maart mama's 2011 deel 3 -the day after.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door shenoby, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ellentje23

ellentje23 Bekend lid

30 mei 2008
    535
    0
    0
    verzorgende ig
    regio utrecht
    hoi lieve meiden,

ik heb weer even een update over shenoby:

het rommelt nog steeds,ze durven momenteel geen ontsluiting te meten.
    moet vandaag en vannacht sowieso nog blijven.
    ik hou jullie op de hoogte...

@anneke ik heb ook wel begrip voor dat meisje omdat het bij haar niet lukt maar vind het gewoon irritant dat sommige mensen zo doen...zij was ook een van de die het mij en sander niet gunde om weer zwanger te zijn...

@voor de rest gaat het hier goed...ben echt onwijs moe en me voeten en buik doet echt zeer maar dat komt omdat ons mannetje het heel erg lekker vind om onder mijn rechter rib te liggen en daar heerlijk tegen aan te trappen;) nog even doorbijten ben jaloers op de meiden die nu al uitgerekend zijn....wil ons mannetje zo graag vast houden...nog 4 weken wachten;)

verder hebben we net boodschappen gedaan en hebben we een fietsje gekocht van sesamstraat voor dean...die is namelijk volgende week zondag jarig...2 jaar al weer:$
    de 2e was zit al in de machine en de rest moet ik nog opvouwen..maar dean ligt nu even heerlijk te slapen...ik ga ook maar even liggen:p
    en vanmiddag gaan we naar mijn schoonouders en eten we daar en komt er vanavond een vriendin met haar vent een bakkie doen...gezellige dag dus...
    morgen heb ik als het goed is rust:D

als er nieuws is horen jullie het van mij...

fijn weekend

2. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @Ellentje: klinkt als een druk maar wel gezellig dagje. Lang kunnen vier weken dan ineens zijn he? Maar je zult zien, voordat je het weet is het al zover! Wat leuk een sesamstraat fiets voor Dean. Zo'n tweede verjaardag is ook wel erg leuk denk ik, dat beleeft hij natuurlijk veel bewuster dan de eerste...
    Blijft dus spannend voor Shenoby. Laat je haar weten dat we allemaal met haar meeleven?

Denk trouwens dat ik je voorbeeld straks even ga volgen: lekker even een uurtje liggen!

3. flotsje

flotsje Niet meer actief

pff zit shenoby ook niet mee... Wens je haar sterkte van ons?..

Zo kwam even spieken voor nieuws... verder geen puf sorry...

4. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    jeetje shenoby! spannend hoor! hopelijk blijft de kleine nog even zitten! da's volgens mij toch het beste...sterkte ermee in elk geval, je bent in goede handen!

all: hier de boodschapjes binnen en net lekker een dutje gedaan...straks de dieren verzorgen en verder een beetje rommelen..probeer niet alles tegelijk te doen, aangezien dat eigenlijk niet handig meer is..;)

stormt het bij jullie ook nog zo?

liefs

5. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Hey meiden!

Oei oei die Shenoby, wat een spanning. Niet zo gek ook he met alle stress door die onderburen. Pfff, ik hoop echt dat het met de gezondheid van moeder en kind goed blijft gaan.

Ellentje, wat leuk een fiets!!! Van Sesamstraat zeg je? Die ken ik niet, is dat gewoon met Tommy en pino er op ofzo?
    Al twee weer, wat gaat het toch snel he!

Jullie lekker even dutten? Ik wil ook wel, maar het is vandaag net iets te druk. We hebben zojuist het kamertje geschilderd zodat deze klaar is om te behangen. Nu wachten tot Chris wakker is, dan gaan we even Den Haag in. Mijn body mud van rituals is op en gezien mijn geur verslaving MOET ik die halen :D. Verder voel ik me opeens enorm koopziek, maar ik kan er nooit aan toegeven als mijn vriend mee is hihi.

Hier is het ook nog vreselijk aan het stormen. Zondag avond gaat het pas liggen zegt mijn persoonlijke weerman net. We wonen aan een heel tochtig plein, dus het waait je hier om de oren. Chris kan er niet best tegenin hihi.

6. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    hoi allemaal

Even weer bijlezen!!
    Had gister een heel stuk getypt, valt de verbinding weg....bah bah bah had ook geen zin meer om het nog eens te proberen.....dus we gaan het nu weer eens proberen!!

7. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    @shenoby, je maakt het wel spannend hoor!! Ik hou het goed in de gaten hier!!! Ben zo benieuwd wie er als eerste gaat bevallen!

@anneke, dat heb ik nu ook , dat ik minder eet....weet mijn gewicht nu eigenlijk niet, zal er weer eens opklimmen ben wel benieuwd!!

@ingef, nou geweldig heerlijk zeg 's morgens vroeg Pieter Post kijken :D. wij hebben een poosje geleden een timer op een lampje gezet en hem geleerd dat als die aangaat hij pas bij ons op de kamer mag komen en dat is pas rond 8:15. Het heeft een dag of 4 geduurd voordat hij het doorhad, maar nu is het heerlijk. Hij gaat vaak gewoon spelen als hij wakker is of kletsen met z'n knuffels.

Hier waait het ook nog zo hard!! Ach dan zijn de blaadjes maar weer weg uit de tuin!!

@sjoelke, terugsnurken!!!

@ellentje, leuk hoor een fietsje voor jullie zoontje!! Ons mannetje is 2 maart jarig, hij krijgt dan ook een fietsje, alleen hij wordt 3!!

Hier nog geregeld last van harde buiken, hou me maar een beetje rustig, maar helemaal ukt me niet hoor!
    Drink trouwens liters melk tegen de maagzuur, dat werkt wel aardig!

Verders weinig te melden, ga nu maar plaatsen en hopen dat niet alles weer weg is!!

8. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    @ellenore, dus chris vindt die wind ook akelig. Julian hier ook! Hij verstopt zich altijd bij mij!! :D

9. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    ellenore: hihih....niet al in de winkel aan je snuif-verslaving toegeven he?..hihih...en die arme chris waait ook bijna weg? Kris snakte vandaag ook naar adem, de wind snijd zo!

zip: ow..balen is dat al je een heel stuk getypt hebt en alles is weg....grrr..die harde buiken zijn vervelend he? rustig aan meis!

10. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    wat een slim idee van dat lampje zeg! kris is soms zo vroeg! hoe oud is julian? misschien kunnen we dat kris ook wel aanleren!..;) klinkt goed!

11. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Ik vind dat ook wel een briljant plan van zo'n lampje inderdaad, onthouden voor als Ronja straks zo ver is.

Net heerlijk even een uurtje geslapen en een half uurtje nagedoezeld, dat was wel heel fijn. Dacht even kijken of er weer nieuws is van Shenoby, maar nee hoor... Mijn ouders kwamen net even langs voor een bakje koffie, was wel even gezellig en ook leuk om te zien hoe ontzettend enthousiast Ronja daarvan werd. Die kraaide het uit toen ze ze zag, heel lief!

Wel lekker even rustig aan zo'n dagje... ben alleen benieuwd of ik dat morgen nog steeds vind. Dan hebben we ook niet echt plannen en dat voor een derde dag op rij... niet echt mijn ding over het algemeen...

12. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    anneke: hahah...krijg je last van onrust meis...herkenbaar hoor! ik heb net ook maar weer even wat gedaan... de hele tijd zitten is ook echt niets voor mij! dus vis is weer helemaal blij in het aquarium, aangezien ik die dus net schoon heb gemaakt...;)

konijnen doe ik morgen, aangezien manlief de brijante opmerking maakte: "doseren!!" haha..met andere woorden, doe nou niet alles door elkaar en tegelijk zodat je straks weer kapot bent...fijn als je man je beter kent dan jezelf..;)

nu nog bedenken wat we gaan eten en of ik zin heb om te koken... wat eten jullie?

13. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @Inge: we zijn het niet gewend he die rust... ik denk er nu zelfs over om morgen even naar de sportschool te gaan... of toch eindelijk die gordijnen te doen. Als ik Frank zover krijg dat hij ze eraf haalt, het is hier drie meter hoog, dus zelf vind ik dat nu net even wat te veel...

Wij eten gebakken aardappeltjes met spruitjes en kaassaus en dan een rundervink erbij. Zo lekker voor een keer!

14. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    We hebben dit in november vorig jaar gedaan, toen was hij 2 jaar 8 maand! Volgens mij moet dat bij Kris ook wel lukken! Die is al wat ouder toch??

15. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    @anneke, wij eten ook spruitjes, moet ze nu noig schoon gaan maken, anders eten we zo laat!!

Eeet smakelijk allemaal!!

16. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @Zip: das toevallig! Eet smakelijk alvast!

17. kartvelibaia

kartvelibaia Actief lid

8 mrt 2010
    392
    0
    0
    NULL
    NULL
    @flotsje, hoe heb je dat gedaan met de adressen? uitgeprint op stickerpapier ofzo?

@inge, heerlijk een nieuwe bank, ik moet nog 5 weken wachten..
    ik heb nog iets georgisch eten over van gisteren! dus hoef lekker niet te koken.. ik heb trouwens de hele week als toetje magere yoghurt met banaan en suiker gegeten! hihi

ohw.... wat spannend zeg van shenoby!! word er helemaal zenuwachtig van;)

ik heb trouwens (denk ik) nog nooit harde buiken gehad. dat is toch dat hij keihard aanvoelt als een bal?

ga morgen ff naar de stad kijken voor een nieuw positiebroek. deze is echt helemaal op!!

fijne avond

18. Sjoelke

Sjoelke Bekend lid

3 jun 2010
    905
    0
    0
    Verstandelijk gehandicapten sector
    Noord-brabant
    He Dames,

Ik kom even kijken of er nieuws is van Shenoby.
    ZO spannend. Hou je taai meid.

Ik heb vanmiddag een flinke pan erwtensoep gemaakt!! HEERLIJK. Ik heb net twee flinke koppen op. smaakt dat even goed en het is nog gezond ook met al die verse groente die ik erin gedaan heb. Dus ik zit weer even vol.
    Mijn schoonvader heeft ook twee koppen op en mijn vriend drie. hihihihi. Dus de mega pan is al weer een heel eind leeg.
    Maar een beter compliment op mijn soep kan ik natuurlijk niet krijgen.

Ik ga zo even een uurtje liggen en daarna in bad.
    Vanavond even spelletje doen bij vrienden uit de buurt.

Fijne avond.

Groetjes

19. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    zo alles staat te pruttelen......zo lekker eten!!

Vanmiddag nog even op de weegschaal gestaan, maar ben tot op heden nog steeds maar 8,5 kg aangekomen!
    Niet zoveel al zeg ik het zelf, maar het kan nog hard gaan de komende weken!

20. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @Zip: als je zo licht blijft, ben je straks slanker na dan voor de zwangerschap! Niet verkeerd! Maar je hoort inderdaad wel eens dat het in de laatste weken nog snel gaat.

@Kart: is inderdaad dat je buik ineens heel hard aanvoelt, het doet niet zeer, maar het voelt wel ongemakkelijk. Niet iets dat je niet opmerkt zeg maar.

@Sjoelke: jouw erwtensoep zal inderdaad goed gesmaakt hebben als het zo snel op was. Is ook wel erg lekker natuurlijk, verse erwtensoep. Veel plezier vanavond met je vrienden!

Deel Deze Pagina