maart mama's 2011 deel 3 -the day after.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door shenoby, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Jaaa! Boer zoekt vrouw komt zo weer! Ik ben ook al helemaal in de stemming, denk dat ik in mijn bedje ga kijken... van op de bank hangen doet mijn bekken zeer... misschien kan ik Frank zo gek krijgen ook gezellig mee te gaan! Die vindt het ook een heel leuk programma, dus waarom ook niet!

Ronja ligt lekker te slapen, hoop dat ze goed blijft slapen en dat ze morgen weer helemaal de oude is. Het heerst inderdaad flink, dus dan ontkom je er natuurlijk niet aan met zo'n kleintje.

2. flotsje

flotsje Niet meer actief

@ingef: ik ook lekker met bram stukje gaan wandelen richting de eendjes.. alleen beetje verkeerd ingeschat, normaal loop ik er 20 minuten op... maar nu pff... ben nog steeds helemaal kapot.. vergeet soms gewoon dat ik niet meer zo mobiel ben.. maar was wel erg lekker buiten!
    beetje chocola kan toch wel? hihi je wilt niet weten dan wat ik op dit moment om me heen heb staan..

@kartvelia: mooie foto! Hihi ik herken het hoor.. aan de ene kant wil ik alles zo snel mogelijk af hebben en word ik geirriteerd als dingen niet lopen... twee minuten later hang ik op de bank en heb ik het gevoel dat het allemaal wel kan wachten tot morgen hihi...

@anneke: vervelend dat ronja echt ziek is geworden! Heerst ook heel veel op het moment! Hoop dat ze jullie niet ook aansteekt!

veel plezier allemaal met boer zoekt vrouw!

3. ellentje23

ellentje23 Bekend lid

30 mei 2008
    535
    0
    0
    verzorgende ig
    regio utrecht
    hoi meiden,

hoe is het hier?!?!?!
    hier gaat alles goed...alleen een vraagje hebben jullie ook wel eens een stekende zeurende pijn in jullie liezen!??!
    of heb je die wel eens gehad ik heb geen idee wat het is of wat het kan zijn....

@lennylenn wow wat is die mooi geworden zeg...en zooo groot en ruim ook echt helemaal super...ben er jaloers op:)
    en wat een mooie buik heb je zeg echt een toeter hahaha
    nee ik ben niet boos over sommige opmerkingen en ik blijf heus wel mee kletsen hoor...zo makkelijk komen jullie niet van mij af hahaha
    maar ik vond het gewoon vervelend dat er zoon heisa van gemaakt werd dat ik een geplande keizersnee wil....

@inge ok we hebben het er niet meer over oke!?
    maakt idd niet uit hoe mijn kindje ter wereld komt als het maar gezond en wel ter wereld komt...
    maar dat je geen foto`s van je buik maakt ja je bent zeker een ontaarde moeder hahahah;):D
    hoe was het trouwens met je dromen!?of werd het toch geen droom over je baby?!;)
    hier trouwens nog steeds geen vluchttas gemaakt,of ook maar een tas ingepakt voor het geval dat...
    maar dat komt ook omdat ik nog niet weet welke maat ik mee moet nemen;)
    dus wacht ik er nog even 2 weken mee hahaha:D

@debski jeetje meid het schiet niet erg op met die commode he!?

@anneke raar het als je kind opeens zo aan de sch*t is...dean heeft ook af en toe van die dagen en dan blijft hij maar bezig..
    gelukkig hebben jullie wel een goeie nacht gehad...
    ooow de sauna daar heb ik ook zin in...maar ik heb ooit een keer gehoord dat als je zwanger bent de sauna slecht voor je is?!?!
    ooow das idd niet duur...misschien toch maar een keertje naar het hoge noorden rijden hahaha

@ellenore ooow wat irritant he als je man zo warm is en dan heerlijk bij je komt liggen..sander heeft daar ook een handje van...nou moet ik wel zeggen dat ik het niet erg vind als het koud is maar als ik er wakker van word is het toch minder...

@flotsje en hoe is je zondag bevallen?!?!

@kart hahahaha die reactie van je dan kijkt de bank me zo lief weer aan *lig echt dubbel van het lachen*
    en wow mooie buik hoor!!!mooi rond hahaha

zo meiden ik ga eens kijken wat er allemaal op de tv is..
    lekker glaasje water erbij zakje chips en dan komt het wel goed...
    tot morgen meiden!!!;)
    en have fun bij boer zoekt vrouw..

