maart mama's 2011 deel 3 -the day after.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door shenoby, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ellentje23

ellentje23 Bekend lid

30 mei 2008
    535
    0
    0
    verzorgende ig
    regio utrecht
    hey lieve meiden,

wat een geklets zeg als je bijna 2 dagen niet reageert...
    heb even de puf niet om op iedereen te reageren heb toch zo iets raars mee gemaakt...

ik zal bij het begin beginnnen...
    mijn schoonvader is vandaag jarig dus ja dan moet je er toch echt wel naar toe he;)

dus ik was daar netjes om half 5 was er nog helemaal niemand:$ ach ja hebben dean zijn opa en oma ook eens de volledige aandacht voor hem;) was niets aan de hand dean was gezellig met opa en oma aan het spelen...komen opeens mijn zwager en schoonzusje thuis met hun kind (ze wonen daar in huis)...
    nou ja niets erg zou je zeggen klopt was ook niets aan de hand...gaat op een gegeven moment mijn zwager elke keer dean zo laten schrikken en treiteren dat het jochie gewoon niet meer langs hem durft te lopen :$:$:x:x (sander was er ook al maar trok zijn mond niet open natuurlijk)
    nou ja na het eten loopt het gewoon finaal uit de hand daar...zwagertje loopt te klieren en gooit bij zijn vader een dot vla in zijn nek...mijn schoonvader word hier boos om en schopt zijn sloffen uit zo bij mijn zwager op zijn oog :$ daarna beginnen ze allebei toch te schelden en te slaan met deuren en te KK...zwagertje loopt het huis uit en begint met modder tegen de ramen te gooien..zaten ook stenen in dus hop ruit kapot:x waarna mijn schoonvader naar buitenvliegt en achter zijn zoon aan gaat...staan ze daar op straat tegen elkaar te gillen en doen....dus hup sander naar buiten ziet hij zijn broertje net een stoeptegel naar zijn vader gooien:$:$ sander zegt er wat van en krijgt daarna een hand modder in zijn gezicht...:$:$ uiteindelijk is mijn schoonvader zo slim geweest om naar binnen te komen en mijn zwager is zo slim geweest om even weg te gaan...

ik was echt geschrokken zeg maar wat ik nog het ergst van alles vind is dat ze er totaal geen rekening mee houden dat er nog 2 kleine mannetje in huis zitten (1 van bijna 2 en 1 van bijna 3) die dus ook die ruzie en die scheldwoorden mee krijgen en daarbij dean en zijn neefje allebei in huilen uitbarsten gewoon omdat ze zo geschrokken waren...toen ik daar iets van wou zeggen werd er alleen maar gezegd dat ons neefje wel ergere woorden en dingen hoort en ziet van zijn ouders....(das leuk en aardig maar dean heeft dat niet)

ik vrees dus ook dat dit echt een zeer slechte nacht gaat worden voor dean omdat hij dit nog nooit zo heeft meegemaakt...ik trouwens ook niet en ja hij moet het toch verwerken wat er gebeurt is vandaag....

pff ben er echt van geschrokken en vind het ook maar raar ook...daarbij kreeg ik acuut last van hele erge harde buiken!!!

sorry meiden voor het ego verhaal....ben kapot ga zo naar bed maar eerst naar me kleine man die is inmiddels gillend wakker geworden:(:(

tot morgen

2. flotsje

flotsje Niet meer actief

wauw Ellentje wat een verhaal.. pff zou me rotschrikken.. is toch ook echt niet normaal... pfff.. hoop dat je een beetje goede nacht hebt...

3. flotsje

flotsje Niet meer actief

@ellenore: buik word denk ik nooit meer rustig hihi... blijf toch wel veel harde buiken hebben maar ja zolang het daarbij blijft....

@kartvelia: jammer genoeg niet hihi had graag willen gaan...

