maart mama's 2011 deel 3 -the day after.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door shenoby, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Micha 2

Micha 2 Bekend lid

4 jul 2010
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben weer teruggebeld, zoals ik al verwachtte ik mag weer klysma's gaan doen. Ik heb er nog 3 in huis, heb toch maar even nagekeken want ik ging opeens twijfelen. Dus daar red ik net het weekend mee.
    Het recept kan pas maandag naar mijn apotheek gefaxt worden, maar ik bedacht mij opeens dat ik nog een herhaling had, van 2 weken, dus ik heb ze nu gelijk weer besteld.
    Ook mijn andere medicatie gelijk weer besteld want die had ik ook nog maar in huis voor 2 weken. Zat mij al niet lekker, maar ze gingen de vorige keer moeilijk doen toen ik vooruit wilde halen.
    Maandag dus gezellig naar de apotheek medicatie halen.
    Ook moet ik maandag contact opnemen met de poli, zodat ik kan vertellen hoe het gaat. Dan hoor ik ook of er nog andere dingen gaan gebeuren.

2. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Hi moppies

Jeetje Micha, dit is niet bepaald jouw dag zeg! Dat moet schrikken geweest zijn vanochtend. Echt balen dat je nu weer aan de klysma moet hoor. En ik kan me je verdriet heel goed voorstellen, bah, denk je dat alles goed gaat, begint de ellende van voren af aan. Heb je het idee dat het erger is tijdens je zwangerschap? Die kleine drukt natuurlijk continu tegen je darmen aan.

Ellentje, dat klinkt als indalings weeën. Heb je al gebeld? Moet je aan de CTG? Laat het ff weten he! We zijn uitermate nieuwsgierig!

Sjoelke, wat een sexy verhaal over jouw toilet momenten vannacht ;). Hoe gaat het nu? Al wat opgeknapt?

Anneke, hey meid, heb je een lekker dutje kunnen doen? Dus de avond was gezellig, dat is mooi.

Lenny, balen dat je niet naar de action kon vandaag!! Wij hebben redelijk wat spulletjes gekocht. De gebruikelijke luierzakjes en weg werp washandjes. We hebben zo'n apparaat gekocht waar je een ei tussen kunt klemmen om te verven...alvast voor Pasen. We hebben de molton gekocht waar Anneke ons over vertelde en nog 2 kleurboekjes en een puzzel voor Chris.
    Fijn dat het allemaal goed gaat met de zwangerschap. Op naar het volgende bezoekje dan maar :)

Cis, hoe gaat het nu met de harde buiken? Nog veel last van?

Debski, oh leuk de xenos!! Staat zeker lekker fris in de kast, al dat nieuwe spul! Sola bestek heb ik even gegoogeld. Ziet er keurig uit zeg! Moet je een po in huis hebben??

Shenoby, het klinkt alsof jij een keer veet hebt gebruikt voor het scheren?? Hihihihi.

Nou meiden, ik mocht weer naar de gyn vandaag en vanaf nu ook elke week.
    Mijn onderdruk is nog steeds aan de hoge kant en hij vertelde me dat dit pas over zal zijn na de bevalling. Als ik 37 week zwanger ben gaan we kijken wanneer we een inleiding kunnen starten. Kortom, woensdag 2 maart zal waarschijnlijk een datum bekend zijn mits mijn bloeddruk nog steeds te hoog is. (wat waarschijnlijk ook wel zal zijn).
    Dusssss nog 3 weken?? Spannend hoor! Misschien win ik de strijd wel van Lenny en Sjoelke ;)

Ik heb gisteren 1 van de 2 potjes gewonnen, dus de stand is nog steeds zo dat Gertje voor staat. Maar zoals ik al zei, we zijn nog lang niet uitgespeeld ;) Er kan nog van ALLES gebeuren hahaha.

