maart mama's 2011 deel 3 -the day after.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door shenoby, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @Micha: dat is wel heel vervelend dat je gyneacoloog het niet goed kan overdragen... maar wel goed dat je al vrij snel weer een afspraak hebt. En fijn ook dat je kindje al keurig ligt. Wat leuk dat je het hoofdje echt kon voelen.

@Ellenore: dat is inderdaad klote spul dan op de muur! Dan is de enige manier om eraf te komen de hele muur te stucen? Balen! Bijzondere tic inderdaad met je geuren... dat heb ik niet. Wel ontzettend lekkere trek bij vlagen.

@Ellentje: het is ook wel een pittige beslissing om je gelijk te laten steriliseren. Misschien nog maar even wachten voordat je zo'n knoop doorhakt? Wat voor sport wil je gaan doen na de bevalling? Ik wil lekker weer gaan hard lopen voor mijn conditie en gewicht en pilates om zo strak mogelijk te worden. En een beetje lenig... ook geen overbodige luxe!

@Lenny: we hebben nu een aantal tekeningen gevonden van silhouetten van honkballers, we weten nog niet of het een slagman moet worden of een veldspeler of een pitcher. Pitchers zijn de mooiste plaatjes, maar Frank is dat niet, die is eerste honkman... en slaan moeten ze natuurlijk allemaal. Ik ga het zelf maken. Dan print ik het silhouet zo groot mogelijk uit en maak ik er een raster van ruitjes van 1 bij 1 cm op. Dan op de muur een zelfde raster maar dan steeds 5 bij 5 en dan kan ik gewoon vakje voor vakje natekenen. En dan is het alleen nog een kwestie van inkleuren met donkerblauwe verf en het raster uitgummen. Veel plezier vanavond met je schoonmoeder en schoonzus!

@Micha: ik vind inderdaad dat als je een liedje mee zou kunnen zingen, dat het dan te hard staat. Dus nee, dan ben je geen zeikerd. Als je zo bent als de buren van Shenoby, die klagen over een spelend kind terwijl dat kind eigenlijk slaapt... dan ben je een zeikerd!

2. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    *** Breek in ***

Hey Maart 2011 mama's wat een spannende tijd he! Ik ben zelf een maart 2010 mama en rond deze tijd was de eerste moeder uit ons clubje van vorige jaar al bevallen! Hoe is dat hier? Ik wil jullie heel veel succes wensen straks bij de bevalling en nog heel veel kletsplezier hier in jullie topic! Ik heb er erg veel aan (gehad) om alle ervaringen van mijn mede mama's te lezen ed.

Daarnaast had ik nog een extra vraag. Een vriendinnetje van me werkt voor een Castingbureau (Hebbes in Amsterdam) en voor een project (betaald) zoekt ze dames die in maart 2011 zijn uitgerekend. Mocht je enigszins interesse hebben pb me dan even dan stuur ik je wat meer informatie die ik van haar heb gekregen. Het gaat om twee afspraken een voor en een na de bevalling.

*** Breek uit ***

3. Sjoelke

Sjoelke Bekend lid

3 jun 2010
    905
    0
    0
    Verstandelijk gehandicapten sector
    Noord-brabant
    He lieve dames

Ik heb gisteren een groei echo gehad. Alles was goed. De kleine zit net iets onder de bovenste lijn van de Curve. Dus nog in het gemiddelde. Als de beeb nu geboren wordt dan weegt hij/zij ongeveer 3000 kg. Ze verwachten 8 pond bij de geboorte. Niets extreem dus gelukkig.
    Was echt heel schattig, want je zag dat de kleine steeds zijn tong uit aan het steken was. Wat lief zeg. Vriendlief en ik zaten allebei de kwijlen! Hahahahaha
    Vanmorgen weer bij de VK geweest. Ook daar weer alles goed. Urine was goed en bloeddruk was nog hetzelfde als vorige week. Mag nu wekelijks op controle.
    Dus APK weer goedgekeurd.

Ben nu thuis maar toe aan het geven aan de nesteldrang, maar ik ga dadelijk wel een uurtje liggen. Heerlijk.

