maart mama's 2011 deel 3 -the day after.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door shenoby, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Ohh Inge, de nieuwe bank!!! EINDELIJK!!!! Hahahaha, laat dan je verlof maar beginnen, kom je niet meer van die bank af ;)
    Gelukkig is de griep weer vertrokken. En chagrijnig? Af en toe is dat gewoon lekker! Geniet van je thee :)

2. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Ik blijf trouwens hangen hier hoor, veel te spannend met onze shenoby!

3. shenoby

shenoby Niet meer actief

heey meiden,
    ik ga zo toch bellen.
    de laatste keer duurde 55 sec.
    ben nu echt serieus bang dat het begonnen is.
    het slijmverlies blijft lopen en met bloed.
    ik zal ellentje smsen als het idd begonnen is.
    en anders kom ik later weer posten.

4. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Succes meid! Je weet het, duik in die weeën ;)
    Hopelijk is alles goed met de kleine en komt het volledig gezond ter wereld. Maar stiekem hoop ik dat het nog heel effekes blijft zitten hoor!

Houd je taai lieve Shenoby!!!

5. Sjoelke

Sjoelke Bekend lid

3 jun 2010
    905
    0
    0
    Verstandelijk gehandicapten sector
    Noord-brabant
    He stelletje kletskousen.

Ik heb gisteren misschien wel iets te flink gepoetst met mijn moeder. Maar heb nu wle het idee dat ik bijna klaar ben. En dat voelt heeeeeerlijk.
    Ik heb geprobeerd zoveel mogelijk op idereen te reageren

@Flotsje: Fijn dat je er weer bent. Probeer de kleine inderdaad nog even binnen te houden. Rustig aan.
    Adressen in Word hebben wij afgelopen week ook gedaan. Is nog best veel werk he!

@Kartvelibaia: Die rustig aan. Denk aan jezelf. Fijn om te weten dat je nog wel meeleest. Nog even doorzetten en dan verlof.

@Spannend: Poeh dames, wat wordt het hier spannend op het moment. Poeh poeh. Allemaal harde buiken, verweekte baarmoeder monden enz. Doen jullie rustig aan!! Hoe langer de beebjes blijven zitten hoe beter. Dikke dikke knuffels voor alle meiden die het nodig hebben.

@Lennylenn: Hoe is het nu met de wc? Lastig zeg als deze verstopt zit. MMMMMMMMMMMMM mac, daar heb ik zin in.
    He meid, wat balen dat jij je zo rot voelt. Ik merk ook dat mijn energie veel minder wordt nu. Nog een paar weekjes meid. Komt goed. Hou je taai!! Dikke knuffel!!
    Gelukkig is alles goed met de kleine meid. En fijn dat je nog even hebt kunnen lachen. Ik heb dat vorige week gedaan toen ik vertelde tegen mijn lief dat het kan zijn dat ik een knip krijg van onderen tijdens de bevalling. Hij zou nou al bijna flauwvallen. Hihihihihi! Watjes die mannen!

@Anneke; Was het gelukt er vroeg in te kruipen? Heb je genoten van je bad?
    Lekker hoor samen uiteten. En de pizeria is erg leuk vind ik. Ik hou van Piza en pasta’s!
    Ik blijf babyspulletjes aan het halen. Hihihih. Als het nog lang duurt moet ik denk ik een kast bij halen. Hahaha. Vandaag heb ik bij de action een doos billendoekjes van pampers gehaald. Scheelt dat even veel met de kruidvat en trekpleister.
    Anneke, ik kan me nu al druk maken over ouders en schoonouders die dingen anders doen als ik. HIhihihi. Hoe ik dat aan ga pakken weet ik niet. Ik hoop dat ik er goed mee om kan gaan, maar ik kan zo’n felle zijn.

@Ellenore: MMMMMMMM de frietjes waren heerlijk!!! Ik kan ook alleen nog maar op mijn zij slapen en dan lekker met voedingskussen. Geniale uitvinding.
    Heerlijk slapen op de bank. Daar heb je vast van genoten.
    En hoe was de duo wagen?
    He meid, doe je rustig. De Beeb mag echt nog even blijven zitten!!

@Shenoby: Flink aan de poets dame. Goed bezig, ik heb hetzelfde gedaan.
    Poeh heb ik even geluk dat het een typfout was. 3000 kilo is inderdaad wel mega veel. Hihihihihi
    De wieg is echt prachtig. Ik post hem één deze dagen wel even. Zo schattig!!
    Ik zou ook wel elke dag junkfood kunnen eten. MMMMMMMMMMMM
    Welk dipsausje heb je gemaakt. Ik vind pate Royal van duivis echt heerlijk bij komkommer.

@Zip: Hopelijk heb je nu wel een goede nacht gehad!!! Is dat even balen als je zoveel getypt hebt!! Ik typ altijd in word en dan daarna knippen plakken. Werkt goed!
    OOOOO Zip, doe rustig aan!!! Wat spannend!!

@Bewegelijk kind in de buik: Gelukkig ben ik niet de enige met een stuiterbalbaby hihihihi. Fijn om te horen dat het normaal is. En dat je er inderdaad wat misselijk van kan zijn.

