Hoi dames!!! Daar ben ik weer na een dagje rusten . Anneke, wat jammer!!! Ik kreeg de indruk dat je wel helemaal klaar stond om te solliciteren. Dikke vette pech voor hun dat ze zo'n goeie kandidaat laten varen. Je CV is in elk geval helemaal goed! Hopelijk vind je in de komende maanden een nog betere vacature! Wat een mooie foto zeg! Je coupe is heel vlot en je buik vind ik prachtig! Lenny, dus je bent druk aan het liefkozen (om het zo te noemen) om die bevalling op gang te brengen? Hahahahaha, lekker hoor!! Ben benieuwd of het werkt. Hier is het libido ook nog steeds erg hoog en daar maken we gretig gebruik van Heb jij ook zo vaak trek in eten? Ik kan best fruit eten, maar dat vult totaal niet. Wat wel vult is popcorn en nootjes . Ik ga morgen ook langs de action, heerlijke winkel! Sjoelke, je moet je man natuurlijk wel kunnen vertrouwen als het gaat om scheren Ach, gewoon alles op de tast weg scheren is net zo makkelijk. Ik heb wel gelezen van bepaalde apparaten die een streepje of driehoekje maken vergemakkelijkt, maar ik heb die hoop lang geleden al laten varen . Liever niets dan een hele scheve streep hahahahaha. Dus je hebt nog steeds harde buiken? Hmm, het rommelt dus wel bij jou. Ik hoop voor je dat de bv een ervaring wordt om nooit te vergeten! Debski, ja ik ben ook zo blij met dat kamertje En inderdaad, hoe groter de kamer, hoe meer rommel Wat voor servies heb je gekocht? Ik ben dol op nieuw servies!! Heb helemaal verlekkerd zitten staren naar dat Blond/Bond in Delfts blauw. Vind ik zo leuk!!! Maar oh zo duur! We hebben nu al 4 jaar zo'n start pakket van ikea in saai wit en ben er eigenlijk op uitgekeken Zo, terwijl we wachten op de toespraak van Mubarak gaan vriendlief en ik verder met onze carcassonne marathon Het staat 12-10 voor hem, dus ik moet wel weer wat potjes gaan winnen hihi. We gaan dit waarschijnlijk het hele verlof volhouden. Jullie een hele fijne avond en rustige nacht gewenst. Dat er mooie kindjes geboren mogen worden vannacht (al is het maar in een droom) Liefs Ellenore
Ik ben even een dagje niet op zp, en jahoor, er wordt volop gekletst, hahaha. Ik moest weer heel wat bijlezen! Sjoelke: Van kneipp: verzorgende badolie ZACHTE HUID amandelbloesem. Roze gekleurd doosje. Ik smeer mij al een hele tijd in met amandelolie en ehm, ja nog één. (huismerk van de tuinen) Amandelolie had ik als tip gekregen van iemand die bij de tuinen werkt, ze vertelde mij dat de dure oliën dat als belangrijkste middel hadden tegen striae. Ik zag dat het in het flesje zat en probeerde het uit, beviel erg goed! Wat is jouw HB hoog zeg, echt netjes. Ik heb ook een filmpje gezien over baby's die zelf de borst vinden. (Vooral de grote hap was grappig om te zien) Mooi hè! Ik ben wel benieuwd hoe dat is om je kindje inderdaad zelf de tepel te laten vinden. Scheren van onder: Ik heb mij een tijdje terug nog geschoren, maar dat kostte mij zoveel moeite dat ik tegen mijn man heb gezegd: Dit is de laatste keer geweest dat ik het doe voor de bevalling. Als het je niet bevalt, dan moet jij het scheren! Het kan mij eerlijk gezegd niet zo veel schelen, ik zie er zelf niks van, hihi. (Misschien scheelt het bij mijn benen dat ik daar blonde haren heb) Shenoby: Een half uur lopen, dat hou ik niet eens vol, dan moet ik echt gaan zitten van de pijn in mijn SI-gewricht. Doe je wel rustig aan meid! Lennylenn: Hè bah, dat komt echt nooit uit, maar nu helemaal niet. Ik hoop dat het maar een eenmalig iets is en dat je je snel weer iets beter voelt. Je kunt jouw energie op dit moment goed genoeg gebruiken! Heb je ook niet twee losse matrassen, dan kun je net als ik jouw matras op die van hem laten leggen. Dan stel je dat gewoon voor, dan hebben ze niets te zeuren. Ik zou niet weten waarom je de laptop niet mee zou mogen nemen, volgens mij hebben ze zelfs internet daar. Wij nemen het ook mee, want mijn man verveelt zich heel erg snel. Hij zet er een aantal films op. Als ik s'avonds trek krijg en mij een beetje in kan houden qua snoepen, dan eet ik wat fruit. Anneke: Wat spannend die baan, ik zal voor je duimen! Vandaag had ik gelukkig een veel