maart mama's 2011 deel 3 -the day after.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door shenoby, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shenoby

shenoby Niet meer actief

hey dames,
    even weer een teken van leven van mij.
    heb niet bijgelezen.
    sorry.....
    zal even vertellen hoe het is afgelopen kwa huis.
    helaas is het nog even afwachten maar het huis waar we vorige week waren geweest word het zeer waarschijnlijk niet.
    we hebben wel bericht gehad van de jurist.
    zij had een brief gekregen dat de teammanager binnen 10 dagen contact met haar op zou nemen.
    Nu heb ik zelf ook al een hoger kantoor gebeld en gedreigd met de media. haha. dus ze hadden al gezegt dat de manager in kwestie op vakantie was en dat hij mij maandag zou bellen.

nog weer even afwachten dus.
    ben nu wel weer meer in mijn eigen huis.
    mijn partner alleen niet,die kan het echt niet vinden in huis.
    ben nog heerlijk druk geweest deze week.

heb de blije doos gehaald.
    en ging toen even langs de kringloop kom er eingelijk nooit maar vond het wel even lekker er alleen uit te zijn.
    en daar vond ik een little people kermis en een huis van little people.
    het werkte allebei nog en was nog geen 5 euro kwijt.
    nikki helemaal blij. en mama dus ook.

heb de hele zolder opgeruimd.
    dat was een hele klus zeg.
    nu nog een gedeelte van het dressoir op onze slaapkamer opruimen.
    en het gasfornuis van de kant en schoonmaken.
    en dan ben ik er helemaal klaar voor! het hele huis is dan van boven tot onder helemaal aan kant.
    ben ik zo blij mee! dus hier behoorlijk sprake van nesteldrang haha.

hebben jullie trouwens ook al het gevoel dat de baby is ingedaald?
    ikke wel alleen ligt ze volgens mij nog niet helemaal vast.
    raar idee,dat maandag het nog maar ongeveer 6 weken duurt voordat ik mijn baby in de armen heb.
    als ik het zo opschrijf lijkt het nog korter!
    vind trouwens wel dat het deze keer errug snel gaat hoor.

zo ik vlei me nog even op de bank neer.
    en dan ga ik straks naar bed.
    beloof dat ik zsm weer zou bijlezen.

2. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @Inge: schattig he? Ze doet het ook bij de kinderopvang en bij mijn ouders op bezoek. Boekjes zijn ineens superinteressant. Frank is niet fries, dus die spreekt Nederlands tegen haar. Ik ben wel fries, dus ik spreek fries tegen haar. Onderling spreken we Nederlands. Mijn ouders spreken fries met haar en Franks ouders Nederlands, dus ze wordt echt tweetalig opgevoed. Bij de kinderopvang ook fries. Ze zeggen dat het praten dan meestal wat langer duurt voor het begint, maar ze kan al wel een woordje of zeven/acht zeggen (sommigen zijn wel zo brabbelig dat alleen wij weten wat ze ermee bedoelt...).

@Lenny: goede tip meid, dank je. Zal zo even sneupen! Hoop dat je vandaag weer wat uitgerust bent!

@Sjoelke: was inderdaad gezellig met de andere trainers. Heb even uitgelegd dat ik ws de komende tijd wat minder vaak kom ivm zwangerschapsklachten. Lang achter elkaar staan wordt gewoon best belastend nu. Jij moet inderdaad ook even een beetje beter op jezelf passen... beetje rustig aan doen!

@Ellenore: de bami was lekker en weer helemaal op, op de een of andere manier kook je voor sportlui nooit genoeg. Gezonde eetlust allemaal. Ik heb trouwens een voedingskussen van de hema. Die is me wel heel goed bevallen! Doe jij ook een beetje rustig aan? Je moet nog even volhouden! Anders kijken of je een paar dagen vrij kunt nemen? Bij mij scheelt dat gelijk.

3. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

Dat hoort standaard bij het pakket volgens mij. Het zit er bij mij ook in, maar ik heb het gevoel dat het zo met een doel is. Handen wassen is namelijk heel belangrijk als ze je gaan hechten of andere onderzoeken doen. De hygiënsche handgel is een snelle ontsmetter.:D Dus laat dat onderweg maar weg hahahaha:D

Ik kreeg van CZ een grote oranje dino en een boekje met allemaal spelletjes. Dat was ook wel leuk.

4. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @Shenoby: wat goed dat je het hele huis zo hebt opgeruimd. En wat vroeg voor je kindje om al ingedaald te zijn, maar het zal vast wel kunnen. Bij mij is dat nog niet zo, ik voel het nog geregeld tegen mijn ribben.
    En wat jammer dat het huis waarschijnlijk niet gaat lukken, nu maar duimen dat jullie snel wat anders vinden!

@Lenny: ging ik net een poging doen die kleertjes naar jou te sturen, blijkt het postkantoor pas om half drie open te gaan... Middeleeuwse tijden... maar het tasje met spulletjes ligt nu in de auto... dat moet goed komen!

5. ellentje23

ellentje23 Bekend lid

30 mei 2008
    535
    0
    0
    verzorgende ig
    regio utrecht
    hoooi meiden,

nou ben net terug uit het ziekenhuis!!!
    en ik krijg een keizersnee!!!!!!!!:D:D:D:D:D
    ze gaan hem met 39 weken halen dus nog maar 8 weken te gaan:$
    maar goed ik ben zo blij!!heb nu eindelijk duidelijkheid en het gaat toch het WKZ worden:p:):):):):)
    over 2 weken moet ik weer terug naar het wkz omdat ze toch denken dat het een klein mannetje is omdat hij nu 1425 gram weegt:( dus als hij in 8 weken nog het dubbele aan moet komen komt het op 2850 gram en dean woog bij zijn geboorte 3540 gram dus das nog al een verschil:( maar goed we zien het wel!!

maar goed dat is mijn verhaal op de vroege ochtend ;)
    nu even reageren op jullie....

@buddy`s ik heb inmiddels 2 buddy`s ben namelijk de buddy van shenoby en de buddy van debski!!!

@inge ja we zijn nog steeds aan het kijken misschien dat het en en word maar ja dat word natuurlijk wel een beetje duur...;)
    het is namelijk wel lekker om er even tussen uit te zijn en dan nog iets in het vooruitzicht te hebben natuurlijk...:D
    het lijkt me ook echt heel moeilijk om een kindje van 2,5 te zien op de begrafenis van de moeder...is zo onnatuurlijk....
    grappig dat je man zijn karakter ziet in je zoon...

@anneke leuk he als ze boekjes leuk gaan vinden...dean kijkt zelf nu in de boekjes en bedenkt er dan hele verhalen bij..die voor een deel door ons te verstaan zijn maar ook voor een deel niet heeft die echt plezier mee!!!
    hoe was je dag gister?!
    nog gezellig geweest?

@lennylenn hahaha dat je er opeens aan dacht...maar goed dean heeft een laptop van woezel en pip en hij heeft een laptop van bumba dus ja....

@(.)(.) nee nog geen last van maar ook bij dean had ik dat niet kwam pas toen ik bevallen was...

@flotsje jeetje meid het zit je niet er mee he met de commode en het ledikantje..irritant is dat altijd...

@ellenore ja ik weet het en ik heb idd al zo vaak gehoord dat deze bevalling heel anders kan zijn..maar nu moet ik er nog wel bij vertellen dat door die hele bevalling ik een postnatale depressie heb gehad en ik zit er niet echt op te wachten om die nog een keer door te moeten maken...dus ben blij dat ze toch akkoord gaan met mijn verzoek:D
    ze begonnen alleen wel weer over het feit dat als er nog 1 zou komen:$ toen heb ik maar gelijk gezegd dat het bij deze ophoud en dat wat mij betreft ze me gelijk mogen sterriliseren als ze me toch open hadden maar dat deden ze niet....( was nog te jong);)
    en wat betreft de kleding ik herken heel goed wat je bedoeld..ik loop eigenlijk alleen nog maar in joggingsbroeken die zitten het lekkerst en niet zo strak...

