Goedemorgen allemaal, Eigenlijk viel het gisteren nog best mee met alle drukte, dus ik was voor niets boos op mezelf. Het was gewoon een hele leuke dag en uiteindelijk waren we ook om half tien al terug van onze vrienden, dus lag ik er ook weer mooi op tijd in. Ronja heeft ons goed laten slapen en ook de kleine gunde mij vannacht de rust, dus ik ben ook lekker uitgeslapen wakker geworden. Hier is het in de tussentijd goed druk geweest zie ik. Ik denk dat het me dus ook niet gaat lukken om op iedereen te reageren. Bij deze uiteraard wel een poging @Lenny: kan me jouw frustratie goed voorstellen, dat in combinatie met vermoeidheid... bah meid! Hoop voor je dat het vannacht alsnog heeft doorgezet en dat je nu een babietje in je armen houdt! @Inge: dat bijslapen tegelijk met Ronja ligt zeker in de planning. Meestal doet ze nog twee dutjes op een dag, dus dan moet het goed komen. Wat je zegt over de boodschappen herken ik heel sterk. Al die mensen die voor je lopen, in de weg staan, hun wagen op een onhandige plek neerzetten. Zien dat je hoogzwanger bent en toch geen rekening met je houden. Het is een grote ergernis! Nog lekker broodjes shoarma gegeten? En wat leuk dat je vrienden nu ook een kleintje gaan krijgen, dat wordt lekker samen spelen straks. Eerst nog niet, dan is het verschil van zeven maanden wel groot, maar over een paar jaar helemaal niet meer natuurlijk! @Debski: heb je nog contact gehad met je vk? Want klinkt wel heel vervelend jouw klachten! @Mwag: slijm is ook een vies woord. Maar ja, die slijmprop moet er toch uit... is wel een teken dat het niet heel lang meer zal duren waarschijnlijk. @Shenoby: bij jou blijft het ook lekker rommelen, dus wie weet heb jij ook zeer binnenkorteen verrassing voor ons. Kan me voorstellen dat je er niet echt naaruitkijkt om weer thuis te zijn, maar wel goed van je dat je je nu echt richt op jezelf en je gezinnetje.Wel heel sneu voor je vriend ook dat hij het zich zo aantrekt. @Flotsje: is inderdaad vreemd dat je geen klachten hebt, maar wel des te beter. Verveel je je niet te pletter in het ziekenhuis? @Sjoelke: je hoeft natuurlijk niet sorry te zeggen omdat je een dag baalt en als je ergens begrip krijgt, is het hier wel. Iedereen baalt zo nu en dan en je zit nu eenmaal in de laatste loodjes. Hopelijk wordt vandaag een betere dag voor je. Vandaag een relaxte dag op het programma. Alleen vanmiddag een uurtje op kraamvisite, verder wil ik nog even verder met het inpakken van de vluchttas. Gisteren van een paar mensen de opmerking gekregen dat mijn buik echt groter lijkt dan de vorige keer. Vreemd, want ik ben inmiddels ruim 6,5 kilo lichter dan op deze termijn toen en qua omtrek ben ik ook ietsje minder. Bleek gisteren weer 0,5 kilo afgevallen te zijn, zal toch allemaal wel komen door minder eetlust, ik snoep gewoon minder dan eerder in de zwangerschap. Nu ik de vluchttas in de hal heb staan, begint het besef ook weer te komen dat het niet zo lang meer duurt. Ik denk dat ik volgend weekend de box ook maar eens bij mijn ouders ophaal en hier in de kamer ga zetten. Misschien eerst nog even de verf bijwerken trouwens. Het was een tweedehandsje en dat zie je wel wat, als ik m nu vooraf even opknap... Van Ronja kunnen er wel wat grote speelgoed dingen de kamer uit. Ze heeft twee loopauto's die ze amper gebruikt sinds ze gewoon kan lopen. De neutrale kan ik wel uitlenen aan een vriendinnetje met een zoontje van elf maanden en de roze met prinsessen kan wel op haar kamertje staan. Dat schept ook weer een stuk aan ruimte! Heb ook zin om de hele woonkamer te schilderen, maar daar zal Frank nu wel niet voor in zijn. Misschien maar even wachten tot mei... ofzo... @Ellenore: mijn nachthemd is met korte mouwen, beetje lichtblauw met witte streepjes. Heel simpel, maar tenminste niet zo truttig met roeseltjes alsof ik tachtig ben. Ik heb ook nog een simpele zwarte van de H&M met spaghettibandjes. Die doe ik er ook maar in, voor de zekerheid. Meiden, ik wens jullie een hele prettige dag!
