Ik zit echt serieus net een heel lang verhaal te typen, eerst reacties en daarna over vandaag te vertellen. Ik had de reacties op een post-it getypt. Knippen, plakken, verhaal typen. Ben ik bijna klaar..... blijf ik aan de stekker hangen... computer uit. Weer wat geleerd.... volgende keer niet meer knippen, maar kopiëren en pas verwijderen als ik het bericht plaats. Morgen reageer ik wel weer uitgebreid opnieuw... Voor nu, bij de gynaecoloog was het goed. Ik moet voor de zekerheid de volgende keer de test doen voor zw.suiker. Aanleiding was veel vruchtwater en mijn opmerking dat ik de laatste tijd meer dorst heb. Volgens mij staat de tijd van het forum een uur voor... erg verwarrend! Tot morgen!
Nee toch niet, waarschijnlijk was ik niet ingelogd op de één of andere manier en staat de tijd dan fout! Trusten!
Zo weer enorm vroeg wakker,dus lekker even tijd om te reageren. Ga vanaf pagina 300 Dus daar komt ie: @ ladypink. Zo meid heftige tijden voor jou. Wens je veel sterkte voor jullie de komende tijd. @ flotsje ben je inmiddels weer helemaal beter? @ sjoelke, Elke keer als ik berichtjes over een bad lees dan ben ik even jaloers J @ lennylenn. Haha bonje met je schoonmoeder. Gelukkig is die van mij een schat van een mens. @ bras. Zo 80 uur kraamzorg! Das veel zeg. @ sjoelke, Hm jou moeder dus helemaal in de stress. Tis natuurlijk ook wel erg spannend. @ ingef. Jij inmiddels ook verlof. Lekker genieten meid! @ ellenore, Zo jij hebt laatst echt een zware dag gehad, Denk niet dat ik zoiets nog vol zou houden. @ lisacar. Hey ben jij er ook weer. Leuk! 9 maandenbeurs ga ik niet naar toe. Dik 2,5 rijden en dan ook daar nog eens sjouwen. Nee dat zie ik nu echt niet meer zitten @ ellentje, Wat de datum betreft ik zelf zou het niet vertellen. Heb me ook voorgenomen deze keer niet te vertellen wanneer ik ga bevallen. Dan zitten ze thuis zo in spanning en krijgen we de hele tijd smsjes. Daar heb ik geen zin in als ik lig te bevallen. Dus waarschijnlijk zullen alleen mijn schoonouders het weten aangezien die op Nikki passen. @ debski Hoe is het nu met je benen en voeten? Inmiddels een beetje opgeknapt? @ anneke, Sjeeeee wat ben jij een drukke en actieve dame zeg. Kan jij eingelijk wel stilzitten?? @ sjoelke en lennylenn. Dus jullie zijn van plan dit weekend te bevallen? Nou succes dames! Ik ga voor volgend weekend. @ mamaantje Welkom terug. Jij ook lekker aan het genieten van je verlof dus. @ micha, He jij blijft ook aan het rommelen met die harde buiken zeg. Vervelend zijn ze he? @ sjoelke, En?? De hema flink geplunderd? @ Cindy Welkom terug! @ bras, Haha dat waggelen. Komt me bekend voor. @ ingef. Wat fijn je zoon zindelijk. Ik had met Nikki willen beginnen voordat de baby kwam. Maar dat was toch wat te optimistisch gedacht van mij. @ anneke, Duimt voor jou betreft de vacature @ christa, Op de valreep nog welkom hier. @ lennylenn. Die geboortedoos van plus is heel erg leuk. Ik heb hem toen ook van Nikki gehad. Zat echt ontzettend veel in! @ chili con carne. Denken alle dames hier hetzelfde ofzo. Hahaha mij niet gezien vind het zo ontzettend vies! Nu hoef ik ook niet te koken want kan elke avond gewoon bij schoonmama aanschuiven @ gyns en vk. Weer veel goede berichten. Tis echt afwachten wanneer de eerste beebs komen. Het is toch wel heel erg spannend nu. Ik hoef pas met 38 weken weer naar de gyn. @ hier. Heb toch eens nagedacht over de inleiding en mijn vriend had eingelijk best gelijk als je kijkt naar de praktische kant. Dus heb besloten het op 7 maart te zetten. Tenzij er al zoveel ontsluiting is dat de gyn denkt dat de kans redelijk aanwezig is dat ik 3 maart beval. Dan laat ik het 1 maart doen. Hier ook eindelijk alles klaar voor de kraamzorg. moest nog een paar dingetjes hebben. normaal ben ik nooit zo laks maar nu valt het toch best tegen. moet ook nog steeds de enveloppen schrijven voor de geboortekaartjes. dat ga ik zo ook maar eens even doen. zo volgens mij was dit het eerst wel weer. als ik nog iemand/iets belangrijks vergeten ben SORRY!
