maart mama's 2011 deel 3 -the day after.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door shenoby, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 31 december 2008 gestopt

27 jul 2009
    286
    0
    0
    projectcoordinator
    limburg
    jeetje, als je een weekend niet meeleest dan mis je wel wat zeg! Shenoby wat een spanning zeg! Oh wat ben ik blij voor je dat het nog even blijft zitten! Ik hoop dat ze het nog lekker 2 weekjes volhoudt daarbinnen!!!goed dat je naar je schoonouders heen kan, laat je daar maar lekker verwennen!!

ellenore: mooi behangetje zeg!!

Lennylyn: ook al zo spannend: fijn dat alles goed is hoor, dju ik zou het ook niet drooghouden hoor als er iets mis dreigt te zijn, maar gelukkig is alles goed!!!

ellentje: niet boos maken om die "vriendin". Als het niet lukt om zwanger te worden kun je echt mega in een dip zitten en heel erg slecht tegen vanalles en nog wat, ik heb er ervaring mee. En het is niet dat je andere het niet gun tom zwanger te zijn, het tegendeel juist, je vind het alleen niet eerlijk dat het bij jezelf niet lukt, dat is het vervelenede en dat kan wel eens verkeerd opgevat wordne of er verkeerd uitkomen! Ik had in het begin ook zoiets van phoe al die zeurende zwangeren, ze moeten blij zijn dat ze zwanger zijn! Maar nu denk ik daar toch een beetje anders over hoor hahaha. Geloof me als je een wens hebt voor een kindje en het lukt niet dan is dat emotioneel echt heel erg zwaar, die emoties heb ik gedurende mijn zwangerschap iig nog niet gehad, al zit je dan ook behoorlijk met je hormonen te kloten...

Lin80: mooie aankoop meid, gefeliciteerd

zo moet nu snel even naar een afspraak, schrijf straks weer verder!!!

2. Debski

Debski Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.502
    0
    0
    Koerier
    Maastricht
    Morge dames!!
    Jeetje 8 pagina's bijlezen, het is me ff teveel hoor! ;)
    Slapen jullie ook zo slecht 's nachts?
    Ik hoor hier al verschillende verhalen van weeën en harde buiken, nou ik heb ze ook hoor! Vorige week op een avond een paar uur aan een stuk en zaterdagavond van 18:00 uur tot zondagochtend 6:00 uur ... ik dacht echt bijna dat het ging beginnen zo'n pijn deed het! En ik heb echt amper kunnen slapen die nacht!
    Ben nu nog aant twijfelen of ik er de vk over zou bellen, ik moet er toch donderdag heen...
    Hopelijk blijft ze nog even zitten hoor want ik wil wel in maart bevallen hihi en haar kamertje is nog niet helemaal klaar :D

Nou misschien dat ik vanmiddag nog even bijlees maar ik ga zo ff de stad in om de laatste spulletjes te halen voor het kamertje!!

Tot straks dames!!

3. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

hallo allemaal!!!
    hier ben ik dan eindelijk weer, ik ga maar gelijk beginnen met lezen en reageren want ik heb me toch een aantal paginas terug te lezen.
    ik start bij pag, 269 waar shenoby gaat bellen omdat ze weeen heeft.

@shenoby: dat was echt heeeel erg spannend zeg, ik heb regelmatig via mn tel. gekeken of dat de eerste maart club baby al geboren was. hoe gaat het nu met je? ik moet nog even verder lezen hoor daar staat vast wat er nog meer gebeurd is.

@sjoelke: de wc werkt inmiddels alweer prima gelukkig :D heerlij khe die mac! ik heb het gisteren nog gegeten..een big mac menuutje hmmmmm smaakte erg goed (en naar meer) hahhaha wel leuk he om die mannen zo geshoqueerd te zien nadat je iets "vies" of "engs" hebt verteld. prachtig!! zijn net kindjes dan.

@anneke: hmm..weet niet meer over welke nacht je het had maaar ik heb 2 goede nachten gehad en 1 slechte (vandaag) :(
    het afvallen en aankomen dat kan idd..zoalng het maar geen extreme wendingen aanneemt. ik ben de laatste tijd niks meer aangekomen.

