maart mama's 2011 deel 3 -the day after.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door shenoby, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Hey meiden

Hahaha shenoby ik deed hetzelfde. Zit nooit met laptop aan ontbijttafel, maar vandaag wel! Ik ga er toch van uit dat de bevalling is doorgezet. Klonk erg serieus allemaal vannacht!

2. shenoby

shenoby Niet meer actief

@ ellenore,
    ja ik denk het ook wel hoor.
    nou ja maar even afwachten.
    heb nog even gekeken op haar profiel en ze was rond 6.00 uur voor het laatst online.
    spannend hoor!

3. Biancje

Biancje Bekend lid

20 apr 2010
    767
    0
    0
    Zuid-Holland
    Spannend zeg..lennylenn suc6 met bevallen!!! Als je bezig bent...

4. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    shenoby: het gevoel wat jij omschrijft had ik ook precies! Het is nu na een redelijke nacht weer weg! hoe is het met jou?

sjoelke: het hoort er wel wat bij aan het einde van je zwangerschap, maar is ook één van de symptomen die bij een hoge bloeddruk horen...misschien even overleggen met je vk?

lennylenn: spannend!!! hoe is het nu?

mwag: jeetje, een hartslag van 32.... da's niet best! wat zullen jij en je oma geschrokken zijn zeg! ik wacht nog wel even met bevallen hoor! heb zelf liever een kindje wat echt 40 weken heeft kunnen groeien.. dan is de bv makkelijker! Kris was met 40 weken ook maar 3100 gram, dus zal de kleine als ie nu ter wereld komt echt nog veel kleiner zijn.. denk ik!
    maargoed, jij bent ook wel weer wat verder he?..;)

biancje: wat kan je buik dan bewegen bij de hik he?..hihih..zo schattig!

oei lenn... wat maak jij het spannend zeg! hopelijk ben je inmiddels aan het bevallen of, nog beter, al klaar!!

hier een betere nacht gehad... geslapen van 21:30 tot 6:30 met natuurlijk 3 miljoen draai en plassessies in between...;) maar dat zal jullie niet onbekend voor komen denk ik? nou ja... het hoort erbij! straks boodschappen doen en wat in huis rommelen, daarna sowieso een lekker dutje en vanavond komen er vrienden. Morgen mijn broer, schoonzusje en nichtje en maandag andere vrienden...later in de week willen de tweelingbroer van mijn man en zijn vriendin en twee kids nog komen...eerst was er sprake van komen in de middag en dan blijven eten etc, maar ik heb al aangegeven dat een paar uurtjes voor mij al meer dan voldoen is en dat we de avond voor onszelf willen... pfff...kan nu echt tegen lang bezoek met slapen kids en campingbedjes opzien...hebben jullie dat ook? Het voelt alsof ik mijn nestje op orde heb en dat wil ik graag zo houden... dus besloten dat dan ook maar gewoon te doen! goed he?
    Kris ligt al weer languit op zijn nieuwe loungekussen...hij is er zo blij mee! echt een aanrader...hij doet er kunstjes op, schuift het ding overal heen...

nou lenn, we denken aan je en dames, tot later!

5. shenoby

shenoby Niet meer actief

@ ingef,
    hier nou ook weer rustig hoor na wat redelijke nachtrust.
    maar werd gisteren echt helemaal gek van mezelf.

pff logees zou ik nu ook niet zien zitten hoor.
    en dan ook nog eens die drukte smorgens.
    nee mij niet gezien.

vandaag vertrek ik weer naar mijn eigen huisje.
    zometeen even douchen en dan even met nikki wat boodschapjes doen.
    even fruit enzo halen.

6. flotsje

flotsje Niet meer actief

Hey allemaal!!
    Even vanaf het zh.. Via mijn tel dus is niet zo makkelijk!!
    Allereerst: buddy succes!!! Ben heel nieuwsgierig hoe het met je gaat!!!

Hier dus weer eens vanalles aan de hand.. Sowieso binnnwn twee weken inleiden.. Vraag is alleen of ze gaan wachten tor 37 weken ja of nee.. Heb zelf geen kleachten dus tja... Mis Bram alleen heel erg... Weet dus ook niet zo goed wat ik zelf wil eigenlijk..
    Buik is nog steeds onrustig dus hoop stiekem dat het gewoon doorzet! Maar is natuurlijk een beetje vroeg! Aaaah word gek van mezelf hihi..

7. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Oh flotsje wat spannend allemaal. Kan me voorstellen dat je Bram mist!!
    Het zou natuurlijk beter zijn van je baby als het nog heeeeeel effekes bleef zitten, maar voor jou hoop ik ook dat het doorzet. Ben je van alle ellende af! Sterkte daar nog even in dat ziekenhuis!!!
    *knuffel*

Inge, gelukkig heb je iets beter geslapen! Die plaspauzes ben ik ook echt zat 's nachts!
    Hier wat minder last van maagzuur door omeprazol! Meid ik dacht dat je geen visite meer zou ontvangen? Heb je toch ja gezegd? Ik hoop voor je dat het mee gaat vallen. Ik doe het je in elk geval niet na. Hier de komende 3 weken geen bezoekjes en logeerpartijen meer. Dat komt wel weer als de kleine er is (meer dan genoeg visite).. Wat leuk dat Kris zijn lounge kussen zo leuk vind. Onze Chris heeft een fatboy voor zijn verjaardag gekregen van zijn tante (veel te groot en past niet in ons kleine huisje, maar vooruit) hij heeft er ook heel veel plezier van. Hij noemt het alleen shitkak....hihihi

Shenoby, als ik jouw verhaal zo lees kan het bij jou ook niet lang meer duren, of wel dan! Lekker naar je eigen huis, heerlijk. Nu hopen dat de stress van de buren je nog even bespaard blijft!

Zo de familie gaat weer even douchen. Ik kom zo nog eens checken of er al nieuws is van onze lennybabe.

xxx

8. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Hallo liefjes, nog geen babytje hoor. Ik blijf maar 'hangen' met dezelfde pijnen ze nemen niet af maar worden ook niet sterker of regelmatiger. Ik ga zo strakjes maar de vk. Bellen want ik weet echt niet wat ik kan verwachten en trek het niet om weer zo de nacht in te gaan. Heb net een afwasje gedaan waar ik normaal 15 min over zou doen, nu was ik er bijna een uur mee bezig. Ik ga douchen en hou jullie op de hoogte

9. cis1

cis1 Actief lid

27 jul 2010
    153
    0
    0
    consulente
    gelderland
    Hoi hoi,

Vanacht redelijk geslapen,gelukkig ga ik maar 1 x per nacht eruit om te plassen.
    Ik kan alleen niet lekker liggen in bed ,alleen op linker kant.
    alles doet me dan pijn en die harde buiken worden nu echt vervelend.
    Ik heb nu ook een rare tinteling/prikkeling van onderen ook bij het plassen niet inwendig maar waar je schaamhaar groeit laat maar zeggen ik kan me dat niet meer herrineren van mijn anderen bevallingen.zijn er meiden die dat ook hebben?
    Mijn benen zijn een enb al vocht heb ik ook nooit zo gehad zelfs striem van sok staat in mijn enkel terwijl ze harstikke los zitten.
    Maagzuur heb ik nog wel dus dan pak ik maar weer een rennie die helpen tot nu toe het beste.
    Ben ook zo blij als hij geboren word eindelijk het wiegje gevuld.
    Mijn vriendin is ook zwanger we schelen een weekje en zei mag eerst bevallen maar ik heb gezegt in begin we worden samen zwanger en samen bevallen hahahha ben nu heel benieuwd.

Liefs cis

10. cis1

cis1 Actief lid

27 jul 2010
    153
    0
    0
    consulente
    gelderland
    Spannend lennylenn succes bij de verlosk.
    ik lees met spanning je ervaring mee.
    Ik hoor het wel weer.

Liefs cis

11. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Oh lenny wat balen dat het niet doorzet!!!! Ik hoop voor je dat ze gaan kijken wat je ontsluiting is. Misschien krijg je een beetje hulp (strippen)? Heb je wel even je ogen dicht kunnen doen vannacht??

*knuffel*

12. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Goedemorgen allemaal,

@Lenny: wat vervelend dat je wel nog steeds last hebt, maar dat het nog niet doorzet. Maar hopen dat je vk je een eindje op weg kan helpen. Heb je nog wel een beetje geslapen of helemaal niet?

@Flotsje: wat spannend voor jou ook allemaal, dus sowieso binnen twee weken inleiden? Dat is ook al wel een spannend vooruitzicht. Doe je rustig aan?

