anneke: herkenbaar hoor! kris moet ook vaak hoesten en is dan eigenlijk al niet eens meer ziek... moet dan vooral kuchen als ie heel druk is geweest en het warm krijgt en als hij gaat slapen.... zo sneu! zetpil helpt dan altijd wel heel goed. Hopelijk heeft het bij ronja ook gewerkt? ellenore: oe, dus toch wat te veel keus in leuke behangetjes? lastig dan he? maargoed, je hebt nog even... kris vond zijn fiets inderdaad kleiner geworden...muts en dat terwijl hij nog niet goed bij de pedalen kan... hahaha flotsje: jeetje meis... spannend zeg! we denken aan je hoor! sjoelke: yeah! verlof, wat heerlijk meis!!!! nu even helemaal geen werk...superdepuper! hhahah...ja, zet die mannen maar aan het werk hoor! ikheb het gewicht van een krat bier zo'n beetje aan mijn buik hangen hahaha...ja, meneertje is erg actief, vind het heerlijk hoor! maar aan het eind van de dag voelt alles een beetje beursig...inderdaad een klein draakje! bevalling: heb er natuurlijk al een meegemaakt, maar inderdaad, gewoon op je af laten komen... het is heel heftig, maartegelijkertijd ook het mooiste wat er is.. die kleine op je buik is echt al het harde werken waard! anneke: hahaha...mannen zijn ook niets gewend he?... wij zijn allang gewend aan de gebroken nachten en zij niet! maargoed, ronja heeft dus op zich wel een goede nacht gehad? lekker he tutten in de babykamer! ben erg benieuwd, jij had toch die sterren? of zit ik nu helemala verkeerd... ellenore: leuk naar de kinderboerderij! wij doen lekker rustig aan...vrienden gingen om 12 uur weg, ben nu best wel een beetje duf...hahah..maar we hebben ontzettend gelachen en de mannen hebben lekker aan het bier gezeten...ik zei al... nog even en dan kan dat niet meer! aangezien manlief mij toch echt nuchter naar het ziekenhuis moet rijden! straks de konijnen verschonen buiten met kris en verder wat wassen etc... niet echt spectaculair!
@Ellenore: graag gedaan, van die site heb ik al een paar keer behang besteld en ze krijgen steeds meer keuze! @Inge: op zich ging de nacht aardig, het duurde gewoon een tijdje voor de hoestprikkel wel was en ze dus kon gaan slapen en in de tussentijd had ze zowel ons bed als haar eigen bedje volgespuugd. Arm kind! Voor ons was het gewoon lastig omdat ze overdwars ging liggen en zo nu en dan het dekbed helemaal weggriste. Wij hebben inderdaad op de ene muur marineblauw met witte sterren en op de andere muur rood met witte strepen. Amerikaanse vlag effect. Het kamertje wordt echt gaaf. Frank heeft het framewerk van de kast nu staan, dus dat gaat wel vrij snel. Hij gaat m vastboren aan de muur, maar daar moet hij nog even mee wachten. Ronja doet haar dutje in de kamer ernaast. Daarna moeten de deuren er nog in en de planken en de roede erin geschroefd. Dan de commode naar boven en alle kleertjes en dergelijke uitpakken en de boel inrichten. Ik twijfel nog of ik een klamboe boven het bedje hang. We hebben m nog van Ronja, maar ik ben bang dat dit kamertje eigenlijk iets te klein is ervoor. Dat het dan propperig gaat lijken. Ik zal even fotootjes plaatsen van Ronja's babykamertje... dan hebben jullie vast een idee van mijn smaak in babykamers...
hallo allemaal! Ik zal Flotsje strakjes namens ons allen erg veel sterkte toewensen. Ik hoop zo erg dat alles goed gaat. hier een redelijk goede nachtrust gehad. Lenn merkt ook aan mij dat ik nu echt heel erg moe ben en neemt zowat het hele huishouden en de verzorging van maddox op zich. het is echt niet te geloven maar om de 2-3 uurtjes kan ik mijn ogen niet meer openhouden en moet ik echt slapen. de baby is ook een heel stuk rustiger daar binnen..maakte me gisteren toch een beetje zorgen ze was zo ontzettend rustig! vandaag beweeegt ze weer meer gelukkig. nou ik ga ook weer even op bed liggen ik klets straks weer verder.
Op deze foto's was het kamertje nog niet klaar, inmiddels hangt er naast het bedje een plank waar knuffels en boeken op staan. Tussen waar het badje staat en de commode, hangt ook een plank, met alle verzorgingsproducten erop. En inmiddels is de klamboe eruit en is daarvoor in de plaats zo'n blad van de Ikea gekomen. Het badje is er ook uit, want daar is ze natuurlijk te groot voor.
