Hey meiden, Wat een vervelende berichten allemaal van gisteravond! @Lenny: meid wat vervelend voor je dat je zo ontzettend moe bent. Twee uren maximaal is wel heel kort, vind ik. Denk dat het een heel goed idee is om het vandaag even met de vk te bespreken en te vragen of ze je bloed willen prikken. En zou het anders ook een idee zijn om te vragen of je eerder ingeleid kan worden? En je schuldig voelen is echt niet nodig meid: Maddi kan heus wel een paar weekjes met wat minder aandacht toe! En als je straks wat hersteld ben van de bevalling, ben je weer helemaal jezelf! @Zip: een week heel rustig aan klinkt ook niet echt fijn. Gelukkig maar dat je nog geen ontsluiting hebt, maar doe inderdaad maar goed rustig aan! Je hoeft geen bedrust toch? @Imsala: zijn de foto's die al gemaakt zijn mooi geworden? @Inge: wat fijn dat je je wat beter voelt! Hier alles goed! Lekker nachtje gehad, gisteren met Frank lekker gegeten en nu een vrije dag. Straks eerst naar de pedicure, dan zelf even mijn haren kleuren en dan Ronja even ophalen bij mijn schoonvader!
Heb al wat onbewerkte foto's mogen zien en die zijn wel mooi geworden ja, heb er zelf ook alvst 1 van bewerkt:
@anneke: ik ga het straks zeer zeker bespreken met mijn vk. En hoop echt niet dat ze zegt; doorbijten hoort erbij. En het inleiden dAar heb ik een dubbel gevoel bij ene kant wil ik graag dat ze zsm geboren wordt zodat ik ook weer mezelf ben, andere kant vind ik het hondsbrutaal van mij om dat te aten doen. Wie weet wilt mn meisje er helemaal nog niet uit. En ik ben ook helemaaaal niet bekend met het inleiden. Is het riskant hoe gaat dat enz. @imsala: erg mooi hor ben benieuwd naar de andere fotos
@Lenny: dat kun je natuurlijk ook met je vk bespreken en logisch dat je het niet wilt als er risico's aan verbonden zijn. Maar als het voor je dochtertje geen risico's met zich meebrengt, is het wellicht wel het overwegen waard. Zoals jij je nu voelt, dat valt niet in de categorie hoort erbij, doorbijten. Gewoon heel eerlijk zijn! @Imsala: wat een mooie foto! Lief hoor met je kinderen zo erbij!
hey darlings.... jeetje wat een rottige verhalen gisteren... @lennylenn jeetje meid..ik zou idd toch even je bloedlaten prikken en het bespreken met je vk... en je schuldig voelen ik herken het helemaal...erg gezellig ben ik ook niet voor Dean maar ja we moeten allemaal even doorbijten en misschien heeft maddox het niet door met inleiden heb ik ook geen ervaring...dus daar kan ik je niet mee helpen...maar ik zou als de vk zegt dat het er bij hoort en dat je door moet bijten gewoon zeggen dat dat niet meer gaat en dat je wil dat er iets aangedaan word...*geeft je een knuffel* @imsala wow mooie foto`s ben benieuwd naar de rest @zip gelukkig maar dat er nog geen ontsluiting is...en die maar lekker rustig aan dan hoor...je lekker laten verwennen @hier gisteren ben ik gaan zwangerschapszwemmen maar moet eerlijk zeggen dat ik het niet ontspannend vond...kreeg alleen maar harde buiken dus was blij dat het afgelopen was en ik onder de warme douche stond en vanmiddag moet ik naar de fysio dean is nu naar de opvang zodat ik even uit kon slapen...alleen wou dean niet dat sander bij hem in de buurt kwam dus van uitslapen kwam niets terecht!!! ik zal vanmiddag wat meer reageren...
@ Lenny Meid ik heb precies hetzelfde!! De laatste dagen ben ik niet van de bank weg te krijgen, ik ben ook zeer kribbig en kan niks verdragen en als ik dan eenmaal in bed lig kan ik niet slapen!! Gisteren ook een flinke huilbui gehad omdat ik alles uitkuur op mijn kleine man en hij er natuurlijk helemaal niks aan kan doen dat ik me zo voel! En dan zit ik hier ook nog es met een doodzieke vent met een dubbele oorontsteking dus alles komt op mij terecht!! @ Imsala Prachtige foto meid!! Ik ga zo es naar de dokter, ik denk dat ik een candida infectie heb ... ben benieuwd wat daar uitkomt! Fijne dag allemaal!
