Wat leuk om de leeftijden even te lezen, ik zit er geloof ik net tussenin met 28 jaartjes jong en ik was 24 bij mijn zoontje. Vandaag weer naar de osteopaat geweest, was wel weer lekker even ontspannen! Ik ga nog even snel wat eten want over een uurtje komt mijn mannetje thuis en moeten we naar de optometrist om zijn ogen te laten nakijken. Tot strakjes dames!!
ik kwam ff vertellen dat alles goed is gegaan bij m'n vaders operatie.. hij is nu aan het bijkomen van alles en we mogen vanavond er fftjes bij... was een raar dagje zo, wachten tot de telefoon gaat en hoe het is.. hopen dat hij gauw opknapt! daarna heb ik controle, gaan we de geboorte bespreken.. hoe dat ongeveer gaat, wanneer moet je bellen etc. vriendlief gaat mee.8) kuss fijne avond
@Kart: wat goed dat je vader de operatie goed heeft doorstaan. Hoe ging je controle? Mijn verkoudheid is nog steeds alom tegenwoordig. Zeer irritant. De eerste presentatie op mijn werk heb ik kunnen overdragen naar een collega die ik aan het inwerken ben, zodat hij kon oefenen. De tweede afgezegd en de beoordeling ging goed. Tegen die tijd functioneerde mijn stem weer redelijk. Het was wel een pittig gesprek, want ik was niet heel tevreden over een aantal punten in zijn functioneren en hij is wel van de pittige discussie. Uiteindelijik was hij wel heel positief en snapte hij ook wel waar de punten vandaan kwamen die ik hem meegaf. Oftewel: dat had niet veel beter uit kunnen pakken. Vanavond maar even lekker warm in bad, dat is altijd wel goed voor een verkoudheid. Vroeg naar bed en hopen op een goede nacht. Ronja had vandaag weer een goede dag bij de kinderopvang, dus ik heb echt goede hoop. En dan morgen lekker dagje sauna!!!
hoooi lieve meiden, hoe is jullie dag geweest vandaag?! hier opzich wel goed...even naar mijn werk geweest moest gewoon werken nu nog 3x en dan begint mijn verlof heerlijk heb er zin in dean heeft vanmiddag heerlijk van 12 tot 2 geslapen en daarna zijn we boodschapjes gaan doen en heeft hij gezellig met zijn buurjongentje gespeeld...(schelen precies 3 maanden) en heb ik net even op internet geshopt heb een mutsje besteld met de naam erop..kan hij gelijk op als die geboren is... begin nou toch wel steeds nieuwsgieriger te worden naar ons mannetje...mag eigenlijk wel komen nee laat hem nog maar lekker die 7 weken zitten word hij groot en sterk van... @kart hoe is het met je vader gegaan vandaag!? ooow ik lees nu dat het goed is gegaan met je vader..gelukkig maar hoop ook dat hij snel opknapt... en ik was ook 23 hoor toen ik dean kreeg...en straks 25 bij nummer 2 en dan stopt het hahaha @anneke ja dat jasje ken ik wel ja...ik heb net op marktplaats gekeken voor een jasje heb een hele leuke gezien van lief! heb gezocht op nieuwe jasjes en toen vond ik deze...nu afwachten of er gereageerd word... gelukkig gaat het met ronja een stuk beter...en hoop ik dat je een betere nacht had als die wij hebben gehad...dean was om 11 uur half 3 en 6 uur weer wakker...dus heb hem maar tussen ons in gelegd maar je slaapt dan een stuk minder lekker vind ik en morgen lekker naar de sauna geniet er van meis...en geniet ook een beetje voor mij @inge ja soms kunnen ze echt hard vallen ja..en zeker als die bij die tafel gebeurt hou ik mijn hart echt vast!!! wat ben jij trouwens creatief...ik heb dat echt niet hoor het zit allemaal wel in mijn hoofd hoe ik het wil doen alleen het komt niet uit mijn handen.. maar wel super dat hij er zo trots op is en naast zijn bed heeft staan... @mamaantje ooow lekker hoor nog 8 dagen nog even volhouden en het word idd ook best zwaar hoor... zo meiden waar blijft het gekwebbel!??!had maar 1 pagina bij te lezen hahahaha nou sander en ik gaan weer even verder met voetbal kijken..utrecht staat gelijk tegen vvv venlo...misschien nog tot vanavond en anders tot morgen!!!