4. flotsje

flotsje Niet meer actief

hier ook af en toe vervelende pijn aan rechterlies... geen idee denk dat het beebje beetje lager komt te liggen ofzo?

5. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    anneke: boer zoekt vrouw was weer super! Wel aparte keuzes in wie de boeren weg stemden...maargoed...heb nu al weer zin in volgende week! Hopelijk slaapt ronja lekker door meid, nachtrust is zo belangrijk nu!

flotsje: stom is dat he, dat je denkt nog steeds alles te kunnen zoals je dat voor de zw deed... maargoed, altijd wel heel lekker die frisse lucht! enneuh....wat heb je allemaal voor lekkers om je heen staan? je maakt me nieuwsgierig hoor! hahah..hier is het uiteindelijk een peer, sinasappel en een glaasje cola light geworden...sonja zou trots op me zijn..

ellentje: zand erover...euhm waarover ook al weer?..;) zeurende pijn in je liezen...misschien je banden? indaling? zou het niet weten... ik heb de hele dag wat zeurende pijn in mijn onderrug gehad en harde buiken.. soms felle steken onderin mijn muts... kindje is volgens mij langzaam naar beneden aan het zakken..

jammer dat de zondag al weer bijna voorbij is zeg! weekenden vliegen om...maargoed, dit heeft ook een voordeel, zo komt mijn verlof ook met rasse schreden dichterbij! Nog 4 weken werken! en dan vrij, vrij, vrij!!!! manlief zit snooker te kijken... pff.... daar zak ik echt langzaam van in slaap zeg! maar hij vindt het gewoon nog spannend ook..gelukkig heb ik de laptop!

meiden, werk ze morgen en zo niet dan een fijne vrije dag! Ik ga morgen bij de basisschool kijken waar we Kris waarschijnlijk heen willen doen in augustus...spannend! en verder natuurlijk gewoon werken de hele dag...

liefs!

6. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Goedenavond allen!!

Nog 1 uur en 45 min, dan is het weekend weer voorbij :(

@Kart, oh vervelend he die buik! Ik kan ook niet meer normaal mijn schoenen aantrekken en dingen oprapen van de grond is ook helemaal uit den boze.
    Wat betreft die luiertas. Ik heb een oilily tas gekocht, die zijn een stuk groter dan de standaard luier tassen en verder heeft mijn zus 1 voor mij gemaakt, die is zo groot als een sporttas :D. Ooit heeft tupperware luiertassen verkocht in de vorm van een weekendtas. Die zijn ook leuk, maar volgens mij ook nog redelijk klein.
    Mooie foto zeg, prachtige bolle buik! Is dat de babykamer op de achtergrond?

@Anneke, oh wat sneu voor Ronja! Komen er misschien meer tandjes aan? Chris had dan ook vaak dunne luiers, maar was ook gewoon vrolijk op de wakkere momenten.
    Heb je Boer zoekt Vrouw nog in bed met je manneke kunnen kijken? Ik heb de helft gemist door een potje monopoly wat ik gigantisch verloren heb :x.
    Ik ben wel erg nieuwsgierig naar de perikelen in huize Richard! En wie denk jij dat Annemarie gaat wegstemmen? Ik denk Adriaan...

@Flotsje, heel herkenbaar inderdaad dat je een eindje gaat lopen en dan volledig uitgeput thuis komt. Ik heb dan vaak ook nog eens een enorm volle blaas waardoor ik de laatste passen niet eens meer rechtop kan lopen hahaha. Wat had je voor lekkers naast je staan???

@Ellentje, ik heb tot nu toe 1 keer een pijnlijke steek in mijn liezen gehad. Geen idee wat het was, maar het voelde niet fijn! Misschien inderdaad het indalen? Ja joh, mijn vriend was niet eens koortsig, maar gewoon Bloody hot!!! hahaha. Heel irritant als je zelf juist verkoeling nodig hebt ;)
    Heb je nog lekker tv kunnen kijken? Hier stond uiteraard Boer zoekt vrouw op, maar we hebben tevens weer een spelletje gedaan. Ik lijk alleen erg vaak te verliezen hier!

@Inge, wat een snelheid in tijd he!! Ik voel het ook zo. De weekenden zijn in een zucht weer voorbij, maar inderdaad, ons verlof komt daardoor ook in een rap tempo. En ik kan niet wachten!!
    Je man lijkt aardig op die van mij. Hier was ook even snooker op en straks de Australian open...Hij kijkt zelfs Curling als het er op is..
    Veel plezier bij de basisschool!!! Lijkt me een vreselijke mijlpaal..

