ik geloof dat ik voor mijn beurt heb gesproken dat het opknapte... de temperatuur is weer wat hoger, de poepbroeken wisselen elkaar af en Ronja heeft ook al een paar keer overgegeven, de arme kleine meid. Ik had haar al in haar bedje gelegd, maar ze begon al snel om papa te roepen... ze wilde eruit. Lastig, want papa is aan het werk. @Lenny: mannen, je zou ze soms ook achter het behang plakken. Doe lekker rustig aan meid! @Inge: slecht nieuws gesprekken zijn inderdaad niet de leukste... het hangt wel een beetje af van de situatie... en het is wel echt zo dat hoe vaker je het doet, hoe gemakkelijker het wordt.
Hey meiden!! @Lenny, ohjee wat heeft hij gedaan?? Afstand houden klinkt als een slim plan . Hoe voel jij je nu?? @Anneke, oei zeg, wat een nacht heb jij gehad! En dan ook nog exit gesprekken..bah bah. Gelukkig heb jij je er goed doorheen geworsteld. Zonder moeite begrijp ik. Fijn dat Ronja zich weer wat beter voelt. @31 dec. Graag gedaan hoor, die codes! Leuk idee voor je zus! Fijn dat het kamertje eindelijk klaar is! Ik zag een tissue doos bij de action staan, maar dat lijkt me niet handig voor luierdoekjes bedenk ik me net Tja, wij hebben ook die van zwitsal staan..Etos heeft hem in het wit. Misschien een idee om hem zelf te beplakken/behangen/kaften? Hoe je het ook wilt noemen Nou meiden, ik heb me vandaag een ongeluk gelachen. Ik was in de action op zoek naar een kraammatras welke ze zouden moeten hebben, maar kon deze niet vinden. Toen kwam ik langs hele goedkope onderbroeken en bedacht me dat ik nog wat grote moest hebben voor de kraamperiode. Dus ik 7 stuks meegenomen, kom ik thuis..... WAT ERG!!!! Zo ontzettend groot!! Mijn hele buik past er in hahahaha. Oh het is echt schandalig, maar goed ik heb ze nu eenmaal, dus zal ik ze gebruiken ook! hihi Verder een drukke dag gehad. Boodschappen voor de verjaardagen in het weekend en onze nieuwe vitrages gehaald (gewoon in de baas zijn tijd ). Verder vertelde mijn lievelings collega dat hij per 1 maart stopt bij onze firma..daar gaat mijn maatje Echt balen. Gelukkig hebben we nog 3 dagen om heel veel bij te kletsen. Nou liefjes, ik vertrek morgen met Chris naar Dokkum en daarna Barneveld. Het zal even stil worden van mijn kant. Doe geen gekke dingen, niet spontaan bevallen en niet teveel harde buiken krijgen! Spreek jullie komend weekend weer! Dikke knuffel, liefs Ellenore
@Inge, serieus??? Hij ook al aan de curling?? Pff wahahaha wat een rare wezens toch! Hier staat trouwens tot midden in de nacht American Football op. Ook iets om bij in slaap te vallen. Wat fijn dat je de juiste school hebt gevonden! Goh, ik moet er nog niet aan denken hoor. Dus lekker vroeg het bedje in, hmmmm lekker zeg. Ik ga vandaag ook erg vroeg. @Anneke, ai wat sneu voor de kleine meid! Hopelijk wordt ze snel beter door een hoop liefde en knuffels! Tot gauw moppies!!!
@Ellenore: klinkt erg sexy die onderbroeken!!!!!!!!!! Ronja wil nog steeds niet slapen en is echt nog niet fit! Dit wordt weer zo'n nacht vrees ik... gelukkig is Frank zo thuis!
hey allemaal, net alles snel bijgelezen! Hier heel druk met het huis en alles nog steeds! Beterschap voor alle zieken! En iedereen veel plezier met alle voorbereidingen enzo.. ik ga lekker mijn bed opzoeken!
