maart mama's 2011 deel 3 -the day after.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door shenoby, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Hoi allemaal,

Nou, mijn droom van die baan is inmiddels alweer weg... ze wilden niet zo lang op een nieuwe manager wachten. Ach, dat had ik al wel verwacht. Maar ik blijf ontzettend blij dat ik in eerste instantie werd uitgenodigd. Is mijn cv blijkbaar sterker dan ik dacht!

Bij de kapper was het leuk, Ronja heeft alle permanent wikkels een ander plekje gegeven en een aantal shampoo flesjes ook en toen ze zelf geknipt moest, vond ze het niet zo leuk meer. Maar ze was ook niet heel erg moeilijk tijdens het knippen en ziet er nu schattig uit!

Spierpijn heb ik wel in mijn kuit, zo te voelen nog wel een paar dagen...

O en last van mijn schouder inderdaad ook... ik denk dat dat ook te maken heeft met een slechte slaaphouding.

Frappant inderdaad dat we vannacht allemaal rond dezelfde tijd wakker waren...

2. cis1

cis1 Actief lid

27 jul 2010
    153
    0
    0
    consulente
    gelderland
    Hoi Meiden,

Ben een tijdje niet geweest hier,
    Leuk om te zien wie er binnen kort gaat bevallen.
    Ikzelf ook ben er ook helemaal klaar mee met mijn buik en kwaaltjes.
    Nu alles klaar staat wil ik ook graag dat die kleine spuit komt want een leeg bedje vind ik maar niks.
    Ik slaap snachts ook niet en zie de uren voorbij gaan,overdags kan ik ook niet slapen want dan is freek er die nu harstikke druk is,
    in mei gaat hij naar school als het goed is.
    Ik doe na het eten wel eens een hazeslaapje en dan ben ik weer helemaal fit en denk waar haal ik de energie vandaan???
    Sinds 2 dagen is de kleine heel rustig in mijn buik en denk dat hij ook wel eerder komt,misschien nog wel februari.
    Spannend allemaal.

Groetjes cis

3. shenoby

shenoby Niet meer actief

@ sjoelke indrukwekkend he dat filmpje?
    ik heb hem ook gezien vond het zo apart.
    heb er geen ervaring mee maar als het goed is bij deze bevalling wel.
    hier in het ziekenhuis doen ze het nu standaard. mits alles goed is met de beeb natuurlijk.
    zelfs na een keizersnede gaat het huid op huid bij papa en brengen ze het kindje binnen een half uur op de uitslaapkamer bij mama.

het ziekenhuis hier heeft net deze week een certificaat ontvangen van unicef geloof ik.. met betrekking op het bv beleid enzo.

Hier staat ook op alle deuren van de verloskamers:
    Net geboren? wij zullen je niet storen.
    begin er nu toch wel zin in te krijgen hoor.
    dat ik het kleine wijffie in mijn armen heb.

@ nachtrust.
    pff meer mensen met een beroerde nachtrust dus.
    lekker hoor...
    toen mijn vriend hier om 8 uur kwam ben ik lekker weer in bed gekropen.
    Toen ik om half 1 beneden kwam was nikki nog wakker!
    gewoon al vanaf 3 uur vannacht.
    ongelooflijk toch.

4. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    hey sjoelke

Ik ga dat ook proberen dit keer! Het zelf laten zoeken naar de borst.
    Heb de lactatiekundige van de vorige keer gevraagd naar tips. Zij zei vooral: Neem de tijd!
    Bij je borsten in de buurt leggen!
    Ze zei ook nog dat je helemaal onder de kwijl kunt komen te zitten door het zoeken, maar het lijkt me echt helemaal geweldig!!

5. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    weer een bult strijk weggewerkt.......en nu nog even lekker een bakkie thee voordat ik zoonlief weer mag ophalen!

6. Biancje

Biancje Bekend lid

20 apr 2010
    767
    0
    0
    Zuid-Holland
    Jeetje wat een nacht ook voor jou..hier hetzelfde ik probeer nu laat naar bed te gaan..dus vannacht om 01.30 uur naar bed en ja hoor om 5 uur klaar wakker met enorme harde buiken..
    dus nu gebroken op de bank..

Kratjes..jemig welke ah ga jij dan bij ons in Maassluis kreeg ik ze zo mee 4 lege kratten..

Maar bij nader inziens hebben we ze niet nodig.. Dus weer terug gebracht..

Wij slapen op een waterbed en we hebben een logeerbed (geleend van schoonouders) op onze extra kamer neergezet en dat is een seniorenbed kunnen de pootjes van omhoog en omlaag geweldig..dus voor controles ideaal..

Hoop dat je je gauw beter voelt..