Hier een heerlijke dag gehad, maar wel met heel veel pijn. (Doe ik mezelf aan).
    Uiteraard lekker gewandeld met de kleine man. Daarna voorbereidingen getroffen voor mijn aanstaande training en toen Chris uit bed was ben ik als een gek aan het schoonmaken geslagen. Sinds gisteren hebben we een keukentje in huis staan voor Chris alvast voor zijn verjaardag dus daar was hij de hele middag zoet mee. Lekker koken voor mama :) En af en toe koffie zetten hahaha. Maar mijn rug en bekken doen vreselijk veel pijn de laatste tijd, dus het schoonmaken was op zich niet slim. Ik kan me helaas niet bedwingen. Dan MOET het perse allemaal in 1 keer!
    Morgen en dinsdag gewone werkdagen en daarna volop interne trainingen in Barneveld. *zucht* totaal geen zin in!
    Ik moet zp dus vanaf dinsdagavond missen tot en met vrijdag of zelfs zaterdag avond. Dan weten jullie dat alvast :)
    Heb wel lekker wat bij te lezen dan hihi.

Nou meiden, slaap lekker en tot morgen!!!
    Liefs!

7. kartvelibaia

kartvelibaia Actief lid

8 mrt 2010
    392
    0
    0
    NULL
    NULL
    @inge, hier ook al z'on snooker verslaafde.. wat kan daar nou leuk aan zijn? ik zat net naast hem op de bank, ik zei kijk mijn buik nou.. kijkt hij heel even, kijkt hij weer weg, geeft de baby een enorme kick! ik weer boos op hem...:)

@ellenore, nee dat is een gedeelte van de woonkamer:) de babykamer wou ik laatst ook laten zien maar toen lukte het niet om te downloaden. mijn babykamer is wit/lichtgrijs/bruin/limegroen... aparte combo maar je moet het zien;)

kruip nou me bed weer in, hoop dat ik kan slapen, me buik zit nog zo vol van het eten, beetje laat gegeten vandaag...

see jullie later!!

8. Micha 2

Micha 2 Bekend lid

4 jul 2010
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    blz 226 t/m 231 bijgelezen... Dat krijg je ervan als je in het weekend niet of nauwelijks reageert, hahaha.

Vermoeidheid: Ik ben erg blij dat ik 2 dagen achter elkaar werken heb kunnen veranderen in twee losse dagen werken. Ik zou het ook niet redden meer.
    Luieremmer: Ik heb die van mijn schoonzus gehad. Zij had hem niet meer nodig en er erg veel plezier aan gehad. De naam weet ik dus niet, maar de luier laat je door de hendel over te halen in een zakje vallen die je er onder gehangen hebt. Het voordeel bij deze is dat je er geen speciale zakjes voor hoeft te kopen, maar gewoon hele goedkope kan gebruiken.
    Ingef: Ik zou zeggen, zet jezelf er op de lijst bij, het is alleen maar leuk als we het allemaal weten van elkaar.
    Onze leeftijden: Ik lees dat telkens verschillende vrouwen hier 30 worden of net geworden zijn. Wat grappig, want ik wordt zelf in maart 30, ja jullie lezen het goed in maart. Er bestaat een mogelijkheid dat ik een heel mooi verjaardagscadeautje krijg voor mijn 30e verjaardag. En anders mijn man voor zijn 28e verjaardag... (en dan zal ik maar niet beginnen over de andere 4 verjaardagen waarop ze geboren kan worden, allemaal van mensen erg dichtbij, maar gelukkig allemaal volwassenen)
    Zoogkompressen: Ik verkies duidelijk die van de etos boven die van de kruidvat. Ze blijven zitten, zitten lekkerder en zijn niet te zien door je BH heen. In tegenstelling tot die van de kruidvat. Het lekken is bij mij echt minimaal, soms dat ik denk, is het wel nodig. Maar als ik dan zie dat het vlekken veroorzaakt in mijn BH dan denk ik, laat ik het maar gewoon doen.
    Lennylenn: Mijn reactie direct na het zien van de foto's: WAUW!!! Wat knap en mooi gedaan zeg!
    Kartvelibaia: Als ik heel eerlijk ben heb ik het gevoel dat ik niet zoveel last heb van vergeetachtigheid... misschien dan toch de haring die ik zo nu en dan eet, hihi.
    De bank die je lief aankijkt: Ik heb op dit moment het probleem dat ik niet te lang kan staan, maar ook niet te lang zitten. Bij staan krijg ik last van mijn SI gewricht en bij zitten last van mijn rug, vooral rechts. Op een gegeven moment weet ik dan echt geen houding meer aan te nemen. Vandaag ben ik op een gegegeven moment gaan liggen.