Verder een rustige dag hier. Niks aan het handje. Kleine is nog niet ingedaald en lag lekker met zijn bips aan de rechter kant, waar ik hem ook zie bewegen...
    Hier geen poep of sex verhaal verder ;)

3. brasileira

brasileira Actief lid

7 apr 2010
    165
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Ik heb al een paar maanden geen berichtje geplaatst. Druk met school enzo...Maar ik heb wel af en toe gelezen. Fijn he dat de eindstreep in zicht is!

Mijn zwangerschap verloopt goed tot nu toe. Ik heb alleen b12 te kort dus ik kan 2x per week voor een injectie in de bil naar de huisarts. auw! Mja is toch voor een goed doel.
    Met het ziekenhuis heb ik goede afspraken gemaakt omdat ik waarschijnlijk weer veel bloedverlies krijg vanwege een vleesboom in de baarmoeder. Ik ben al met al nogal zenuwachtig voor de bevalling, maar ik laat het rustig op me afkomen.

Ik heb even jullie mening/advies nodig: we hebben al 3 maanden ruzie met de ouders van mijn man. Ze hebben al die tijd hun kleindochter niet gezien! Dus ook niet met sinterklaas en kerst. Knap he hoe sommige mensen zo koppig kunnen blijven. Ze weigeren gewoon contact op te nemen met ons omdat ze heel boos zijn op mij, en ze willen mij niet zien alleen onze dochter en mijn man. Maar dat werkt zo dus niet he!

De reden van de ruzie is omdat ik uit mijn dak ben gegaan omdat ik het bemoeien van hun zat ben. Geloof me, je kunt deze familie vergelijken met de tv-serie ''everybody loves raymond'' zo plakken ze nog aan hun zoons! En ik was dat zat dus ben compleet uitgeflipt. Ze veroorzaken nu bij de 2e zwangerschap stress bij mij en hebben onze voorbereidingen op de bruiloft ook verpest met hun bemoeien.

Nu hebben we vorige week (als lijmpoging) wat recente foto's van onze dochter in de bus gedaan bij ze. Nu zou je denken dat ze smelten na haar 3 maanden niet gezien te hebben maar....GEEN REACTIE!! Ik ben ondertussen in alle staten van woede en merk dat het niet goed is voor de zwangerschap. Daarnaast is het ook zonde van mijn energie.

Maar nu komt mijn vraag: zouden jullie zo'n schoonouders iets laten weten als de baby geboren is? Als het aan mij ligt gebeurt dat niet want ons gezin interesseert hun al 3 maanden niks....We sturen ze wel een kaartje maar het is volledig aan hun als ze hun kleinzoon willen zien.

Sorry voor het lange verhaal maar ik wil ff wat meningen horen!

Grz.

4. Debski

Debski Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.502
    0
    0
    Koerier
    Maastricht
    Hé dames hier de link naar de hyve :D
    Maart 2011 mamas Hyve - hyves.nl

Ellentje ... ik ga je even zoeken, lijkt me wel leuk om elkaar even te zien, aangezien we ook buddy's zijn ;)

@ Ellenore Ja wij moeten inderdaad een bedpan in huis hebben, die kunnen we gelukkig gratis huren bij een zorginstelling in de buurt ;)

5. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    @brasileira: Ik zou het wel laten weten. Ondanks alles blijven het toch je schoonouders. Helaas heb je die niet voor het uitzoeken. En zo kunnen ze je daar nooit op pakken. Iemand moet het goede voorbeeld geven.

Wel een gigantische k** situatie zeg. Hoop dat jullie er snel uitkomen.

6. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    Hyves: ik heb me aangemeld hoor. Ben benieuwd

7. Sjoelke

Sjoelke Bekend lid

3 jun 2010
    905
    0
    0
    Verstandelijk gehandicapten sector
    Noord-brabant
    @Micha: Mijn zus heeft de ziekte van Crohn. Daarom weer ik wel een beetje hoe het zit.
    Moeders zijn echt schatten en willen altijd het allerbeste voor ons, maar soms zijn ze te bezorgt. Hihihih.
    Zo erg om dat afhankelijk te zijn van het ziekenhuis, maar het schijnbaar niet alleen aan hen over te kunnen laten. Dan had je weer met een probleem gezeten met die zetpillen. Hou je taai meid!!!