Het begint hier lekker te rommelen bij enkele. Hier ook van de week naar het ziekenhuis omdat ze dachten dat ik een zwangerschapsvergiftiging zou hebben. Viel allemaal reuze mee, ik had een buikvirus. Wel zijn mijn borsten begonnen met produceren, maf vind ik het maar. Ik was opzoek naar het topic waar je je buik kunt showen. Weet iemand waar dat gebleven is? Kan het nergens vinden. Hopelijk gaat het verder goed met iedereen, ik zal wel het nodige gemist hebben. Dat was even nodig, ik had even genoeg aan mezelf.
sjoelke: nou meis, dat mag ook best hoor! zat zijn van het zwanger zijn... wordt zwaar nu he?.. knuffie! flotsje: knuffel terug, hoe is het met jou meis? nee, nog niets van debski gehoord en ook suenne sinds de discussie niet meer hier gezien..hopelijk gaat het goed met ze! Shenoby: a goss... arme jullie....ik zou zoveel mogelijk lawaai maken daar hoor! vooral niet anders dan anders gaan doen, aangezien zij zich er ook geen drol van aantrekken!
anneke: haha...ja dat boodschappen doen...manlief zei al, kunnen we daar niet iemand voor inhuren..hahahha..luxebeestje.. lekker dat je zo bent bijgekomen en dat je een leuke dag hebt gehad! wij vinden het ook er leuk om nog meer jonge kids in de vriendengroep te krijgen.. is gezellig! kunnen ze lekker spelen samen...hahah..gelukkig heb jij ook helemaal geen zin om alles aan te pakken nu! hihih...wilde zelf ook al zoiets gaan doen...hihihi... rustig aan hoor meis! anders verveel je je na de bevalling nog in zo'n perfect huis.. suene; hey! leuk weer wat van je te horen, dacht net aan je zoals je in mijn vorige berichtje kunt zien! Jeetje, jij dus ook al in het ziekenhuis? gelukkig geen zw vergiftiging... pfoe lijkt me heftig! is het virus weer verdwenen inmiddels? hier een fijne nacht gehad, alleen het liggen is niet echt een feestje..mijn heupen doen echt zeer! maargoed, ieder uur omdraaien en dan snel weer verder slapen maar he?.. Straks visite, dus ga me maar eens even nuttig maken liefs!
Goedemorgen!! Anneke, wat fijn dat het meeviel met de drukte gisteren! Vandaag klinkt als een goeie dag. Komt dichterbij he...ik voel de spanning al een beetje Hey Suenne!! Gelukkig heb je geen zwangerschapsvergiftiging! Is de buikvirus al voorbij?? Lekkende borsten is volgens mij best normaal. Ik heb er geen last van, maar ik hoor wel meer meiden hierover. Sjoelke, ik begrijp je uitingen heel goed hoor!! Ik vind zwangerschap vreselijk onderschat door mannen en vrouwen die nooit zwanger zijn geweest. Het is ook gewoon mega zwaar. En als je dan ook nog eens een griep, verkoudheid, virus of bi bij hebt is het helemaal niet meer te dragen. Zelfs in dit huis komen de nodige ruzies nog voor omdat meneer niet doorheeft wat het allemaal met zich meebrengt en ik heb er ook nog eens fibromyalgie bij! Vandaag ben ik op gestaan met een hoofd wat voelt alsof er een basketbal tegenaan is gegooid. Mijn neus is pijnlijk en rood en ik ben echt mega verkouden. Gelukkig werkt mijn vriend vandaag van 11:00-18:00 en hoef ik dus niet van 's ochtends tot 's avonds actief te zijn Hey Inge! Fijn dat je een goeie nacht hebt gehad, maar wat irritant van je bekken!! Helpen de oefeningen nog een beetje? Ik moest vannacht helaas 3x er uit om te plassen en de laatste keer kon ik niet meer in slaap komen. Lennybabe, hoe is je avond en nacht verlopen? Heb je wat kunnen slapen?? Ik vroeg me trouwens af vanaf wanneer je in het kraamhotel terecht kunt. Dat mag toch al redelijk op tijd? xxx
Dat klopt inderdaad, ik kan er nog steeds niet helemaal bij hoe er toen gereageerd is. Vind het nog steeds raar. Maar goed, ieder voor zich zullen we maar zeggen. Debski stond daar toch los van? Heb ik iets gemist? Wel lief dat je aan me denkt. Verder alles goed hier, hard aan het werk geweest, veel gebeurd. Zijn er al mensen bevallen?