Morgen een dag werken en voorlichting in het ziekenhuis over de gang van zaken. Een lange dag, maar wel erg nuttig!
    Misschien een hele stomme vraag, maar ehm. Hoe herken je de harde buiken? Ik heb het gevoel dat ik ze nog weinig tot niet heb. Beweging genoeg van mijn kleine meid, dat ik mij soms echt afvraag wat ze nu weer aan het doen is.

Welterusten voor nu, werkse voor diegene die morgen moeten werken en geniet van je vrije dag als je die morgen hebt!

9. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Goedemorgen allemaal,

Wat hebben jullie gezellig tot laat doorgekletst! Ik ben lekker na Boer zoekt vrouw gaan slapen, tenminste dat heb ik geprobeerd. Eerst kwam ik lastig in slaap en om 1 uur werd Ronja wakker. Tien minuten is ze wakker geweest, heeft nog wat melk gehad en toen sliep ze weer. Tot twee uur, ik lag uiteraard nog wakker, toen was mevrouw weer klaar wakker. Weer een flesje, toen hielp het niet. Frank haar verschonen, ja hoor, broek vol. Weer heel even slapen. Om drie uur was ze weer de wakkerheid samen, zijn we maar even met haar naar beneden gegaan, ter afleiding. Tien minuten later had ze haar broek weer vol, blijkbaar zat dat haar dwars. Dus toen maar weer verschoond. Ze had ook weer koorts, dus ook maar weer een paracetamol erin en weer naar bed. Om vier uur is ze nog heel eventjes wakker geweest want toen was haar speen kwijt. Sindsdien slaapt ze weer. Wij stonden om zes uur op, dus al met al heb ik nog geen drie uren slaap gehad en ook nog in etappes. Voel me nu nog niet doodmoe, maar zal vast niet de hele dag duren. Frank heeft vandaag een avonddienst, die gaat vanmorgen even kijken of hij met haar bij de huisarts terecht kan, gewoon voor de zekerheid omdat de koorts wel steeds pittig is. Vanmiddag passen mijn ouders op.

@Ellenore: als ik je niet meer spreek: veel plezier met je training, misschien is het veel leuker dan je nu denkt!

@Inge: ik vond sommige keuzes ook bijzonder. Ik had echt niet gedacht dat Marcel Sonja eruit zou zetten, maar ik vond het wel grappig, want sympathiek is ze niet en haar reactie was ook tekenend. En dat Gijsbert afscheid nam van Yvonne vond ik jammer. Volgens mij paste zij juist heel goed bij hem. Alleen de keuze van Frank had ik niet anders verwacht. Ik denk dat Annemarie inderdaad Adriaan weg doet en het hele verhaal bij Richard ben ik heeeeel benieuwd naar. Gisteren leek het nog best gezellig!

10. 31 december 2008 gestopt

27 jul 2009
    286
    0
    0
    projectcoordinator
    limburg
    Ladypink: van harte gefeliciteerd meid Een zoon, geniet ervan, ik hoop dat ie snel aan gewicht toeneemt, goed te horen dat het goed met hem gaat iig!! Met jou ook alles goed?

Suenne: mooi dat je groeiecho goed was!! Oh Ja pyama’s das best een goed idee!!! Dikke pootjes heb ik nog geen last van

Ellentje: mooi kunstwerk zeg!! Meid, ik kan natuurlijk niet zeggen dat ik snap wat je meegemaakt hebt en je keuze helemaal begrijp, aangezien ik nog nooit bevallen ben maar ik weet wel dat ik het me heel erg goed kan voorstellen!! Verder hebben we afgesproken het er niet meer over te hebben dus ik hou ook heel snel mijn mond;)
    Anneke: ik hoop dat het lesgeven leuk was!! Leuk he hoe je groeit in het training geven. En nee met een spa blauw in de kroeg is niet heel stoer nee… ik pak dan wel eens een alcoholvrij biertje maar dat smaakt ook absoluut niet….. wat een leuk jurkje en een mooi buikje zeg!!

