; ik lees net je post terug, maar het zijn voetadrukjes, dus niet van gips???

Ik heb net een doosje van de gipsafdrukken opengemaakt, maar ik ga het toch maat niet doen nu. Er staat dat je het voetje of handje 1 minuut stil moet houden, dat krijg ik toch nooit voor elkaar???

15. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Ha meiden,
    fijne moederdag!! :D

Ik heb gisteren 2 malletjes gekregen om gipsafdrukken in te maken :D en een terrasverwarmer! :D
    Wij hebben een veranda met daaronder een loungebank en nu komen er dus van die warmtedingen te hangen :D
    Super, aangezien ik het altijd snel koud heb buiten 's avonds als het een beetje afkoelt :D

Verder heb ik heeerlijk mogen slapen vandaag. Om 6 uur Jesse's voeding gedaan, en Arno heeft Daan om 8 uur gedaan.
    Jesse kwam toen weer om 10 uur en die heeft Arno ook gedaan en mocht ik doorslapen! fijnnn! :D

Nu lekker stokbroodjes met salade aan het eten.

Straks gaan we even naar het graf van ons mam, voor moederdag vandaag en voor morgen haar sterfdag.
    De eerste keer dat de kindjes mee gaan. Wel fijn als ze er een keertje geweest zijn vind ik. :)

Daarna op verjaardag bij mijn peettante die 60 geworden is.

Druk druk dus! Daaag! :)

16. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ Boomer, hahaha, proost meid :D
    @ Kleintje, mmm heerlijk stokbrood!! Een werelds cadeau :D

@ Lindavnr, dat vind ik echt een mooie gedachte, dat van die steentjes in jullie verlovings-/trouwring!!

@ Ano, ook al zo verwend!! Helemaal te leuk!!
    Ik vind het zo leuk dat jullie eerste moederdag niet vergeten word door jullie mannetjes :D

Ik ben ook verwend hoor!! Stan heeft me "fijn" over mijn kleren geplast en vanmorgen al vroeg verrast met een poepluier!!
    Nou jah, ieder zijn cadeau heh :D
    Hahahahaha;)

@ kleintje, whahaha, de kleur combi, prachtig!!! Tjah, het blijven mannen heh, maar je moet maar zo denken, het komt uit
    een warm hart!! En Esmay merkt er toch nog nix van :D

@ Boomer, succes met de planning!!

@ hier, Stan heeft het vanacht weer heerlijk gedaan!! 5 1/2 uur er tussen, daarna 3 1/2 uur en vanmorgen nog een keer 3 uur.. Met als resultaat dat mams pas om 11 uur uit bedje was, hihi!! HEERLIJK!!
    Ik wens iedereen een hele fijne moederdag!!
    Geniet er van meiden!! Ik vind het best wel bijzonder.. Zo'n eerste moederdag!! Wauw alleen dat ik wat meer het gevoel/besef had
    dat ik zowaar gewoon NU echt mama ben, dat mijn wens die ik al vanaf mijn 18e had in vervulling is gegaan, maar het is voor mij
    nog steeds vaak zo onwerkelijk!! Baal ik wel van!! Maar jah, er is ook gewoon zoveel gebeurd in de afgelopen 5 1/2 week!!
    Daar zal het ook wel mee te maken hebben!!

Liefs

17. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Lindavnr: leuke kado's :)

Kussie: fijn dat hij het vannacht zo goed heeft gedaan :)

Wat betreft de kleur combi: ik heb maar heel subtiel gezegd dat ik een wit broekje eronder toch wat leuker vond en heb haar toch maar een ander broekje aangedaan ;) Vond hij niet zo erg!
    Wel gezegd dat ik het ontzettend waardeer dat hij Esmay uit bed heeft gehaald en aangekleed dat me dat goed deed :)

Volgende keer leg ik in ieder geval wel alvast wat kleding klaar haha :p

18. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Hallo mama's,

Ook zo aan het genieten van deze zondag-moederdag?
    Hier wel hoor, vanochtend heerlijk lang op bed gelegen en ontbijt op bed gehad hihi zo lief. Had vrijdag al een ketting gehad en vandaag een mooi boek en ook nog als grap een me to you beertje met een stinkdierpak aan. Wuhahaha, heb zo gelachen! :D

Ons meisje heeft het vannacht weer super gedaan, bijna 5 uur tussen de flesjes! Ja, gaat echt de goede kant op. Gister zelfs 2x gepoept dus dat zit ook allemaal weer goed.
    Gister avond alleen een drama avond gehad, we hadden in de middag visite en in de avond. Best druk dus! En we hadden Taleah beneden gehouden, en had ze dus bijna niet geslapen. De visite's kwamen ook allemaal later dan de bedoeling was, als we dat hadden geweten hadden we dr dus wel op bed gelegd. Maar ja 's avonds was ze dus helemaal over de zeik. Gewoon te druk en teveel prikkels gehad! Ik was rond 10uur maar naar boven gegaan en ze was gelijk rustig, half 11 flesje gegeven (visite ondertussen naar huis gegaan) en ze was gelijk diep in slaap in dr rupsenpakje. ;)
    MAar ja hier leren we alleen maar van en komt dus niet meer voor.
    Gelukkig waren het vrienden van ons en snapten ze ons, maar je hebt mensen die zulke dingen dus niet begrijpen.

