maart mama's 2011 deel 3 -the day after.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door shenoby, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kartvelibaia

kartvelibaia Actief lid

8 mrt 2010
    392
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ellonore, Gefeliciteerd met je verjaardag... 30, dat valt nog mee toch:p met mijn vader gaat het goed, mag weinig doen de eerste 6 weken maar hij herstelt snel!

@ben de naam ff kwijt maar voor degene met laag ijzer, kiwi's zijn ook heel goed!

@lenny, hoe gaat het nou?

@anneke, we gaan dit weekend de laatste dingetjes kopen. moet alles ff opschrijven en dan lekker geld uitgeven:) we gaan ook op zoek naar een nieuw bankstel, en jij?

2. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @Kart: Ik ga vrijdag gezellig lunchen met een vriendinnetje en bijkletsen en ik denk nog een paar babyaankoopjes doen... zaterdag project gordijnen wassen en babyzwemmen met Ronja. Zondag Frank mentaal ondersteunen bij het in elkaar zetten van kast en commode. Al met al niet heel druk, maar zal wel voorbij vliegen! Jij dus ook al van de nesteldrang cq koopziekte... heb je al een bankstel in gedachten?

3. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    lin: wat vervelend voor je dat je zo weinig puf hebt meid! Maargoed, ze weten in elk geval wel waar het vandaan komt...hopelijk helpen de b12, foliumzuur en het ijzer! en inderdaad goed om om hulp te vragen! is niet makkelijk he? net als gas terug nemen trouwens...

lennylenn: wat doe je spannend meid! oefenweëën als in echt al om de zoveel minuten??...rustig aan doen hoor!! kleine moet nog even lekker warm blijven zitten..hoe is het nu?

anneke: je was inderdaad een van de weinigen aan het werk denk ik? ik heb thuis wat gedaan, maar niet veel.... hihihi zie het helemaal voor me hoe ronja naast je dribbelt...wat kunnen ze zinnig zijn he?.. scheeld weer voor je rug moet je maar denken..;) wij zijn het weekend lekker hier..dus wat aanrommelen en een bakkie bij vrienden... verder niet veel bijzonders denk ik...en jij?

kart: wat fijn dat je vader zo goed opknapt! wij hebben ook net een nieuwe bank besteld..zal nog een maand duren en dan hebben we hem...waarschijnlijk net voor de komst van de kleine!

zo, alles aan kant hier, kris op bed en wij even rust! lekker moment van de dag altijd de avond! morgen nog een drukke dag en naar de gyn, weer even lekker naar de kleine kijken! vanmiddag foto's gekeken met kris van hemzelf vlak voor en na de geboorte... hij snapt het allemaal al een stuk beter dan een paar maanden geleden.... bij de borstvoedingsfoto's kwamen de vragen..wat doe ik daar...zitten er gaatjes in jouw borst...grappig waar een mannetje van 3 allemaal al overnadenkt he? de baby mocht straks ook wel melk uit mijn borst! nou, da's mooi he? ben zo benieuwd hoe hij straks zal zijn als grote broer...hij is zo groot en tegelijkertijd nog zo klein he?

liefs!

4. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @Inge: het scheelt inderdaad voor mijn rug en het is ook zoooo schattig! Kris begrijpt al best veel he? Leuk is dat, ben ook benieuwd hoe hij het straks zal vinden, een klein broertje. Maar hij is er al wel echt mee bezig, dat is vast een goed teken! Leuk!
    Je weekend klinkt als relaxed. Dat hoop ik dat die van mij ook wordt. Morgenmiddag al vrij, dan de Ikea leegkopen en nog een keer naar de Wibra in de hoop dat ze aanvullen. Vrijdag komt een vriendinnetje hiernaartoe om samen in de stad te lunchen en bij te kletsen. Zaterdag moet Frank werken, dus dan ga ik in mijn eentje met Ronja babyzwemmen en even mijn bestelling halen bij de Hema. Dan hebben we inmiddels zo goed als alles in huis. Zondag proberen Frank niet voor de voeten te lopen terwijl hij de babykamer installeert... en eigenlijk wil ik 's middags wel even met de kleine meid naar Monkey Town, eigenlijk wilde ik dat vorige week al, maar toen kwamen haar dutjes ongelukkig uit. En tussendoor wil ik de gordijnen wassen en een begin maken met het wassen van alle babykleertjes. En dat zijn er nogal wat!

5. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Kort berichtje van mij: ingef: ja ze kwamen echt om de paar minuutjes de ene keer een enorme druk erbij pffff.
    Nu gaat het weer, lig rustig op bed samen met lenn tv te kijken alleen voelt mijn buik nog heel erg gespannen.

6. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    ja, volgens mij snapt kris al best veel, maar op andere gebieden is ie weer langzamer hoor...;) alle plasjes op het potje heeft meneertje nog niet altijd zin in...maargoed, dat hoeft ook niet!

jouw weekend klinkt nog best wel druk meis! maar wel lekker als je alles gedaan hebt wat je nog wilt! is frank een beetje een klusser? bij ons heeft mijn vader geholpen, die is toch net wat handiger dan mijn man... maargoed, ieder zo zijn kwaliteiten! manlief heeft net heel lief jip en janneke voorgelezen aan kris, is ook weer een goede kwaliteit! hahah..... monkey town...nog nooit geweest met kris...zit toch vlak bij het station? is dat zo'n ballenbak gebeuren? dat zou kris helemaal geweldig vinden..wie weet krijg ik manlief zo gek om mee te gaan...heeft echt een hekel aan drukke speeltuinachtige dingen...;)

7. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    jeetje! heftig zeg! nou, doe maar rustig aan meis...oefenen is goed, maar teveel is ook weer niet nodig he?..;)

8. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Haai moppies!!!

Allereerst iedereen dank voor de felicitaties. Ik zit te dollen hoor, zie niet echt op tegen de leeftijd :D. Voelde me wel behoorlijk jarig, ik ben compleet plat gebeld!

Anneke, je was niet de enige die aan het werk was vandaag. Ook ik heb me nog even nuttig gemaakt voor de baas. Ik denk wel dat dit mijn laatste werkdag was, de hartkloppingen zijn nog steeds niet weg en ik begin er hoofdpijn bij te krijgen. Dan maar 3 weken eerder met verlof (ziektewet), de gezondheid van de kleine gaat toch voor. 1 Van mijn longartsen zei zelfs, Sas, jij gaat maart niet halen! Schijnbaar zag ik er uit alsof het niet lang meer gaat duren. Nou dat zou ik echt niet willen!! Wat lief van Frank dat hij is wezen shoppen! Ik heb je Hema tip trouwens over genomen en gisteren ook even wat spullen besteld. Heerlijk dat webshoppen ;)

Micha, hoe was je dag vandaag? Heeft je tactiek geholpen? Vervelend als je je zo rot voelt he.

Ellentje, wat heerlijk dat je nu kunt kiezen uit 2 ziekenhuizen. Heb je al een idee welke je voorkeur heeft? En bij jou dus ook twijfels over de grootte van je kindje. Ben benieuwd wat er vrijdag uit komt :)

Debski, hoe ging de intake?? En wat fijn dat het kamertje af is!! Hij is prachtig! Die commode is wel cool zeg!

Shenoby, hi mop!! Dus je speelt het hoger, heel slim :) Ik hoop echt voor je dat het nu snel geregeld is. Wat een gedoe om steeds naar je schoonouders te moeten zeg. Toch een onhoudbare situatie zo.

Imsala, jeetje wat een secreet van een assistente zeg! En waarom mag ze de uitslag niet geven, het gaat om een ontsteking, niet om een nare ziekte toch? Ze mag toch ook zeggen als je een blaasontsteking hebt :(. Nou, je hebt je punt goed gemaakt! Ik zou het ook niet pikken. Hopelijk slaat de antibiotica snel aan en kun je gauw weer beter lopen.

Inge, ik moet morgen om 14:00 uur bij de gyn zijn. Als mijn bloeddruk dan nog te hoog is ga ik in de ziektewet. Ik kan wel stoer door blijven lopen, maar dat kan ten koste gaan van de kleine en/of mezelf. Dat willen we natuurlijk niet. Waarom ben jij nog naar kantoor geweest?? Je zou toch juist ff niks doen 8).. Wat een schatje, die zoon van jou zeg! Zoveel als hij al begrijpt!

