maart mama's 2011 deel 3 -the day after.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door shenoby, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Oh lenny wat ontzettend kl****te.
    Bij deze een hele dikke knuffel en allemaal wee opwekkende danspasjes!

Bel toch maar even de vlk, misschien heb je al ontsluiting!

2. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

zou je denken ellenore? ik durf niet te bellen eerlijk gezegd ik kan het nu echt niet hebben dat ze dan zegt, tjah het heeft geen zin dat ik langs kom of iets in die richting.

3. lennylenn

ok vooruit ik ga toch maar bellen....jammer dan als ze voor niks moest komen

4. lennylenn

zoals ik al zei dus......
    "je hebt vannacht flink lopen rommelen en het is normaal dat het nu wegzakt het kan zijn dat het vanavond weer begint maar dat hoeft ook niet. er is niks ergs aan de hand hoor...ik zie dat je woensdag weer een afspraak bij ons hebt? nou dan kunnen we je dan beter bekijken mocht er nog iets zijn dan kun je altijd bellen he

wat een poep situatie. ik denk dat ik voor de rest van de dag in bed blijf liggen.

5. Sjoelke

Sjoelke Bekend lid

3 jun 2010
    905
    0
    0
    Verstandelijk gehandicapten sector
    Noord-brabant
    Ik snoot net mijn neus en daar kwam me toch een kwak bloed uit. Denk dat mijn verkoudheid dus toch nog niet helemaal over is. Oeps!

@ingef: Ik ben er nu niet meer echt onzeker over gelukkig. Ik heb vandaag alleen nog maar sloffen aan gehad en geen sokken dat scheelt met vocht. En ik drink nu wat meer. Hopen dat dat helpt.
    Ik vind boodschappen doen ook echt verschrikkelijk. En ook met de reden dat ik me overal aan iriteer. Het lijkt wel of iedereen me in de weg loopt. Hihihihihi.

@Debski: hou je taai. Ik ken het gevoel.

@Lennylen: He meid, wat balen. Ik dacht echt dat het door ging zetten bij jou. Hopen dat het nu snel komt. Zorg goed voor jezelf en verwen je maar lekker. Rustig aan he!!! Ik blijf duimen dat het alsnog door zet!!!!! Hele dikke knuffel!!

6. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Hi meiden

Lenny, hier alleen maar weeëndansjes en heel veel duimen draaien voor jou. Vanavond is het hopelijk weer raak en dan voor de volle 100%. We willen natuurlijk niet dat je meer van dit soort nachten gaat krijgen!

Anneke, oh meid ik kan me voorstellen dat je baalt van je dubbele agenda. Het is ook gewoon moeilijk om de pas op de plaats te nemen, vooral als je van nature een bezige bij bent. Hopelijk is het veel te gezellig om je er niet te druk over te maken. Neem je vanavond wel even een lekker bad en daarna met de benen omhoog om restless legs te voorkomen? Na zo'n drukke dag zou het iets sneller kunnen voorkomen.

Debski, jeetje die symptomen komen wel redelijk overeen met zwangerschapsvergiftiging. Heb je de vlk al gebeld om je bloeddruk te laten meten?

Mwag, Ben je de slijmprop aan het verliezen? Slijm klinkt inderdaad niet fris als je er zo bij stil staat, maar hier is men wel wat gewend hoor hahaha. Hoe gaat het nu met je buikje??