Goedemorgen allemaal, Nog weerwolfjes geboren en vliezen gebroken en dergelijke? Ik had verwacht dat het nu al wel voor meer dames zover zou zijn, het is tenslotte al de 18e februari, maar voorlopig blijven de kiddo's lekker zitten blijkbaar. Ach, daar is ook niets mis mee natuurlijk. Ik hoop dat die kleine van mij ook nog even blijft zitten. Eerst maar eens lekker genieten van mijn verlof vanaf donderdag! Ik heb zojuist de vluchttas er eens bijgezocht. Als het goed is komen vandaag de pakjes van rainbowbabies, dus de eerste kleertjes kunnen erin. Voor mezelf straks maar even naar het centrum om een nachthemd of twee te zoeken... De vorige keer had ik twee echt zeer oncharmante tenten, dat wil ik eigenlijk niet weer. Niet dat ik er helemaal opgedirkt bij hoef te liggen, maar een beetje vlot mag het wel zijn... @Ellenore: wat leuk dat jullie je zo vermaakt hebben bij Kijkduin. Lijkt me erg leuk om gezellig met je kleintje naar het strand te gaan. Hier is niet echt een strand dichtbij, maar heb nu al zin in onze vakantie op Ameland. Denk dat Ronja het echt leuk gaat vinden. De baby zal er nog niets van meekrijgen, maar dat maakt niet uit... @Sjoelke: Ballorig zit ook niet overal hoor, dus je moet het ook maar net in de buurt hebben. Hier in Leeuwarden heb je het niet, maar je hebt hier dan weer een Monkey Town. Ook zoiets en dat zit ook in verschillende plaatsen.Als je kleintje er straks is, ben je er snel genoeg achter wat er bij jou in de buurt is. @Lenny: traktatie heb ik nog niet over nagedacht, lees hier al allemaal leuke ideetjes... moet nog maar even met Frank brainstormen... Hoe is het met Maddox gegaan? In één keer doorgeslapen of toch vannacht met honger wakker geworden? @Inge: dank je voor het duimen, dat moet wel geluk brengen. Ronja gaat inderdaad ook naar Catalpa... misschien is het hier in het noorden ook wel iets gemakkelijker. Wachtlijsten zijn ook korter en de concurrentie iets minder groot. Dat zal vast schelen... Wat fijn dat jouw apk ook weer rond is... klinkt goed. En een tijdschriftenpakket is inderdaad heerlijk luxe. Ik heb vorige week van mijn vriendinnetje in Nijmegen een hele stapel meegekregen. Dat is ook helemaal super. Ook heel veel kleertjes trouwens, ik geloof dat ik nu een nog grotere garderobe voor de kleine heb dan de vorige keer voor Ronja. En dan krijgen we vast ook nog wel kleertjes als hij er straks is! @mwag: leuk dat je er weer bent! Indalen gebeurt heel vaak nog op het laatste moment geloof ik, dus daar hoef je je echt geen zorgen om te maken. Echt de laatste loodjes voor jou he? @Mamaantje: tsja, die gebroken nachten zijn irritant, maar het went al wel... Wat lekker dat je kindje zo gemiddeld lijkt in de groei echo. Waarom dachten ze dat het af zou wijken? @Micha: nou, laten we hopen dat je geen zwangerschapssuiker hebt... fijn dat het verder allemaal goed leek! @Shenoby: ik kan voor geen meter stilzitten, geduld is ook al niet mijn sterkste kant. Op zich vaak wel ok, maar nu mijn lichaam aangeeft rust te moeten hebben... zou het best handig zijn om daar wat beter aan te kunnen toegeven. Ga vandaag wel echt even rustig aan doen. Lekker bijkomen! En klinkt alsof je goed hebt nagedacht over die inleiding. Spannend hoor! En ik moet ook nog enveloppen schrijven, heb al wel een begin. Misschien ga ik daar vandaag ook wel even mee verder!
