maart mama's 2011 deel 3 -the day after.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door shenoby, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    wat een goed idee! even lekker met je man alleen... is hier ook al lang geleden...;) enneuh...appelstroop hou je daar ook van? is ook goed voor je!

ik heb geen idee hoe het is met mijn hb... is volgens mij helemaal nog niet weer geprikt...zal het morgen eens vragen.. moet toch naar de gyn!

2. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @Inge: Jippie, de nieuwe bank! En? Is hij zo mooi in je woonkamer als je dacht?

@Ellenore: je hebt gelijk, zodra het bevallen hier begint zullen we wel even schrikken!

@Debski: geen last van verhoogd libido, juist vrij moe op het moment! Misschien als ik straks verlof heb...

@Micha: groot gelijk meid dat je je niet bang laat praten!

3. Sjoelke

Sjoelke Bekend lid

3 jun 2010
    905
    0
    0
    Verstandelijk gehandicapten sector
    Noord-brabant
    @Micha: Jammer dat de zon weg trekt. Hoe was je bad? Ik heb er net heerlijk ingelegen.

@Cindy: Is dat even vervelend zo’n beroerde nacht. Hopen dat je vanacht een betere hebt.

@Ingef: Tja echt helemaal rustig is mijn buikje niet. Maar dat komt goed. En hoe is de bank?

@31dec: Jij dus ook zo’n drukte maker in de buik. Poeh poeh he! Verlof is onderdaad heerlijk. Ik geniet volop, maar ik kan denk ik pas echt genieten als ik mijn to do list af heb. Hihihi

@Lin80: Wat fijn dat de kleine alsnog gedraaid is.

Dadelijk naar de borstvoedingscursus.
    Morgen net voor de middag naar de vk

Tot morgen.

Groetjes

4. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @Lin80: fijn hoor dat de kleine gedraaid is en inderdaad lekker om even te kunnen liggen terwijl Lieke speelt!

@Sjoelke: ben benieuwd, zullen inderdaad wel voorweeen zijn, misschien gaat het nu wel lekker snel...

Hier weinig nieuws. Wel lekker gewerkt, maar nu weer helemaal total loss! Flink last van harde buiken, dus het is fijn dat het weekend is begonnen. Nog maar twee weekjes werken ook, fijn is dat! Morgen even lekker mijn haren laten knippen! En wat nog spannender en leuker is, Ronja's haar wordt ook voor het eerst geknipt.

5. kartvelibaia

kartvelibaia Actief lid

8 mrt 2010
    392
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi!

ff ego: ik had m'n vriend gevraagd om klossen onder het bed te zetten want dan kom ik makkelijker op bed. mietert het hele bed uit elkaar!!!:$ ook nog op zijn voet... maar niks gebroken gelukkig!
    ik zou nu niet weten hoe dat bed hoger moet.. op kratjes is ook geen optie, zit heel raar in elkaar.. hoop dat de kraamverzorgster het kan begrijpen. of hebben jullie nog ideeën?

6. shenoby

shenoby Niet meer actief

@ kart.
    extra matras erop een optie?

7. Imsala

Imsala Bekend lid

5 aug 2009
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Kart: Heb je toevallig nog een logeermatras ofzo? Dan kan je dat op jouw plek erbij leggen, is het toch verhoogd ;)

8. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    anneke: de bank zit heerlijk en hij staat supermooi! de hele woonkamer lijkt wel anders nu... zo leuk! en jij harde buiken? rustig aan hoor! merk het hier ook al snel... toch zwaarder he de tweede? nog heel even en dan begint je verlof!

sjoelke: mijn kleintje is nu ook klaarwakker! eerst de hik.. je zag mijn buik echt schokken! en nu is hij flinke schoppen aan het uitdelen.. ach ja... alles blijkbaar gezellig in mijn buik denk ik dan maar...;)

kart: o nee.... tja.. hoe ziet je bed eruit? dan kunnen we meedenken.. misschien een extra matras? of anders een bed huren bij de thuiszorg? denk niet dat de kraamzorg er erg blij mee zijn als je bed nog laag staat...

nu lekker aan de thee op de bank! heerlijk... ben best nog druk geweest, macaronie gemaakt, manlief en Kris geknipt en daarna zijn de mannen nog in bad geweest....Kris was dik tevreden, dat begrijpen jullie vast! dit weekend hebben we helemaal niets gepland.. heerlijk! lekker cocounen met z'n drieeën!

liefs

9. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    volgens mij zijn we het allemaal wel eens over een extra matras....ahahahhh... nou kart! daar kun je vast wel wat mee? of heb je geen logeermatras?

10. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Kart, een ander bed misschien?? :) Of anders een extra matras ;)
    Je kunt via de thuiszorg een hoog/laag bed huren, misschien is dat anders nog een optie in de woonkamer...

Zo dames! Hoe is het verder?? Inge, ik lees dat je bank een groot succes is. Super! Nu nog een foto ;)

Anneke, oei! Harde buiken nu? Lekker kopje thee en op de bank hangen dan maar :)

Hmmmm ik had alles gelezen, maar er is me vrij weinig bij gebleven. Sorry daarvoor.

Het was vandaag een hele drukke dag. Eerst voor mijn werk nog een hoop moeten doen, nog even langs kantoor dus ook nog veel collega's gesproken. Daarna hier in huis twee muren behangen. SUPER mooi geworden al zeg ik het zelf :)
    Foto volgt.

Om half 4 zijn we naar de Ikea gereden voor de inrichting van de babykamer. We zijn met 1 kast terug gekomen in plaats van een kast en commode. Die MALM serie heeft een kast met 4 lades welke breed en diep genoeg is als commode. Kortom, verder geen kleding kast meer nodig (de kamer is al klein genoeg) dus dit kwam ons heel goed uit, ook financieel. Wel gaan we volgende maand kijken naar wat extra accessoires en gordijnen, dat vonden we nu nog geen prioriteit.
    Gert is op dit moment de kast in elkaar aan het zetten, dus over een half uurtje ongeveer kan ik het in gaan richten. JOEPIE!!

Eerst ga ik in mijn pyjama met een kop thee op de bank zitten, want ik word helemaal gestoord van de jeuk!!!! WHAAAAAAH!!!

Tot zo liefjes!

11. kartvelibaia

kartvelibaia Actief lid

8 mrt 2010
    392
    0
    0
    NULL
    NULL
    alleen voor mij een matras vind ik ook zo stom liggen.... hahah..
    maaruh ik heb wel een 2 persoonsluchtbed. zou dat er niet onder mogen?

ik heb al een mailtje naar haar toe gedaan of het mag... wat een gezeur toch ook:):p

12. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Hoe is het met jou moppie!!!

13. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
  14. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
  15. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Klein, maar heel fijn :D

16. Micha 2

Micha 2 Bekend lid

4 jul 2010
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Druktemaker in de buik: Vanochtend had ik weer eens het gevoel dat ze een hele verbouwing in mijn buik hield.
    31 december: Er is echt niks van mijn lijstje terecht gekomen, hoe ik ook zit sta of lig, ik heb telkens ergens wel pijn. Eigenlijk heb ik een slechte dag gehad. Voor mijn zwangerschap had ik dat ook wel eens, misschien heeft het er gewoon mee te maken dat we gisteren patat gegeten hebben, daar kan ik eigenlijk niet zo goed tegen. Morgen nieuwe kansen... en meer ondersteuning aantrekken, helpt denk ik ook wel.
    Sjoelke: Het bad was heerlijk, met een olie die goed is voor de huid, en na het bad scheen de zon weer wat.
    Ik ben benieuwd wat je van de borstvoedingscursus vindt
    Kartvelibaia: Een matras er bovenop gooien. Ik weet niet wat voor een bed je hebt, maar dat is al gauw 20 cm er bij. (Zie nu dat Shenoby het ook opperde... en Imsala en ehm ik geloof iedereen wel)
    Wat ik ook wel eens gehoord heb van iemand is dat diegene tegen de kraamzorg zei dat ze zelf het bed verschoonden en dat de controles door de verloskundige dan maar even op tafel gedaan werden... Het zou niks voor mij zijn, maar goed het is een optie. Het heeft met de arbowet te maken die hoogtes.