7. flotsje

flotsje Niet meer actief

hey allemaal!
    Ik ben er ook nog.. lees wel mee maar heb de energie niet altijd om persoonlijk te reageren!
    Pff wat een rotnachten iedereen.. hier ook iedere nacht maar 5 uurtjes slaap maar och het went wel moet ik zeggen...
    nu begint het echt spannend te worden ben benieuwd wie begint hihi...

8. Sjoelke

Sjoelke Bekend lid

3 jun 2010
    905
    0
    0
    Verstandelijk gehandicapten sector
    Noord-brabant
    @Anneke: He wat balen van die baan. Maar met zo’n sterke cv komt er vast nog eens zo’n kans.
    Soms kun je zo lang last hebben van die pijn in de kuiten na kramp. Auauaua. Ik hoop voor je dat het snel weg trekt.

@Shenoby: Ik moest gewoon bijna huilen om dat filmpje. Ik probeer hem nu te vinden op internet, omdat ik het ook graag aan mijn schatje wil laten zien. Krijg het niet gevonden.
    Ik wil nu ook wel graag dat de kleine komt. Ik wil weten wat het is en hoe hij/zij eruit ziet. Hihihihihi

@Zip: Het zag er zo gaaf uit. Ik vond het ook erg fijn dat de VK straks meteen zoiets had van “OOO dat is een wens van jou, dan gaan we daar zeker veel aandacht aan besteden! “Gaaf man!!!!!!!
    Ik hoop zo dat onze kleine frummel ook op zoek gaat.

@Flotsje: Het is inderdaad erg spannend. Leuk je te horen.

9. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Nieuw kapsel en enorme buik... vandaag precies 34 weken!

10. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    leuk anneke!!
    Je ziet er goed uit!!

Morgen ga ik ook naar de kapper :D

11. shenoby

shenoby Niet meer actief

12. Sjoelke

Sjoelke Bekend lid

3 jun 2010
    905
    0
    0
    Noord-brabant
    @Anneke: Wauw mooi hoor!!!

@Shenoby: Dit was niet het filmpje wat ik heb gezien. Ook wel mooi, maar die van gisteren vond ik mooier. Misschien vind ik hem nog. Ik ga nog even zoeken. Als ik hem vind dan post ik hem even.

13. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

hallo allemaal!!

he he eindelijk voor de rest van de avond rust (hoop ik tenminste) het dagje is wel voorbij gevlogen zeg wauw!!!!

scheren down under: hahahahaaaa wat een ramp he! nou hier ga ik maar op mijn gevoel af en het lukt altijd goed want voor gemak scheer ik alles weg.

@anneke: ooo wat spannend zeg een soll. gesprek!!!! wat betreft de kleding zal het wel goed komen joh maak je daar maar niet al te druk over. klinkt wel erg leuk die functie. heel toevllig start lennart begin maart bij de achmea health center, er is een filiaal dat heel slecht loopt en hij moet het samen met zijn collega weer allemaal recht trekken zodat het weer een gezond filiaaltje wordt. hij heeft er erg veel zin in en het is gelukkig hier in de buurt. ben benieuwd hoe ze dat gaan aanpakken.

@31-12: ik ben dat boek vandaag weer vergeten! echt sorry maar ik heb het nu in mn tas gedaan dus morgen gaat het echt gebeuren. de ukkepuk zit nog in mijn buik belletjes te blazen en mij uit te lachen :mad: doe jij ook een beetje rustig aan? hoe ging het bij de vk?

@imsala: het is helaas bij een stomme buikpijn en diarree, overgeven gebleven. op mijn linkerzij lig ik ook wel eens maar gisteravond was echt niks goed genoeg. lenn is iig hartstikke blij dat de laptop mee mag naar het ziekenhuis. hihihih de vorige keer heeft hij eerst 6 uur lang naar mijn slapende kop moeten kijken vervolgens nog eens 2 uur en daarna een half uur persen. lekker gezellig was dat voor hem toen hihihiihh. bedankt dat je liet weten dat het wel mag.

@sjoelke:ik ben niet meer gaan douchen gisteren, de douche grenst precies aan madox's kamer en vaak wordt hij er wakker van, ik had daar echt geen zin in. hoe is het met jou en de harde buiken? zijn die al wat minder?

@ellenore: getver buikgrieip!!! neeeee alsjeblieft niet ik ben daar zo ontzettend gevoelig voor. wel een goed idee van jou om het even bij de slijterij te vragen, dat had ik nog niet gedaan. ik vind het zo doodzonde om die kratten bier te kopen. en idd wat moet ik in hemelsnaam met zoveel bier, als je om de hoek woonde kon je ze zo meenemen.
    heerlijk zo een verplicht rustdagje he! neem het ervan meid! ik hoop dat je goed heb kunnen rusten. wat ben je eingelijk aan het breien?

