maart mama's 2011 deel 3 -the day after.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door shenoby, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debski

Debski Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.502
    0
    0
    Koerier
    Maastricht
    @ Suenne Jammer dat je je zo aangevallen voelt lijkt wel. Ik ben het wel eens dat de keuze bij die persoon ligt en als ik zo lees wat Ellentje heeft meegemaakt kan ik me goed voorstellen dat ze weer voor een keizersnede kiest. Jammer ook dat je meteen zo achterdochtig reageert dat wij achter de schermen zouden praten en dat ellentje niet voor zichzelf op zou komen.
    Mijn moeder heeft tijdens de zwangerschap van mij zwangerschapsvergiftiging gekregen en ik moest 3 weken voor de uitgerekende datum met spoed gehaald worden anders zou zij en ik het misschien niet halen. Toen ze 2 jaar later zwanger was van mijn broertje en alles eigenlijk prima ging heeft haar gynaecoloog besloten om weer een keizersnede te doen en dat ondanks dat ze best op een natuurlijke manier had kunnen bevallen. Ik zie hiervan eerlijk gezegd niet echt het probleem .. maar goed ik heb dan ook zelf geen keizersnede gehad.
    Sorry dat ik er toch even iets over kwijt moest maar vind het gewoon jammer dat het meteen zo moet escaleren, lijkt me eerlijk gezegd nergens voor nodig.

@ Lenny Wat prachtig zeg, zo zie je maar dat je echt iets moois kunt maken van oude meubeltjes!! En het hoeft dan ook helemaal niet duur te zijn!

Nou gisteren heb ik maar weer es gebeld voor de commode want ik hoorde maar niks van die man. Bleek hij nog steeds in Duitsland te zitten en had zijn vrouw nog steeds niet gesproken, vanmorgen moest ik maar terug bellen. Ik al gewacht tot vanmiddag een uurtje of 4, zegt ie doodleuk dat ie nog niet thuis is maar over een half uurtje terug belt want dan zou hij zijn vrouw gesproken hebben. Het is nu dus al 21:15 uur en hij heeft nog steeds niet gebeld :( Pfff word er nu een beetje gek van en heb echt geen zin om er voor de 4e keer achter aan te gaan bellen!! :(:( Denk dus dat het toch niks wordt met die commode helaas!! kan wel janken, wil zo graag aan het kamertje beginnen!!

2. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    @Lenny, wow wat een te gekke baby kamer!!! Zo'n grote commode wil ik ook wel! En nu ziekjes? Teveel verf gesnoven zeker ;)
    Rust lekker uit schat! Lekker buikie hoor!

@Anneke, ik ben twee dagen na Chris jarig. Helaas voor mijn tweelingzus worden deze verjaardagen dus nog heel lang samen gevierd..
    Psychologie lijkt mij een super gave studie, maar dat kost vast vele jaren nog. Wat gaaf te horen dat jij na je 30e zo'n ommezwaai hebt gemaakt. Ik vind zoiets onwijs dapper! Helaas kan ik nu geen spannende keuzes maken aangezien ik kostwinner ben. Mijn vast contract zet ik liever niet op het spel :) Zodra GJ een goeie baan heeft kan ik eindelijk een switch maken.

@Inge, lekker veel gedaan dus vandaag. Heftig inderdaad met zo'n dikke buik! Wel lekker dat je in een schoon bedje slaapt. Ik laat dat mijn manneke doen :)
    Vandaag zag ik mezelf terug via een filmpje, mijn hemel wat een buik! Ik ben echt zo'n pygmee met een enorme pens hahaha. Wel grappig om te zien.

Nou dames, ik ga ook maar eens wat anders doen.
    Tot gauw!
    Liefs!!

3. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Oh Debski wat frustrerend zeg!!! Pff, ik zou hier ook om janken in deze toestand! Hopelijk weet je morgen dan eindelijk of je hem kunt kopen of niet.

Fijne avond meid!!

4. kartvelibaia

kartvelibaia Actief lid

8 mrt 2010
    392
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ladypink, Gefeliciteerd zeg! de eerste maart ahum januari mama!! Ik hoop dat alles goed met jullie gaat? Wanneer is hij geboren?

@micha, dat was ik!! dat je je dat nog herinnerd!! hihi ik ben best vergeetachtig de laatste tijd..

@suenne, ja hier ook dikke pootjes.. vaak met de voetjes in de lucht hè? dat helpt op z'n tijd;)

@anneke, het valt wel mee hoor wat lastiger is qua verschonen... werk op een kdv en doe het zo'n tig keer op een dag:D

@ellentje, ja zie ook namen er tussen staan van wie is dat dan:)

@lennylenn, wauwieeeee!!! respect hoor:D en wat een big belly:p moet ook;) zo'n zwangerschapsketting mocht ik ook ooit uitzoeken van me vriend. nooit meer naar gekeken.. dom dom want staat super leuk!