@shenoby jeetje meid wat een gezeur met dat huis...hoop dat je snel een huis kan vinden!!!en nesteldrang is hier al geweest al hoewel het steeds meer begint te kriebelen maar ik kan me nog inhouden hahahah
    en little people is idd leuk en zeker voor die prijs;)
    (you go girl:D)
    ingedaald nee die van mij is nog niet ingedaald ik kom net terug van het ziekenhuis en er was daar een leerling die even moest leren om met een echo te kijken of het goed gaat met ons mannetje maar die van mij ligt mooi overdwars...rechts heeft die zijn billen geplant en links ligt zijn hoofdje...

zo dat was het weer voor nu dan even ;)
    zoonlief ligt op de bank dokterhond te kijken (afschuwelijk programma) maar goed over een uurtje gaan hij en zijn mama even lekker slapen hahahaha...tot straks meiden

6. Debski

Debski Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.502
    0
    0
    Koerier
    Maastricht
    Morge dames

Kom net van de vk, anti D spuit gehad en bloed en ijzer geprikt. Bah heb nog pijn aan mijn bil :(
    Verder is onze kleine meid schijnbaar te hard gegroeid en ligt ze al volledig ingedaald met nog 10 weken te gaan!!
    Als ze volgende keer weer zo hard is gegroeid mag ik naar het ziekenhuis voor een groeiecho, zou ik helemaal niet erg vinden natuurlijk, maar ja ze moet er ook nog uit he dus hopelijk stopt ze nu met hard groeien ;)

Van de commode nog steeds niets gehoord, hopelijk belt die man vanavond of uiterlijk morgen want nu wil ik echt het kamertje afmaken hoor! Word er echt doodnerveus en bloedchagrijnig van!!
    Heb sowieso de afgelopen dagen last van de hormonen zeg, kan helemaal niks verdragen en daar baal ik zo van, ik wil helemaal niet schelden op mijn zoontje of ruzie met mijn vriend maar ja dat komt er meestal wel van :(
    Hopelijk is dat snel weer weg.

Zo dames ik ga nog ff wat doen, spreek jullie snel weer!!

7. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @Debski: wat vervelend meid dat je je zo labiel voelt en dat je dan ook nog even wat spanning over de kleine erbij krijgt. Wel goed dat ze je even extra in de gaten houden, want inderdaad: ze moet er nog wel uit!

@Ellentje: mijn dag was gisteren leuk! En mijn dag van vandaag gaat tot dusver ook goed. Net even op kraamvisite geweest bij een collega van mij. Haar zoontje is nu 2,5 weken en heet Daniel. Het is echt best gek om te bedenken dat ik over een week of tien ook weer zo'n kleintje heb. Het is een heel verschil weer met Ronja. Zo veel verschilt dat in een jaar!
    Wat fijn dat je de keizersnee hebt geregeld, geeft een gerust gevoel denk ik. Welterusten voor straks!

8. ellentje23

ellentje23 Bekend lid

30 mei 2008
    535
    0
    0
    verzorgende ig
    regio utrecht
    @debski leuk he die hormonen?!?!?
    hier is het soms ook erg gezellig in huis kan er soms ook niets aan doen als ik tegen dean of sander schreeuw maar dan word ik gewoon gek van hun :D
    en ik hoop ook voor je dat je kleine meid stopt met groeien..maar ja een groei echo is nooit verkeerd toch?!nog even extra kijken...maar ook al ingedaald jeetje meid...succes deze laatste 10 weken dan ;)

@anneke mooi dat je dag goed was...en dat hij voor vandaag ook goed ging...het geeft mij idd rust dat ik weet waar ik aan toe ben die onzekerheid is ook niets en daarbij heb je ook nog een extra onzekerheid want je weet niet welk ziekenhuis je moet zijn (best vermoeiend)
    en ik snap wat je bedoeld hoor met een kleintje van 2,5 week...
    mijn zus is 3 weken eerder uitgerekend als dat ik ben...dus ik heb dan waarschijnlijk heel even die van haar in mijn armen en dan mag ik zelf...maar het lijkt me wel super...
    slapen is jammer genoeg niets geworden...vriendin van me stond ineens op de stoep...gelukkig had ik net dean in bed liggen want als hij haar ziet gaat die echt niet slapen...(vind die veelste gezellig)

nou fijne middag nog meiden en misschien tot vanavond...

9. Debski

Debski Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.502
    0
    0
    Koerier
    Maastricht
    #2229 Debski, 13 jan 2011
    Laatst bewerkt: 13 jan 2011
    @ Ellentje .... dank je meid, prettig is het niet, ik heb echt pijn in mijn onderbuik omdat ze al zo laag ligt en dat is geen leuk vooruitzicht met nog 10 weken te gaan ;)
    En waarom krijg je precies een keizersnee?