@Ellentje: Hoe is het met je buik? Goed dat je gaat bellen.

@Ellenore: Ja echt een sexy verhaal he!!!! Poeh poeh. Ik word met de dag charmanter! HIHIHIHI Gelukkig voel ik me nu wel wat beter nu ik de lucht in mijn buik wat kwijt ben.
    Joehoe!! De finale wordt steeds spannender. Go Ellenore. Dat de sneltste mag winnen hihihihi.
    Vind het wel een beetje tegenvallen dat jij geen sex en poep verhaal hebt! Hahaah. Een plas verhaal misschien?????

8. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Hoi allemaal!

@Ellenore: heerlijk geslapen vanmiddag, Ronja maakte er een lange dut van, dus ik heb zelf ook ruim twee uur kunnen slapen. Wat goed dat je geslaagd bent voor de waterdichte molton. En met 37 weken kijken naar een inleiding klinkt goed. Dan komt het ineens dichtbij lijkt me!

@Ellentje: jij ook geen succes gehad dus met bitter lemon, sex en beweging? Ach, het leidde in ieder geval wel af!

@Micha: hoe is het nu meid? Inderdaad geen goede dag voor je en goed dat je in de gaten hebt gehouden hebt wat ze je voor medicijnen willen toestoppen!

@Lenny: Fijn dat het goed gaat. Hoe gaat het nu met je vermoeidheid? Wat irritant dat je je pinpas bij Lennart had laten liggen, dat soort stomme dingen heb ik ook altijd...

@Bras: leuk om je weer eens te zien meid en wat een vervelende toestand met je schoonouders. Ik denk wel dat je ze moet laten weten dat hun kleinkind er is straks, al was het maar zodat je vriend het je ook later niet gaat kwalijk nemen. Het blijven toch zijn ouders en de grootouders van je kinderen.

@Debski: zal me ook even op de hyves pagina aanmelden...

9. ellentje23

ellentje23 Bekend lid

30 mei 2008
    535
    0
    0
    verzorgende ig
    regio utrecht
    hoi lieve meiden,

hoe is het met jullie allemaal vandaag?!
    heerlijk he dat het weekend weer is begonnen?!
    jullie nog leuke dingen in de planning staan?!

ik vind het heerlijk dat het weekend is dan is sander gewoon thuis en kan ik wat meer rust houden als door de week;)
    alleen jammer dat sander morgen ook nog moet werken en zondag onze kleine man jarig is jeeej:D:D:D

maar goed ik heb dus naar het ziekenhuis gebeld en toen heeft ze overleg gehad met de gyn..die vond het toch wel fijn dat ik even langs zou komen dus dat heb ik maar gedaan...
    er was niets te zien moest idd aan de ctg en daar zagen ze idd dat ik wel veel harde buiken had maar verder niets...
    het enige wat ze zeiden was dat ik meer rust moest houden ook al wisten ze dat het moeilijk zou worden met een mannetje van 2 jaar..maar goed moest het maar proberen..
    daarbij wouden ze nog een inwendig onderzoek doen maar dat hoefde niet van mij..;)
    dus ja rustig aan doen de aankomende 4 weken en als ik weer last had van de krampen en die blijven aanhouden dan moet ik weer bellen en dan gaan ze kijken wat ze moeten doen...:)

@debski ik heb je geaccepteerd op hyves hoor...andere meiden mogen me ook toevoegen hoor ;)

nou ik ga even lekker in bad liggen want de harde buiken doen nog wel pijn en dan heb ik lekker een momentje voor mezelf...

morgen de boodschappen doen voor dean zijn verjaardag en verder lekker rustig aan:D

tot morgen meiden

10. shenoby

shenoby Niet meer actief

wie mijn hyves wil moet me maar even een pbtje sturen.