@sjoelke: spannend he! Laat maar heerlijk op je afkomen...
    Ja bijn pak koekjes op.. zucht ik eet de laatste week zoveel is echt niet normaal... lijkt wel alsof ik geen grens meer heb,.,,

@Micha: gek he.. ik ben zelf 8 maart jarig maar het interesseert me ook vrij weinig dit keer...

zo ik ga even lekker douchen en dan slapen... morgen en overmorgen is manlief vrij dus weet niet of ik veel hier ben!

4. Micha 2

Micha 2 Bekend lid

4 jul 2010
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ellentje, ik kan mij heel goed voorstellen dat je behoorlijk geschrokken bent en dat het heel wat met je doet. Ik zat jouw stukje echt met mijn mond open te lezen, zo bizar!
    Ik vind het wel heel vervelend voor je en hoop dat je toch nog een goede nachtrust kunt krijgen. En natuurlijk ook voor Dean.

Succes meid!

5. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Hey girls,

Klinkt alsof iedereen wel zo'n beetje dezelfde buikpijnen en harde buiken heeft als ik. Wel apart, de vorige zwangerschap had ik er echt amper last van. Helemaal aan het eind alleen als ik dan echt heel actief was. Is toch wel een heel verschil. Ben gisteravond weer heeeel vroeg gaan slapen, heb nog net het begin van CSI gezien en daarna was het ogen dicht. Maar ben nog wel wat moe nu.

@Debski: op zich zou het wel mooi zijn als je harde buiken door een blaasontsteking worden veroorzaakt, want dan is er wat aan te doen. Hoor je dat vandaag gelijk.

@Flotsje: het zijn allemaal maar halve werkweken hoor, dus dat ga ik zeker wel redden. Vandaag en morgen nog even werken en dan is het al superlang weekend!

@Kart: ik moet er niet aan denken om langere tijd te gaan lopen slenteren op de negen maanden beurs. Echt jammer dat het pas zo laat in de zwangerschap is. Ik ben op zich wel benieuwd naar de aanbiedingen en dergelijke.

@Ellenore: klinkt inderdaad als een hele ontroerende begrafenis, logisch dat je er verdrietig van werd. Wel een mooi afscheid dan. En Chris werd helemaal verwend, dus daar hoefde je je geen zorgen om te maken, dat scheelt weer. Hoop dat je een goede nacht hebt gehad, emoties putten ook altijd heel erg uit.

@Micha: wat hoop je zelf? Nog net voor je dertigste moeder worden of vlak daarna? Voor je kindje zou het mooi zijn als het niet op dezelfde dag zal zijn...

6. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Jeetje Ellentje, wat een verhaal zeg. Wat ontzettend asociaal! En die arme kindjes. Dan mag het voor je neefje niet voor het eerst zijn, maar om nu te zeggen dat het daar beter van wordt. Eerder nog erger! En logisch dat Dean helemaal geschrokken was. Hoop dat je nog een goede nacht hebt gehad. Onvoorstelbaar dat volwassen mensen zich zo gaan gedragen en dat waar kleine kinderen bij zijn. Ook niet leuk voor Sander trouwens om zijn vader en broer zo te zien. Heel naar. Hoop dat jouw buik weer wat gekalmeerd is, stress is nooit fijn in dit stadium van de zwangerschap.

7. shenoby

shenoby Niet meer actief

@ ellentje,
    jeetje zeg!
    ik zou me ook kapot schrikken.
    lijkt me toch niet echt normaal zoiets.
    word tijd dat je zwager een eigen huis krijgt volgens mij.

8. ellentje23

ellentje23 Bekend lid

30 mei 2008
    535
    0
    0
    verzorgende ig
    regio utrecht
    goeie morgen meiden,

het was echt een vreselijke nacht niet alleen omdat dean 4x gillend wakker is geworden maar ook omdat ik last heb van de onrust in mijn benen...en sinds vannacht heb ik ook last van me armen (die gaan irriteren op het moment dat ze krom liggen zeg maar gewoon gebogen zijn)
    daarbij is dean nu ook erg ongezellig en zijn we allebei zo moe als het maar zijn kan alleen kunnen we niet meer slapen heel vervelend....

