Nee die van ons veegt letterlijk alles aan en als je dus niet op past, ons erbij. Heel irritant. Heb er een tijdje echt door in de kreukels gelegen, het is vervelend als ze bv op de enige vrije dag van je man de tuin komen doen (ongevraagd) om iets te noemen. Dat is een keertje leuk, maar niet als het je complete keuken regeerd. Ik ben niet zo goed in mijn mond houden. Zoals ik het oplos is ook niet de beste manier hoor, ik gooi op een gegeven moment zo de knuppel in het hok dat niemand er meer omheen kan. Heb je een boel heisa, maar dan ben ik dus over het punt heen wie het met wie eens is en denk ik alleen 'gewoon ff snel normaal doen en kappen hiermee'. In ieder geval, na al die maanden die we nu gehad hebben, ben ik er toch wel blij om. De spanning is er nu vanaf, als ze zo bazig doet dan zeg ik haar gewoon dat we zelf uit zoeken hoe we het doen. Als het niet duidelijk is zeg ik 'niet bemoeien'. Zij zegt mij trouwens ook gewoon wat ze ervan vind hoor. Wel met een lach he, we slaan elkaar de koppen er niet meer voor in. Als we niet hadden gesproken met elkaar, dan was het zo gebleven. Dan was ik iedere keer weer tegen Hans gaan zeggen wat mij zo boos maakte, iedere keer weer die gesprekken en iedere keer gaat de sfeer er dan wel een beetje aan. Die stress wens ik niemand toe, kan zo enorm vervelend zijn.
Mijn nachten zijn van het begin af aan al anders, of ik moet heel veel plassen of ik droom heel raar of ik snurk zo hard dat ik er zelf wakker van wordt of ik kan mijn draai niet vinden.... gezellig hoor Tijdens mijn gym vertelde de fysio dat je om stabiel te liggen een kussen tussen je knieën en je enkels kan doen (of een voedingskussen). Zo lig je met je buik stabiel. Heb je al zoiets? Misschien het proberen waard, wie weet heb je er dan minder last van. Ik heb vannacht ook zo liggen dromen dat ik de kleine had, in mijn armen tegen me aan. Het hele verhaal met de borstvoeding, houding en van alles en nog wat kwam langs. Dan merk ik hoeveel zin ik erin heb dat het kindje er is! En inderdaad, wat heerlijk om gewoon te kunnen bewegen. Mensen denken dat omdat ik zo'n klein buikje heb het bewegen makkelijker zou moeten zijn, maar dat kind zit er evengoed wel.... die vult al mijn bewegingsruimte op hahaha
Klinkt ook wel heftig! Gelukkig was er niets aan de hand! Ik moet zo naar de bedrijfsarts en deze keer voel ik me zooooooo gespannen.... niks aan hoor. MIjn lieve echtgenoot gaat mee, hopelijk ondersteund hij me ook (meestal is hij het grootste watje van ons twee hahahaha). Maar ik hou wel van hem hoor Fijn dat je nu rust hebt! Lekker dingetjes gaan aanpakken enzo. Jij moet de babykamer ook nog? Wij ook Iedereen heeft last van plaatvervangende nesteldrang bij ons omdat ze ons laat vinden. Hoe is het bij jou?
