@ Shenoby, ik post vaak ook alleen maar ego, ben allang blij dat ik jullie beetje bij kan houden met lezen, maar dat reageren op alles is me toch echt te veel en zeker overdag met 2 peuters erbij haha @harde buiken: Hier elke avond standaart een knalharde buik, weet zo onderhand niet beter, is al weken zo namelijk. Ook een uk die dan heerlijk met zijn tenen in me ribben gaat porren of erin blijft hangen, heel fijn maar niet heus haha
hai mede zwangeren, nog niks bijgelezen hoor dus het wordt een ego berichtje. lag vanaf een uur of 20.30 heeerlijk te slapen tot ik rond 00.00 wakker werd van buikkrampen, helaas niet het soort waar ik op hoop. heb lopen overgeven, diarree (sorry) en voel me nu zo belabberd! de krampen zijn er nog steeds en hoe moe ik ook ben ik kan niet slapen. mijn ogen vallen elke keer dicht maar zodra ik ga liggen lijkt de buikpijn erger te worden. jeeeetje wat heb ik het gehad zeg! ik heb ook helemaal niks verkeerds gegeten, ah. pizzatje op en verder gewoon brood, crackertje fruit dat soort onschuldige dingetjes. belde de vk vandaag dat ik om 12.10 een afspraak had voor controle maar volgens mijn vk. boekje heb ik die pas vrijdag. helaas kon ik vandaag niet meer terecht want ik zat ook in nieuwegein (dichtbij utrecht)dus dat redde ik niet meer, nu moet ik toch nog vrijdag gaan. ik denk dat ik maar even lekker een warme douche ga nemen mischien trekken de krampen dan weg. dit doet echt tenenkrommend veel pijn.
daar ben ik weer nog steeds wakker potverdomme! het is al 0200.ik ben morgen niet te genieten! bedje verhogen, ik denk eerlijk gezegd niet dat ik dat ga doen. reden: -ons bed moet op kratten. de ah wilt de kratten niet uitlenen dus moeten we 4 kratten bier kopen en wij drinken niet eens bier en kennen niemand die bier drinkt - het grootste deel van de weeen mag ik in het geb. centrum opvangen dus de vk. zou alleen bij mij aan bed zitten om de eerste paar cm ontsluiting te meten. - ik blijf 5 dagen in het hotel slapen en heb daarna nog 3 dagen kraamhulp, 3 uurtjes. van de vorige weet ik dat ze alleen echt de eerste 3? 4? dagen tussen mn benen moesten koekeloeren verder niet. - ik vind het eng het bed te verhogen op kratten terwijlmaddox vaak bij ons in de kamer speelt. hij is er zo eentje die onder het bed gaat kruipen en er wilt wonen dan. dat vind ik een beetje eng.
oowjaaaa en ik heb een hele rare vraag..... denken jullie dat de laptop mee mag als ik moet bevallen? niet voor mezelf hoor zo verslaafd ben ik nou ook weer niet maar voor lenn. ik pieker me suf waarmee hij zich kan vermaken wanneer ik de weeen loop op te vangen en aangezien hij een of andere spannende serie heeft gedownload dacht ik van..is het een idee dat hij de laptop meeneemt en lekker zn serie kijkt. of is dat heel raar? zelf heb ik er totaal geen probelemen mee hoor, als ik teveel pijn heb staat hij a la minute klaar. half 3 bijna, pff ik ga nu toch echt proberen te slapen hopelijk zakken die krampen weg. vrijdag mag ik weer klagen bij de vk.
heey lennylenn. wat een nacht meid. volgens mij hebben wij elkaar afgewisseld. jij naar bed en ik wakker. nikki ligt al vanaf 3 uur elke keer aan mij te vragen "mama heb je hulp nodig?" om iets over 5 heb ik het maar opgegeven en ben met haar naar beneden gegaan. om 8 komt mijn vriend hier dus dan duik ik lekker het bed weer in. nog maar 2 en half uur.... pffff ben kapot.