mamaantje: zwaar wordt het nu he?.. ik herken helemaal wat je omschrijft...net of is je rib aan één kant gekneusd...goed op jezelf passen hoor! en lekker nog 8 dagen werken, dat schiet mooi op! Ik nog 3,5 week... ben ook aan het aftellen! anneke: oe niet ziek worden hoor! Hopelijk valt het mee... en jammer dat ronja nu dag en nacht lijkt om te draaien...hopelijk pakt ze snel haar normale ritme weer op en komen jullie weer wat bij! heb je het wat vol kunnen houden op je werk? debski: mmm..even ontspannen bij een osteopaat! ik droom de hele tijd over sauna's, zwembaden en massages...wat zou mijn brein daar nu mee bedoelen? hhahaha... kart: spannend dagje dus inderdaad voor jou! fijn dat je vader goed uit zijn operatie is gekomen! nu maar snel weer opknappen! anneke: klinkt als een goede werkdag en hopelijk is ronja lekker moe geworden bij de kinderopvang! dan slaapt ze vast lekker! ellentje: nog drie dagen werken dus! heerlijk zeg...da's echt bijna!!! en een mutsje met de naam..lief!! en crea, ik? ach valt mee hoor.... vind het gewoon heel leuk om met hem te knutselen...de auto staat nu weer naast zijn bed...hahah..schattig he?... en inderdaad, rustig geweest hier! maar 1 pagina! da's niets voor ons...hahah..maargoed, we zijn blijkbaar allemaal druk geweest... ik heb in elk geval weer een drukke dag op het werk gehad. Wel weer een tevreden gevoel zoveel werk weggewerkt te hebben... zo lang zamerhand beginnen mijn vervangers er aardig in te komen! wel een fijn gevoel...tot nu toe vinden ze het ook leuk, da's mooi meegenomen! nu lekker even gtst kijken en verder niets! ben er moe van! las in mijn dagboekje van mijn vorige zwangerschap dat ik de vorige keer nu met verlof ging! 7 weken van te voren dus...luxe! maargoed, nu ben ik na die tijd veel langer vrij...da's ook wel weer heel erg lekker... nou, misschien tot zo?..liefs!
Hallo lieve dames, Ik wil even laten weten dat ik nog leef Hihihihihi. Ik heb het wel erg druk dus vandaar dat ik er even niet ben. Ik probeer z.s.m. even te reageren op alles. Maar dan weten jullie dat er niets aan de hand is. Liefs Sjoelke
Er wordt inderdaad veel minder gekletst! kleding baby: Wij hebben een leuk setje gekocht met echt alles er op en er aan. Zelfs een jasje hebben we er bij gekregen van mijn ouders. Het ziekenhuis: Ik heb zelf ook wel een heel goed gevoel bij het ziekenhuis, dat scheelt. Het personeel wat ik tot nu toe tegen ben gekomen is ook echt heel lief voor mij, dus dat moet wel goed komen. Anneke: Fijn dat de kleine meid weer wat beter is, nou jij nog! Beterschap! Aftellen naar verlof: Nog 4 dagen werken. Ik kijk ook wel uit naar mijn verloftijd. Ik heb geen flauw idee waar ik werk na mijn verlof, maar ik maak mij daar ook helemaal niet druk om. Wie weet kan ik juist tijdens mijn verlof wel een vaste baan vinden. Vergat ik helemaal te vertellen, ik heb van mijn zus een speciaal armbandje gekregen die je helpt bij het borstvoeden. Zo weet je aan welke borst je aan moet leggen en hoe lang geleden de laatste voeding is. Ik had er nog nooit van gehoord, maar ik heb hem gelijk in mijn vluchttas gedaan. Ik ben vandaag gebeld door mijn mdl-arts (maag, darm lever), Ik mag eindelijk af gaan bouwen met de medicatie, na 7 weken. Heerlijk vanavond geen geklooi in bed, maar gewoon naar bed gaan. Ik hoop dat het goed gaat, want dan mag ik na 2 weken helemaal stoppen met de medicatie. Ik heb haar ook gevraagd hoe het gaat met