Dankje meid, zo denk ik gelukkig ook wel een beetje. Ik heb ook wel gezien dat het zo is. Wij zijn gewoon niet van die hele ronde zwangere bij ons in de fam. @ hamburgers, lekker weer normaal eten deze week! Heb ik ook weer zin in!! Gewone aardappels en niet meer van die vette zooi
(zie stukje aan Anneke) Zeker als schoonouders je niet goedkeuren is het gewoon nog lastiger. Ik zit gewoon zo in elkaar, ik kan niet dingen in me houden en soms is dat ook weer heel lastig hoor. Dan is het juist beter om tot 10 te tellen en even in en uit te ademen. Laat je vooral niet kisten door dr! Mijn vent zal ook wel een zwak houden voor zn moeder hoor, volgens mij is dat zo bepaald. Moeders en zoons, dat is wel een bijzondere band. Mijn vent is ook strondverwend altijd door haar, ik plaag hem daarmee en daar wordt ie boos van (vals he hahaha) Kleintjes lijkt mij leuker dan gelijk zo'n reus...ik heb toch wel wat kleine maatjes aangeschafd, hopelijk niet voor niets! Werkze en op naar je verlof
hahaha, grappig, die van mij is juis het meest gek van ons twee op boer zoekt vrouw. Maar het zal wel komen doordat ie zelf boer is. Hij heeft toen ook op boerin Agnes gereageerd. Was een lang verborgen geheim waar ik achter ben gekomen, nu is het niet meer verborgen hahahaha Ik vind die boeren van annemarie echt een beetje fraeky. En die Richard vind ik een smeerlap en die limburgse wanhopige is volgens mij een heeeeeeeel bazig mannetje. Ik denk dat die minder zielig is als ie liet voorkomen en precies weet hoe hij het wil, als je daarvan afwijkt wordt het volgens mij een eng ventje. Dat was even mijn psychologie hahahaha @ schuiven, schattig!!! Ik weet niet zo goed wat ik voel, maar vind het wel fijn om het iedere dag te voelen!
Dames, allereerst wil ik jullie allemaal de beste wensen toewensen voor 2011 en dat we allemaal een mooi gezond kindje in onze armen mogen hebben dit voorjaar!!! Ik ben bij de laatste pagina's begonnen met lezen want ik kan het anders even niet bijhouden hoor dus..... bij deze Ellenore: jeetje meid, wat een gedoe met je schoonmoeder . Echt triest dat sommige mensen nergens rekening mee houden. Ik heb echt een schat van een schoonmoeder maar af en toe kan ik ook gewoon der bloed drinken . Sterkte hoor en probeer een beetje uit te rusten meid!! INgef: ja daar heb ik ook last van. Ik slaap veel minder vast en wordt dus op tijd wakker s nachts . En dat is niets voor mij. Ik las dat dat komt zodat je lijf zich al gaat aanpassen aan het opstaan s nachts voor te voeden of het reageren op je kindje . Suenne: ik krijg zowieso een groeiecho, dat is bij ons standaard. Vanmiddag moet ik naar de VK voor reguliere controle en volgende week maandag de groeiecho. Ben echt erg benieuwd hoe groot hij/ zij is. Anneke: klinkt idd vermoeiend, maar ook spannend dat ze nu weer een nieuwe periode inslaat!! En ik hoop dat ze niet ziek is want het heerst echt heel erg hoorde ik Sjoelke: hmm appelflappen Flotsje: jeetje meid, das wel even schrikken . Doe maar lekker rustig aan thuis meid@! Tis allemaal veel te belangrijk dus doe maar goed rusten!! Micha2: ik heb dat ook wel een beetje hoor, dat het zwaarder wordt, al ben jij een dikke week verder! Ik heb regelmatig last van harde buiken en dan merk ik dat ik even moet gana zitten. Ben ook meer buiten adem en schoenen aandoen is ook niet meer heel relax.. maar al met al moet ik zeggen dat ik eigelijk nog heel goed kan dus nog niets te klagen Zo wij hebben heerlijk vakantie gehad in Oostenrijk, ik heb lekker gerust, de rest lekker geskied. echt heerlijk!! Gisteren ben ik ook nog jarig geweest... ja ik ben vanaf gisteren de 3 ervoor........ dus ik ben vandaag wel even kapot... maar wel voldaankapot.... Nou nu nog 6,5 week werken en dan zit het er ook hier alweer op, gaat snel nu hoor dames!!!