@ellentje: heeerlijk het die laatste weken....ahummmmm... ik begin er steeds meer tegenop te ziien. en wat een onwijs schattig fietsje!!!!!! hij zal er wel erg blij mee zijn denk ik he

@ellenore: hihihih oo dat ken ik dat je een hoop wilt kopen maaaaar omdat je man erbij is moet je je inhouden. grrrrrrrrrrrrrrr soms heb ik er ook even de sch**t aan en koop ik het toch, alleen hoor ik dan steeds een zucht of voel ik dé blik al van...oow jaaa die had je ook echt nodig he. die mannen snappen er niks van.

@kart: harde buiken.. die zijn vreselijk irritant, althans dat vind ik dan. het is echt zo een hele gespannen buik en het voelt idd keihard aan. helemaaaaaaal niks leuks aan.

@sjoelke: oooo erwtensoep, daar was ik zoo dol op! maar sinds deze zwangerschap kan ik het echt niet wegkrijgen! ik hoop dat mijn liefde voor de soep weer terugkeert. het vult ook zo lekker

@flotsje: hey lieverd, hoe gaat het met je? neem je nog voldoende rust? is het nou zo dat je echt zowat de hele dag op bed moet liggen of mag je ook wel af en toe een wandeling maken?

@ingef: ooo leningrad daar keken wij ook naar, ik had het al gezien maar wilde het nog een keer zien, helaas viel ik in slaap. ik vind dat soort films altijd wel interressant.

@flotsje: idd een raar idee dat je nu al met 1,5 cm ontsluiting rondloopt. kan geen kwaad maar toch ik zou het ook raar vinden hoor. wel vervelend ja dat het zo onvoorspelbaar is allemaal. niet teveel zorgen maken he dat is ook niet goed voor jullie.

@ellenore: wat leuk zo een boekje! dat ken ik helemaal niet joh. maddox is daar nu ook wat te klein voor maar wel leuk zeg!en vooral dat chris er ook zo een plezier aan heeft beleefd. prachtig!

@anneke: en ik geef frank groot gelijk! gekkie je gaat jezelf toch niet extra vermoeien en belasten terwijl je last heb van je bekken!!! kom zeg, je bent de eerste paar maanden van de zwangerschap al ontzettend sportief geweest door elke ochtend een stuk te gaan lopen, nu magje wel wat gas terug nemen hoor.leuk hoor die kleintjes die binnen het team geboren worden! kunnen ze straks leuk met elkaar spelen :D in lenn's team zijn er volgens mij geen babytjes op komst, wel een bruiloft dus wie weet na de bruiloft...:p traint frank ook elke zondag?
    sorry dat het zolang duurde voordat ik weer normaal op zp kwam.
    na die vrijdag was ik dus uitgeput, de volgende dag was mijn schoonmoeder jarig en gingen we daar even naartoe, wel gezellig maar ook weer teveel van mezelf gevraagd. thuis aangekomen was ik dus ook weer een en al vermoeidheid. ik las wel mee vanuit mijn tel. maar vond het vervelend om met die kleine toetsjes aan de slag te gaan.

@ellenore: hahahahahaaa toevallig zeg, die harde buiken heb ik ook als ik gegeten heb! helaas blijven ze nog lang aanhouden.
    nog gecondoleerd met het overlijden van de broer van jouw schoonvader. heeft het je echt aangegrepen? sterkte he meis!!!

@anneke: he balen van je gordijnen!!!! of is het allemaal nog goed gekomen? ik dacht ook dat je eingelijk alles op 30 graden kon wassen..*im confused*

@lin80:
    heeey daar dat is een tijdje geleden! leuk dat je er weer bent. maaruh.dingen die je niet mag doen van de fysio zou ik toch echt laten staan. als je al last heb van je bekken zal stofsuigen en vegen enz je geen goed doen. gewoon hulp vragen bij de dingen die je nu niet zelf kan he. kom meid we zijn hoogzwanger mogen we nog even rusten voordat we moeten persen?! de papieren zijn hier voor het grootste deel ingevuld, moest alleen nog iets voor de kinderopvang invullen want om de een of andere reden heb ik vlgens hun in 2009 niet gewerkt en moeten we dus alles terug betalen, terwijl ik juist fulltime heb gewerkt in 2009 rare vogels daar af en toe.
    de enveloppe zijn hier ook al geschreven en het kaartje is helemaal af, we hgoeven straks alleen te bellen als ons meisje geboren is.ow en ik moet nog wel de postzegels halen.

hoeveel kaartjes heef iedereen eingelijk besteld? ik heb er nu maar 30 besteld. vorige keer had ik er 50. dat was teveel en hoe gemeen het ook klinkt, ik stuur meer als de helft van mijn fam. geen kaartje want de vorige keer konden ze niet eens de moeite nemen om te bellen van jo gefeliciteerd. nu heb ik zoiets van nou bekijk het dan maar, alleen de broers en zussen van mijn vader krijgen een kaartje de rest krijgt het dan via via te horen.