borstvoeding, omdat er nog niet heel veel over bekend is in combinatie met mijn standaard medicatie. Ik mag borstvoeding geven, maar ik en mijn kleine meid moeten beiden gecontroleerd worden in hoeverre het medicijn in de melk komt en dus ook hoeveel zij binnen krijgt. Over 2 weken wordt ik gebeld door de verpleegkundige van de mdl-afdeling. Zij zal mij helemaal uitleggen wat het plan van aanpak is en afspraken met mij maken. Ik ben al blij dat ik het in ieder geval mag, want in mei was mij verteld dat het mag, maar ik begon mij opeens af te vragen of dat nog steeds zo was. Borstvoeding geven is iets wat ik echt al jaren wil. Toen ik mijn standaard medicatie voorgeschreven kreeg besefte ik mij dat ik borstvoeding waarschijnlijk uit mijn hoofd moest zetten. Ik heb het daar toendertijd best moeilijk mee gehad, maar ik wist het een plek te geven. Toen mij verteld werd dat ik het wel mocht heb ik echt met tranen in mijn ogen zitten luisteren, van blijdschap. Ik kan niet goed uitleggen waarom ik het zo graag wil, ik heb het gewoon altijd al gewild. Wat ik trouwens ook nog wilde vertellen is dat ze tijdens de voorlichting maandag ook vertelden over borstvoeding. De lactatiedeskundige was een groot, heel groot voorstander voor borstvoeding. Het is dat ik zelf graag borstvoeding wil geven, maar ik kan mij heel goed voorstellen dat mensen die bewust voor flesvoeding (denigrerend kunstvoeding genoemd op die avond) kiezen, zich tegen het hoofd gestoten voelen. Ik vind het belangrijk dat je een keuze maakt waar je zelf achter staat en je goed bij voelt. Ik weet dat mijn nichtje, een maand eerder uitgerekend dan ik, bewust voor flesvoeding kiest. Prima toch! Morgen mijn 3e dag op een rij vrij en vrijdag weer werken. Alleen een beetje jammer dat ik vandaag en morgen op tijd de deur uit moe(s)t omdat de auto naar de garage moest. De uitlaat viel er bijna onderuit. Gelukkig vallen de kosten mee. Ik heb vanochtend mijn fiets in de auto laten gooien en heb terug gefietst, het was niet ver weg... maar zo voelde het wel. Pfff dat was echt vermoeiend! Morgen lenen we de auto van de buren en ga ik samen met mijn man de auto ophalen. Welterusten!!!
Goedemorgen allemaal, Onze nacht was nog niet weer zoals die hoort te zijn. We hebben van half twee tot twee wakker gelegen omdat Ronja ook nu ze niet meer ziek is, wel graag even wil spelen midden in de nacht. Maar daarna ging ze gelukkig wel weer slapen. Denk dat het wel weer komt. En vandaag lekker bij komen in de sauna, das ook wel fijn. Ronja slaapt aankomende nacht bij mijn ouders, dus hoe het ook komt, wij hebben een nachtje rust. @Ellentje: wat is ook alweer de naam waar jullie voor gaan? Ik ben het tot mijn grote schande vergeten! Wel leuk een mutsje met naam. Ik zal mijn best doen ook voor jou te genieten! @Inge: Lekker aftellen naar je verlof dus! Ben ik nu ook mee bezig, nog 4,5 weken werken! Ik ben bang dat ik wel ziek aan het worden ben trouwens, voel me een beetje koortsig. Hopelijk zweet ik het er vandaag wat uit! @Sjoelke: goed om weer even wat van je te horen! @Micha: ik vind sowieso dat men hier in Nederland erg belerend is, inderdaad over borstvoeding en hoe je dat moet doen, maar eigenlijk over alles met kleine kindjes. Je moet toch zelf je weg erin vinden denk ik. Wel heel fijn voor je dat je waarschijnlijk gewoon borstvoeding kunt geven. Zeker als je dat altijd hebt gewild, is dat wel een heel goed gevoel!
