Zoals beloofd, even reageren... Ellenore: Ik heb zelf niet het idee dat mijn ziekte erger is door de zwangerschap. Vooral in het begin had ik juist een positieve wending, ik kon meer eten verdragen dan voorheen. Ook moet ik eerlijk bekennen dat ik wel heel blij ben dat de eerste maanden juist zo goed zijn gegaan, dan is het allemaal veel kwetsbaarder dan nu. Wat betreft het tegen mijn darmen aan duwen door de kleine meid, ja ik heb soms behoorlijke pijnscheuten, maar aan de andere kant, ik lees hierover ook klachten van anderen. Wat ik wel lastig vind is om te bepalen of bepaalde buikpijnen van mijn darmen of mijn baarmoeder komen. Wij hebben bestek van Sola en dat bevalt prima! (Ik geloof dat mijn ouders ook al jaren dat merk hebben... ik weet niet beter of ze hebben het) Brasileira: Het kaartje zou ik inderdaad sturen, dan ligt de bal bij hun. Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet weet of ik na de geboorte contact op zou nemen. Na de geboorte wil je het liefst mensen om je heen hebben die dicht bij je staan. Aangezien jij je heel erg gestresst voelt door jouw schoonouders zijn het denk ik niet mensen die je op dat moment om je heen wilt hebben. Hoe denkt jouw man er over? Lennylenn: Ik heb trouwens in een foldertje staan, van het sophia, dat ze de laptop als suggestie geven voor tijdverdrijf, dus 100% zeker dat je hem gewoon mee mag nemen! Wat een waardeloze nachten voor jou! Ingef: De spier onder mijn voet is nog steeds niet helemaal normaal, ik loop ook nog langzamer dan hiervoor al. Het is wel wat beter geworden gelukkig. Het stapelt inderdaad behoorlijk op al die ongemakken... en extra ongemakken. Genieten hè! Eindelijk verlof. Haar naam was Sara, ik vond het ook echt een onwijs goed boek, wel heel heftig. Ik heb het ook in een zucht uitgelezen. Nu wil ik de film nog een keertje zien, volgens mij echt een tranentrekker... zeker nu! Bedankt voor jouw lieve woorden. Ik ben altijd al iemand geweest die dingen van zich afschrijft en dat doe ik inderdaad ook wel. Daardoor wordt het makkelijker om positief te blijven. WOW, je liet me schrikken meid, inderdaad nog net iets te vroeg. Wacht nog maar even een week... of iets langer. (Niet dat we het in de hand hebben) Je maakt het wel spannend zo. Flotsje: Bedankt voor je medeleven, doet mij wel goed eerlijk gezegd. Ladypink: Ik hoop dat jullie gauw van een grote roze wolk mogen gaan genieten en dat de verzorging minder intensief kan worden doordat het goed gaat met jullie mannetje! Sjoelke: Bedankt voor jouw compliment! Wat ben je actief bezig trouwens! Gewoon bijhouden... pffff, ik heb de stofzuiger een aantal weken geleden omgeruild voor de wisser met doekjes, omdat ik de stofzuiger te zwaar vond. Doe je een beetje rustig aan, keelpijn is niet zo goed! Ellentje: Gefeliciteerd met jouw kleine grote vent! Ik hoop dat het een leuke dag geweest is. Anneke: Erg leuk de fotoshoot! Zo dat heb ik ook weer gedaan! Ik heb het al een aantal keer als reactie gegeven, maar ik wil jullie toch bedanken voor de lieve reacties en medeleven. Zoals beloofd, ik ben weer wat rustiger en ga gewoon weer verder. Ja ik baal ontzettend van de klysma's, iedere avond voor het slapen gaan, maar ik ben niet meer in een baal-stemming. Ik ben wel heel erg benieuwd naar het telefoontje met de poli, maar ik weet ergens dat de kans groot is dat ik nu in ieder geval tot na de bevalling door moet gaan met de klysma's. We zien het wel! Het goede nieuws is dat ik geen bloed meer bij de ontlasting gehad hebt, dus wie weet. Morgen heb ik veel afspraken, medicijnen ophalen, poli bellen, praxis bellen en iemand van de kraamzorg komt langs, dus ik wil toch er voor zorgen dat het huis een beetje aan kant is. Het bed wil ik ook apart opmaken, mijn man en ik delen een onderlaken, omdat we een topper op ons bed hebben. De topper gaat er af en dan heb ik beddengoed gekocht voor ons eigen matras. (Lekker goedkoop natuurlijk, want het is alleen voor nu en de kraamtijd, geeft het ook niet als er wat mee gebeurt) Ik ben wel heel erg benieuwd hoeveel uren kraamzorg ik ga krijgen, ik hoorde dat je bij borstvoeding extra uren krijgt en ik weet niet of mijn gedeeltelijke arbeidsongeschiktheid ook nog invloed heeft. Ik hoor het morgen wel! Welterusten allemaal!
bedankt oor alle reactie's en steun...morgen naar het ziekenhuis weer en dat vindt ik erg spannend duimen jullie voor ons??