@Inge: dat plassen en draaien in de nacht komt mij echt de keel uit nu! Ben het helemaal zat. Ik heb er vannacht twee uren niet door kunnen slapen, irritant zeg! Goed dat jij nog wel een klein beetje hebt kunnen slapen!

@Cis: wat je beschrijft komt me niet echt bekend voor... zou het een blaasontsteking kunnen zijn? Wel heel vervelend dan... en misschien is het ook wel gewoon het begin van je bevalling. Dat zou natuurlijk niet verkeerd zijn!

Hier toch weer een redelijk drukke dag op de planning. Begin wat van mezelf te balen. Eigenlijk moet ik gewoon zorgen dat ik maximaal twee dingen op een dag doe. Nu werd ik gisteren gebeld door een vriendinnetje of ik zin had om mee te gaan naar de markt, heb ik alweer heel enthousiast ja gezegd. Bedenk ik me later dat ik al tot elf uur trainerscursus moest geven en vanmiddag ook nog bij vrienden ga eten. Echt een gevalletje eigen schuld, dikke bult dus! Nou ja, morgen maar één ding op de planning: kraamvisite bij een teamgenoot van Frank. Moet ik dan maar weer de rust inhalen.

Ik zal vandaag nog wel een paar keer checken wat er hier allemaal gebeurt, het is nu allemaal zo spannend!!!

13. Sjoelke

Sjoelke Bekend lid

3 jun 2010
    905
    0
    0
    Verstandelijk gehandicapten sector
    Noord-brabant
    @Lennylen: Spannend!!! Ik hoop het zo voor je. Ik hou het in de gaten vandaag!!

@MWAG: Ik zie ineens dikke kop voorbij komen. Ik denk die komt bij mij uit de buurt. Hihihih. En jawel hoor. Brabant!!!!!!!
    Spannend van je Opa. Gelukkig is het een taaie, dat scheelt. Sterkte

@ingef: Donderdag ochtend hield ik ook al vocht vast en toen was mijn bloedruk nog goed. Ik kijk het weekend even aan en anders bel ik maandag wel voor de zekerheid.
    Je hebt het nog best druk vandaag. Goed om vanmiddag even te gaan slapen.
    OOOOOOOOOO logees!! Ik moet er niet aan denken.

@Shenoby: Vind je het fijn weer naar je eigen huisje te gaan?

@Flotsje!!!!!!!! Hou je taai daar meid. Ik denk aan je.

@Anneke: Ik snap precies dat je van jezelf baalt. Ik heb heel lang precies hetzelfde gedaan. Het moeilijkste van zwanger zijn vind ik het toegeven dat je sommige dingen niet meer allemaal achter elkaar kan doen. Het rust nemen. Dus je gevoel is erg herkenbaar. Gelukkig kan ik me er nu wel aan toe geven.

14. lennylenn

ik heb bij elkaar opgeteld 3 uurtjes kunnen slapen en duik zo straksjes weer mn bedje in. lennart en maddox gaan even de stad in zodat ik alle rust heb. ik hoop zooo erg dat het doorzet en idd dat de vk.mischien iets voo rmij kan betekenen en niet zegt..is even afwachten, hoort er allemaalbij. (ben dat zinnetje nou spuugzat)

15. Sjoelke

Sjoelke Bekend lid

3 jun 2010
    905
    0
    0
    Verstandelijk gehandicapten sector
    Noord-brabant

Ik ga voor je duimen dat het doorzet. Heeft bij de bloeddruk van Ingef ook geholpen, dus ik ga mijn best doen.

Hou je taai meid. denk een je en duim voor je.

Knuffel

16. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Ik wil jullie allemaal even toi toi toi wensen.

Ik heb ook een maartkindje. Onze kerel word 2 maart alweer 3 jaar.

17. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    shenoby: mooi dat het in jouw buikje ook weer wat rustiger is meid! en weer even naar je eigen huis...dubbel gevoel waarschijnlijk he?

flotsje: wat is de reden dat ze je willen houden? heb je weeën of heb ik er overheen gelezen...sorry dan alvast...sterkte in elk geval en kan me voorstellen dat je bram vreselijk moet missen!