Ellenore: Fijn dat je zo goed in de gaten gehouden wordt. En goed dat je je rust pakt! Succes meid! Anneke: Ik herken het wel hoor, babyspulletjes willen halen. Terwijl ik ook zoiets heb van, ik heb de nodige spullen in huis! Tja en dan krijg je van WIJ kortingsstickers voor prenatal, dan kun je het toch niet laten om er even weer naartoe te gaan. Maar het is allemaal zo leuk! Dat vindt mijn man trouwens telkens leuker, naar prenatal gaan. Ik heb eigenlijk ook maar weinig kleertjes zonder hem gekocht. Lennylenn: Als eerst zou ik je een dikke knuffel willen geven! Het zijn echt de laatste loodjes en als ik zo lees zijn veel mensen hier behoorlijk moe. Dan ben jij ook nog het verste van ons. Ik begrijp dat je het vervelend vind naar Maddox toe. Is er niet iemand die je wat kan helpen, zodat jij wat meer adem hebt? Ik ben benieuwd wat jouw verloskundige zegt. Imsala: Leuke foto! Wat een beschaafd buikje, zeker voor een 3e! Vanochtend vroeg mijn man aan mij of ik lekker geslapen had, ik keek hem aan en zei: Jij hebt zeker lekker geslapen! Jahoor! Ik had niet gesnurkt vannacht, dus hij ging er vanuit dat ik lekker geslapen had. Nou niet dus! Ik ben er 3 keer uitgeweest en werd met rugpijn wakker. Nou ja, fijn voor hem. Vandaag ben ik van plan te gaan strijken, nog een gewone was te draaien en misschien wat schoon te maken. Ik voel mij wel heel moe en ga veel vroeger naar bed, maar als ik alleen op de bank ga zitten of liggen krijg ik rugpijn. Ik moet dus zitten en bewegen veel afwisselen, dat doe ik dus ook. Tijdens het bewegen kan ik dus lekker nuttige dingen doen. Nu ik bijgelezen en getypt heb, heb ik dus alweer last van mijn rug... betekent dus dat ik weer actief moet worden. Als ik straks weer rust pak ga ik verder met lezen en typen, benieuwd hoe druk het vandaag is.
@ Micha: Van de voorkant ziet het er toch echt anders uit op de foto, mijn buik is groter dan ie ooit geweest is namelijk hihi, ook doordat de kinderen ervoor staan lijkt ie minder groot
Zit nu in de wachtkamer bij de vk. (Zal weer eens niet zo zijn dat het uitloopt) ik laat gelijk weten wat ze gezegd heeft en of ik zo sterk ben geweest om door te zetten
Imsala: Ik herken het, de grootte van je buik. Mijn buik is niet zo groot en van voren zie je er ook veel minder van dan van de zijkant. Lennylenn: Succes! Ik ben erg benieuwd wat ze tegen je zegt. Wat is het rustig hier zeg! Ik dacht ik ga eens even kijken. Ik heb eigenlijk nog niet zo veel gedaan, ik merk dat mijn buik echt behoorlijk in de weg zit en hoog zit, pfff.  
Dit was niet zo een leuk bezoekje. Moet nu naar het ziekenhuis want ze hoorde onregelmatige harttonen en vond dat de bewegingen ook niet voldoende waren. Je raad het al, loop me een potje te huilen opweg naar het ziekenhuis.
@lenny: succes!! Laat je maar niet gek maken!! Is vast allemaal ok met de kleine! Misschien omdat je jezelf als zo druk maakte...
@all: wat een gerommel enzo allemaal weer hier pfff... Ik ben net bij de gyn geweest.. bloeddruk en beebje ok.. verder eigenlijk niks bijzonders.. is nu gewoon afwachten wat gaat gebeuren.. o ze vertelde dat ongeveer 25procent van mensen die aan de weeenremmers moesten eerder bevalt... dus tsja alles is mogelijk. wel raar ben er opeens veel meer mee bezig dat het wel eens snel kangaan.. Beebje lag ook ingedaald dus dat is mooi!
@ellentje: heb jij eigenlijk al een precieze datum voor de ks? lijkt me ook wel gek.. kan je cht gaan aftellen hihi.. en wat gebeurt er als hij eerder komt??
@Lenny: succes bij het ziekenhuis meid, het komt vast helemaal goed... maar snap ook wel dat jij nu helemaal in tranen bent. Houd ons op de hoogte. Knuffel vanuit Leeuwarden!
@Debski: doe jij ook even goed rustig aan? Je hebt blijkbaar je rust nodig, dus het heeft helemaal geen zin om je daar schuldig over te voelen! @Micha: heb ik ook hoor, rugpijn als ik alleen maar ga hangen en liggen, dus ik moet ook zorgen dat ik wat doe. Hier gaat het helemaal goed. Vanmorgen eerst even naar de pedicure geweest, daarna mijn haar thuis gekleurd en tegelijkertijd een gezichtsmaskertje gedaan en dat soort lekkere dingen. Heel ontspannen. Vervolgens anderhalf uur geslapen en nu net Ronja opgehaald bij mijn schoonvader. De kleine meid is lekker vrolijk, zit nu te spelen met haar blokken. Morgen moet ik weer zwemtrainerscursus geven, dus ga zo maar even bezig met de voorbereiding. Vorige keer had ik dat in een half uurtje klaar, dus zo lang zal het niet duren, maar het moet natuurlijk wel even gebeuren. Pas allemaal goed op jezelf meiden!
Lenny, rustig aan, niet te druk maken, want dat is ook niet goed! Ze zijn in ieder geval alert en dat is ook wel zo fijn
@ Anneke Dank je meid, gelukkig gaat het vandaag iets beter met me. Alleen heb ik waarschijnlijk een candida infectie en moet ik nu 3 dagen een soort tampon opduwen... hopelijk is het snel over! @ Lenny Jeetje meid het zit niet meer he, doe lekker rustig aan en laat ons weten hoe het gegaan is!! Sterkte!! Zo ik ga nog ff wat proberen te strijken en daarna koken! Tot straks of morgen dames!