Even reageren: Flotsje: De vrouw die ik van Yoga ken was met spoed in het ziekenhuis opgenomen omdat ze zwangerschapsvergiftiging had. Ze is ondertussen bevallen van een dochter. (Ik las reacties op haar hyves.) Ellentje 23: Waarom een stuk zeep in je bed werkt tegen kramp... Ik heb echt geen flauw idee, maar ik ken al verschillende mensen die een stuk zeep in hun bed hebben liggen en overtuigd zijn van de werking ervan, uit eigen ervaring. De simpelste zeep die je maar kunt vinden is al goed. Bewegingen in de buik: Als ze maar niet op mijn schoonmoeder lijkt, het lijkt soms wel alsof ze een hele verbouwing in mijn buik aan het houden is. Dan zie ik weer links iets bewegen, dan weer rechts. Tegen mijn ribben en natuurlijk ook tegen mijn blaas. En bijna iedere dag de hik! Lennylenn: Ik begrijp je woede wel, ik geloof ook dat ik witheet zou worden van zo'n situatie. Sjoelke: Ik heb de voedingsbh's gewoon bij prenatal gehaald, sinds kort zelfs maat 90 F gevonden, even naar vragen zou ik zeggen. Wel alleen in de kleur zwart in maat F. Maar de andere BH's gingen bijna allemaal t/m maat 90 E. Gevoel in borsten: Ik heb zelf ook het gevoel dat mijn borsten zich weer verder ontwikkelen. Zo nu en dan merk ik dat er ook al iets uit mijn tepels komt, maar het is zo minimaal dat ik er nog niet veel hinder van ondervind. Kleding tijdens de bevalling: Mijn man kondigde aan dat hij een t-shirt voor het laatst ging dragen, omdat het hem te klein wordt. Ik heb dit shirt gelijk gewassen en in de tas gegooid. Zo, die mag na de bevalling weg gegooid worden. Zodra we wisten dat ik zwanger was heb ik mijn eigen kleren allemaal uitgezocht. Ik heb dus van mijzelf geen oude kleding meer. Bovendien pas ik zijn t-shirts op dit moment beter dan die van mijzelf. Vluchtkoffer: Het enige wat er tot nu toe in zit is dat oude shirt van mijn man, de rest komt nog Kraampakket: Vandaag het kraampakket ontvangen. Bedankt iedereen voor de tegenvallende uitleg van de inhoud, ik had op een hele stomme inhoud gerekend dus het kon alleen maar meevallen. Natuurlijk zat er allemaal van dat maandverband in... ofeh kraamverband. Maar er zat ook een koala spookje in en 5 verschillende flesjes (250ml): baby shampoo, baby olie, baby bodymilk, baby schuimbad en baby haarlotion. Van het merk natalis, een neutraal product. Ook zat er vloeibare hygiënische handzeep bij . En een flesje hygiënische handgel voor onderweg. Wat ik ook heel goed vind is dat ze in de brief vroegen of je de dingen die je zelf niet gebruikt uiteindelijk aan een goed doel wil geven, zodat mensen die er geen geld voor hebben, ook materialen hebben. Er staat een website bij zodat je na kan kijken waar je het in kunt leveren. En nu vertellen! Ik ben gisteren bij de gynaecoloog geweest. Ze is heel tevreden over alle ontwikkelingen. Ze noemde het zelfs een zwangerschap uit de boekjes. Ik heb alleen last van, nu blijkt, mijn SI-gewricht. Een fijne combinatie met mijn rug die ook op begint te spelen nu. Ik kan niet te lang staan en niet te lang zitten. Eigenlijk doe ik dat ook al een tijdje, dan weer een tijdje iets lopend doen, dan weer zitten, dan weer staan, lopen , zitten enz. Wat dat betreft heb ik wel een ideaal beroep, leerkracht basisonderwijs, ik kan zelf redelijk bepalen wanneer ik blijf zitten en wanneer ik ga lopen. Alleen waarom vallen die krijtjes zo vaak op de grond??? Nog iets waar ik wel van baal: Mijn Gynaecoloog stopt er mee per 1 maart. Nu vertelde ze mij dat we het belangrijkste gedeelte waarvoor ik bij haar terecht was gekomen dan toch al hebben gehad en dat de kans dat ik haar zou zien tijdens de bevalling eigenlijk niet zo groot was, maar toch, ik vind het zo'n fijne vrouw!!! Vandaag weer gewerkt, benieuwd hoe ik er morgen weer aan toe ben. We zien het wel. Voor nu... Welterusten allemaal!
