Bevallen: Ladypink: datum? Branco Elvis Martinez- 1395gram-40cm-31w UItgerekende datum: 01 maart - lennylenn -2e kind - kraamhotel - fv of bv- meisje 03 maart - sjoelke - 1e kind - zh - verrassing 06 maart - lisacar - 2e kindje - zh - bv - jongen 07 maart - tara26 - 1e kindje - thuis- bv - jongen 07 maart-mickey80-2e kindje-thuis- fv-jongen 08 maart- mamaantje-2e kindje-zh-bv-meisje 08 maart-Baylee- 2e kindje - zh- fv - Meisje 10 Maart -Biancje-1e kindje-zh-bv-?? 13 Maart -ingef-jongetje 14 maart-shenoby-2e kindje-zk-meisje 14 maart-Yippieajee-1e +2e kindje-zk- 170% meiden. 14 maart-Micha 2-1e kindje-zk-bv-meisje 14 Maart -Mamaloe26-jongetje 15 maart-zip-2e kindje-thuis-bv-verrassing 15 Maart-brasileira-jongetje 16 maart-ellentje-2e kindje-zh-jongen 16 maart - jellebel - 3e kindje - thuis - meisje 17 Maart -Imsala-?? 19 Maart - suenne- 20 maart - Romana - 2e kindje - zh - bv - meisje 20 maart- kartvelibaia- 1e kindje- zh-bv- jongen 20 maart- Ellenore 2e kindje, zh, bv/fv Jongen! 21 maart - flotsje- 2e kindje- zh- fv- jongen! 21 maart - debski - 2e kindje - zh - bv -MEISJE!! 22 maart - Nemo81 - 1e kindje - zh - bv - verrassing 22 maart - joan81 - 2e kindje - thuis - bv - verrassing 23 maart- 31 decegestopt-1er kindje-zh-bv-verrassing 24 maart-annekevdz-2e kindje-zh-bv - jongen 24 maart-mamaloe26 - 1e kindje - zh - fv- jongen 24 maart - raw - 2e kindje - zh - bv - meisje 26 maart- jesje1982- 1e kindje- zh- fv- meisje 26 Maart - Cindy1981-?? Meisje 12 Jongen 12 Verassing 9 __________________
Waterdichte molton: Ik ga het toch donderdag halen, er zaten kortingsstickers bij het Hema boekje van vandaag, dus mooi 15% korting. (22,10) Mijn man wil ook graag dat ik de molton haal, dus prima. Aanwezige bij de bevalling: Alleen mijn man! Als er iemand anders bij zou mogen zijn, zou het een goede vriendin van mij zijn die zelf in de kraamzorg heeft gewerkt. Ik moet er inderdaad niet aan denken dat mijn moeder bij de bevalling aanwezig zou zijn, ik zou er zenuwachtig van worden... duurt het nog langer! Boodschappen: Mijn man en ik deden al heel vaak in het weekend samen de boodschappen en dan haalde ik doordeweeks vaak nog wat kleine dingen. Mijn man krijgt er telkens een grotere hekel aan, maar hij moet wel, want ik red het niet meer. Als ik het nu al alleen doe, dan zet ik de tassen en/of krat in de achterbak van de auto en doe ik de spullen er op mijn gemak bij de auto in. Dan bel ik mijn man dat ik er aan kom, zodat hij beneden staat te wachten en de spullen naar binnen sjouwt. Als hij er niet is, laat ik de spullen in de achterbak staan. Cake... mislukt!: Ja echt serieus, het is mij nog nooit gebeurd, maar de cake is gewoon mislukt. Het ergste van alles is dat ik normaal gesproken het beslag gewoon zelf maak en nu had ik een pak meegenomen. Precies gedaan wat er op de verpakking staat... wordt die stomme cake gewoon niet gaar. Ik maak het dus voortaan gewoon zelf, dan wordt de cake veel beter! Ellentje: Je moest eens weten hoe ik gewend ben overal achter aan te bellen... mijn werk, het ziekenhuis, het uwv en ja (nu ik er aan denk) zelfs de praxis heeft niet terug gebeld. Maar volgende week dinsdag wordt ik wel gewoon gebeld door de verpleegkundige, dat heeft ze ingepland en dan werkt het wel goed. Wat betreft de datum, doe waar jij je goed bij voelt, als jij het fijn vind dat mensen op de hoogte zijn van de datum kun je het vertellen, maar als jij zoiets