Goedemorgen allemaal! Wat heerlijk een vrije dag! Wel een mindere nacht, gillend van de krampkuit wakker geworden om half drie en daarna kon ik lastig weer in slaap vallen... Ook wel erg schrikken voor Frank, die wakker werd met de opdracht mijn tenen terug te buigen... @Kart: daar ben je mooi klaar mee, zo'n uit elkaar vallend bed. Ik denk dat een kraamverzorgster inderdaad wel een hoog bed verwacht. Je zult maar net een lange dame treffen... @Inge: wat goed dat de bank zo goed bevalt! Ja, het verandert inderdaad een hele woonkamer! @Ellenore: wat lekker dat het behangen zo goed gelukt is! Nog mooier dan je had verwacht? En dat je zo goed geslaagd bent voor je kast! Je hoeft natuurlijk ook niet alles tegelijk aan te schaffen en dit is al wel een hele stap in de goede richting. Voor mij is het geen kop thee op de bank geworden, maar een lekker warm bed. Was ook heerlijk!
@Ellenore: mooi hoor! En het ziet er ook nog best ruim uit eigenlijk, maar dat kan natuurlijk ook door de rustige kleuren en de hoek van de foto komen! @Shenoby: de rust is bij jou dus nog niet echt wedergekeerd, vervelend meid dat je nog steeds last hebt van weeen. @Sjoelke: ik herken je scheerprobleem en heb een oplossing gevonden. Ik heb ontharingsmousse gehaald en gooi nu één keer in de week de hele handel in de mousse voor ik in bad ga. Het voelt heel stom als ik op bed lig te wachten tot het ingewerkt is, maar ik zit er inderdaad ook niet op te wachten dat ik er straks uitzie alsof ik in jaren mezelf niet verzorgd heb. Succes bij de vk en veel plezier bij de kapper. Wat gaat er gebeuren? Een extreme make over of blijft de verandering bescheiden?
@Lenny: wat een nare nacht voor je meid! Je hoort trouwens wel eens dat diarree een voorbode is van echte weeen, wie weet... Kun je niet de kratten huren? Door gewoon het statiegeld voor alleen de kratten te betalen? Voor drie dagen lijkt het me overigens wel een beetje overdreven inderdaad, maar dat zou nog een oplossing kunnen zijn!
Wat is trouwens gisteren meemaakte! Ik had laatst op een hele leuke vacature gereageerd via Monsterboard. Had jullie toch verteld dat mijn baan over een jaar sowieso ophoudt en dat ik daarom om me heen aan het kijken ben? Kon alleen mijn cv insturen en geen brief en ik dacht dat ik sowieso niet in aanmerking zou komen omdat het wel behoorlijk hoog gegrepen is. Word ik gisteren opgebeld met de vraag of ik volgende week donderdag op gesprek wil komen. Dat wil ik natuurlijk dolgraag. Maar ik heb wel nog even gebeld met de vraag of het een probleem is dat ik op zijn vroegst in mei kan starten. Dat ga ik nog te horen krijgen, dus waarschijnlijk gaat het m toch niet worden. Maar ik vind het al zo leuk dat ik uitgenodigd werd. Zou ook niet weten wat ik aan zou moeten trouwens als ik volgende week wel op gesprek mag. Ben inmiddels echt tonnetjerond en voor mijn werk hoef ik nooit in pak ofzo, dus echt sollicitatieachtige positiemode heb ik niet. Wel redelijk netjes, maar met een sollicitatie doe ik altijd het liefst net even wat meer. Zou het zo leuk vinden als het wel doorgaat! Het is bij een grote sportschool, die hier in de stad twee filialen heeft. Daarvoor zoeken ze een clubmanager, die het personeel aanstuurt (ongeveer 70 man) en die verantwoordelijk is voor het hele commerciële en personeelsbeleid. Echt helemaal super lijkt het me! Oftewel: mijn ego is geboost en ik houd jullie op de hoogte. Ook van hoe het gaat bij de kapper met de kleine meid trouwens!