hai allemaal...hier ben ik weer, kon weer eens niet slapen. @ de ruzie: o we hadden geen ruzie hoor, vond ik echt knap van mezelf want normaal gesproken had ik hem bijna gewurgd maar ik kon gisteren echt rustig blijven en netjes vragen of dat hij zijn paspoort heel gauw wilde gaan zoeken. @ellenore: jaa de blije doos was wel leuk toch? die 2 blikjes bier staan hier nog steeds in de koelkast hahahaaa. och jeee de uitzetlijst afwerken. ik ben er gelukkig bijnaaaa klaar mee. @ingef: o dat is schrikken! inderdaad erg raar dat iemand er zo van de een op de andere dag niet meer kan zijn, toch een beetje beangstigend vind ik. sterkte bij de begravenis vandaag. vind ik erg netjes van je dat je erheen gaat. @sjoelke: oow dat is goed te horen dat er geen reden is waarom jullie kindje aan de grote kant is. hier ook zo hoor. die maart kindjes zijn gewoon superflink @(.)(.): nope ze zijn gevoelloos alleen als maddox per ongeluk met zijn 10 kilootjes op me valt verga ik even van de pijn maar verder niks aan het handje. @outfit bevalling: ik krijg een bevallingsjurk hiiihiihi ik weet niet meer hoe die site heet anders kon ik het laten zien. maar het is dus een lange zachte jurk met een open rug (stel dat je een ruggenprik krijgt) en een of ander strikje om de buik dat los kan voor als je aan de ctg moet al dat soort snufjes. mijn beste vriendin wilde dat graag voor mij kopen ...nou ok dan @Micha: netjes hoor dat je zwangerschap zo volgens het boekje verloopt! en wat betreft je gewrichten..dat is wel minder maar ook te overzien toch?wel jammer dat je gyn er binnenkort mee stopt..vlak voor je bevalling! ik hoop dat je er net zo een lieve voor terug krijgt. nou hier zit ik dan..weer klaarwakker! gisteravond och jee...ik kriebelde over mijn buik omdat de baby daar heel leuk op reageerd, ze gaat dan "dansen" maar gisteren vond ze het denk ik niet zo leuk want ze nam gelijk mijn maag en darmen in een houtgreep! jeetje zeg ik kriebelde en zeg, 10-15 min later hing ik boven de pot: spugen. ok goed alles eruit..daarna weer terug naar de wc want de darmen moesten ook geleegd worden. en oooo wat had ik een enorme krampen zeg! na een lange warme douche was het allemaal weer voorbij gelukkig. ik vergeet bijna het leukste te vertellen: lennart ging gisteren helemaal zelf het bedje, matras en beddengoed kopen voor de baby. en het is allemaal zoooo leuk!!!! heel lief roze met vlindertjes en leuke motiefjes. was echt superblij ermee. vandaag gaan we het bedje in elkaar zetten.
@Inge: jeetje dat lijkt me inderdaad wel heel naar dat iemand die je op zo'n manier toch ook best goed kent er ineens niet meer is. En dan met zo'n kleintje dat ze achterlaat, dat is altijd verschrikkelijk. Alvast sterkte met de begrafenis! @Lenny: wat leuk dat je het bedje en beddegoed ed in huis hebt en helemaal leuk dat Lennart het heeft gehaald uit eigen beweging. Dat is toch ook al heel wat! @Micha: jouw kraampakket klinkt leuker dan hetgene dat ik vorige keer had. Misschien verschilt het per zorgverzekeraar? Ik kwam met de leuke dingen echt niet verder dan wat zeep... @Ellenore: de blije doos klinkt ook leuk. Had ik me nu toch maar opgegeven! Vorige keer vond ik het wat tegenvallen, dus ik heb nu helemaal niet op dat soort dozen gereageerd. Wat irritant dat je vriend altijd wint met Triviant. Hier is dat een van de weinige spellen die ik meestal win. Frank is beter in bijna alle tactische spelletjes en zeker als je je lang moet kunnen concentreren. Wat ook echt gaaf is trouwens, maar dan moet je wel met iets meer mensen zijn, is het spel van de Lama's. Hilarisch... nog leuker met een slokje op!