@Micha: Fijn hoor dat alles zo perfect is met de baby! Het gewicht klinkt super. Mooi gemiddeld. Wel een gerust gevoel dat het nu gewoon kan komen.
    Wat balen van die gyn. Lijkt me erg vervelend. Dan krijg je dadelijk een bijna vreemde. Maar ja ook al niets aan te doen.
    Ik vind zo laat herrie maken niet normaal. Ik zou daat ook zo boos om worden, maar vaak wacht ik ook te lang voordat ik er iets van wil gaan zeggen. Maar zoals jij het beschrijft is het echt te gek!!!

@Box: Wij gaan hem aankomend weekend zetten. Ik heb gisteren de hoes voor het boxkleed afgemaakt op de naailes.

@Voorbereiding zwangerschap: Ik heb besloten het allemaal gewoon op me af te laten komen. Ik ga geen hulpmiddelen gebruiken. Ik lees alleen nog even iets over pijnbestrijding. Dan kan ik dat nog met de VK bespreken.

@Ellenore: Ik herken het niet dat ik wil ruiken. Wel apart! Hihihi

@Flotsje: Jippie weer naar huis. Ben zo blij voor je. Wat maak je het spannend. Rustig aan doen he!!!

@Lennylen: En lekker uit gaan eten???? Ben je al gaan zwemmen? Of moet je nog??

4. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

@anneke: knap hoor lijkt mij best moeilijk eingelijk, maar ik ben dan ook absoluut niet handig.

@johannal: hallo maart mamam 2010 leuk dat je evn langskomt. hier zijn er nog geen dames bevallen, maar goed ook de kleintjes moeten nog even lekker warm bij de mama''s blijven.
    Amsterdam is niet zo gek ver van mij maar ik kan het echt niet opbrengen om erheen te reizen sorry..en wie weet ben ik neit eens een maart maar een februari mama. zou ook zomaar kunnen. wie weet willen de andere dames wel.

@sjoelke: ooowww wat gaaf dat je een echo heb gehad! en dat de kleine zo lief met zn tongetje aan het spelen was *smelt* erg leuk zeg. wenste dat ik ook nog een echo kreeg maar goed dat kan ik vergeten.
    Ik ben vaochtend nog wel wezen zwemmen, helaas heeft de zp mama met wie ik had afgesproken afgezegd. mja ik was er eenmaal dus ging ik toch maar. het was wel vermoeind zeg wauw! we hadden een invalster die de lessen kwam geven, ze deed het erg leuk en heeft ons echt uit de naad laten zwemmen en bewegen.

5. lennylenn

owja en het uiteten was erg gezellig en erg lekker! wij zijn bij humphrey''s gaan eten hier in rotterdam. erg lekker hoor en een top service

6. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Hoi allemaal!!!

Lekker rustig vandaag :)

Sjoelke, zelf een boxkleed gemaakt? Wat creatief van je! Show us!! En wat heerlijk dat je de kleine weer even hebt gezien. Wij mogen vrijdag weer :)
    Dus toch geen boven gemiddelde groei, gelukkig maar :)

Lenny, dus je bent echt behoorlijk afgeslacht bij het zwemmen?? Dat is toch geen normale zwangerschapsles?? Raar hoor. Jammer dat je zp dinnetje had afgebeld.

Ik heb vanmiddag mijn overdracht gehad met mijn bazin. Was een heel gezellig en leuk gesprek. Alles is geregeld, we moeten alleen volgende week nog een beoordelingsgesprek voeren.
    Verder was mijn dag vrij rustig, ik ga nu maar beginnen met koken...
    Spreek jullie later!!

7. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    @Johannal

Hallo, wat leuk dat je even komt buurten. Hoe gaat het met de maart 2010 baby? Worden hele lieve kindjes heb ik gehoord ;)

Ik zit niet echt te wachten op een casting hahaha, maar toch bedankt dat je het even kwam melden.

Groetjes!