@ellenore":
    ojee had chris zijn dagje niet? met het verkeerde been uit bed gestapt? ik hoop dat hij nu weer een engeltje voor zijn mama is. wel erg leuk behang trouwens!

@anneke": mijn komende week:
    vandaag maandag: mischien vanmiddag naar ballorig
    dinsdag: maddox naar de creche en ik naar utrecht waar ik met mijn zus en een vriendin die nu hier op vakantie is heb afgesproken. lekker een hapje eten ergens.
    woensdag: maddox naar de creche: ik uit mn neus vreten
    donderdag: wachten op het telefoontje van het ziekenhuis emt de bloeduitslagen en ook naar de vkundige.
    vrijdag: maddi creche: wij gaan dan waarschijnlijk de hele grote boodschappen doen.
    zaterdag"nog geen plannen
    zondag: ook nog geen plannen

@shenoby: jeeey je bent gelukkig weer thuis, en ondanks je buren niet de fijnste mensen zijn denk ik wel dt het een leukere plek is dan het ziekenhuis toch? spannend hoor jij loopt dus ook al met wat cm-ers ontsluiting rond. hou je goed he wijffie
    ook wel fijn dat jullie dichtbij je schoonouders wonen en dat jet het goed met ze kan vinden.
    ik moet er niet aan denken om 2 weken bij mijn schoonmoeder te slapen, dan beval ik nog liever :p

@ellenore: ahhaahah moest wel even lachen toen ik dat stukje las dat chris zei: mama klaar huilen. wat een lieffie zeg!!!!! hoe gaat het slapen nu?

@lin80: oowww wat goed zeg dat je toch nog een goede wagen heb kunnen scoren! helemaal happy de peppy ermee?

@Micha: Ik ga in het sophia kinderziekenhuis bevallen. is ietsjes verder rijden van het ziekenhuis (ijsselland) dat hier nog geen 10 min vandaan is maar over die hoor ik alsmaar slechte verhalen. kom jij ook uit Rotterdam dan? weet jij al waar je wilt bevallen?

@31-12: jaaa afgelopen weekend hielden we de spanning erin he hahaahhaaaa. even wat leven erin gooien. maar tot nu toe zitten alle baby's nog veilig bij de mama;s in de buik.

@debski: ik heb de afgelopen nacht slecht geslapen maar dat kwam omdat maddox bij ons lag, hij krijgt 3 tandjes en heeft er erg veel last van. hij vind het alleen heerlijk om helemaal tegen mama aan te liggen waardoor mama zich niet kan bewegen en op het randje van eht bed ligt, 1 move en ik pleur eruit. kreeg ook echt pijn in mijn rug van het liggen zo.

zo nu heb ik iedereen wel gehad geloof ik he :D

4. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

vandaag start ik met de eerste fles bitter lemon (volgens de praatjes zit daar een minie beetje soort stofje in dat de weeen kan opwekken) had het ook bij madox gedronken maar het hielp voor geen meter :p wie weet trapt zusje er wel in :p aan de wonderolie ed waag ik me niet dat vind ik dan weer te riskant.

verder is lenn de laatste tijd heel erg opvallend stil! ik word er serieus nerveus van en heb em al een paar keer gevraagd of dat er iets aan de hand is. wat blijkt; hij is erg zenuwachtig voor de bevalling. bij maddox had hij dat totaal niet. nu is hij echt een ander persoon! zo raar
    baby is nu erg rustig..silte voor de storm???? ach ik hoop het zo erg! en maddox..die is zo af en toe een kleine draak maar dat is ook meer door de 3 tandjes die hij krijgt. hij heeft er best veel last van en kan danook van tijd tot tijd zooo zielig piepen!!! echt met een klein stemmetje mama mama mama. slapen bij hem snachts gaat ook een stuk slechter arm kindje van me.

verder hier erg veel harde buiken. zo irritant!!!!!! ik wilde altijd weten wat dat was want ik had ze bij maddi nooit gehad, nou pffff nu weet ik het wel hoor!!!!