hebt van, eigenlijk vind je het leuk om het te vertellen dat jouw zoontje geboren is, dan zou ik het lekker voor mij houden. o lang als je het niet zeker weet, zou ik het niet vertellen, dan kun je er ook nog geen spijt van hebben. Ik begrijp wel heel goed dat je bij jouw schoonouders twijfelt, toen we verteld hadden dat ik zwanger was, wist binnen een dag het hele dorp waar mijn schoonouders wonen het. Die kunnen ook niks voor zich houden. En dat je het aan jouw ouders wel vertelt vind ik goed te begrijpen, aangezien ze Dean op gaan vangen. Ingef: Ik hoop dat je je morgen beter voelt!!! Sjoelke: Als jij van plan bent van het weekend te gaan bevallen, hou ik mijn mobiel nog beter in de gaten!!! hahahaha. Tja en dan schrijf ik hier telkens, goh nee ik heb nog geen last van harde buiken... Nu dus wel! En ik heb het gevoel dat ik last heb van indalingweeën... ehm denk ik ja. Ik heb pijn in mijn onderbuik en het komt en het gaat. Het voelt aan als menstruatiepijn. Toch zit ik bij iedere pijnaanval even naar de klok te kijken, hoe lang er tussen zit en voor de zekerheid ben ik op zo'n matje op de bank gaan zitten, stel je voor! Bij 34 weken was ze nog helemaal niet ingedaald, vandaar dat ik zelf denk dat dit indalingsweeën zijn. Ze duren ook niet zo lang... Tja je haalt je vanalles in je hoofd, hihihi, dan denk ik, ik heb constant het gevoel gehad dat ze later zou komen... maar ja ik heb meerdere dingen waardoor de kans vergroot is dat ze te vroeg komt.
@Sjoelke: dat herken ik, die dutjes die zo lekker voelen dat je niet meer wakker wilt worden. Als je een kleintje hebt, is dat iets lastiger... als die wakker wordt, moet je ook wel wakker worden. @Ellenore: je bent snel wat kwijt he voor nieuwe kleertjes, wat had je voor kleertjes gekocht? Over de babyfoon kan ik je niet adviseren, wij wonen redelijk gehorig, in een oud huis. Dus wij gebruiken sowieso geen babyfoon. Gelukkig ook maar dat we m niet nodig hebben, die van ons bleek nogal te storen toen we m net hadden. Hoorde je door de babyfoon je kind huilen, kom je boven, is er niets meer aan de hand... pas na een paar dagen hoorde Frank door de babyfoon een vrouw tegen het kindje zingen, terwijl ik niet thuis was... @Inge: wat vervelend die koppijn, heb ik inderdaad ook vaak als ik slecht geslapen heb... hoop dat je je vandaag weer een stuk beter voelt! @Lenny: wat sneu dat Maddox steeds zo verschrikt wakker wordt... en grappig dat jullie samen Lennart hadden verjaagd... arme jongen! Veel succes en plezier bij de vk vandaag! @Micha: logisch dat je wel even met een scheef oog in de gaten houdt of het niet echt doorzettende weeen zijn. Hoe is het verder gegaan? Hier weer een lekkere nacht achter de rug! Heerlijk geslapen, maar één keer naar de wc geweest en daarna weer snel in slaap gevallen. Deze week nog twee daagjes werken, dus dat is goed te overzien. Vandaag staan er weer vier coachingssessies op de planning en verder ga ik me vooral niet te druk maken! Frank heeft vanavond avonddienst, dat is wel jammer... betekent ook dat ik Ronja alleen op moet halen bij de kinderopvang. Dat is altijd wat minder, want het betekent wel wat gesjouw en gehijs... Ach, het hoort erbij! Morgen weer even naar de vk, even kijken wat ze zegt over onze kleine knul! Zal wel goed zijn, ik voel hem zo veel bewegen... en aan mijn bekken te voelen is het indalen ook goed doorgezet. Meiden, prettige dag weer! Tot vanavond!