@Sjoelke: hoeveel harde buiken je mag hebben weet ik niet precies, maar als je er opeens meer last van hebt, is het meestal een teken dat je je lichaam een beetje moet ontzien en dat je het wat te druk hebt gehad. Ik had het laatst ook een paar keer aan het einde van drukke werkweken. Nu is het echt weer zelden, dus ik heb blijkbaar genoeg gas teruggenomen. @Ellentje: ben jij weer wat bijgekomen na de zware nacht van gisteren of had je er nog ze een achteraan?
Hier gelukkig een goede nacht achter de rug. Ronja heeft goed geslapen en zelf ben ik wel een paar keer wakker geweest doordat ik niet lekker lag, maar dat was steeds maar kort. Vandaag lekker werken. Het is echt leuk op het moment, heb twee nieuwe collega's die het nog helemaal moeten leren en die lopen nu met me mee. Dus ik ben coachingsgesprekken aan het doen met iemand erbij en andersom aan het kijken hoe zij het doen. Verder ben ik mijn taken aan het overdragen alvast naar een andere collega. Aan de ene kant voelt dat wel vervelend, want ik heb een hekel aan overdragen en loslaten, aan de andere kant geeft het ook wel rust. Dan kan ik ook straks gemakkelijk een stapje terug doen. Vanavond vergadering van zwemmen hier bij mij thuis. Dus dan komen de andere trainers hier eten en gaan we vervolgens lekker overleggen. Altijd gezellig. Ik maak simpel bami met babi ketjap, dat gaat er altijd wel in!
De Blije doos: Die blikjes bier zaten er bij niet in, niet dat ik het erg vind. Maar ik had 8 ipv 4 luiers er in zitten. Blijkbaar hebben ze de doos wat veranderd. Ik heb hem al een tijdje in huis. Lennylenn: Klopt wat je zegt wat betreft de pijnlijke gewrichten. Ik weet dat de pijn geen gevaar oplevert en een kwestie is van accepteren. Dat doe ik dan ook maar gewoon en probeer er rekening mee te houden. Gisteren vroeg een stagiaire of ze een uurtje mocht komen observeren. Ze wilde gelijk op de bureaustoel gaan zitten... Ik heb haar even uitgelegd dat ik beide stoelen veel gebruik, omdat ik regelmatig af wissel tussen staan en zitten. Dan op de rijdende stoel, dan achter het bureau en dan loop ik even rond. Ik heb haar vriendelijk verzocht gebruik te maken van een andere stoel. (Gelukkig hebben mensen op mijn werk over het algemeen wel begrip hiervoor) Annekevdz: Waarom geef je je niet alsnog op voor de dozen, wie weet kan je ze gelijk afhalen, na de geboorte krijgen we ook nog dozen van etos en prenatal. Pfff, ik werd weer wakker met een stijve rug. Vaak als ik een tijdje op ben gaat het wel weer, maar ik ben al geen ochtendmens, dus als ik dan ook op zo'n manier wakker wordt blegh. Toch scheelt het ook als ik gewerkt heb, wat dat betreft is het echt goed dat ik niet twee dagen achter elkaar werk. Hebben jullie trouwens bij prenatal die leuke kleertjes en materialen gezien met: 'New arrival 2011' LEUK!!! We hebben er wat van gekocht, we vonden het beiden zoooo schattig! Ik weet dat we nu allemaal die kraampakketten nog compleet houden, maar wilde toch nog de website onder jullie aandacht brengen: www.stichtingbabyhope.org Er zijn zo'n 200 inleverpunten waar je ongebruikte spullen uit het kraampakket in kunt leveren. Op de website wordt uitgelegd wat de stichting doet en waar het allemaal heen gaat. Vandaag ga ik maar even een poging doen mijzelf nuttig te maken in huis. Daar ben ik de laatste tijd niet zo goed meer in. En soms... vaker wordt het mijn man te veel. Niet echt gezellig dus. Wat ook scheelt is dat we op dit moment veel last hebben van onze bovenburen, die er sinds een paar weken wonen. Dan gaat hij zich dubbel irriteren en kan heel weinig hebben. De overlast die we ondervinden: Muziek hard aan, stampvoeten vooral 's avonds maar ook geregeld 's nachts en tot overmaat van ramp hebben we vrijdag lekkage gehad in de wc door hun. Het water stroomde langs de achtermuur naar beneden. Gelukkig ging mijn man net naar de wc toen het aan de gang was, zodat we het wateroverlast konden beperken. Ik ben doeken neer gaanleggen, het plafond gaan openen en een emmer gaan plaatsen terwijl mijn man voor de zoveelste keer boos naar boven liep. Loodgieter is langs geweest en heeft hen verteld wat ze moesten doen om lekkage te verhelpen. Nu hebben we het plafond open liggen en geen lekkage meer gehad. We hebben besloten om het plafond na het weekend weer dicht te maken als we helemaal geen lekkage meer gehad hebben. Wat dat betreft ben ik blij dat we het plafond zelf gemaakt hebben, zo wist ik snel wat ik moest doen, om goed bij de lekkage te komen en de schade te beperken. Maar stel je voor dat we niet thuis waren geweest... Een fijne dag iedereen!