goeie morgen meiden, hoe is het bij jullie!? hier gaat het opzich prima een lekkere nacht gehad..al hoewel toen ik wakker werd lag toch dean weer bij ons8) maar goed die hebben we terug gelegd in bed en heeft geslapen tot kwart voor 8 nu heeft dean de koekjes trommel ontdekt en ook hoe hij hem open moet maken en dat terwijl hij net een broodje heeft gegeten... @inge het was idd lekker rustig nu ook weer dus heb ik niet zoveel te reageren...maar ja vind het best crea van je hoor..en echt super dat hij weer naast zijn bed staat en het is zeker mooi meegenomen dat je vervangers het leuk vinden en er aardig inkomen... ik heb gisteren gehoord wie mij ging vervangen als ik met verlof ga..gelukkig is het iemand die al bijna 2 jaar bij ons op de afdeling werkt als leerling maar die krijgt over 2 weken zijn diploma...dus dat is wel goed geregeld @sjoelke gelukkig leef je nog en is er niets aan de hand @micha wat fijn meid dat je toch gewoon borstvoeding kan geven.. wij hebben ook heel bewust voor flesvoeding gekozen bij dean en gaan dat bij deze ook weer doen.. ik heb ook zoon hekel aan de garage..je moet altijd iets regelen om hem te brengen en hem weer op te halen en meestal schrik je je eigen kapot van wat het dan weer allemaal gaat kosten...gelukkig viel het bij jullie allemaal mee..en geniet van je vrije dag vandaag @anneke nou zeg weer zoon vervelende nacht...hoop dat je lekker kan ontspannen vandaag en dat je heerlijk kan slapen vannacht en het geeft niet hoor dat je zijn naam vergeten bent...die heb ik namelijk ook niet verteld omdat mijn zus hier ook op het forum zit hahaha @bellydancer welkom meid... @even echo...meiden ik heb een vraagje...ik heb sinds gisteren en vannacht van die rare dromen...de eerste keer droomde ik dat ze een echo gingen maken en dat ze er opeens achter kwamen dat de navelstreng een baan miste..en vannacht droomde ik dat ons mannetje geboren werd maar dat het helemaal niet goed met hem ging...iemand een idee wat het kan zijn?!want leuk is anders en dan nog even wat anders...waarom willen mensen op marktplaats altijd de hoofdprijs er voor hebben?!?!je wil er toch vanaf doe het dan voor een normale prijs zeg... nou tot vanmiddag denk ik
ooow ja en hier heb ik een buik foto heb ik vanmorgen gemaakt dus met 32 weken en 1 dag: Bekijk bijlage 123109
Hé Ellentje mooie buik hoor!! @ Ballydancer Welkom meid, je bent er nog net op tijd bij Hoe is jou zwangerschap tot nu toe verlopen? Pff wat ben ik moe vandaag zeg ... moest om half 4 eruit om te plassen zoals elke nacht maar heb 3 uur lang geen oog meer dicht gedaan! Zo vervelend!! Vandaag zou ik boven gaan poetsen maar kan me er gewoon niet toe zetten, zo moe ben ik ... maar goed ga toch maar es beginnen! Oh ja en dit weekend gaat mijn mannetje eindelijk de commode vermaken!! De commode op marktplaats is niets meer geworden, ook deze mensen besloten hem opeens te houden ... wel vreemd dat ik die mensen steeds moet treffen en niet zo netjes dat die man na 4 keer bellen van mijn kant niet eens zelf iets kon laten weten!!:x Maar goed ik ben echt blij dat het kamertje dan net nog af is voordat de kraamzorg komt kijken! Nou dames tot strakjes maar weer!