@ bras lastige situatie zeg.
    tja ik weet het niet.
    zou denk ik ook gewoon een kaartje sturen en de rest bij hun laten

11. kartvelibaia

kartvelibaia Actief lid

8 mrt 2010
    392
    0
    0
    NULL
    NULL
    he meiden,

ik ken de kraamhulp die ik krijg persoonlijk dus dat scheelt... en we mochten een extra matras gebruiken zelfs een luchtbed!!

anneke, wat voor mousse gebruik jij dan? veet doet idd zeer.. of is daar een speciale variant van?

ik weet niet meer wie het vroeg iets over uitgeplopte navel, maar ik heb dat niet...

kindje is vandaag rustig met zijn bewegingen!!

verder geen nieuwtjes.....

12. Biancje

Biancje Bekend lid

20 apr 2010
    767
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nu het voor iedereen wel dichtbij komt heb ik een lijstje gemaakt.
    Als je er vanaf wilt kun je hem zelf bijwerken.
    Als ik iemand vergeten ben (sorry) zet jezelf er gerust bij.

xxx

MAART 2011 UITGEREKEND

1 Maart -Anja89-jongetje
    1 Maart -Lennylenn-meisje
    1 Maart -SuLa-??
    2
    3 Maart -Sjoelke-??
    4
    5
    6 Maart -lisacar-jongetje
    7 Maart -Tara26-jongetje
    7 Maart -mickey80-jongetje
    7 Maart -mwag-??
    8 Maart -lin80-??
    8 Maart -mamaantje-meisje
    8 Maart -Baylee-meisje
    9
    10 Maart -Biancje-??
    11
    12
    13 Maart -ingef-jongetje
    13 Maart -trubbel-??
    14 Maart -Mamaloe26-jongetje
    14 Maart -Shenoby-meisje
    14 Maart -yippieajee- 2 x meisje
    14 Maart -Micha 2-??
    15 Maart -Zip-??
    15 Maart -brasileira-jongetje
    16 Maart -jellebel-meisje
    16 Maart - ellentje23-jongetje
    17 Maart -Imsala-??
    18
    19 Maart - suenne-
    20 Maart -Kartvelibaia-jongetje
    20 Maart -Romena-meisje
    20 Maart -Ellenore-jongetje
    21 Maart -Debski-meisje
    21 Maart -flotsje-??
    22 Maart -Nemo81-??
    22 Maart -joan81-??
    23 Maart -31 december 2008 gestopt-??
    24 Maart - Annekevdz-jongetje
    24 Maart -Raw-meisje
    25
    26 Maart -jesje1982-meisje
    26 Maart - Cindy1981-??
    26 Maart -Janne263-??
    27
    28 Maart -Snoezepoes-jongetje
    29
    30
    31

13. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

nou..daar zit ik dan weer:(

alweer aan de poep!!!! ik word er niet goed van! eerst hebben we een kleine maddox die helemaal overstuur wakker werd en niet meer in zijn eigen bedje wilde slapen, nou vooruit dan mag je bij ons slapen maar zo klein als hij is krijgt hij mij wel bijna uit bed. 1 beweging en ik sodemieterde er zo uit. en nu dit weer. heerlijk hoor zulke nachten..ahummmm. gelukkig is lenn morgen de hele dag thuis en kan ik hopelijk wat bijslapen.

gisteren was het een gezellig dagje geworden. ik ging samen met mijn zus de grote boodschappen halen en haar kids(ze heeft een tweeling van 4) die bleven thuis met lenn die toen nog bezig was de lamp ophangen. heel goed gelukt trouwens staat echt super leuk. na d eboodschappen gingen we gelijk maddi van de creche ophalen en die heeft thuis nog heel leuk met zijn neefjes gespeeld. daarna lekker samen gegeten en alle boodschappen weggewerkt (rotklus) iedereen gedouched en toen nog geen uur later lagen we te slapen. alleen ben ik nu wakker en liggen lenn en maddox nog lekker te snurken.

mijn dagje markt gaat morgen ook niet door vanwege de regen en al regende het niet dan was ik nog niet gegaan want ik wil de verloren uurtjes slaap echt wel inhalen.

nou ik hoop dat jullie wel een goede nachtrust hebben gehad, ik ga zo weer proberen te slapen.