morningggg!!! @anneke: dank je, zal wel weer binnen 10 min buiten staan. ik heb niks meer te klagen en voel de baby goed bewegen dus dat komt allemaal goed. hier weer zo een heerlijke (ahummm) nacht gehad. rond 23.00 gilde maddoxhet weer uit en klampte zich weer stevig om mijn nek vast met nog wat traantjes en snik geluiden. zoo ontzettend zielig. bij mij op bed nog even lopen huilen en bijkomen, toen zijn we samen lekker in slaap gevallen tot een uur of 01.00 werd ik wakker..rennen naar de wc want ik moest overgeven. gevolgd door die pijnlijk buikpijn golven. grrrrrrr weet echt niet wat er soms aan de hand is met mij. gelukkig is er de rest van de avond niks meer gebeurd en stonden we vanochtend met een grote smile op en kreeg ik zelfs kusjes. nou ik ga even douchen en daarna naar de vk. tot vanmiddag dames
Tja en toen zat ik gisteren op de bank met de buikpijn en begon ik telkens meer te twijfelen. Toen ik het kaartje van de gynaecoloog er bij pakte om te kijken wanneer je moet bellen, stond daar ook bij dat je bij buikpijn onderaan moet bellen. Uiteindelijk na heel lang getwijfeld te hebben heb ik toch maar even gebeld, ik dacht dan vraag ik of het kan kloppen dat het indalingsweeën zijn... Maar toen wilden ze dat ik langs zou komen. Ik heb mijn man wakker moeten maken en toen zijn we rond 1 uur richting het ziekenhuis gereden. Daar hebben ze een hartfilmpje gemaakt van 30 minuten en gekeken hoe het met harde buiken was. Urine gecontroleerd, baby bekeken, gekeken of er nog geen ontsluiting was en een monster genomen, om te kijken of er geen infectie is. Met de baby was alles prima, ik had inderdaad wat harde buiken, urine zag er goed uit. Van ontsluiting was nog helemaal geen sprake, dus de conclusie was eigenlijk zoals ik zelf al ergens had gedacht: Waarschijnlijk indalingsweeën. Met het strenge advies het vandaag heel rustig aan te doen. En ik wilde nog zo veel doen vandaag Uiteindelijk waren we om 3 uur thuis, mijn man snel zijn bed ingedoken, want die moest er vanochtend weer vroeg uit. Ik die stomme klysma gedaan en om kwart over 7 weer wakker met buikpijn. Bij mij scheelt het altijd dat als ik weet waar de pijn voor is, dan kan ik er makkelijker mee omgaan. Maar ik had niet verwacht dat ik zo snel minder moest gaan doen. Dus dat wordt komende tijd extra goed nadenken over wat er moet gebeuren en hoe ik het indeel. Ik denk dat ik maandag gewoon te actief geweest ben en gisteren met die stomme cake. Kan je nagaan, dan heb ik al het gevoel dat ik bijna niks doe, moet ik nog minder doen. grrr.
Hi mop, misschien is die bevalling toch dichterbij dan je denkt...het lijkt alsof je lichaam steeds ruimte aan het maken is. Sneu voor Maddox hoor, al die enge dromen Kon Lennart wat beter slapen vannacht? hihi...
Och jee, wat een nacht zeg! Hoe gaat het nu met je buik? Wat wilde je allemaal nog doen dan? Wat irritant is het toch als je zwangerschap niet verloopt zoals je had gehoopt he. Nou, dat wordt dus de hele dag films kijken Probeer er van te genieten, misschien is het morgen een stuk beter! Jammer van die cake, is altijd zo als je er heel veel zin in hebt.... Ik wil vandaag ook eens iets lekkers bakken. Je brengt me op een idee Sterkte moppie!!
