wat vervelend!! hier ook om de haverklap...pdfff....word er echt niet goed van!! sterkte meis!! *geeft zichzelf ook een sterkte-schouder-klopje*
zo...spammerdespam...hahah..zorry hoor!! hier alles goed, maar inderdaad ook een schimmelinfectie...word er echt niet goed van... hopelijk snel weer over....ben er altijd al gevoelig voor geweest.. zometeen de auto ophalen, was weer vanalles mee aan de hand..pff en de wasmachine kapot...lang keve de spaarrekening.. die moeten we maar weer eens gaan aanvullen strakkieS! Heb nu 4 wassen op de hand gedaan en die hangen/zitten nu in de droger...men, wat heb je dan ineens veel was he? sta je normaal niet bij stil... steken in mijn onderbuik iets minder last van nu ik een tandje terug probeer te doen qua activiteiten..hopelijk blijft het dan weg,.. is het bij jullie ook zo somber? liefs
BOE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hah laat ik mijn gezicht hier ook maar even zien.. meiden die jarig zijn gefelciteerd.. 20 weken echo's ook ik mag dinsdag en ben zo benieuwd... hoe gaat het bij iedereen met de kilo's... ik kan wel zeggen dat ik word opgegeten.. ben nog niet aangekomen laat k zo zeggen na de punctie woog ik 79 kilo.. en nu weer.. hah 2 eten meer als 1 gaat hier idd op.. liefs yippie..
nou ik kom net bij de ha vandaan en heb maandag over een week een ecg En mag waarschijnlijk ook een poosje met een kastje lopen die de hartactiviteit waarneemt. Als het dan weer zo ver is, moet ik bellen en wordt dat geregistreerd. Ben benieuwd wat er allemaal uitkomt. Maar vooralsnog ga ik uit van het beste....
yippiejajee: jeetje, nog helemaal niet aangekomen dus? ik inmiddels 4,5 kilo...valt me ook nog mee hoor! sta al weken stil... bij mijn zoon destijds in totaal 9 kilo. zip: een ecg i.v.m. je hartkloppingen? of heb ik dat nu verkeerd onthouden? hier lekker aan het kijken naar de voice.. en jullie?
@zip: spannend zo'n ecg! succes alvast! @bijkomen: nog niks erbij.. vorige keer 20 kilo hihi.. maar begon ook pas na de 20 weken! lekker naar the voice aan t kijken.. vind het echt een super programma!
@Lonnie: ik wacht nog even tot ik weet wat het wordt voor ik met de babykamer aan de slag ga. Pas over vier weken twintig weken echo... duurt lang! @Lennylenn: gefeliciteerd met je verjaardag!!!
@yippieayee: ik ben al 4,5 kilo aangekomen, had vandaag voor het eerst weer het lef om te meten... heb er nu spijt van, want dit had ik liever niet geweten. Ga maar even wat beter letten op mijn snoep gedrag. @Zip: wat vervelend dat je met zo'n kastje moet lopen, maar hoop wel dat het je helpt om snel van je klachten af te zijn.
Gisteravond lekker uit eten geweest met mijn man. Was echt weer eens leuk om met zijn tweeen zo relaxed bij te kletsen. Ronja logeerde bij mijn schoonouders. Zo over een uurtje ofzo komt mijn schoonvader Ronja weer brengen en dan gaan we naar het babyzwemmen. Verder voor het weekend weinig plannen en dat vind ik ook wel even lekker! Ben erg moe, het was een zeer intensieve week op het werk en ik heb nog eens een slaapachterstandje... dus dat ga ik dit weekend mooi even inhalen! Ben er trouwens steeds meer van overtuigd dat het een jongetje gaat worden. Bij Ronja hadden we voor de 20 weken echo een meisjesnaam waar we helemaal zeker over waren en over de jongensnaam bleven we twijfelen. Toen moest het dus wel een meisje worden. Nu is het precies andersom...
@anneke: lekker zo samen even weg he! En leuk babyzwemmen! Ik ken je verhaal over de namen wij hadden bij bram ook alleen een jongensnaam... maar nu eigenlijk nog steeds niks hihi best vreemd...
halo meiden! hier heerlijk geslapen en nu net ontbijtje op.. zo boodschappen en het hele huis door.. vanmiddag komt mijn vader en vanavond komen er vrienden,... gezellig! jullie ook leuk plannen? liefs en een fijne dag!
Ja, ik heb gisteren het huis in de stijgers gezet en boodschappen gedaan. Vandaag naar de achterhoek (kom ik van oorsprong vandaan) want mijn zwager en nichtje zijn jarig geweest. Morgen vieren we hier verjaardag van Hans. Fijn weekend allemaal!!
@zip: Succes meid. Hopen dat je snel duidelijkheid krijgt. Ik ga vanmiddag de babykamer bestellen. Ik heb er zoveel zin in. Leuk leuk leuk. We hebben hem al uitgezocht en vanmiddag gaan we hem kopen. Verder niet echt wilde plannen voor het weekend. HIhihhi. Liefs Sjoelke