hai haii!!! bedankt iedereen voor de reacties wat betreft de sterrilisatie! ik vertelde het even dat hij er te jong voor was en hij geloofde het wel maar wilt het toch zelf horen van de arts..be my guest..ik vind het zelf ook erg jong om aan zoiets te denken en dat heb ik hem ook vaak genoeg gezegd, ik wist alleen niet dat de artsen daar ook hun regels voor hebben. @ellentje: ja klopt c&a heeft wel leuke jongens kleren..de zeeman vind ik weer iets minder omdat ook zij erg weinig keus hebben.*volgens mij eet anneke superfruit en hangt er iets in de lucht daar in bij haar in de buurt, vandaar die energiebom* het buddylijstje was ik al mee begonnen..staat 2-3 pagina's terug het kadootje: goh...hahaha ik had al moeite met een kadootje voor zijn eerste verjaardag. ik zal eens even goed voor je nadenken. @anneke: ik dacht dat hij er al te "oud" voor was..ze moeten toch ook kopje onder? ik denk dat hij dan een hartverzakking krijgt. onder de douche verzuipt hij al bijna als er een paar duppels water of over zijn gezichtje lopen. ik zal eens kijken hoe dat straks dan te plannen valt dat we met zn viertjes kunnen gaan. @30 weken echo: dat is niet standaard.... @suenne: owww mijn eigen eetgewoontes heb ik niet drastisch aangepast, dingen die ik eet en waarvan ik niet wil dat hij ze krijgt mag hij dan ook echt niet. voor hem koop ik aparte toetjes of ik maak zelf vanille pudding ofzo. ooww lekker mona aarbei-kwark hmmmmmmm alleen straks tijdens het geven van bv zal ik wel mijn eetpatroon moeten aanpassen, ik hou van pittig en gekruid eten maar dat zal onze kleine meid mij straks niet in dank afnemen. ik ben net zo ver als jou...hier vandaag de laatste paar kleren van ons meisje gewassen en die ga ik morgen strijken. daarna ga ik verder met het vluchtkoffertje, had een kleine start gemaakt maar had ff geen zin meer. jammer dat je zus niet zo met je meeleeft naar de bevalling toe..je mag anders mijn zus wel lenen! maar het is idd zo dat er meer begrip is van anderen als ze hetzelfde meemaken, althans zo ervaar ik vele situaties waarin ik advies of hulp vraag van anderen. ben daarom dus ook wel erg blij met zo een forum omdat bijna iedereen je hier wel begrijpt. @ellenore: ja joh hij is gek net zei ik het weer tegen hem dat ze al moeilijk doen bij dertigers..zegt ie: nou dan ga ik met mijn piemel de hele dag tegen de magnetron aanzitten en die dan aandoen..en mn tel. in mn onderbroek zetten en de laptop de hele dag ook erop laten rusten. leuk hoor een spelletjsavond! ik ben dol op spelletjes, wordt hier ookw eer eens hoogtijd. de doos van de prenatal is erg leuk maar dat zie je morgen zelf wel zo dat was het weer voor vandaag..tot morgen allemaalen slaap lekker alvast!!