*gaaaaap*** morniggggg.... hier zit ik dan "gezellig" naar k3 te kijken hoe josje dansles geeft op het liedje van lolliepopland. erger nog..ik ken al die liedjes hiihihihhh @anneke: ja ik vond het erg leuk dat hij dat heeft gedaan ik zal een fotootje maken vanmiddag als het af is. maar volgens mij kan je je alsnog opgeven voor de blije doos toch? leuk hoor die spelletjes avonden! ik vind die quiz spelletjes altijd zo leuk. met al die vragen waar je soms echt geen antwoord op weet. ook is monopoly hier nog steeds favoriet. *even tussendoor* weet iemand waar en wanneer k3 weer een show geeft? ik wil er graag met mijn nichtjes heen. die zijn helemaal gek van k3. en eentje wordt bijna jarig dus leek het me wel leuk om dat kado te doen paar daagjes na haar verjaardag. @sjoelke: hmmm tevaak harde buiken kan ook een teken van een blaasontsteking zijn, mischien even je urine laten checken? @anneke: heerlijk hoor een goede nachtrust! *nancy is een beetje jaloers* succes met het overdragen, ik zou het ook niet zo fijn vinden maja ooit moet je toch met verlof gaan he en eet smakelijk alvast vanavond @micha: ooww neeeeee dat mag je niet zeggen!!!leuke kleertjes bij de prenatal meid hou op ik mag echt niks meer kopen! ik heb al echt geen plek meer in haar kast dus de rest moet in de lades van de dressoir. elke keer vind ik ook weer nog een truitje of nieuwe set rompers die we dan gekregen hebben en ik voor het gemak in de kast in de woonkamer had gezet ofzo. dus nee sterk zijn IK MAG NIKS KOPEN NIKS KOPEN NIKS KOPEN. @kraampaketten: ik heb geen kraampakket nodig omdat alles al in het kraamhotel aanwezig is maar ik zou het zeer zeker overdragen aan zo een stichting. dat zijn altijd van die mooie gebaren vind ik van zo een stichting. ik ben ook echt van het doneren. micha: hihihihi heb jij mijn buurman overgenomen? de mijne is weer eens spoorloos maar zoals ik jouw verhaal lees lijkt he tmijn buurman wel hahahahaaa. ooww wat snap ik je goed verschrikkelijk he zulke buren! wel erg vervelend zo een lekkage, maar knap dat jullie het hebben kunnen verhelpen. mijn bovenburen maken sinds gisteren om 05.00 in de ochtend knallende ruzie!!!!! dat is ook echt vreselijk. als het overdag is kan ik nog meegenieten maar rond die tijd wil ik ze te lijf gaan met een knuppel. waar kan zo een ruzie rond die tijd nou in hemelsnaam over gaan? owww meiden..snurken jullie? ik voel me zooooo vies, vannacht maakte lennart me wakker en zei; vindt je het erg als ik in de woonkamer op de bank ga slapen want je snurkt erg hard en ik ben best wel moe dus ik wil graag slapen. ik schaamde me dood zeg dat ik zo hard snurkte!!!!!