@shenoby ja het word idd tijd dat ze het huis uitgaan maar ze krijgen geen huis toegewezen omdat ze allebei niet werken....

@anneke nee het is idd niet echt bevoordelijk voor mijn neefje...hij is nu al verpest want hij is precies zijn vader in doen en laten...en zegt nu dus ook al woorden als kkhond...godverd*mme..en hou je bek trut of hoer!!jochie word in mei pas 3:$:$
    daarbij mag hij van zijn ouders slaan als het niet lukt zoals hij wilt of aandacht wilt dus dat doe hij ook zeer regelmatig...
    afgelopen week kwam die naar ons toe en sloeg hij sander en mij...sander en ik geven als reactie door hem terug te slaan nou dat vond meneer maar niets...kom zeg laat me niet slaan:x

ach ja ga proberen zo rustig mogelijk aan te doen vandaag...en vanmiddag naar het zh....kijken of we een datum kunnen plannen;)

9. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    @ Ellentje.... wel een heftige schoonfamilie hoor.
    Kan me voorstellen dat dat je behoorlijk aangrijpt...

Harde buiken... hier ook regelmatig harde buiken hoor.
    Het kindje ligt ook heel ver in gedaald, dus ik voel ook echt het hoofdje naar beneden drukken en op mijn blaas.
    Daarom ook regelmatig last van urineverlies...dus nu aan de tenalady. Das toch wel een groot verschil met de eerste zwangerschap.

Negen maandenbeurs... had graag willen gaan, maar zie het ook niet meer zitten. Dat kost me veel te veel energie, helaas.

@Ellenore... gecondoleerd..

@Micha...wanneer ben je jarig?

@Shenoby.. hoop dat de kleine nog even lekker bij mama kan blijven zitten... en laat je lekker verwennen door je schoonfamilie...

Geboortekaartjes... heb gisteren een geboortekaartje ontworpen bij www.geboortepost.nl Daar kan je ook al je adressen invoeren, zodat je na de geboorte alleen de datum, gewicht en lengte in hoeft te voeren en eventueel een foto en dan zorgen zij voor de verzending.
    Dus dan totaal geen omkijken ernaar....weer een probleempje minder.

Verlof..... ik ben vanaf 1 februari vrij, mijn verlof gaat officieel pas 10 februari in... vier weken van tevoren. Nu vooral de puntjes op de i zetten in ons huis en de babykamer.. maar moet zeggen dat het lekker loopt. Heb wel weinig energie hoor...
    Twee uurtjes in huis werken is echt het matje...en denk dat ik vanmiddag nog even lekker een tukkie ga doen.

10. Debski

Debski Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.502
    0
    0
    Koerier
    Maastricht
    @ Ellentje Jeetje meid wat heftig! Ik zou me nog 2 keer bedenken om daar nog es naartoe te gaan! En die wonen bij elkaar in één huis? Hoe gaat dat er dan aantoe? Sterkte hoor, ook voor je kleine mannetje!

Nou ik ga vandaag toch echt mijn ruiten wassen want het steekt me de ogen uit!! Dan maar lekker rustig aan en anders doe ik er maar 2 dagen over, hoef nu alleen beneden te doen, heb vorige week de ramen boven al gedaan!
    Oh ja en natuurlijk ff naar de dokter een plasje laten controleren ;)

Fijne dag dames!!

11. Imsala

Imsala Bekend lid

5 aug 2009
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zijn alle maart mama's soms zelf in Maart jarig? hihihi
    Ik zelf op 4 maart, dus ik ben 30 of 31 als deze uk geboren wordt hahaha

12. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Hahhhhaaaa nee deze maart mam wordt pas in oktober jarig.

13. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    @ellentje: jeetje jo wat een gedoe zeg op die verjaardag. Toch zou ik er even wat van zeggen tegen je schoonvader en zwager. Want ookal heeft je neefje ergere woorden gehoord (wat er bij mij al helemaal niet inkan) dit doe je niet waar kleine kinderen bij zitten of de rest van de familie. Loop dan even als beschaafte mensen weg om het uit te praten.
    Ik hoop dat jullie vanacht wel lekker kunnen slapen. Verwen Dean vandaag maar extra ;).

