@Ellentje: in ieder geval hoef je er nu niet over in te zitten dat er een kindje van komt Met een beetje creativiteit kun je toch ook met buik nog best leuke dingen doen toch?
geef maar wat behoeftes hierheen door hihi, al een tijdje ver te zoeken..... zou manlief wel leuk vinden denk ik...
zooo dar ben ik dan weer..alweer lekker veel gekletst zie ik @shenoby: lekker vriendelijk van die vrouw bijde woningbouw, jullie hebben er iig op gereageerd en hopdelijk kan de wijkagent meer voor jullie doen zodat jullie dat huis alsnog krijgen. wel lullig hoor dat jullie om zo een b*tch van een buurvrouw genoodzaakt zijn te verhuizen. @ellentje: nou dat is al goed nieuws dat je vannacht beter heb kunnen slapen en dat het goed gaat met de baby is helemaal goed nieuws toch @anneke: wat een hele mooie duidelijke fotos zeg! en ook al echt van die heerlijke bolle wangetjes! en ronja hihihih wat een lekker dikkerdje was zij als babytje. lief van je ouders dat ze de kast en commode willen betalen dat scheelt echt een hoop geld. @bientje44: erg leuk zo een wedstrijd maar gorinchem is mij iets te ver...maar ben er zeker van dat er andere mamas (to be) zijn die dit wel heel graag willen. succes alvast. @suenne: hiihihi zo lief en onschuldig ben je ook he hahaahahaa het gaat idd om sex. zo hier lekker al in bed! heeeerlijk zo vroeg. morgenochtend naar de v.k. en dan weer terug naar de karwei want die man heeft een totaaaaaal andere verfkleur voor ons gemixed! wij wilden van dat marine blauw, we hebben het nog laten zien ook ok zegt ie dat ga ik dan maken..toen hij klaar was en het ons liet zien zeiden we al van hmmm..ziet er een beetje groenig uit, ja zegt ie maar als het op de muren droogt zie je de juiste kleur. nou mooi niet dus!!!! het is alles behalve marine blauw!!!!!! het is een soort rare blauw/donkergroene kleur. sukkel!!!!!!!
@Lenny: ze is nog steeds een beetje een dikkertje hoor... maar nu ze loopt lijkt het wel snel minder te worden. In ieder geval lust ze alles en houdt ze ook echt van eten. De echoscopiste zei nu ook de hele tijd over onze nieuwe kleine dat hij van die bolle wangetjes had, dus dat wordt er denk ik echt nog zo eentje. Veel succes morgen bij de VK en bij de Karwei. Irritant zeg dat je de verkeerde kleur mee kreeg. Zonde ook van je werk dat het er nu voor niets op zit.
ellenore: we gaan naar een nieuw park van landal bij hardewijk.. en nee, Kris gaat gezellig mee, sterker nog, we gaan met een hele groep! Mijn ouders, broer, andere broer en zijn vrouw en dochter, oom en wij zelf! Heel gezellig! flotsje: oei 3 uurtjes slaap da's inderdaad wel heel weinig! Gaat het wel? shenoby: Klinkt wel goed dat huis! Hopelijk is het mogelijk voor jullie om het te gaan huren..klinkt fijn dat je er niet veel aan hoeft te doen! Sjoelke: Ik weet niet wat je gerecht inhoud, maar het klinkt in elk geval heerlijk! wij hebben vandaag de proefdruk van het geboortekaartje ontvangen en ik vind hem nog leuker in het echt! Wel lastig voor dat je de juiste hebt gevonden ben je heel wat tijd kwijt he? Er is zo veel! Oe en niet uit bed vallen nee... het is nu wel een heel eind hem zo met die klossen! Ik had echt een trapje nodig...hahaha Sillie: Hoi! Hoe gaat het tot nu toe? micha: wat een slim idee