goeie morgen meiden, IK BEN TANTE GEWORDEN!!!!!!!!!!! Het is allemaal heel spannend en zenuwslopend geweest maar gisteren om 21.25 uur is mijn neefje geboren MEES... vliezen van me zus waren gisterochtend gebroken..en daarna naar het ziekenhuis en aan de weeen opwekkers..dit schoot niet op toen hebben ze om 8 uur besloten om het mannetje te halen!!! ik ben er gister avond gelijk naar toe geweest...en ooow wat is het toch een lief en mooi poppetje ik ga straks weer even kijken....echt nu kan ik helemaal niet meer wachten tot ik onze kleine man in me armen heb....*zucht* ik zal vanmiddag op jullie allemaal reageren hoor zal wel een klus zijn vanaf pagina 308 ofzo.... tot straks meiden
Lennylyn: goed idee! Bij de Jan Linders (bij ons in het dorp) krijg je ook zon doos, dus wat geboortekaartjes extra is geen overbodige luxe! Denk je nog aan het boek .. het wordt bij jou nu wel heel spannend al meer dan 38 weken Anneke, fijn dat je weer 2 weken apk gekeurd bent!! Jeetje wat een mooi cijfer zeg, uitslover .. Brasileira: goed dat je dat nagevraagd hebt zeg, ik zou daar nog geeneens aan gedacht hebben geloof ik .. Ellenore: fijn dat ook jij een goede apk hebt!! En heerlijk over het strand gewandeld.. oh ik ben jalours!!! Hopelijk win je nog wat potjes! Leuk spel he!! Ingef: oh kris zindelijk, wat fijn zeg!!! Klinkt ook goed jou apk, en blijven hangen op 10 kg? Das mooi hoor. Ik zit nu op 10,5 en hoop nu ook te blijven hangen .. Christa: welkom, fijn dat de kleine de goede kant heeft gevonden!! Mamaatje: mooi hoor 3500 gram!! Micha: hopen dat je dat niet hebt hoor zwa suiker!! Shenoby: fijn dat jullie uit het inleiden/ datum zijn, das toch een geruststelling!! Ellentje:VAN HARTE GEFELICITEERD MEID!! Oh ik ben vast mensen vergeten dus bij deze zwaai zwaai...... vandaag heb ik mijn laatste werkdag! heerlijk echt geniten. Ga nu alles opruimen hier en dan lekker thuis luieren! en nog wat dingen klaarmaken en zo! Ik zal dan ook niet meer iedere dag hier zitten want ik heb geen internet thuis, dus dat doe ik dan op de tijd bij mijn ouders, want ik wil natuurlijk wel weten hoe het met jullie allemaal is en wie het eerste bevalt!!!!!
Hallo allemaal, Hier komt ff een ego bericht ik zal later nog reageren op jullie verhaaltjes dat beloof ik.... Maar het gaat hier echt niet goed. Die ruzie met mijn schoonouders komt helaas echt tussen mijn partner en mij in te staan, ookal heeft hij duidelijk voor mij gekozen. Die opmerking van hun dat ik niet goed poets zit me echt dwars, daarbij hebben ze nog meer lelijke dingen gezegd tegen mijn man over ons huwelijk dat hij niks te zeggen heeft enzo....lekker zitten stoken dus! En ik heb me nooit kunnen verweren omdat ik er niet bij was dus ik ben al 3 maanden opgefokt terwijl mijn man zoiets heeft van: we hebben nu toch rust van hun wat maak je je druk?? Dus we hebben hier de nodige discussies over het begrijpen van elkaar en gister barste de bom. Ik ben nu heel gevoelig als het om mijn huishouden gaat want ik doe echt mijn best maar kan alles niet meer zo netjes en precies als eerst. En mijn man heeft van thuis uit helaas dus ook die poets-opruim-tic! Ik had lekker gekookt en het stond gelijk voor m klaar toen ie thuiskwam. Begint ie eerst het speelgoed op te ruimen wat door de kamer ligt en daarna ging hij eten. Vervolgens heeft ie zijn eten op en begint een krantje te lezen om daarna vrolijk op te staan en de krantjes op te ruimen....terwijl ik nog zat te eten! Hormonen of niet maar dat kon ik echt ff niet hebben dus ik werd boos. En mijn man begint altijd gelijk vol volume te brullen en dat hoort de hele straat dus ik werd nog bozer en hij gaat maar door. Het vervolg in het kort: Ik heb gegooid met vanalles en ook helaas met de geliefde thomas de trein van onze dochter die nu kapot is, mijn dochter begon heel hard te huilen van schrik en was hysterisch aan t gillen, heb mijn ouders opgebeld dat ik naar hun wilde en of ze me kwamen halen, mijn ouders zijn hier naartoe gekomen om de boel te sussen, ik ben het bos in gelopen en heb daar 1.5 uur op een bankje gezeten in mijn vest en daarna ben ik naar huis gegaan waar mijn ouders waren en hebben we gepraat maar t heeft niks geholpen. Ik weet niet meer wat ik moet doen. Wie het weet mag het zeggen. Grz.
Dames jullie zijn echt niet bij te houden! Ik ben weer druk geweest deze week met shoppen en doen. Pff je wilt alles nu echt op orde hebben zodat die kleine kan komen he! Vandaar dat ik ook even te moe was om te reageren! Ik ga nu even aan mijn berg strijk beginnen en dan vanmiddag op visite bij een vriendin! Volgende week krijg ik nog een echo ... verheug me er ontzettend op want heb haar niet meer gezien vanaf de 20 weken echo @ Ellentje Gefeliciteerd meid!! Hopelijk komt jou kleintje ook snel dan kan je ook gaan genieten!! Dames tot snel weer en hou jullie allemaal goed he!!!!!!