Lennylyn: ben heel erg benieuwd naar je dressoir!! Whow, wat een verschil zeg, oh wat knap dat het jullie zo goed gelukt is!!! Chapeau!! Echt SUPER MOOI!!!

Flotsje: Nieuwe Meubels: JOEPIIEEE veel plezier ermee

Ellenore: op zoek naar een vakantie? Altijd een leuke bezigheid. Heerlijk vind ik dat atijd, die voorpret!!!

Ingef: meid lekker toegeven aan je moeheid hoor. Lekker he zo’n fris bed, vind ik ook altijd heerlijk

Debski: Meid wat een drama zeg die commode, ik hoop zo dat het goed komt

Kartvelibaia: ja die hormonen…. Leuk he…. Ook mooie foto zeg!!

even egootje:
    JAJJAJAJAJAJAJJA het babykamertje is zo goed als af. De meubeltjes staan, de vloer ligt echt het ziet er zo ontzettend leuk uit. Mijn pappa heeft van het weekend wel wat te verduren gehad hoor totdat het zover was...... mijn vriend was op trainingsweekend en dus heeft mijn vader alles gedaan tot en met zaterdag. En ik had van het weekend zo'n last van mijn hormonen echt niet normaal ik kon om alles wel janken terwijl pappa zo hard zijn best deed hahah maar nu is alles klaar en ben ik echt super trots!!! Vanavond krijg ik nog het gordijntje en dan maak ik een foto zodat jullie morgen kunnen meegenieten!

Ik heb nog een vraagje: ik ben nog op zoek naar een leuk neutraal (wit met bruin of zilver of zo)doosje voor de luierdoekjes in te doen, waar krijg ik die???

11. 31 december 2008 gestopt

27 jul 2009
    286
    0
    0
    projectcoordinator
    limburg
    Meiden: evne een heel ander vraagje.....heeft iemand van jullie codes van OPtimel die je niet gebruikt?? Ik ga een weekendje met mijn zusje weg (dat krijgt ze zondag voor haar verjaardag) en dan gaan we naar de musical. Ik heb nog 4 codes nodig dan heb ik de musical spaarpunten bij elkaar....

Dank je wel

12. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

hallo lieffies,

ik reageer nog even niet omdat ik me nog niet helemaal top voel, ik lees wel mee.

xx

13. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Dikke knuffel meid!!!!

14. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Ik stuur ze in een pb!!!

15. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

Wat mij betreft ook. Ik kan niet mee praten over een bevalling, alleen over angst/ angst voor het onbekende. Want niet 1 bevalling is hetzelfde. Ik weet dat ik af en toe wat uitgesproken kan zijn in mijn mening, tenminste, dat het zo over kan komen.

Als je precies zo bent als iedereen, heb je anderen niets anders te bieden dan je vermogen om je aan te passen

Die regel is op mij in ieder geval niet van toepassing. Maar ik verlies erbij wel eens uit het oog om een ander in zijn/haar waarde te laten.

16. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Hey girls,

Nou, die werkdag viel me niet tegen na zo'n zware nacht. Wel een druk dagje gehad, want er waren drie mensen zo zwaar gezakt voor hun toetsen dat ze geen herkansing meer konden krijgen. Dus dat betekende dat ik met ze in gesprek moest en afscheid moest nemen. Verder nog een coaching gedaan en veel regelwerk. Ach ja, moet ook allemaal gebeuren. Met Ronja gaat het vandaag gelukkig weer een stukje beter. Geen echte koorts meer en nog wel diarree, maar minder vaak. Ze ligt nu ook weer lekker te slapen. Hoop op een goede nacht!

Iemand vroeg mij of de sauna niet slecht was als je zwanger bent. Dat geldt wel voor de eerste drie maanden, dan moet je er heel erg voor oppassen dat je lichaamstemperatuur niet te veel oploopt. Verder moet je wel in de gaten houden dat je er niet te lang achter elkaar ingaat, tien minuten ipv een kwartier. Maar dat vind ik niet erg, lekker ontspannen gaat dan ook wel lukken!

@Lenny: beterschap meid!

17. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @31december: wat heerlijk dat je kamertje af is en dat je vader zoveel geduld heeft ;)

18. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

wat is het stil hier....