Ik ga vandaag maar eens op tijd naar bed, ik slaap meestal pas na 12-en. Wat een vervelende dag zo met rug en buikpijn, blegh.
    Mijn man heeft nu wel de trap mee naar boven genomen, dus ik hoop dat ik mij morgen actiever en beter voel dan vandaag.
    Welterusten allemaal!

17. Sjoelke

Sjoelke Bekend lid

3 jun 2010
    905
    0
    0
    Noord-brabant

De borstvoedingscursus was behoorlijk interessant. Hoop de tweede bijeenkomst volgende week woensdag ook nog te halen.
    Ik had vanavond bij de borstvoedingscursus echt mega last van steken en harde buiken. Ben blij dat ik morgen naar de VK kan.

@Anneke: Ik ga morgen ook naar de kapper. Wat zullen we toch weer knap worden HIHIHIHIHI!!!
    En jij nog twee weekjes werken en dan lekker vrij. Heerlijk ! Ik tel samen met je af!

@Kartvelibaia: OOOOO nee, wat een ramp. Is het nu oorlog bij jullie in huis? Dat zou bij ons namelijk zeker het geval zijn. Maak eens een foto van je bed, dan kunnen we zien hoe het zit en kunnen we meedenken.
    Wil jij ook thuis bevallen??? Wat het is niet alleen voor de kraamverzorgster he.

@Ingef: Wat heerlijk zo’n weekendje niets. Dat ga ik ook eens proberen in te lassen aankomend weekend.

@Ellenore: Wauwie wat een leuk kamertje. En die wieg hoe gaaf!!!!!!
    Waar heb je zoveel jeuk van? Of het ik iets gemist?

@Micha: Welke olie gebruik je dan? Klinkt lekker.

@Scheren van onder: Vanmiddag heb ik weer een poging gedaan om het van onder allemaal een beetje bij te werken. Nou nou nou, wat een karwei is dat en het resultaat niet ebpaald sexy. Maar ja ik denk dan maar alles beter dan een onplofte mol van onder tijdens de bevalling. Hoe doen jullie dat? Ik scheerde tot overmaat van ramp ook nog flink in mijn enkel toen ik mijn benen deed!!

18. shenoby

shenoby Niet meer actief

@ ellenore,
    ja gaat wel hoor.
    zou blij zijn als ik de 37 weken heb gehaald.
    wil ook de hele tijd niet ego posten, vink ook zo wat.
    dus lees een beetje op de achtergrond mee.

maar goed het blijft spannend hier.
    nog steeds heel veel slijmverlies en af en toe toch ook echt wel weeen. vooral als ik even heb gelopen moest gisteren even voor nikki een verjaardagskado kijken en was maar een half uur echt actief aan het lopen en gelijk weeen.
    gelukkig zakt het na een paar uur dan toch weer af,als ik dan maar gelijk ga liggen.

19. Sjoelke

Sjoelke Bekend lid

3 jun 2010
    905
    0
    0
    Noord-brabant
    He meis,

Gewoon ego posten hoor als je iets kwijt wil. Is echt niet erg.
    De kleine zit er nu in ieder geval al weer bijna een week langer in dan vorige week gedacht werd. Je doet het kei goed, al vind ik het wel heel vervelend voor je dat je zo weinig kan doen.

Ik denk in ieder geval aan je. Hele dikke knuffel en rustig aan!!!!

20. shenoby

shenoby Niet meer actief

@ sjoelke,
    bedankt meid ;)

haha hier trouwens ook vandaag een poging gedaan tot scheren.
    tja dat wil niet echt best hahaha.
    spannend hoor vanaf morgen mag jij bevallen!
    en lennylenn ook al.

ik vraag me af wie de eerste baby krijgt.
    bij de vorige maart mama's kan ik me nog herrineren dat het degene was van wie het haast het minst verwachten haha

Deel Deze Pagina