Oh Bras, wat een vreselijk nare situatie Ik kan me heel goed voorstellen dat het gedoe met je schoonouders zoveel stress en chaos kan veroorzaken in je relatie. Je zit nu natuurlijk ook nog eens vreselijk onder de hormonen wat het allemaal niet makkelijker maakt... Dat je met spullen hebt zitten gooien is niet raar denk ik. Er zijn meerdere mensen die dit doen. Dat Thomas Trein binnen handbereik lag was natuurlijk niet zo leuk en vooral dat je dochter dit heeft gezien, maar meid, dat zal geen blijvende schade bij haar hebben aangebracht hoor! Je gaat niet elke week zo door het lint. Wat dacht je van een afkoel periode. Even zonder elkaar en dit puur om bij te komen van alle stress. Jij met de kleine bij je ouders en hij in jullie huis. Na een week samen 's avonds bijpraten en eventueel bespreken of je niet een keer samen een gesprek moet aangaan met je schoonouders. Zoveel stress als dat geeft is niet gezond en al helemaal niet als ze jou zo ontzettend slecht neerzetten tegen over je man. Van je man verwacht ik eigenlijk wel wat meer steun, maar misschien geeft hij je dat ook wel. Ik kan het niet goed uit je verhaal halen. Geef jezelf nu in elk geval rust meid, dat is heel belangrijk voor jou en je baby. Kop op! Het gaat helemaal goed komen, al is het nu niet zo goed te overzien. *knuffel*!!!!
Poging 2 dan maar, hahaha. Maar nu heb ik het gekopieerd in plaats van geplakt! Mamaantje: Terwijl je leest aantekeningen typen op een kladblaadje, daarna kopieren en plakken. (Ik zei eerst knippen en plakken, maar daar ben ik zlef gisteren de fout mee ingegaan) Ik heb meerdere groeiecho's gehad door mijn medicatie en ziekte, er zou een risico zijn dat ik een kleiner kindje zou hebben, gelukkig zit ik tot nu toe op gemiddeld. Anneke: Helemaal met je eens dat koken zwaar is, van het stilstaan alleen al heb ik heel veel last. Ik zal duimen voor je! Christa: Welkom meid! Fijn dat de versie gelukt is! Brasileira: Ik vind zowiezo dat mannen best wat in het huishouden mogen doen, zeker nu je hoogzwanger bent. Wat nou zielig, kom op zeg! Goed van je dat je je er niet te druk over gaat maken, zonde van je energie. Ja vermijd de waterpokken maar, dat wil je niet hebben, zeker nu niet. Gratis dozen: Voor de echte Hollanders onder ons http://www.gratisvoorvrouwen.nl/gratis-babypakketten.html Kun je even kijken welke dozen je wilt krijgen, hihihi. Sjoelke: Ik hou mijn mobiel heel goed in de gaten hoor, ik heb hem net opgeladen dus dat is ook in orde. Maak je niet druk om het feit dat je Ballorig niet kende, dat soort dingen komt vanzelf wel wanneer je veel meer met kinderen te doen hebt. Lennylenn: Ik als leerkracht vind het altijd leuk als kinderen trakteren om te vieren dat ze een broertje of zusje hebben gekregen. Beschuit met muisjes is al goed, maar je hebt leuke ideeën! Ik denk dat het voor Maddox ook wel leuk is om te doen, zo kan hij trots laten zien en eventueel vertellen op zijn manier dat hij grote broer geworden is. Hoe is het afgelopen met het slapen van Maddox? Shenoby: Toch even rustig na kunnen denken, fijn dat je er nu rustig onder bent. Ik ben zelf iemand die ook eerst over dingen na moet denken voor ik een echte beslissing neem. Ik begreep jouw reactie ook wel ergens, maar zo zie je, even de rust ervoor nemen, belangrijke beslissingen neem je niet zomaar even gauw. Ik hoop dat je er wel echt achter staat. Ellentje: Gefeliciteerd!!! Met jouw neefje! 31 december: Bijna verlof ook voor jou, jippie! Brasileira: In ieder geval zou ik proberen jouw schoonouders links te laten liggen, zeker aangezien jouw man aan jouw kant staat. Wat betreft het opruimen en schoonmaken, laat hem het maar doen, dan hoef jij het niet te doen en je daar niet druk over te maken. Ik zou inderdaad ook graag willen dat je samen even eet. Ik begrijp dat je geïrriteerd bent en dat het nu al gauw te veel voor je is, maar probeer toch rustig te vertellen dat je het fijn zou vinden samen te eten. Bedenk je goed dat hij aan jouw kant staat, maakt hij er zelf problemen van dat hij op ruimt? Ik ben zelf niet zo goed in alles bijhouden, zeker nu niet. Mijn schoonmoeder is juist een poetsmiep die het liefst elke dag haar hele huis stofzuigd. Ze weet dondersgoed dat ik zo niet ben. Okee altijd als ze komen, maak ik toch extra schoon en mijn man ook, maar als ik het niet red, pech gehad! Ik hoop toch dat je rust kunt vinden en het gedoe met jouw schoonouders los kunt laten, want dit is ook niet goed voor je al dat gestress. Succes in ieder geval! Debski: Maak je niet druk over het reageren!!! Gisteren dus naar de gynaecoloog geweest, jammer genoeg was dit de laatste keer dat ik haar had. Nu heb ik de volgende twee keren 2 verschillende gynaecologen. (Blijkbaar zijn er 30 in het