sjoelke: klinkt goed die actieve baby...hahaha...hier ook regelmatig kleine verbouwingen in mijn buik...hihihi Fijn dat alles goed is met de kleine! kart: aaahhh wat lief! jullie gapende kleintje op dvd... micha: jeetje wat heftig dat ze het kindje een maand te vroeg gaan halen...komt dan wel dichtbij he? je kunt het je zo voorstellen dat dat heftig moet zijn he? hoe was het bij de gyn? anneke: weekendje weg was heerlijk! echt even helemaal eruit! jeetje meis, jij hebt ook een drukke week voor de boeg! wel adem blijven halen tussendoor hoor! 31 dec: wat fijn dat het kamertje in elkaar zit! weer een puntje minder stress.... we zijn naar een park vlak vlak bij hardewijk geweest van landal, is nog in aanbouw, maar nu al erg mooi! debski: wat balen dat het allemaal niet goed past zeg! hopelijk kunnen jullie het allemaal wat aanpassen! lennylenn: klinkt als een lekkere ondernemende stoute peuter die zoon van jou! hahah....maar wel vermoeiend soms of niet? Ik heb genoten van het weekend en inderdaad, de kwaaltjes....ach ja, we krijgen er zo iets mooi voor terug! flotsje: gaat snel he? vindt Bram vast leuk, spelen op het dagverblijf! Kris heeft hier echt vriendjes, zo leuk! lennylenn: volgens mij valt het inderdaad ongedaan te maken, maar ik begrijp je angst hoor! 25 is inderdaad wel jong, stel dat je toch nog een derde wil... 31 dec: wat fijn dat alles weer goed is met de kleine!! ellentje: hier is duplo favoriet sinds zijn tweede verjaardag... misschien een tip? suenne: wat fijn dat je alle spullen voor de beeb compleet hebt, wel leuk om nu al die spulletjes door je handen te laten gaan he? Hier moet de vluchttas nu ook klaargemaakt gaan worden... komt toch wel dichterbij he? jeetje, wat jammer dat je zus zo bot reageert! ik zie de teleurstelling in je stukje... echt jammer voor je! een bevalplan is toch alleen maar slim...goed van je dat je nadenkt over wat je wel en niet wilt! ellenore: thanx! was zeker een geslaagd weekend!! HIHIHI...vond boer zoekt vrouw ook wel schokkend! haha...frank zo lekker lomp! Had eigenlijk wel verwacht dat onze pcychologe hier beter op ging reageren..maargoed, het overkwam haar... en die marcel....ik vind het zo'n nicht! sorry hoor... zo, weer bij! miste jullie wel hoor in het weekend! ben helemaal verslaafd...hahah.. we hebben dan ook wel een gezellig groepje hier he? super! hebben jullie ook zo'n last van je lijf?..pff...mijn rib, rug en rechterbil doen echt zeer!!!..ppf... maargoed, zoals ik al eerder typte...ik heb het er allemaal zeker voor over hoor! alleen af en toe weet ik niet zo goed hoe te zitten en liggen...herkenbaar? nou, nog 5 weken werken...lekker aftellen inmiddels! donderdag weer naar de gyn, ben echt benieuwd hoe de kleine ligt...in denk ook op de kop..helemaal mooi zou dat zijn! liefs!
oke de bedoeling was dat ik vroeg ging slapen vandaag.(ik zit poverdurie nog steeds te laptoppen) @ellenore: ja die is niet goed wijs af en toe. hij zal het niet echt doen hoor want ik klem zn plasser dan zo vast tussen het magnetron deurtje! @ingef: heeel erg ondernemend, wel leuk hoor want soms laat ik hem zijn gang gaan als het er niet te gevaarlijk uitziet en het is echt erg verassend te zien wat hij allemaal zelf goed kan. maar zo nu en dan idd vermoeiend. last van mijn lijf..nee dat heb ik niet zo alleen af en toe wat bekkenpijn maar mag verder niet klagen.