goeie morgen meiden ik heb afgelopen nacht een heerlijke nacht gehad...heb heerlijk van 10 tot 8 door geslapen (dean ook) dus heb even bij kunnen tanken.... @debski oow das altijd leuk voor die prijsjes en helemaal als het ook nog een roze is... @ellenore waarom ik een keizersnee wil...pff das een heel verhaal om uit te leggen maar heb ontdekt dat op ondestaande link het hele verhaal staat van mijn bevalling...en door dat het zo gegaan is heb ik geen zin om het weer mee te maken.... http://www.zwangerschapspagina.nl/de-bevalling/132955-baby-dean-geboren-2.html gelukkig is de schade met mijn telefoon beperkt gebleven en kon ik na alles weer te hebben geupload en gedownload mijn telefoon gebruiken.... @de blije doos ik heb nog steeds geen bericht gekregen maar het was al moeilijk om hem aan te vragen op mijn email adres omdat ik hem al had aangevraagd toen ik zwanger was van dean...als ik hem het einde van de week nog geen bericht heb gehad ga ik maar even bellen... @inge nou ik zou ook eens overwegen om daar heen te gaan als ik nog verlof heb...ben namelijk aan het twijfelen of ik in juni daar heen wil gaan of dat ik toch in september naar egypte of iets wil.... en jeetje wat een vreselijk verhaal van die cliente zeg..sterkte met de begrafenis... @sjoelke wat leuk dat je nog een keertje naar je kleintje mag kijken...en ach zo veel zegt het ook niet hoor...of hij wel of niet voor loopt op de groei... als het goed is hoef ik er geen rekening mee te houden wat ik aan doe bij de bevalling...krijg ik als het mee zit zoon mooi blauw jasje aan..hahahaha en anders trek ik gewoon een wijd t shirt aan... @micha oow wat jammer dat jou gyn er mee stopt zeg en dan ook nog per 1 maart...echt jammer heb je 9 maanden iemand leren kennen gaat ze weg.... @lennylenn jeetje meid lekker dan als je even zit te kriebelen en dan gelijk moet rennen naar de wc... en jij was er idd lekker vroeg bij zeg!!!hoop dat je vanavond wat beter kan slapen en wat lief van lennart dat hij dat ging doen...hoef ik van sander niet te verwachten hij vind het al vreselijk als ik aan hem vraag of die mee gaat naar de prenatal @anneke nee een heerlijke nacht gehad van ruim 10 uur slaap achter elkaar en niet 1x wakker geworden om te plassen!!!! ook ik moet vandaag weer werken...heb niet altijd veel zin om er heen te gaan maar als ik er eenmaal ben dan gaat het wel... (ik hoopte dat ik al met verlof was maar omdat ik voor 100% in de ziektewet zit mocht ik geen vakantie opnemen) jij hebt weer een drukke maar gezellig dag voor de boeg... @kraampakket mijn kraamhulp nam de dingen die ik niet gebruikte gelijk mee die leverde zij in...dus was ook ideaal en was ik nog goed bezig... voor de rest had ik ook geen boeiend kraampakket alleen de dingen die je normaal krijgt en een tummy tub...verder niets... @micha jeetje lekkage en zulke buren wat erg zeg ik had echt last gekregen van mijn hormonen @lennylenn ooow kijk jij ook elke dag het zelfde?! hier vanmorgen was ik ook verplicht dat te kijken volgens mij heeft k3 net een hele rij shows gehad...anders moet je gewoon even op google kijken... en nee ik ben nog niet wakker gemaakt met de vraag of ik op wou houden met snurken...dus nee geen ervaring mee maar snap best dat je je zo voelde... @buddy ik heb nog steeds geen buddy nou ik ga me klaar maken voor 2 uurtjes werk en dan kom ik vanmiddag wel weer even buurten....
@ Ellenore Ja hier is de link naar één van de commodes Marktplaats.nl > Baby-peuter slaapkamer compleet - Huis en Inrichting - Slaapkamer | Complete slaapkamers De andere is gisteren ineens van marktplaats verwijderd helaas Hopelijk wordt dit 'm dan. Je moet ff kijken op de 2e foto staat ie, ze verkopen een kamertje maar ik heb gevraagd of ik alleen de commode kan overnemen. Hij belt me morgen terug want hij moest overleggen met zijn vrouw en was niet thuis Nog ff geduld hebben dus! @ Kraampakket Wat leuk ik las dat iemand babyshampoo enzo erbij kreeg, ik had een heel ander pakket, verbanden en onderleggers en vanalles voor de verloskundige en als "luxe" product een tummy tub! Was er wel erg blij mee want die had ik nog niet en ik wil hem zeker gaan gebruiken!! @ Blije doos Ik vond hem erg tegenvallen in vergelijking met die van etos. Bier?? Dat drink ik niet eens en verder had je dan alleen een rompertje, een spuuglap, een paar pampertjes en een speen. Hmmm viel mij erg tegen! Bij etos had ik een billendoekjesdoos en een grote avent fles, die alleen al kost je minimaal een tientje! Maar goed iedereen is blij met wat anders blijkt wel @ Ellentje Zullen wij anders Buddy worden? We zitten wel maar een weekje verschil maar goed dat zegt niet altijd wat he ? Morgen weer naar de vk ... heb er zin in en daarna om de 2 weken! Jippie Zo ik ga maar weer es wat doen, moet nog wat strijken en stoffen en stofzuigen... tot straks of morgen!!