Goedemorgen allemaal! Dank jullie voor de leuke reacties op de foto's! Ben er zelf ook helemaal happy mee. En dat voor helemaal niets, want mijn oud collega is haar portfolio aan het opbouwen. Ik wil nog wel even iets leuks verzinnen om haar cadeau te geven als bedankje... @Micha: wat fijn dat er nu geen bloed meer bij je ontlasting zit, dat is in ieder geval weer een stapje in de goede richting. We blijven voor je duimen! @Ladypink: we gaan vandaag ook voor jullie duimen. Wat gaan ze onderzoeken? @Ellenore: Ronja lijkt inderdaad op haar papa, ze heeft zijn wangen, kin en oortjes en is natuurlijk blond met blauwe ogen. Van mij heeft ze haar neus en vorm van ogen en mond. De ene keer lijkt ze dus best op mij en de andere keer meer op hem. Uiteindelijk wordt ze denk ik heel erg zichzelf! @Inge: toch nog redelijk verrassende keuzes in Boer zoekt Vrouw he? Heb je er ondanks je rommelende buik nog wat van kunnen genieten? Ik had echt gedacht dat Frank voor Judith zou gaan, dus dat verbaasde me wel. En ik denk dat Annemarie ook niet de beste keuze heeft gemaakt met Adriaan. Vooral als je de beelden van volgende week al even zo zag... @Lenny: wow wat gaat het bij jou nu snel he? Heb je nu ook het gevoel dat ze elk moment kan komen? @Sjoelke: hoe gaat het bij jou met de last minute kriebels? Hier begint vandaag weer een nieuwe werkweek. Vier daagjes werken en dan is het lekker weer weekend. We hebben geen trainingsgroep meer, want vorige week zijn de laatsten doorgestroomd. Dus deze laatste anderhalve week ga ik voornamelijk besteden aan het helpen van collega's met meeluisteren en dergelijke. Gaan jullie nog wat leuks doen voor Valentijnsdag? Wij niet hoor, niets bijzonders. Vanavond lekker samen eten, maar niet een hele luxe maaltijd ofzo... Meiden, een prettige dag weer en tot vanavond!
ladypink, ik duim heel hard voor je meid, heel erg veel sterkte en ik hoop dat alles heel snel goed is met je zoontje!! Micha: Meid dikke knuffel hoor, lijkt me echt niet leuk nu!!! ingef:.. lijkt wel of het begonnen is meid... houd ons op de hoogte spannend hoor!! ellentje: gefeliciteerd met je zoon!! rest: oik ben echt helemaal kapot dus ik ga niet op iedereen reageren. Vannacht weer een verschrikkelijke nacht gehad. De hele nacht het zuur branden en ... ja sorry maar met al die poep verhalen dacht ik dat dit wel kon.....kotsneigingen, dus echt geen oog dicht gedaan. OP een gegeven moment wel zittend in slaap gevallen gelukkig en vanmorgen maar wat later naar het werk gegaan... phoe wat be ik blij dat ik deze week de laatste werkweek heb zeg, ik trek dat werken echt bijna niet meer, verheig me er zo op!!! verder is alles goed hoor, voel de kleine goed en voel me verder ook goed! dames toedels!!