@lennylen: Wijhebben de heartbreack kid ook zitten kijken. Daarom vroeg ik dat. Wat een flauwe film hihihihihi. Ik heb wel moeten lachen. Wat had jij een leuke dag zeg. Super!! Bah alweer overgeven. Dat is vervelend. Succes bij de VK. @Mamaantje: Dus jij bent ook klaar voor de komst van de kleine frummel. Hihihihi. Ik moet nu ook bijhouden met poetsen. In huis is het allemaal netjes. Dat geeft wel een heerlijk gevoel moet ik zeggen. @Micha: Met die korting stickers scheelt het inderdaad weer wat. Het geeft wel een gerust gevoel. Jij denkt precies hetzelfde over mama bij de bevalling hihihi. Wat raar van die cake. Inderdaad gewoon weer zelf beslag maken. Is vaak nog lekkerder ook hihihhi. Ja hou je mobiel maar in de gaten. Hahahahaa. Zou dat even wat zijn als het echt zo was. Hahaahah. Of moet ik mijn telefoon bij de hand houden? Jij maakt het ook spannend. Ik snap echt dat je het vervelend vind om nog minder te doen terwijl je het gevoel hebt al niets te doen. Probeer je je toch rustig te houden meid. Komt allemaal goed, Dikke knuffel!!! @Anneke: Inderdaad dat moet je er wel uit. Ik geniet nu gewoon nog lekker van mijn onverstoorde dutjes. Hihihihi. Wat fijn dat jij heerlijk hebt geslapen. Mijn nacht was iets minder. Maar ja, kan niet alles hebben. Succes bij de VK. Ik mag morgen weer. Ik kan het toch niet laten nog even de hema te gaan plunderen vandaag. Hihihih. Die kortingstickers ook. Dus dat ga ik nu even doen.. Tot straks
ellenore: ja...minder geslaagde act van Kris... hij is volgens mij niet ziek...had wel een beetje diarree gisteravond...dus misschien wat buikpijn? gaat nu weer goed met hem in elk geval en een goede nacht gehad! Hier ook iemand die continu bij de wieg in de buurt is hoor!...babyphone ernaast... wil ook steeds zeker zijn dat alles goed is met de kleine..... lennylenn: doe inderdaad rustig aan..tempo moet gewoon echt naar beneden nu.... en jij? trek jij het nog een beetje? klinkt alsof je in elk geval een leuke dag had gisteren! mamaantje: oei! jij dus ook al flink oefenweeën? spannend is dat he? we zijn nu allemaal in de laatste spannende weken aanbeland he?...geniet lekker van je verlof! micha: jakkes....mislukte cake... wat jammer! klinkt inderdaad alsof je indalingsweeën hebt...denk dat dat achteraf bij mij ook het geval is geweest hoor! nu weer rustig? anneke: hier inderdaad een betere nacht gehad...en jij dus ook een goede nacht! fijn is dat he?.. nog twee daagjes en dan weekend meis! lekker he? lennylenn: wat vervelend! misschien dat de vk weet hoe of wat? of heb je misschien nog een virusje onder de leden? micha: nou, dat was een spannende nacht dus! jeetje... gelukkig nog niets aan de hand! en inderdaad nog rustiger aan doen! probeer ik hier ook...lastig soms he? zo...weer iets meer gereageerd...hoofdpijn is nog steeds niet helemaal weg...zit echt achter één oog...ineens wil de hele familie langskomen... snap ik ook niets van hoor! wel lief, maar niet zo handig! manlief en ik zijn het gelukkig wel eens, als ik me zo voel als nu, komt er helemaal niemand in... verder rustig aan vandaag... wel saai, want ook ik zou van alles willen doen, maargoed...niets aan te doen! liefs lennylenn:
Bevallen: Ladypink: datum? Branco Elvis Martinez- 1395gram-40cm-31w UItgerekende datum: 01 maart - lennylenn -2e kind - kraamhotel - fv of bv- meisje 03 maart - sjoelke - 1e kind - zh - verrassing 06 maart - lisacar - 2e kindje - zh - bv - jongen 07 maart - tara26 - 1e kindje - thuis- bv - jongen 07 maart-mickey80-2e kindje-thuis- fv-jongen 08 maart- mamaantje-2e kindje-zh-bv-meisje 08 maart-Baylee- 2e kindje - zh- fv - Meisje 10 Maart -Biancje-1e kindje-zh-bv-?? 13 Maart -ingef-jongetje 14 maart-shenoby-2e kindje-zk-meisje 14 maart-Yippieajee-1e +2e kindje-zk- 170% meiden. 