anneke: oh spannend zeg soliciteren, zeker met een dikke buik, ben echt benieuwd hoe ze reageren maar de baan klinkt erg goed iig!! succes met de nieuwe kapsels, ben benieuwd hoe het gegaan is met Ronja! Lenny: wat een nacht meid.. oh en als het klopt wat anneke zegt zien we je hier pas weer terug met de melding dat je ene kleintje hebt misschien........ sterkte meid!! shenoby: ook bij jou nog steeds rommeles? Rustig aan is helaas het enige dat helpt, moeilijk he..... dat ie nog maar heel eventjes blijft zitten he!! Sterkte meid Sjoelke scheren.... ja inderdaad erg lastig. Ik probeer mijn buik dan een beetje weg te duwen maar dan begint meneer of mevrouw te schoppenz zo van ja hallo..... Bv cursus vond ik ook erg interessant! HIer is er maar 1tje imsala: heb je ook zo'n beurse buik op de plekken waar je bebje het leuk vind te schoppen?? Ellenore: Wat een ontzettend leuk kamertje meid! En jeuk, ja ik ken het ik heb het ook nog steeds. Ik heb nu koelzalf van de dokter gekregen en die helpt enigzins eventjes. IN ieder geval slaap je er beter van.... Kart: Nou das mooi zeg zo'n bed dat niet emewerkt... Ik moet het ook nog op bierkratten gaan zetten, klossen kan bij ons niet... Ben erg benieuwd of het bij ons wel lukt. Misschien mijn vader komend weekend eens vragen om te helpen..... Inge: mooi zeg dat je een nieuwe bank hebt en dat ie goed bevalt, is toch altijd afwachten he. Tis meestal een dominant geheel in je kamer dus echt super dat het helemaal mooi is, geniet er maar van en ga er maar lekker op liggen!! Micha: Bah dat klinkt inderdaad als een vervelende dag... nou ja dan schuift je lijstje maar een dagje door toch!! Ik hoop dat je je vandaag beter voelt!! Lin 80: fijn hoor dat de kleine gedraaid is, toch weer een geruststelling ego: hier alles rustig. Ik moet na deze week nog 1 week werken. eigelijk tot de 22ste maar de 21 en 22ste heb ik me vrij gepakt. Het is nu alleen zo ontzettend druk... je probveert toch alles af te krijgen he... pfff echt veel werk maar ja, 's avonds ben ik dan ook echt helemaal totalloss en ben ik blij als ik lekker op de bank kan liggen! Dadelijk weer naar de VK, fijn weer even hartje luisteren!!
@ 31 december: Nou voornamelijk voelen mijn ribben beurs aan momenteel, mijn buik vertoont inderdaad ook wel plekken waar ik beter vanaf kan blijven omdat het best zeer doet, alleen houden die 2 peuters van mij er niet bepaald rekening mee, die stuiteren nog net zo hard bij mij op de buik als anders @ Lennylenn: klinkt toch wel als wat serieuzer werk hoor, diarree, pijn in je buik die erger wordt als je gaat liggen, op je linkerzij gaan liggen meid, dat is goed voor de doorbloeding van de placenta en ook voor de eventuele ontsluiting Oh ennuh.. Je kan gewoon de laptop meenemen voor Lenn hoor, toen ik die 3 dagen in t ziekenhuis lag kwamen er ook verschillende mannen binnen met laptop, omdat ze bijvoorbeeld nog wat werken moesten of wat dan ook
Hallo lieffies Nou nog geen baby hoor. Nog wel wat gerommel maar niet zo erg als gisteren. Lig nu wel doodmoe op bed. 5 uurtjes geslapen. Straks maar boodschapjes halen en de bellywarmer.
@anneke: ja dat hadden we gevraagd maar dat wilt de ah niet doen helaas. Wat was dat een nare tijd dan gisteren tuSsen 2 en 3. Jij kramp shenoby wakker ik buikpijn.