Ellenore: ach ja.. we gaan er gewoon even een paar gezellige dagen van maken en dan even geen visite meer.. hebben net boodschappen ingeslagen voor een heel weeshuis.. ook wel weer lief dat iedereen even wil weten hoe het met je is.. ik zorg wel dat het korte bezoekjes zijn hoor! en hihihi...shitkak...hahaha..kris noemt het nu een zwembad... hij is blauw en hij duikt er steeds op.. dan snap je de achterliggende gedachte ook!

lennylenn: oei da's ook vermoeiend zo voor je! het mag wel doorzetten nu he? ik duim voor je meis!

cis: vervelend meid dat je niet meer lekker kunt liggen... helaas zullen de meesten van ons het wel herkennen.. nog even volhouden en dan is het wiegje gevuld met een schattig klein beebje! kun je je het al voorstellen?

anneke: ow irritant he?.. ik lig ook tijden wakker hoor! heb ik me omgedraaid, krijg ik eerst een harde buik en dan wordt de kleine wakker...schoppen en hikken.. .wel lief hoor! maar wel één van de redenen waarom ik over 10 minuten mijn bed in ga duiken..;) lastig he? omjezelf denken... wij hadden gezegd, geen visite..nu hebben we 3 dagen achter elkaar visite...euhm..ach ja.. manlief heeft de hele week vrij(leraar he?..) dus dan kan ik mijn rust overdag ook wel pakken... voor jou begint het verlof gelukkig bijna kun je dan lekker bijslapen tegelijk met ronja?

sjoelke: vervelend dat getwijfel over je bloeddruk he? ik had steeds hoofdpijn.. was volgens de gyn ook een reden om even extra te bellen, dus bij twijfel gewoon doen hoor meis! dan zit je in elk geval niet te piekeren... jij dus ook geen zin meer in logees? hihi...ben ik gelukkig niet de enige...

lennylenn: ik duim, duim, duim!

mama van jordy: wat lief van je! en wat een mooi maartkindje heb je zeg!

nou hier de boodschappen weer in huis... krijgen jullie daar ook zo'n hekel aan?..pff... ik raak helemaal van de kook om helemaal niets... te lange rij bij de kassa, kris die perse iets wil hebben... etc etc... maargoed, we hebben flink ingeslagen...ook alvast cake, slagroom en blauwe muisjes... kunnen we maar beter gewoon in huis hebben he?.. we waren de beschuitjes wat zat...hahah
    nou, nu ga ik even lekker slapen! tot later...

liefs

18. Debski

Debski Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.502
    0
    0
    Koerier
    Maastricht
    Middag dames .. wat is het hier druk zeg!
    Ik wilde alleen even komen melden dat ik me ook niet echt lekker voel, weer een bar slechte nacht achter de rug en sinds gister extreme vocht klachten, pijn in handen en voeten ervan en ook nog misselijk, hoofdpijn en duizelig!
    Hoop dat mijn bloeddruk niet te hoog is, was zo blij dat het tot nu toe zo goed ging he, dacht echt dat het me dit keer bespaard zou blijven!! Misschien zo toch maar even de vk bellen ... maak me een beetje ongerust!

Meiden wens jullie een prettig weekend verder en ik hoop er snel weer meer te zijn hoor!

19. mwag

mwag Actief lid

24 mrt 2010
    269
    0
    0
    horeca
    brabant!!!
    hoi!!

spannend lennylenn!!! ik hoop echt dat het doorzet en dat de vk anders iets voor je kan doen!!!

@ debski: ik zou denk ik ff de vk bellen. vooral als je zo ongerust bent!! kunt beter een keer teveel bellen dan denk ik.

ik heb vannacht redelijk geslapen. gisteravond rommelde mijn buik ook een beetje en ik verloor slijm en ik denk ook wat van mijn slijmprop maar het was maar een iniministukje. was een beetje roodbruinsig van kleur. had ook wat last van mijn onderrug. nu alles weer rustig en geen slijm ofzo meer verloren.
    ik vind slijm ook maar een vies woord nu ik er over nadenk.....

20. lennylenn

nou hier ben ik dan weer..diep teleurgesteld dat het niet doorzette..de weeen zijn nu ook zo goed als verdwenen. had dus ook geen zin meer om de vk te bellen.

sorry maar ben nu even niet in de stemming om te zp-en...wilde jullie alleen niet onnodig in de spanning laten zitten. ik ga mezelf maar troosten met...pfff weet ik veel niks is goed genoeg.

Deel Deze Pagina