Lennybabe!!! Natuurlijk ben ik niet in een hoekje gaan huilen hahaha. Het viel allemaal wel mee hoor! Wat een verhaal over die oefenweeën!! Ik wist niet dat Burger King een genezende werking had ;)
    3 Kraamhulpen???? Ik zou gillend gek worden joh! Tja, telefonische intake vind ik wel wat karig. Ik krijg nu al alle folders en lijsten voor de kraamhulp die ze moet bijhouden. Krijg jij die dan opgestuurd ofzo?

Lin, jeetje meid. Een draai poging lijkt me niet fijn! Ik hoop voor je dat de kleine uit zichzelf gaat draaien. En zulke lage waardes, wat raar zeg. Kan me voorstellen dat je energie level nogal laag is! Hulp vragen is moeilijk he, dat vind ik ook. Wel goed dat jij je moeder hebt gevraagd.

Sjoelke, ik heb die beha's meteen besteld! Wat een goeie tip!!

Kart, fijn dat je vader aan de betere hand is! Hopelijk is hij gauw weer de oude!

Nou, hier een drukke werkdag gehad. Weer heel veel hartkloppingen en hoofdpijn, dus ben benieuwd wat de gyn morgen gaat zeggen. Ik ben nu wel zover om de ziektewet in te gaan. Ik ben anders bang dat het niet goed gaat komen met de kleine.
    De komende twee dagen ben ik sowieso vrij, dus kan ik weer rustig aan doen.
    Vanavond lekker gezellig met mijn manneke op de bank. (Ik krijg nu zelfs een moorkop voor mijn neus gezet!!) Lekker zeg!!!
    Nou schattekes, ik spreek jullie snel weer!!

xxx

9. lennylenn

haaaaaaaiii :D

@ingef: hahahahah wat leuk dat kris het nu beter begrijpt allemaal! hihihihiii kleine slimmerd. en lief van hem dat hij toestemming geeft dat de baby straks ook melk uit de borst mag drinken. (een zorg minder :p)

@anneke: lekker druk weekendje straks voor jou, wel volgepland met allemaal leuke dingen. hier staat er niet veel op de agenda voor het weekend. zondag alleen de verjaardag van mijn nichtje, die wordt 3 vrijdag eindelijk de baby erkennen zaterdag niks.

@ellenore: gelukkig heb je een leuke verjaardag gehad en ben je niet in de voorraadkast gaan zitten huilen :D heb je nog leuke kadootjes gekregen? hihiihhii eten en drinken hebben altijd een genezende werking op mij:p ne joh na de b.king ben ik verder gestrompeld naar de creche met nog steeds dat nare gevoel. op de creche nog een half uur lopen kletsen met de juf want maddox zat nog fruit te eten en toen naar huis. thuis was het spitsuur toen en de oefenweeen waren wel weg maar heb nog wel een hele poos met een gespannen buik rondgelopen.
    ja de 3 kraamhulpen vond ik ook echt niet fijn!!!!! mij werd toen verteld dat het een drukke periode was (midden juli) dus een vaste kraamhulp zou het niet worden. baalde daar echt ontzettend van want moest ook elke keer uitleggen wat er moest gebeuren enz.
    wat betreft de folders en lijsten: folders: meid ik heb geen idee waar je het over heb
    lijst dat ze moet bijhouden: die nemen ze zelf mee bij het eerste bezoekje. nu weet ik niet precies hoe dat gaat want we blijven 5 dagen in het kraamhotel en thuis krijg ik nog 3 dagen 3 uur hulp.

let je wel goed op jezelf?!! als je het niet meer trekt gewoon optijd stoppen he! is toch veels te zwaar en vermoeiend om nu nog met zulke ongemakken koppig door te blijven werken. goed voor jezelf en natuurlijk ook voor de baby zorgen he!!!!

ik ga nu weer mijn bedje induiken, werd wakker van een enorme lege maag. straksjes heeft maddox zijn eerste keer schoolfoto's maken zo leuk! nou tot vanmiddag dames!!!

10. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!

@Lenny: wat een fijne tijd om even wakker te zijn had je gekozen. Maar wel lekker dat je er nog weer even in kon duiken. Heerlijk! Wat leuk de eerste keer schoolfoto van Maddox. Van Ronja zijn een paar maanden terug fotootjes gemaakt bij de kinderopvang. Ze was er helemaal van onder de indruk. Dat zie je op de foto ook wel, in plaats van een big smile echt een beetje een voorzichtig glimlachje. Wat fijn dat de oefenweeen wel weer goed wegtrokken. Wie weet ga je ook echt over twee/drie weken al bevallen! Nou, veilig bevallen zegt: hoe meer oefenweeen, hoe makkelijker de bevalling zal gaan. Dus dat is dan alweer een voordeel!