@harde buiken: hier nog totaal amper geen last van. Wel van vermoeide ledematen snachts. Hoe vaak ik me niet omdraai in bed. Volgens mij wordt Rene er gek van

Hier heeft mijn kleine aapie waterpokken en dus is ze niet in haar hum. Gelukkig is het al aan het indrogen en gaan we zo lekker ff een frisse neus halen.
    Gisteren bij de gyn geweest in een ander ziekenhuis (waar ik zelf geboren ben hihi) Ik had officieel om 10 uur een afspraak, maar omdat ik nog een nieuw ponsplaatje nodig had ben ik extra vroeg gegaan, maar het ging allemaal zo rap dat ik om half 10 al in de wachtkamer zat. 5 min later werd ik geroepen. Ik stond echt met grote ogen van huh nu al. Bleek de afspraak van half 10 niet is komen opdagen. toen gingen we 5 min baby kijken en opmeten en mocht ik een andere kamer in. Bloeddruk opmeten en afspraak maken. En 10 min later stond ik weer buiten. Ben nog nooit zo snel geholpen. In het MCA zat ik rustig een uur te wachten, dus daar had ik me ook op in gesteld.
    Nu vrijdag weer heen voor een intake gesprek. Als dat weer zo snel gaat zou erg fijn zijn. Baby is wel gedraaid. Ut lag de eerste weken in stuit en nu mooi met ut hoofdje voor de uitgang.

14. Micha 2

Micha 2 Bekend lid

4 jul 2010
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Anneke: Het maakt mij eigenlijk niet zoveel uit of ik 29 of 30 ben als ze geboren wordt. Het lastige is dat zodra ze later geboren wordt dan de uitgerekende datum, en dat gevoel heb ik wel op de één of andere manier. Dat ze 6 keer de kans heeft geboren te worden op iemand zijn verjaardag. Allemaal mensen die erg dichtbij staan en waar we altijd de verjaardagen van vieren, inclusief mijn man en ik. Gelukkig zijn het wel allemaal volwassenen en zal ze van iedereen voorang krijgen. Het handigste zou zijn als ze tussen mijn man en mijn verjaardag in geboren zou worden. Wij vieren het nu altijd al samen. Dan vieren we gewoon haar verjaardag en toevallig zijn we zelf dan ook jarig. Maar een kinder verjaardag is toch echt belangrijker dan die van jouzelf. Dus het liefst 24 of 25 maart, hahaha. Maar ja, ik heb het niet voor het zeggen.
    Mamaantje: Ik ben 26 maart jarig en mijn man 23 maart.
    Cindy: Wat fijn dat je baby goed gedraaid is! Dan heb je daar geen zorgen meer over.

Ik heb vannacht echt uren wakker gelegen, zo irritant. Vanaf 4 uur tot 6 uur klaarwakker. Krijg ik opeens een por rond 5 uur van mijn man, dus ik al van hee wat doe jij nou. Zegt hij dat ik snurk, terwijl ik al een hele tijd wakker was. Volgens mij droomt hij er over of zo.
    Toen hij er om 6 uur uit ging ben ik er ook maar uit gegaan en heb gelijk wat pap gegeten, ik had echt honger. En dan zal je zien, dat ik juist op de bank wel in slaap val. Toen hij weg ging ben ik maar in bed gaan liggen en heb ik gelukkig nog wat kunnen slapen.
    En toen ik er weer uitkwam, zag ik wat een mooi weer het is, echt heerlijk! Gelijk de deur open gegooid!

Misschien heb ik vannacht veel te veel na liggen denken over van alles. Ik ga straks ook mijn vluchttas eens goed inpakken. Even kijken wat ik echt nog moet doen. Vanaf wanneer maken jullie je bed gereed, oftewel het zeil eronder?