Hier ff een foto, het gaat echt hard nu!

10. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

heeey shenoby!! ben je weer :D vroeg me al af hoe het met je ging en hoe het is afgelopen met de huizenjacht. zo te lezen is het nog even afwachten dus. leuk hoor dat je die little people spulletjes voor zo weinig geld heb kunnen kopen!
    de baby was hier vorige week al een stukje ingedaald maar nu voel ik dr echt dieper zitten zeg maar.. ik ging laatst fietsen en ging over een drempel pffffff ik dacht dat ik in mijn broek zou plassen!! het was echt de "ik moet NU plassen" druk
    en je hebt gelijk, het lijkt deze keer allemaal echt veel sneller te gaan.

@anneke: ooww fries!!! ik vind dat zo leuk :D ik spreek het zelf niet hoor maar als ik het hoor probeer ik er zelf wat van te maken. graag gedaan trouwens die website tip, ik ben echt van de koopjes en nu ik zowat de hele dag thuis zit speur ik het internet af en loop zo nu en dan tegen dit soort websites aan :D
    kleertjes: hahaha geeft niet hoor ik zie ze wel verschijnen

@ellentje: ik had jouw bevallingsverhaal van dean gelezen en jee dat zou wel erg slopend geweest moeten zijn he? vooral erg schrikken toen de hartslag van dean daalde. fijn dat je nu wel gelijk een keizersnee krijgt. ik dacht dat ze er hier in Ned. heel erg moeilijk over deden. hmmmm 1425 gram voor deze periode klinkt idd laag maar aan de andere kant denk ik ook van dat die ukkies niet te voorspellen zijn, in 1 keer gaan ze door een groeispurt. toch wel fijn dat ze het in de gaten houden.

oww hahaha het ideetje van een laptop gaat dus over hiihihihih. uhhhmmm eens kijken wat me nog meer te binnen schiet anders.

@debski: al volledig ingedaald?!! wat een snelle jelle zeg hhahahhaaa en wat een gedonder zeg met die commode.stond er geen tel. nummer bij dat je hem zou kunnen bellen? en tjah aan die hormonen valt weinig te doen. ik heb er nu zo een 2 weken bizar weinig last van maar goed wat er nu niet is kan morgen zo voor de deur staan om het zo maar even te zeggen :D

hier een lekker dagje gehad. ben wel ontzettend verkouden maar als ik even terug denk dan is mijn verkoudheid van ongeveer 2 maanden geleden nooit overgegaan en is het nu weer lekker helemaal terug! (verdurie) morgen staat de dressoir eindelijk hier in huis! (je hebt geen idee hoe blij ik daarmee ben) en als er ook maar iets mis gaat waardoor het toch niet lukt dan barst ik echtin tranen uit want ik kijk er al heel lang naar uit. we kunnen dan met de deco beginnen van haar deel van de kamer en ik kan echt alles mooi klaarzetten dan. ooww pleaasseeee laat alles goed gaan morgen pleaasseeeeeeee!!!!!!!

11. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    sjoelke: vervelend kunnen die harde buiken zijn he? Inderdaad echt een signaal dat je het even wat rustiger aan moet doen! Ik had er vanmiddag één in de supermarkt...zo irritant! kan dan eigenlijk niet goed doorlopen, dat doet echt zeer!

flotsje: he wat naar al die tegenslagen met de commode en het bedje...hopelijk gaat het vanaf nu naar wens meid!

ellenore: ik heb zelf het voedingskussen van de HEMA...bevalt prima, lekker met zo'n extra hoes, die kun je dan fijn uitwassen! inderdaad een verdrietig gebeuren, maar ik probeer er het positieve maar uit te halen en extra van mijn eigen kleine te genieten! wat gaan ze snel in hun ontwikkeling he?... vandaag onze Kris bij een basisschool aangemeld....gaat echt te hard! pas hier ook nauwelijks meer iets...haha....vooral die echte positiebroeken zitten voor geen meter meer...ik draag nu vooral leggings met tuniekjes...

shenoby: nog steeds geen duidelijkheid dus voor je! hopelijk laat het nieuwe huis niet lang meer op zich wachten! Hier ook inderdaad het gevoel dat de baby erg laag ligt....dat liet de echo vandaag ook zien trouwens.. ligt alleen nog niet vast in het bekken... en da's dan weer goed te voelen aan mijn ribben...auw.... hij ligt nog zo hoog! sterkte met je huis meid!

