@ ellenore, pfff praat me er niet van. ben bang dat we hier nog wel even zitten. alle inzet heeft niets opgeleverd. zou niet weten ik verder nog zou moeten doen. wat de afkeuring betreft. ja das zeker balen. hij heeft een ongelukje met voetballen gehad en zijn hele schouder is daardoor kapot gegaan. Hij werkte in de bouw,en het gebeurde een week voordat hij een vast contract zou krijgen. we waren al aan het kijken naar koophuizen. helaas dat ging toen dus niet door. Maar... er zit ook een positief iets aan. Hij wilde als klein kind al timmerman worden en heeft dus nooit verder geleerd,maar door alle testen nu komt er naar voren dat hij gewoon universitair niveau heeft. dus nu kan hij er wel iets mee gaan doen. waar 1 deur dicht gaat gaat er dus een ander weer open. Al kan ik niet ontkennen dat het wel erg moeilijk is geweest. vooral op financieel gebied,door klooiende uitkeringsinstanties hebben wij meer dan een jaar onder het sociaal minimum geleefd. gelukkig is/word alles nu opgelost en krijgen we nu ineens een heleboel centjes overal van terug de eerste dingen stromen al binnen. das ook wel een keer heeeeeeel lekker.
Shenoby, fijn dat er betere tijden aanbreken, iest om echt naar uit te kijken. Gisteren toen ik lekker op de bank lag werd er bij ons opeens aangebeld. Ik heb jullie een tijdje verteld over de overlast die wij hebben van de bovenburen, lekkage en geluidsoverlast en dan het commentaar krijgen dat wij maar niet in een flat moeten wonen dan. Maar goed, de deurbel ging. Staat opeens de eigenaar van het appartement boven ons voor de deur. Hij kwam even verhaal halen, omdat hij door de VVE gebeld was met klachten over de huurders, onder andere door ons. Hij vroeg eerst naar de lekkage en daarna hebben we nog gesproken over het gestamp, de harde muziek en de ruzies die wij letterlijk verstaan. Hij vertelde ons dat hij in gesprek gaat met de huurders en ook gelijk gaat kijken waar de lekkage vandaan komt. Maar ook dat als deze mensen niet bereid zijn rekening te houden met hun medebewoners, dat hij ze er uit gaat zetten. Ook vertelde hij dat er waarschijnlijk al deuren zijn gesneuveld, denk hierbij aan een stompafdruk in de deur. Van de buurman had hij gehoord dat ze verbouwd hadden, zijn letterlijke woorden: Als ze dat gedaan hebben, dan zijn ze voor mij! We weten nu waar we de eigenaar kunnen bereiken, want hij wilt graag dat we contact opnemen als we overlast ondervinden. Dit geeft toch wel een heel fijn gevoel! (Ik dacht er opeens aan en wilde het graag even met jullie delen)
@ ellenore: nee... pffff nog geen enkel teken van een beginnende bevalling hier grrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!! ik hoop toch echt dat het vandaag gaat gebeuren. ik ga even gauw wat opruimen in huis en dan ben ik later weer op zp..
Oh shenoby, een ongelukje? Dat klinkt toch echt als een hele pijnlijke aangelegenheid daar op dat voetbalveld. Wel fijn inderdaad dat hij meer in zijn mars heeft dan alleen timmeren (hoewel dat ook een zeer gewaardeerde ambacht is). Stel je voor dat hij opeens op universitair niveau gaat verdienen ook! Hele andere tijden komen er aan, lekker zeg! Soms moet je heel diep gaan voor er weer licht is aan het eind van de tunnel en het ziet er naar uit dat jullie die kant op gaan. Geweldig! Micha, wat heerlijk dat er eindelijk iets wordt gedaan aan die storende bovenburen van jullie! Ik ben benieuwd wat er uit voort komt. De eigenaar klonk aardig pissig als ik je verhaal goed heb begrepen. Ik duim voor je dat ze er uit worden gezet en jullie rust gaan krijgen! Ik ben zo lekker lui vandaag Wie doet er mee?