14 maart-Micha 2-1e kindje-zk-bv-meisje 14 Maart -Mamaloe26-jongetje 15 maart-zip-2e kindje-thuis-bv-verrassing 15 Maart-brasileira-jongetje 16 maart-ellentje-2e kindje-zh-jongen 16 maart - jellebel - 3e kindje - thuis - meisje 17 Maart -Imsala-?? 19 Maart - suenne- 20 maart - Romana - 2e kindje - zh - bv - meisje 20 maart- kartvelibaia- 1e kindje- zh-bv- jongen 20 maart- Ellenore 2e kindje, zh, bv/fv Jongen! 21 maart - flotsje- 2e kindje- zh- fv- jongen! 21 maart - debski - 2e kindje - zh - bv -MEISJE!! 22 maart - Nemo81 - 1e kindje - zh - bv - verrassing 22 maart - joan81 - 2e kindje - thuis - bv - verrassing 23 maart- 31 decegestopt-1er kindje-zh-bv-verrassing 24 maart-annekevdz-2e kindje-zh-bv - jongen 24 maart-mamaloe26 - 1e kindje - zh - fv- jongen 24 maart - raw - 2e kindje - zh - bv - meisje 25 Maart - Cindy1981-3e kindje - zh - bv - geheim 26 maart- jesje1982- 1e kindje- zh- fv- meisje Meisje 12 Jongen 12 Verassing 10 Ik heb mezelf even aangevuld en op de goede datum neergezet. Nou ja goed................. ik zal waarscheinlijk ingeleid worden __________________
jeej meiden goed bezig zeg. Meiden voor de 37 vooral blijven oefenen hoor met die weeen. Tja het is altijd weer spannend die weeen vooraf denk ik............heb ze zelf nooit gehad. Ben altijd ingeleid geweest. Hier alleen maar klachten met last van de rug en vermoeidheid. Lang leve het bad. Ik zag dat er al een kindje geboren was. Gefeliciteerd! Nou meiden we gaan spannende tijden tegemoed. Het gaat nu echt beginnen he. Kunnen jullie het al geloven? Ik leef nog in een roes vooral omdat het hier onwijs druk is. Nog ff en ik kan ook rustig aan doen..............hoop ik.
Sjoelke: Hou je je een beetje in bij de hema! Het scheelt heel erg dat mijn man ook zoiets heeft van, doe maar rustig aan. Het scheelt dat hij er gisteren zelf bij zat toen ze dat tegen mij zeiden, dan dringt het vaak wat eerder tot hem door. Ingef: Het is gelukkig niet meer zoals gisteravond en de baby beweegt zo nu en dan weer lekker heftig, geeft zekerheid. Wel heb ik zo nu en dan een pijnlijke harde buik. Zonnetje schijnt weer heerlijk, dat doet tenminste goed! Ik ben blij dat ik morgen naar mijn gynaecoloog ga, benieuwd wat zij zegt van al dat gedoe, waarschijnlijk gewoon: Rustig aan doen. Ik moet zeggen dat de mensen in het ziekenhuis, waar ik tot nu toe mee te maken heb gehad wel echt onwijs lief zijn, dat scheelt zo veel voor de geruststelling! Ik ga maar eens lekker douchen, kijken of mijn buik daar een beetje rustig van wilt worden.
hallo allemaal! net weer terug van de vk. alles goed. had nog gevraagd over dat overgeven en diarree zo nu in dan in de nacht en ze zei dat dat normaal is en door de baarmoeder komt. ] discussie punt met lennart! ik wil nu dat ik mn handen vrij heb boodschappen halen, geen grote we hebben afwasmiddel, fruit en nog iets kleins nodig weet ik ff niet meer oja schoonmaakmiddel voor de wc. anyways, ik wil dus nu naar de ah gaan om die kleine spulletjes te halen zodat ik ff de de wc kan schoonmaken enw at huishoudelijke taakjes kan uitvoeren en vanavond wanneer maddi thuis is ik alles voor vandaag heb gedaan en dus kan relaxen. hij: wilt nu gaan fitnessen tot 16.00 dan naar de ah om die psullen te kopen en dan maddox ophalen. hij is dan rond 17.00 thuis maaaaar dan moet er nog gekookt worden en schoongemaakt worden. hij begrijpt niet dat ik die dingen liever nu doe dan dat ik tot vanavond wacht, dus zegt ie ok zet het op je forum en vraaaaaag wat die andere vrouwen ervan vinden. dus mijn vraag aan jullie: zouden jullie liever wachten tot hij terug is en in de tussentijd niks doen terwijl je wel de ernergie ervoor heb. of zou je zelf gaan en zoveel mogelijk nu proberen te doen en vanavond relaxen? nou geef je ongezouten mening, we zijn benieuwd. ik ga nu gewoon lekker mijn boodschapjes halen.