@ellentje: hahaha dan mag mijn lijf weer opnieuw beginnen want ik heb heel wat mc donalds vandaag lopen eten :D
    hihih oja klopt jij woont ook daar he! of daar in de buurt. vanaf week 37 zou je bed verhoogd moeten zijn. ik ga net als wat ellenore zei nog bij de slijterij langs en mischien dat mijn buurman nog wel wat heeft staan maar als ik echt niks kan vinden tjah dan denk ik niet dat ik mijn bed verhoog.
    voor de laptop hebben we geen internet nodig, hij heeft het hele seizoen al gedownload en wilt dat dus kijken. mocht hij op internet willen dan heeft ie gewoon ff pech:D of hij moet dan buiten via zijn iphone internetten.

last va armen en schouders: nee wel erg veel last van een soort raar gevoel in mijn benen..alsof je net klaar bent met een intensieve sportsessie, kan het niet goed uitleggen en in het midden van mijn rug, precies tussen de schouderbladen dat is net alsof ik de hele dag met een zware schooltas heb lopen sjouwen.
    vergeetachtigheid: nee gelukkig niet meer :D hemeltje lenn zou zich geen raad weten als ik vergeetachtig zou worden hahahaaha. ik moet juist vaak voor hem denken

@zip: jeeeyy jij ook weer goedgekeurd bij de vk. zoo wat een snelle hartslag was dat zeg, was het kindje aan het earobiccen? leuk een schatting van het gewicht, dat hebben ze bij mij niet gedaan :( zal morgen vragen of dat ze dat nog kan/wil doen.

@ellenore: jeee wat vervelend die jeuk zeg! kijk je ook uit dat je niet met té warm water douched en dan het liefst ook even geen badschuim gebruiken. mischien dat dat wilt helpen? wel blijven smeren. en de cacoaboter creme (bij elke drogist) helpt erg goed maar ruikt niet zo lekker vind ik..het stinkt gewoon

@sjoelke: jij ook weer goedgekeurd!!! gaat goed dames! laten we het lekker zo tot het einde houden. wauww lijkt me echt gaaf zo een klein nieuw mensje dat al zelf opzoek gaat naar de borst! ik heb wel bv gegeven maar hij werd gelijk door de hulp aangelegd. ging gelijk goed gelukkig.

@anneke: he jammer dat ze niet zolang wilden wachten!! maar goed net zoals je zegt je maakt goede kansen op de arbeidsmarkt en wie weet kom je nog wel een leukere baan tegen? of belle ze je tegen die tijd toch nog met een uitnodiging? hihihih ben benieuwd naar ronjas geknipte haarjes! heb je er een fotootje van? stoer hoor dat ze het niet zo heel erg vond dat knippen. maddox deed alsof hij de ergste pakslaag kreeg toen hij voor het eerst naar de kapper ging. gillen schreeuwen huilen!! hij werd helemaal rood en dat met bijna 1 jaar!
    trouwens de kramp is meestal een teken dat je te weinig vocht naar binnen krijgt he. het is zo verholpen als je wat meer water oid drinkt.

@cis1: haaaaiiii!!!! ja irritant he die kwaaltjes en dan ook nog dat wachten. hier is ze ook erg rustig in de buik maar ik durf er niet op te hopen dat ze ook eerder komt want dat heb ik bij de eerste gedaan en heb echt een potje lopen huilen toen er niks gebeurde op de uitgerekende datum en de dagen daarvoor.

@biancje: heb jij nog wat kunnen rusten vandaag? vreselijk he zulke nachten.

@flostje: heey hallo daar!!!! gewoon meelezen is toch ook leuk joh! als je geen energie heb om te reageren moet je dat ook niet doen. wij allemaal hebben dat wel eens.

@anneke: wauw wat ben jij hard gegroeid zeg! mooi hoor! je kapsel ook staat heel leuk.

@ingef: nog lekker aan het genieten van je nieuwe bank? hoe gaat het met jou?

hier een relaxed maar op het laatst toch een vermoeiende dag achter de rug. ik heb nog een uurtje kunnen slapen en daarna niet meer. wat wel weer heeeeeeeeel erg leuk was is dat ik een heel leuk bedragje op mijn rek. gestort heb gekregen vandaag, geen idee waar dat afkomstig van is (krijg smsjes op mijn tel.) dus zal morgen even internet bankieren. ook de belly babywarmer gekocht, was wel 35 euro maar uiteindelijk toch goedkoper dan 2 kruiken en de kruikhoezen en ik vind het veiliger.
    vanmiddag dacht ik dat het eindelijk aan de gang was..na de sex ging ik douchen en kreeg echt onwijs harde buiken en krampen en dacht metteen YESSSSSSSSSSSS maar helaas zijn ze weer weg :( nog wel wat harde buiken maar stelt niks voor. vandaag lekker vroeg naar bed, morgen naar de verloskundige en even naar de action om van die pamperzakjes te kopen. verder geen plannen.(ja bevallen hoop ik :p) jullie nog wat leuks doen het weekend?