@Brasileira: Ook voor ons is het ooit moeilijk te begrijpen dat wij voor mannen niet altijd te begrijpen zijn. Koop maar een mooie trein met je kleine meid en laat je niet uit het veld slaan. Denk aan die kleine frummel in je buik. Hou je taai!! @Micha: Ik blijf in mijn achterhoofd houden dat het nog goed een aantal weken kan duren. Al hoop ik dat niet. Ik ben zo benieuwd naar onze kleine frummel. Maar het komt zoals het komt en het blijft afwachten. OOO Micha wat fijn dat je nu weet waar je terecht kunt met de overlast. Dat geeft rust en dat is goed voor jou nu! @Shenoby: Heb gaat inderdaad hard vandaag. Kunt merken dat er steeds meer dames verlof krijgen. En inderdaad ik heb hier nog geen kleine rondlopen die honger heeft en mijn mannetje is werken. Dat scheelt een hele hoop met uitslapen. Daar sta ik niet zo bij stil. OOOO dat lijkt me ook zo erg als mijn lief een tijdje weg zou moeten. Wij hebben dat ook nog nooit gedaan. Het is inderdaad best te overleven denk ik. Maar ook ik zou er tegenop zien. Poeh dan hebben jullie inderdaad een hele heftige tijd gehad na de afkeuring. Gelukkig komt dan toch weer alles goed. Ik ga nu een lekkere grote pan tomatensoep maken met veel groente. Dan staat die vast klaar voor het weekend. Hihihihihi. Dan heb ik iets gezonds in huis als ik ben bevallen. Hhahahahahha @Lennylen: WE KUNNEN HET!! hihihihihih
lennylenn: oei... nou is maddi nog wakker geworden? was ie wel goed moe zeg! ellenore: oe lekker! kaasstengels! en een spelletje..klinkt goed meid! en dat douchen is misschien wel een georganiseer maar wel beregezellig! net als het badderen hier! en inderdaad hier ook een berg speelgoed voor in bad.. hij speelt en speelt..zo leuk! wat betreft de zindelijkheid, wij hebben de luier eerst gewoon wel om gelaten en hem regelmatig (voor en na het bedje bv) op de pot gezet. dan oefen je wel alvast zeg maar! en ja 10 kg, valt mij ook nog mee.. maargoed ik ben dan al wel 30 kilo te zwaar he.. dus als de beeb straks wat groter is gaan we weer fanatiek sporten en gezonder eten.. en het verlof is inderdaad heerlijk! lekker aanklungelen... mwag: inderdaad! schiet nu mooi op he? is het je eerste? dan daalt het vast binnenkort wel in.. bij een tweede hoeft dat niet perse... imsala: ook een leuk idee! heb ik ook gedaan bij kris, maar dan in de witte chocolade en dan in de muisjes...mmm..lekker hoor! mwag: nou, da's echt toevallig he?.. mamaantje: dat klinkt als een keurig gemiddeld gewicht! fijn dat de typ-tip werkt! hihihi...scheeld een hoop onthouden he?.. micha: ow...da's zo irritant! had ik laatst ook...heb je direct geen zin meer he?.. hopelijk geen zw suiker meis! ik heb ook veel vruchtwater en ook veel dorst...maar hier een keurig gehalte! shenoby: ja heerlijk hoor dat verlof! voor nikki inderdaad misschien wel wat vroeg voor zindelijkheidstraining? 7 maart dus waarschijnlijk dé dag? spannend meis! anneke: misschien zo'n leuke bevallingsjurk? hihihi...zag ze laatst staan in zo'n hip zwangerschapsblad...