betere dag dan gisteren! Ik heb de ramen gezeemd, het raamkozijn bijgewerkt, 2 wassen gedraaid. Ik heb er alleen weer een lichamelijk ongemak bij, waarvan ik hoop dat het niet blijft: Onder mijn rechtervoet lijkt het net alsof een spier zit die te kort is en dat doet echt onwijs veel pijn zodra ik op mijn voet ga staan, echt heel erg vervelend. Ik heb al steunzolen, waardoor ik soms echt mijn goede schoenen in huis aan moet trekken, omdat ik het staan anders helemaal niet volhou. Maar die schoenen, hoog met veters krijg ik al een tijdje niet zo makkelijk meer aan. In tegenstelling tot de meesten hier, heb ik eigenlijk wel een goede nacht gehad. Ok ik ben er een paar keer uit gegaan, maar ik kon snel weer slapen, dus dat scheelt. Morgen weer een nieuwe dag, benieuwd wat die gaat brengen. Ik weet niet meer wie het schreef, maar het samen uit eten vond ik een erg goed idee, het zal voorlopig de laatste keer zijn, in ieder geval komende weken. Ik heb het mijn man gelijk voorgesteld, dus wij gaan zondag samen lekker uit eten! Welterusten allemaal!
Goedemorgen dames, Wat hebben jullie gezellig veel gekletst gisteren! Ik was uit eten met collega's, afscheid van één van hen. Was erg gezellig! Duurde alleen lang voordat ik sliep, dus het was een kort nachtje... @Lenny: voel je je nu weer helemaal goed meid? Buikkrampen weg? @Sjoelke: die ontharingsmousse is niet schadelijk hoor, maar het is maar net wat je prettig vindt! @Micha: wat rot dat je nu weer last hebt van je voet... het zit je niet mee! @Ellenore: en? heb je je vriend nog verslagen met carcasonne? ik vind het ook jammer van die baan, maar dit is misschien ook nog niet het moment om er zo druk mee bezig te zijn... Eerst maar eens bevallen, dan maar weer verder kijken. Ga nu maar even douchen, tot later!
guttenmurgennnn iedereen lekker geslapen? jammer anneke, dat het zo een kort nachtje voor jou is geworden maar uiteten gaan is altijd wel gezellig en lekker hier wel lekker geslapen! werd rond half 5 wel even wakker maar viel kort daarna weer in slaap tot 08.00 schrok me rot want maddox moest naar de creche. dus dat was snel eten aankleden en weg hij was gelukkig in een goeie meewerkende bui dus dat scheelde weer. @anneke: jaa ik voel me weer prima gelukkig! nergens last meer van gehad. hopelijk blijft dat zo @ellenore: en en en? gewonnen? of sta je nog achter? het libido van mij kant uit is eingelijk zowat verdwenen...*schaam* maar voor zo een doel maak ik maar zin..erg he! even voor de duidelijkheid..ik doe het niet met tegenzin hoor anders is er helemaaaaal niks aan. wat betreft het eten. ja meid ik kan de hele dag door eten zolang het maar lekkere dingen zijn, ik hou wel heel erg van fruit, vooral peertjes. soms zit ik sochtends al zelfs een bordje rijst te eten met groenten en vlees hahahhaaaa dat is dan mijn ontbijt. popcorn kan ik niet eten, daar ben ik allergisch voor en nootjes heb ik nooit in huis..ook stom want dat vind ik best lekker jij ook naar de action?! wat ga jij allemaal aanschaffen? ik moet eingelijk alleen die pamperzakjes hebben dus ik neem voor mijn eigen veiligheid mijn pinpas niet mee anders kom ik met een hoop dingen thuis die ik niet nodig heb maar die gewoon leuk waren. @Micha: ai dat klinkt erg vervelend en pijnlijk van je voet. mischien helpt het als jij of je man elke dag even je voet masseert? samen uiteten gaan moet je zeker doen het is zoo leuk altijd. en idd straks met de kleine gaat het ietsjes moeilijker om samen een dagje iets te doen. over het verhogen van mijn bed: nope we hebben geen extra matrassen helaas anders kon ik dat idd gebruiken. ik pieker me suf over wat ik wel kan gebruiken maar ik heb echt niks. straks nou ja...om 12.00 naar de vk. kijken of ik ook weer goed gekeurd word daarna naar de action en dat was het dan weer denk ik..ja thuis nog wat kleine dingetjes doen wc schoonmaken enz (rotklus) fijne dag allemaal
grr sjit! mijn action dagje gaat nu even niet door, ben mn pinpas bij lenn vergeten. boodschappen zijn gelukkig al gedaan. nou ja dan maar een andere dag. nu maar een lijstje maken voor de grote boodschappen.