@Lennylen: He meid . Het klinkt inderdaad mega pijnlijk en heeeeeel vervelend. Druk me even netjes uit. Ik hoop dat de douche je goed gedaan heeft! Hoe voel je je nu? Die laptop zou toch wel mogen. Ik het ziekenhuis hier mag het als je daar gewoon ligt in ieder geval wel. Weet ik sinds mijn zus er lag. Kan daar zelfs gewoon op internet. Ik zou zeggen vragen staat vrij. @Shenoby: OOOOOOOOO ik hoop dat je nog wat hebt kunnen slapen toen je vriend er was. @nachten: Nou nou nou, wat heeft iedereen een beroerde nacht gehad. Lennylenn, Shenoby, Anneke en ik heb ook een hele tijd wakker gelegen met krampen en harde buiken. @Anneke: Is die Mouse niet schadelijk? Ik durf dat niet zo goed. Ik laat mijn haren gewoon weer in model knippen en een kleurtje. Dat is wel voldoende. Ben benieuwd bij de VK of ze nog iets nieuws weet. Wauw wat gaaf van die sollicitatie. Hou ons op de hoogte. Klinkgt echt super!!!
Hey dames!! Oh Lenny, die buikgriep gaat vreselijk rond! Mijn vader en broer hebben hem momenteel ook. Vreselijk meid! Hopelijk knap je snel weer op. En wie weet geeft het wat prikkels naar je baarmoeder Wat een goed idee om die laptop mee te nemen, is ook wel wat voor GJ. Het lijkt mij ook wel overbodig om je bed te verhogen, maar volgens mij wil de vlk het hebben voor als je spontaan een hele snelle bevalling zou krijgen en niet eens tijd hebt om naar het kraamhotel te gaan. Zekere voor het onzekere zeg maar. Wat stom dat de ah dat niet doet trouwens. Zit er geen slijterij bij jou in de buurt anders? Hier drinkt manlief wel bier, maar ja, hoe krijg je 96 flesjes bier in Den Haag Anneke, ai die kramp!!!! Ik heb het ook 1 keer gehad incl. gillend wakker worden. Wat erg!! Ik had de hele dag spierpijn in mijn kuiten, hoe is dat nu bij jou? En wat spannend die sollicitatie! Ik zal voor je duimen hoor! Een jurkje kan ook heel chique zijn he! En het zit lekker comfortabel . Wat voor mouse is dat? Nog nooit van gehoord joh. Ik scheer altijd op de tast hihi. Misschien dat mijn manneke een keer wilt helpen? Shenoby, och arme, ik hoop dat je lekker kunt uitslapen straks. Wel erg lief van Nikki zeg! Sjoelke, jij ook al een belabberde nacht? Jeetje, was het volle maan ofzo? Ik heb trouwens heerlijk geslapen! (iemand moet het doen he) 31 dec, wat fijn dat je verlof in beeld komt! Werk is echt vermoeiend nu he! Veel plezier bij de vlk! Ik mis de bezoekjes aan de vlk wel zeg! Bij de gyn is het toch heel anders. Morgen mag ik weer. Vandaag mag ik van mijn vriend niet teveel doen. Lekker!!! Dat betekend heel veel breien en luieren En natuurlijk zp'en hahaha. Tot later liefjes! En rustig aan doen!