8. lennylenn

@ellenore: de lessen zijn wel ok hoor eingelijk goed te doen voor iemand die niet zo een lui lichaam heeft als ik :D
    heel eventjes met van die gewichtjes (die je bij de aerobics gebruikt) wat oefeningen gedaan en ik voelde mn armen al niet meer. en het zp dinnetje..hmm ja beetje raar verhaal zij vroeg dus hier via zp of dat er nog meer mensen aan het zwemmen deden in rotterdam dus ik reageerde daarop en zei van ja ik deed het maar wil het binnenkort voor de laatste keer doen en dan stop ike cht vanwege de maagzuur. nou ok zij wilde graag vandaag gaan dus spraken we om half 11 bij het zwembad af. paar minuutjes voor half elf zat ik op mijn tel. even op zp en zag een nieuw berichtje van haar waarin stond dat ze plotseling heel erg ziek was geworden en dus niet meer kwam. dat berichtje stuurde ze om 10.23. jah...nou ok jammer
    voor jou zit het werken er ook al op..heerlijk he of mis je het nu al een beetje? en wat schaft jouw potje vandaag? eet smakelijk alvast

9. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Hey meiden,

Wat is het hier rustig vandaag! Veel mensen lekker gewerkt? Ik wel, wel een prima dagje gehad... maar die hoofdpijn van de verkoudheid is nog niet weg. Hoop niet dat het echt blijft tot de bevalling, maar goed, we zien het wel.

Vanmiddag weer even bij de vk geweest en mijn bloeddruk was weer keurig. De kleine bewoog naar hartelust en ze schatte hem iets aan de kleine kant. Alleen kon dat ook maar zo lijken, doordat ik zo'n lange buik heb. Dat verklaarde ook waarom mijn buik nog niet in de weg zat, dus ik ben er wel blij mee. Hij is al keurig omgedraaid en zelfs al wat ingedaald. Helemaal fijn!

@Sjoelke: wat fijn dat je geen reus krijgt en dat het zo leuk was om de kleine even weer te zien!

@Lenny: wat leuk dat het etentje gezellig was en dat je lekker gezwommen hebt. Zul je daarna ook wel helemaal uitgeput zijn geweest denk ik!

@Ellenore: goed dat de overdracht klaar is en dat het zo goed ging. Hoef je je daar in ieder geval niet meer druk om te maken. En die beoordeling dat is die van jou?

10. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    Hoi meiden

Het is 1 februari vandaag, het laatste maandje voordat we beginnen aan het geboren worden van onze kindjes, een mooi moment om me weer eens in de gesprekken te mengen!!

Vandaag heb ik een zeldzaam energiek dagje....meestal erg moe, gelijk het begin van de zwangerschap, maar van dagen als deze kan ik echt genieten!!

11. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Hey Zippie!!! Wat gezellig!!

Heerlijk hoor, zo'n energiek dagje! Ook al last van nesteldrang??

12. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Lenny, bij ons thuis is het iedere dinsdag vaste prik om doperwtjes en worteltjes te eten :)
    Moeders houdt namelijk niet van koken en op dinsdag werkt mijn lief van 12 tot 12. Dan is het lekker simpel om een potje op te warmen :D. En Chris vind het lekker, gelukkig!
    Ik mis mijn werk meteen, dus heb ook gezegd bereikbaar te blijven tot sowieso de 2e week van maart. Daarna is het even voorbij met de pret. De meeste artsen weten dat ik voor hen nog 3 weken bereikbaar ben, daarna gaat mijn collega het overnemen. Zo kan ik even aan het idee wennen dat ik er straks een paar maanden uit ben..

Anneke, dat is mijn beoordeling inderdaad. Ieder jaar vindt dit plaats in februari. Dan gaan we het afgelopen jaar evalueren en wordt bekend gemaakt hoeveel % loonsverhoging je krijgt. Zal niet veel zijn dankzij de crisis, maar alle kleine beetjes helpen ;)

13. Sjoelke

Sjoelke Bekend lid

3 jun 2010
    905
    0
    0
    Verstandelijk gehandicapten sector
    Noord-brabant
    Man man man het is me hier toch aan het ijzelen!!! Niet normaal. Mijn ouders kwamen hier op bezoek. Ze wilde eerst komen lopen, maar zijn toch met de auto gekomen. Het was zo glad. Ben blij dat ik niet naar buiten hoef.