Ik zou het zeker van te voren willen halen, omdat je juist gebruik wilt maken van de momenten dat je er energie voor hebt. Nu heb je die en vanavond niet. Bovendien ben je nu waarschijnlijk sneller klaar in de winkel, omdat het vroeger is. Hoe later je gaat hoe drukker het is. Nou ben ik zelf iemand die hamstert en schoonmaakspullen al voldoende in huis heb. Dus ik zou er zowiezo niet meer op uit hoeven, maar dat is iets anders. Aan de andere kant kan ik mij van Lennart voorstellen dat hij in de planning had om te gaan fitnessen en dat niet om wilt gooien omdat jij nu schoon wil gaan maken. Hij biedt je aan het voor je te halen, of heb ik dat verkeerd begrepen? Hoeveel energie kost het je om zelf naar de winkel te gaan? En Is het echt nodig om het vandaag te doen? Dat zijn de vragen die ik mij zou stellen. Ik begrijp jullie dus eigenlijk allebei wel, sorry! Succes in ieder geval!
Lenny, ik zeg DOEN Ik ben de laatste tijd dol op het schoonmaken van de wc, vooral met bleek van witte reus dus ik begrijp je helemaal hahahaha. Tja, het is gewoon praktisch als je het nu doet in plaats van na vijven als je al helemaal moe bent van de dag.. Maar ik reageer wat laat vrees ik..
@micha: normaal ben ik ook een hamsteraar maar heb de laatste tijd geen puf gehad om boodschapjes te halen. voor lenn veranderde er niks hoor, hij kon gewoon gaan fitnessen. hoefde echt niet thuis te blijven en mee helpen. hij vond dat ik nu moest gaan rusten en dat hij dan later de spullen zou gaan kopen. ik heb die rust nu op dit moment niet nodig dus wilde ik de spullen zelf kopen en gaan schoonmaken vnavond heb ik die energie zeker weten niet, dan is het van 5 tot 20.00 spitsuur hier in huis en daarna ben ik echt niet van plan nog even de wc te schrobben en maddox's kamer te poetsen. en daarbij komt ook nog dat hij vanavond niet thuis is vanaf 18.00. @elenore: jaaa heerlijk he zo een frisse wc! i love it. heb nu ook van die heerlijke wc eend geurblokken in de wcpot. och man wat ruiken die lekker zeg. de boodschapjes en een kilo snoep (schaam) zijn gehaald dus ik kan beginnen met poetsennn hihihihi i won i won!!!! als hij straks thuis is mag hij jullie reacties lezen. want dat wilde hij ook nog eens hahahahhaaaahha. mafkeesje
hai meiden, ik kom ook weer eens langs hihi... het duurt nu niet meer zo lang voor ons hè? spannende tijden met al die aparte pijntjes hier gaat het prima, gister nog langs de vk geweest, nog steeds een goeie bloeddruk 130/70 en met mij gaat het ook prima. heb nog niet echt gedacht van het zou al eens kunnen beginnen. ik moet morgen en vrijdag nog werken en dan ook eindelijk verlof! ben daar wel echt aan toe.. als we alles achter de rug hebben waar brengen jullie je kindje dan naar toe als je zelf weer gaat werken? ik ben laatst voor de 2e keer langs het kdv gegaan om nog even weer een keer te kijken. maarrrrr ik had het helemaal geen fijn gevoel over. weet niet hoe het komt, de vorige keer had ik wel een goed gevoel namelijk. misschien de hormonen? ik weet dat het verder wel een goed kdv is...maar mijn kindje daaro in de handen van een vreemde? ik weet niet of ik dat wel trek. misschien moet ik binnenkort nog een keer kijken maar dan met m'n mannetje samen, en wil ook nog een keer langs een ander kdv gaan. maar het blijven vreemden! wat zeggen/doen jullie?