hoi meiden, nou de kraamhulp ging niet alles nakijken hoor! dat was iets van vroeger hihi... ze heeft nog wel wat dingen opgeschreven wat handig was om nog in huis te hebben.. gister ook nog bij de prenatal geweest. ik heb een mooie box gekocht van bopita, een zilvere! ze hebben daar ook boxkleden in de aanbieding. ook één van gehaald een donkergrijze met in het groot in het blauw BOY erop!! zo scheetig en lekker zacht! heel veel aanbiedingen trouwens.. die van new arrival 2011 heb ik ook gezien is er nog iemand vrij die dan met mij buddy wil worden? of wil de rest niet?
Lennylenn: Wat betreft de bovenburen heb ik goede hoop op zijn buurman, die zit in het bestuur en houdt alles nauwlettend in de gaten. Blijkbaar gaat het om iemand die de woning gehuurd heeft van de vorige bewoners. Die man heeft ons toegezegd alles goed in de gaten te houden en klachten te verzamelen. Ook gaat hij contact opnemen met de eigenaar om ervoor te zorgen dat de overlast beperkt wordt. Hij zei ook dat we altijd naar hem mochten komen als er problemen zijn. Maarja, ik denk dat het wel even duurt voor het humeur van mijn man weer beter is. Hij zit nu constant te zeuren dat hij wilt verhuizen. Ik vind de timing niet echt goed. Ik heb al gezegd, op z'n vroegst als onze dochter een half jaar is. Snurken: Tja herkenbaar, hahaha. Mijn man maakte mij van de week nog wakker omdat ik blijkbaar lag te snurken. Ik was niet echt goed wakker en zei zoiets van, dat is niet waar ik lag juist lekker te dromen... je snurkt zelf! (Terwijl ik dondersgoed weet dat ik snurk, hahaha) Kartvelibaia: Volgens mij hebben we dezelfde box gekocht! Grappig!!! Bij ons stond het wel heel erg mooi bij ons interieur. Jammie jam, ik heb eindelijk weer haring op! Ik heb op aanraden van mijn gynaecoloog uitgeprobeerd om een sjaal onder mijn buik te doen als ondersteuning. Ik moest even naar de winkel en voelde het SI gewricht wel, maar ik hoefde minder lang te blijven zitten na thuiskomst. Dus het helpt wel wat!
sjoelke: inderdaad een eng idee dan he als een client niet opendoet....wij kunnen dan ook nog niet naar binnen, aangezien wij echt op bezoek komen en geen sleutel hebben...gelukkig had jouw client alleen maar griep... en de campina is hier ook aan het opstarten...gek gevoel he? soms steken en dan weer heel warm... ellenore: thanx... was een rare emotionele dag.... micha: wat fijn dat je zo'n modelzwangerschap hebt meid, wel balen van je si gewricht en je gyn die stopt! je bouwt toch een band op he? lennylenn: de begrafenis bezoeken was wel het minste wat ik kon doen voor mijn gevoel... hopelijk kunnen we hem en zijn dochtertje de komende tijd zo goed mogelijk helpen... wat lief van lennart! maakt ie wel weer wat mee goed...hahaha..klinkt echt leuk die lakentjes etc! en de baby dus maar niet meer kriebelen... anneke: dank je! wat fijn dat je weer een iets betere nacht hebt gedraaid...en inderdaad dubbel he werk overdragen... het is fijn, maar ook lastig om los te moeten laten he?..toch wel een lekker idee als je straks rustig met verlof kunt gaan... micha...ooo wat naar lekkage en gedoe met de buren...bleeh...en die kleertjes klinken erg lief! lennylenn: ik zaag ook hele bossen om in mijn slaap...hahaha..niets aan te doen hoor! Ellentje: je bedoelt dat je zelf naar het park wilt of naar egypte..mmm.. da's wel moeilijk kiezen...hahaah..egypte klinkt beter! debski: mooie commode! hopelijk krijg je deze! kart: klinkt mooi die box! wat betreft het buddy worden, ik heb er niet zoveel belang bij... niet onaardig bedoelt, maar ik meld het dan zelf wel als het zo ver is... hopelijk vind je nog iemand! hier wel een rare dag... de begrafenis van mijn cliente was mooi, maar erg emotioneel... het raakte me diep om haar dochtertje van 2,5 te zien rondhuppelen rond de kist van haar moeder... onvoorstelbaar dat het zo maar afgelopen kan zijn he?.. nu genieten meiden! dat is wat ik vandaag maar weer eens besloten heb... verder rustig aangedaan, de kleine is weer heerlijk bezig in mijn buik...drukteschopper!! manlief is met kris aan het duplo-en op de grond, zo schattig... o...hij wordt nu woest omdat iets niet past...hahah..manlief helemaal in een deuk omdat hij zijn eigen karakter ontdekt bij zijn zoon,... tot later! liefs
micha: wat een goed idee van die doek! ik heb nog zo'n afrikaanse draagdoek...ga ik ook eens onder mijn buik dragen...scheeld toch vast weer wat in de rug! jij vindt het dus wel fijn?