14. shenoby

shenoby Niet meer actief

@lennylenn.
    ik hoop voor je meid dat je gaat bevallen.
    hier dit weekend nog even de 85e verjaardag van mijn vriend zijn oma vieren.
    lekker uit eten en kegelen. alleen zal ik wel alleen de score bijhouden.

@ sjoelke,
    anders moet je op youtube even zoeken op breastcrawl misschien dat je hem dan vind.

15. lennylenn

ik hoop het ook maar eerlijk gezegd heb ik er niet veel vertrouwen in en denk ik dat ze voorbij de uitgerekende datum gaat.

heb net via mp een nieuwe voedingskussen de big comfey gescoord voor 20 euro :D de hoezen heb ik zelf al, gekregen bij de babyshower. ben weer lekker blij dus :D

vraagje: als je savonds nadat je je avondeten op heb toch nog honger krijgt...wat eet je dan meestal? ik verga van de honger nu maar heb geen idee wat ik zal eten. ik denk dat ik maar even noodles ga maken

16. Debski

Debski Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.502
    0
    0
    Koerier
    Maastricht
    #2896 Debski, 10 feb 2011
    Laatst bewerkt: 10 feb 2011
    @ Imsala Bedankt meid, je hebt me wel moed ingesproken, pijn zal het zeker doen ik hoop alleen dat ze er nog iets sneller uit is dan mijn zoontje ;)
    @ lenny Ik heb dat 's nachts wel es als ik wakker lig en dan ga ik meestal naar beneden en eet ik even een banaan. Honger gestild en ik kan weer lekker slapen. Of je eet een cracker of beschuitje?
    En over dat bevallen, ik denk juist dat onze meid eerder zal komen maar ja als ik me daarop spits duurt het straks helemaal zo lang als ik over de datum loop :(

Wat hebben jullie veel gekletst vandaag meiden!! Ik heb weer een druk dagje gehad, eerst naar de vk, alles was in orde ;)
    Toen naar de makro want er was een bestek in de reclame ... dus nieuw bestek is er al, nu volgende week het nieuwe servies nog :D
    Thuis ook nog een paar dingen gedaan dus ik ben nu best moe ... ga zo lekker in bed nog wat tv kijken.
    @ Ellenore Leuk kamertje meid!! Meer heb je niet nodig voor zo'n kleintje toch? Wij hebben ook maar een klein kamertje nu hoor!
    @ Anneke Mooie buik hoor!
    @ scheren daar beneden, ik las dat iemand dat zei maar waarom laat je je man dat niet doen? Die van mij heeft dat de vorige keer ook moeten doen op het laatst en nu is ie dus weer de klos ;)

Nou dames fijne avond en tot morgen

17. Sjoelke

Sjoelke Bekend lid

3 jun 2010
    905
    0
    0
    Noord-brabant
    @Scheren van onder: Ik scheer ook alles weg op gevoel. Lukt aardig, maar ik vind het een heel karwei. Mijn vriendje mag echt niet scheren van onder. Dood eng.

@Lennylenn: Nog steeds een hele boel harde buiken. Maar was niets ergs volgens VK.
    Nog meer sexen jij. Dan komt die kleine heel snel hihihihihi!!
    Ik eet elke avond een schaaltje pudding i.p.v. meteen na het eten voordat ik naar bed ga. Dat scheelt wel wat.

@shenoby: Ik denk dat ik het volgende week even vraag op de cursus. Misschien kan ze me mailen.

18. lennylenn

@sjoelke: nee de harde buiken is het voorwerk zeg maar, het is niet erg maar wel onprettig.
    ja ik denk maar dat ik lenn nu ga misbruiken :p niet dat hij dat erg vindt hoor ahhahahhaaa.

@debski: een banaan is wel een optie, cracker/beschuitje vult niet. hmmm wat fruit is wel een goed idee ja.

19. Imsala

Imsala Bekend lid

5 aug 2009
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Debski: Mijn eerste bevalling duurde 10 uur met 35 minuten persen, 2e bevalling 3,5 uur met 8 minuten persen ;) Over het algemeen gaat een 2e kindje sneller dan de eerste, en ook dat heeft alles te maken met dat de weg al een keer eerder opgerekt is ;)

20. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    @lennylenn, de vk zei dat ze het joggingbaby noemden, dus even erg actief geweest en dan krijg je een hogere hartslag! Ze heeft wel langer geluisterd dan normaal!

Voor nu allemaal hopelijk een goede nachtrust!!

Deel Deze Pagina