anneke: wat lief, fries gebrabbel dus!! het schijnt goed te zijn voor de ontwikkelijk van het taalcentrum waardoor ze uiteindelijk makkelijker andere talen leren! toch mooi meegenomen he?..;)

ellentje: oe, beide is inderdaad lekker maar wel errug duur! jullie kleine is inderdaad aan de kleine kant als ik het zo lees...die van mij werd vandaag op 1800 gram geschat en dat schijnt precies op schema te zijn? ach ja... je moet het maar afwachten he meis, je kunt er niet veel aan doen. Wel bijzonder dat de datum nu vast staat he? is al snel!!

debski: zo zo, al helemaal ingedaald! gek gevoel is dat he? Hopelijk hoor je snel van de commode meis...je wilt alles nu wel klaar hebben he?
    mooie buik hoor!

Lennylenn: een nieuwe dressoir voor in de woonkamer neem ik aan? leuk zeg! Wij hebben een nieuwe bank besteld waar we nog 6 weken op moeten wachten...heb ik ook zo'n zin in!

vandaag weer de gyn bezocht. Alles weer helemaal in orde met onze kleine man... ligt helemaal op de kop in de juiste positie, alleen nog niet ingedaald, maar dat hoeft ook nog niet! Voel wel af en toe van die indalingsweeën, dus lang zal dat ook wel niet duren...;) Mijn bloeddruk was zelfs iets gedaald! Nu 110/65..echt prima dus. Verder schatten ze de kleine nu al op 1800 gram, precies volgens de boekjes...ook ik kreeg het stempeltje:"modelzwangerschap" da's altijd fijn toch! Voel me opzich ook wel goed..alleen mijn rib!! auw... meneer zit steeds met zijn kontje ertegenaan.... oef...maargoed, we zullen het wel overleven hahaha....nu om de 2 weken op controle...nog 4 weken werken... wat een aftellen nu he? Verder mijn verlof helemaal geregeld....ik neem nog 6 weken betaald verlof en 4 weken vakantie op...ik hoef dan pas de tweede week van augustus weer te beginnen en ben dus ruim een half jaar vrij! ow..heerlijk he? Heb er nu al helemaal zin in!

liefs

12. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

@ingef: ahahhahaaaa nee, het is een commode/dressoir. ik kan het niet goed uitleggen maar tezijner tijd laat ik het wel zien hier. wij hadden niet genoeg aan een normale commode dus ging ik opzoek naar een grote ladekast die ook als commode kon functioneren maar die waren belachelijk duur. bleek dat mijn zus er thuis nog 1 had staan waar ze al heel erg lang vanaf wilde (nieuwprijs was 600 euro) dus die mogen wij hebben :D meissie komt bij ons te slapen dus we kunnen naast de 3 kledingkasten die we al hebben niet nog eentje kopen anders wordt het allemaal veels te druk en krap hier. die dressoir/commode was precies wat we nodig hadden.

13. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Hoi hoi lieve mama's in spe!!!

@Anneke, ik vond het kussen bij de hema zo groot?! Heb later bij de prenatal gekeken en daar heb ik de kleinste meegenomen. Hopelijk heb ik er wat aan bij het slapen. Ik ben ook gek op bami! Heeft vast te maken met mijn Indonesische roots :)
    Chris krijgt Friese les van zijn pake (mijn vader). Ik vind het leuk dat hij ook die taal mee krijgt.

@Ellentje, joepie!!! Dus het is geregeld, wat een geruststelling zeg! Ik ben helemaal blij voor je! Wel eng om te horen dat hij wat achter loopt in groei, of niet. Nou, misschien komt er nog een groeispurt. Ik kan me je angst voor nog een postnatale depressie wel voorstellen. Wat vreselijk zeg. Hopelijk gaat het nu een stuk relaxter!

@Debski, oh hemel, al helemaal ingedaald?? Oei, heftig meid! En wat betreft de groei, misschien heeft ze net een groeispurt gehad? Mooie foto trouwens!! Het lukt mij gewoon niet om een van mezelf te maken! Hoe dom is dat 8).