Ik dacht laat ik nou eindelijk eens een foto van mijn buik plaatsen, best grappig, als ik in de spiegel kijk denk ik telkens hij is echt groot, en dan zie ik mijn buik terug op de foto en dan denk ik: m, zo groot is het niet eens. Bellydancer: Welkom!!! Ellentje: De auto hebben we vanochtend opgehaald bij de garage, even de auto van de buren geleend. We hebben ook overlegd, want 16 april moet hij APK gekeurd worden. Eerst dacht ik, doe maar in begin april want dan weet ik zeker dat ik bevallen ben. Maar de vrouw raadde aan het eerder te doen en dan gewoon voor die dag vervangend vervoer te regelen. Bij de garage kostte het maar 15,- per dag, dus dat valt eigenlijk wel mee. Dan hebben we in ieder geval vervoer als het nodig is en daarna hebben we een auto die het zekerweten doet. Dat is ook wel een fijn idee. Nu midden in februari een afspraak gepland. De garage hebben we op aanraden van onze buurman, die weet iets meer van auto's dan wij. Het is een goede en niet al te dure garage, wat wil je nog meer? Wat betreft de dromen, ik heb gehoord dat het doodnormaal is dat je rare dromen hebt, zeker na week 30. Soms komen er bepaalde angsten naar voren in de dromen of dingen waar je je (onbewust) zorgen om maakt. Ik heb vannacht gedroomd dat we een jongetje kregen... en dat er heel veel mensen op bezoek kwamen die rookten, blegh! Gisteren werd ik al wakker met keelpijn, ik dacht dat het er aan lag dat we het rooster open hadden laten staan 's nachts. Maar vanochtend had ik bijna geen stem en loop ik een beetje te hoesten. Ik denk dat ik morgen maar even iets met de kinderen af ga spreken, zodat ik niet al te vaak mijn stem hoef te verheffen. Komt het verlof in zicht, ga ik kwakkelen, daar heb ik geen zin in hoor! Ik ben net even naar de winkels geweest om nog wat dingen te halen, bij de hema had ik allemaal actie producten: Voedingskussenhoes, sokjes en zo'n giga positieonderbroek (koffiefilter zou mijn man zeggen) die wel heeeeeel lekker zit, zeker als ik wat meer moet lopen of staan. Vandaag verder lekker een rustig dagje, ik denk dat ik maar wat op ga ruimen en schoonmaken. Ik heb wel zin om te doen. Tot later maar weer!
sjoelke: fijn om even wat van je te horen! doe maar rustig aan meid... reageren komt wel weer... micha: wat fijn dat bv gewoon lijkt te kunnen! en een goede voorlichting dus! ik hoop ook dat de bv bij mij weer net zo goed op gang komt als bij mijn eerste! ik vond het echt het mooiste wat ik heb meegemaakt...heel fijn! anneke: mmm..spelen midden in de nacht...niet echt een goed idee! hopelijk pakt ze het ritme nu weer op... en jullie zullen sowieso goed slapen, wat een heerlijk vooruitzicht na de sauna!! geniet ze! bellydancer: welkom! ellentje: klimt dean stiekem bij jullie in bed? wat een boefje zeg! en fijn gevoel dat je een goede vervanger hebt straks! maakt voor mij dat ik mijn werk in elk geval makkelijker los kan laten! en mooie buik! het schijnt dat je doordat de bevalling in zicht komt hele rare dromen kunt hebben..heeft waarschijnlijk allemaal te maken met je onderbewust zijn en onbewuste onzekerheden... debski: dat meen je niet! ze willen de commode dus ineens niet meer weg doen?...wat een mafkezen zeg! en fijn dat het kamertje toch af lijkt te komen voor dat de kraamzorg komt... micha: mooie bescheiden buik! en niet ziek worden nu hoor! klinkt goed en handig zo'n koffiefilter...hahaah...als het maar lekker zit he? hier vandaag een halve dag gewerkt...was klaar en dacht...mmm een dutje! dus lekker de middag alleen thuis geweest, aangezien kris bij het kdv was... volgende week en die week erop heb ik hele drukke weken, dan nog 1 rustig weekje en dan verlof!! whiehoe! nu lekker even bijkomen van het in bad en naar bedritueel van daarnet... liefs ingef