dag moppies, hier een hele saaie dag vandaag...heb even nergens geen zin in ben de hele week al druk...dean ligt nu heerlijk in zijn bed dus hoop dat hij even slaapt en dus heb ik even tijd om te reageren zijn namelijk nog al wat pagina`s @ellenore ja het is idd wel lekker om te weten wanneer ik precies ga bevallen maar het is ook wel raar @micha en welke keuze heb je gemaakt?! @inge fijn dat je uitje zo gezellig en geslaagd was... @debski ja de "zin" heb ik wel alleen jammer dat sander er niet in mee wilt gaan hij vind het maar niets dat er zoon buik in de weg zit...dus hij is al aan het aftellen tot het weer gewoon kan @bevalling..ja ik ben er ook wel mee bezig hoor ondanks dat ik dan weet wanneer het is maar het is opeens een heel geregel...bij dean is het natuurlijk spoed geworden en dacht dat het allemaal het zelfde zou gaan als toen maar dat is dus niet zo... @sjoelke ja het weer was gisteren en eergisteren echt heerlijk heb in de tuin gezeten met wat te drinken en was goed te doen...van mij mag het wel lente/zomer worden @cindy waarom kreeg jij geen keizersnee dan?! fijn he die harde buiken?!soms vind ik het alleen maar irritant..maar soms doen ze ook gewoon echt pijn.. @ingef wat heerlijk dat je nog wat uurtjes hebt kunnen opnemen..en vandaag ook weer dan heb je eindelijk verlof jeeej @31dec ooow wat heerlijk dat die van jou s nachts slaapt zeg...ik word gewoon wakker geschopt of weet ik wat die doet...hij doet het alleen zo hard dat ik er wakker van word maar toch idd wel een fijn gevoel dat hij nog laat blijken dat hij er is... hij wil er in ieder geval niet uit bij mijn navel al moet ik wel zeggen dat mijn navel steeds meer gaat uitsteken hebben jullie dat ook?!?! ons mannetje ligt heerlijk met zijn rug onder mijn rechter rib dus als hij draait doet dat echt pijn... @lin fijn he om je kleintje toch nog even te zien gelukkig word het geen stuitbevalling meid...en hier ook nog geen ingedaalde baby hoor...en gelijk heb je als je meisje er niet is om even heerlijk iets met ze 2tjes te doen...wij doen het ook niet vaak maar probeer meestal wel iets te gaan doen als dean bij opa en oma is @het weekend...pff morgen is sander zijn oma jarig dus daar moeten we s morgens even heen en zaterdag moet sander werken dus dan moet ik boodschappen gaan halen voor zondag want dan is dean jarig... @anneke nog maar 2 weekjes werken...lijkt me ook wel heerlijk hoor..kijk er is genoeg te doen thuis maar ik zou toch ook graag willen dat ik even ergens anders ben als je snapt wat ik bedoel!? @kart ooow jeetje misschien een matras er op zoals de rest zegt of idd een kraambed huren... @ingef heerlijk hoor even een weekendje helemaal niets... @ellenore altijd fijn als het financieel mee valt waar heb je zoveel jeuk dan?! wow het is echt een heel mooi kamertje geworden meis...en dat leuke wiegje wow ik vind het echt mooi @sjoelke we gaan er wel vanuit toch dat je volgende week de cursus nog haalt!? en naar de kapper wat voor coupe gaat het worden!? @scheren ja ik heb idd ook geprobeerd maar het is idd niet echt makkelijk...ik doe het gewoon op de tast hahaha @shenoby jeetje meid echt weeen doe je wel rustig aan?! ik help je hopen dat je snel de 37 weken haalt en je mag gewoon ego posten hoor... @imsala ik begrijp precies wat je bedoeld @lennylenn ooow meid wat vervelend zeg...maar wist je trouwens dat als je lijf zich leeg aan het maken is dat het het begin kan zijn van een bevalling!??! wat was je trouwens dicht bij mij zeg ooow meis wat vervelend zijn zulke nachten he!? hoop dat je vandaag nog een beetje kan bijslapen!? ik snap dat je het eng vind dat maddox onder het bed kan dan...daar ben ik ook bang voor daarom staat het van ons nog niet op kratten of iets...weet eigenlijk ook niet meer vanaf welke week dat moet!? en ik denk dat ik het het weekend doe voor ik ga bevallen... de laptop zou je volgens mij best mee mogen nemen hoor...het enige wat ik weet is dat ze in het ziekenhuis in nieuwegein geen internet op de kamer hebben...weet ook niet of je