Bij ons is de 30 weken echo wel standaard.... hier was alles goed en ze schatte het op 1500 gram. Vandaag weer een afspraak bij de vk... en alles was weer goed. Gelukkig geen antistoffen in mijn bloed, dus weer een opluchting. Toen ze ging voelen zei ik dat de kleine naar mijn idee op mijn blaas aan het drukken was, maar de vk zei...nee hoor haar hoofd ligt hier bij je ribben. Dus ik nou... zou zweren van niet. Dus zij een echo gemaakt... en ja hoor ik had gelijk. Ze was al aardig ingedaald en lag met haar hoofdje behoorlijk diep. En wat zij bij mijn ribben voelde waren de billen.. stevige billen, hahahahahhah... Sorry voor het ego berichtje
goeie nacht meiden.... ik kan weer eens niet slapen...dean is sinds zondag lekker verkouden dus die heeft me flink wakker gehouden...die begon om een uurtje of 12 met hoesten en het wou maar niet ophouden uiteindelijk waren meneer en ik zo klaar wakker dat ik maar naar beneden ben gegaan...uiteindelijk is die om kwart voor 3 weer gaan slapen maar ja toen was ik natuurlijk helemaal over mijn slaap heen en heb ik een klein mannetje in mijn buik dat super actief is en heb ik last van irritante benen die niet willen wat ik wil:x daarbij moet sander morgen gewoon weer werken en die ligt ook heerlijk te snurken dus heb vanaf gisteren al niet meer geslapen zal een hele gezellige dag worden vandaag... heb ik in ieder geval nu even heerlijk de tijd om rustig op iedereen te reageren... @anneke hoe krijg jij het voor elkaar met zoveel dingen te doen in 1 week om ook nog je rust op tijd te pakken @suenne jeetje zeg wat irritant dat je zus niet het begrip op kan brengen om te luisteren naar wat jij wilt...als mijn zus dat bij mij zou doen dan zou ik haar ook zeker niet bij mijn bevalling willen hebben.. gelukkig kun je hier wel je verhaal kwijt want wij zitten allemaal in het zelfde schuitje en begrijpen precies waar je door heen moet... @ellenore ja wij hebben ook zitten kijken naar een keukentje want dean trekt idd hier alle pannen uit de kast en alle bakjes en dingen maar ja hij heeft al zoveel zooi...lijkt de bart smit hier wel een stofzuiger heeft die al en ja waar is hij druk mee met boekjes maar daar staan ook al 2 planken mee vol en voor de rest met autotjes maar daar is ook al een la van vol...misschien een schoolbord want als hij bij zijn neefje is dan gaat die altijd daar me spelen... puzzels vind hij wel leuk maar niet te lang..pff als ik het zo lees is het best een lastig kind hahahaha heeft waarschijnlijk te veel keuze... @lennylenn ja het ligt er hier erg aan naar welke zeeman ik ga...hier in het dorp hebben ze niet zoveel maar het stadje hier naast hebben ze meer keuze en anders kan ik altijd nog naar utrecht dus er zijn er genoeg en bij de een hebben ze meer als de ander *denk idd ook dat anneke superfruit eet want bij mij komt er niet zo veel uit* als je iets bedacht heb hou ik me zeker aanbevolen @vluchtkoffer ik heb nog helemaal geen koffertje gemaakt maar dat kan ook komen omdat ik nog bezig ben met of ik nu wel of geen keizersnee krijg... vind het trouwens wel irritant dat je hier in het "vrije" nederland er niet voor mag kiezen voor een keizersnee dat je weet ik veel hoeveel ziekenhuizen af moet met de vraag of dat hun hem je wel willen geven... (of ligt dat aan mij?!?!) @prenatal doos die heb ik ook nog niet ontvangen en ook nog geen bewijsje dat ik hem op mag komen halen misschien morgen toch maar weer eens bellen...kijken wat ze bij mij zeggen @inge das misschien ook wel een idee maar weet niet echt of hij in to de duplo is zeg maar...maar we kunnen het erbij zetten was het park nog erg in aanbouw of viel het wel mee!? nog in het zwembad gelegen daar?! nou ik geloof dat ik nu iedereen wel heb gehad... me tranen zijn weer gedroogd (altijd leuk die hormonen) dus ga zo toch maar weer proberen om toch in slaap te vallen hoop dat het lukt... en voor de rest kan ik alleen maar zeggen tot over een uurtje of 4 denk ik hahahaha