@Ellenore: goede service met je moorkop die voor je neus wordt gezet. Is de vrede thuis weer getekend? Dat is ook wel zo fijn, aangezien je je toch al niet helemaal goed voelt. Groot gelijk hoor dat je alvast vrij neemt. Je lichaam is nu wel heel duidelijk met signalen dat je rustig aan moet doen. Wat goed dat je zoveel smsjes hebt gehad. Het is altijd leuk om je jarig en geliefd te voelen! Handig he die webshop van de Hema? Ik kan zaterdag denk ik de spullen ophalen. De uitzetlijst is al bijna helemaal compleet. Heerlijk is dat.

@Inge: MonkeyTown zit vlakbij de C1000 aan de snekertrekweg, dat industrieterrein achter het station. Het is echt wel heel leuk voor jonge kinderen. Er zit inderdaad een ballenbak bij en allerlei klimdingen en een soort fietsspoor dat boven door de zaal gaat, veel klimrekken, een springkussen en noem maar op. Voor ouders inderdaad niet heel geweldig, maar voor kleintjes wel. Van Franks werk vierden ze daar Sinterklaas afgelopen jaar en ik vond het echt heel leuk om te zien hoe Ronja genoot. En het is redelijk gescheiden in leeftijdsgroepen, waardoor kleintjes ook niet omver worden gelopen door iets oudere kinderen! Als we straks beide verlof hebben, kunnen we misschien ook wel eens samen gaan met Ronja en Kris. Echt samen spelen kunnen ze natuurlijk niet, maar er zijn uiteraard veel andere kids en dan kunnen we wel samen koffiedrinken ;)
    Frank kan wel aardig klussen. Hij is wat van het uitstellen en werkt mij soms wat te secuur, waardoor het langer duurt, maar het wordt wel altijd mooi. En mijn vader wil ook altijd wel helpen, die is wat meer van het doorpakken. Samen lossen ze het altijd prima op! Kan niet wachten tot het kamertje klaar is! Maar je hebt gelijk hoor: Jip en Janneke leuk voorlezen is zeker ook een belangrijke kwaliteit.
    En die zindelijkheid bij Kris komt vanzelf. Dat hoeft toch ook nog niet perse op deze leeftijd? Ik heb wel eens gehoord dat jongetjes vaak wat later zindelijk zijn dan meisjes.

11. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Ik ben helemaal happy dat ik vandaag maar een half dagje training heb en daarna lekker kan Ikea'en. De laatste keer dat ik daar was, viel het me behoorlijk zwaar maar toen moesten we ook wel heel veel hebben. Nu zorg ik ook gewoon voor mijn rust. Op mijn werk heb ik nu ook wel bewust een stapje teruggedaan hoor.

Vanmorgen weer eens de weegschaal durven betreden. Ben nu 12,5 kilo aangekomen. Dat valt me nog niets tegen... hoor ook van alle kanten dat ik bij de vorige keer een voller gezicht had. Soms hoor ik het bezorgd, of het wel goed gaat en soms als compliment. Maar ik ben er alleen maar blij mee. Heb een enorme buik, dus die kleine zal vast wel goed groeien. En wat er bij mij niet aankomt, hoeft er ook niet af!

Nou meiden, tot eind middag of begin avond, een prettige dag allemaal!

12. 31 december 2008 gestopt

27 jul 2009
    286
    0
    0
    projectcoordinator
    limburg
    Nou ik ga het ook weer eens proberen dames, ben even 1,5 dagje ziek geweest. Ben zo ontzettend moe, slaap echt veel te weinig…

Lenny: phoe meid: bij jou gaat het echt snel zeg al 35 weken!! Wordt het langzaam echt spannend he… oh al oefenweeen… klinkt al bijna als echte (al weet ik natuurlijk niet hoe die voelen…)

Anneke: oh dat heb ik ook, dat ik de kleine ukkie toch wel heel graag hier in mijn armen wil hebben, gezond en wel. Dan gaan die laatste weken toch weer wat te langzaam vind je niet??
    Fijn zeg dat je bijna alles bij elkaar hebt!! Ik ben ook helemaal klaar, voor ukkie dan tenminste. Voor mezelf moet ik nog het eea halen..
    heerlijk he als ze zo’n eigen willetje krijgen of niet? Vind ik altijd echt mooi om te zien!!