van je bed! En hier ook dagelijks de hik.. voel je goed he? En wat slordig van die bijeenkomst zeg! Wel goed dat je je zo goed wilt laten informeren.. dan weet je in elk geval waar je voor kiest... gaan ze het nu nog een keer organiseren? Lin: he wat vervelend dat je zo veel last van je bekken hebt zeg! dat kraken herken ik trouwens wel..af en toe denk ik echt...zou dat wel goed zijn? gek iets he, dat verweken...hopelijk geeft de band je verlichting! en je bevalling was ik ook zeker niet jaloers op hoor! die van mij duurde erg lang (26 uur) maar was wel heel geleidelijk...daardoor goed te doen zeg maar... anneke: dacht al, als je nu nog steeds rent vind ik dat wel heel knap! volgens mij is dat gewoon ook niet te doen! wat hebben jullie ook al fijn veel gedaan! en inderdaad zonde van je spaargeld... maar ach,.. daar is het natuurlijk ook wel weer voor bedoeld, tenminste bij ons is het ook voor onvoorziene uitgaven zeg maar... sjoelke: fijn dat je niet uit bed bent gerold meid! hahaha debski: hier ook erg moe hoor! maar wil gewoon toch even reageren hier en dan duik ik ook vaak mijn bed in...slaap meestal zo rond half 10... anders trek ik het niet...vind het wel een heerlijke afsluiter van mijn dag, zo met mijn laptopje op schoot.. ellenore: wat fijn dan he, zo'n ervaren rot die je even geruststeld! fijn dat alles weer goed is meid! lennylenn: zo dan eet maddi inderdaad heel gezond! hopelijk ben je er dan nu achter dat het aan de melk ligt? Dan weet je tenminste wat je er aan kunt doen he? vluchtkoffertje, wil ik volgende week ook gaan maken... anders komen we tzt aan met 1 slipper en tandpasta...hahaha.. flotsje: klinkt goed die wagen en de kamer van bram! Lekker als er weer iets af is he? debski: klopt ik heb jesje ook al een tijd niet gezien.. maar volgens mij missen we er ook nog wel meer? tenminste, dat gevoel heb ik ... min geheugen laat me echter in de steek...hahah... lennylenn: dat klinkt dus al beter! hopelijk is dit het meid, en ben je af van het poepprobleem! ellentje: op iedereen reageren doe ik door twee pagina's te openen en op de ene te lezen en in de andere te typen... heel handig! fijn dat je wat beter geslapen hebt meis! dat scheeld toch al de helft he? en wat betreft dat paracetamolletje, dat is helemaal niet erg hoor! ik neem ook meerder avonden per week een tabletje...anders heb ik zoveel pijn dat ik niet inslaap...gyn en fisio zeggen beide dat het prima is! anneke: oooo wat een schatje!! Bijzonder dat je je kleintje zo goed kunt zien he? Echt mooi hoor! shenoby: hopelijk zit het jullie mee! Bientje: wat mooi zeg! je vind vast wel wat vrijwilligers! suenne: hahaha..het is wat he? al dat onduidelijke geklets... de dames hebben het over sex! lennylenn: dat meen je niet! helemaal de verkeerde kleur dus..tsss... dat is inderdaad erg dom! zo! weer alles bijgelezen! pff..ben echt doodmoe... hele dag druk gehad en kris was lekker onze grenzen aan het uittesten bij het naar bed gaan..hoe zo peuterpubertijd?..nu lekker naar bed en morgen spullen inpakken voor ons weekendje weg, heb er zin in! Proefdruk van ons geboortekaartje ontvangen vandaag en hij is erg leuk! Kris vindt hem ook leuk en weet al precies waar het voor is...schattig he? Lieve meiden, tot snel!