Goedemorgen allemaal, Nou, wat superfruit zou ik nu wel kunnen gebruiken. Nu ontbijten we elke dag met fruit, maar een energiebom zou vandaag wakker zijn. Ellentje: wij zaten vannacht in hetzelfde schuitje. Een hoestend kind dat zichzelf daarmee steeds wakker maakt en vervolgens een moeder die niet in slaap komt doordat ze niet lekker ligt... en dan moest Frank er ook nog een paar keer uit om over te geven, die is ziek. Dus ook daarvan was ik elke keer weer helemaal wakker. Bleeuh! Betekent wel dat mijn programma er al totaal anders uit ziet. Want vannacht maar gesmst naar de andere trainer dat ik vanmorgen niet kwam training geven ivm geen slaap. En vanavond met Frank op kraamvisite zal ook wel niets worden, hij is nu echt de grieperigheid zelve... @Lenny: het zou toch wat zijn als je Lennart zo aan de magnetron vast zou klemmen... Maar effectief is het wel, maar zie zo maar eens een kindje te verwekken! Frank is ook van plan om straks er " een knoop in te laten leggen" zoals hij het zelf noemt. Maar die is 33 dus dat zal wat minder voeten in aarde hebben. Ik wil wel nog in ieder geval een tijdje daarmee wachten, want stel dat het wel gaat kriebelen... dat deed het na Ronja redelijk snel. @Suenne: jammer hoor dat je zus zo reageert. Het is logisch dat het lastiger is om je verplaatsen in iemand anders als de situatie zo anders is, maar van je zus verwacht je natuurlijk wel dat ze daarvoor wat meer moeite doet. Ik begrijp dat je daarin teleurgesteld bent. @Ellenore: wat gezellig een spelletjesavond. Moeten wij ook nodig weer eens doen. Komen alleen altijd pas op het idee als Ronja al in haar bedje ligt. En daar liggen de spelletjes ook in de kast... stom natuurlijk! @Inge: ik vond Frank (boer Frank) ook erg lomp zondagavond over dat hele vegetarische. Hij was helemaal boos en zei dat Berber ook haar standpunt verkondigde, maar dat was helemaal niet zo. Zij at alleen geen vlees. En dan ook nog de hele avond gaan zitten mokken. Als ik een van die vrouwen was geweest, was ik echt helemaal op hem afgeknapt. Wat goed dat je zo genoten hebt van je weekendje weg! En dat je hier elke dag even wilt kletsen vind ik herkenbaar. Het is toch een beetje een vriendinnenclubje geworden he? @Mamaantje: fijn zeg dat alles er weer goed uitzag!!! En leuk ook dat jij het beter had gevoeld dan de vk.
jeetje zeg wat KAN IK HIER VERDOMD KWAAD OM WORDEN!!!!!!!!!!!!!! ALVAST SORRY VOOR ALLE SCHELDWOORDEN DIE ZULLEN VOLGEN MAAR POTVERDOMME!! vandaag was de planning dat we de baby gingen erkennen omdat ik absoluut straks niet wilt zien.."vader onbekend" we zijn al wat aan de late kant ermee maar goed, was dus al blij dat het vandaag zou gaan gebeuren. om 09.45 hadden we de afspraak staan. en je zal het niet geloven...iets voor 9 voordat lennart maddox naar de creche zou brengen zie ik em al zwetend opzoek naar iets. ja hoor..hij weet niet meer waar zijn legitimatie ligt! nouuuuu mijnbloed kookte al van woede maar ging rustig verder maddox zijn jas aantrekken en liedjes zingen met hem. toen maar gezegd van ja ga nou maar want maddi moet voor 09.15 op de creche zijn ik zoek straks wel verder. totaaaal geen ideeee waar die jongen dat ding heeft gelegd, normaal liggen ze altijd in een la. ik ben niet zo boos omdat hij het vandaag niet kan vinden ik ben kwaad omdat dit zovaak is gebeurd!!!!!! die afspraak staat er sinds vorige week, zou je dan op zn minst niet even de fuc*** avond van tevoren je troep bij elkaar zoeken?! en dan ook altijd op het laatste pleuris moment. altijd moet hij op het laatste moment stressend zoeken naar iets terwijl hij ruim voldoende tijd daarvoor heeft gehad en ikheb het hem al zo ontzettend vaak gezegd van zet de avond ervoor je spullen klaar dan kan je sochtends gewoon de deur uitgaan. nope hij doet het gewoon niet. ik ben zoooooooo kwaad he!!!!!!!!!!! en als ik er wat va zeg van dit gebeurd nou elke keer dan krijg je.. wat nou elke keer???? ik weet zeker dat jij het ergens opgeruimd heb (terwijl ik zijn paspoort als heeeel lang niet heb gezien). en elke keer benik ook weer zo een idioot die hem helpt zoeken naar hetgeen hij kwijt is. hij bekijkt het maar al raakt hij zij lenzen een keer op een manier kwijt nou dan loopt ie maar de hele dag als een blinde rond.