Buikvirus stelde eigenlijk niet heel erg veel voor, genoeg om je raar en rot op te voelen. Het is maar 1 dagje wat rottiger geweest en toen was het voorbij. Gelukkig, ik heb daar altijd zo'n hekel aan, maar dat is voor de meeste wel zo. Ik mag niet klagen als dit alles is zeg maar. Ik zei van de week nog tegen mn schoonmoeder, ik kan me er niets bij voorstellen dat die dingen iets gaan doen, ze zijn zoals ze altijd zijn. Stond ik aan de telefoon naar een heel serieus verhaal van mn zus te luisteren en toen voelde ik ineens een druppie. Meer was het ook niet hoor, ook eigenlijk maar weinig spannends, maar gewoon het idee, dat er ineens wat uit komt. Ik vind dat maar maf Balen dat je verkouden bent. Hopelijk ben je er sneller door dan ik in dec, ik ben het daarna ook niet meer goed kwijtgeraakt. Dit soort ongemakken zijn irritant om naast die bolle buik te ondergaan vind ik. Het zijn wel echt de laatste loodjes, lees ik wel bij meer.. Ik zou zeggen, rust lekker uit
Wat ontzettend shit voor je dat dit nog steeds niet opgelost is! Echt balen!! Kunnen jullie af en toe wel samen een beetje op adem komen? In ieder geval, laat je niet kisten hoor, makkelijk gezegd, maar jullie hebben gewoon het recht om te leven.
Geboren: Tim Devrim! Vannacht om 02:07!! 2410 gram en 49 cm!! Ik kom later even uitgebreid vertellen.. Tim ligt nog in de couveuse maar doet het super!! X
goeie morgen lieve meiden, sorry hoor maar ben er niet aan toe gekomen om op jullie allemaal te gaan reageren...is ook wel erg veel hoor bijna 25 pagina`s... dus doe ik het maar vanaf gisteren ben gewoon heel erg druk met het op bezoek gaan bij me zus en me neefje...hij is gewoon zo lief en mini.. voor de rest gaat het hier wel zijn gangetje...sander zit helemaal in de stress omdat hij denkt dat het elk moment kan gaan komen... en nu dean even heerlijk bij opa en oma is het weekend hebben we even de tijd op uit te slapen nou geloof me sander neemt het daar goed van...gisteren was het kwart over 12 toen hij eens uit zijn bed kwam zetten en nu ligt hij er ook al weer bijna 12 uur in...wou dat ik dat eens kon... echt een hele erge kut nacht gehad vannacht... lag ik eindelijk te slapen werd ik wakker van een heel misselijk gevoel...en ja hoor rennen naar de wc...tot 5 keer toe en maar blijven spugen...(zal wel komen door het eten wat ik heb gegeten gisteren...was boerenkool uit POT bij mijn schoonouders) ik had nog nooit gehoord van boerenkool uit pot maar goed.... nu dus nog steeds erg veel last van me maag...en vanmorgen alleen maar een beschuitje kunnen eten we gaan gewoon door en me kleine man komt vanmiddag weer thuis dus das ook wel weer fijn @lennylenn jeetje meid wat vervelend dat het niet door heeft gezet...ik snap heel goed dat je het nu echt zat bent en dat je gewoon heel graag je kleine meisje in je armen wilt hebben... hoop dat het nu beter gaat (en dat je al bezig bent ) @ingef gelukkig heb je een betere nacht gehad...en bij mij valt het opzich wel mee hoor die plaspauze`s s`nachts...ik ga voor ik naar bed ga en meestal red ik het dan tot een uurtje of 6 het enige wat ik wel herken is het vervelende draaien... en ik snap heel goed dat je niet zit te wachten op logees... @flotsje het zit je ook niet mee he meid... snap heel goed dat je bram mist... hoop dat je naar huis mag en niet hoeft te blijven @ellenore shitkak!??!wat grappig... @cis1 nee geen idee wat