Kart: fijn zeg dat alles goed was! En inderdaad lekker een dikkie dik, acht 7,5-8 pond is tegenwoordig toch heel normaal of niet? Ik keek gisteren bij de vk op de geboortekaartjes en daar waren er meer boven de 4 kilo als eronder..

Lisa: Moeilijke keuze zeg, bijna uitgerekend en dan zo’n super vakantie. Ik zou mijn mannetje er wel bij willen hebben hoor, maar ja, als je dan nog niet bevallen bent dan heb je er misschien weer spijt van.. lastig meid…

Ellenore: lang zal ze leven, lang zal ze leven!! Het was wel gisteren maar ik hoop dat je, ondanks de leeftijd (ben ik ook geworden 3 weken geleden) een leuke verjaardag hebt gehad meid!
    phoe heftig zeg met mannetje! Laat niet over je heenlopen meid, zeg maar goed wat je ervan denkt! Ik hoop echt dat hij beseft dat hij niet zo slim bezig is!!

Micha, heerlijk he bijna verlof, echt aftellen of niet?? Goed van je hoor, ’s morgens actief beginnen, zeker na zo’n slopende dag en nacht….

Ingef: goed hoor de was laten liggen tot morgen………… ben echt blij dat ik van poetsdrang totaal geen last heb!! Goed dat je je grenzen hebt aangegeven hoor, goed op je lichaam letten das heel belangrijk nu, dat merk ik ook! Succes bij de gyn vandaag!! Oh wat een leuke opmerkingen van kris zeg! Echt schattig als je bedenkt hoe zij over dingen nadenken op die leeftijd….

Sjoelke: mooi kamertje meid!!, goede tip die voedingsbh’s. Moet ik ook nog inslaan!

Ellentje: Lekker zeg, volgens mij is ie gewoon perfect op gewicht als ik dat zo leesJ beterschap nog

Debski: ben heel erg nieuwsgierig meid! Oh ik zie ze, mooi zeg, een echte meisjes kamer!!!

Shenoby: wat goed zeg dat jullie het hoger op spelen. Ik heb met dat soort organisaties de ervaring dat dat het enige is dat helpt!! Ik hoop echt dat jullie snel jullie droomstekje vinden!

Imsala: jeetje meid wat een gedoe!!! Echt zo’n klassiek geval van ik heb thuis niets te zeggen dus maak ik het hier de mensen maar lastig grrgrgrgrgrg zou ik ook tegen zijn uitgevlogen hoor!! Nou ik hoop dat de medicijnen helpen en dat je ontlasting niet nog moeizamer wordt hoor! Sterkte

Lin80: goed luisteren he, en hulp vragen, goed dat je dat aan je mamma al gedaan hebt! Ik hoop dat ie over 2 weken mooi met z’n koppie richting uitgang ligt en dan ook ingedaald is!! Ik hoop ook dat je waardes flink gaan stijgen hoor!!

Nou ik slaap de afgelopen dagen zo slecht dat ik dinsdagmiddag mezelf heb ziekgemeld en 's middags en gisteren bijna de hele dag lekker heb geslapen. Oh heerlijk was dat zeg, dat had ik echt even nodig! Gisteren bij de vk geweest. Alles zag er goed uit. Ukkie was zelfs al ingedaald, mooi met het koppie naar beneden. Ik had al zo'n idee... gisteravond een fotorapportage laten maken mijn mijn buik! echt leuk om te doen zijn er volgens mij wel een paar heel erg leuk geworden!! Vandaag weer hard werken en vanavond voorlichting borstvoeding.. ben benieuwd! Nou dames, dat was het weer voor mij vandaag!!

13. 31 december 2008 gestopt

27 jul 2009
    286
    0
    0
    projectcoordinator
    limburg
    oh en weekend: ik ga zaterdag uitgebreid koken voor mijn ouders en schoonouders. Een 6 gangendinee wordt het! phoe, zal wel vermoeiend zijn maar ik heb er wel echt zin in!!

14. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Wat scheelt dat hier veel zeg, de ene dag of de andere! Vandaag weer bijna iedereen aan het werk geweest?

Wij hebben net de Ikea leeggekocht en ik ben helemaal op, zo moe. Maar wel heel blij dat we bijna alles in huis hebben.

@31december: das fijn, ook iemand die het er wel aan toe heeft dat de kleine komt. Voel me bijna schuldig dat ik dat hele zwanger zijn wel zat ben! Goed dat je even hebt bijgeslapen en dat je je daardoor nu beter voelt.
    Leuk man je fotoreportage. Ik ga 12 februari ook eentje laten maken. Door een oud collegatje van me, die doet dat bij wijze van hobby. Wil er nog wel graag echt wat mee gaan doen, maar voorlopig is het dus voornamelijk portfolio opbouwen en daarom mag ik dus gratis. Tof he? Wanneer krijg je je foto's?
    Het is inderdaad echt leuk dat Ronja steeds meer haar eigen willetje ontwikkelt. Soms ook heel vermoeiend, maar vooral heel schattig en mooi!

@Lenny: ze zijn eindelijk onderweg!!!

15. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @31december: is er nog een speciale gelegenheid voor het uitgebreide diner?

16. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Hoi meiden!!

@Lenny, wat was je vroeg!! Ik word soms ook wakker van een enorm knorrende maag. Vervelend is dat he.
    Heb je nog wat kunnen slapen?

@Anneke, ja hier is de uitzetlijst ook bijna compleet. Ik moet nog even op zoek naar een aerosleep voor een wiegje. Via MP proberen denk ik. Zonde om dit nieuw te kopen, want zo lang ligt de baby niet in een wiegje.
    Door alle ziekenhuis bezoeken ben ik in een rap tempo alles klaar aan het maken. Stel je voor dat het alsnog te vroeg komt.
    Ben jij ook zo klaar met de zwangerschap? Hahaha ik ook joh! Voel me 39 wkn zwanger!

@31 dec, laat je weten hoe de voorlichting ging? Ben benieuwd!
    Wat heerlijk dat je even hebt kunnen bij slapen. Ik kan nu oprecht zeggen dat ik het goed van je vind dat je je hebt ziek gemeld. Ik heb vandaag hetzelfde gedaan.

Vandaag weer naar het ziekenhuis geweest. Opeens was mijn bloeddruk veel te laag! :( :$ 8)
    103/65
    De gyn snapte er niks van, maar hij heeft me aangeraden weer af te bouwen met de medicatie. Ook begint hij te twijfelen of de baby daadwerkelijk achter loopt in groei.....kortom, wat een puinhoop!!
    Ik heb mijn werk gebeld met het verhaal dat ik de ziektewet in ga. Ik voel me over het algemeen slecht en wil echt rustig aan gaan doen. Het mag niet ten koste gaan van de kleine of mezelf. Volgende week ga ik de overdracht doen met mijn baas.
    Het voelt als een goeie keuze.

Vanavond "wie is de mol". Heb er zin in!!!
    Tot later lieverds!

17. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @Ellenore: wat ontzettend vervelend voor je meid dat het ineens allemaal zo wisselend gaat met je bloeddruk en dat ze nergens weten hoe groot je kind nu wordt. Hoop dat het een goed teken is dat ze nu weer twijfelen en dat je de medicatie mag afbouwen, maar even rustig aan gaan doen lijkt me een heel slim plan. Jullie gezondheid gaat inderdaad voor.
    En ja, ik ben er helemaal klaar mee. De laatste dagen heb ik wat last van mijn onderrug en zodra ik te veel doe, dan krijg ik harde buiken. Maar ik doen helemaal niet zoveel, dus ik vind dat heeeeeeeeel vervelend! Er is nog zoveel wat ik graag wil doen. Nou ja, straks kan het allemaal wel weer natuurlijk, maar het duurt allemaal nog best lang.
    Gelukkig wel wat leuke dingen in het verschiet. Morgen gezellig lunchen met een vriendinnetje die met haar dochtertje van een half jaar op bezoek komt! Zij is degene die die postnatale depressie had, maar gelukkig gaat het nu weer een stukje beter met haar. Wordt in ieder geval gezellig bijkletsen. En ze heeft nog een paar stuks positiekleding van mij van de vorige zwangerschap. Dus mijn garderobe wordt ook iets uitgebreid. Geen overbodige luxe!