Ik zal dan wat leven in de brouwerij brengen (heb vanaf pagina 229 terug gelezen)

@debski: erg balen van die commode maar ik denk idd dat je zo langzamerhand wel moet uitkijken naar iets anders en dat je deze maar meot vergeten. wat een vage man trouwens, als je het niet wilt verkopen plaats dan ook geen advertentie of zeg gelijk van joh, ik zie van de verkoop af. Ik hoop dat je erg gauw een andere kan vinden en je de babykamer kan afmaken. wat een gedoe zeg

nou dat was mijn poging tot het reageren op iedereen..heb weer lekker ruzie met lennart(kutkind af en toe) en krijg nu serieus harde buiken van dat gedonder dus ik ga maar slapen en hij kan de schijt krijgen.

19. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    ellenore: hahahah...dit wordt eng met die mannen van ons... die van mij vindt curling ook leuk...nou vraag ik je... wat is daar nu leuk aan? Ben trouwens wel heerlijk in slaap gevallen met dat saaie snooker op de achtergrond... haahhh..slaapverwekkend zeg! basisschool was leuk, heb er een goed gevoel over...waarschijnlijk wordt dit de school waar hij in september naar toe gaat....echt een gek idee hoor! hij wordt zo groot!
    jij ook al zo'n streber in het poetsen..hier moet het ook echt schoon... dom he? morgen is het weer vies...en een keukentje! leuk he? kris heeft voor sinterklaas de ikea keuken met toebehoren gekregen.. hier wordt ook heel wat koffie gezet voor ons...;)

kart: o,..nee, nog zo'n snooker gek? wat is dat toch met die mannen? die van mij kijkt nu zelfs de herhaling van gisteren....dodelijk saai.....

micha: ik zal de lijst nog even opzoeken en mezelf er tussen proppen....;) en de zoogcompressen ik heb de katoenen, uitwasbare van avent. Ideaal! gewoon op 90 graden en hup de bh weer in...;) harde buiken..tja, ik wist het gewoon....bij mijn eerste kreeg ik ze pas een paar dagen voor de bevalling... je herkent ze wel!

anneke: oei wat een zware nacht voor jullie zeg! hopelijk knapt ronja snel weer op! niets aan als je kleine meiske zo ziek is! Wij vonden sonja ook maar raar! ze wilde nu al haar kleintjes en spullen ophalen en bij hem intrekken... dat kan toch niet zo snel? ik bedoel verliefd worden is tot daar aan toe, maar je hele leven direct omgooien met je kids voor iemand die je net kent?..de andere dames houden het wat op een gezonde afstand.vind ik! en yvonne had ik ergens wel verwacht....ze was zo stil! ik vond haar wel erg lief en inderdaad wel een goede partij voor hem...maargoed..

31 dec: wat heerlijk dat het kamertje nu af is en dat je blij ermee bent! nu lekker iedere avond even dromen in het kamertjes....kleertjes door de handen laten gaan..heerlijk vind ik dat..;) luierdoosje...mmm..geen idee! ik heb die gele van zwitsal staan...

lennylenn: beterschap meis! knapt het al wel iets op?

suenne: fijn dat het weer uit de wereld is meid! vind je spreuk erg mooi en ben het er erg mee eens... hoe is het met je dikke pootjes? al iets afgezakt? Ik deed vandaag mijn sokken uit na mijn lange werkdag en het leek of ik ze nog aan had...mmm...dus toch al wel vocht...

anneke: oe jee...slechtnieuwsgesprekken dus....niet echt mijn hobby...maar ja...het hoort erbij he? en fijn dat ronja weer wat opknapt...waarschijnlijk toch een buikgriepje? aangezien het redelijk snel lijkt op te knappen?

zo..hier lekker met de beentjes omhoog, dekentje over en lekker op de laptop!..vandaag lekker gewerkt en morgen al weer een dagje vrij...erg fijn!manlief is lang niet fit, dus die wil ook wel vroeg naar bed...heerlijk! ik wil meestal al wel om 21 uur naar bed, maar manlief haalt me dan over om te blijven zitten...kris was om 6 uur al wakker vanochtend, dus ben het eigenlijk wel zat! kleine mannetje is echt megaactief in mijn buik! alles beweegt...kan me dat helemaal niet herinneren van mijn vorige zw...maargoed, misschien vergeet je dat ook wel weer?

nou meiden, lekker slapen voor straks en tot morgen!

20. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    he wat irritant! lekker in zijn eigen sop gaar laten koken!!!

Deel Deze Pagina