Goedenavond iedereen. Wat een lange dag zeg, eerst werken. Daarna de bus net missen, wachten om vervolgens in een lange file te staan. Even snel eten en hop naar het ziekenhuis voor de voorlichting. Tja en toen ontdekte ik dat ik er eigenlijk niet zo relax onder ben als dat ik van mijzelf dacht. Als kind (22 jaar geleden) ben ik ooit geopereerd in hetzelfde ziekenhuis als waar ik nu loop. Doordat ik als enig kind op de afdeling lag waren ze niet zo ingesteld op kinderen. Ik kreeg een infuus voor volwassenen en deze zat tegen het bot in mijn elleboog. Hiermee was mijn angst voor prikken en ziekenhuizen geboren. Ik heb jarenlang ziekenhuizen vermeden, als ik ook maar een beetje niet op bezoek hoefde deed ik het niet. Toen ik echter 3 jaar geleden zelf ziek werd en verschillende, soms nogal vervelende, onderzoeken kreeg, heb ik mij stukje bij beetje over bepaalde angsten heen gezet. Jullie moesten eens weten hoe trots ik was toen ik alleen bloed durfde te laten prikken. Maar tot nu toe heb ik nooit meer echt in het ziekenhuis gelegen, gelukkig. Toen ik daarnet bij de voorlichting zat en de foto zag van de bevallingskamer kreeg ik hetzelfde benauwde gevoel als wat ik vroeger had wanneer ik bij iemand in het ziekenhuis op bezoek ging. Ik ben hier eigenlijk best van geschrokken. Ik heb ook gelijk gevraagd of het mogelijk is om een rondleiding te krijgen op de afdeling ter voorbereiding. Dit is gelukkig mogelijk. Ze begreep ook heel goed dat ik ernaar vroeg en vond het ook verstandig om te doen. Pffff. Ik had deze reactie gewoon niet van mijzelf verwacht. Ik ben zo makkelijk geworden in het bezoeken van het ziekenhuis, bloed laten prikken. En zelfs die vervelende onderzoeken ga ik tegemoed, okee het is niet leuk, maar ik zet mij er overheen. Het komt gewoon allemaal erg dichtbij. Vroeger riep ik altijd dat ik thuis zou willen bevallen, door mijn angst voor ziekenhuizen. Nu heb ik niet eens de keuze gekregen, omdat ik een medische indicatie heb. En ik vond het prima, nee ik vind het prima. Het komt ook wel goed allemaal, maar ik moet er gewoon even rust in vinden. Komt goed hoor, ik moest het gewoon even kwijt. (Met een beetje traantjes. Ach, zoveel huilbuien heb ik nog niet gehad tijdens mijn zwangerschap, dus zo erg is dat ook weer niet)
@Micha: wat rot voor je meid dat je zo'n vervelend gevoel hebt bij het ziekenhuis. Wel heel goed dat je nu alvast weet dat je dat moet overwinnen, dan kun je inderdaad die rondleiding doen enzo. Veel succes met het vinden van je rust! Hier hebben we opnieuw een onrustige nacht gehad, Ronja was deze nacht maar drie keer wakker, maar de tweede keer was wel een hysterische huilbui van ruim een half uur. Gelukkig kon Frank haar uiteindelijk kalmeren, het arme kindje, echt met van die hele hoge uithalen. Ben nu wel echt moe hoor, maar toch heb ik zeker nog twee keer zoveel geslapen als de vorige nacht, dus het lijkt erop dat we wel de goede kant opgaan. Alleen heb ik nu het gevoel dat ik zelf ook wat ziek ga worden. Last van mijn keel en hoesten en ik ben ook wel behoorlijk warm. Het zal toch niet? Ik wil donderdag lekker kunnen genieten van mijn sauna dagje! Meiden: fijne dag weer, Ellenore veel plezier op je training!
Ik ga proberen in 3 delen het kamertje te laten zien... alleen het gordijntje moet nog hangen en naast de raam komen de twee mandjes met de beertjes erin te hangen die nu nog op het schapje staan bij de commode. Dan nog een stoel en dan ben ik echt helemaal klaar. Zoals jullie zien moeten ook de deuren nog in de kast... ze waren vergeten de scharnieren te leveren......
31 dec Wat een prachtig kamertje zeg!! Als ik dat zie wil ik het ook af hebben Pfff ben al van vanochtend bezig met poetsen maar heb eigenlijk helemaal geen zin maar ja moet er toch een keer van komen... en het was echt weer ff nodig! Vandaag beneden, morgen of overmorgen boven denk ik. Nou dan ga ik maar es gauw verder doen want op internet is niet veel te doen zie ik Tot straks of morgen weer!