14. lennylenn

zo kindje lekker druk en mama moe..ik ga nu weer proberen te slapen.

ajuu allemaal!!!

15. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @Lenny: wat een rotnacht heb je gehad meid! Doe inderdaad maar even goed je best om bij te slapen vandaag...

@Ellentje: blij te horen dat het vooreerst vals alarm lijkt!

Hier een goede nacht gehad, zo maar eens even met de kleine meid in bad, want zij heeft de smeerkaas van het ontbijt in haar haartjes gesmeerd en dat is wat oncharmant op de fotoshoot denk ik... Heb er echt zin in en ook in het bezoekje aan mijn vriendin daarna!

Tot morgen allemaal, niet stiekem bevallen he?

16. shenoby

shenoby Niet meer actief

@ lennylenn.
    he bah meid alweer zon nacht!
    hoop voor jou dat je je beebje snel hebt hoor.

ik denk zelf namelijk dat de andere kids er best op reageren,
    net toen ik naar bed wilde gaan gisteravond begon nikki ook te huilen.
    weet niet wat ze had dus ook maar bij mij in bed gelegd.
    kind had hele verhalen en vroeg waar de baby was.
    dus zeg ik tegen haar nog in mama's buik.
    zegt ze heel wijs: JA dat weet ik!
    ???? ze heeft het normaal nooit over de baby en is ook niet geintresseerd in mijn buik ofzo maar ze krijgt dus toch meer mee dan ik denk.

gisteren eindelijk een kadootje voor nikki binnen gesleept.
    een hele leuke driewieler.
    willen we hem gisteravond in elkaar zetten is ie kapot!
    kan ik daar vandaag weer mee op pad.

17. ellentje23

ellentje23 Bekend lid

30 mei 2008
    535
    0
    0
    verzorgende ig
    regio utrecht
    goeie morgen dames,

@lennylenn jeetje meis wat vervelend dat je al weer zoon rot nacht had...hoop idd voor je dat je vandaag de verloren uurtjes een beetje in kan halen..

@anneke veel plezier vandaag bij de fotoshoot ben benieuwd naar de foto´s...

@shenoby als ik mijn shirt omhoog doe dan zegt dean ook dat hij zijn broertje wilt kroelen en wilt kussen..dus denk dat hij het ook wel mee krijgt hoor...want als andere mensen aan hem vragen waar zijn broertje is dan zegt hij in mama buik:D:D echt super lief...
    gisteren had ik hem mee genomen naar het ziekenhuis...en toen we weer thuis waren heb ik hem gezegd dat als hij de volgende keer in het ziekenhuis komt met opa en oma dat zijn broertje er dan is...dat vond hij een goed idee;);)

@hier een rustige nacht gehad...dean heb ik niet horen gillen en was pas om kwart voor 8 wakker dus dat is ook wel lekker;)
    de eerste was zit al in de machine broodje hebben we al op dus dean en ik gaan even boodschappen doen tot vanmiddag meiden:D

18. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    ellenore: wat handig zo'n diepe commode! en past alles er goed in?
    leuk geworden hoor jullie kamertje! die streepjes zijn erg leuk!

micha: wat vervelend dat je zo'n last van je lijf had, hoe is het nu meid?

sjoelke: bijna bv expert nu dus? hihih... en dus weer harde buiken! wat zei de vk ervan? heb ze zelf ook behoorlijk de laatste tijd... laten we het er maar op houden dat er vanalles gebeurt in onze buikjes...;)
    hier inderdaad een rustig weekendje... heb ook niet zoveel zin meer in drukte! en scheren,...euhm, op goed geluk, zie er niets van...hahaah

shenoby: wat vervelend meis. je kunt nu dus echt niet veel he? nou ja, misschien een inkoppertje, maar je weet waar je het voor doet! we slepen je er wel doorheen meis!

lennylenn: oei meis, ook al buikgriep? vreselijk he? had ik vorige week... bah! beterschap hoor!
    zou het niet weten wat betreft die laptop? zou ook eigenlijk niet weten waarom niet? bij mij in het ziekenhuis lijkt het me niet, maar in een kraamhotel?