@Kart en Ellentje: misschien voor jullie handig om ook buddy's te worden? Jullie zijn beide vrijgezel... Hier alles goed, even geen tijd om uitgebreid te reageren. Ik heb een lekkere dag gehad op het werk. Mijn collega verteld over mijn goede voornemen om meer los te laten en dat ze me daar ook best op mag aanspreken als ik wel te veel naar me toetrek. Dat vond ze wel heel fijn. Lekker een coaching gedaan en een paar overlegjes gehad. Ontspannen, maar wel ook productief. Zo heb ik mijn dagen het liefst. Nu zo even koken, over drie kwartier komen mijn trainer collega's naar hier om te eten en te vergaderen. Ronja is sinds een paar weken helemaal van de boekjes. Het is zo schattig, ze komt steeds met een boekje bij me en dan wil ze op schoot zitten en samen lezen. We kijken maar heel kort naar dezelfde bladzijde, kom meestal niet verder dan de eerste bladzijde, maar ze vindt het wel echt heel leuk.
anneke: wat schattig dat lezen van ronja! schijnt ook echt heel goed te zijn voor de taalontwikkeling! Spreken jullie fries met haar? Kris gaat naar een friestalige opvang, voor de rest gewoon nederlands...merk wel dat hij het goed verstaat...toch handig voor later?
hai hai mamaatjes! ik ben hartstikke moe dus heb eerlijk gezegd geen energie en zin om echt te reageren..sorry maar ik morgen doe ik het wel ellentje: heb je er mischien aan gedacht om zo een laptopje voor dean te kopen? dat schoot me ineens te binnen vanmiddag. hij is er oud genoeg voor volgens mij tot morgen lieffies en slaap lekker alvast
@Micha: Ik ga binnenkort maar eens even kijken bij de prenatal. Misschien is dat wel een optie. Wat een gezellig kraampakket heb jij gekregen!!!!! Waar ben jij verzekerd? Wat balen dat je Gyn stopt. WAAAAAAAH wat erg die lekkage. Ik hoop dat het nu verholpen is. Hoe knoop jij die sjaal/doek dan?? Ik wil dat ook wel eens proberen. @Lennylen: Een bevallingsjurk klinkt gezellig. Ik heb er nog nooit van gehoord. Ik ga straks eens even google! Hihihi Wat leuk dat Lennart is gaan shoppen. Dat zou mijn vent dus echt nooit doen. En dan ook nog met mooie dingen thuis komen. Te gek hoor. Ik ken ook bijna alle liedjes van K3. Zo gezellig vind ik dat. Mijn nichtjes zijn er dol op en dan doet die gekke tante gewoon mee!! Hihihihi Ik wil ook wel eens naar zon show. Ik weet niet waar en wanneer dat is. @Harde buiken: Vandaag had ik op het einde van de werkdag weer wat meer last. Ben thuis even op de bank aan liggen. Merk nu dat het een heel stuk minder is. Ik denk dat ik toch te veel hooi op mijn vork neem op het moment. Toch eens wat beter op mezelf letten. @Snurken: Mijn lief werkt momenteel s nachts dus ik weet niet of ik snurk. Die kans bestaat wel. De buren heb ik er nog niet over gehoord! Hihihihihihi. @Ellentje: Heerlijk zon nachtje. Ik ga dadelijk vroeg onder de wol. @Ingef: Een erg raar gevoel ja in mijn borsten. Jij beschrijft precies zoals het voelt. Ben ik gelukkig niet de enige. Heel af en toe verlies ik ook een drup. Wat heftig die begrafenis. Zo zielig zon kleine meid rondom de kist. Bah ik moet er niet aan denken. Wij gaan nu inderdaad genieten. @Anneke: En heb je een gezellige avond gehad?? Wat leuk dat Ronja boekjes ineens zo leuk vind. Dat zijn zon lekker knusse momenten he, zon kleine meid op je schoot met een boekje erbij. Heerlijk.
hey allemaal ik ben er ook nog.. zit vandaag allemaal een beetje tegen, weer wat mis met de commode en nu ook me het ledikantje.. denk dta ik morgen alles nieuw ga kopen heb er zo genoeg van.. dan maar wat extra geld kwijt.... heb even geen zin om alles na te lezen.. morgen ga ik met manlief shoppen en uit eten dus ben vrijdag weer hier...