Ladypink: Ik zal duimen! Boer zoekt vrouw: Kijk weer niet gekeken, hahaah, lang leve uitzending gemist maar weer. Jullie maken mij weer nieuwsgierig. Anneke: Wanneer is jouw echte laatste werkdag? Valentijnsdag: Wij doen er nooit wat aan, we vinden het allemaal maar commercieel en de dingen die je kunt kopen zijn meestal extra duur. Wel heeft mijn man gisteren ochtend een heel uitgebreid ontbijt gemaakt met warme broodjes, croissants, vers geperste jus, eitjes en thee. Maar dat doet hij eens in de zoveel tijd. Ik heb samen met mijn schoonzus en schoonmoeder wel paarse tulpen gekregen van mijn schoonvader, zaterdag onder het mom: voor valentijnsdag. Was wel heel erg lief. 31 december: Wat vervelend voor je dat je zo'n verschrikkelijke nacht hebt gehad. Kun je niet aan jouw arts vragen of die een middeltje heeft tegen brandend maagzuur. Ik heb toendertijd een recept gehad van mijn gynaecoloog voor 'antagel' dat moet heel goed helpen. Ik weet het niet uit eigen ervaring want bij mij is het zuur echt heel erg afgenomen, dus ik heb het nooit gehaald. Ook scheelt minder vet eten vaak, maar helaas is het ook iets wat echt bij de zwangerschap hoort. Ik heb vanochtend belachelijk uitgeslapen, was wel even lekker. Normaal gesproken sta ik om 7 uur op, dan heeft mijn man koffie of thee voor mij gemaakt en kijken we samen het nieuws. Nu moest hij er veel vroeger uit, dus heb ik dat maar niet gedaan. Maar ik ga nu op zoek naar de afstandsbediening van de tv, want ik heb net zitten zappen... en ik kan hem gewoon niet meer vinden en aangezien het nieuws afgelopen is, staat er nu een stom autoprogramma op. Kijken waar ik hem zal vinden... misschien wel in de keuken.
Hahaha, ik heb hem gevonden, hij lag onder de bank. Het was dus niet allen maar de muis van de computer die viel maar ook nog de afstandsbediening. Ik dacht al, wat een harde klap.
He dames!! Happy Valentine!!! Ik wil geen valentijnsbaby dus ik hou mijn benen vandaag dicht! Hihihihihi Gisteren morgen stond ik op met Mega keelpijn. Daar is nu een mega verkoudheid bij gekomen. WAAAAAAAAAAAAAAAH ik wil er zo snel mogelijk van af. Puffen met een hoofd vol snot lijkt me niet echt prettig. Heeft er iemand tips? @Ingef: Klinkt niet fijn die harde buiken. Hoe gaat het nu? Heb je een beetje een goede nacht gehad? @Ellenore: Echt happy voel ik me niet. Ik heb geen koorts. Heb straks wel even paracetamolletjes gepakt. Hoop echt dat het snel weg gaat, want dadelijk moet ik ziek bevallen. Koude bananen? Daar heb ik nou nog nooit van gehoord. Werkt dat echt? Mijn vriend heeft bij zijn baas aangegeven dat hij in de buurt wil rijden. Hij kan nu dagelijks binnen het uur thuis zijn. Hij begint later en is s avonds redelijk op tijd thuis. Hij vind het nu mega spannend. Als ik hem bel dan vraagt hij meteen: En en is het zo ver??? Wel echt leuk @Flotsje: Hoe is het nou met die kleine Bram? Is hij nog steeds wat ziek? Zo sneu. @Micha: Ik swiffer ook regelmatig, maar stofzuigen gaat nog redelijk. Nou Je hebt het anders ook nog druk vandaag! Hihihi. Doe je ook rustig. Hihihihi, jij belachelijk uitgeslapen, dan ben ik echt associaal met uitslapen. Ik kom net uit mijn bed!! Schaam schaam schaam!! @Ladypink: Duim duim duim duim duim duim!!!!!!! Hoe was het in het ziekenhuis? @Anneke: Waaaah last minute kriebels. Begin het nu wel echt spannend te vinden en dan ook nog die verkoudheid erbij. Maar ja, we doen het er maar mee. Werkse vandaag. Hoe lang nog voor je verlof? @31 dec: Bijna verlof!!!! Dat zijn berichten. Probeer je weekje nog zo rustig mogelijk door t ekomen. Volgende week heb je rust.
