O ja dat is ook zo, dat was ik vergeten! Gaaf hoor, heb je haar gezichtje al vergeleken met Nikki toen die net geboren was?
ja heb ze al vergeleken, maar vind ze niet echt op elkaar lijken. dus ben benieuwd. hier verder alles heel erg druk. vandaag naar de politie geweest en heb de rechtsbijstand gebeld ivm de buren en het krijgen van een andere woning. kan morgen bellen of er een jurist op de zaak word gezet. dus even duimen voor me meiden. misschien kunnen we verhuizen voordat de kleine er is.
Het schijnt wel te kunnen. Ik heb het ooit gehoord bij een tweeling, hadden ze ook niet gezien en daar waren ook echo's van gemaakt. Is ze via IVF zwanger geraakt ofzo? Of kan je zo ook wel een 3ling krijgen? Achja...als ze er al om liegt moet je je ook afvragen wat voor een zielig leven ze heeft. Mensen die liegen doen dat omdat ze hun realiteit niet onder ogen willen zien.
@Micha: Fijn dat je een lekker vakantie hebt gehad! Bij mij begint het ook allemaal wat zwaarder te worden. Inderdaad sneller moe, lastig schoenen aan doen. Ik moet vaak plassen en vooral s nachts. Dus ook ik heb die kwaaltjes. Hihihihihi. Het is nog wel te doen hoor, maar het wordt wel wat zwaarder. @Anneke: Wij hebben dezelfde kijk op de boer zoekt vrouw deelnemers. Hihihihihi. Rare mensen. Bij Richard denk ik steeds, die wil ook alleen maar sex! Wat een charmeur Bah!!! Spannend hoor je 3d echo. Ik heb vrijdag weer een groei echo!! @Suenne: Je hebt inderdaad je aandeel weer geleverd hihihihi. Mijn lief vind boer zoekt vrouw ook helemaal te gek. We vinden het beide leuk. Gewoon een normaal programma zonder een hoop poespas. Leuk leuk leuk. @31dec: Nog van harte gefeliciteerd met je 30ste verjaardag. Het gaat nu inderdaad erg snel. Ik stop over 4 weken al met werken. Lekker hoor. Oostenrijk is erg mooi he! Waar waren jullie geweest? @Lennylenn: Tja dat verhaal van Youngmom. Ik geloof het ook niet echt moet ik zeggen. Dat zien ze toch. Lijkt me heel sterk. Maar ja, je weet het natuurlijk nooit. Begin inderdaad maar eens aan boer zoekt vrouw hihihihi. Is zooooo leuk. Ik heb vrijdag weer een groei echo. Maar ja, ik heb de kleine 4 weken geleden nog gezien. Ik kan me voorstellen dat jij het weer heeeeeeel leuk vind. Want ik vind het ook weer erg leuk. @Shenoby: Wauw wat een mooie baby. Gave foto!!! OOOOOOOO dat zou fijn zijn als je snel kan verhuizen. Ik duim voor je. @Raw: Leuk wat van je te horen en fijn dat het zo goed gaat met jou en jullie overduidelijke meid. Dadelijk weer naar de naailes. Heb er zin in. 18 januari heb ik intake met de kraamzorg.
@Shenoby: ik ga voor je duimen, het zou zo fijn zijn als je snel van al dat gedoe af bent! Je voelt je nu niet eens meer thuis in je eigen huis, dat kan toch niet? @Sjoelke: die Richard komt inderdaad seksbelust over en heeeeeeel zelfingenomen. Hij gaf gisteren ook alleen die blonde vrouw aandacht en die Amerikaanse amper. Nu was zijn engels natuurlijk ook wel heel slecht... maar toch...
@anneke; mooi buikje hoor!! ik ben dezelfde dag als jij uitgerekend en dit is mijn buik (net genomen)
@shenoby jeetje meid wat een mooie foto ben jaloers en ik help je duimen dat er iets uit komt morgen en dat jullie mogen verhuizen...gisteren had ik DAS je goed recht gekeken en dat ging ook over een burenruzie en moest gelijk aan jou denken... (Vind het toch wel vreemd dat als ze met een camera voor hun neus staan dat er opeens zoveel meer kan... @anneke jeetje wat een bescheiden buikje heb jij zeg...ook op jou ben ik jaloers... @zwaarder worden ja ik vind het echt wel zwaar worden..mijn lijf is het gewoon zat...en tot afgelopen nacht kon ik heerlijk door slapen maar vannacht ben ik er 4x uitgeweest om te plassen en daarna kon ik maar weer moeilijk in slaap komen... daarbij is het idd niet prettig om schoenen aan te trekken of om lang te staan!!!! @boer zoekt vrouw ik heb het nog nooit gezien...en het trekt me ook niet echt om het te kijken dus kan er niet over mee praten @suenne jeetje meid je hebt inderdaad weer heerlijk zitten spammen... @hier gaat het beter niet meer over me nek gegaan...(bij dean heb ik het ook gehad hoor dat ik rond deze tijd van me zwangerschap moest spugen van de mac) dus het was me niet helemaal nieuw...is gewoon te veel vet in 2 en halve week tijd terwijl ik normaal gewoon van groente aardappels en vlees ben... voor de rest heb ik echt onwijs veel last van me harde buiken en dat terwijl ik echt helemaal niets doe...dus ik zal het donderdag even bij de verloskundige aangeven... @alle vakantiegangers...mooi dat jullie het naar jullie zin hebben gehad!!! @het verhaal van dec mama`s ik zal het straks even lezen...