@Ingef: Beterschap meid. Zorg goed voor jezelf of nog beter laat voor je zorgen. Genoeg drinken he en misschien wat boulion.

@31 dec: Mijn beeb is vooral ’s avonds mega actief als ik op de bank zit. In bed is hij/zij gelukkig vrij rustig. Zou fijn zijn als dat dadelijk naar de geboorte voort zet.

@Micha: Ik heb wel regelmatig last van harde buiken en de plas problemen ’s nachts komen me ook bekend voor. Snurken dat doet de man des huizes enorm. Hihihihi

@Imasala: Wat een mooie foto!!!

Shenoby!!!! Succes meid. Ik ben zo benieuwd!!! Denk aan je!!

6. flotsje

flotsje Niet meer actief

@shenoby: spannend hoor!! Ben benieuwd hoe het loopt!! Je kan het!!!!

7. flotsje

flotsje Niet meer actief

@sjoelke: is idd veel werk al die adressen maar ben gelukkig klaar... kaartjes besteld dus krijg snel de enveloppen... hopelijk zondag bij mijn ouders printen en plakken hihi weer een stap verder! Jij ook lekker opgeschoten met poetsen dus!! Fijn he!

8. flotsje

flotsje Niet meer actief

@ingef: jippie de nieuwe bank!! Hihi en er dan idd niet meer afkomen! Heerlijk af en toe eens goed chagerijnig zijn hihi..
    slaap lekker!!

@ellenore: spannend he hihi... komt allemaal zo dichtbij op deze manier!

9. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Oh dit is veel te spannend!! Vanmiddag dacht ik nog dat Lenny ingeleid zou worden. Nu ziet het er naar uit dat Shenoby als eerste gaat bevallen!!!

Nou, als het maar gezond ter wereld komt!

10. flotsje

flotsje Niet meer actief

ja dat is idd het allerbelangrijkste!!! Ik ga even douchen en dan kom ik nog even spieken voor ik mijn bed in kruip hihi...

11. ellentje23

ellentje23 Bekend lid

30 mei 2008
    535
    0
    0
    verzorgende ig
    regio utrecht
    hey meiden,
    jullie kunnen rustig gaan slapen ik heb nog niets van shenoby gehoord!!!
    als ik iets hoor laat ik het jullie zo snel mogelijk weten...

liefs

12. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0

Hahahaha!! Eindelijk, dan kan ik gaan slapen ;)
    Ik check straks mijn smartphone nog wel ff voor de zekerheid...

Dank je Ellentje, slaap lekker!!

13. Imsala

Imsala Bekend lid

5 aug 2009
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klinkt wel serieus shenoby!
    Toi toi toi! Want slijm en bloedverlies is niet alleen de slijmprop, maar gewoon een 'bezig zijnde bevalling'!

14. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Waauuw noby! Dat ziet er veelbelovend uit. Ik barst van de spanning ( en jaloezie) heel veel succes lieffie!

15. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Hey meiden,

Dat ben ik niet gewend, dat ik begin van de avond een stukje schrijf en dat er dan de volgende ochtend zoveel bij is geschreven... maar het was dan ook wel heel spannend.

@ Shenoby: hoe is het gisteren gegaan? Waren het nog echte weeen of zijn het voorweeen en was het wel of niet je slijmprop? O wat spannend zeg!

@Inge & Ellenore: dus terroristen bij jullie in huis... grappig! Jullie vinden dus wel dat ik wat van dat speengebruik zou moeten zeggen? Ik vind het zelf eigenlijk ook wel, want ze heeft hem helemaal niet nodig behalve in bed. Frank gaat dat maar even doen denk ik, kan ik ook niet ineens heel fel uit de hoek komen.

@Lenny: heb je een goede nacht gehad? Beetje bijgekomen van alle drukte? Ik hoop het voor je!

@Ellentje: is inderdaad jammer van dat meisje. Wil wel heel graag dat jij begrip hebt voor haar, maar zelf...

Ik ben alweer lekker vroeg op, straks weer trainerscursus geven in Dokkum. Verder voor vandaag weinig tot geen plannen. Vind ik ook wel lekker. Gisteren heb ik het maar liefst tot 21.30 gered om wakker te blijven, dus rust doet me wel even goed.

Laatst schreef ik dat ik 12,5 kilo aangekomen was, ik snap er niks van, maar ben nu juist weer 0,5 afgevallen. Nou ja, eigenlijk snap ik het ook wel. Heb iets minder trek doordat de kleine nu meer ruimte in neemt. Maar dit zou juist ook een periode moeten zijn dat ik elke week 0,5 aankom toch? Nou ja, de vk zei donderdag nog dat het prima ging met de kleine, dus ik hoef me er ook niet druk om te maken denk ik.

Meiden, weer een prettige dag vandaag! Ik kom vandaag wel regelmatig even spieken voor nieuws, want het wordt nu wel heel spannend... en dat terwijl het nog maar 5 februari is...

16. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    ellenore: haha...inderdaad, ik ga de bank natuurlijk heeeeel intensief testen! ga van de week nog even wat leuke fleurige kussens kopen en dan nestel ik me daar vanaf woensdag heerlijk in! Moet alleen nog wel manlief en een vriend mobiliseren om de oude bank uit de kamer te hijsen en naar het grof vuil te brengen... dat hoef ik nu natuurlijk niet te doen...;)

oe shenoby: ben zo benieuwd! ik trok het gisteravond niet meer maar heb wel aan je gedacht hoor! ga snel verder lezen....;)

sjoelke: oe lekker he zo'n schoon huis! geniet ervan en nu wel weer even rustig aan hoor!

flotsje: de adressen dus ook al bijna klaar? wat heerlijk! wij hebben de enveloppen ook al ene paar weken in huis, maar heb bedacht er in mijn verlof mee te beginnen.. ik ga ze zelf schrijven.. het zijn er maar 65...is te doen!
    inderdaad lekker genieten van de nieuwe bank.. kijk er echt naar uit! en chagerijnig doen is echt mijn nieuwe hobby... manlief kan niet veel goeds doen op het moment.. helaas pindakaas... zal wel weer overgaan...hoop ik...?

anneke: ja hoor, zou ik zeker wat van 'laten' zeggen. Is altijd beter als zoonlief dat tegen zijn eigen ouders zegt natuurlijk! volgens mij is het wel redelijk normaal dat je nu minder hard groeit of zelfs iets afvalt, zeker als je nog gewoon actief bent! de kleine neemt alles wel wat ie nodig heeft! veel succes in dokkum!

mmm...niets meer van shenoby dus... zet je aan het denken he? zou ze bezig zijn nu?.. meis, we denken aan je hoor!

hier lekker aan een bakkie thee en een beschuitje.. even bijkomen! kris was al weer om 6:30 uur wakker... zit nu lekker pieter post te kijken, vindt ie erg leuk! straks boodschappen doen en in huis rommelen... morgen visite, dus wil vandaag alles al aan kant hebben....

liefs!

17. ellentje23

ellentje23 Bekend lid

30 mei 2008
    535
    0
    0
    verzorgende ig
    regio utrecht
    goeie morgen meiden,

ik heb gisteren even smscontact met shenoby gehad..

heel veel harde buiken...1 cm ontsluiting maar de baarmoedermond is nog niet verweekt...
    moet sowieso in het ziekenhuis blijven vannacht voor het geval het wel doorzet...laat morgen meer weten

heb haar laten weten dat we in spanning wachten en dat we aan haar denken...
    mocht er nieuws zijn dan horen jullie dat zo snel mogelijk van mij...en anders wel van haar zelf als ze weer thuis is ;)

18. Biancje

Biancje Bekend lid

20 apr 2010
    767
    0
    0
    Zuid-Holland

Jeetje spannend zeg.. Suc6 shenoby..

19. Sjoelke

Sjoelke Bekend lid

3 jun 2010
    905
    0
    0
    Verstandelijk gehandicapten sector
    Noord-brabant
    @Flotsje: Bij ons begint het nu ook op te schieten. Heerlijk, want dat mag ook wel. Ben al ruim 36 weken. Fijn dat je klaar bent met de adressen. Weer een klus geklaard. Zo komen we wel op het einde. Hihihi

@Anneke: Je bent er inderdaad vroeg bij vandaag. Wel erg fijn dat je buiten de cursus geven om niet de heel dag vol gepland hebt. Dat geeft wat rust.
    Een halve kilo afvallen in de laatste weken is ook niet zo heel vreemd of wel? Ik heb daar wel eens over gelezen. Mara wel goed voor jezelf zorgen he!!

WAAAAAAAAAAH wat spannend Shenoby! Ik denk aan je. Poeh ik vind het echt mega spannend!!!!

Ik heb echt een mega slechte nacht gehad. Mijn vriend kwam vanacht rond half 2 thuis van een feestje en die heeft echt de hele nacht liggen snurken. Ik werd er gek van. Maar ja, niets aan te doen.

Liefs Sjoelke

20. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @Sjoelke: wat een vervelende nacht dan inderdaad! Hoop dat je vandaag overdag nog wat uit kunt rusten. Vorige keer viel ik inderdaad in de laatste paar weken nog wat af, maar zover ben ik nu nog niet. Maar ach, ik voel me goed en de kleine ook, dus dan zal het vast goed gaan!

@Inge: veel plezier met Pieter Post!

Ik heb lekker cursus gegeven, het was weer gezellig! Frank heeft ondertussen daar met Ronja gezwommen, die had geen zin om in deze harde wind door de halve stad te lopen naar het babyzwemmen. Daarna zijn we nog even met zijn drieen naar beppe geweest in het verpleegtehuis. Ze wordt echt steeds meer dement. Ze keek ons zo nu en dan wel aan, maar ik zag echt totaal geen herkenning. Ze keek helemaal niet op of om naar Ronja en ze viel een paar keer gewoon in slaap. Niet leuk om te zien. Ronja kreeg van de andere oude mensen wel heel veel aandacht. Dat was dan wel weer mooi.

Nu tijd voor een broodje... maar dacht eerst maar even kijken of er nieuws is van Shenoby...

Deel Deze Pagina