hoi moppies, zijn jullie ook zo ontzettend moe!?en dat terwijl ik gewoon 7 a 8 uur op een nacht slaap...pff geen idee waar het door komt... dank jullie wel voor de felicitaties voor dean zijn verjaardag...hij is echt super verwent veel duplo gehad en mensen geven toch ook wel geld op een kinder verjaardag zal het vandaag of morgen eens op zijn spaarrekening storten met het even gaan liggen is niet veel terecht gekomen...net na dat ik jullie berichtje stuurde stonden de volgende mensen al weer voor de deur... voor de rest zitten wij en de rest van de familie allemaal in spanning want mijn zus is vandaag naar het ziekenhuis gegaan om ingeleid te worden dus zijn erg benieuwd wanneer ik tante word @ingef hoe waren de stoofpeertjes!? @anneke jeetje meid wat een leuke fotos`s zeg... @lennylenn jeetje meid wat kan maddox lekker babbellen zeg...dean heeft soms ook van die keuren en dan net op het moment dat ik zelf ook wil gaan slapen...(is alleen maar goed die fanatsie) @sjoelke hoe is het nu met je keelpijn?!en snap het wel hoor dat je niet gelijk naar de pillen wil grijpen en zeker in deze situatie @lennylenn jeetje meid half 7 hoe laat heb je hem savonds weer naar bed gebracht dan?!dean hoef ik echt niet zo lang te laten wachten om naar bed te brengen...en ook niet om hem tot zo laat te laten liggen dan slaapt hij echt niet tot zeker half 1 s nachts @ingef misschien dat ik het toch ook eens ga proberen te maken zo te leven is het idd niet heel erg moeilijk...heb ook nog nooit stoofpeertjes gegeten dus weet ook niet waar het naar smaakt lekker hoor even tijd voor je zelf..dean gaat aankomende week ook 1 of 2 nachtjes bij opa en oma logeren zo dat ik ook weer even wat tijd heb voor mij zelf heb je je vluchtkoffer al gepakt!? rustig aan he met je buikje @flotsje hoe is het nu met Bram!? @micha ik denk dat ik wel snap dat je baalt hoor van die klysma`s..en dat elke avond.. en is er al bekend hoeveel kraamuren je krijgt!?volgens mij krijg je idd meer uren als je borstvoeding wil geven...weet niet of je het ook krijgt omdat je arbeidsongeschikt bent... @ladypink ik zal ook voor je duimen...wat gaan ze onderzoeken!? @anneke nee hoor ik doe ook niets aan valentijnsdag...ik kwam een tijdje geleden een kaartje tegen en die heb ik gekocht voor sander..en sander is nog al gek op chocolade dus heb ik ook al eerder gekocht...(vind het namelijk echt duur als je dat vandaag moet gaan kopen) en al weer een nieuwe werkweek?!wanneer begint jou verlof zeg?!lijkt wel of jij tot het einde blijft werken @31dec jeetje meid jij ook al zoveel last van maagzuur!?ik heb het ook en voornamelijk s avonds...het enige wat ik doe is water drinken en toch echt wel de rennies nemen...terwijl ik deze tot voor mijn zwangerschap nog nooit had gebruikt... @micha lekker toch even uitslapen?! en de afstandbediening weer gevonden...lastig he als je die kwijt bent @sjoelke ik wil ook geen valentijnsbaby hoor!!!al hoe wel ik moet zeggen dat ik nog niet het vermoeden heb dat het er al aan zit te komen het enige wat ik je kan aanraden is veel stomen...en voor de rest als het lukt slapen en neusspray gebruiken...dat hielp bij mij in ieder geval succes meid... @bevallen nog 3 weken meiden...en dan mag ik bevallen van ons kleine mannetje...oow ik kan echt niet wachten en de dagen kruipen voorbij zo ik ga even ehbo kijken en dan maar aan de schoonmaak voor zo ver het kan tot vanmiddag moppies...en niet bevallen he
Wat leuk dat de kleine zo verwend is. Duplo is ook echt leuk speelgoed!! Spannend hoor je zus! Ik g azo even een uur in een warm bad. Ik hoop dat ik me daarna wat fitter voel. Moet ook nog boodschappen doen.
heey meiden, moet ff mijn gal spuwen hoor! kom vandaag bij de gyn. weer helemaal goedgekeurd. de inleiding besproken, en over 2 weken moet ik weer komen en dan gaat hij kijken of mijn bm verweekt is. als dat zo is (en ik weet toevallig dat hij nu al bijna helemaal week is) dan mocht ik kiezen welke dag ik die week zou bevallen. zou voor mij dus 1 maart worden. maar in het gesprek voorgaande aan de afspraak liet hij even vallen dat ze tegenwoordig liever wachten tot 39 weken. al maakt hij geen probleem van mijn 38 weken dan. sta ik in de lift zegt mijn vriend: nou dan heb ik liever dat je wacht tot 39 weken. dus ik reageer snibbig: JA HALLO! ik ben wel degene die zo lang moet lopen dan hoor! ja maar is ook makkelijk met nikki haar verjaardag (3 maart jarig) ik moet immers wel 2 a 3 dagen blijven. dat begrijp ik ook allemaal wel. maar als ik me niet laat inleiden heb ik wel de kans om op nikki haar verjaardag te bevallen. pff ben even een beetje boos dat hij me hier niet iets meer in steunt. of ben ik nu totaal overtrokken aan het reageren door de hormonen misschien. nu is een week maar een week. maar tis wel weer een week. zo mijn gal is gespuwd. ik ga nu eerst meer opties op woningen nemen. om toch sneller aan de beurt te komen voor een woning en dan ga ik even op iedereen reageren.