@inge, elke dag het bed verschonen? hoe doet ze dat? de droger overuren laten draaien? ben benieuwd hoe dat hier straks gaat, heb nl maar 2 setjes..

@debski, wat kl*te zeg van die commode... en juist omdat je 'm zo graag wou.. misschien toch op zoek naar wat anders? bezorg jezelf niet te veel stress hè.

@all, ik hoop dat de rust weer is wedergekeerd... laten we elkaar met respect behandelen zoals we altijd deden..

@buddygedoe... ik kom zelf wel een keer -ooooooiiitt- haha nee hoor vertellen wanneer ik ben bevallen ect. want volgens mij is iedereen voorzien. no problemo, alleen horen jullie het dan wel later;)

take it easy, take a sisi8):p xx slaap lekker

5. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Goedemorgen allemaal,

Vandaag maar weer met een schone lei beginnen ;) Dat lijkt mij wel het gezelligst!

@Lenny: wat een prachtige kamer zeg! Het dressoir is schitterend geworden en het past daar ook heel mooi! Je buik ziet er mooi uit, wel flink inmiddels. Die van mij is ook flink gegroeid in de laatste paar weken. Zal zo wel even een foto plaatsen. Gek inderdaad om Lennart dan gelijk zo lang niet te zien, maar wel goed van je om hem op pad te sturen. Alleen omdat ze een gezinnetje hebben, hoeven ze hun vrienden niet te vergeten toch? Doen wij hopelijk ook niet!

@Debski: ik wil je natuurlijk niet ontmoedigen, maar het lijkt er wel op dat die man de commode eigenlijk niet kwijt wil... kan me je teleurstelling heel goed voorstellen. Ik was van de week ook al helemaal teleurgesteld dat onze commode niet op voorraad was bij de Ikea... als je je ergens op verheugt dan is het zo jammer als je de deksel op de neus krijgt.

@Ellenore: kan me voorstellen dat je als kostwinner niet ineens de hele boel kunt omgooien... orienteren kan natuurlijk wel. Ik denk ook niet dat ik een hele studie psychologie ga doen hoor, dat is me een te grote investering, zowel qua tijd als qua geld. Maar cursussen in die richting lijkt me wel erg leuk.

@Kart: we zullen wel zien hoe moeilijk ik het ga vinden, echt handig ben ik niet ;) Ik wil er nog wel een buddy bij hoor, dus als je wilt doorgeven wanneer je aan het bevallen bent, kun je me nu alvast even een berichtje sturen!

6. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Hier alles weer goed. Ronja was gisteravond ineens ziek, ze poepte echt een paar keer achter elkaar raar en had ook zomaar 39,2 koorts. Met een paracetamol zetpil naar bed gegaan en we hebben gek genoeg een prima nacht gehad. Ze was vanmorgen weer helemaal vrolijk en haar temperatuur was weer normaal. Heeft alleen wel weer even gek gepoept, maar dat zal ook wel snel weer over gaan.

Voor vandaag lekker helemaal geen plannen. Frank heeft honkbaltraining en Ronja en ik gaan lekker cocoonen denk ik. Gisteren hebben we ons dagje sauna voor donderdag geregeld. We gaan lekker een arrangement doen met lunch en een luxe behandeling, die verschillend is voor man en vrouw en er zit geloof ik ook nog zonnebank bij. Mijn ouders passen lekker op Ronja en die blijft ook bij ze logeren, dus we hebben ook geen tijdsdruk om dan en dan weer thuis te zijn. Heb er enorm veel zin in!

Bij deze mijn foto van gisteren!

7. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    lennylenn: he jakkes, dat doet vast zeer zo'n rib! Ik vind af en toe hoesten of niezen al heel pijnlijk, moet je nagaan hoe jij je nu voelt! Beterschap meid! en wat leuk voor lennart zo'n dagje met vrienden...wou dat mijn man dat ook eens deed... dat is zo'n gezellige huismus...;)

Debski: dat meen je niet! belachelijk zeg...misschien toch op zoek naar een andere commode? kan me heel goed voorstellen dat je er meer dan klaar mee bent...jij wilt natuurlijk ook aan het opruimen voor de kleine! staan er nog meer leuke op marktplaats?

ellenore: hihihi...pigmee met een buik...hahah..valt vast wel mee toch!...ik voel me net een pinguïn aangezien ik 's avonds echt waggel....ziet er niet uit! maargoed niets aan te doen! En dat bedden opmaken laat ik ook voor het grootste gedeelte door manlief doen..hij haalt alles af en draait de matrassen, alleen het opmaken doen we samen...anders slapen we (zelfs na 11 jaar oefenen) op het dekbed en in de hoeslakens....het is zo'n lekkere kluns wat dat betreft!