@ Lenny Jeetje meid die mannen toch altijd he!! Ik weet er alles van hoor ... en dan mag je er ook nog niks over zeggen! Hebben jullie het paspoort wel nog gevonden en is de baby nu erkent? Pfff ik ben zo blij he, heb 2 super leuke commodes op marktplaats gevonden, hopelijk gaat één van de 2 op mijn bieding in! Zo vandaag ga ik lekker naar de Ikea, eens kijken wat er in de Plundra is en bij prenatal de blij doos ophalen en daarna naar een vriendinnetje Tot vanavond of morgen ladies!!
nope, ik ben gestopt moet zoeken hij doet het zelf maar dus we moeten weer een andere afspraak maken voor de erkenning. :x:x:x:x oowww leuk hoor de ikea! helaas heeft de ikea hier bij ons niet zulke leuke plundra aanbiedingen..verschilt per stad maar hier niks helaas. veel plezier en maar hopen dat iemand jullie bod accepteert voor de commode
goeie morgen meiden hier ben ik al weer @anneke gelukkig ben ik niet de enige die dat heeft moeten doorstaan...maar toch uiteindelijk ben ik om half 6 in slaap gevallen en om half 9 moest ik al weer wakker worden dus dat was echt te vroeg...daarbij is dean op dit moment lekker aan het piepen dus erg gezellig is het hier niet...:x:x @lennylenn jeetje meid wat kunnen mannen toch het bloed onder je nagels vandaan halen..sander is precies het zelfde hoor ik moet ook altijd weten waar hij alles laat liggen maar volgens mij kan je je kindje ook erkennen met een rijbewijs toch?!of was hij die ook al kwijt!? succes met het maken van een nieuwe afspraak hoop dat het nog snel kan...*geeft je een knuffel* @hier nog meer tegenslagen....me telefoon in gecrashd of hoe je het ook schrijft...dus ben heel veel kwijt alleen nog de fabrieksinstellingen staan er op...:x:xhoe veel kan een mens verdragen op 1 dag
@debski ik help je hopen dat er iemand op je bod ingaat... en have fun bij de ikea..ik heb echt een hekel aan de ikea...bah bah bah maar goed ieder zijn smaak hahaha
Hallo allemaal! @mamaantje: fijn dat alles goed was!! wat raar eigenlijk dat de vk dat verkeerd voelt!! Goed dat ze toch even heeft gekeken! @ellentje: zit niet mee meid! Heb je nog een beetje kunnen slapen?? oei lees nu je volgende berichtje pas! sterkte vandaag en hopelijk stopt het nu met tegenslagen! @anneke: ook al zo'n slechte nacht! Gaat het een beetje vandaag? @lenny: pff mannen!!! allemaal hetzelfde hoor! Weer een beetje bijgekomen? @debski: Leuk wij gaan dat donderdag doen, prenatal, babydump, babyplanet en dan ikea hihi... vervelend he dat alles in heerlen ligt! Hoop dat je reactie krijgt op de commode! Ga jij trouwens naar de vk of de gyn? Misschien komen we elkaar wel tegen in het azm hihi zijn ook zelfde datum uitgerekend toch? Hier vanochtend ook alweer stress met verven is nu beetje opgelost maar een beetje te lang om te vertellen... hoop dat het nu beter gaat...