@Lennylenn: Ja echt heerlijk die echo. We krijgen zo’n schatje! Hihihh. Zwijmel zwijmel.
    Maar ze hebben jou vandaag flink laten werken bij het zwemmen dus! Poeh poeh, maar dat geeft wel voldoening of niet?
    Humprey’s zit ook in uden hier in de buurt. Lekker hoor. Ik vind die gepanneerde garnalen daar zooooo lekker.

@Ellenore: We gaan het weekend de box zetten en dan plaats ik wel een foto. Ben er weer best trots op. Indredaad nu ineens dus geen reuze baby. Wel fijn, maar je weet onderhand niet meer wat waar is.

@Anneke; Fijn dat het weer goed was vandaag bij de VK. En dat die kleine gedraaid is. Goed werk!!

14. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    yep!! krijg zelfs een beetje de kriebls als ik bedenk dat de babykamer nog niet helemaal klaar is!! En de bekleding van het wiegje nog bij mijn broertje ligt :( dat komt pas in week 37 deze kant op.....

jij ook nesteldrang???

15. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    ellenore: hier ook gesteun en gekreun hoor! als ik niet beter zou weten zou ik denken al bijna uitgerekend te zijn...maargoed, duurt toch echt nog 6 weken! kan eigenlijk niet wachten...;)

micha: wat kunnen die kleintjes je buik oprekken nu he? voelt inderdaad of er ribben afbreken of buikspieren scheuren...niet best!

anneke: hahah..ik wist niet dat je ook complimenten over je baarmoeder kon krijgen...hihihi zit je inderdaad niet echt op te wachten...;) enneuh, mooie samenvatting van boer zoekt vrouw! helemaal mee eens..;)

31 dec: fijn zo'n assistente! ... weet je al meer inmiddels?

debski: moe meis? ben je nu met verlof? (sorry dement....) lekker aan toegeven hoor! heb zelf vandaag ook twee keer op de bank de ogen dicht gehad... kleintje groeit nu heel hard he?

sjoelke: hahah..d.at zou wat zijn bij het nk turnen!..hihih..en ach ja, het is maar een dekbed... zit weer een mooie hoes omheen,.. ;) hoe was de echo?

lennylenn: o..da's balen inderdaad... heb je net voor iedereen zitten typen is het weg....

31 dec: ik heb bij de eerste wel wat info bekeken over de bevalling, hielp mij wel om te begrijpen wat er precies gebeurde en wat er pijn deed en waarom..verder staat de box hier al weken...;) vooral omdat kris er zo geinteresseerd in was... die heeft er (net als de kleine van ellenore) de eerste weken veel in gespeeld.. nu af en toe nog... past amper maargoed!

micha: mooi dat madammeke al met d'r hoofdje naar beneden ligt! en dat klinkt pijnlijk die oude blessure! oe en wat irritant dat al jouw artsen lijken te wisselen/stoppen!...hopelijk tref je nog een goede en is die er ook rond de uitgerekende datum?

ellenore: wat een gekke trekjes heb je! hihii... ach ja, je moet maar denken, zijn de hormonen! en een baarkruk..mmm... misschien wel goed dat de zwaartekracht dan wat extra helpt? ik denk dat ik gewoon weer op bed eindig...
    hier verder niet echt rare trekjes volgens mij?

ellentje: manlief is inmiddels wel aardig getraind in de was...in het verleden wel interessante combies in de was gehad...alles blauw of roze inderdaad...hahaha en die ehbo voor opvoeden, geloof me zulke gezinnen bestaan echt! zit zelf in de hulpverlening en kom ze nog wel erger tegen... hoe je het zo ver laat komen snap ik dan zelf ook niet....maar vaak heeft het wel te maken met de prioriteiten die mensen stellen.. of ze werken te veel, of ze hebben geen zin om tijd te investeren in hun kids.. in mijn werk speelt vaak het iq een grote rol...
    vind mijn eigen kind dan ook altijd weer erg braaf in vergelijking met wat ik soms zie...;)

lennylenn: ik herken inderdaad ook bewegingen van kris die hij maakte in mijn buik en als pasgeboren beeb... zal bij deze ook vast zo zijn.. merk wel dat dit jongetje wat feller is in zijn bewegingen...ben benieuwd! wat fijn dat flotsje weer naar huis mag! rustig aan meid! en lenn, wat een leuke dingen heb je allemaal in het verschiet!