jeetje meiden, sommige zijn al bijna helemaal klaar en sommige moeten nog best wel veel regelen... hier ook nog een paar dingetjes te doen.. hoop dat alles klaar is voor de bevalling!! best een gek idee hè, dat het kindje dat nu in onze buik zit er al is over een aantal weekjes!! spannend was benieuwd of jullie ook last hebben van vocht vasthouden? ik heb het nu sinds 3 dagen, alleen de enkels/voeten.. heb er de hele dag last van.. tips? (handig, zoveel meiden die voor de 2e keer mama worden.. hebben alles al een keer gehad) sweet dreams.... xx
Goedemorgen allemaal, Zo weer training geven, maar dat wordt nu toch ook wel minder nu mijn bekken stijver en pijnlijker wordt. Heb een vrij onrustige nacht gehad. Ronja was weer zo nu en dan een beetje wakker. En ik ben een beetje nerveus, want vandaag weer een examen van mijn cursus. En van de zeven mensen die hem al hadden gehad van de week, waren er maar twee gelijk geslaagd. Dus dat is wel spannend. @Kart: sorry, nooit vocht vastgehouden behalve vlak na de geboorte van Ronja. Ben bang dat je behalve je benen omhoog doen er weinig aan kunt doen... @Inge: leuk hoor je weekendje Landal. Ben benieuwd naar dat nieuwe park. Wel echt een gezellige groep zo te horen waarmee jullie gaan. Dat vindt Kris vast ook hartstikke leuk. Wat voor geboortekaartje hebben jullie uitgezocht? Lijkt het qua stijl ook op die van Kris?
oh dames, ik houd het echt niet meer bij hoor.... probeer een beetje te reageren maar ik zal de helft wel vergeten, sorry alvast.... Anneke: vervelend he die bekken, Succes met je examen meid! Je gaat het vast halen!! Kartvelibia: Vocht heb ik gelukkig nog geen last van. onze vorderingen doe ik onderaan... Ingef: gezellig zeg weekendje weg, geniet ervan!! Kun je je puberpeuter even ergens anders laten uitrazen Flotsje: erg he dat weinig slapen. Phoe ik slaag de laatste tijd ook echt niet goed en ik ben iemand die heel veel slaap nodig heeft dus das echt niet leuk!!! Sjoelke: kijk uit he met uit bed vallen.... ja klossen en zo. Ik ben benieuwd wanneer de kraamzorg belt, dan ga ik dat alemaal maar eens navragen denk ik.... shenoby: ioh meid ik hoop zo dat jullie dat huis toch krijgen hoor!!!! sterkte meid zo'n buren Micha: Hik lijkt me erg grappig. Heb ik nog niet gevoeld Lin: OOk al die vervelende bekken, ik heb mijn rug aan 1 kant vastzitten en mijn fysio wil niet kraken, terwijl dat eigelijk wel nodig is. Die zegt dat dat door je weke banden heel slecht is.... nou ja dan nog maar pijnlijden.... Debski: Ik begin ook weer steeds moeier te worden... phoe lennylyn: heb ik wel vaker van gehoord hoor, soort melkallergie. Zou dus heel goed kunnen!! ellentje23: die behoeftes zijn er bij mij echt helemaal niet, hoop dat ik die nog ga krijgen, zou wel leuk zijn voor mijn mannetje.... kamertje:woensdag eindelijk het kamertje gekregen. we moeten in de babykamer eerst nog de vloer leggen dus die zijn we gisteren gaan kopen. Houten planken die begin volgende week worden geleverd... spannend!!! dan volgende week leggen en dan kan ik eindelijk het kamertje helemaal afmaken. Oh ik heb daar zo'n zin in!!!! allen: we zijn gisteren maar al eens begonnen met het ledikantje in elkaar zetten.. nou leuk hoor zo'n bouwpakketten. Diegene die het voorbewerkt had heeft volgens mij dat op een maandag moeten doen want twee belangrijke delen passen niet in elkaar, het scheelt maar milimeters maar ja, het past dus niet grgrgrgrgrgrgrgrg ik ga dadelijk gelijk maar eens bellen!!!
