maart mama's 2011 deel 3 -the day after.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door shenoby, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

@anneke: yesss de wc doet het weer!ben zo happy! de loodgieter was er pas rond 16.45 maar goed we kunnen weer.
    lekker gegeten? heerlijk hoor jouw planning voor vanavond, eerste eten dan in bad en dan naar bed hmmmmm. in het eerst volgend huis van ons wil ik ook echt een bad hebben. ook leuk voor de kindjes.
    nou ik ga nu ff lekker verse jus d''orange maken ( verslaving) en dan relaxed met lenn tv kijken. vanavond broke back mountain. ik hoop dat ik wakker kan blijven want ik vind het een mooie film.

2. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Is verse jus niet juist heel slecht voor je brandend maagzuur of heb je daar nu niet zoveel last van?

Ons bad is absoluut niet groot, het is meer een zitbad dan een ligbad en het past ook precies in de badkamer, die echt heel klein is. Maar het is heerlijk voor de ontspanning. En Ronja vindt het inderdaad ook geweldig, die spettert alles onder en schatert het dan uit. Mooi is dat!

O komt broke back mountain erop? Dan ga ik die denk ik maar opnemen, weet zeker dat ik dat niet ga uitzitten...

3. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Hallo allemaal!!!
    Weer een gezellige zp dag, zo te lezen!!

Inge, hoe ging het in het ziekenhuis? Jij dus ook zo aan het puffen en steunen? Tja, wat je zegt, alsof we al 39 wk zwanger zijn! Hoe ging het vandaag met je energie? Is het werken goed gegaan?

Micha, gefeliciteerd meid!!! Lekker met verlof!!! Wat leuk dat je zoveel complimenten en cadeautjes hebt gekregen!!

Anneke, wat fijn dat je weer wat aan de betere hand bent. Kun je weer wat beter ademhalen :) Die beoordeling moet wel goed komen hoor en wat betreft loonsverhoging, ik zie het als luxe. Ik heb een sales functie, dus krijg al 2x per jaar bonus als ik mijn targets haal. Daar ben ik uiteraard al hartstikke blij mee! Wat heerlijk dat je een bad hebt, ook al is deze zo klein. Ik mis het echt! Slaap lekker alvast!

Lenny, wat heerlijk dat je zoveel energie had!!! Dus wel 3 ramen gedaan? Hihihi. Ik ben blij voor je dat je toilet het weer doet!
    Oh en wat gaat die zwangerschap opeens snel he!!! Het einde is in zicht! Hemel, ik ben benieuwd wanneer je meissie komt! Ik heb Suenne gisteren nog een pb gestuurd omdat ik zag dat ze in de lounge nog wel actief was. Nog geen reactie op gehoord. Ik ben btw DOL!!! op draadstaal :D. Verse jus? Ik zou daar echt maagzuur van krijgen!

Shenoby, blegh wat een dag! Zo vroeg op? Ik zou het niet meer trekken hoor! En dan ook nog zo veel schoonmaken, respect!

4. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    IMSALA!!! Ik schrok me wild!! Ik dacht echt dat je al bevallen was!! Net als Lenny zag ik eerst de foto en toen pas de tekst hahahaha.
    Maar bij deze, gefeliciteerd met je kleine meid! 2 Al weer, hier is de pubertijd meteen begonnen. Hopelijk blijft het jou nog even bespaard.

Ellentje, oh jij ook zo'n vervelend ventje vandaag? Hier ook zo een. Gelukkig was het alleen vanaf de lunch tot het slaapje...Dus hier was het nog enigszins te overzien. Doe je voorzichtig met al die harde buiken?? Je zou niet de eerste maartmama zijn die hiervoor wordt opgenomen!!

Sjoelke, ik herken het wel hoor, dat misselijke gevoel. Ook hier gisteren een heel actief kind wat op mijn maag lag te drukken. Ik moest op mijn zij slapen om niet misselijk te worden.
    Hoe smaakten de frietjes vanavond???

Biancje, jeetje meid wat een heftig verhaal!!
    Hoe gaat het nu met je?

Kart, sterkte met de 7 laatste werkdagen!! Ik leef met je mee. Niet teveel poetsen ;) Je moet in je verlof ook nog wat te doen hebben hahaha.

Flotsje, meid wat een rare dagen!!! Ik ben zo blij dat het nu weer rustig is! Houd dit vast!! :) Het is wel een stuk ongeduld zeg!

5. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Nou meiden, hier begon ik ook echt met mega veel energie. Ik heb flink zitten poetsen met mijn favoriete spuitbus (witte reus) en heb zelfs op de vloer gelegen om vlekken weg te boenen...
    Daarna nog de ramen gedaan en kasten afgenomen. Toen begon de ellende met Chris. Wilde absoluut niet lunchen. Alleen wat vlokken van zijn brood geplukt en verder veel gehuild en drinken om zitten gooien. Het leek me verstandig om even naar buiten te gaan voor dat hij zou slapen, dus zo gedaan. Eerst los laten lopen, maar wel de wagen mee. Loopt meneer continu de andere kant op. Mama er weer achteraan gerend, want hier rijden nogal veel trams! Toch maar in de wagen, blijkt er een band lek te zijn... grrrrr !!!
    Maar goed, thuis de kleine op bed en ik ben meteen daarna ook op de bank in slaap gevallen :D heerlijk!!! Ik heb gewoon een uur geslapen!!! Nou dat doe ik dus normaal nooit! We waren beide na onze slaapjes een stuk gelukkiger hahaha.

Wel weer harde buiken vanavond, maar dat lijkt normaal te zijn voor alle maart mama's. Morgen gaan we naar capelle om behang uit te zoeken en kan ik langs een adresje om een x adventure duo wagen te halen. Voor 50 euro van MP!! Koopje, of niet :) Eerst even zien in welke staat deze is ;)

Nou goed, het verhaal is lang genoeg. Fijne avond allemaal!!!!!

6. shenoby

shenoby Niet meer actief

zo daar ben ik weer.
    heb echt bergen werk verzet vandaag!
    heb nog stof gezogen.en gedweild.
    het hele gasfornuis goed gepoetst,de wc en douche gedaan,de ramen aan de binnenkant.
    tussendoor de was nog. hihi dus ik heb mijn hele huis zo goed als aan kant.
    morgen nog de ramen aan de buitenkant.
    het fornuis even van zijn plek halen en ik ben helemaal klaar~!!
    jeeeej daar word ik blij van. alleen kan ik er alleen savonds van genieten. maar heb besloten dat als we deze week niets horen van een huis dat ik dan in ieder geval weer thuis ga blijven.
    als beebje straks geboren word zal ik ook in huis moeten zijn.
    dus moet me maar een beetje vermannen.

ik ga later even op iedereen reageren,
    ben vanavond toch de hele avond alleen thuis dus mijn antwoorden komen eraan.
    eerst ff wat drinken pakken.

7. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

@jus: is ook zo hoor, het maakt het brandend maagzuur alleen maar erger maar het is zooo lekker!!!! zal er later wel weer spijt van krijgen. maar heb het nu al op :D

8. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    hellow

@anneke, fijn dat de hoofdpijn een beetje wegtrekt nu!
    Lekker op tijd gaan slapen vanavond! Ik krijg altijd wel ontzettende last van zuur van verse jus! Zlefs van thee nu, warme melk gaat wel goed!!

De babykamer schiet wel op gelukkig! En we hebben geregeld dat de bekleding van de wieg vrijdag al hier is, hoera!! Week 37 had best gekund hoor, maar toch een beetje kort dag.....je weet maar nooit!

@lennylenn, en al je klusjes kunnen doen vandaag? Lekker energiek dagje gehad? Kort eigenlij nog maar he, die weekjes!! Heb je alles al klaar? Fijn hoor zo'n verstopte wc!! Gelukkig is ie weer klaar!

Lees al dat je energie niet erg lang duurde, wel lekker een tukkie kunnen doen?

@shenoby, dat was een vroegertje vanmorgen, de dag een beetje doorgekomen?

@imsala, van harte met je meisje!! Mooi he dat verschil in hoe ze eruit zien! Heeft ze ervan genoten vandaag?

@ellentje, lekker hoor als je moeder het even kan overnemen! Heb jij even je rust gevonden? Lastig he als je kindje zo'n dag heeft? Als mijn mannetje dat heeft , merk ik dat dat ook vaak een beetje aan mijn eigen humeur ligt, dat voelt hij feilloos aan!
    Lees dus net dat het allemaal niet echt opschiet vandaag, balen zo'n dag! Hoe oud is je mannetje ook alweer?

@micha, hoe was de borstvoedingsavond?