micha: oei wat irritant die geluiden! zou ik me ook aan storen hoor!

anneke: niet fit? kan ook haast niet na al die gebroken nachten! hopelijk knap je snel weer op meid!

sjoelke: wat fijn dat alles goed is met de kleine! toch altijd weer een hele opluchting he? geniet maar lekker van je nesteldrang en je verlof!

lennylenn: lekker gegeten dus bij humphreys? heerlijk is het daar altijd! hier in leeuwarden ook altijd goed toeven!

ellenore: fijn dat je nu dingen kunt afronden en overdragen! hoe is het verder met je nu?

anneke: fijn dat de kleine en jij het goed doen! en het blijft schatten he qua gewicht! hopelijk verdwijnen de klachten snel meid!

zip: klinkt al goed he februari! komt de lente en de geboortedatum in de buurt!

sjoelke: oei jakkes ijzel! ze waarschuwden al op het nieuws inderdaad... doe maar voorzichjes...

zo....weer helemaal bij, had gisteren geen puf, dus alles maar tot nu opgespaard! ben ook moe, moe, moe... niet best! het ging zo goed met het energieniveau...merk echter dat het werken er echt aan het inhakken is nu.. gelukkig nog maar 1,5 week en dan rust! kleine doet het prima, is lekker actief en houdt me zelfs 's nachts uit mijn slaap..boefje! morgen moet in naar de annethesist... verplichte intake, aangezien ik in het ziekenhuis beval en overgewicht heb... stelt niets voor en is een formaliteit, maar ik ben inmiddels zo'n beetje iedere week in het ziekenhuis te vinden! nou ja.. we gaan gewoon weer voor een natuurlijke bevalling, dus hopelijk geen geprik in mijn rug...;)

verder niet veel bijzonders te melden... morgen weer werken ...

liefs!

16. Micha 2

Micha 2 Bekend lid

4 jul 2010
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    ;) Ik heb mijn best gedaan bij te lezen... maar ik ben moe van vandaag! Het goede nieuws... Ik ben nu echt met verlof!!!! :D

Het is een zware werkdag geweest, ik wil dan toch alles zo goed als mogelijk doorgeven, ook al weet ik zelf lang niet alles.
    Ik heb van het team een lief roze pakje gekregen, echt schattig! Namens de ouders een bloemetje en een romper met daar op I love mama. En één van de ouders blijkt zelf babykleding te verkopen wat allemaal natuurlijk gemaakt is, dus helemaal zonder chemicaliën. Heb ik daarvan een compleet setje en een lekker dekentje gehad. En zacht dat het is, echt heerlijk!!! Zat er ook nog een Ilove mama speen bij en zo'n ding om de speen aan vast te maken.

De meeste kinderen vonden een mandarijntje erg lekker en op de voetbalkaartjes/ stickers werd ook enthousiast gereageerd, hahaha.

De meeste collega's kwamen nog even gedag zeggen en gaven aan dat ze hoopten dat ik terug zou komen op die school.
    Ik heb eigenlijk best veel complimenten gekregen, dat doet een mens toch goed!
    Maar het is wel laat geworden, ik was pas rond half 7 thuis en ik merkte aan mijn buik dat ik echt moest gaan zitten. Toch wel heel fijn dat ik nu niet meer hoef te werken.

Ik ga nog even relaxen en dan duik ik lekker mijn bed in.
    (Vanavond de laatste keer medicatie en dan is dat nog iets wat ik af kan sluiten!)

Trusten allemaal!

17. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Goedemorgen allemaal,

Ik geloof dat mijn hoofdpijn eindelijk aan het wegtrekken is.... heerlijk! Mijn neus zit iets minder vol en mijn nek wat minder vast. Ja, dit belooft een goede dag te worden!

@Zip: wat super dat je er weer bent meid! Moet er nog veel gebeuren aan je babykamer? De wiegbekleding in week 37 komt vast nog wel op tijd... en anders kan je kindje die paar dagen ook nog in de bak van de kinderwagen slapen! Hopelijk blijf je nu wat energieker!