@raw jeetje meid jij hebt ook al zoon bescheiden buikje.... wou dat ik het had....voor mijn gevoel is die van mij 6x zo groot...zal morgen eens een foto plaatsen
@ ellentje. ja mijn vader had dat programma dus ook gezien en die zei het tegen mij. heb eerst nog alleen maar gedreigd bij de woningbouw maar toen ze daar niet veel anders van werden heb ik de rechtsbijstand maar gebeld. ik geloof dat we best sterk staan dus ben nu best positief gestemd. want het is echt geen leven zo hoor! iedere dag hier is er 1 teveel.
@raw! heeeey leuk dat je er weer bent!! hoe ik weet dat ik 1 maart moet bevallen...nou..hihihi dat weet ik helemaal niet da is mijn uitgerekende datum maar of ze echt op 1 maart komt is een grote vraag (i hope so) @verhaal youngmom: ach ik weet het niet zo allemaal..maar goed als het waar is gefeliciteerd zo niet is het wel erg raar! @anneke: elk kindje is natuurlijk anders maar ik weet nog van maddi dat hij 1 brok frustratie was!!!! hij wilde zoveel doen en proberen maar niet alles lukte en ik hoorde hem letterlijk de hele dag zeuren gillen jammeren, niet willen slapen niet eten. echt een klein monster was het toen. niks was ook goed genoeg ook niet als ik hem wilde helpen met hetgeen hij probeerde. je ziet er goed uit trouwens! bahnu ben ik wel moe zeg. maddi heeft weer moeite met zijn ontlasting en is ook helemaal uit zijn doen. ik heb het er helemaal mee gehad..hij kan er natuurlijk niks aan doen maar ik bel morgen de ha weer en dan eis ik dat ze hem maar even goed onderzoeken. hij had er wel een laxeermiddel voor gekregen en dat hielp goed maar na 2 dozen gebruikt te hebben vind ik het welletjes. hij kan daar toch niet zn levenlang aanzitten. 2 keer per dag elke dag geven. ja doeeiiii
@shenoby: prachtige echo!!!!!!!!!! wauwie!!! ik duim heel hard met je mee dat jullie maar gauw een ander huis krijgen met leuke buren.
daar ben ik weer! @suenne: Hoe was het bij de bedrijfsarts? Hier ook mensen die me blijven vragen.. en hoe is de babykamer geworden.. ehm... dat duurt nog wel een paar weekjes zeg ik dan.... hele rare blikken maar ja was nog niet van plan te gaan bevallen dus... @31 december: fijn dat je vakantie zo heerlijk was! en nog gefeliciteerd!!! @lenny: ja heb het gelezen weet eigenlijk niet wat ik ervan moet denken.. is een vreemd verhaal maar aan de andere kant waarom zou je maandenlang aan een forum deelnemen en erover liegen.... Wauw alweer 32 weken! Jij gaat snel hihi... vervelend dat maddi weer last van zijn darmen heeft! heb je misschien al eens aan een homeopaat gedacht? kunnen soms best veel doen... @shenoby: wauw wat een mooie echo!!! hoop voor je dat je idd snel weg kunt uit je huisje! @raw: lekker vakantie vieren!! Nog 11 weekjes toch? of ga je voor de 41 weken? hihi Fijn dat alles zo goed gaat! Mooie buikfoto! @anneke: Mooie buik!! Zal zo ook even een foto opzoeken! @ellentje: gelukkig dat het beter gaat.. ik herken het wel van vet eten! Harde buiken... zeggen dat het vaker voorkomt als het beebje een groeispurt heeft... @imsal: mooie buik! Zo ik ben weer een beetje bij hihi... Bram is hier ook met momenten heel erg lastig.. merk aan hem dat hij met van alles bezig is maar sommige dingen nog niet helemaal kan begrijpen... hij snapt en kan ook zeggen dat we als we met de auto weggaan dat we naar oma gaan.. ama tuttut? hihi, maar snapt niet dat er ook andere mogelijkheden zijn zodra ik dus nu in auto stap blijft hij gillen dat hij naar oma wilt... en zo nog veel meer pfff.. verder nog steeds de kiezjes niet helemaal door.. wel aan vier kanten punten maar wat duurt dat lang tot ze er helemaal zijn zeg....
Hallo allemaal Weer lekker veel gekletst hier ... pff ik ben weer doodop. De nestel en poetsdrang begint eindelijk te komen maar helaas heb ik daardoor 's avonds veel last van rug/bekken en ben ik erg moe. Toch maar es wat rustiger aandoen Ik ga nu lekker naar bed, nog even tv kijken. Morgen Jesse weer naar school, was weer een ramp vanmorgen, ontroostbaar!! Hopelijk went hij snel op de basisschool want ik vind het vreselijk hem zo te zien! Tot snel weer allemaal
@fltosje: ook zo een mooie buik!!!! ow nee ik heb nog niet aan een homeopaat gedacht,mischien toch maar een keer doen. jaaa hihihihi 32 weken alweer, gaat idd erg snel! veels te snel. doen jullie regelmatig fotootjes maken voor een album? van de groeiende buik. owja en ik vroeg me af he...als we straks allemaal bevallen zijn, houdt het forummen onder elkaar dan op of gaan we door bij de mama's? vind het eerlijk gezegd erg gezellig met jullie en zou het leuk vinden om straks (zovaak als het kan) willen lezen en ook vertellen hoe het met de nieuwe burgertjes gaat.
@Anneke: Inderdaad dat klopt en hij kan dan niet goed engels, maar ik neem aan dat hij dat van zichzelf weet. Dan had hij haar niet moeten kiezen. @buikjes; Wat leuk al die buikjes. Ik heb eigenlijk nog geen fotos. Ik zal er snel eens één maken. Mijn buik is erg groot.
zo wat een mooie buikfoto's allemaal zeg! ik zal deze week ook eens even weer 1 maken. @ lennylenn ik ga verder kletsen bij de mama's hoor