Waterafstotende matrasbeschermer TIP: Ik heb een koopje dames. Ik heb er één gekocht voor 8 euro in de aanbieding bij de trekpleister. Ik liep er toevallig tegenaan. Dus doe er je voordeel mee. @Ingef: Lastig zeg die hoofdpijn. Ik hoop voor je dat je je snel weer beter voelt. @Micha: Ik heb me redelijk in kunnen houden bij de Hema. Heb alleen een slaap shirt en 2 rompertjes gekocht. Netjes he. Is je buik rustiger geworden na je douche? @Lennylen: Ik zou zeggen doen wat je nu kan doen!!!!!!! Dan heb je vanavond lekker rust. Maar ook ik reageer wat laat. (Sorry, ik was de winkelstraat aan het plunderen hihihihi) Hoe is het opgelost? @Kartvelibaia: Leuk iets van je te horen en vooral om dan te horen dat het goed gaat. Ik kan je helaas niet helpen met kdv. Ik heb de opvang bij mijn ouders en schoonouders geregeld. Dus geen KDV. Vanavond het ik weer borstvoedingscursus. De laatste keer. Ben weer benieuwd. Ik ga nu even lekker in bad en een wasje aan zette. Groetjes
Lennylenn: OOOOOo, ja dan begrijp ik dat je zegt, ik ga de boodschappen halen, als jij daar de energie wel voor hebt. Dan heb ik het verkeerd begrepen. Hahaha. Komt misschien omdat ik hier de energie er vaak niet voor heb, nee dan geef ik je groot gelijk! kartvelibaia: Mijn moeder gaat oppassen en mijn buurvrouw. In beide heb ik de volste vertrouwen en het scheelt dat het maar om 2 dagen per week gaat en dat ik alle vakanties vrij heb. Verstandig om ook nog bij een ander kdv te gaan kijken, en ook samen met jouw man. Misschien zijn het de hormonen die meespelen, of misschien het feit dat het nu allemaal zo dichtbij komt en echt wordt. Een goed gevoel bij een kdv is wel heel belangrijk, dus ik hoop dat je er één vind waar je dat bij hebt. Sjoelke: Thanx voor de tip, ik had hem inderdaad in het krantje gezien. Netjes hoor, hoe je je ingehouden hebt bij de Hema! De douche was heerlijk, ook voor mijn buik. Jammer dat ik daarna dan weer lang bezig ben met droogmaken, insmeren en aankleden. dan moet ik echt weer even mijn rust pakken. Ik geloof dat mijn man toch aardig geschrokken is van gisteren nacht. Ik zei net tegen hem dat ik weer een harde buik had, hij gelijk vragen of het weeën zijn, hihihi. Ik kan er stiekem wel om lachen, hij wil niks lezen, want meneer die ziet het allemaal wel... Ik moest hem gisteren al uitleggen wat harde buiken zijn. Vandaag moest ik hem uitleggen dat indalingsweeën iets anders zijn dan de echte weeën. (mannen!!!)
@kartvelibaia: Ik heb zelf in een kinderdagverblijf gewerkt als leidster en zelfs ik had en heb nog moeite om mijn dochter toe te vertrouwen. Maar vergeet niet dat de dames ervoor opgeleid zijn dus qua professionaliteit hoef je je geen zorgen maken. Maar het moet wel ''warm'' aanvoelen zeg maar, als dat gevoel er niet is kan ik me je twijfel voorstellen. Bij mij maakte het veel uit dat ik mijn dochter bij me had bij de rondleiding en zo met eigen ogen kon zien hoe ze deden tegen haar, of dat een beetje ''echt'' was zeg maar.... @lennylenn: Ik begrijp je van de boodschappen hoor. Mijn man en ik gaan al een paar weken samen in het weekend en door de week haal ik nog een paar kleine dingetjes. Hij was nu wel al aan het klagen dat ie blij was als ik weer fit ben om alleen te gaan :x Maar hij neemt me nu wel veel uit handen op dat gebied. Echt wel lief kunnen mannen zijn als ze je begrijpen en steunen. @micha: Leuk he die mannen en het richting de bevalling gaan. Die van mij gedraagt zich af en toe net als mr. bean zo lomp is hij puur van de zenuwen. Mja dat komt omdat het bij mij een beetje mis ging na de vorige bevalling, veel bloedverlies en flauwvallen enzo. Dat vond hij heel eng. Verder schaam ik me kapot hoe ik nu loop hahaha. Waggel waggel. Moeders die ik ken van het kdv spreken me er gewoon op aan of het nog wel gaat met me Ik kan ook niet ver meer lopen. We zijn vandaag naar de eendjes geweest.....met de auto! Ach ja ik kan er echt niks aan doen. Lopen met een ingedaald kindje is nu eenmaal onhandig. Morgen weer lekker massage bij de fysio voor mijn rug. Vananvond komen vrienden gezellig eten dus ik ben helemaal blij. Fijne avond allemaal.