@Micha: geniet lekker van je verlof en rust vandaag maar even goed uit van gisteren. Logisch dat de dag erin heeft gehakt. Maar wel erg leuk dat je zoveel complimenten kreeg en dat iedereen zo lief reageerde.

@Ellenore: dus op dinsdag standaard wortels en doperwten. Wij eten vaak op dinsdag rijst met saté... ook uit gemakzucht. En omdat het goedkoop is! Elke woensdag komt mijn loon binnen, dus de dinsdag is dan de sluitpost op de weekbegroting ;)
    Nu je overdracht zo goed ging, zal je beoordeling vast ook wel goed zijn toch. En dat het geen hoge loonsverhoging zal zijn is natuurlijk wel jammer, maar het belangrijkste is om te zien of en hoe je gewaardeerd wordt. Vind ik tenminste altijd.

@Inge: ik hoef dus alleen maar naar het ziekenhuis te rijden als ik een meeting met jou wil? Dan hoeven we niet eens bij Monkey Town af te spreken... Wel irritant om daar elke keer naartoe te moeten vliegen. Neemt jouw overgewicht zoveel risico's met zich mee dat je gelijk een MCL abonnement hebt moeten afsluiten? Of wordt er nu toch echt een beetje overdreven? Zoveel ben je toch ook niet te zwaar? Want de vorige keer hoefde je niet perse naar het ziekenhuis toch?
    Doe jij ook maar even rustig aan, klinkt alsof je het nu toch ook echt wat te druk hebt!

Hier uiteraard weinig nieuws, was hier gisteravond tenslotte nog met het nieuws over de vk. Vandaag weer lekker werken, morgen weer cursus voor mijn werk en daarna weekend! Jullie allemaal een prettige dag!!!

18. lennylenn

morgen allemaal!!!

hier lekker fit voor zo vroeg inde ochtend en hopelijk blijft dat ook aanhouden want ik ben van plan vandaag weer lekker te poetsen. raampjes schoonmaken dat soort rare dingen, de glazenwasser moet alleen de buitenkant doen van de woonkamer en de slaapkamers want daar kom ik niet bij.

wauw ik ebdacht me net opeens dat ik nog maar 3 weekjes en een paar daagjes over heb tot ons meisje wordt geboren. ik tel niet tot de 42 weken want mijn vk. laat de moeders niet zolang doorlopen tenzij ze het zelf willen. en ik wil dat niet. dus met 39 plus/40 weken vragen ze al of dat je een strippoging wilt aangaan. nu wilt dat natuurlijk niet zeggen dat het ook gelijk effect zal hebben maar de kans is groot. bij maddi had het ook goed geholpen terwijl alles nog potdicht zat. spannennddddd :D:D:D

@zip: jaaaa raar idee dat de minie mensjes straks geboren worden hoor. wel een heel leuk vooruitzicht.

nou ik ga maar eens aan mijn klusjes beginnen, tussendoor kom ik nog even langshuppelen.
    doeg doegggg

19. shenoby

shenoby Niet meer actief

zo hier was het vanmorgen al heel vroeg dag.
    Nikki vond het niet meer nodig om te slapen vanaf half 5 vanmorgen.
    dus om half 6 eruit.
    Ben ik maar wat in huis gaan doen.
    Had gisteren lampekapjes schoongemaakt dus die er weer op gezet.vensterbank opgeruimd en andere dingen erop.
    een brood gebakken.
    de wieg opgemaakt en klaar gezet. nikki haar kamertje even gedaan. wasmachine aangezet. nu wil ik eingelijk later vandaag de ramen nog even wassen. en dan ben ik bijna klaar voor de kleine. (wat betreft alles schoonmaken dan)

@ lennylenn.
    jaaa jij gaat snel nu hoor.
    gek idee he?

20. Imsala

Imsala Bekend lid

5 aug 2009
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Vandaag is het alweer 2 jaar geleden dat mijn mooie meisje geboren werd, stomme is, elke verjaardag weer herinner je je de bevalling weer, hoe het begon etc..
    2 jaar geleden zag ze er nog zo uit:

Deel Deze Pagina