Hoi allemaal, @Lenny: ik weet zoooo goed wat je bedoelt! Frank was hier op een gegeven moment tot twee keer toe het overschrijvingsbewijs van de auto kwijt. De eerste keer kon hij daardoor niet op tijd worden goedgekeurd, de tweede keer niet verkocht... Zo irritant! Als ik het zo hoor, zal hij wel flink geschrokken zijn denk ik... @Flotsje: het valt me niks tegen hoeveel energie ik overdag nog had vandaag. En het avondprogramma: kraambezoek bij het babyzoontje van de buren gaat ook niet door want de buurman heeft vertraging vanaf zijn werk. Dus vanavond maar lekker op tijd naar bed.
@ Ellentje Balen van je tel zeg hopelijk is de schade snel hersteld en heb je alles terug wat je nodig hebt! Ik vind ikea echt geweldig, sowieso snuffelen en shoppen waar het zo goedkoop mogelijk is en dan toch iets leuks hebben Zo had ik nog een ledikantdeken nodig en die vind je nergens onder de 20 euro, loop ik gister kruidvat binnen ligt daar net nog 1 ledikantdeken afgeprijsd naar 6,50 euro!! Heerlijk toch En ook nog een roze @ Flotsje Helaas nog geen reacties op mijn biedingen, als ik morgen nog niks gehoord heb ga ik gewoon bellen. En voor alles naar Heerlen, ja best vervelend, wij hebben helemaal geen babyzaken meer in Maastricht helaas. Maar ja daar heb je wel alles dicht bij mekaar en eigenlijk ben je er zo... Ik zit bij een vk maar ga wel bevallen in het zh. Jij loopt wel bij een gyn begrijp ik? Helaas dan zullen we mekaar denk ik niet zien @ Anneke Jij ook zoveel energie? Ik lijk ineens een ander mens, ben de hele dag aant rennen en niet moe te krijgen!! Eigenlijk wel even lekker zo na 6 maanden kapot te zijn geweest Kan ik de schade inhalen @ Lenny Is de ruzie weer bekoeld?
Goedenavond allemaal!! @Inge, heb je ons gemist lieverd!!? Ik jou ook hoor!! Fijn om te horen dat je het zo leuk hebt gehad. Dus dat park is de moeite waard? En Marcel een nicht, ja inderdaad! Maar ook gewoon een hele enge vent! Ik heb hem niet een keer horen vragen naar wat de dames bezig houdt buiten de kinderen om... Mijn lichaam begint ook echt pijnlijker te worden. Vaker last van mijn liezen en bekken. Mijn rug nog niet zo zeer, maar wel opeens meer last van brandend maagzuur. En het slapen gaat ook niet meer zo lekker. Ik twijfel nog steeds of ik een voedingskussen moet halen @Lenny, dus je hebt je afspraak voor vandaag af moeten zeggen? Echt balen hoor. Mannen gaan er vaak van uit dat wij vrouwen wel weten waar alles ligt, nou mooi niet hoor. Hier in huis moet hij zijn eigen troep opruimen Ik was ook uit mijn pannetje gesprongen als ik in jouw schoenen had gestaan. @Mamaantje, wat fijn dat je kleine meid nu al lekker ingedaald is. Wel balen dat je dan vaker het toilet moet bezoeken he. Hier ook steeds vaker. Zeer irritant, want wat je plast stelt niks voor! @Ellentje, jeetje meid wat een klote nacht! Zo kort geslapen, bah! Heb je tussen de middag wat in kunnen halen? Ik ben weer vergeten waarom jij die keizersnede wilt. In Nederland gaat een natuurlijke bevalling boven een medische ingreep omdat deze altijd risico's met zich meeneemt. Daarom doen ziekenhuizen hier moeilijk over. Het is voor jou als moeder ook erg zwaar (herstel) en het is natuurlijk een stuk duurder. (Voor het