Inge, oh wat herkenbaar!!! Boodschappen ergernis! Grrrr. Ik moest vandaag zelfs 2 keer op pad, echt balen! En dan ook nog eens alleen met Chris waardoor het allemaal nog ellendiger verloopt, want die is niet te houden in de buitenlucht. We zitten nu lekker voor baby tv en ik dan achter de laptop. Middagdutje is er voor ons beiden bij in geschoten, dus meneer gaat lekker op tijd naar bed vanavond. Kan ik rustig Rizzoli en Isles kijken ;) Als ik nu al cake zou in slaan zou het morgen op zijn ;)

Sjoelke, weet je al wat meer over je bloeddruk? Heb je misschien nog gebeld? Oh, ik lees al dat je vandaag andere maatregelen hebt getroffen :) Die bloedneus komt me enorm bekend voor hahaha. Ik ben de hele zwangerschap al verkouden en snuit me een ongeluk, mijn haarvaatjes zijn mega kapot geloof ik ;)

Mamavanjordy, dank voor je lieve berichtje! We doen ons best ;)

7. lennylenn

wat zijn jullie ontzettend lief allemaal! ik draai alweer een beetje bij..de ergste dip is nu voorbij gelukkig. straks lekker mc donald's eten en mezelf verwennen met maskertjes en leuke liedjes luisteren.

sorry trouwens dat ik de afgelopen tijd alleen maar over mezelf heb lopen kletsen en verder op niemand heb gereageerd..heb ook niks gelezen eerlijk gezegd. beetje egoïstisch van me.

8. lennylenn

@sjoelke: bloedneusje ken ik heel goed!
    ik had ook een tijdje bloedend tandvlees tijdens het poetsen. nu nog steeds last van bloedneusjes maar ik wen er al aan. :)

9. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    debski: wat vervelend meid! Wel bellen met de vk hoor! ik heb een lijstje van de gyn mee gekregen met de symptomen van hoge bloeddruk en wat daar gevaarlijk aan zou kunnen zijn.. je noemt er een paar op! beter een keer te veel dan te weinig he?

mwag: nou dan rommelt het in elk geval al wel wat bij je meis! spannend!

lennylenn: ow balen meis... vooral na zo'n lange nacht! je hebt dus geen vk gebeld ...kan me voorstellen dat je baalt! dikke knuff

sjoelke: hahaha...waarschijnlijk lopen wij iedereen in de weg met die dikke buik...hhihi...

ellenore: oei met chris alleen? ja da's nog pittiger... en die cake kan hier ook zomaar op zijn hoor! is ook zo lekker...hahaha..maargoed, dan kopen we gewoon weer nieuwe! het is ook allemaal zo lekker he?..

zit hier lekker achter mijn lappie en manlief is met kris aan het voetballen met een tennisbal.... hij heeft het er zo heet van dat hij al in een hemdje loopt! hopelijk slaapt hij morgen dan wat langer uit doordat hij goed moe is!

nu nog bedenken wat we met het eten zullen doen... ik wilde eigenlijk zelf shoarma maken van kipfilet en kruiden...lekker sla erbij en pitabroodjes... misschien sleep ik mezelf zo wel naar de keuken...krijg er nu toch wel zin in...hahaha

liefs

10. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    hey meis! niet jezelf zo streng behandelen hoor! ik heb bij kris ook wel liggen janken als de weeën voor de zoveelste keer weer niet doorzetten.... zo balen! je lijf is op en moe en dan stopt het weer...

verwen jezelf inderdaad lekker en hopelijk zet het zelf door!

dikke vette knuffel!!!

11. shenoby

shenoby Niet meer actief

he lennylenn,
    wat jammer dat het niet heeft doorgezet.

over weer naar huis gaan ja das inderdaad heel dubbel.
    van de ene kant ben ik blij dat ik mijn eigen plekje weer heb.
    maar van de andere kant ..... had ik liever in een ander huis gezeten.
    maar goed.

het is hier trouwens ook flink aan het rommelen.
    vanmiddag heel veel last van de rug en de buik.
    ben even naar bed gegaan maar stap weer eruit en het is nog steeds hetzelfde.

12. flotsje

flotsje Niet meer actief

Hey allemaal!!
    Hier niks verandert..
    Lenny: hoop voor je dat het vanavond opnieuw begint en dan doorzet!!!!

Debski: en nog gebeld? Hoop voor je dat het niks is!!! Word anders wel erg gezellig hier hihi..
    Heb je eigenlijk een buddy?