goeie morgen meiden, lekker aan het kletsen allemaal?!?! ik heb ook even tijd gevonden om te reageren gisteren is Dean niet gaan slapen althans tussen de middag dat was voor mij wel even vermoeiend maar goed we hebben het overleefd... @flotsje ik heb nog steeds zoon vervelend pijn in mijn lies maar kan het nog niet verklaren...hoe is het bij jou?! @boerzoektvrouw meiden ik heb het even gekeken een stukje maar vind het niet zo intressant @inge jammer he dat de weekeinde altijd zo snel voorbij gaan...ik vind het heerlijk als sander thuis is... @ellenore ooow wat jammer dat je hebt verloren met het spelletje... mooi zijn ze he de granny pannies hahahaha ik heb ze ook hoor ze zijn spuuglelijk maar als je eenmaal bent bevallen is het even heerlijk wat balen dat je leukste collega weg gaat zeg... @sport op tv gelukkig is sander niet van dat soort programma`s het enige wat er bij ons opstaat is voetbal...maar dat vind ik zelf ook leuk om te kijken @onzeleeftijden jeetje meiden volgens mij is bijna iedereen al 30 of word het bijna...dan heb ik nog even te gaan hahaha word in mei pas 26 @anneke ooow meid wat een erge nacht zeg...hoop dat ronja zich vandaag beter voelt...gelukkig viel je werkdag mee na zoon korte nacht..en slechtnieuwsgesprekken zijn nooit leuk om te voeren... ik lees net dat je weer zoon nacht hebt gehad...wat erg zeg hou je het allemaal vol?!zielig he als je kindje zo erg moet huilen... @31december dank u voor het compliment en waar je zoon doosje kan vinden ik heb echt geen idee...ik heb gewoon een gele van zwitsal staan... sorry hier geen optimel codes voor je!! heerlijk dat het kamertje af is...en het is echt mooi geworden @lennylenn hoe voel je je vandaag? leuk he mannen je kan niet met en niet zonder hahaha is het inmiddels weer bekoeld!? @micha jeetje meid wat vervelend dat je zoon ervaring hebt gehad toen je klein was...en tuurlijk kan je een rondleiding krijgen op de kraamafdeling of hoe het ook mag heten..heb ik ook gedaan hoor @debski hahaha ook aan de schoonmaak?! ik heb het ook hoor me hele keuken vandaag gedaan en gisteren de badkamer...leuk zeg nesteldrang...daarbij heb ik ook nog me ramen staan zemen maar goed we kunnen weer naar buiten kijken en kast van je baby is ook zo goed als klaar moet alleen nog 3 truitjes halen en dan zijn alle setjes weer compleet... @allen hoe gaan jullie dat straks doen als jullie in het ziekenhuis zijn bevallen en naar huis moeten?!!?wat trek je je kindje aan?!ik ben het jasje wat dean aan had toen die naar huis ging kwijt...(zoals wel meer kleren) maar ja dean is natuurlijk een maand eerder geboren!! ik ga mijn kind troosten (viel met zijn kin precies op de tafel) ik schrik me elke keer rot als hij bij de tafel valt want toen hij ongeveer 9 maanden was is die gevallen en had die precies een gat in zijn hoofd bij zijn wenkbrauw...(kwam ook door de tafel) tot vanmiddag meiden..vanavond gaan we naar de kapper
hoihoi, over ziekenhuizen gesproken, heb vandaag mijn vader weggebracht en zowat de hele dag erbij gezeten. hij wordt morgen geopereerd, een open hart operatie.. ik hoop dat alles goed gaat! wat doen we het kindje aan? gewoon een leuk setje kleertjes.. binnenkort maar eens wat inpakken ik denk dat ik de jongste mama hier ben, ik ben 23 fijne avond!!
@31decembergestopt: wat een prachtig kamertje, heel mooi! @Ellentje: ik denk dat bzv ook pas leuk is als je het vanaf het begin volgt, dus vanaf de oproep... probeer het anders volgend jaar nog maar eens. Wij hebben het jasje van Ronja van vorig jaar nog wel, die is heel schattig groen met wit met Nijntje, je kent m vast wel, van de Prenatal. En ik ga een setje bestellen van een broekje en bedrukt shirtje bij Rainbow babies. Met naam erop. Zal binnenkort eens gaan kijken. @Kart: er moet toch iemand de jongste zijn he? En ook iemand de oudste, ik denk dat ik dat ben met 32... Het lijkt weer wat beter te gaan met Ronja. De koorts is weg, ze hoest nog wel en heeft wat meer poepluiers, maar niet meer zo als gisteren. De hoest is ook minder erg dan gisteren, ze geeft ook niet meer over. Ik hoop zo dat we weer een normale nacht krijgen. Ik ben namelijk best moe, vooral ook omdat ik zelf nu ook flink verkouden begin te worden. Nou ja, nog een dagje werken en dan heb ik een superlang weekend en donderdag lekker stomen in de sauna.