kart: helemaal mee eens! laten we verder gaan waar we gebleven waren...veel te gezellig hier toch? Hoe gaat het verder met jou?

anneke: oe heerlijk sauna! daar heb ik ook weer zo'n zin in... bij de sportschool sowieso één keer per week en een tijd geleden voor het laatst een echte welness behandeling gehad..met vriendinnen al afgesproken dat we dat na het ontzwangeren weer gaan doen...vooral de massage...oe heerlijk!!! en wat zie je er mooi uit zeg! hip! volgens mij een gewone jurk en geen positie of wel? Hij is zo leuk! en kun je nog goed op hakjes lopen?.. ach ja,.. toch niet vergelijken met mij want ik kan zonder dikke buik eigenlijk al niet op hakken hahaha...alleen tijdens het trouwen toen wilde ik het persé!

hier heerlijk geslapen! wat knapt een mens daar toch van op he? heerlijk van 21:30 tot 7:00 uur... daar teken ik vanavond weer voor hahah.. Volgens mij wordt het best een mooie dag vandaag, dus wij gaan vast nog wel even wandelen of even fietsen...alhoewel ik benieuwd ben of dat nog wat gaat... heb dat al zo lang niet meer gedaan door de gladheid en de sneeuw!

verder maar eens even kijken wat ik ga doen..ik heb zin in van alles, maar weet eigenlijk niet wat! Misschien maar eens serieus met de vluchttas bezig...hebben jullie daar al iets in klaar gemaakt?

liefs

8. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @Inge: dank je! Het lopen op hakken wordt wel wat minder hoor, ik krijg er wat eerder last van mijn rug van. En het jurkje is inderdaad geen positiejurkje, ik heb hem van de markt voor maar 20 euro en hij rekt gewoon heel goed mee. Zal na de zwangerschap wel niks meer zijn, maar nu ben ik er heel blij mee. Ik denk dat het goed is dat je je man verder maar helpt met het bed opmaken... als hij het nu nog niet begrijpt zal dat m ook wel niet meer worden!
    Vluchttas heb ik nog niet klaargemaakt, ga ik denk ik ook pas doen als ik 36 weken zwanger ben. Mocht ik al eerder richting het ziekenhuis moeten, dan zijn er vast ook andere dingen nodig. Dan was het immers toch nog niet de bedoeling.
    Veel plezier met wat het ook maar wordt vandaag dat je gaat doen. Misschien even naar Monkey Town met Kris?

9. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    O Inge nog een leuke tip misschien voor je, bij Salon Nynke in Leeuwarden kun je voor 30 euro een uitgebreide beautybehandeling laten doen, dan doet een stagiaire dat. Maar ik heb dat laatst gedaan en het was heerlijk. Je krijgt echt een gezichtsbehandeling met alles erop en eraan en een massage van je nek en schouders. En als je voor 50 euro doet ook een pedicurebehandeling erbij. Voelt superdeluxe en het is ook goed betaalbaar!

10. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    anneke: monkey town is inderdaad leuk... kris heeft laatst bij landal voor het eerst in de ballenbak gespeeld.. hij sloeg helemaal op hol van plezier! hahaha...

die salon klinkt goed! Zelf heb ik wel eens een behandeling gehad op het frieslandcollege...daar geven leerlingen het zelfde als wat jij omschrijft, maar dan nog veel goedkoper. O.k. ze zijn in opleiding maar het was echt heerlijk!!

ik heb zelf ook een aantal tuniekjes, gewone mode zeg maar. Zit heerlijk en is ook nog eens super betaalbaar.. ik vind de zw mode duur en niet zo erg leuk..komt ook door mijn grote maat hoor! maargoed...

kris is nu nog lekker bob de bouwer aan het kijken..heerlijk zo'n luie zondag ochtend...zal de senseo zo eens aanzetten voor een bakkie! zonnetje schijnt al lekker he?

11. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Ik geloof dat ik snel weer richting Friesland moet :)
    Dat klinkt heel goed zeg!!

12. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    @Kart, hoe is het verder met je meid????

@Anneke, ja cursussen in de richting psychologie lijkt mij ook erg interessant. Ik denk dat ik in mijn verlof heel veel ga oriënteren :)
    Wat een prachtige buik zeg! Ik moet ook echt even een foto van mezelf maken vandaag.
    Geniet van je dagje met Ronja, hier schijnt de zon dus dat beloofd veel goeds.