@Shenoby, balen dat je nog steeds niets weet meid. Hopelijk laten ze je niet al te lang in spanning. Dus je man wil niet graag in zijn eigen huis zitten? Wat sneu dat het allemaal zo loopt. Bah! En dat tijdens je zwangerschap, echt niet leuk! Kringloop! Nice. Mijn moeder heeft daar laatst voor 10 euro een chico draagzak voor ons gehaald.

@Lenny, hi babe. Dus je wacht op een dressoir. Leuk, nieuwe spulletjes!! Ik merk aan je verhaal dat je echt zin hebt om haar kamer af te maken. :) Lijkt me ook wel een keer leuk om aan te beginnen, maar dat duurt nog minstens 2 weken :(

@Inge, oh Kris al ingeschreven bij een basisschool!! Oh ik moet er nog niet aan denken.. *zucht* het gaat zo snel. We moeten trouwens wel echt gaan opschieten met het vinden van een psz bedenk ik me net... Dus een modelzwangerschap! Gefeliciteerd :). Wat heerlijk om te weten dat het allemaal goed gaat! Alleen wel spijtig van je rib. Hopelijk laat hij je verder heel! Ik ben jaloers op jouw verlof!!!! Half augustus??? Mijn hemel, wat een heerlijke tijd! Ik begin 2 maanden eerder, na Pinksteren.

Zo, vandaag even de prenatal bezocht en mezelf meteen verwend :)
    Een voedings kussen en een nieuwe broek met truitje. De broek was vet in de aanbieding namelijk 20 euro. Zit heel fijn, maar ik moet de broekspijpen inkorten. Zonder naaimachine is dat ROT werk!!!
    Verder gaat het redelijk. Veel harde buiken en niet helemaal mobiel. Maar goed, nog een paar weken he!! We tellen af :)

Fijne avond meiden!!!
    xxx

14. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Goedenavond dames,

Ik heb alles bijgelezen, maar kan het even niet opbrengen om te reageren. Ben veel te moe en heb erg veel pijn aan mijn bekken.

Heb vandaag de telefonische intake gehad van de kraamzorg en ze hebben me eerst op 55 uur gezet. Dit bestaat uit 49 uur, dit is standaard, dan gaan er 4 uren af omdat ik flesvoeding ga geven en er komen 10 uren bij omdat ik lichamelijke klachten heb waardoor ik meer zorg nodig zal hebben na de bevalling. (mijn spieraandoening)
    Ook mijn wensen zijn besproken en dat geeft wel weer een stukje rust.

Na dat gesprek kon ik meteen door naar de verloskundige vandaag. De kleine ligt nu met het hoofdje naar beneden en ligt al redelijk diep. Ze hadden vandaag toch weer het vermoeden dat het wel een flinke baby is, maar dat bekijken we over 2 weken weer. Misschien wel weer net een groeispurt gehad.
    Mijn ijzer is ook weer geprikt, maar ondanks dat ik floradix neem is het toch weer gezakt. Hij zat 2 weken geleden op 6.3 en nu op 6.1. Nu moet ik dus even bloed laten prikken volgende week op b12 en foliumzuur. Want als dat te laag is neemt je lichaam te weinig ijzer op. Ben wel bekend met te lage waarden van b12 en foliumzuur, dus dat zou zo maar kunnen.

En nu ga ik snel op bed, want mijn ogen vallen bijna dicht hier achter de pc.
    Welterusten meiden.

15. Micha 2

Micha 2 Bekend lid

4 jul 2010
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    - Sjoelke: Ik ben verzekerd bij de amersfoortse, voorheen ASR, daarvoorheen Fortis ASR. (Is eigenlijk best vaak veranderd van naam, maar de voorwaarden zijn aardig hetzelfde gebleven)
    Ik heb zo'n simpele sjaal gepakt, vooraan begonnen en aan de achterkant één lichte knoop, even strak aantrekken en de rest ertussen gepropt naar voren, het bleef aardig goed zitten, tot ik naar de wc moest, haha.
    - Ellenore: Ik heb het voedingskussen gewoon bij de Hema gekocht en geniet er nu al heel lang van. Ik vind hem echt prima en hij is goedkoper dan bij de Prenatal.
    (Ik lees nu verder dat je er al één gekocht hebt.)
    Enne, de kinderen in de klas zijn heel lief voor mij en rapen al gauw de krijtjes voor mij op, haha.
    - Debski: Is een sjaal onder je buik dragen onder je buik ook geen goed idee voor jou. Bij mij neemt het een groot gedeelte van de spanningen aan de onderkant van mijn buik weg.