Hoi hoi, Mijn nachtrust was niet zo best, Kan alleen op linker kant liggen ander krijg ik maag zuur, mijn man die keihard snurkt hahahaha toen een kater in de tuin die onze poes liep te roepen en dat steeds na een half uurtje slapen.erg irri. ik word ook gek van mijn harde buiken die nu echt pijn gaan doen ik probeer door de ademhaling neus in en mond uit ze weg te puffen en dat werkt prima ook als je ontlasting niet doorzet en je voelt dat je wel moet,je moet alleen niet te hard stinken dan hihihi. lennylenn:nee je weet idd nooit wanneer de baby komt mijn twee andere zoontjes waren eerder en heb nu het gevoel dat hij ook eerder komt we zien wel. Scheren probeer ik zelf en mijn man kijkt later even of hij wat bij moet werken hahahaah maar gaat nog aardig goed.is die ontharings creme niks van feet of veet?die wilden ik gaan halen. savonds eet ik waar ik zin in heb en wat er in huis is. fruit of chips of iets van snoep of crakers met kaas jammie Borstvoeding: Dat ging bij mij van zelf bij allebei de kids en ik wist ook van niks of hoe en wat,ik hield mijn tepel bij het mondje en ze zochten er gelijk na en vonden hem ook vrijwel direct.nu ga ik dat weer doen en kijk er echt naar uit het is zo mooi om te doen. Liefs cis
Lennylenn: Fijn dat je je weer beter voelt! Wat betreft de matrassen bedoelde ik eigenlijk, of jullie ieder een eigen matras hebben of er samen één delen. Mijn man en ik hebben ieder een eigen matras, we schelen nogal in gewicht dus het zijn zelfs verschillende qua ondersteuning. Daarom kunnen we de matrassen dan 's ochtends op elkaar leggen en 's avonds weer terugleggen. Het is wat extra werk (voor mijn man) maar het is hooguit voor 8 dagen bij mij, en bij jou dan maximaal 3 dagen. Wat betreft mijn voet, ik probeer het masseren inderdaad wel. Ik heb wat enige anatomische kennis, ik weet dus precies wat er aan de hand is, en heb hier voorheen wel eens last van gehad, alleen niet zo erg als nu. Maar het komt door het extra gewicht wat ik nu meedraag, ik heb het een tijdje terug al met mijn podotherapeut besproken omdat ik het toen zo nu en dan had. Maar nu heb ik het een hele dag gehad. Ik denk dat ik gewoon maar mijn schoenen met steunzolen moet dragen als ik ook in huis bezig ben. Ik voel helaas nu dat het niet helemaal weg is. Das balen van je pinpas! Sorry alvast voor mijn ego niet helemaal frisse praatje: Pfff, ik zit echt in dubio. Ik heb vorige week dinsdag de laatste medicatie toegediend voor mijn chronische darmontsteking. Ga ik net naar de wc, zit er allemaal bloed bij mijn ontlasting. En anders dan de vorige keer.... Terwijl ik zat te typen heb ik even met mijn man overlegd en besloten even met de MDl-afdeling te bellen, die bellen mij zo terug Okee, dikke tranen hier, want ik dacht dat het nu goed ging. Ik ga denk ik in de tussentijd maar even mijn tas helemaal pakken, als het dan nodig is kan ik gaan. Ik laat het zo wel weten wat ze aan de telefoon zeiden
@ Imsala Mijn eerste bevalling duurde in totaal maar 3,5 uur!!! Hou mijn hart dus vast met deze ... als de verloskundige maar op tijd is @ Elllenore Ik had eerst een bij elkaar geraapt zooitje qua servies, alles was ergens anders gekocht. Dus ik vond het na 5 jaar tijd voor iets nieuws!! En dit keer alles uit dezelfde serie! Ik heb een servies uitgezocht bij de Xenos, niet echt duur maar wel heel leuk. Vierkant met afgeronde hoeken. Ben er heel blij mee! En het bestek is van Sola, gisteren gehaald bij de makro, 12 persoons voor maar 48 euro!! @ Cis Ik zou geen veet daar vanonder smeren, dat gaat denk ik ontzettend irriteren!! En de borstvoeding jaaaaaa daar verheug ik me ook echt op! Wat is dat heerlijk om te doen he, bij mijn zoontje ben ik met 6 maanden moeten stoppen, hij had onder en boven al tandjes en beet me constant keihard in mijn tepels!! Hopelijk kan ik nu wel langer ermee doorgaan! Nou ik ga vandaag maar es een po huren, die heb ik nog niet klaar staan en verder een beetje rustig aan, ben weer veel te veel aant doen de laatste dagen
@ micha he bah meid! wat vervelend doe rustig aan. (en met bah bedoel ik natuurlijk niet wat vies maar he verdorie) hopelijk valt het mee voor je. veet NEEE niet smeren daaronder!!! dan sta je in de fik!