die nodig hebt?! @shenoby jeetje meid bij jou was het dus ook erg gezellig?! soms kunnen kinderen rare vragen hebben he!? @anneke jij ook al wakker geworden vannacht?!snap dat frank geschrokken is dat zou ik ook doen denk ik als sander zo wakker zou worden.. hebben jullie ook dat als je s nachts wakker word dat je dan eerst moet gaan eten voor je weer verder kan slapen!? @anneke wow het lijkt me idd ook een leuke baan... @31dec ja ik herkende het wel hoor dat je alles af wilt hebben... veel plezier bij de vk... @imsala fijn he dat peuters nergens rekening mee houden?!? @sjoelke jij ook al zoon vreselijke nacht gehad!? @ellenore geniet van je rustige dag meid.. zo volgens mij heb ik nu alles en iedereen gehad ben geloof ik bijna 3 kwartier bezig geweest om op jullie te reageren... trouwens een vraagje hebben jullie ook zoon last van je armen en schouders?! lijkt wel een soort spierpijn maar als sander het masseert word het wel beter... ik kan trouwens ook niet meer slapen als sander niet naast mij ligt en zijn hand op mijn buik heeft liggen...heel irriant als ik wil slapen en sander nog niet voor de rest heb ik echt last van vergeetachtigheid is dit bij jullie herkenbaar?!?! zo ik ga even liggen en dan zal dean zo wel weer wakker worden.. dus tot vanavond meiden
hoi kletskousen!! Hebben jullie tijd over ofzo??!! Even een knuffel voor alle meiden die geen goede nachtrust gehad hebben......bah, bah, bah!! Net even naar de vk geweest! Alles was goed, had een hele nette bloeddruk 120/62 en mijn buikje weer 2 cm gegroeid, nu 34cm! Kindje was heel druk en toen ze het hartje ging luisteren was het een hartslag van 180 (oeps), ze heeft een poosje geluisterd en het varieerde van tussen de 140 en 180!! Volgende keer een schatting van het gewicht van het kindje, het heeft nu in ieder geval nog alle ruimte, want het een een beweeglijk babietje! Nu maar weer aan de strijk, mijn kleine mannetje is nu op de psz, dus even een beetje rust! doei doei
Hoi Ellentje! Dank voor je lieve reactie op het kamertje. Ik ben zelf ook zo blij als een kind hahaha. Dat wiegje mogen we lenen van een tante van GJ. Het is echt onwijs schattig! Dat hemeltje hadden we nog van Chris zijn bed, het staat altijd zo lief vind ik. Een soort spierpijn in je armen zeg je? Zo maar opeens? Of als je iets getild hebt. Dat is erg vervelend. Ik herken het wel, maar dat komt omdat ik fibromyalgie heb. Fijn dat een massage helpt. En wat snoezig dat je alleen kunt slapen als Sander zijn hand op je buik heeft!!! Echt, dat klinkt heel aandoenlijk! Wat betreft de jeuk, tja mijn huid is gewoon droog vrees ik. Ik kan smeren wat ik wil, maar het helpt niet. Mijn benen en rug liggen gewoon open van het krabben . Hopelijk heb je lekker geslapen! Tot gauw!!
Net weer even APK gehad bij de vk. HB 8,3 Bloedsuiker 5.2 Bloeddruk 140/80 Goede hartslag van de baby en een klein beetje ingedaald. Dus weer een week APK goedgekeurd. Hihihihihih. Kreeg wel de opdracht dat ik nu wel echt s middags vort moet rusten. Al is het maar in bad. Dus dat zou ik dan maar doen. Ben zooooooo braaf!! Gisteren had ik die borstvoedingscursus. Ik vond het erg boeiend en hoop daarom ook echt dat ik volgende week nog naar de tweede bijeenkomst kan. Deze gaat over problemen die je tegen kan komen. Ik was helemaal onder de indruk van een filmpje dat ze liet zien over de baby die na de geboorte zelf de borst zoekt. Ik heb vanmorgen aangegeven bij de VK dat ik dat ook wil proberen na de bevalling. Ze heeft daar nu een aantekening van gemaakt in mijn dossier. Heeft iemand hier ervaring mee??? @Ellenore: Wat een schat van een vriend heb jij. Heerlijk lekker breien en luieren. Fijn dat je een goede nacht hebt gehad. Dat ga ik vanavond eens proberen hihi. @Ellentje: Heerlijk zon zonnetje. Ik heb nou al zin om met de kinderwagen rond te gaan rijden. Bij mij is de kapper al kei lang geleden. Denk bijna 10 weken, dus ik heb echt geen model meer. Dat ga ik er maar weer eens in laten knippen en een mooi kleurtje, want ik heb mega uitgroei!!!