Goedemorgen Dames! Kraampakket: Ik heb dinsdag met de verzekering gebeld dat mijn verzekering aangepast is en krijg het pakket binnen 10 dagen opgestuurd. Sjoelke: Voor maart zijn er nog verschillende bijeenkomsten op twee verschillende lokaties waar ik vrij makkelijk kan komen. Dus voor mij was het geen probleem. Alleen diegene met wie ik was gegaan is begin februari uitgerekend, dus voor haar is het lastiger. Lennylenn: Wat erg dat de muur nog een keer gedaan moet worden. Misschien handig om een foto te maken van de muur en mee te nemen, zodat je kan laten zien dat het absoluut de kleur niet is. Ingef: Ik moest gisteren werken en kon daardoor zelf niet bellen, dat heeft de ander voor mij gedaan. Ik ga haar vandaag bellen en hoor dan wanneer er een nieuwe afspraak is, ergens denk ik dat ze het volgende week wel doen, omdat het hun fout is. Het idee van het bed, daar kwam mijn zus mee. Ik heb het wel eerst aan mijn man gevraagd of hij het zag zitten dat 8 dagen (max) te doen. Vocht vasthouden: Ik heb er nog geen last van. Hooguit soms dat ik merk dat mijn voeten een beetje dikker zijn, maar dat is ook niet iedere dag. Ik heb wel een periode gekend dat ik door prednison gebruik heel veel vocht vast hield. Wat mij toen heel erg hielp was bewegen. Nu weet ik dat dat op dit moment moeilijker gaat, maar ik weet van toen dat ik echt een stuk ging fietsen om mij letterlijk en figuurlijk lekkerder in mijn vel te voelen. Kartvelibaia: Ik hoop dat je toevallig zo'n binnenfiets heb (Heel stom maar ik kom niet op de naam) Mijn meisje heeft weer lekker de hik, hahaha. Ik denk dat ik binnenkort maar weer haring ga halen, ik begin weer stomme dingen te vergeten. Niet vandaag, want we eten spinazie vandaag. Altijd als ik merk dat ik geestelijk wat moeier wordt, ga ik haring halen. En of het nou echt werkt of niet, ik heb het gevoel dat de zwangerschapsdementie er wat minder door wordt! (We hebben hier een hele goed visboer hier zitten, die hele verse vis heeft. Met de haringentest scoren ze altijd minimaal een 9!) Ik begin nu echt last te krijgen van mijn rug. Ik had eerder al dat ik zo nu en dan last had van mijn stuitje. Maar nu wordt ik iedere dag wakker met rugpijn en zit ik ook niet helemaal lekker meer. In bed lag ik al een hele tijd met het voedingskussen. De laatste tijd legde ik deze juist tegen mijn rug aan. (Op mijn linker zij) Maar nu heb ik er een stevig kussentje bij gepakt. Dan heb ik het voedingskussen voor mij liggen en tussen mijn benen. En het stevige kussentje leg ik half onder mijn rug. Ik weet dat het omslachtig klinkt, maar ik slaap nu wel veel langer achter elkaar door.
@ Kart: Vooral veel drinken, water en thee en de pootjes omhoog, hoe meer je drinkt hoe meer je plast en dus vocht afdrijft
He dames, sjeetje ik hou jullie niet bij! Ik heb gisteren weer een echo gehad, de kleine is aan de kleine kant dus over 2 weken weer een echo, verder heb ik ook nog zwangerschapssuiker, dus aan de insuline en aangeapst eten, denk je dat je zwanger bent en eindelijk alles kan eten not....en voor de rest gaat het wel goed hoor. Gisteren ook wezen zwangerschapzwemmen, lekker ontspannend! Nou meiden fijne dag!!