Hai dames ik reageer zo ff op idereen maar hebben jullie bij de december mamas het verhaal van youngmom gelezen? Velen denken dat ze liegt, tjha ik weet het niet hoor wat denken jullie?
oke goedemorgen allemaal! hier ben ik weer en heb even wat terug te lezen zo te zien stelletje praatgrage vrouwen hierzo @anneke: ooww bedankt voor de site vaan roompot ik ga er zeker even een kijkje nemen. lijkt me heel leuk zulke vakantietjes. (nog nooit gedaan....) ooooww annekkkeeeeee liefffffjeeeeee.....hihihih er komt idd een sprong aan en het is een rotsprong!!!!!!!!!! ik hoop dat je een enorme portie geduld heb opgespaard. @ellenore: zucht...schoonmoeders...zuchhtttttt ik heb wel een lieve maar er zijn ook tijden dat dat anders is geweest..naja..ze is altijd wel lief geweest maar heel erg bemoeizuchtig en zo eentje die, al zijn haar zoons straks 50 dan zijn ze nog steeds haar kleine jongens zeg maar. ik heb me daa enorm aan geirriteerd en hebben we ook een keer ruzie hierover gehad. nu is het heel wat minder geworden maar nog heb ik soms wel van oke. shut it wij kunnen het zelf ook wel oplossen. en dat van dat je in je huisbroek zat, kan me voorstellen dat je dat niet zo leuk vond maar tjah ik zou me er niet al te rot over voelen want je had het niet verwacht. wel jammer dat jouw jaarwisseling niet zo fijn verlopen is. hopelijk hebben jullie wel een spetterend jaar. @ingef: hmm dat klinktniet zo best die rugpijn van het slapen. mischien een constructie van kussentjes bouwen ter ondersteuning? @suenne: jij ook een gelukkig nieuw jaar!!!!! dat is een heeeel mooi gewicht die 8/9 ponders! ik knoop me er niet aanvast als de vk. zeggen dat de baby aan de kleine kant aanvoelt want ik zat een paar weken behoorlijk in de zenuwen bij maddi toen ze dat zeiden. uiteindelijk woog hij 3330 en was 50 cm. niet heel groot maar ook niet te klein. ik ben zelf ook een minietje dus ik zal echt geen kind van 5 kilo baren. maar toch wel fijn een groeiecho, dan weet je iig hoe het ervoor staat. wanneer heb je de echo? @ellentje: ooeeee voel je je nu alweer wt beter? wel lekker de mc donalds heb ik al een tijdje niet gegeten...mischien morgen weer een klein menuutje meepikken hmmmmmm. @flotsje: dat is zeker even schrikken!!! gelukkig is alles goed met jou en de baby. goeie beslissing van je om te stoppen met werken omdat het te zwaar werd. geniet van je rust meid. @boer zoekt vrouw: nou ik denk dat ik ook maa eens moet beginnen met kijken want iedereen vind het leuk!!!! @hoe zwaar ik het heb: niet zo zwaar maar dat komt denk ik ook omdat ik niet meer werk en dus mijn rust kan pakken wanneer ik wil en alles op mijn eigen tempo kan doen. schoenen aantrekken gaat idd lastiger en ja wat sneller moe maar het is allemaal heel goed te doen gelukkig. bij de vorige was ik veeeel vermoeider en ook een stuk chagrijniger! (echt een kreng) maar toen werkte ik ook 40-50 uur p/week tot 4 dagen voor mijn verlof @de nachten: hier gaan ze verassend goed! maddox wordt rond 02.00 wakker voor wat drinken en daarnaa slaapt hij sinds 3 dagen door tot 09.00!!!!!!!! heeerlijk. ik slaap hierdoor dus ook erg goed. jeeeey alweer bijna 32 weken!!! overmorgen de groeiecho! ben echt zo benieuwd hoe onze kleine meid gegroeid is,ik heb dr sinds 16 weken niet meer gezien. zit net met lenn naar dr 90210 te kijken op ETV en er was een vrouw die haar borsten liet doen, ik zou dat ook echt doen als ik hele erg theezakjes zou hebben. ik heb al geen grote en als ze zo klein zijn en dan nog eens erg gaan hangen is het helemaaaaaaaaal lelijk. zouden jullie het overwegent e doen als jullie borsten erg zouden hangen?