ziekenhuis) Ah klote!! Je telefoon kapot??? Meid, wat een vreselijke dag is dit voor jou! @Anneke, bah ook al zo'n vreselijke nacht. Hoe is het nu met Frank? Wat vervelend dat hij zo misselijk is zeg. Ja een spelletjes avond is super gezellig! Wij zijn beide dol op bordspelen, dus alles wordt op zo'n avond er bij gehaald Van scrabble tot aan kolonisten. Triviant speel ik niet met hem, want hij weet alles!! @Debski, heb je al reacties op je bod??? Heb je even een link naar die commodes? Ben benieuwd, ik zal geen bod doen hoor hahahaah. @Flotsje, stress met verven?? Gaat het nu weer een beetje?? Ik heb vandaag de blije doos opgehaald. Wat een leuke!!!! Ik heb zelfs twee blikjes Bavaria wit bier alcohol vrij er in zitten hahahaha. En 4 luiers, kortingsbonnen voor luiers, een rompertje, een spuugdoekje en de gebruikelijke folders. Verder heb ik maar vast een lijst gemaakt met wat ik allemaal nog moet aanschaffen. Best veel zeg! Ik ga daar meteen in mijn verlof aan beginnen. Zo moppies, ik ga weer mijn gebruikelijke avond ritueel in. TV aan en breiwerkje er bij pakken Fijne avond!!!
lennylenn: stoer zo'n mannetje wat zich al zo goed redt! En klagen over je lijf mag je best hoor! bekkenpijn is ook erg vervelend! mamaantje: hahaha...wat goed dat jij gelijk had bij de vk! je voelt het zelf het beste he?.. ellentje: oe...dat soort nachten moet je niet te vaak hebben he?.. duplo....tja, daar moeten ze even inkomen, maar kris doet er erg veel mee! en het park was half af... je zag dat helemaal niet, hadden ze wel slim gedaan! Hopelijk heb je vanacht een betere nacht gehad? anneke: oe....ook al zo'n slecht nacht! pfoe...hoop dat je snel beter slaapt meis, want dit is niets he?.. en ja, lomp he die frank? Ik vraag me af of dat nog goed komt hoor!... die andere meiden zijn zo jong en stil..vond berber het beste bij hem passen, maar als ik haar was. zou ik er klaar mee zijn... en inderdaad je leert elkaar hier echt kennen! da's erg leuk! lennylenn: proest......mannen!!! het zijn ook van die sukkels!!! *heeft net zelf een portomonnee voor manlief moeten zoeken die hij al voor de tigste keer kwijt was*...zouden wij eens moeten doen! debski: super dat je een aantal commodes hebt gevonden! en nu maar passen he? ellentje: echt een dag om in bed te blijven lees ik! sterkte meis... flotsje: is het verfprobleem opgelost? ellenore: ja ik heb jullie echt gemist! haha...het gekwek hier is echt leuk!! en inderdaad die marcel heeft het alleen maar over kinderen,...volgens mij ziet ie ze als potentiele broedkippen...tsss....vervelend die lichamelijke ongemakken...zoals ik al eerder zei...ik heb het er echt wel voor over, maar soms staat het huilen je nader dan het lachen he?.... ik slaap wel beter met het voedingskussen en vond hem met het geven van de voedingen ook erg fijn! klinkt leuk die blije doos! hier ook lekker tot rust aan het komen... had lekker vrij vandaag...heerlijk! Wel een hele rare dag gisteren.... cliente van mij is overleden..heel plotseling, was niet ziek en laat ene man en een kindje van 2,5 jaar achter... toch gek hoor! kwam al 2 jaar iedere twee weken bij haar...en nu is ze er ineens niet meer...morgen naar de begrafenis.. is wel het minste wat we kunnen doen als stichting he? moet er niet aan denken dat ons dat zou overkomen...zet je weer even met beide benen op de grond he? verder geniet ik erg van het kleine mannetje in mijn buik en het kleine grote mannetje dat hier al vrolijk rond loopt! liefs