Hé dames ff een vraagje, zijn er hier ook meiden die hyves hebben? Er is namelijk een hele leuke Maart 2011 mama's Hyve!! Misschien kunnen we ons daar ook treffen?
@Lennylen: Vanavond komt er bij het nieuws, man misbruikt door zijn zwangere vrouw. HIhihihihihi!! Ik heb weer niet zo geweldig geslapen. Ik was misselijk. Ik heb twee keer een half uur op de wc gezeten. (Nu ga ik even onsmakelijk doen!!) Geen diaree, maar flink scheten zitten laten! Hihihiih. Dat luchte op. Ik was zo’n charmante vrouw vannacht Hahahhaha Hoe was het bij de VK? @Ellenore: Inderdaad liever niets als een scheve streep hahaha. Zo’n bliksem van onder lijkt me ook niet alles. Het blijft inderdaad wel wat onrustig in mijn buik, maar ja. Af en toe even rusten en dan komt dat wel goed. Het komt toch zoals het komt. Vind het nu toch wel allemaal wat zwaarder worden. @Micha: Fijn dat je een goede dag hebt gehad. Je hebt lekker veel gedaan. Dat geeft een heerlijk gevoel he!!!! Lekker hoor, nog gaan uit eten. Ik hoop mijn lief dit weekend nog mee te krijgen naar de Mac. Daar heb ik zo’n zin in. He buddy!! Wat is dat allemaal. Balen zeg. Denk aan je! Dikke knuffel, ik hoop dat het allemaal mee valt. @Cis: Bedankt voor de poep tip!!! Ik heb er vanacht nogal moeite mee gehad. Hihihi @Debski: Dan ga jij inderdaad maar eens rustig aan doen!!! De bank op jij vandaag! Hihihihihi Waas kan ik de maart 2011 mama’s hyves vinden. Ik heb Hyves.
@debski: ik heb hyves...tenminste als ik mijn wachtwoord nog ken @sjoelke: ahhahahaaaa!!! geeeen idee wie dat zou kunnen zijn..wat een vrouw zeg pffff he vervelend zeg die nachten, maar er zat dus heel wat gas bij jou vast wat eruit moet moet eruit toch ahhahaaa. bij de vk. was alles goed ook wij mogen door naar de volgende ronde de 16e moet ik weer. nu samen met lenn een nieuwe lamp in de slaapkamer ophangen (zo een lange draad met van die potjes eraan) en ook gelijk een dimmer ipv een normale lichtknop. en in maddox's kamer hebben we een wolkjes lamp. erg grappig en hij zal het zo leuk vinden! later samen met mijn zus grote boodschappen halen en dan thuis koken enz, begin van het spitsuur in huis.