á 200 euri... kost niets toch?.. hier gewoon een t-shirt...werkt prima! Ja, het is hier prima qua kinderopvang, ben dik tevreden in elk geval! Hier ook drie keer zoveel kleertjes dan bij kris... bij hem had ik 6 rompertjes in de kleinste maat, nu 30!!...allemaal gekregen hoor! maargoed, scheeld weer wassen...bij kris moesten we er echt tegenaan wassen! lekker genieten nu meid! weekend en dan nog 3 dagen en dan even niets meer! ellentje: wat heerlijk! gefeliciteerd en wat een leuke naam zeg! 31 dec: netjes meid! ik ben benieuwd hoeveel er nu nog aankomt....aangezien ik nu veel meer stilzit...ach ja, we zien wel he? en...yeah!! je hebt verlof!! whiewoe!! geniet ervan meid! bras: he wat k*t meis... ik heb geen advies.. hopelijk komen jullie weer in gesprek! sterkte debski: hier ook druk met alles op orde maken.. nu is het eigenlijk allemaal al klaar, maar dat poetsen houdt nooit op he...hahaah... micha: mijn gyn was gisteren ook voor het laatst en ik heb vanaf nu alleen maar verschillende... balen he?.. ellenore: wat balen meis..hopelijk vanacht gewoon lekker slapen! het hakt er zo in he? cis: getsie.... die muis! zou echt over mijn nek gaan! mwag: jij weet dus nog niet wat het wordt? wat leuk! spannend zeg... sjoelke: ja meid, je hebt magische duimen...hahah..en blauwe koeken...mmm..nee volgens mij zijn die er inderdaad niet! shenoby: klinkt leuk voor je man! maar wel heftig voor jou? manlief en ik zijn nooit lang bij elkaar weg... maargoed, gelukkig heb je je schoonouders in de buurt he? micha: wat fijn dat je nu weet bij wie je terecht kunt met je klachten over de buren! ellenore: hier inmiddels ook lekker lui hoor! Dus ik doe mee...hahah vanochtend eerst rustig aangedaan. toen de badkamer helemaal gesopt...die blinkt weer! daarna met kris bij de leenbakker een leuke zitzak gehaald.. daar hangt hij nu al bijna een uur op! lekker plekje voor hem.. zelf een beroerde nacht... liggen doet gewoon pijn in mijn heupen.. je ligt ook alleen maar op je zij he? nou ja..volhouden maar...duurt nu niet lang meer straks weer lekker op mijn buik! liefs
Klinkt heerlijk die zitzak voor Kris. Hij vind het zo te lezen wel prima. Is ook fijn voor hem om een lekker eigen plekkie te hebben. Ik vind het liggen ook steeds minder fijn. Maar ja, het is inderdaad niet anders. Kon jij na je vorige bevalling snel weer op je buik slapen?
pff weer ineens heel veel slijmverlies hier. harde buiken en wat mijn benen aan het doen zijn heb ik echt geen idee van. maar dat is een zeer vervelend gevoel zeg! oooooooooh die laatste loodjes ook.
shenoby en lennylinn... als het bij jullie gaat gebeuren, dames HEEEEEEEL veel sterkte..... voorals shenoby klinkt als....... dames allemaal een heel fijn weekend!!
*BUDDYNIEUWS* Hallo! ik ben weer opgenomen in het ziekenhuis... NU met zw.vergiftiging. waardes waren erg slecht... Is even afwachten hoe nu verder. groetjes flotsje. arme flotsje!!! het zit haar echt niet mee. hopen dat alles goed komt! ik hou jullie op de hoogte. maaruhhh is er iemand die nog een buddy erbij kan hebben? flotsje en ik zijn buddy's maar stel nou dat ik nu moet bevallen ofzo...dan kan ik haar nu daar even niet mee lastig vallen ze heeft nu wel hele andere dingen aan haar hoofd. wie o wie??