ziekenhuis, echt veel!) Het vruchtwater is niet heel veel, maar mijn meisje heeft genoeg ruimte om nog aardig te kunnen bewegen. Ze is trouwens ook nog niet ingedaald, wel ligt ze iets lager en zal ze niet meer draaien, maar helemaal vast ligt ze ook nog niet. (Een beetje vaag) Omdat ik hier al het één en ander heb gelezen van jullie zal ik met het drankje drinken mijn neus maar goed dicht houden. Ik ben benieuwd. Ik heb nu al het advies gekregen om verdeeld over de dag niet 3 maaltijden te eten, maar telkens een klein gedeelte. Ik heb besloten om niet meer de rondleiding te doen, mijn gynaecoloog heeft verteld dat de kamer waar ik di-wo nacht ben geweest, dat dat één van de verloskamers was en dat ze er allemaal zo uitzien en anders wat er anders aan was. Dat ging heel erg goed en heeft mij weer rustig gemaakt. Na het ziekenhuis bezoek zijn we de stad ingeweest, natuurlijk even naar de Hema, onderbroeken halen, ik kan echt niet meer zonder die tenten. En toch de molton gehaald, ik kan echt niet meer ver lopen, dus trekpleister was mij iets te ver. Naar de etos, badolie van kneipp voor een zachte huid. 2e halve prijs. Na een paar winkels en tussendoor gezeten te hebben was het echt genoeg geweest. De rest van de middag heb ik lekker op de bank gelegen, tv kijken en slapen afwisselend van elkaar. Na het eten ben ik heerlijk in bad geweest met de badolie en daarna natuurlijk de mol gekeken. Leuk dat de mollen die mijn man telkens uitkiest er uitvliegen. (Jan, Horis, Pepijn) Mijn buik is gelukkig weer rustig! Toch een beetje voorzichtig doen, maar ik voel mij op zich wel goed. Tot later vandaag!
Zo Debski, ben jij er ook nog Lekker druk zeg hahahaha. Let goed op jezelf! Ellentje, meid gefeliciteerd met je neefje. Die bevallingen gaan in jouw familie niet van harte he! Micha, wat een pech met jouw tekst! Zo frustrerend! Hopelijk heb je geen zw.suiker!! Shenoby, hi meid!!! Hoe is het met je??? Ik ben even vergeten wat de praktische kant van het verhaal was, maar ben blij dat je een keuze hebt gemaakt. Dus 7 maart..spannend hoor! Hier kijken ze toch eerst of de baarmoedermond al verweekt is, eerder beginnen ze niet aan inleiden. Succes met kaarten schrijven 31-dec, veel plezier met je laatste werkdag en alvast een heerlijke verlof gewenst. We zien je vanzelf een keer buurten Anneke, oe ik ben benieuwd naar die kleertjes!!! Wat fijn dat ze vandaag al aankomen. Ik denk ook wel dat het in het noorden wat minder massaal is met kdv ed. Een vriendin van mij had niet eens en wachtlijst en kon de kleine een week na inschrijving brengen.... Ik denk dat de leidsters ook een stuk relaxter zijn daar omdat er minder druk is vanaf het management. Een vakantie op Ameland! Heeeeeerlijk!!! Dat zouden wij ook niet erg vinden hihi. Wat betreft tenten, goh dat had ik ook inderdaad bij de eerste. Heb nu nachthemden bij de Zeeman gehaald, gewoon een maatje groter. Een stuk charmanter en het zit ook nog eens prima Verder heb ik een trainingspak en een pyjama ingepakt voor als ik nog een dag moet blijven. En niet te vergeten, foundation en poeder hahahahaha. Had ik de vorige keer ook mee en oh wat sta ik mooi op de foto's, een uur na de bevalling! Niks rood doorlopen ogen en een ontploft hoofd! Het scheelt een hoop (ik ben heus niet ijdel) Mamaantje, wat een prachtig gewicht! Rommelt het al bij jou? Nou meiden, ik heb echt een rot nacht achter de rug. Het is dat mijn laptop een uur doet over opstarten anders had ik vannacht al wat getypt. Ik had echt vreselijk last van maagzuur. Niks hielp, gaviscon, vla....ik heb alles wat ik in huis had geprobeerd. Pfff wat een ellende. Gelukkig wordt mijn vriend niet wakker van het lichtje, dus kon ik als afleiding nog even mijn puzzeltje er bij pakken. En hij was zo lief om de zorg voor Chris op zich te nemen vanochtend zodat ik tot 10 uur kon blijven liggen. Dat heeft me wel goed gedaan al voel ik me totaal gebroken. Hoe staat het met Sjoelke en Lenny, zijn die al druk aan het bevallen?? Nou, tot later vandaag lieverds!! Ik ga nog even met mijn thee op de bank bijkomen
Oh micha, je bent er nog Wat jammer dat het de laatste keer was met je "eigen" gyn. Mijn uk is ook niet ingedaald, maar ligt wel in het bekken. Denk net als bij jou. Dat je minder vruchtwater hebt wordt goed in de gaten gehouden? Jij hebt ook al een bad dat zou ik ook wel willen zeg. Die kneipp dingen zijn fijn he! Ik heb badolie van kneipp voor als we met het werk een paar dagen weg gaan. Dan heb ik vaak een ligbad op de kamer. Speciaal voor het ontspannen van je benen en ik moet zeggen, het werkt echt! Ik was helemaal voor Pepijn. Vind het echt balen dat hij er uit ligt, de rest van de mensen vind ik niet zo leuk eigenlijk! Vooral Anna komt me de keel uit!