Hey allemaal! Dankjulliewel voor lieve reacties! Ik kom vanavond even uitgebreider reageren.. bram wilt niet slapen vandaag dus heb het even druk! X
Kan het niet echt vinden wat je zegt. Onder haar eigen profiel vind ik het reuze mee vallen wat ze allemaal zegt. Ze verteld minder over zichzelf dan ik bv. Tenminste, wat ik ervan terug lees. De rest lijkt me dus in de wereld geholpen. En trouwens, wat maakt het eigenlijk uit. Dat is gewoon de anonimiteit waarmee we allemaal hier gewoon kunnen lullen wat we willen, op zn tijd pakkie zout drbij hahaha
hai suenne..bij de dec. mama's geloven ze haar niet omdat ze voor de tweede keer zwanger was van een eeneige tweeling en toen ze een paar dagen geleden beviel, bleken het niet 2 maar 3 te zijn. ondanks ze lang in het ziekenhuis had gelegen hadden ze het derde kindje over het hoofd gezien. daar komt het op neer en de dec. mama's geloven haar verhaal dus niet wat betreft haar info..dat heb ik niet gelezen.
heey dames, heb vandaag de groei echo gehad en alles was helemaal op schema. kleine meid was 1580 gram en zal even een foto spammen.
Haaai meiden! Hier een teken van leven van 'ons'! Baby girl en raw, alles gaat hartstikke goed! Maar wel druk met vakantievieren en straks weer werken! Ik lees nog mee hoor straks tijdens verlof weer gezellig meekletsen! Ik vind het allemaal nog zo meevallen, ben inmiddels 28 weken en ben helemaal nog niet dik. Kan alles doen als normaal, krijg alleen weer pijn bij mijn bekken.. Maar goed, ik weet dat ik beter moet opletten met zoonlief optillen en niet op één been gaan staan bij het aantrekken van kleding en schoenen etc. Dus hoop dat nu ik daar beter op let dat ook weer over zal gaan! Verder hebben we nog een keer bevestigd gehad dat het échtéchtécht 100% een meisje is. Eerst kregen we bij de echo drie streepjes in beeld en toen ging dametje helemaal met dr benen wijd voor mama waardoor er een 'gat' ontstond! Hihi! Daardoor durfde mijn verloskundige 100% te geven. In heeel bijzondere situaties kunnen de drie streepjes ook platte balletjes zijn maar daar zit geen gat in.. Hihi! Klinkt een beetje gek maar ik ben overtuigd. Heb net een roze slinger en ballonnen in huis gehaald! Nog maar 12 weekjes!! Ik vind het zooo snel gaan! Nu hoop ik dat we onze naam nog kunnen gaan gebruiken 8 en 11 januari vriendin en schoonzus uitgerekend!!... Spannend!!!! Maar dat zou echt rust geven!! Nou meiden tot snel! Succes met alles!! Voor sommigen gaat het écht opschieten!!! Zoooo leuk, kan niet wachten tot mijn meisje er (gezond en wel, zo'n bevalling is toch weer risicovol) is. Liefs
@shenoby; wat een mooie echo zeg!!! en fijn dat de groeiecho goed was! @lennylen; ik zie bij jou bij 1 maart staan bevallen, hoe weet je dat? haha, reacties op de laatste pagina!
@lenny: is het zo erg wat er aan zit te komen? waar moet ik vanuit gaan? ze heeft vannacht wel gewoon goed geslapen gelukkig en is vandaag ook weer heel lief en vrolijk... Ik heb het verhaal over de tweeling die een drieling was nog niet gelezen... maar dat kan toch wel? Het zal je maar gebeuren trouwens! @Shenoby: wat een mooie foto van de kleine Kirsten... lijkt inderdaad wel 3D Ik heb vandaag een nieuwe afspraak gemaakt bij de vk, die is nu woensdagochtend om half negen. En dan donderdag lekker de 3d echo. Echt een leuk weekje voor de contacten met onze kleine Kasper!
is inderdaad 3d omdat de 3d echo die we hadden niet zo goed was gegaan. dus heb ik nog 4 foto's gekregen