zooo daar ben ik dan ook weer en heb een heleboel te lezen en te reageren zo te zien. ik voel me eindelijk weer helemaal fit (heb nog wel een hoop te doen maar dat gaat vanavond echt niet meer gebeuren). ik ga maar eens even lezen en reageren. *heb jullie wel gemist hoor* @anneke: hoe was je dagje sauna? ik dacht ook altijd dat je er niet in mocht als je zwanger bent maar goed na jouw uitleg ben ik weer up to date. en hoe gaat het nu met Ronja? mischien lees ik dat straks nog want ik zit nu nog pas op pagina 232 te lezen en te reageren. @ingef: ja pffff stomme ruzies van ons..het zijn eingelijk niet eens ruzies maar meer irritaties van mijn kant uit dat ik dan even naar zn kop moet smijten en tussen de woordewisseling door maken we van die flauwe nergens op slaande grappen. deze keer ging het over zijn nalatigheid. hihihihi.. HIJ IS NAMELIJK NOG STEEDS NIET OPZOEK GEGAAN NAAR ZIJN PASPOORT VOOR DE ERKENNING! IK MAAK EM AF ALS HIJ DAT MORGEN NIET DOET. @ellenore: hij is erg nalatig (lees stukje hierboven) inmiddels ben ik alweer opgeknapt alleen zit ik nog steeds met de verkoudheid. het is echt niet normaal ik ben nu al zeker 2-3 maanden verkouden. ahahahahha heeeeerlijk zilke grote onderbroeken hoor! ze zien er niet uit dat is zo maar ze zitten wel erg lekker. wel jammer dat je collega er straks mee stopt, hopelijk kan je het ook goed vinden met de eerst volgende die wordt aangenomen. @Micha: o jee dat is niet zo fijn zo vlak voor de bevalling. wel goed van je dat je gevraagd heb of je er een rondleiding kunt krijgen, dan weet je iig een beetje wat je kan verwachten en is het niet compleet vreemd voor je. ik hoop dat je je tijdens je bevalling goed over je angst kunt heen zetten en er tjah..(genieten is ook niet het juiste woord) en dat je een mooie bevalling mag meemaken straks. @anneke: hihihih wat een leuek foto van Ronja! flinke meid hoor @31/12: WAUW wat een hele mooie kamer hebben jullie gemaakt zeg! end ie lamp!!!!! PRACHTIG!!!! het is echt een hele rustgevende kamer geworden. petje af meid hmm en zo een doosje...ik denk dat je dat beter op het internet kan zoeken en dan vooral bij die grote baby zaken kijken. @leeftijden:ik ben 25 jaar. ik was ik was 23 toen maddox geboren werd. en straks nog steeds 25 als ons meisje geboren wordt. @ellentje: owjee hoe is het met dean? niks ernstigs overgehouden na zijn val tegen de tafel aan hoop ik he, kindjes ook... @naar huis gaan na de bevalling: ik heb bij de zeeman zo een lekker dik berenpakje gevonden. dus dat trekt ze aan als we naar huis gaan en daaronder gewoon een broekje en een shirtje. @mamaantje: is ook niet zo gek he dat je je werk nu zwaar vind, lieverd je bent al ruim 30 weken zwanger!!!!! nog even volhouden en dan kun je lekekr thuis genieten van je vrije dagen en goed uitrusten. @anneke: gelukkig gaat het nu beter met Ronja. hoe gaat het met jou? lees dat jij ook een griepje te pakken had. en dat spelen snachts hahahaha ja leuk he ahummmm ik ken dat maar al te goed en als hij de volgende dag thuis blijft vind ik het nog niet eens zo erg want ik weet dan precies wanneer hij weer naar bed wilt maar op de creche is het een ander verhaal en slaap hij niet zo goed. drama als hij thuis is dan!!!! @kart: heel fijn dat je vaders operatie goed verlopen is. zal wel een enorme opluchting zijn he. is niet niks zo een hartoperatie. @bv/kv: het is idd een keuze die je echt zelf moet maken maar helaas wordt er tegenwoordig nog wel met een rare blik naar je gekeken als je voor kunstmatige voeding kiest. ik zelf ben bij maddi met bv begonnen maar hield dit niet lang vol, 2 maandjes. hij was een hongerige baby en ik kreeg hele erg tepelkloven van het voeden elke keer. ook omdat hij zoveel at moest ik er per nacht wel 8 keer uit en dat brak me op en werd zowat depressief ervan. toen ben ik ermee gestopt. bij deze wil ik het weer proberen te geven maar als het niet lukt zal ik ook weer overstappen op de fles. bv is erg gezond voor het kindje maar ik vind het ook erg belangrijk dat ik me goed voel en de kindjes