Hoi hoi, Nou ik vraag het me ook af hoor of het wel helpt druk door gaan met harde buiken. Gisteren ben ik in huis druk geweest en heb 3 cavia hokken schoon gemaakt dus veel gebukt en gedaan.savonds begon de ellende. Om half 4 moest freek voor zijn laatste prik naar het consultatie bureau en alles zag er goed uit, iets onder zijn lengte maar wij zijn ook niet groot.ze hadden niks te klagen daar.hahahahaha. Toen freek de prik kreeg zat hij bij papa op schoot en zag dat de naald erin ging ik dacht lekker handig zo, hij zag die naald en schreeuwde he he he dat doet pijn niet doennnn lijkt zielig maar je had het eigenlijk moeten zien, toen mijn man en ik het er over hadden savond en we freek na deden lagen we met zijn tweeen in een deuk. Freek heeft geen last gehad van zijn prik gelukkig. Na die tijd kreeg ik best last van mijn boven been en dan aan de binnen kant. We zijn toen nog even het winkelcentrum op geweest en hebben even een nieuw box kleed gekocht en heb nog nieuwe schoenen gekocht maar die pijn werd steeds erger. Ik kwam thuis en kon bijna niet meer lopen van de pijn. Ben gaan zitten en na het eten in een lekker heet bad gegaan en toen in de pyama. nu gaat het wel met de pijn ik heb te veel gedaan gisteren en kan al bijna niks dus ik doe het toch maar even rustig aan nu.want als ik met met die pijn in mijn benen ga bevallen dan word ik er niet vrolijker op. Nog iets smerigs ik kwam vanmorgen in de keuken ligt er een dooie muis zonder poten en staart bah ik dacht dat ik moest kotsen,ik moest wel freek ff afleiden want ik wil niet dat hij dat ziet en de boosdoener lach lekker te pitten op de bank onze knal rode kater bo. Dat was zijn cadeau aan mij waarschijnlijk bah bah bah. Liefs cis
Hoi!!! Wat een drukte hier!! Ik spring er gewoon vanaf vandaag in met reageren op jullie berichtjes!!! @ ellentje: proficiat tante!!! Kei leuk!!! Ik scheel ook maar 7 weken met mijn schoonzusje en ben ook ongeveer gelijk met een aantal vriendinnen. Is toch leuk als je samen zwanger bent!!! @ brazileira: shit zeg met je schoonouders!! Ik ben het ook niet altijd eens met die van mij maar niet zo erg als bij jou gelukkig!! Is toch altijd moeilijk!! Proberen zoveel mogelijk het ene oor in en het andere weer uit werkt bij mij het beste!! Mijn man staat dan gelukkig ook aan mijn kant maar is toch wel eens moeilijk voor hem. Hij is zo opgegroeid en ik kom er als buitenstaander bij. Hij is dus niks anders gewend. Zal voor jou man misschien ook zo zijn. Probeer er rustig over te praten en niet teveel stress erover te hebben. Je kan hier altijd je hart luchten!! Sterkte ermee!! @ ellenore: ik ben ook heel blij dat we in ons huidige huis een ligbad erin hebben gedaan. En je kan altijd hier in bad Hadden ook nooit eerder een bad gehad. We wonen hier nou sinds juni en hier ben ik ook meteen zwanger geraakt!! (vruchtbare grond denk ik.. de buurvrouw van een paar deuren verder is hier tegelijk komen wonen en is 2 wkn na mij uitgerekend..) Dus dat bad kwam meteen goed van pas!!! En ik heb ook al zon last gehad van maagzuur!! Bah!! Dat zal ik echt niet missen Ik heb deze week s nachts ook haast niet geslapen het maagzuur valt mee maar ik lig gewoon niet fijn en moet er tig keer uit op te plassen ik zie elk uur voorbij komen op mijn wekker @ 31 dec: fijn verlof!!! Ik heb al verlof vanaf week 34 dus ik ben er al een aantal weken van aan het genieten! Daarvoor werkte ik vanaf november ook nog maar 4 uur per week want ik had last van mijn bekken en ik werk in de horeca en hele dag lopen en sjouwen ging gewoon niet meer!! Wel lekker kunnen rusten maar de zwangerschap duurt wel lang als je alleen thuis zit heb het idee dat ik al ruim een jaar zwanger ben maar het eind is in zicht!!!! @ debski: ik