shenoby: hoe komt je meisje er op? midden in de nacht; mama heb je hulp nodig? fijn... -not-...

anneke: oei kuitkramp! dan ben je direct goed wakker he?
    ontharingsmouse? wat een idee...maar dan haal je dus het hele zaakje weg? ach ja.. ik modder nog wel even door met mijn mesje, ze moeten me het maar vergeven...hahaha..
    zo! dat klinkt goed zeg die functie! wel bijzonder om daar hoogzwanger te moeten solliciteren..;) maargoed, na de bevalling ben je er gewoon weer! hoop voor je dat het wat wordt meis!

31 dec: klopt wat je zegt over een bank, is inderdaad een dominant gedeelte van je woonkamer, vandaar dat ik de oude, vieze bank ook zo zat was! deze is echt leuk! en zit ook heerlijk....;) jij nog 1 weekje dus? lekker meis!

imsala: oe, fijn is dat he, kinderen die gewoon op je buik ploffen...kris wil ook nog wel eens botsen...echt geen fijn gevoel he?

ellentje: 's nachts honger? nee, wel dorst! 's ochtends daarentegen heb ik echt scheurende honger! wat lief dat sander met zijn hand op je buik moet liggen! ik slaap ook minder zonder mijn man hoor! laatst was hij tot 22:30 uur op school en heb ik wakker gelegen tot die tijd....heb ik anders nooit! enneuh vergeetachtig? wat was je vraag ook al weer...;) hahaha

zip: hier nog geen kletstijd over hoor! hopelijk vanaf nu? wat fijn dat alles weer goed met jou en de kleine is!

ellenore: wat vervelend die jeuk meis! en een badje met babyolie? mijn huid staat ook erg gespannen.. op mijn buik ontwikkelen zich nieuwe zebrapaden...erg charmant..;) en als ik niet direct na het douchen smeer met moddervette creme word ik gek van de jeuk!...sterkte ermee!

sjoelke: goede apk uitslagen hoor! Hihihihi..en het zelf laten zoeken van de tepel leek mij ook heel mooi, maar kris was veel te moe van de bevalling en had niet veel intresse...maar gewoon proberen hoor!

anneke: wat jammer van doe baan meis, maar goed dat je het positieve eruit haald! en wat goed van ronja dat ze het zo over zich heen heeft laten komen bij de kapper! ik heb Kris zelf afgelopen woensdag weer geknipt.... wel fijn dat ik het zelf kan en dat hij een jongetje is...meisje zou ik niet kunnen hoor!

cis1: leuk om weer eens iets van je te lezen! ookal weer 37 weken! iedereen begint uit te kijken naar de kleintjes he?

shenoby: wat gek dat nikki zo actief is 's nachts! doet ze dat vaker? hoop het niet voor je meis...

flotsje: wat kan een mens dat goed met weinig slaap he? hier ook korte nachten en dan weer vroeg op door kris...die weet niet goed wat uitslapen is...;)

anneke: mooi zeg! zowel je buik als je kapsel!

shenoby: mooi dat filmpje he? zo bijzonder!

lennylenn: hier alles goed hoor meis! was gewoon nog al een drukke week...vandaag echt pas voor het eerst niets gepland! klinkt alsof jouw lijf toch al wel heel serieus reageert hoor! toch steeds een soort van weeën he? hopelijk zet het snel door meis!

debski: hahah...manlief down under laten scheren? dat gaat hier echt niet goedkomen hoor... hahah...of hij verpest het of hij wil sex...hihiihi..

ellenore: oe gezellig spelletjes doen! wij hebben ook heel wat kolonisten van catan gespeeld toen we op de bevalling van kris wachtten...

micha: klinkt pijnlijk dat spiertje zeg! is het al wat beter inmiddels?

cis1: jammer dat we allemaal niet zo best meer slapen he?.. en dan ook nog zo'n stomme kater! emmer water de volgende keer?

micha: he jakkes meid..het zit je niet mee he? weet je al meer?