Vandaag weer een dagje gewerkt, pffff, wat waren de kinderen kletserig. En dan liep er nog vanalles mis, zonder dat ik er wat aan kon doen. Kopieerapparaat deed het niet (Erg lastig als je vanalles nodig hebt) Bepaalde mensen afwezig die ik eigenlijk nodig had.
    Gelukkig maak ik mij er nooit zo druk om en verzin ik altijd wel een oplossing!
    Een raar idee dat ik nog maar 5 dagen werk voordat mijn verlof ingaat. Officieel ga ik 1 februari met verlof, maar ik heb er 2 februari van gemaakt. Ik moest eigenlijk 31 januari voor het laatst werken, maar dan heb ik een afspraak in het ziekenhuis. De directrice heeft zich heel erg ingezet voor mij en ervoor gezorgd dat ik tot aan mijn verlof, en daardoor ook tijdens mijn verlof geen onzekerheid heb. Als ik het nog kan en daar ga ik wel van uit is 1 februari dus mijn laatste werkdag.
    Het scheelt heel erg dat het een leuke klas is. Wel heel veel kinderen, 28 en binnenkort 29. Ook de positieve reacties van de ouders is wel heel erg leuk. Vorige week nog, hahaha, vroeg een moeder aan mij: Blijf je tot de zomervakantie?
    Ik legde mijn hand op mijn buik en vertelde haar dat ik dat niet vol ging houden.
    Ze zei dat ze het vermoeden wel een beetje had, maar het niet durfde te vragen. Mensen verwachten nog steeds niet dat ik al 7 maanden zwanger ben.

Morgen lekker vrij, ben ik wel weer aan toe!!!!

Welterusten allemaal!

16. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @Ellentje: dat is leuk dat je zus maar drie weken eerder dan je is uitgerekend. Dan hebben de kleintjes straks ook veel aan elkaar. Weet je al of zij een jongetje of een meisje krijgt?

@Lenny: ik had ook niet verwacht dat jij als surinaamse rotterdamse fries zou kunnen spreken... het had me zeer verbaads ;), wat leuk dat je altijd wel probeert om er iets van te maken. Lukt het ook een beetje? Ik ga met je hopen dat het helemaal lukt met de meubeltjes vandaag... we willen natuurlijk geen dikke huilbui!

17. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @Inge: ze zeggen inderdaad dat extra talen dan des te gemakkelijker op te pikken zijn, dat is niet verkeerd. Ronja heeft sowieso wel kans dat ze goed gaat zijn in talen, Frank en ik zijn daar allebei ook vrij goed in. Rekenen en ruimtelijk inzicht zal voor haar wel lastiger worden. Tenminste ervan uitgaand dat talenten ook erfelijk zijn.

@Ellenore: wat leuk dat je vader zijn kleinzoon fries leert. Het is altijd handig als Chris het in ieder geval wat kan verstaan met een gedeeltelijk friese familie. Het kussen van de Hema is inderdaad wel groot, maar bij het voeden is dat juist heel handig. Dan vouw je hem om je hele middel heen en geeft ie je ook veel steun in de rug.

@Micha: ik hoop dat je vandaag weer lekker tot jezelf komt!

18. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Nog 69 dagen en dan is mijn uitgerekende datum! Dat gaat ook ineens snel, terwijl ik hier wel een van de laatsten zal zijn volgens de planning. Ik heb nog helemaal geen ingedaald gevoel, maar dat kan natuurlijk zomaar veranderen. Volgens mij had ik dat de vorige keer ongeveer met 36 weken, maar dat weet ik niet meer helemaal zeker. Weet wel dat het toen tijdens het sexen ineens gebeurde... voelde echt heel gek en het haalde de lol er ook wel wat af moet ik eerlijk zeggen. Haha!