Ik ben vrij snel terug gebeld door een assistent, hij vroeg gewoon om details. Hij zou rond 12 uur met mijn arts overleggen en mij daarna weer terugbellen over wat te doen. Daar zit ik nu dus op te wachten. Mijn man zit opeens allemaal vragen te stellen als: Wat als ze willen dat ze al komt, zou je het fijn vinden als je naar het ziekenhuis moet, denk je dat je weer medicijnen krijgt? Eerlijk gezegd, ik zie het allemaal wel, wat moet dat moet, het scheelt dat ik bij mijn vorige bezoek aan de gynaecoloog te horen heb gekregen dat ze een beginnende geboorte niet tegen gaan houden meer. Ik hou, zoals ik gewend ben, rekening met verschillende mogelijkheden. Dit wat betreft medicatie, opname, onderzoeken en zelfs geboorte van ons kindje. (Eerlijk gezegd denk ik dat ze dit niet heel snel zullen doen als alles er goed uit ziet, maar ja, het is beter er rekening mee te houden.) Ik heb tot nu toe alleen contact gehad met mijn man en mijn zus hierover. Ik wil eerst zelf weten waar ik aan toe ben voor ik slapende honden (Lees vooral een snel overbezorgde moeder) wakker maak. Tot straks
@Lennylenn: Fijn dat je ook weer door mag naar de volgende ronde. We zitten bijna in de finale. Ben benieuwd wie er bij ons gaat winnen! Hihihihihi. Zou jij wel zijn met je sex en bitterlemon Hahahahaahah!!! @Hyves: Ik heb de hyves gevonden en me meteen aangemeld. @Micha: Wat een gedoe allemaal. Je leeft altijd met de gedacht dat je darmen op kunnen gaan spelen. Dat lijkt me echt erg lastig. Wel goed dat je het allemaal op je af kan laten komen. En inderdaad slim om je moeder niet ongerust te maken. Ik heb ook zo’n overbezorgde moeder en dat maakt mij vaak erg onrustig als er iets is.
@Micha: phoe phoe je zal nu wel in spanning zitten denk ik he. maar ik vind dat je een goede instelling heb, wat komt dat komt... en je hebt gelijk hoor over het niet aan iedereen willen vertellen want je wordt suf gebeld!!!!! en en en? is er al nieuws, hoe gaat het nu moet ik naar je toekomen? allemaal wel lief bedoeld maar daar zit je nou net niet op te wachten. heel erg veel succes he. @sjoelke: hahaha vergis je niet hoor jij kan het ook nog van mij winnen want al deze trucjes had ik ook bij maddox geprobeerd en die werd pas met bijna 41 weken (na een strippoging nog wel) geboren. but..we are still in the running race of becomming zp's next maart mama 2011 erg spannend hoor.
Hey meiden, De verhalen worden nu wel heel smakelijk, over sex en poep... naarmate de zwangerschap vordert zijn we de schaamte steeds meer voorbij geloof ik he? Maar net als Lenny kan ik uit ervaring zeggen dat sex en bitterlemon niet altijd het gewenste effect hebben. Ik ben van Ronja ook een week later bevallen en dat terwijl ik toch echt mij best deed om eerder weeen op te wekken... Hier een rustig dagje en weinig nieuws. Ik ga zo denk ik maar weer even lekker een dutje doen tegelijk met Ronja. @Micha: doe je rustig aan meid, we leven met je mee!!!
@ Debski: ik heb de vk's dan ook op hun hart gedrukt mij absoluut serieus te nemen als ik zeg dat het begonnen is! Tevens zal ik dat ook nog een keer extra melden als ik eenmaal ga bellen naar ze dat het begonnen is.. Oh en dat Libido, tja, dat heb ik ook wel, maar ik kan er zo weinig mee
Nog steeds niet gebeld, ik heb mij voorgenomen dat als ik om 3 uur nog niet teruggebeld ben dat ik dan zelf weer even bel naar de poli. Sjoelke: Ik ben nu bijna 3 jaar bezig met de ziekte, nou ja bezig, ik denk dat je wel begrijpt wat ik bedoel. Ik heb in die tijd best veel geleerd, vooral niet te stressen. Dus ja, ik heb daarnet even grote tranen over mijn gezicht laten rollen, omdat het mij zo tegen valt. Maar ik kan daarna weer helemaal rustig worden en vooral niet in paniek raken. Wat betreft moeder --> Precies zoals je zegt Lennylenn: Heerlijk om begrepen te worden! Anneke: Bedankt!!! Volgens mij moet ik gewoon blijven typen , want terwijl ik bezig was met dit bericht, werd ik gebeld. De arts wilt mij direct weer nieuwe extra medicatie