Over twee weken die fotoshoot! Daar heb ik ook zin in en daarna gaan we gelijk door naar een vriendinnetje en haar vriend en zoontje van bijna een om daar te blijven logeren. Daar heb ik ook heel veel zin in. En dan weer twee weken later hebben we een nachtje in een hotel die Frank als verrassing bij Vakantie Veilingen | Bied mee bij VakantieVeilingen.nl had gekocht. Voor heel weinig geld lekker even een nachtje eruit met zijn tweetjes!
    Oftewel: eigenlijk heb ik niks te klagen, maar wel last van kwaaltjes en hormonen, dus ik klaag toch... ook een beetje jammer...Ik ga nu even ingrijpen voor mijn dochter heel hard omsodemieterd bij het beklimmen van haar hobbelpaard. Kom zo wel weer even langs.

18. lennylenn

hallo allemaal!

@anneke: jij met je agenda vol leuke dingen, ik word er zowat jaloers op!!!!!! en wat positiekleding terug krijgen is idd absoluut geen overbodige luxe :D je zal deze weken nog wat groeien denk ik he. ow maar 12,5 kilo is harstikke netjes hoor!!!! en tjah elke zwangerschap is anders he en je hoeft je echt geen zorgen te maken of dat je kindje wel goed groeit omdat je bij devorige een voller gezicht had. ik ben tot nu to 16 kilo aangekomen en wat er bij mij aankomt MAG ER NIET AF! :d bij maddox was ik tot 40 weken 23 kilo aangekomen maar dat was na 5-6 maanden weer allemaal weg helaas, toen was ik weer de skinny spider.

@ellenore: is 103/65 laag? nee toch? of gewoon voor jou doen dat het laag is? mijn bloeddruk is wel eens 90/50 geweest en de vk dacht dat ze een lijk tegenover zich had zitten :D wel vervelend ook die onduidelijkheden over de grootte van je kindje. kunnen ze niet gewoon een groeiecho maken? dan weten ze het toch allemaal en da lijkt mij ook een stuk fijner voor jou. goeie keus dat je optijd stopt met werken hoor het is alleen maar goed voor jou en je babytje.
    ik heb vanochtend nog een uurtje kunnen slapen, daarna moest ik me klaarmaken om maddi even naar de creche te brengen voor de fotoshoot.

@31-12: jaa gaat gaat idd snel bij mij nu :D maar ik moet toegeven dat ik het nu ook een beetje zat word. dat was vorige week nog niet zo maar nu begin ik toch een beetje van..hmmmm het mag wel opschieten nu. ook omdat ik nu wat vaker harde buiken heb en nog erg last heb van maagzuur. dus ik hooooop echt niet dat ook deze tot de 40 weken blijft zitten want dat trek ik niet.
    een 6 gangen diner?!!! WOW! je bent wel even bezig dan. en wat staat er op het menu? het is altijd wel leuk om voor anderen te koken, vind ikook en vooral als alles goed gelukt is en je de complimentjes in ontvangst mag nemen :D

nou zoals ik al zei ben ik het zwanger zijn nu ook best beu. ik heb echt bijna geen energie meer over om ook maar iets te doen! terwijl ik nog zo graag van alles in huis af wil hebben voordat de baby geboren wordt. omdat mij dat allemaal bijna niet lukt of echt met een enorme vertraging loop ik stront chagrijnig hier rond omdat ik van alles en nog wat tegenkom waarvan ik denk van oja dat moet ook nog. jeetje ze mag met 38 weken wel komen hoor. morgen naar de vk. kijken of ze is ingedaald zoniet dan naar de gyn. ik laat het wel weten goed.

groetjes en een fijne avond allemaal!

trouwens waar is flotsje?!!!!!!! haar heb ik ook al eenhele poos niet meer hier gezien

19. lennylenn

owja..

@anneke: ik kijk ernaar uit!!! :D:D dank je

20. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Graag gedaan... better let as net, moet je maar denken.

Flotsje had volgens mij afgelopen week nog kort een berichtje gestuurd, dus volgens mij niets aan de hand.

Deel Deze Pagina