5. Sjoelke

Sjoelke Bekend lid

3 jun 2010
    905
    0
    0
    Verstandelijk gehandicapten sector
    Noord-brabant
    @Anneke: Goede tip van je vriendin. Vaak zakker ze dan nog wel een stukje.
    Is inderdaad wel erg leuk een vriendin die zo dicht bij je uitgerekend is. Dan kun je veel dingen samen doen en dat is wel erg leuk.
    Jajaja, wij zitten weer op één lijn met boer zoekt vrouw. Ik vind de keuze van Frank alleen niet echt het volgen van zijn hart. Ik vind je wordt verliefd of je wordt het niet, maar je kunt niet kiezen op weekend relatie ja of nee. Of ben ik nou raar.

@Ingef: Die soep is echt erg makkelijk. Ik stuur je zo meteen een PB.
    Gisteren voelde ik me niet zo 100%. Was misselijk, maar ik heb vannacht goed geslapen en voel me nu weer wat beter.
    Ik heb inderdaad echt het idee dat de kleine wat gezakt is. Donderdag hoor ik het wel bij de VK.
    Wat heerlijk he zo’n avondje boer zoekt vrouw. Bij ons kwam een vriend kijken. Lekker blokjes kaas, komkommer, chipsje, dipsausje. Jammie jammie!!!
    OO en wat gezellig je twee mannen samen in bad. Ik kan nu al weg zwijmelen bij het idee dat mijn lievers lekker zit te spatteren met onze kleine in de badkuip!!

@Ellenore: Wat een boefje inderdaad. Grappig dat hij dan ineens aangeeft dat het klaar is. Heeft hij lekker door geslapen?

@Lin80: Dat zijn leuke koopjes. Daar kan ik ook helemaal blij van worden, dus ik snap helemaal dat je er gelukkig van wordt!

@Micha: Jammer dat het babyshoppen niet door gaat.
    Ik probeer ook zoveel mogelijk afwisselende taakjes te doen. Dan hou ik het het langste vol. Ga dadelijk eerst eten en daarna strijken. Daar heb ik toch een hekel aan.
    En door je hoefjes zakken! Hihihihihih. Dat vind ik wel grappig beschreven.

@Debski: Als je twijfeld bellen!!!! Doe rustig aan.

@Lennylenn: OOOOOOOO ik wil ook een bigmac!!! Jaloers jaloers jaloers. Ik denk dat het maar goed is dat we hier in de buurt geen mac hebben. Wij moeten er minimaal 12 km voor rijden. Al zit ik nu wel bijna in de auto hihihihih! Is alweer zo lang geleden.
    Ik merk aan mijn lieverd ook dat hij het allemaal wat spannend vind. Mara ik moet zeggen dat ik dat zelf ook wel heb.

@Geboortekaartjes: Wij hebben er 130 besteld! Maar dit is de eertse en we hebben aan beide kanten best een grote familie.

6. Micha 2

Micha 2 Bekend lid

4 jul 2010
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Slapen: Vannacht was het weer raak, 3 keer naar de wc gegaan. Tot overmaat van ramp werd mijn man rond half 5 door zijn werk gebeld en moest hij gelijk wat gaan regelen. Dus lekker geslapen, ehm... klinkt raar, maar ergens wel, ik heb uitgeslapen tot 9 uur. Normaal gesproken ga ik er om 7 uur uit met mijn man, maar toen was hij al weg.
    Lenny: Geen gesorry voor niet of later reageren, volgens mij moeten we dat allemaal afleren, ik vind het al heel wat dat je na zo'n gedoe alweer zo snel reageert.
    Ik ga ook in het Sophia bevallen, ik heb een medische indicatie en ben in het EMC onder behandeling. Loop daar dus bij de MDL-afdeling en bij de gynaecoloog. Voor mij was de keuze dus al gemaakt nog voor ik zwanger was.
    IJsselland is trouwens Cappelle a/d IJssel, als echte Rotterdammer wil je toch stiekem het liefst dat je kindje ook Rotterdam als geboorteplaats heeft staan. (Tenminste dat heb ik een beetje)
    Geboortekaartjes: Wij lopen echt tegen de 100 aan. Ik weet het best veel, maar wij hebben zoals ik vertelde de lijst van de bruiloft genomen en aan de hand daarvan gekeken wie we wel en wie niet een kaartje stuurden. Misschien scheelt het ook dat wij veel kennissen en vrienden hier in Rotterdam hebben, maar ook veel mensen uit het dorp waar mijn man vandaan komt.