@Lenny: doe je rustig aan meid? Je lichaam geeft nu heel duidelijk aan dat je het nodig hebt. Ach, nog een dikke week en dan zit je al gewoon a terme! Dus ook logisch dat je nu rustig aan moet doen. Fijn dat Lennart zo goed op je past!
Wauw Anneke, wat een mooie kamer!! Die van je zoontje is toch Amerikaanse style? Die vond ik ook zo cool! Ik vind jouw smaak wel erg goed Lenny, lekker rustig aan doen meid. Je hebt het behoorlijk zwaar merk ik aan je verhaal. En dan nog de kleine Maddox erbij, tja dat breekt een aanstaande moeder natuurlijk wel! Ik leef met je mee hoor!! Bij deze stuur ik je veel Ben&Jerry ijs en een lekker dekentje voor op de bank Op de kinderboerderij was het heel leuk! Chris had genoeg te zien. Hij vond de geiten toch wel een beetje eng.. Daarna een lekkere pannenkoek gegeten in het restaurant wat er bij hoort. Helemaal goed. Nu slaapt hij. Kan ik eens beginnen aan mijn ziekenhuiskoffer Tot later weer!!
Inge, heb je nu genoeg kratten voor onder je bed?? Anders moet manlief nog ietsje meer drinken Hoe is het met de konijntjes?
@Ellenore: dank je voor het compliment! De jongenskamer wordt inderdaad American Baseball stijl. Frank heeft net de kast in elkaar, hij zet nu nog even de handgrepen erop. Dan haalt hij de troep eruit (kartonnen verpakkingen enzo) en zet hij de commode erin. Dan kan ik beginnen met versieren en inrichten. Jippie! Ben net nog eventjes de stad in geweest. Twee jongenspakjes gehaald in maat 50. Een rood met wit joggingpakje van de Wibra en een grijs met rood pakje van de hema met een overslagtruitje. Allebei een beetje stoer, maar ook vooral schattig. In zo'n klein maatje moet dat natuurlijk ook. Vervolgens kwam een collega de V tech speelgoed giraffe terugbrengen, die had ze laatst geleend omdat haar zoontje m zo geweldig vond. Ze had allemaal tijdschriften mee, wij jonge ouders en dat soort boekjes. Altijd leuk! Oftewel: het is een goede dag vandaag. Ronja heeft een superdut gedaan, dus een groot stuk van de nachtrust ingehaald. En het hoesten is al een stuk minder. Vannacht moet het vast weer gewoon goed gaan met een paracetamolletje!
anneke: a gossie... dus jullie midden in de nacht bedden verschonen.. oei, niet fijn! ik had het dus goed onthouden van jullie kamertje! vind hem zo gaaf worden! en de kamer van ronja is ook superleuk! wij zijn ook helemaal dol op kleur!! Wij hebben wel weer een klamboe boven het bedje gehangen, ook al is het kamertje wat klein...staat wel knus vinden we! lennylenn;lekker laten verwennen hoor meis! je lijf geeft het zelf goed aan en het zijn de laatste loodjes he? ellenore: klinkt als een hele gezellige dag voor chris! Mijn kris heeft buiten met de konijnen in de tuin rondgerend...weet niet goed wie er nu meer lol had...hahah..verder ontdekte hij zijn tent-kasteel van van de zomer..die moest natuurlijk mee naar binnen en daar speelt hij nu mee....nee, we hebben nog niet genoeg kratten voor onder het bed...hahah..ze hebben een half kratje kort-jan gemaakt, dus ze mogen nog even er tegenaan! hahaha anneke: leuk he die kleine kleertjes! ik moet ook af en toe even iets uit de kast pakken en bekijken.. het is gewoon bijna niet voor te stellen dat daar straks weer zo'n klein baybylijfje in past...kris is al zo groot! zo,,.. hele huis is weer aan kant, manlief net voor de laatste was naar boven gestuurd en het soepvlees staat op...straks lekkere verse tomatensoep..mmmm... verder het bed helemaal af laten halen... word steeds beter in delegeren, het dekbed is zelfs uitgewassen.. dus vanavond weer een heerlijk omo-fris-bedje! moeten we alleen nog opmaken.. da's dan weer minder.. vragen jullie je soms ook af wat die kleine daar binnen in je buik nu precies doet? net kreeg ik hele kleine snelle duwtjes... kan me helemaal geen voorstelling maken van welk lichaamsdeel wat doet, maar schattig was het wel! liefs
@Ellenore: Bij mij duurde het ook een paar dagen voordat ze binnen waren. Maar dan heb je ook wat! Ik heb nog niet magedacht over hulpmiddelen. Ik denk ik begin er gewoon aan. Hihihihi. Ga jij wel een hulpmiddel gebruiken? @Ingef: Vanaf welke week laat jij jou mannetje niet meer drinken. Ik zit nu iets meer als 4 weken van te voren. Ik heb nu al gezegt dat hij niet meer moet drinken. Is dat te voreg?? @Anneke; OOOO ik ben erg benieuwd naar je babykamer nu! Ik hou wel van jou smaak! Mooi hoor! @Afvragen wat er in he buik gebeurt: Dat heb ik heel erg! Soms voel ik wat en denk ik wat gebeurt er toch! Lijkt wel de NK turnen hihihihi!!! Ik ben zo benieuwd hoe het met Flotsje gaat. Ik hoop inderdaad ook dat de weeënremmers aan slaan. Dikke knuffel
sjoelke: vooral belangrijk waar jij je goed bij voelt... ik heb zelf bedacht vanaf het moment dat mijn verlof begint... da's dus ook 4 weken van te voren! vind het zelf geen fijn idee als meneer lekker aan het bier zit terwijl de kleine zou kunnen komen! en hahaha..nk turnen, dat was mijn kleine dus aan het doen! hiihihi...