Shenoby: spannend dat het rommelt!!

Ingef: hmmm shoarma ik moet het doen met zh eten.. Oh wat heb ik zin in wat anders pfff

13. flotsje

flotsje Niet meer actief

Ehh weet niet meer wie het vroeg.. Maar ben opgenomen met zwangerschapsvergiftiging en moet dus sowieso blijven...
    Rare is dat ik geen klachten heb.. Bloeddruk is niet eens zo hoog meer 130/90 is hij eigenlijk altijd geweest.. Alleen mijn urine en bloed zijn niet goed.. Blijft vreemd als je jezelf gewoon kiplekker voelt...

14. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    shenoby: tsja.... kan me voorstellen dat je nu graag een ander eigen huisje had gehad...hopelijk komt er alsnog snel zicht op!

flotsje.....a goss...ziekenhuiseten...mmm..smaakte het een beetje? Ik vroeg het trouwens...zw vergiftiging dus zonder symptomen..da's inderdaad raar zeg! meestal hoor je dan dat de vrouw last heeft van vocht, hoofdpijn etc..maargoed, hopelijk kunnen ze jou en de baby goed helpen!

nou, hier onverwachts toch vrij vanavond... de visite belde af.. en ze verklapten dat ze eigenlijk o.a. kwamen om te vertellen dat ze een kleine verwachten! leuk he? ze is nu 8 weken zwanger! Zo spannend voor ze, het is de eerste! maargoed, wij dus nu lekker met z'n tweetjes op de bank!

de shoarma was erg lekker! zat wel snel vol, maargoed, dat komt natuurlijk door de kleine! morgen gaan we het wiegje in elkaar zetten en opmaken..zo leuk!

liefs!

15. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Oh Shenoby, bij jou was het vandaag dus ook niet rustig. Hoe is dat nu? Nog steeds aan het rommelen? Zit je weer lekker thuis meid? Ik kan me voorstellen dat je nu liever in een nieuwe woning had gezeten, maar de kleine zal zich waarschijnlijk eerder melden dan een ander huis ;)

Flotsje, wat raar dat je wel in het ziekenhuis moet blijven. Je bloeddruk is dus normaal en je voelt je niet ziek. Bloed en urine waren dus niet goed...vreemd verhaal. Ik weet dat afscheiding ook voor eiwit in urine kan zorgen, maar dat zou je slechte bloedwaarden weer niet verklaren. Ik hoop voor jou dat je morgen weer naar huis mag. Gut, zo lang je mannen missen en slapen in een eenpersoonsbed....bah!

Inge, wat leuk nieuws!! Was het nou familie wat vanavond zou komen? Een 1e kindje, spannend voor ze! En jullie toch nog de avond voor jullie zelf. Lekker!!! Morgen het wiegje? Maak je foto's?? :) Fijne avond meid!!

Lenny, babe hoe gaat het nu met je? Hebben onze dansjes en duimdraaierij wat geholpen? Chris heeft heel erg zijn best gedaan met zijn danspasjes...
    Dikke knuffel!!

16. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    ellenore: nee, waren vrienden die zouden komen en nu dus hun eerste kindje verwachten! ik zal inderdaad eens foto's maken.. vergeet het steeds... ben ook een beetje gemakkelijk in die dingen moet ik toegeven....sorry! maargoed, zal eens kijken!

17. lennylenn

hai haii..

als eerst een berichtje aan mijn buddy's: maddox heeft mijn telefoon ergens verstopt dus mocht er iets zijn dan sms ik wel via lennart's tel. je krijgt dus een heel ander nummer te zien.

ellenore: hihihihi geef chris maar een dikke zoen van me dat hij zo zijn best doet en voor jou ook.
    bab is nu flink aan het bewegen, mijn hele buik vervormd. en af en toe nog een harde buik dus kom ellenore en chris..door dansen jullie

ik ga nu slapen dames, slaap lekker alvast allemaal en ik ben er morgen weer.