Het is inderdaad een heftig en spannend weekend geweest hier. Ik hoop voor iedereen dat het nog even rustig mag blijven, tenzij je zelf graag anders wilt natuurlijk.
    Vandaag heb ik besloten een lekkere luie kledingdag te houden. Normaal gesproken doe ik altijd mijn spijkerbroek aan voor de ondersteuning, maar vandaag hoef ik het huis niet uit dus...
    Heb ik mijn legging aangetrokken (Toch een beetje ondersteuning) Daaroverheen mijn joggingbroek en een sjaal onder mijn buik.
    (Tja zonder ondersteuning kom ik de dag niet echt door helaas, maar mijn spijkerbroek niet aandoen is toch wel eens heel erg lekker!)

Tot straks!

7. Micha 2

Micha 2 Bekend lid

4 jul 2010
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sjoelke: Bij nader inzien gaat het shoppen wel gewoon door. Mijn neefje is niet meer besmettelijk en gaat dus naar de creche. En mijn nichtje heeft er nog geen last van. Op naar babypark dus woensdag!

Wat is het hier rustig!!!

8. Sjoelke

Sjoelke Bekend lid

3 jun 2010
    905
    0
    0
    Noord-brabant
    Inderdaad erg rustig hier! Stilte voor de storm denk ik.

Jippie toch gewoon lekker shoppen. Have fun!!!!

9. Janne263

Janne263 Lid

5 feb 2011
    54
    0
    0
    Hallo iedereen

Mag ik meekletsen?

26 maart uitgerekend van de 1e!

10. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Hey meiden,

Hoe is het met jullie? Was vandaag inderdaad niet zo druk met reacties zie ik, ach des te gemakkelijker om te reageren!

@Lenny: fijn dat het weer wat beter gaat en Micha heeft gelijk, sorry zeggen is echt niet nodig. Je hebt wel een relaxed weekje voor de boeg zie ik, nou das alleen maar goed!

@Micha: lekker zo'n dagje dat je in je makkelijke outfit mag rondhupsen. Leuk ook om woensdag te gaan babyshoppen... alleen balen van je nachtrust. Gelukkig heb je nu verlof, dus dan kun je overdag weer wat bijrusten!

@Sjoelke: donderdag ga ik het proberen, want ze zijn nu op een centimeter of vier van de grond blijven hangen... niet optimaal! En Frank volgt inderdaad duidelijk niet zijn hart...

Hier vandaag een productieve werkdag gehad, maar wel weer last van harde buiken, niet perse op drukke momenten en een weeenachtige buikpijn helemaal onderin. Zullen wel indalingsweeen zijn, aangezien de kleine vorige week al wat gezakt was volgens de vk. Echt prettig is anders, maar goed... het hoort erbij. Vanavond lekker niks op de planning, dus dat scheelt!

11. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @Janne: welkom!!! Hoe gaat het met je zwangerschap tot nu toe?

12. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @Lenny: Frank traint inderdaad altijd op zondag, beetje jammer, want het is van half twaalf tot één en loopt altijd uit. Dus de dag is altijd snel voorbij... En ik denk dat het scheelt dat Lennart op een hoger niveau speelt: daardoor zijn die jongens allemaal jonger. In Franks team zitten veel jongens van rond de dertig... en dat is wel typisch een leeftijd om kids te krijgen natuurlijk.

13. Debski

Debski Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.502
    0
    0
    Koerier
    Maastricht
    @ Lenny Jeetje meid morgen al 37 weken voor jou, jou laatste 3 weken gaan in, spannend hoor!! Laat maar lekker komen die kleintjes he ;)

@ Anneke Volgens mij heeft iedereen hier wel last van harde buiken, maar ja is ook normaal in de laatste fase he, je merkt echt dat je ook minder kan nu en sneller moe bent. Ach we zijn al aan het aftellen gelukkig! :D

Heb vanmorgen de vk gebeld en ze zei dat ik morgen maar weer es een plasje moest inleveren bij de huisarts, misschien toch een blaasontsteking wat de harde buiken opwekt? Nou dan doen we dat maar he... Ik laat jullie morgen iets weten!