he arme flotsje. hoe ver is ze nu eingelijk? edit: oei 35+4 moet eingelijk toch echt nog even blijven zitten
Zo vanochtend weer naar het ziekenhuis geweest. Alles gaat goed met de baby. Ut ligt voor op schema en groeit erg goed. Nog niet ingedaald de baby kon zelfs het handje nog op ut hoofdje doen. Datum is ook bekend voor het inleiden
Hoi allemaal, @Lenny: wil je Flotsje weer heel veel sterkte wensen! Het zou mooi zijn als haar kleine knul nog even blijft zitten. En zwangerschapsvergiftiging lijkt me sowieso geen pretje! Ik kan er nog wel een buddy bij hoor en voor mij duurt het nog wel een tijdje voor ik aan de beurt ben! @Inge: het is toch een nachthemd van de Zeeman geworden voor 6 euro in plaats van de bevallingjurk van 200 euro. Dat is een beter koopje denk ik. Jij hebt 30 rompers in maat 50? Ik denk ik een stuk of tien, dat vond ik al vrij veel! @Shenoby: wat jammer dat het met een ander huis helemaal niet opschiet. Ik las ook je verhaal over de afkeuring van je vriend. Kan me voorstellen dat dat de nodige financiele ellende met zich mee heeft gebracht. Heeft hij al enig idee in welke richting hij nu wil gaan leren? En als jij nu gaat bevallen: heel veel succes en sterkte! @Ellentje: had ik je al gefeliciteerd met je neefje? Ik weet het niet zeker, dus dan maar nog een keer... Er is vandaag zoveel geschreven dat ik niet eens overal op kan reageren. Wel gezellig hoor! Hier een relaxte dag gehad met de kleine meid. Zoals geschreven een prachtig nachthemd (ahum) aangeschaft bij de Zeeman. Nee hoor, het is niets bijzonders, maar het kan er wel mee door. De kleertjes binnen voor na de geboorte. Ik laat ze toch nog even niet zien, ben te lui om ze te fotograferen en de foto te uploaden, dus ik stop ze gewoon in de was en daarna in de vluchttas. Heb verder mijn pyjama en een hemdje klaarstaan, flink wat grote onderbroeken, twee voedingsbeha's, genoeg kleertjes voor de kleine. Nu nog een toilettas, uiteraard ook inclusief make up. Ellenore je bent niet de enige ijdeltuit hoor! Vanmiddag even met Ronja en de hond eropuit geweest, daarna tegelijk met de kleine meid gaan slapen. Ik ben inmiddels weer wakker, haar dut gaat nog lekker verder. Frank is net thuis uit zijn werk, dus kunnen we zo hier even samen wat opruimen en dan ga ik even koken. Ik denk dat het voor vandaag chicken tonight wordt, maar dan wel met veel groente erdoor... is best lekker voor een keer en wel heel simpel. Meiden, ik wens jullie een prettig weekend!
Oh hemel shenoby, het zal toch niet??? Benen bij elkaar dame Houd ons op de hoogte! Flotsje, och arme meid, het zit haar echt niet mee he. Lenny, ik heb nog geen buddy, was het eerst ook niet van plan, maar ik wil best mijn nummer aan je afstaan hoor Bij mij duurt het nog wel even. Anneke, heb je 1 met lange mouwen met daarop dat slapen je favoriete bezigheid is? Die heb ik namelijk Ook van de zeeman hahaha.
He dames die nog niet moeten bevallen: BENEN BIJ ELKAAR!!!! hihi Flots, sterkte! Weet hoe t is met die vermoedens te liggen in ziekenhuis, is niet leuk Nesteldrang en peuters… | Baby-wens Columns heb me weer ff ge-uit hihi
nou dames, ben niet van plan om al te bevallen hoor. heb even lekker op bed gelegen en het is alweer een stuk rustiger
sjoelke: ja kris is helemaal blij met zijn chill hoekje! zo schattig! ik kon niet zo snel weer op mijn buik liggen helaas... de eerste nacht durfde ik nauwelijks te bewegen...lijf voelde zo raar! de nachten daarna deden mijn borsten te veel zeer!.. maar op mijn rug liggen en omdraaien ging in elk geval wel weer makkelijker! shenoby: het is maar wat met die laatste loodjes he?... hier net weer wat weeën.. is nu weer afgezakt, maar buik voelt niet prettig... sterkte voor ons allemaal zeggen we maar! lennylenn: ach gos... die flotsje! sterkte meis!
cindy: wat fijn dat alles weer goed is! en dat indalen kan nog vanzelf! anneke: hahah..ja 10 is ook al veel..maargoed, ik heb ze gekregen.. ga ze ook maar gewoon gebruiken, anders is het ook zo zonde he?.. nachthemd klinkt goed! de prijs ook! hier ook make-up mee hoor! je moet toch een beetje goed op de foto's komen he?..hahah chicken tonight...best lekker toch? wij gebruiken ook vaak extra groente en dan van die rijs met noten.. is ook erg lekker! hier nog het restje mihoen van gisteren opgegeten..lekker makkelijk! ik ga ook naar bed, buik voelt niet lekker en mijn rug doet zeer...hopelijk zakt het in bed... tot morgen meiden! liefs
@ ingef weltrusten. hier ook niet helemaal lekker hoor. voel me ook heel onrustig/kriegelig kan het niet helemaal thuisbrengen erg vervelend.