Hello lady's!!! @Ingef, ik denk dat ik morgen een voedingskussen ga halen. Sowieso handig voor bv natuurlijk, maar misschien slaap ik dan ook lekkerder. Waar kun je een goeie kopen? Is die van prenatal aan te raden? @Sjoelke, ik moet ook nog steeds voedings bh's aanschaffen. Mijn maat is ook E90. Ik heb bij prenatal wel leuke gezien in deze maat. En wat betreft harde buiken, het kunnen ook oefen weeën zijn. Vanaf 30 weken kan dit vaker voorkomen. Wat fijn dat de gordijnen af zijn!!! Gefeliciteerd Ik ben ook erg trots op je! Ik had bij de vorige bevalling een t'shirt aan. Binnenkort maar op zoek naar een paar wegwerp shirts. Neem er wel meerdere mee, want het vruchtwater stroomt alle kanten op als je met weeën in bed ligt. Ik heb me wel een paar keer moeten verschonen. @Micha, wauw een zwangerschap volgens het boekje! Keurig!!! Kan die stagiaire die krijtjes niet voor je oppakken? 8) @Lenny, een bevallingsjurk??? Ik ben benieuwd hoe gracieus je er bij komt te liggen tijdens de bevalling! Opeens zo misselijk? Hoe gaat het nu? En wat lief van Lennart!!! Hij heeft wel smaak zeg Ik heb net even mijn vriend gevraagd, maar ik snurk (nog) niet hihi. @Anneke, wat leuk dat Ronja lezen zo interessant vind! Wat heerlijk dat zo'n meid bij je op schoot komt zitten met een boek. Dat doet mijn zoon echt niet!! Die slaat een boek meteen weer dicht hahaha. Zingen vind hij wel leuk. Hoe smaakte de bami? @Ellentje, wat een heerlijke nacht!!!! Lekker zeg! En dean ook lekker uitgeslapen. Verwennerij!! Wat een verhaal mbt je bevalling meid. Bij mij trouwens ook 7x geprikt voor ruggenprik.. Dit klinkt natuurlijk vreselijk cliché, maar je volgende bevalling zou heeeeeeeeeel anders kunnen lopen he. Maar ach, dat heb je vast al tienduizend keer gehoord. Heb je al duidelijkheid of je voor een ks kan gaan en welk ziekenhuis? @Debski, wat een mooie commode!!!! Zo groot! Weet je al wat meer??? Veel plezier morgen bij de vlk!! @kart, dat boxkleed ken ik! Die is leuk inderdaad! @Ingef, ik kan me voorstellen dat het een hele heftige dag is geweest. Je moet er toch niet aan denken. Dat meiske heeft waarschijnlijk geen enkel besef dat ze haar moeder niet meer zal zien. Get wat verdrietig allemaal zeg! Wat een heerlijk gezicht om je man te zien spelen met zijn kind he! Ik verbaas me elke dag over de ontwikkeling van Chris. Zo wijs en groot dat hij al wordt. Zo ontzettend leuk! @Flotsje, jeetje meid wat een pech met die meubels!!! Pfff ik kan geen broek meer normaal aan hebben jullie dat ook? Het zit me allemaal niet meer zo lekker en dat is flink balen, aangezien ik er voor mijn werk nog altijd vreselijk representatief bij moet lopen. Ik kan echt niet wachten tot mijn verlof begint! Hier de laatste tijd ook steeds meer harde buiken/oefen weeën. Ik merk dat het me begint op te breken. Nou, fijne avond allemaal en tot morgen!!! xxx
mag ik even met jullie delen??.... Drogistplein:. zo supergoedkoop de meeste dingen! ik was alleen opzoek naar kraamverband en kwam deze site tegen. die aanbiedingen zijn helemaal leuk.. hopelijk hebben jullie er ook wat aan.