voorschrijven. Slim als ik was, vroeg ik direct wat ze mij voorgeschreven had, jahoor zetpillen waar ik echt allergisch voor ben. O zo fijn dat het vorige ziekenhuis mijn gegevens niet goed doorgegeven heeft. (Jouw favoriete ziekenhuis, dan maar niet heus Lennylenn) Hij gaat dus nu opnieuw met mijn arts praten, om te kijken wat dan wel mogelijk is. Grote kans dat ik weer aan de klysma's moet. Ik heb de 4 die ik over had nog niet terug gebracht, dus die heb ik al in huis. Maar hallo, ik heb al telkens meer moeite met mijn billen af vegen, dit is echt niet handig! O wat ben ik blij dat ik volgende week naar de gynaecoloog moet, donderdag. Dan kan ik daar ook even mijn ei kwijt en naar mijn meisje kijken. Maar nu weet ik niet of ze nog verder onderzoek willen gaan doen. Grote kans dat ze een groter onderzoek willen doen als ik bevallen ben. (Ok dit is voor mij nu dus weer even een flink baalmoment, komt wel goed hoor, maar even traantjes en van de hak op de tak springen) Ik reageer zo wel weer
goeie middag meiden, hoe is het hier!?! hier gaat alles zijn gangetje... werd vanmorgen rond een uurtje of 7 met buikkrampen...de pijn werd op een gegeven moment erger dat ik niet meer kon liggen of zitten..ook kreeg ik last van mijn onderrug en opzich kon ik het wel handelen maar moest me zelf soms wel even verbijten... daarbij heb ik ook een stekende pijn aan de onderkant zeg maar!? wat ik nu nog heb is continu harde buiken en die doen zo veel pijn niet gezond...maar durf niet zo goed de vk te bellen omdat het voor mij niet voelde als de weeen bij dean.. maar het deed wel goed zeer... @zip nou ja tijd over wil ik het niet noemen geukkig zijn jij en de baby weer goedgekeurd @ellenore graag gedaan hoor die reactie maar ik vind hem echt mooi en die spierpijn nee dat komt opeens op zetten meestal s avonds als dean in bed ligt en ik dus rust heb dan gaat het op een gegeven moment vervelen en daardoor kan ik dus niet slapen @sjoelke ook fijn dat jij en je baby weer goed zijn gekeurd.. en de kapper ik ga elke 12 weken...maar het enige wat ze knipt zijn de dooie puntjes...ik heb heel stijl haar en ik wil wel iets anders maar weet nooit wat @anneke jammer dat je droombaan er al weer vandoor is... wie weet komt er binnenkort weer een droombaan voor je @shenoby gelukkig heb je weer even kunnen slapen meid...en ja raar he dat kinderen zoveel kunnen hebben...dean word altijd erg ongezellig en chagarijnig als hij te weinig slaapt... @zip goed bezig al die strijk hoop dat je hebt genoten van je kopje thee en de rust!? @flotsje het is idd spannend aan het worden wie eerst mag... @anneke je ziet er goed uit zeg...mooie buik.. @lennylenn ooow wat heerlijk macdonalds en ik heb het geluk dat mijn vader en mijn schoonvader veel bier drinken...heb nu al 6 kratjes..maar moet er 9 hebben het gevoel wat jij in je benen omschrijft dat herken ik ook hoor..soms is het echt pijnlijk... ik hoop voor je dat je snel mag bevallen wat ik eet als ik honger heb na het avondeten eigenlijk alles wat los en vast zit...meestal een broodje of mini pizza @debski nee ik laat sander echt de onderkant niet scheren hoor...hij kan zo lekker lomp zijn @ellenore en heb je nog gewonnen!? @micha gelukkig heb je een heerlijke dag gehad en ook lekker veel gedaan... veel plezier zondag samen @lennylenn en hoe was het bij de vk meid!? @micha en wat zeiden ze in het ziekenhuis!? @debski volgens mij ben ik al lid van maart 2011 hyves.... @hier had het ook geen nut hoor om bitter lemon te drinken of sex te hebben of veel te bewegen dean kwam met 40 weken en 5 dagen... @micha oow meid wat vervelend dat ziekenhuis je gegevens niet goed doorgeven zeg... sterkte meis... zo iedereen weer gehad volgens mij ik ga dean uit bed halen..en daarna toch maar even het ziekenhuis bellen want de harde buiken doen nu wel erg veel pijn gewoon voor de zekerheid...ik vind het nog veel te vroeg om nu al daar heen te moeten en te bevallen..ben pas 35 weken ik hou jullie op de hoogte meiden