@ Jane Welkom meid, alles goed verlopen in jou zwangerschap??

14. Sjoelke

Sjoelke Bekend lid

3 jun 2010
    905
    0
    0
    Noord-brabant
    @Anneke: Ik heb ook echt rare pijn onder in mijn buik. Omdat het de eerste is weet ik niet zo goed waar ik het moet plaatsen. Lijken inderdaad wel een soort weeën. Misschien dan ook wel indaling.

@Jane: Welkom meid. Klets gezellig mee. We houden het hier spannend!!! Hihihihii.

@Debski: Nog steeds veel harde buiken meid. Doe rustig aan.

15. flotsje

flotsje Niet meer actief

hallo all!
    Spannend hoor allemaal hihi.. voor mij wel een geruststelling dat iedereen zo met harde buiken rommelt...

@janne: welkom!

@lenny: wauw morgen mag je gewoon bevallen hihi... smaakt de bitter lemon??

@sjoelke: spannend jij ook bijna 37 weken!!!

@debski: kan idd ook dat een blaasontsteking de harde buiken oplevert... ben benieuwd!

@anneke: jij bent denk ik de actiefste van ons allemaal... en wat moet je nog lang werken!! Ga je dat wel redden?? Zou niet graag in je schoenen staan!

sorry tot zover mijn geheugen hihi... Nu even chocola zoeken...

16. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Hey moederkes!!!

Inge, wat een gezellig aanbod! Je bent uiteraard van harte welkom, maar volgens mij ben ik vaker bij jou in de buurt dan andersom ;)
    Chris heeft uiteindelijk heel goed geslapen en werd vrolijk wakker vanochtend. Het inslapen is alleen opeens wat moeilijker.

Lin, wat een goeie aankoop!! Wij hebben precies hetzelfde via marktplaats gekocht. Voor 70 euro een x adventure duo wagen (achter elkaar) en een nestje. Heerlijk he als je zo'n fijne koop kunt doen :)

Lenny, hey babe! Fijn dat je er weer bent. Hoe voel jij je nu? Is de vermoeidheid nog zo erg? Hahaha, die bitter lemon, ik hoop dat het werkt! En anders, lekker knuffelen met manlief...helpt ook ;)
    Chris is inderdaad zo'n heerlijk braaf ventje! Vanavond zei hij het weer, klaar met huilen (hij had zijn hoofd gestoten). Dat boekje kun je vinden bij de Ikea family spullen. Het is een groot blauw boek met beren. Goh die Lennart, dat hij zo nerveus is. Best schattig eigenlijk! Beter dat dan een onverschillig iemand. En Maddox 3 tandjes??? Het arme schaap!!!!
    Wij hebben 100 kaartjes besteld. We hebben allebei een hele grote familie en daarnaast sturen we de beste vrienden van mijn schoonouders ook nog eens kaarten. Het zijn eigenlijk meer ooms en tantes van mijn vriend.

Micha, jouw dag klinkt heerlijk!!! Heb je er van genoten? Ik vind het ook zo fijn om eens niet in een spijkerbroek te lopen.

Janne, welkom!! Hoe verloopt je zwangerschap tot nu toe? Vind je het spannend nu de datum dichter bij komt?

Anneke, wat zonde van je gordijnen! Ik hoop dat de tip van je vriendin werkt. Dus je hebt ook al harde buiken? Misschien inderdaad wel indalings weeën. Hoe is je avondje? Lekker rustig??

Debski, vervelend he die harde buiken. Ben benieuwd of het een blaasontsteking is. Heb je verder nergens last van?

Flotsje, je mag best chocolade zoeken, als je daarna maar weer gaat liggen ;)
    Heb je nog wat gevonden? Hihi. Hoe is het nu met je?? De buik weer rustig?

Indalen, ik denk dat de kleine wat lager is gaan liggen. Mijn maagzuur is zo goed als weg..JOEPIE!!