anneke: a goss.. ronja heeft het echt flink te pakken... ook ors in huis? daar knappen ze ook vaak snel weer van op! En inderdaad....slechtnieuwsgesprekken behoren ook met enige regelmaat tot mijn taken pakket...zie er altijd wel tegen op, maar als ik eenmaal begin te praten voelt het o.k. als je het maar kan onderbouwen he? ellenore: hahaah echte tenten dus!!hihihi..ik heb de zw-onderbroeken van de HEMA...zijn ook echt gigantisch! maar het zit heerlijk hoor! veel plezier in Dokkum...je komt weer aardig mijn kant op.. gek idee! en tot het weekend dan maar weer.. hahaha...ja hoor curling...en nu trouwens weer een belgische oorlogsdocu...ook favo! micha: wat sneu voor je dat je zo'n benauwd gevoel kreeg in het zkh... en wat goed dat je hebt gevraagt om extra rondleidingen en voorbereiding! da's toch al het halve werk denk ik hoor! dan beval je straks vast beter! laat je tranen maar even lekker gaan hoor! angst is ook heel vervelend...fijn dat je serieus genomen werd door het personeel, dat is ook erg belangrijk! anneke: oei...weer een pittige nacht dus...baggerslecht voor je eigen weerstand he?....avondje heel vroeg naar bed wil nog wel eens helpen! 31 dec: wat een supermooi kamertjes zeg! zo mooi strak en wat klassiek als combi! echt super! heerlijk dat het bijna af is he? debski: uitgepoetst inmiddels?.. ellentje: wij hebben een jasje voor de kleine en een zak voor in de maxicosie...en zelfs nog een fleecedekentje voor het geval dat.... ach jakkes, dean erg veel pijn? ze kunnen soms ook zo naar vallen he? kart: heftig! een open hart operatie is niet niets zeg! en inderdaad je bent denk ik één van de jongsten?.. ikzelf word in april 30...maargoed, dit is natuurlijk al mijn tweede....bij de eerste was ik 26 jaar.. hier vandaag lekker een dagje vrij..was zo moe! uiteindelijk dan ook niet veel gedaan...wat was weggewerkt en boodschappen gedaan..verder het kraampakket opgehaald...moest ook maar eens gebeuren! daarna van d edoos van het kraampakket een auto geknutseld samen met Kris...hij was zo trots! de auto staat nu naast zijn bed...hihih,,...schattig he? nou meiden, morgen weer aan het werk...manlief is dan lekker een dagje vrij samen met kris.. liefs!
Anneke, jij bent echt niet de oudste hoor... ik word zondag 37... dus denk dat ik de oudste ben, helaas hahaahhahahah... Kart spannend hoor zo'n operatie, maar komt vast goed. Micha, das niet niks als je je zo beroerd gaat voelen in een ziekenhuis... sterkte. 31december... strak kamertje hoor... super mooi. Anneke.. hoop dat ze snel weer opknapt. Ik ga ook in het ziekenhuis bevallen en denk dat ik gewoon een makkelijk zittend pakje aantrek bij mijn dochter. Heb ook een winterzak in mijn maxicosi, dus .... lekker warm. Ik vind het trouwens nu wel zwaar op mijn werk hoor... voel me helemaal niet meer zo lekker. Mijn ribben aan de linkerkant doen echt zeer en zijn echt helemaal beurs. Verder heb ik ook last in mijn liezen en voel ik mijn kindje echt vaak op mijn blaas drukken. Het lijkt dus wel alsof ze nog steeds ingedaald ligt. Nog 8 dagen werken... en dan VERLOF>>
@Inge: lekker dagje vrij vandaag dus, heerlijk. Geniet ervan met zijn tweetjes! @Mamaantje: jippie, eindelijk iemand die ouder is dan ik. Ga je zondag ook wat leuks doen voor je verjaardag of heb je daar geen zin in, nu je je niet optimaal voelt? Nog 8 daagjes werken klinkt als goed te overzien. Hoe zijn ze verveeld over de komende weken? Mijn verkoudheid zet aardig door, heb weinig stem en flinke koppijn. Lastig, moet vandaag twee presentaties geven en een beoordelingsgesprek voeren. Maar even kijken hoe we dat gaan oplossen. Ronja lijkt weer aardig fit. Ze heeft geen koorts meer, gisteren de hele dag ook niet gehad en haar poepluiers zijn ongeveer teruggegaan naar de helft van de voorgaande dagen. Dus vandaag mag ze weer naar de kinderopvang. Helaas betekent het niet dat we een goede nacht hebben gehad. Mevrouw is geloof ik helemaal uit haar ritme. Die wordt vrolijk wakker om een uur en om kwart over drie met gebabbel en wil spelen en doen. De eerste keer sliep ze nog weer door met een half flesje dreumesmelk, maar de tweede keer heeft ze het spelen gewoon ruim een half uur vol gehouden... Niet tof! Hopelijk gaat ze langzaam weer richting een normaal ritme... en anders ach, na vandaag heb ik gelukkig toch weekend. Iedereen weer een prettige dag gewenst!!!