@Ingef, wat fijn zo'n nacht! Hier een stuk minder rooskleurig. Ik werd om 5 uur wakker van een enorm hete kachel naast me. Mijn hemel wat had mijn vriend het warm!! Er kwam nog net geen stoom onder de dekens vandaan... Helaas kon ik wat moeilijk in slaap komen.
    Het vluchtkoffertje heb ik nog niet klaar, want ik moet nog heel veel dingen aanschaffen van te voren. En ik heb mijn belangrijke papieren nu ook nodig, dus die kan ik er ook nog niet in doen. Alleen de babykleren liggen er in :)
    Jij ook veel plezier met de kleine vandaag! Lekker fietsen, hmmmm dat is ook een goed idee inderdaad.

Fijne dag allemaal!!!!

13. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    hahah ellenore fryslan boppe! zo is het maar net...;)

en fijn zo'n keteltje naast je...had ie koorts of zo? het was helemaal niet koud vanacht he? ik heb de deken ook een paar keer afgegooid..

vluchtkoffertje kan inderdaad nog niet helemaal klaar...maar het eerste setje heb ik ook al in de tas! zo lief....heb het gevoel nog van alles te moeten, terwijl dat helemaal niet zo is...mijn hoofd is gewoon niet zo geordend als anders, vandaar dat onbestemde gevoel denk ik.... ben nog al een planner hahaha....

doet buiten qua temperatuur een beetje voorjaarsachtig aan..echt fijn!

14. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @Ellenore: wellicht is het te combineren met een bezoekje aan je ouders? Je vriend koortsig dus? Hopelijk knapt hij snel op!

@Inge: het is inderdaad mooi weer, misschien moeten wij vanmiddag ook maar een stukje gaan fietsen!

15. flotsje

flotsje Niet meer actief

Hallo allemaal!
    Heerlijk al jullie plannen voor vandaag!! Hihi krijg echt zo'n lente gevoel met dat zonnetje buiten... maar hier even lekker dagje rust.. nog bezig meubels in elkaar te zetten en heb even behoefte aan niks aan mijn hoofd.. daarom ook even geen inhoudelijke reactie... ik heb even een echte zondag!

16. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    zo hier net een heerlijk stuk gewandelt...zulk mooi weer is niet te weerstaan! inderdaad net lente... kris lekker op de fiets...toen we net thuis kwamen heel even de deuren tegen elkaar open gezet....allemaal frisse lucht naar binnen toe..en nu met een bakkie koffie en een plakje ontbijtkoek op de bank.

en jullie lekkere zondag tot nu toe?

17. kartvelibaia

kartvelibaia Actief lid

8 mrt 2010
    392
    0
    0
    NULL
    NULL
    Met mij gaat alles wel goed hoor.. af en toe nog eens last van dikke enkels.. meer niet! die buik zit me alleen zo in de weg met alles.. hihi nog een paar weekjes geduld!
    En verder moeten er nog een paar dingetjes gekocht worden, de vluchttas moet nog ingepakt, dat soort dingetjes.
    Hebben jullie nog een leuke tip voor een leuke (luier)tas? Ik was laatst bij de prenatal en vond ze allemaal zo aan de kleine kant..

En de hormonen die vliegen me om de oren haha.. Dan kan ik in eens super lui zijn, en nog geen half uur later wil ik het hele huis opruimen.. ben ik 5 minuten begonnen met wat, kijkt de bank me toch weer zo lief aan:)

18. kartvelibaia

kartvelibaia Actief lid

8 mrt 2010
    392
    0
    0
    NULL
    NULL
    hé meiden, het is me gelukt een foto te plaatsen.. dit ben ik vandaag gemaakt dus met precies 31 weken!

Bekijk bijlage 122057

19. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @Inge: hier niet echt genoten van het mooie weer, Ronja werd jammer genoeg toch echt ziek. 38.8 en diarree... maar desondanks is ze wel vrolijk en lief. Dus nu is het een rustig dagje in huis geworden.

@Kart: mooie foto, jouw buik is ook al goed rond... maar ziet er goed uit!

20. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    kart: hahaha...wat omschrijf je dat grappig... de bank die je lief aan kijkt...;) hier ook beste vrienden met de bank en helemaal in love met mijn bed! En mooie foto hoor!

anneke: wat balen dat ronja nu toch echt ziek is.. er heerst ook zo veel he?...hopelijk hebben jullie wel weer een rustige nacht!

manlief en kris zijn op de grond heerlijk met auto's aan het spelen dus voor mij even een rustmomentje... de kleine in mijn buik heeft net heel hard zijn best gedaan om papa eens flink te laten voelen hoe sterk ie al is...schoppen! en manlief ook nog heel droog...wow is dat de baby?..nee...duh...hahaha muts!

zo Kris even in bad doen, geniet ie altijd zo van! en daarna lekker boer zoekt vrouw! bakkie thee erbij, kaarsjes aan...wat wil een vrouw nog meer...ehm, chocolade..maargoed, dat mag ik nog steeds niet van sonja...hahaha

Deel Deze Pagina