Pff hoorden vandaag ook weer via via dat over ons wordt gel*ld dat we Taleah verwennen. Omdat we als ze huilt snel naar toe gaan en omdat deze week haar bedje bij ons in de kamer stond.
    En ze vonden het niet leuk dat toen ze belde om te vragen of ze langs mochten komen we nee hadden gezegd omdat we geen zin hadden in visite. Ze zei dat ze het begreep maar achteraf horen we dan weer wat anders. Pff sommige mensen, en dat is dan ook nog familie weet je wel! :x :$

Maar goed wij leven lekker ons eigen leventje en gezinnetje en wat de rest zegt kan ons wat. Maar ja is natuurlijk niet leuk om te horen haha..

Taleah slaapt nu trouwens al lekker in heel de dag in dr bedje en in dr eigen kamertje :p! Hahaha..

Zo te lezen zijn jullie ook allemaal goed verwend!
    Kleintje; haha echt iets voor een man met die kleertjes. Terwijl mijn vriend dat juist wel heel goed kan, is af en toe zelf net een vrouw met kleren hahahaha.. Ik mag zijn shirtjes ook niet wassen want dat is van een speciaal merk en owee als ze krimpen etc. Haha wil het ok niet op mn geweten hebben ;).
    Was de soep trouwens lekker?

Zag ook weer mooie foto's voorbij komen van ontezettend knappe kindjes ;)!!

Nijnja; pff dat was dan echt een drama nacht. Vannacht weer of al iets beter? Krijgt hij bv of de fles?

Verder weet ik het even niet meer, ik ga lekker verder genieten van deze dag! :)
    Liefs van ons :)

19. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant
    Wat een leuke cadeautjes hebben jullie allemaal gehad zeg! :D Super!

Ik heb geen cadeautje gehad maar een heel lief kaartje uit naam van Sem door Twan (mn vriend) geschreven, ik had meteen mn zwangerschapshormonen weer terug haha :)

@eliesah, wat vervelend zeg dat er zo gepraat word over je, en dat achter je rug om! pff, laat ze lekker.. je weet zelf dat jullie het hartstikke goed doen, t is jullie eerste kindje en alles is nieuw en wennen maar das toch logisch denk ik dan? je probeert alles uit om het voor de kleine zo fijn mogelijk te maken..

hier ook, iedereen eigenlijk op visite gehad alleen een oom van Twan niet.. die loopt tegen iedereen te verkondigen, we bellen snel een keer om langs te gaan, maar ondertussen horen we niks.. nou, als ie nu belt... "hebben we ook gn tijd" daar heb ik gewoon al gn zin meer in..

@afgelopen nacht, joehoe !! Sem laatste fles gegeven rond 23.30 en we hoorden m pas weer om 05.45 uur :D :D :D even zn tut gegeven, toen hft ie nog een uurtje geslapen en we hebben m rond 06.45 de fles gegeven.. hij wist dat t moederdag was haha :D;)

@kilo's pfff vd wk 1 kg kwijt, vanmorgen weer gewogen.. 1,5 kg dr aan?!?!?!?!?! die kg kwijt was 3 dagen geleden en heb echt gn 1,5 kg gegeten.. juist minder en gesport.. frustrerend! maar ja.. komt vast goed denk ik.. :)

Meiden, fijne moederdag nog en geniet ervan!!

Liefs X

20. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Eliesah: wat vervelend dat ze zo roddelen zeg :( Maar idd niks van aantrekken jullie moeten doen wat jullie goed lijkt niet wat een ander vind! En geen zin in visite dat is dan pech voor hun maar goed je moe aan jezelf en je gezin denken dus gewoon schijt aan hebben ;)

Lisetje: ach met die kilo's kan het soms zo verschillen, de ene dag als je b.v goed naar de w.c bent geweest kan je soms in 1 x 1 kg kwijt zijn terwijl je een andere keer als je b.v niet naar de w.c bent geweest je ineens een kg zwaarder bent..... Komt vast goed ;)

Soep: het was gewoon soep uit blik :p maar hij smaakte wel goed ;)
    Net ook lekker gegeten, asperges (vers) met kaassaus, kipfilet met spek eromheen en gebakken aardappel denneappels!
    En als toetje heb ik rijstepap gemaakt, nog nooit gedaan maar we hadden er speciale rijst voor (mn vriend kreeg die bij een rijstfabriek) dus ik dacht ach laten we het proberen heb al een hapje op en het smaakte best goed :) strax maar even een schaaltje van eten ;)

Wat is het hier rustig trouwens :p

Deel Deze Pagina