Nog wat anders... Ik heb net even nagekeken, 19 maart is het volle maan, hahaha, kijken of dat bij ons wat uithaalt. Ze zeggen altijd dat er dan veel kindjes geboren worden. (18 februari trouwens ook)

Ik ben benieuwd hoe druk het vandaag is, het is soms zo verschillend.

15. Sjoelke

Sjoelke Bekend lid

3 jun 2010
    905
    0
    0
    Verstandelijk gehandicapten sector
    Noord-brabant
    @Micha: Foto’s tja, daar ben ik ook niet zo goed in om dat meteen te doen. Hihihihi. Ik heb nog bakken vol met foto’s liggen waar ik nog iets mee moet. Ik wil toch proberen om dat van de kleine anders aan te pakken.
    Wanneer wordt je 30?
    Ik heb gisteren toevallig het zeil op bed gelegd. Klossen stonden er al langer onder. Vluchttas ga ik vandaag ook maar eens doen. Ik bij donderdag al weer 37 weken. Danis dat wel vort zeker tijd

@Ellentje: Poeh wat een verhaal. Heftig hoor. Ik zou er ook van schrikken. En dan ook nog een rot nacht. Kun je vandaag niet ergens wat slapen??

@Flotsje: Ik eet me ook helemaal lens! Hihihhi. Erg herkenbaar dus.

16. ellentje23

ellentje23 Bekend lid

30 mei 2008
    535
    0
    0
    verzorgende ig
    regio utrecht
    hello darlings,

hoe is het met jullie?!
    met ons gaat het opzich heel erg goed...vermoeidheid zal straks wel toeslaan ;)
    heb gisteren me kledingkast uitgemest...en de gang opgeruimd en alles schoon gemaakt...zal vast de nesteldrang geweest zijn maar vandaag ben ik vrolijk verder gegaan...
    heb de kinderwagen schoon gemaakt...(katten gingen er in liggen) dus alle haren er uit gehaald wat een *werk zeg bah bah daarna ben ik begonnen met het opmaken van het bedje van ons mannetje dus die is nu klaar en heb ik het badje maar een grondige beurt gegeven...de boxkleden zitten nu in de wasmachine dus als die klaar zijn is alles volgens mij wel zo goed als schoon het enige wat we dan nog moeten doen is de box neer zetten...

@mamaantje volgens mij is ons mannetje nog niet ingedaald ligt voor mijn gevoel echt nog zo hoog dat ik er soms benauwd van word en lekker veel last heb van maagzuur:(

@negenmaanden beurs ik heb daar ook echt geen energie meer voor..wel jammer hoor want toen ik zwanger was van dean wou ik er ook heen maar ja toen durfde ik niet...en nu heb ik er gewoon de puf niet meer voor...misschien mag ik ooit met een vriendin mee :p

@ellenore gecondoleerd meis...

@geboorte kaartjes hebben wij al klaar maar er moet nog iets gewijzigd worden staat namelijk ons adres niet op;)dus moet ik nog even doen

@debski ja ik ga er liever ook niet heen omdat het meestal wel op ruzie uitloopt daar maar niet zo extreem als gisteren
    en hoe het er normaal aan toe gaat ik heb geen idee....ben blij dat sander niet het zelfde is als zijn broertje..:)

@imsala nee hoor deze maart mama word in mei pas 26 ;)

@cindy ja ik snap ook niet hoe ze zo met mijn neefje om kunnen gaan je ziet gewoon dat het kind een gebrek heeft aan structuur en heeft geen idee naar wie hij moet luisteren iedereen geeft hem namelijk straf...en daarbij in elk dorp/stad heb je volgens mij wel een familie die iedereen kent...en dat is deze familie ook hier in dit gehucht:cool: dus ja als je zegt beschaafde mensen dan voelen deze mensen zich niet aangesproken...

maar lekker snel zeg in het ziekenhuis ik moet vanmiddag ben benieuwd hoe laat ik aan de beurt ben:(
    en fijn dat je kindje gedraaid is...