Tja, Tja, tja?? Ik weet eigenlijk ook niet zo goed. Je hebt gelijk dat de kans dan groot is dat je zelf begint. En ik snap dat als je jezelf er op insteld je ook zo snel mogelijk wilt. Beetje lastig inderdaad. Maar je bent je verhaal kwijt. Sorry niet echt een nuttig antwoord denk ik.
Hallo! @ladypink: Mijn duimen draaien!! @Micha: kraamzorg al langs geweest? Ik weet eigenlijk ook nog niet hoeveel uur ik krijg.. moest mijn verzekering nog nachecken en dan kreeg ik misschien extra.. maar hoeft voor mij eigenliojk niet zo.. @anneke: nee niks bijzonders doen hier vandaag.. we slaan een jaartje over hihi.. @31 december: ik zou even een receptje vragen voor je zuurbranden want dit is echt super vervelend zo! beetje slaap heb je wel nodig! Ik heb zelf rennies in huis maar als ik echt last hebt helpt dat ook maar 10 minuten.. gelukkig al lang niet meer gehad.. @sjoelke: pfff schiet ook niet op... idd stomen.. en een warm bad helpt vast ook wel!! @ellentje: wat een spannende dag!! Hoop voor haar dat het inleiden goed gaat!! @shenoby: oei das niet fijn als jullie het niet helemaal eens zijn!.. wil het niet nog moielijker maken.. maar inleiden kan soms ook wel een paar dagen duren.. heb je misschien juist kans om op 3 maart te bevallen..... gewoon doen wat je gevoel je ingeeft hoor.. en je hebt gelijk jij moet het dragen!! Hier drukke ochtend.. bram nog steeds verkouden maar niet echt super ziek.. hoest wel veel en slaapt hierdoor niet zo goed... heeft me vannacht lang wakker gehouden met hoesten.. en als ik eenmaal wakker ben slaap ik zo moeilijk in.. en een hele lange ochtend vandaag.. manlief moest weg dus dan is het lang binnenzitten met zijn tweetjes.. zit vandaag ook niet zo lekker in mijn vel.. maar goed genoeg gezeurd.. hoop dat iedereen een fijne dag heeft!!
2 flotsje, ben bij de eerste ook ingeleid. met verweekte bm. 5 uur en 42 minuutjes over gedaan. ze gaan er vanuit dat deze bevalling sowieso nog sneller gaat. maar goed ik wacht gewoon 2 weken af, en zie wel hoe ik me dan voel. misschien komt mijn meisje wel uit zichzelf van te voren
Sjoelke: Lig je niet toevallig op de tocht 's nachts. Mijn man en ik kwamen er achter dat we beiden last van onze keel kregen doordat we het rooster open lieten. Die staat nu dus standaard dicht 's nachts. Veel fruit eten, vooral sinaasappels deed mij wel goed en 's ochtends een kopje thee (20 kruiden van zonnatura) deed bij mij de keelpijn verdwijnen. En o ja, een bad met eucalyptus er in, tegen de verkoudheid. Ik kan mij goed voorstellen dat je het niet ziet zitten met een zware verkoudheid de bevalling tegemoet te gaan. Toen ik een paar weken geleden zo verkouden was en yoga had, bedacht ik mij ook dat dat inderdaad niet zo fijn zou zijn. Ellentje: Spannend hoor jouw zus, wel apart dat jullie zo dicht bij elkaar zitten, maar wel heel leuk dat ze straks samen kunnen spelen. Kraamzorg komt om 15.00u langs, dus nee, ik weet nog niks. Shenoby: Meid, probeer je niet zo druk te maken, anders hoef je er straks niet meer over na te denken. Ik begrijp dat het lastig is en ik heb geen flauw idee hoe jouw vriend het heeft gezegd... maar heeft hij niet alleen zijn mening gegeven? Waarom denk je er niet rustig over na en bekijk je het over 2 weken. En niet te druk maken hè! Ik heb net naar de poli gebeld, kunnen ze diegene die ik moet hebben niet bereiken, lekker is dat. Nu hebben ze haar een mail gestuurd dat ze mij op mijn mobiel terug moet bellen. Zal je zien, belt ze straks precies als ik het gesprek met de kraamzorg heb of als ik in de apotheek of de winkel sta. En dan mag ik uitleggen hoe het ermee staat. Ik ben net met het bed begonnen en heb het zeiltje neergelegd, eerlijk gezegd dacht ik dat die groter was, is het alleen om onder je billen te leggen. Ik heb alleen geen flauw idee waar ik de topper moet laten, jee wat is dat ding eigenlijk groot. Ik ga maar eens verder met het bed opmaken en het huis op orde maken. Tot vanavond waarschijnlijk!