@sjoelke, ja ik herken het overactieve gevoel in mijn buik en idd tot misselijk zijn aan toe, maar dat schijnt heel normaal te zijn! Mijn kleintje kietelt me gewoon af en toe heel erg, dan kan ik niet stilliggen als het 's nachts is. Vannacht ook gedroomd dat de baby zijn beentjes zo ver uitstrekte, dat het echt heel erg pijn deed, gelukkig was het maar een droom!

@biancje, oei dus goed je rust nemen nu!! De kleine mag nog wel even blijven zitten!!

@kart, lekker je ding doen!!

@flotsje, wow wat een verhaal zeg! Hopelijk houdt de kleine zich nu even rustig!!

@ellenore, dus ook al zo'n hyperactief mannetje vandaag, ze hebben het wel vandaag hier!!

Zo energiek als ik gisteren was, zo non-energiek was die van vandaag! Heel slecht geslapen vannacht. Veel dromen en een ontzettend veel bewegend babietje!! Vanmorgen op visite geweest, pannenkoekjes gegeten tussen de middag en toen heeft mijn mannetje een lange dut gedaan van bijna 2 uur en mama heeft ook heerlijk geslapen. Ik heb dus niets te klagen gehad vandaag!

Ga strakjes wel lekker slapen, morgenochtend zal wel een rommelmorgentje worden en morgenmiddag is zoonlief naar de psz en ga ik kleertjes strijken en wasjes draaien en en en....nou eerst maar eens kijken hoe de nacht wordt!

fijne avond allemaal!!

9. shenoby

shenoby Niet meer actief

zo ik ben er klaar voor.
    ik ga reageren vanaf 257.

komt ie dan.

@ sjoelke.
    hahaha moest zo lachen toen ik las dat jouw baby nu 3000!!! KG weegt. maar begrijp natuurlijk wat je bedoeld.
    fijn dat het in ieder geval goed was.

@lennylenn
    flink afgebeuld tijdens het zwemmen dus.
    pfff moet er niet aan denken!

@ anneke
    fijn dat het bij de vk voor jou ook weer goed was.

@ zip
    welkom terug!
    het gaat nu hard he?

@ ellenore,
    haha jij moet je werk vast wel errug leuk vinden als je jou nog steeds mogen bellen.

@ ingef
    nog even meid dan heb je verlof.
    hier ook in het ziekenhuis bevallen hoor.
    maar vind het eingelijk wel net zo fijn.

@ micha
    lekker verlof!
    wat leuk dat je van je collega's nog een kadootje had gekregen.

@ lennylenn.
    jij ook druk aan de poets geweest dus.
    wel fijn een vk die je niet zo heel lang laat lopen.
    dat hoor je toch wel vaak heel anders.

@ imsala.
    gefeliciteerd met je meissie.
    wat gaat het toch snel he?
    nog een maandje dan word die van mij ook alweer 2

@ ellentje.
    nou heeft je moeder je nog even flink geholpen zodat je lekker kon relaxen?
    en ik bak niet altijd brood hoor smorgens.
    maar ik had nog een pak staan en ik had er wel zin in.
    en toch tijd zat.
    al hoop ik wel dat nikki vannacht gewoon doorslaapt.
    want poeh poeh das wel erg vroeg hoor.
    en hoe vond je de blije doos? ik vond de doos die ik van nikki had leuker als ik eerlijk ben. tas staat hier al even ingepakt.
    1 voor mij en 1 voor beebje.

@ micha
    weet je inmiddels hoe het zit met de controles?
    en hoop voor je dat de bv avond nu wel doorgaat.
    anders word het wel heel erg krap denk ik.

@ sjoelke
    ook al zon druk kindje dus.
    hier ook hoor.
    heb haast soms het idee dat mijn buik zo open zal scheuren en beebje eruit komt. zo van nou hier ben ik hoor. haha
    en de wieg nog klaar gekregen?

@ Lennylenn.
    ook al zon dwars kereltje dus.
    ik lees het hier meer.
    zouden de kleintjes het aanvoelen ofzo?
    Nikki is me ook constant aan het uitdagen en aan het testen.
    gek word ik ervan.

@ biancje
    he bah! beebje moet nog wel even blijven zitten bij je.
    dus goed je rust nemen hoor.

@ sjoelke.
    hmmmm patat! ik ben echt een vreselijke junkfoodjunk tijdens mijn zwangerschap.
    is echt niet normaal

@ flotsje
    fijn dat je er weer bent meid.
    ook jij je zoveel mogelijk rustig houden he?