debski: maart 2011 hyves? zal eens zoeken..;)

micha: wat een mutsen daar in dat ziekenhuis zeg! pfff...

ellentje: goed dat je hebt gebeld, klinkt toch serieus hoor die harde buiken!! hoe is het nu?

ellenore: jeetje! dat is ook al snel dan!! vervelend die hoge onderdruk...heb je er ook last van verder?

bras: wat vervelend meid! vind het moeilijk om je advies te geven, aangezien ik je niet zo goed ken.. dat je boos bent kan ik me heel erg goed voorstellen... doe wat je hart je ingeeft!

sjoelke: je bent lekker op dreef meis...:) hahaha...scheten midden in de nacht en poep, plas en sex verhalen..hihih..het haalt echt het beste in je naar boven zo'n zwangerschaP! hahah

ellentje: mooi dat alles goed is meis! en die harde buiken, tja..inderdaad zo rustig mogelijk aan doen.. maar dat is inderdaad niet makkelijk met een kleine he?

lennylenn: wat irritant! mag nu wel eens klaar zijn he die poep... beterschap meis!

anneke: zou je denken dat smeerkaas in je haar niet hip is? hihihi... is ook nog zo makkelijk uit te wassen...-not- boefje! veel plezier bij de fotoshoot!

shenoby: jakkes heb je eindelijk een cadeau is ie stuk.. zit je net op te wachten he?

ellentjeL fijn zo'n goede nacht meis! dan kun je er weer tegen he?..;)

zo....dat was een hele klus... maar ben weer bij! was druk de afgelopen week, dus niet veel tijd gehad voor zp... donderdag laatste werkdag gehad, was leuk en ben nu blij dat alles klaar is! 's middags naar de gyn, bloeddruk was een eind gestegen... van 110/65 naar 125/85.. gyn wil me nu iedere week zien en ik moet het echt rustiger aan gaan doen. Nou, dat komt goed uit, aangezien mijn verlof is begonnen! gisteren doorgebracht op de bank met een goed boek...nu lekker weekend en doordat manlief er dan is, kan ik lekker wat extra bijslapen. Baby doet het gelukkig prima! wij gaan zo ook even wat boodschappen doen en dan de rest van de dag niets bijzonders gepland...zo'n heerlijk gevoel dat ik maandag ook niets hoef... hopelijk gaan jullie laatste werkweken/dagen ook snel meiden!

liefs

19. lennylenn

Goedemorgen allemaal!

Ik moest er nog 3 keer uit om naar de wc te gaan. We hebben wel met zn allen tot half 10 lekker geslapen dus voel me nu niet moe, zal later wel komen. Uitgebreid ontbijtje gemaakt en straks wat kleren wassen en drogen. Huishoudelijke taakjes.

Ik reageer zo strakjes op iedereen
    Xx

20. Sjoelke

Sjoelke Bekend lid

3 jun 2010
    905
    0
    0
    Verstandelijk gehandicapten sector
    Noord-brabant
    @Lennylen: Bah was kl*te weer zo’n nacht. Hopen dat dit slaapje voor mu even genoeg was en dat je je vandaag fit blijft voelen.

@Anneke: Hihihhi smeerkaas in haar haartjes. Veel plezeir vandaag bij de fotoshoot!!!

@Shenoby: Wat lief dat Nicky naar de baby vroeg. Dan is ze er toch meer mee bezig inderdaad. Wat balen van die driewieler. Hopelijk is het zo opgelost.,

@Ingef: Ik ben nu al de BV prof. Nee grapje, maar ik heb er wel echt zin in. Inderdaad behoorlijk last van harde buiken, maar volgens de VK hoorde het erbij. We wachten maar af.
    Ik had precies op dezelfde week dat mijn bloeddruk steeg. Ik moest toen ook wekelijks komen met urine. Mijn bloeddruk is nu al 3 weken hetzelfde. Hopen dat dit bij jou ook zo is.

Ik ga zo even ramen wassen. Gisteren heel de zolder opgeruimd met mijn moeder. Mijn lijstje is nu bijna afgewerkt.

Deel Deze Pagina