@ anneke nee nu hoef ik er niet bang voor te zijn dat er kindjes komen...maar wie weet in de toekomst nee hoor voor mij niet meer8) wat een mooie echo he..ik baal er nog steeds van hoor dat ze tegen mij hebben gezegd dat ik daar te lang zwanger voor ben en ronja wat een dikkertje zeg maar wel lief als ze gaan lopen gaat er heel veel af hoor dean was ook een dikkertje nou daar is niets meer van te zien succes met je examen ik ga duimen voor je dat je het gaat halen @ flotsje je mag ze wel hebben hoor...heeft manlief ook even rust @lennylenn ja het scheeld zeker hoor dat ik beter heb geslapen...want ik was niet erg gezellig zeg maar maar goed net weer gewerkt dit ging prima en tot nog toe geen harde buiken gehad vandaag...maar goed wat niet is kan nog komen natuurlijk... en hoe was het bij de verloskundige!?! en bij de karwei heb je nu wel de goeie kleur mee gekregen!? @ingef veel plezier meid en laat je even weten of het wat was..wij hebben daar ook zitten kijken maar omdat het nog in aanbouw was hebben we het niet gedaan...dus als jij nou eerst even kijkt hoor ik wel of wij er ook heen kunnen hahaha ik heb ook maar even een extra pagina geopend zodat ik op iedereen kan reageren...slim bedacht (kon ik zelf ook bedenken maar dacht er niet over na) blond he 8) echt schattig dat kris precies weet waar het kaartje voor is...dean heeft het ook al over zijn broertje we hebben hem de naam verteld maar als mensen er na vragen houd hij wijs zijn mond hahaha @kart het enige wat ik kan bedenken is al gezegd door andere meiden...benen omhoog en veel drinken hoe meer je drinkt hoevaker je moet plassen en hoe meer vocht je kwijt raakt...dus veel water en thee drinken....(enige nadeel als je dit s avonds doet moet je er heeeeeeeeeellllllllll vaak uit om te plassen snachts) @31 december hahaha als het kamertje klaar is en je niet zo veel meer hoeft te doen voor het kindje dus je wat rust hebt in je hoofd denk ik dat de behoeftes meer en meer komen nog even wachten meid dan kan manlief weer genieten hahahaha @micha jeetje meid hoe krijg je haring weg?!?!? @sillie ja meis er zijn hier echt diehards hoor op dit forum...en die kletsen zo veel dat zelfs ik ze nog niet bij kan houden en ik ben hier toch wel minimaal 2 a 3 keer per dag te vinden... maar jeetje hoe klein is de kleine dan?!en wat krijg je trouwens een jongen of een meisje!? en ook nog zwangerschapssuiker?!denk je idd zwanger te zijn en dan krijg je dat er nog eens bij...maar moet jij ook insuline spuiten?!?!sterkte meid zo iedereen heeft weer een reactie gehad...ik ga even iets voor me zelf doen en wat dingen bellen en dan mijn kleine mannetje wakker maken als die dat nog niet zelf is8) tot vanmiddag/avond meiden ben vandaag alleen sander moet tot laat werken vandaag!!!hoop dat dean een beetje lief voor mij is vandaag