heb ook nog strijkwas staan . Kom maar halen!! @ micha: dus bij jou ook niet ingedaald.. hier ook nog niet!! Volgende week naar de gyn voor een echo. Waarschijnlijk zittie toch wel voor de uitgang en daalt ie in als mijn vliezen breken maar toch voor de zekerheid kijken of er geen andere reden is @ ballorig: ff reclame maken voor mijn werk dan: www.hullie.nl Van mij mag de bb vort komen!!! Ben vort zo nieuwsgierig of het een jongen of meisje is en op wie hij/zij lijkt!!! Maar we wachten maar gewoon af tot meneer/mevrouw van plan is naar buiten te komen!!! Mijn gevoel zegt trouwens een jongen. Ik ben benieuwd of ik gelijk heb. Bij andere mensen heb ik het namelijk altijd fout . En van de 10 mensen die ik ken die de afgelopen tijd zijn bevallen zit er maar 1 meisje bij de rest allemaal jongens! En dat allemaal in hetzelfde dorp!! Dus dan denk ik weer: zou het dan wel een jongen worden als er al zoveel geboren zijn?? Maar van de andere kant hebben mijn schoonzussen alleen maar meiden en er is een meid op komst. Dus daar zou het weer de eerste jongen zijn . Zo blijf je maar wat raden he!! Dattie maar vlug komt dan weet ik het!! Laatst bij de groeiecho moest ik wegkijken anders zag ik misschien wat het zou worden.. was wel heel moeilijk maar toch maar gedaan mijn man was er ook niet bij bij die echo. Ik was met mijn moeder en oma gegaan. Die hebben ook niks gezien zeiden ze!! Was wel leuk met mijn oma. Die had zoiets nog nooit gezien en vond het prachtig dat zoiets kon!! Is ook haar eerste achterkleinkind!! Volgens mij ben ik weer bij met reageren en kleppen Als ik iets of iemand vergeten ben: het spijt me!!!
@Ellenore: Dat is dan zeker bij jullie in de buurt? Want hier in brabant heb ik er nog nooit van gehoord. Klinkt inderdaad erg leuk. Wat heerlijk naar kijkduin. Jullie kunnen gewoon even naar Zee. Dat vind ik wel zo gaaf. Voor ons is dat echt een dagje weg. Hihihi Is het nog gelukt een paar potjes te winnen? @Lennylen: Bij mij nog alles rustig en bij jou? Klinkt erg leuk die roze koeken trakteren. Leuk idee!! @Ingef: Fijn hoor dat je bloeddruk weer goed is. Netjes!! Dat duimen van mij heeft dus echt magie!! Ik wil mijn kleintje zo graag vasthouden. Hihihih. Ik hoop ook dat de vk gelijk heeft. Jammer dat er geen blauwe koeken zijn. Hihihi. Vond ik wel een leuk idee van Lenny om te trakteren. @Mamaantje: Bij ons schatten ze de kleine bij 35/4weken op 3000 gr en bij 40 weken op 4000 gr. Ook netjes dus. @Micha: Fijn dat het goed was bij de gyn. Vriendin van mij heeft ook zw.suiker. Ze had weinig vruchtwater en veel dorst. Dus tegenovergestelde. @Shenoby: Jij bent er inderdaad vroeg bij. Dat kan ik nou echt niet zo vroeg opstaan. Ik vind het inderdaad erg begrijpelijk dat het voor mijn ouders ook erg spannend is. Ook nog eens het eerste kleinkind dus spanning mag zeker. Ik word er alleen zelf zo zenuwachtig van. Lenny en ik gaan inderdaad dit weekend bevallen. Ik vind het helemaal prima als je nog een weekje wacht. Ik vind zoiezo dat jij de kleine goed binnen weet te houden. Dat zag er laatst toch heel anders uit. Je bent kei goed bezig, Ben trots op je. @Anneke: Hier nog geen baby. Ik vind ook dat wij ze netjes laten zitten. Ik ben benieuwd of jij een mooi nachthemd kan vinden. Ik vond het erg lastig. En ik ben erg benieuwd naar jou pakjes. Ballorig hebben wij hier inderdaad niet. Er zit hier in de omgeving inderdaad ook vanalles. Weet nu al veel leuke dingen te zitten. @Ellentje: Van harte gefeleiciteerd!!! Leuke naam Mees @31dec: Geniet van je laatste werkdagje!!!! Je hebt je verlof verdiend en kan nu lekker gaan rusten na vandaag. Jippie. Ik ben nog niet aan het bevallen. Gisteren avond dacht ik wel echt nu gaat het gebeuren. Maar nee hoor. Nu is het weer rustig.