@Voedings bhs: Waar kopen jullie je voedongs bhs? Ik heb een behoorlijke cup maat (E 90) en wil wel graag wat aanschaffen. Nu heb ik op bonprix wel leuke gezien. Iemad ervaring?? @Harde buiken: Ik denk dat ik vanavond best vaak harde buiken heb. Ik weer het niet zeker, maar dan voelt mijn buik echt heel strak. Hoeveel mag je deze hebben op een dag bij 32 weken zwangerschap. Ben nu net vanmorgen bij de VK geweest en nu krijg ik er wat meer last van. Ook iritant. @Kartvelibaia: Wat leuk dat de kleine zich liet zien. En een gaap op film is toch helemaal gaaf!!! Volgens mij scheelt dat per kraam of ze alles controleren. Ik zorg maar dat ik het af heb. @Micha: Nu heb je wel een budy!!! Jippie!!!!! We zijn niet meer buddyloos!!! @Groeiecho: Alles is goed met de echo, maar ik kreeg vandaag toch nog een verwijzing voor een echo. Mag over twee weken weer. Ik vind het wel leuk onze kleine zo vaak te zien. @Anneke: Wat een leuk idee om van elk half jaar een leuk fotoboek te maken. Dat ga ik ook proberen te doen. Leuk zeg!!!! Je hebt inderdaad leuke plannen. @31 dec: Hoe was je echo? @Debski: Wel leuk ja als je nog een echo zou krijgen. Ik heb er nu al 4 gehad en krijg nummer 5 nog. He wat een lastig commode probleem. Lukt het? @Lennylenn: Ik denk dat de baby groot is omdat ik in het begin van mijn zwangerschap dol war op pindakaas. Hihihihiii. De baby is wel wat groter, maar niets ernstig. Er is geen reden voor. Tenminste dat hebben ze niet gezegt. He meid. Wat iritant zeg die verloren id, Ik zo u ook kwaad zijn. @Flostje: Hoe was je intake op het kdv? @Steraliseren: Poeh 25 lijkt me wel erg jong, @Ellentje: Waarom de baby voor ligt op groei is niet bekend. Het is ook niets ernstigs. Wil nog niet eens zeggen dat het eerder komt. Dacht ik wel, maar de vk zegt van niet. Dus ik hoef niet ongerust te zijn. Bah wat erg dat je zo slecht slaapt. Ik hoop dat je vannacht beter slaapt. @Ellenore: Inderdaad erg shokking die boer zoekt vrouw. En inderdaad die onderbroek!! Hihihihihi. Niet normaal. Gordijnen zijn klaar. Moet nog fotos maken om te plaatsen. Probeer ik van het weekend even te doen. Ben zo trots!!!! @Buddy; Micha heeft me een pb gestuurd en ik ben buddy met haar geworden. We zoeken nog wel een derde erbij uitgerekend eind maart. Wie o wie??? @(.)(.): Hebben jullie ook zon raar gevoel in jullie borsten? Volgens mij is bij mij nu echt de campina op aan het starten. @Ingef: Poeh wat heftig dat een cliënt zo plotseling overlijd. Ik was er vanmiddag ook bang voor. Ik kwam om 16.00 uur bij een cliënt aan de deur en toen kreeg ik geen gehoor. Het appartement was nog helemaal donker. Ik ben met de sleutel naar binnen gegaan en gaan kijken, omdat ik het echt niet vertrouwde. Normaal gesproken ga ik nooit zonder toestemming in het appartement van de cliënten. Ik dacht even nu ga ik hem dood aan treffen. Gelukkig bleek hij nu met griep in bed te liggen en had hij zijn bel niet gehoord. @bevallen: Wat doen jullie aan met de bevalling?