Hoi allen!! @Lennylen, waar blijft die echo!!??!! Hoe is het met Maddox? Wat typisch dat hij zo heftig kan verstoppen door de melk. Zielig hoor, maar wel goed van je dat je er een eigen onderzoek naar doet. Heb je inmiddels de juiste verf? @Flotsje, hoe was het bij de gyn? Hoe had je de kamer van Bram ook weer ingericht? Is hij er blij mee? Ik stuur je bij deze wat positieve hormonen voor nachtelijke spelletjes @Ellentje, die nesteldrang komt misschien nog terug tegen het einde van je zwangerschap Dan wil je alles schoon hebben voor als de kraamtijd begint. Ik ben inmiddels weer gekalmeerd, voor nu vind ik het huis wel in orde Ben benieuwd voor hoe lang hahaha. Wat ontzettend fijn dat je weer beter hebt geslapen!! @Anneke, wat een prachtige foto!!! En wat goed dat je een gelijkenis ziet zeg! Ik ga gelijk die wagen eens opzoeken. Misschien heeft mp wat staan Succes met je examen!! Jij bent vast 1 van de gelukkigen! @Shenoby, jeetje meid, kan er nog meer mis gaan??? Wat een pech hebben jullie steeds. Je komt nu steeds vaker de verkeerde mensen tegen heb ik het idee. Wat een muts bij de woningbouw zeg. Hopelijk heeft de fax en je heerlijke beklag invloed op de zaak. @Bientje, wat een prachtig kunstwerk, maar ik voel me toch niet geroepen Succes met het vinden van modellen. @Ingef, wat heerlijk om met zo'n leuke groep een weekendje weg te gaan! Heel veel plezier!!!! Kom maar lekker tot rust! @Sillie, welkom!! Wat een pech zeg. Dus je hebt zwangerschapsuiker en een te kleine baby? Jeetje. Dus over 2 weken weer een echo. Nou hopelijk heeft de kleine straks een groeispurt. Dat merk je gauw genoeg aan je banden. Zwangerschapszwemmen...lekker!!!! @Kart, ik heb na het douchen last van vocht vasthouden. Eigenlijk doe ik er niks aan. Alleen trek ik wel andere schoenen aan, want met dikke benen pas ik niet in mijn laarzen. Het trekt vaak vanzelf weer weg. 31-dec, hahaha lekker werk he een ledikantje in elkaar zetten Wat mooi om een houten vloer te leggen. Dat vind ik altijd prachtig staan!! Mogen we een foto zien als het klaar is? @Micha, ik snap totaal niet hoe je in bed ligt, maar het zal vast mega comfortabel zijn. Wat naar van je rug zeg ik hoop dat het gauw voorbij is. Hier nog een liefhebber van haring! Onze haringboer in Rijswijk is weer eens kampioen geworden met de haringtest. De Koning heet hij. Heerlijke visjes!!! Nou meiden, ik werd vanochtend gillend wakker van vreselijke kramp in mijn beide kuiten. Alsof het niet over zou gaan!!! Ik moest het echt uitschreeuwen. Mijn vriend schrok zich een ongeluk!! Uiteindelijk wist ik me te herinneren dat ik dan mijn voeten moet strekken en toen trok het meteen weer weg. Heb nu wel al de hele dag pijn in mijn kuiten, alsof de spieren nog strak staan. Verder heeft mijn griep veel invloed op mijn lichaam. Mijn bekken doen waanzinnig veel pijn, ik loop echt als een bejaarde... Pfff vermoeiend zo'n tweede zwangerschap zeg. Verder niks te klagen hoor Oh en met hoeveel weken kregen jullie nou die doos van de prenatal? Ik heb nog steeds geen mail ontvangen.