Bedankt aan degene die een reactie hebben gegeven over mijn schoonouder-soap. Mijn man heeft het echt niet makkelijk dat begrijp ik heel goed. Hij is gewoon een stuk minder hard dan ik ben en dan liggen de verwachtingen naar elkaar heel anders he! Hij doet echt zijn best maar hij blijft natuurlijk typisch man: ik-begrijp-de-gevoelens-en-gedachtes-van-vrouwen-niet-meteen. Dat moet ik hem ook niet kwalijk nemen maar het is wel moeilijk. En dan nog de hormonen erbij hahaha en we zijn beiden heel nerveus voor de bevalling pffff. Maar ik ben weer kalmer. Ik ga straks met dochterlief een nieuw treintje kopen en haar lekker vertroetelen als ze zo opgehaald is van het kdv. Grz.
Ellenore: Ik heb juist iets meer vruchtwater, vandaar dat ik getest word op zw. suiker De mol: Ja het is zeker jammer dat Pepijn er uit is, Jan en Horis vond ik ook al zo jammer toen. Ik vind iedereen trouwens verdacht! Cis: Vies hè die muizen als cadeau, ik heb het meerdere keren meegemaakt bij een oppasadres van mij. Alleen vaak was de muis dan nog levend, aaaaah. Sjoelke: Zit je nou echt op hete kolen? Natuurlijk hoop ik voor je dat jouw wens uitkomt, maar het zou best nog even kunnen duren hè. Succes in ieder geval.
Zo ff snel een anti-mijn-problemenbericht haha want zometeen komt een oud-collega gezellig even kletsen. @micha: Bij mij ongeveer hetzelfde. Alleen had ik de vorige keer extreem veel dorst op het laatst en kwam ook een kilo per week aan door teveel vocht. En nu heb ik veel vruchtwater maar niet zoveel dorst meer en ben niet zoveel bijgekomen als toen. @ellentje: gefeliciteerd dat je tante bent geworden! @trakteren: ik ga voor de kindjes op het kdv ook lange vingers met glazuur en muisjes doen. Vind ik een fijne kleine traktatie. Voor de leidsters koop ik zo'n doosje met van die platte chocolaadjes met muisjes erop. Kennen jullie die? Die koop je bij de bakker of een chocoladezaakje. @hier:vanmorgen weer een b12 injectie in de bil gehad. Auw wat prikt die vloeistof toch. Maar nog 4 te gaan da ben ik er vanaf haha. Zo de rest lees ik nog wel bij ik ga nog ff iets anders doen voordat ik bezoek krijg. Fijne dag allemaal!
jeetje dames wat gaan jullie hard! was ik eindelijk bij, moet ik weer 2 pagina's bijlezen. haha allereerst ellentje gefeliciteerd! @ bras, een heel lastige situatie zou wel wat willen zeggen maar weet het ook niet echt eingelijk. @ ellenore he bah zon rotnacht! gelukkig heb ik omeprazol tegen het zuur want anders sliep ik al heel lang niet meer. @ cis ieeeeeeeeeeeuw vies zon muis! mijn katten komen niet buiten. dus die gaan op zolder "jagen" en komen soms terug met een plastik zakje of verdwaalde sok. @ mwag spannend hoor. nog even en je weet of je een mannetje of meisje krijgt. moet zeggen dat ik bij mijn eerste sterk een jongengevoel had. zat ik daar even goed mis. bij deze kan ik eingelijk nog steeds niet geloven dat ze weer een meisje is. geloof het pas als ze er is haha. @ sjoelke. liever sta ik ook niet zo vroeg op hoor. maar als mijn kleine meid zegt "mama ik heb honker" ja dan moet je wel he? ben om 8 uur er weer in gegaan toen kwam mijn vriend me aflossen. verder... mijn vriend gaat over 5 weken een week naar polen. gelukkig is de beeb dan in ieder geval geboren. hij is afgekeurd voor zijn oude werk en gaat een opleiding volgen tot jeugdwerker. door de gesprekken die hij voert met mensen uit het vakgebied hebben ze hem aangeboden een week mee te mogen naar polen. alle kosten betaald! ben hartstikke blij voor hem maar zal wel even wennen zijn. we zijn nog nooit een week bij elkaar vandaan geweest in 8 jaar tijd. maar dat zullen we ook wel overleven.
Oh shenoby wat heftig!!! Een week van huis Wel een leuke, nieuwe uitdaging voor hem. Wel balen dat hij is afgekeurd trouwens! Gelukkig bof jij met je lieve schoonouders en kun je vast en zeker op ze rekenen! Hoe staat het eigenlijk met het vinden van een woning??