18. Sjoelke

Sjoelke Bekend lid

3 jun 2010
    905
    0
    0
    Verstandelijk gehandicapten sector
    Noord-brabant
    @Ellenore: Ik ga er nu toch maar vanuit dat het erbij hoort die olifanten pootjes. Hoef tenslotten ook nog maar 1,5 week. Poeh poeh die laatste loodjes!!!
    Hoe gaat het met jou?

@Lennylenn: Niks sorry!!!!! Jij had wel even genoeg aan jezelf en ook dat mag je hier kwijt. Het enige waar je sorry voor moet zeggen is dat je me weer lekker zit te maken met Mac donalds!!! HIHIHIHIHIHIHIHI. IK HEB ZO”N ZIN IN EEN BIG MAC!!!!!

@Ingef: OOOOO het wiegje opzetten. Zo leuk. Ik ga 100 keer per dag kijken naar het wiegje! Wat een leuk nieuws van je visite. Ook wel lekker een avondje onverwacht vrij. Tenminste dat kan ik op moment wel waarderen.

@Flotsje: Krijg je nu in het ziekehuis aardappelpure met een gehaktbal en snotgare boontjes? Ik heb medelijden met je. Het is er al niet fijn en dan ook nog minder lekker eten. Maar je bent er wel in goede handen. Dikke knuf!!

FF Ego!!
    Sorry dames maar ik heb vandaag echt een kl*te gevoel. Ik baal van alles, heb last van mijn rug, bloedneus, vocht, iriteer me aan kei veel mensen om me heen. Veel harde buiken en gerommel. Totaal geen energie.
    Ik ben even helemaal klaar met zwanger zijn.
    Sorry, maar ik moest het echt even kwijt!!!

Ik ga dadelijk maar eens naar bed. Ben zo moe!

19. flotsje

flotsje Niet meer actief

Hallo all!!
    Knuffel voor iedereen we hebben het allemaal nodig volgens mij!!

Iemand nog iets gehoord van debski?

20. shenoby

shenoby Niet meer actief

hey dames,
    nou hier vals alarm hoor.
    het is weer afgezakt.
    kon niet eerder online komen want de laptop werkt niet goed.
    dus moest de gewone pc gebruiken.
    pfff heeft een kwartier geduurd voordat ik eindelijk op deze site was.

ben nu weer thuis maar het nodige is inmiddels alweer gebeurd.
    was al voor mijn vriend naar huis gegaan met nikki.
    komt mijn vriend thuis en nikki is aan het spelen.
    ze was aan het spelen met kleine poppetjes, en maakte loopbewegingen met de poppetjes op de vloer.
    waarop mijn vriend zei: niet doen!
    waarop ik reageerde dat kind doet niks verkeerd wij betalen ook huur laat ze er maar aan wennen.
    uiteindelijk raakte mijn vriend zo gestressd dat hij het huis uitvluchtte.
    ik wist niet waar hij was.
    komt hij even later huilend thuis,heb hem nog nooit zo gezien.
    helemaal in tranen dat hij het vreselijk vind dat hij helemaal niet meer kan genieten in zijn eigen huis van zijn kind.dat ie opziet tegen de komst van de kleine omdat hij bang is er niet van te kunnen genieten als ze er is en het gevoel dus heeft dat hij haar nu al tekort doet.

oh wat was ik boos!
    die mensen ontwrichten mijn hele gezin!
    en hun zitten daar lekker zonder enig schuldgevoel aan tafel.
    Ik kon wel janken! maar ja het heeft geen zin.
    Ik ben er maar boven blijven staan en hoop dat mijn vriend dat ook snel gaat doen.

nou dames ik ga weer.
    hopelijk morgen weer vanaf de laptop want dit is geen doen.
    mocht er iets zijn zal ik ellentje op de hoogte stellen.
    succes allemaal en een goede nachtrust gewenst

Deel Deze Pagina