Gisteren was echt een leuke dag, maar wel wat te druk achteraf. Gistermiddag dus nog op kraamvisite geweest bij een oud collega, haar dochtertje is inmiddels alweer ruim twee maanden. Weer een heel verschil met het jongetje van twee weken 's ochtends. Haar heb ik ook weer een stapel met kleertjes gegeven. Met dat wat ik nog moet versturen erbij en dat wat er naar de goederenbank is gegaan, is de kast nu weer helemaal opgeruimd. Heerlijk! Daarna naar de Ikea geweest. Mijn ouders geholpen om hun meubels in te slaan. Maar daar kreeg ik wel weer last van harde buiken, dus toen was het echt even te druk. 's Avonds nog een uurtje bij de buren geweest om hun zoontje van drie weken te bewonderen. Dat was het mooiste kindje van de dag, maar dat had ik eigenlijk ook niet anders verwacht. Ze zijn zelf ook allebei echt mooie mensen en ze hebben een dochter van drie en dat is ook echt een mooi kind.

Vandaag lekker bijkomen met een dagje werken haha, omgekeerde wereld. Grapje, maar ik heb wel zin weer in mijn werkdag. Lekker coachen en collega's inwerken! En daarna is het lekker weekend!

19. 31 december 2008 gestopt

27 jul 2009
    286
    0
    0
    projectcoordinator
    limburg
    debski: mooie foto meid! en dju al ingedaald lijkt me idd af en toe best pijn doen... ik heb nu al af en toe het idee dat die uk tegen mijn blaas aan zit te duwen.... en dan moet ik echt rennen :D

Anneke: phoe wat een drukke dag. Oh als ik andere kleine babytjes zie dan denk ik altijd: oh zal die van ons straks ook een mooi en gezond kindje zijn... ik vind het zo ontzettend spannend, hebben jullie dat ook? INdalen tijdens het sexen.. hmmm ik kan me er nog even niets bij voorstellen....:(

ellenore: ik heb ook een voedingskussen van de prenetal, heerlijk vind ik dat, ik slaap er al een paar weken mee...

Ellentje: je schoonzus 3 weken eerder, das leuk zeg! Kun je het goed met haar vinden? dan is het wel gezellig samen zo'n zwangerschap!! Alleen spannend met de namen...

Lennylyn: oh wat spannend dat vandaag de dressoir komt.. ik duim voor je dat hij op tijd komt en dat je nu alles mooi kunt gaan maken....

Micha2: oh wat gaat dat snel he..... nog maar een paar dagen werken... hoe zijn de reacties van de kinderen van je klas? Lijkt me ook wel heel speciaal (hoe oud zijn ze eigelijk??) en als het begint met niet mee te zitten dan kan het inderdaad zo'n dag worden dat niets meezit... vervelend he.... Fijne vrije dag iig vandaag!!

Lin80: meid denkgoed aan jezelf. Ga maar lekker rusten en ik hoop dat je waardes weer snel goed zijn hoor!! flink spinazie eten zou ik zeggen....

Shenoby, balen dat je nog steeds niets weet! Wat een gedoe met jullie huizenjacht zeg! Ik hoop dat jullie daar snel rust in vinden! leuk die goedkope spelletjes bij de kringloop.

Ingef: moooi meid dat alles goed was bij de gyn. half augustus heerlijk zeg. Ik moet daar echt nog over nadenken wat ik wil met vakantie.... oh je zoontje naar de basisschool, gaat echt snel of niet....

rest: fijn weekend allemaal!!!

Buddy's: aangezien ik thuis geen internet heb kan ik niet iemands Buddy zijn. Wie kan ik laten weten dat het bij ons zover is?? Ik zal als het weer kan bij mijn vader en moeder jullie verhalen weer gaan bijhouden......

We krijgen vanmorgen eindelijk de houten vloer (2 dagen te laat grgrgrggr) dus gaät mijn pappa die vanmiddag leggen zodat we van het weekend toch het kamertje kunen gaan afmaken.. eindelijk ik hoop zo dat dat allemaal lukt......:)

ik heb even wat vraagjes aan jullie (aangezien veel van jullie al mamma zijn:)
    luieremmer: wat adviseren jullie mij??:(

20. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Wij hebben geen luieremmer aangeschaft bij onze eerste. Wel luierzakjes met geurtje van de action, goed tegen de lucht!
    We nemen de luiers mee naar de keuken en gooien hem daar gewoon weg.

Vanavond reageer ik weer op iedereen! Eerst even werken :).
    Fijne dag allemaal!!

Deel Deze Pagina