en lenn alle aandacht kan geven die ze nodig hebben. @annke: liggen jullie er echt wakker van als Ronja aan het spelen is in bed? ik snap het wel hoor want ik heb dat ook wel eens maar sinds de laatste tijd laat ik em lekker zn gang gaan en ga pas kijken als hij huilt. zolang hij speelt laat ik hem want als ik ga kijken en dan weer wegga is het oorlog. hij valt zelf weer in slaap en soms is hij toch echt 3 kwartier ofzo aan het spelen. @bellydancer: hallo nieuwe maart mama! welkom hier bij de supergezellig kletsclub. gaat alles goed? hoe voel je je? @ellentje: die dromen zijn heel normaal..leuk is anders natuurlijk maar het schijnt dat veel zwangere vrouwen "last" hebben van zulke nare dromen waarin vooral er iets staat te gebeuren met het kindje. maak je geen zorgen je kindje komt gezond ter wereld. je wilt niet weten wat ik allemaal gedroomd heb toen ik zwnger was van Maddox. mooie buik trouwens hoor. groeit lekker! @debski: he bah wat jammer nou van die commode! komt de kraamzorg echt in het kamertje kijken? nee toch? ik weet het niet want ik heb nooit een intake aan huis gehad, altijd telefonisch. @micha: ook nog zo een mooie buik! ik moet ook maar weer eens een foto maken, is toch alweer 34 weken hier wat drukke dagen en zieke dagen achter de rug. Ik begin nou toch wel echt moe te worden zeg maar heb nog zoveel te doen!!! ik zeg elke dag wel dat ik het koffertje ga inpakken..pfff ik ben nog niet eens opzoek gegaan naar een koffertje. kamertje van maddi moet ik nog een klein deeltje afverven, plankje boven de commode moet nog gehangen worden, commode indelen, kortom nog een hoop en veel meer nu is het ook nog zo dat de eerste kies van maddox doorkomt en hij heeft er nogal last van. elke avond wordt hij huilend wakker (paar keer) dus voor het gemak leg ik hem dan bij ons in bed en smeer ik wat dentinox op het plekje. toch wel vermoeiend hoor maar goed, voor hem is het ook niet leuk natuurlijk. gisteren ook naar het cb. geweest. hij weegt precies 11 kilo en is 80,5 cm. dat is eingelijk wat klein voor zijn leeftijd en als hij zo "langzaam" blijft groeien of gewoon mijn bouw heeft dan mag hij niet veel meer aankomen in gewicht anders is hij weer te dik. zuuchhttttttttt. morgen naar de v.k. voor de standaard controle. ik denk dat de baby nu wel echt helemaal is ingedaald want jeee wat voel ik die steken goed zeg. moet ze soms echt even wegbijten!
@ Ingef Ja! Dat was dus al de 2e keer dat ik een bod deed op een commode die men ineens besloot te houden, vreemd hoor!! We gaan de oude commode van mijn zoontje gewoon smaller maken zodat ie toch op het kamertje past, zal iets minder mooi zijn maar ach die kleine meid krijgt over een paar jaar wel een nieuwe kamer! @ Lenny Volgens mij kijken ze wel even rond in huis hoor, tenminste wat ik me van de vorige keer kon herinneren. Ik wil ze sowieso ons bed laten zien omdat ik wil weten of het zo goed en hoog genoeg staat!
Hey meiden, Ik leef ook nog hoor Over leeftijden ik was 27 toen mijn oudste geboren werd, 28 toen de 2e geboren werd (maand voor mijn verjaardag geboren) en nu afhankelijk van wanneer uk geboren word 30 of 31 jaar
ja, ik zal nog even vertellen over het bezoek aan de vk. ijzer was helemaal prima, 7,2. en toen ze ging voelen zei ze dat hij idd al "in de goede positie" ligt. ik voel dan ook altijd de hardste schoppen boven aan en een hoop geschuif/gedraai... verder zei ze dat het voelde als een 33 wken zwangerschap. terwijl ik 31,4 ben.. over 2 weken krijg ik nog een echo dus kijken wat ze dan zeggen. het kan toch ook gewoon een groter kindje zijn? ben benieuwd wat ze zeggen.. en hij lag al best een eind naar benee met z'n koppie zei ze. verder gaat het goed met m'n vader, gister avond nog geweest, moest wel ff huilen.. ligt er zo'n grote stoere vent daar aan al die bedrading op de ic... maar hij mocht vandaag weer naar de zaal en ga hem morgen weer opzoeken!