@ ellentje.
    he vervelend die harde buiken.
    ik had het ook zo erg.
    werd er zelfs snachts wakker van.
    zoveel mogelijk je rust zien te pakken.

@ lennylenn
    oh jee wc verstopt
    dat zijn echt vervelende dingen.
    hopelijk is het opgelost.

@ zip.
    succes met je klusjes dag morgen :)

zo volgens mij ben ik weer bij
    ga mij zo even een dipsausje maken beetje komkommer afsnijden en wortel en dan lekker dippen en tv kijken.
    ben lichamelijk nu toch best wel een beetje moe.

10. Biancje

Biancje Bekend lid

20 apr 2010
    767
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mijn vriend is al terug toen ik in het zh lag kwam hij meteen terug.

11. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Hebben jullie lekker geslapen? Ik wel en vandaag echt helemaal geen hoofdpijn bij het opstaan, ook niet sluimerend. Misschien ben ik er nu echt vanaf!

@Ellenore: klinkt alsof Chris inderdaad een heerlijk dwarse bui had, maar fijn dat hij wel lekker kon slapen en dat jij ook lekker je dutje hebt gedaan. Had je ook wel verdiend!

@Shenoby: heb je ook wel weer gelijk in inderdaad dat je straks toch ook thuis moet zijn. Nog niks weer gehoord over een ander huis? Vervelend hoor!

@Zip: wat lekker dat je nu alles deze week al in huis hebt voor de kinderkamer. Na het weekend klaar denk ik dan? Zou wel lekker zijn als je wat meer dagen hebt zoals dinsdag ipv zoals gisteren qua energie. Volgens mij wisselt het bij ons allemaal nu wat. Al is een dut van twee uur ook heerlijk toch?

@Biancje: dat is wel fijn dat je vriend er al weer is. Hoe voel jij je nu?

Ik heb vandaag wel een redelijk drukke dag voor de boeg, maar niet met veel heen en weer geren. Eerst de laatste cursusdag, maar dan in Leeuwarden. Dus zonder de reistijd. Lekker veel rollenspellen over hoe ga je om met ziekteverzuim. Dit is wel echt een leuk onderdeel. En vanavond is er dan nog een bijeenkomst bij het uitzendbureau over de verschillende typen medewerkers en hoe je daar mee omgaat. Daar ga ik ook naartoe, want dat is ook wel heel erg leuk. Aangezien Frank hetzelfde werk doet als ik alleen bij een ander bedrijf, gaat hij daar ook naartoe, dus Ronja gaat vanavond uit logeren.

Morgen lekker mijn vrije dag. Heb ik zin in, lekker even bijkomen!

Heeft er iemand al leuke plannen voor het weekend? Hier staat er erg weinig op de planning...

12. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Goedemorgen dames

Nou hier een stuk minder goed geslapen!
    Ik had vanaf een uur of 23:00 harde buiken gisteren avond. Ik ben het vanaf 00:00 uur gaan bijhouden en toen kwam het om de 10 min. Pas om half 2 waren de harde buiken weer weg. Helaas kon ik daarna niet meer in slaap komen van de hartkloppingen. Ik was redelijk in paniek geraakt omdat ik bang was dat de bevalling zou beginnen en ik heb eigenlijk nog niks klaar :$. Reken maar dat ik vandaag alles klaar ga zetten hahaha!
    Ik ga zo voor de zekerheid het ziekenhuis bellen. Waarschijnlijk lig ik dus straks weer aan de CTG.

Ik houd jullie op de hoogte.

Liefs!

13. Imsala

Imsala Bekend lid

5 aug 2009
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    :) Sorry meiden, was niet de bedoeling om jullie te laten schrikken hihihi
    Peuterpubertijd heeft hier al een poos terug zijn intrede gedaan, ze heeft namelijk nog een broertje van nu 3,5 jaar en daar kijkt ze zo'n beetje alles van af, inclusief het 'slechte' gedrag haha
    Kan bijna niet wachten totdat ik deze uk weer op mijn borst heb liggen, aan de andere kant mag t nog wel ff duren want ben nog niet klaar hier. Ga zaterdag een gratis babykamer ophalen, dan heb ik ook eindelijk een commode enzo, en dan heel veel wassen van kleertjes etc.
    Vanmiddag komt een vriendin een zwangerschapsshoot doen bij me, ze is amateur fotografe en ik mag proefkonijn spelen haha, 's avonds komt dan haar pa om me te helpen om nog wat dingen op te hangen en van de kelder naar boven te sjouwen en van hier naar de kelder.
    Morgen worden dan de kids opgehaald door hun vader en heb ik even een weekendje om proberen bij te komen nadat de babykamer opgehaald is ;)

14. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    anneke: hahaha...gezellige plek voor een meeting in het mcl...;) mijn overgewicht is wel behoorlijk hoor! mag wel 40 kilo vanaf inmiddels... maargoed, straks weer vol goede moed bezig!

lennylenn: heerlijk dat het al zo opschiet he? kijk ook uit naar de komst van onze kleine!

shenoby: klinkt lekker schoon in jouw huis!

imsala: aaah...wat een schatje!!!! lijkt al weer lang geleden zeker he?

ellentje: ik zou het ook echt niet pikken als mijn kind zich zo zou misdragen hoor! maargoed, je moet het dan ook zien te voorkomen he?..;) ziekenhuiskoffertje...klinkt al dichtbij nu he?!

micha: heerlijk zeg! zoveel energie! hier ver te zoeken helaas...komt hopelijk wel weer snel terug...;)

sjoelke: heftig kunnen ze tekeer gaan he? ze schoppen ook tegen allerlei organen aan... ach ja, hoef je je niet schuldig over te voelen toch? wij weten allemaal hoe het voelt...;)

Biancje: heftig zeg! pas je goed opjezelf?

flotsje: wat fijn dat je weer thuis bent!

ellenore: ging wel met werken...erg moe! en met jou? hoe is het nu?
    fijn dat je even lekker hebt kunnen slapen!
    he spannend zeg die regelmatige harde buiken! dat moet nog maar niet he? inmiddels ctg gehad?

imsala: leuk een fotoshoot!

hier: beetje korte reacties van mijn kant...ben namelijk ziek...bleehhh.. heb de hele nacht overgegeven en heb diarree... jakkes en dan ook nog zo zwanger! manlief heeft zorgverlof opgenomen om mij en kris te verzorgen, ik ga zo dus weer naar bed..heb net een beschuitje op en dat lijkt goed te gaan, maar ben wel heel erg moe!

liefs

15. Imsala

Imsala Bekend lid

5 aug 2009
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Ingef: Stomme is dat het helemaal niet zo lang geleden lijkt.. Juist ook omdat ik nu weer met een dikke buik loop. Wat ik wel elk jaar heb zijn van die flash-backs naar hoe het allemaal begon destijds.

16. 31 december 2008 gestopt

27 jul 2009
    286
    0
    0
    projectcoordinator
    limburg
    Harde buiken: ik lees dat jullie er allemaal last van hebben, ik heb dat inderdaad de laatste paar dagen ook heel erg. Dinsdagavond bv echt de hele tijd, nu gaat het wel weer, gisteren vroeg naar huis gegaan en vanmorgen thuis gewerkt ern flink uitgeslapen! Heerlijk, dat doet een mens wel goed hoor!!

Flosje goed meid dat je er weer bent, dat het beebje nog maar lekker mag blijven zitten bij mamma

Bianca, bij jou ook hoor!

Ellenore, ben benieuwd wat ze op het zh zeggen, sterkte meid en dat ook jou beebje nog maar ff blijft zitten!!!

Slapen: ik wordt zo'n 2 keer per nacht wakker omdat ik echt ontzettende jeuk heb, inmiddels echt overal. Ik smeer me te pletter met mentholgel en dat helpt dat een uurtje en dan is het weer van voren af aan. Oh echt verschrikkelijk, echt niet leuk die jeuk....

Ingef: beterschap meid!

imsala, spannend fotoshoot, ik ben benieuwd!! Ik zal deze week wel de eerste foto's krijgen, ben ook erg benieuwd!!

shenoby: dat heb ik nou echt nooit, poetsdriften....

zip: fijn dat je na deze week alles klaar hebt!!!

sjoelke: druk beebje dus? Ik heb het idee dat die van mij een echt dag nacht ritme begint te krijgen, hebben jullie dat ook? en de bewegingen zijn wel minder hier, maar wel groter zeg maar als jullie begrijpen wat ik bedoel. Vanmorgen had hij/zij weer de hik haha zo grappig!!

anneke: hier ook weinig plannen voor t weekend! leuke cursus lijkt me dat!! veel plezier!