hahahahaha, maar dat kan je toch evengoed wel een mouw aan passen als je dat wil. Ik moet zeggen dat de zwangerschap mij veranderd heeft in een grijze muis... Maar als ik zou willen dan wist ik nog wel wat hoekjes hoor....8)
Vooral dat onschuldig is heel herkenbaar hahahahaha*ligt onder het bureau nu* hahahahaha, maar ik ben er wel goed in dat te spelen he
hai lieve allemaal... ben druk bezig met verven maar moest ff zitten dus hier een kort berichtje: bij de vk. ging alles goed, ijzergehalte wasgoed, bloeddruk goed en kindje ook. alleen de afspraken lopen daar nooit goed (heb weer eens 20 min lang moeten wachten) bij de karwei pfffffffffffff ik het verhaal uitleggen dat we de verkeerde kleur hebben meegekregen..ja zegt ze maar blauw heeft verschillende teinten..ja zei ik en daarom vroeg ik ook specifiek om navy blue/marine blauw en we hebben het nog laten zien welke kleur we wilden. heb je een kleurenpallet gebruikt vroeg ze, ik zei nee. nou zegt ze daar ligt het probleem dus. mooi niet want we hebben een die kleur meegenomen en laten zien, je collega zei dat die kleur gemaakt kan worden, als hij ons dat wijsmaakt nemen wij dat van hem aan want hij zal het wel weten. anyways..eindstand bleek de karwei die kleur helemaal niet te hebben (van het karwei merk dan) alleen de histor had die kleur. het was wat duurder maar goed we hebben het. nu ga ik maar weer gauw verder, vnavond benik er wer
Hallo allemaal, Zo, stressvolle dag was het, maar het is gelukt. Zowel voor de theorie vanmorgen als de praktijk vanmiddag geslaagd. Maar het was wel echt heel spannend. De theorie viel wel mee, die vragen waren gewoon goed te doen en we kregen ook allemaal tegelijk en heel snel de uitslag. Ik had 96%, je was met 80% geslaagd. Dus dat was zeker ok. Vervolgens moesten we om en om de praktijk toets doen. Allemaal een coachingssessie en van de vijf kandidaten was ik natuurlijk de laatste want mijn achternaam begint met een z. Van de vier voor mij waren de twee dames gezakt en helemaal in tranen en de heren geslaagd. Ik was echt zeer gespannen maar had toch 96%. JIPPIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
@31december: klinkt goed jullie werkzaamheden aan het kamertje. Krijgen we ook een foto te zien als je klaar bent? Wel irritant dat het bedje niet in elkaar wil... @Micha: klinkt alsof jouw bekken ook wat vast zit, irritant is dat he?
@Silly: ik dacht dat kindjes vaak wat groter waren als de moeder zwangerschapssuiker had. Of is dat alleen zo met gewone diabetes? In ieder geval wel fijn dat ze je kleine extra in de gaten houden! @Ellentje: het duimen heeft duidelijk gewerkt. Dus Dean was ook mollig voor hij liep? Bij Ronja zie je nu echt duidelijk verschil. Maar ik weet dat het bij mijzelf ook zo was, eerst mollig tot ik kon lopen. Mijn broertje was zelfs enorm dik tot hij kon lopen. Nu is hij 1.87m en weegt hij nog geen 75 kilo... Jullie gaan het bij twee laten denk je? Ik denk wij ook hoor, al denk ik soms ook wel dat ik het jammer zal vinden om na deze nooit weer een klein babietje te hebben... @Ellenore: heb je de wagen nog gevonden op internet? Wij hebben m in het zwart en hij is echt tof! Ook rot dat jij je zo rot voelt door je kramp en je bekken... zwangerschap voelt soms net alsof je in een keer een oud wijf wordt he? Gelukkig gaat het weer over! @Lenny: wat een gedoe met die verf zeg, maar wel fijn dat je m nu hebt. Krijgen we binnenkort van jou ook foto's van de kamer te zien?
@anneke gefeliciteerd meid!!!goed gedaan...en mooi dat het duimen heeft geholpen ja wij houden het zeker te weten bij 2!!!sander wou helemaal geen kinderen dus ja nu zijn het er al 2 geworden ik laat het zwanger zijn wel over aan de mensen om me heen die nog geen kinderen hebben verwen ik die wel @lennylenn gelukkig dat je nu wel eindelijk de goeie kleur hebt gekregen...en ook dat bij de verloskundige alles weer goed was oowja even iets heel anders...wie is de buddy van wie geworden?!ik denk namelijk dat ik toch maximaal 4 dagen in het ziekenhuis moet blijven dus word dan lastig om jullie om de hoogte te houden...dus wie wil mijn buddy zijn?!?! ik zal diegene dan een smsje sturen als het er is @hier is alles rustig dean ligt net in bed dus ga nu lekker liggen en de voice kijken straks...wie weet kom ik tussen door nog even spieken en anders tot morgen!!!fijne avond meiden