Zojuist in een warm bad geweest. Man man man echt een breakdance baby in mijn buik. Het water golfde gewoon hihihihihi!!! Nu zit ik verplicht een sinasappel op te eten (vitamines), maar ik moet eerlijk zeggen dat het wel een lekkere sinasappel is. Dat kan soms zo tegenvallen. Ga zo even boodschappen doen. Dan laat ik ze mooi in de auto staan tor vriend lief thuis is. Kan hij mooi sjouwen. Hihihihihi @Flotsje: Hopen dat je morgen weer wat lekkerder in je vel zit. Ik merk dat ik ook wat kneuterig ben de afgelopen dagen. De laatste loodjes wegen zwaar vindt je niet? @Micha: Toevallig heb ik zojuist een sinasappel gegeten. Was een hele lekkere dus die volgen er nog wel meer vandaag denk ik. Wij slapen met de raam open. Misschien moet ik dat dan eens laten. Dank je voor de lieve tips!! Bij mij zat er in het kraampakket ook een matrasbeschermer die het hele matras bedekt. Bij jou niet? Succes met je topper!
hallo allemaal, ngo steeds niet aan toegekomen om alles te lezen en te reageren hoor. hier een soort van ruzie met mn schoon(l)moeder. erg lang verhaal en zal jullie er niet mee vervelen maar dat leidt indirect dus ook tot een soort spanning tussen mij en lenn. godsamme ik heb zo een zo een zin om haar haarfijn uit te leggen wat mij allemaal dwarszit maar als ik dat doe nouuu dan kan er een nieuw programma gestart worden, bonje met je schoonmoeder. (hihii leuk idee..gaik eens verkopen aan rtl 4 ) getverdemme krijg harde buiken van dit gedonder. ik ga even douchen en hoop dat ik er vanavond aan toe kom om echt alles te lezen en te reageren.
Hoi, Programma over bonje met schoonouders ben ik zeker voor in! Hier momenteel ook veel gezeik en ook niet goed voor de zwangerschap. Pfff zo moeilijk om dat van je af te zetten. Ik heb veel last van harde buiken maar dat is al begonnen na week 20 ofzo. Nu zijn ze wel echt pijnlijk! Af en toe breekt het zweet me ervan uit en begin ik raar te wiebelen om de pijn te laten zakken. Ik hoop stiekem dat ons mannetje 1 of 2 weken eerder komt maar dat heb ik niet voor het uitkiezen vrees ik hihihi. Zag dat jullie het over kraamzorg hadden. Ik krijg 80 uur!! Lekker veel he. Daar ga ik eens fijn van genieten. Grz.
@ bras hm dat wiebelen klinkt meer als nierstuwing of galaanval dan harde buiken. heb het namelijk beide gehad en daar heb je echt bewegingsdrang bij. of had je dit bij je eerste ook? iedereen is anders natuurlijk.
@Lennylenn: Wat balen. Probeer je niet op te laten fokken. Wel een goed idee om het te verkopen aan RTL4. Ik heb er geen last van, maar ik ga zeker kijken. Mag ik dan een programma beginnen stessende moeder? Ik kan ons mam niet meer bellen of ze vraagd en en en. Ik wil bewust niet dagelijks bellen, want als die per ongeluk weet dat ik bezig ben dan begint ze te stressen en draagt dat volledig over op mij. Maar nu belt ze me zelf steeds met een domme smoes. Gek wordt ik er van. Kei lief bedoelt, maar toch.
@ Brasileira: 80 uur??? Wow! Hoe kan dat joh? Ik als alleenstaande moeder van dalijk 3 krijg maar 53 uur ??