17. flotsje

flotsje Niet meer actief

hallo,
    hier beetje drukke ochtend, veel met bram zitten spelen enzo hihi.. nu even onderuit op de bank...

wauw wat zijn jullie allemaal druk... en wat schiet het al op... ik nog steeds bezig met adressen in word zetten zodat ik de stickers kan gaan printen... verder weinig bijzonders.. moet nog veel doen maar hou eerst even een weekje rust...

hou het nog even bij zo onpersoonlijk reageren, sorry maar heb nog niet zo heel veel puf...

18. Micha 2

Micha 2 Bekend lid

4 jul 2010
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik merk dat ik mij aan de ene kant heel moe voel, maar aan de andere kant wil ik heel veel doen.
    Het echt reageren op iedereen zoals ik eerder wel deed lukt mij even niet helemaal dus ik hou het even algemeen:

borstvoedingsavond: De meeste dingen had ik al gelezen of gehoord. Wat ik wel handig vond was wat info over borstkolven en bh's. (Aangezien ik twijfel of ik het nog ga redden met de maat die ik nu heb) Eén van de vrouwen adviseerde mij om te kijken op de website: www.borstvoedingswinkel,nl Ze vertelde dat je hier grotere maten kon krijgen en dat het verzenden ook heel goed werkte.
    Harde buiken: Ik geloof echt dat ik een uitzondering ben, maar nog steeds heb ik er nauwelijks tot geen last van. Ik heb een tijdje eerder al eens gevraagd hoe je ze kunt herkennen. Ik had dinsdag na een lange dag werken het gevoel dat ik er toen last van had, maar voor de rest eigenlijk niet.
    Slapen: Ik wordt bijna iedere nacht wakker om te plassen. En als ik dat oversla wordt ik wel wakker gemaakt door mijn man omdat ik weer eens lig te snurken.

Ik heb een planning voor mijn man gemaakt, wat hij allemaal moet doen na de bevalling. In hoeverre is jullie man/ vriend betrokken bij alle voorbereidingen. Ik heb soms het gevoel dat ik alles uit moet zoeken hoe alles werkt, wat je nodig hebt. Hij leest echt helemaal niks over de zwangerschap, de bevalling en het verzorgen van je baby. Soms vind ik dat wel moeilijk, omdat er gewoon belangrijke dingen zijn en dan heeft hij zoiets van, ach dat leer ik dan wel.
    Gisteren bij de borstvoedingsavond was ik samen met één iemand anders de enige zonder partner.

Tegen mij is trouwens ook gezegd dat als de bevalling nu zou beginnen, dat ze het niet meer tegenhouden (door de gynaecoloog). Omdat ik voorbij de 34 weken ben en omdat alles goed gaat.

Ik ben vandaag lekker veel aan het wassen. Ik heb een trommel vol met roze spulletjes gewassen, zelfs de eerste knuffel is nu gewassen. Nogmaals lang leve de colour catcher doekjes, ik had er 3 ingestopt, alle 3 kwamen ze er roze uit!
    Zometeen een sopje maken en even alles afnemen in de babykamer, zodat ik alle was ook weer terug kan stoppen in de kasten. Verder ligt er ook al heel wat klaar om te strijken, maar ik denk dat ik daar morgen aan begin.

Alleen een beetje jammer dat ik heel erg last van spierpijn heb, in mijn rug, mijn benen en mijn buik.

Succes iedereen!

19. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Hi moppies!!

Inge, jakkes meid. Heel veel beterschap. Hopelijk is het een virus van 1 dag.

Imsala, leuk die shoot. Ben benieuwd naar de kiekjes!

Micha, na het werk is inderdaad wel een moment voor harde buiken. Het trekt dan behoorlijk samen en je kan even moeilijk lopen. Het is vaak snel weer weg. Soms zijn ze wel wat heftiger waardoor je zelfs even moet puffen.

Ik heb vanochtend weer aan het CTG apparaat gelegen. Uiteraard niets meer aan de hand. Bloeddruk wel weer aan de hoge kant ondanks de medicijnen. Ik heb nog geen ontsluiting gelukkig. Morgen moet ik weer op de poli zijn om met de gyn te praten over hoe nu verder en krijg ik de groei echo.
    Ben benieuwd wat daar uit komt.
    Mijn man blijft vanavond thuis zodat ik echt rust kan nemen.

20. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    bedankt voor de beterschapswensen...voel me wel iets beter en heb wat gegeten. verder nog wel heel moe...vanavond nog maar vroeg erin!

volgende keer reageer ik weer wat uitgebreider hoor!

liefs

Deel Deze Pagina