Hier was het een hele hectische dag. We werden behoorlijk geleefd. De begrafenis was druk en ontroerend. De bewoners van het tehuis waar hij zat zongen op een gegeven moment een liedje voor hem en toen biggelden er toch wel wat tranen over mijn wangen, ze zongen het zo mooi en lief!
    Een meisje moest vreselijk huilen, dat was waarschijnlijk zijn "vriendin" daar in dat tehuis. Het nichtje van mijn vriend wilde ook graag een verhaal vertellen, maar moest ook zo huilen dat haar zus het over moest nemen. Kortom, erg emotioneel en zwaar. We waren pas om kwart over 6 weer thuis. Gelukkig hebben we leuke buren die Chris enorm hebben verwend met leuke uitstapjes en pizza. Hij was helemaal gesloopt!! Dus, die ligt zonder morren te slapen.

Ik ga nog een beetje zappen, maar op maandag vind ik de tv niet zo boeiend.

Fijne avond allemaal en tot morgen!!! Ik wens iedereen een hele rustige, ontspannende nacht toe!

17. kartvelibaia

kartvelibaia Actief lid

8 mrt 2010
    392
    0
    0
    NULL
    NULL
    zijn er nog stoertjes onder ons die naar de 9 maanden beurs gaan?
    ik durf zelf niet hoor! en die drukte is ook maar niks...

verder geen bijzonderheden...

18. Sjoelke

Sjoelke Bekend lid

3 jun 2010
    905
    0
    0
    Noord-brabant
    @Flotsje: Inderdaad ook bijna 37 weken. Ik vind het zo spannend worden. Het is de eerste en in weet allemaal niet zo goed wat ik moet verwachten. Heb je nog chocolade kunnen vinden?

@Ellenore: Jippie, fijn zeg minder maagzuur. Ik heb dat nu ook veel minder.
    Wat klinkt het inderdaad als een mooie emotionele begravenis. Ik krijg al kippevel bij de gedachte eraan. Ik snap dat je het niet droog kon houden.

@Kartvelibaia: Ik zou wel naar de 9 maanden beurs willen, maar ik durf het echt niet meer. Dus sorry ik ben ook niet zo stoer! hihihihi

19. Micha 2

Micha 2 Bekend lid

4 jul 2010
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Janne: Van harte welkom Janne, leuk dat je op mijn verjaardag uitgerekend bent.
    Rare buikpijnen: Ik heb dat ook wel, dat ik dan denk van, wat moet ik nu weer met deze buikpijn. Vorige week was mijn meisje nog niet ingedaald en als ik merk hoe hoog ik haar nog steeds voel, en weinig adem heb, ga ik ervan uit dat ze ook nu nog niet ingedaald is. Bij mij komt er ook nog bij dat ik eigenlijk altijd al gewend ben buikpijn te hebben, omdat ik darmpatient ben. Maakt het nog ingewikkelder. Soms heb ik buikpijn die lijkt op menstruatie pijn... Het zou van mijn baarmoeder kunnen komen, maar ook van mijn darmen, is hetzelfde gevoel.
    Ellenore: Ik vind maandag ook niet zo'n beste tv avond. Eerst keek ik altijd de co-assistent en daarna kon ik bones kijken. Nu zijn ze beiden al een tijdje niet meer op tv. Lang leve uitzending gemist, als ik echt niet meer weet waar ik naar moet kijken zoek ik "boer zoekt vrouw" op, want ik wordt dan altijd nieuwsgierig gemaakt door het gepraat hier, maar op zondag vergeet ik altijd te kijken.
    Kartvelibaia: De 9-maanden beurs is mij ook iets te heftig hoor, dat trek ik helemaal niet. Ik was er graag heen gegaan, maar ik ga op dit moment niet te ver weg meer.

Vandaag heb ik niet superveel gedaan. Was inderdaad wel even lekker. Ik heb vooral aan het fotoboek van ons huwelijksreis gezeten, daar is mijn man ook wel blij mee. Ik ben nooit zo snel met dat soort dingen, maar we hebben dan ook zo veel gedaan, 4 weken Amerika. Mijn man vraagt telkens wat ik de volgende dag ga doen, maar ik bekijk het gewoon van dag tot dag, hoe ik mij voel.

Rustig aan allemaal!

20. Micha 2

Micha 2 Bekend lid

4 jul 2010
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Terwijl ik mijn berichtje plaats bedenk ik mij dat ik nog nooit zo niet met mijn eigen verjaardag bezig geweest ben. En dat terwijl ik 30 wordt. Het is op dit moment meer dat ik dan zeg van, ik kan niet met zekerheid zeggen of ik bij de geboorte 29 of 30 ben. Toch wel heel erg apart, hahaha.

Deel Deze Pagina