@micha ooow jij hebt ook zoon heerlijke nacht gehad...ik heb daar echt een hekel aan...gelukkig heb je nog even kunnen slapen;)

@vluchtkoffer heb ik nog niet helemaal klaar staan nu word het natuurlijk gehaald maar je weet maar nooit...ik heb wel de kleren voor de baby in een koffer gedaan en die staat klaar maar verder mijn eigen kleren pak ik wel als ik weet wanneer ze hem gaan halen:D

@zeiltje in bed geloof dat ik dat pas met 39 weken heb gedaan bij dean en bij deze doe ik ze er onder als mijn bed op klossen gaat...

@sjoelke de vermoeidheid heeft nog niet toegeslagen dus nu is het nog uit te houden:D:D

zo de wasmachine is klaar ik denk dat ik het maar buiten laat drogen het ziet er zo lekker uit;) dan de ramen zeemen en dan naar het ziekenhuis...dus ben nog even druk tot vanavond meiden;)

17. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    @koffer voor het ziekenhuis................nog lang niet ingepakt. Doe ik volgende week denk ik

@klossen onder het bed: pas als ik het idee heb dat ik het ziekenhuis niet ga halen. (ik ben niet zo groot en heb het gevoel dat ik een trampoline moet gebruiken als die dingen eronder zitten om in het bed te komen).

@ellentje: Denk maar zo als jullie jullie kindje maar structuur kan bieden toch. En idd in elk dorp stad of gehugt zit wel een "bekende" familie.

@hier: Marley is in de fase van als ik mijn zin niet krijg gil ik alles lekker bij elkaar. En het liefst zit ik de hele dag bij mama, zodat mama niets kan doen. Zo niet gil ik alles bij elkaar. Ik kan niet even alleen spelen want dan gil ik alles bij elkaar. Nu zit ze ook alles bij elkaar te gillen. Moeilijk om niet in te grijpen. zucht

18. Micha 2

Micha 2 Bekend lid

4 jul 2010
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sjoelke: 26 maart word ik 30.
    Ik krijg 14 februari iemand langs van de kraamzorg, ben benieuwd wat die gaat zeggen van het plan geen klossen te gebruiken, maar 's ochtends mijn matras op die van mijn man te leggen.

Nou de bovenburen zijn weer lekker bezig. ik heb natuurlijk de deur opengegooid, ik zou gek zijn als ik dat niet zou doen met dat heerlijke weer. Eerst heeft zij buiten hard staan gillen hoe iets moest gebeuren en nu net zetten ze weer heerlijk de muziek hard. Toch krijg ik het idee dat zij vooral de boosdoener is, terwijl hij er officieel alleen woont. Toen mijn man de laatste keer naar boven is gegaan stond ze te gillen dat je dan maar niet in een flat moest gaan wonen. Nee, als je geen rekening kunt houden met je medebewoners moet je niet in een flat gaan wonen. We hebben hier huisregels, zodat iedereen hier met plezier kan wonen. Wij hebben geen problemen gehad tot zij er in trokken.
    Ik denk dat ik zelf maar even muziek op ga zetten en van de bank af ga komen, ik heb nog niet veel gedaan vandaag.
    Als ze vanavond nog steeds zoveel herrie maken ga ik wel naar boven, en dan zal ik zeggen dat een hele dag herrie wel erg veel is.

19. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    @micha: kan je nergens een klacht indienen?

20. kartvelibaia

kartvelibaia Actief lid

8 mrt 2010
    392
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi meiden,

ff een vraagje: wanneer en wat voor zeiltje leggen jullie op het matras? ik wil er wel een neerleggen maar niet een die de hele tijd kraakt...

en hoe is jullie gevoel wat betreft uitgerekende datum? denken jullie op die datum precies (4% kans) of een paar dagen/weken eerder of later?

ik denk iets eerder, weet niet waarom maar dat is mijn voorgevoel..:)

Deel Deze Pagina