Hallo dames, hier weer even een update van flotsje: ze bedankt jullie allemaal voor het duimen/succes en sterkte wensen. voor nu is alles rustig en als het zo blijft mag ze dinsdag weer naar huis. maar vandaag en vooral vannacht wordt het erg spannend. @anneke: ik heb de andere jurkjes ook ontvangen erg lief van je dank je wel hoor. de enveloppe was wel met de andere meegekomen maar die zat tussen een krant verstopt. ik doe zoveel mogelijk uitrusten maar bijv nu..lenn moet naar de honkbal training en ik ben 3 uurtjes alleen met maddox. pffffffff valt me toch zwaar tegen zeg. de ene keer is hij lief de andere keer haalt hij het bloed onder mn nagels vandaan. ok dat valt dan nog te handelen maar hij wilt van alles en nog wat doen en daarbij moet hij geholpen worden dat is wel zwaar. vooral het bukken en leuk meespelen wauw, eist echt veel energie nu. gisteren is mijn zus geopereerd, heel onverwachts eingelijk. ze had last van een opgezette klier op een tjah..."down under" en kon bijna niet meer lopen van de pijn.gisteravond kreeg ze ineens koorts en verging ze van de pijn dus belde ze mijn broer op die haar gelijk naar de spoedeisende hulp bracht.die zelfde avond hebben ze 3 klieren moeten wegsnijden en ligt ze tot morgen in het ziekenhuis. de wond doet nog wel pijn maar ze is nu zo enorm opgelucht!! ik ga nu even een hapje eten en proberen vanavond weer online te komen. als ik er niet ben lig ik vast weer in mn nest!
lennylenn: wat fijn dat het nu rustig is bij flotsje.. we blijven duimen voor je meis!! en lenn..pittig he zo'n mannetje met zo'n dikke buik..... hier staat de tv ook wat meer aan omdat ik gewoon niet de puf heb om te spelen met meneertje.. komt wel weer!
Hoi allemaal, @Lenny: fijn dat het allemaal is aangekomen. Veel plezier ermee! Kan me voorstellen dat het je wel zwaar valt nu om alleen op Maddox te passen. Gelukkig is Lennart veel thuis! @Inge: Wat leuk dat Kris zo'n lol heeft met de konijnen en met zijn speeltentje. Enneuh: even tijdelijk wat meer tv is niet zo erg toch? Je bewegingsvrijheid is toch wat minder nu he? @Sjoelke: dank je voor het compliment. Ik heb foto's zet ze er zo gelijk op! Hier gaat alles prima vandaag! Frank heeft net hier nog wat opgeruimd nadat hij de babykamer klaar had. Ik heb geprobeerd een dutje te doen. Was blijkbaar niet moe genoeg, maar heb wel even lekker gelegen. Ik heb trouwens nog redelijk wat bewegingsvrijheid om met de kleine meid te spelen. Ik ben een paar weekjes minder ver, merk je dan toch wel denk ik. Ga nu even de foto's plaatsen!
En verzorgingshoekje. Deze kamer is een flink stuk kleiner dan die van Ronja, dus kon minder goed foto's maken. Hoop dat jullie zo toch een indruk hebben! De kast staat er nu niet op, maar die staat naast de stoel, tegenover de commode. Ik heb gelijk alle kleertjes maat 50 en 56 erin gedaan!
Ooo, lees ineens het nieuws van Flotsje. Hoop dat de kleine nog even lekker warm binnen blijft en ze dinsdag naar huis mag. Hoe verder richting de 40 weken hoe beter natuurlijk. Scheelt ook heel wat gedoe met naar het ziekenhuis heen en weer rijden. Rustig aan meis!!!!