het zou kunnen zijn....heb het trouwens ook nooit gehad...missschien een blaasontsteking!? @anneke jammer is dat het dat je lijf zegt dat het niet meer wilt maar dat jij zelf nog gewoon zoveel wilt doen...ik heb er ook heel veel moeite mee om nee te zeggen en gewoon rust te nemen @ingef ja hoor hier ook zoon spuug hekel aan die boodschappen...elke keer is het zelfde en ik moet ook eerlijk zeggen dat als ik te lang loop dat ik dan echt harde buiken krijg...en ja boodschappen doen gaat natuurlijk niet erg makkelijk meer met een dikke buik en een mannetje van 2...maar goed ze moeten toch gedaan worden @debski...jeetje meis heb je als nog de verloskundige gebeld!? je kan beter een keer te veel bellen als te weinig...(zegt iemand die nooit wil bellen omdat ze bang is over te komen als een zeurwijf) @mwag al een deel van je slijmprop verloren goed bezig..hier nog niets... @sjoelke jeetje meid...misschien is het idd nog niet over je verkoudheid... @lennylenn meis maakt je niet druk dat je niet op iedereen reageerd...denk ook eens aan je zelf het is allemaal wat waar we door heen moeten... @ingef zelf shoarma maken ik koop het altijd kant en klaar...hahaha maar heeft het gesmaakt!? @shenoby spannend dat het allemaal zo aan het rommelen is...nog even en het mag thuis komen @flotsje gadver ziekenhuis eten...wat heb je gegeten!? was het net zo smaakloos als altijd @ingef gelukkig heeft de shoarma gesmaakt... en wat leuk dat je vriendin zwanger is van haar eerste kindje.. @sjoelke ach wijffie toch...ik snap heel goed dat je er klaar mee bent om zwanger te zijn...en dan krijg je de dingen die je nu allemaal noemt...ik hoop dat het babytje zich snel zal aandienen *knuffel* @shenoby jeetje meid schrikken is dat he als je mannetje helemaal in tranen thuis komt...en zeker omdat hij zo bang is niet te kunnen genieten van de komst van de kleine...snap heel goed dat je het gevoel hebt dat ze je familie uit elkaar trekken...*knuffel* @anneke gelukkig is het allemaal mee gevallen de drukte...en heb je lekker kunnen slapen... hier vragen ze ook steeds of dat me buik groter is als die bij dean was...maar ik heb werkelijk echt geen idee meer @suenne hey meid...gelukkig geen zw vergifteging...en lekkende borsten heb ik nog geen last van gelukkig @ingef ook al zoveel last van je heupen!? gaat op een gegeven moment echt pijn doen he!?dat je niet meer weet hoe je moet liggen en dan ga ik meestal maar uit bed en neem ik een paracetamol... @ellenore jeetje meid ook al zo verkouden!?heel irritant ik weet hoe je je voelt....*stuurt je wat vitamientjes* @flotsje GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JE ZOON MEID!!!! is alles goed gegaan?!!?geniet er van wij lopen niet weg... zo volgens mij was dat het wel...ga nog even genieten van de rust in huis tot vanmiddag/avond meiden...
Gefeliciteerd!!! Hopenlijk mag de kleine snel uit de couveuse en lekker mee naar huis. Geniet van jullie kraamtijd.
Neeee meen je niet! Waaauuwww flotsje van harte gefeliciteerd met tim!! De tweede eingelijk maart mama heeft zich gemeld. Ga maar goed uitrusten en van jullie lieve kleine tim genieten. Super zeg. Nou, nu heb je mij toch nog ingehaald hiiihiiih @ellenore: ja je mag best vroeg naar het kraamhotel om de weeen op te vangen. Volgens mij bij 3-4 cm mag je al gaan als je dat wilt. Lijkt mij wel fijn eerlijk gezegd. Hier een rustige nacht gehad geen gerommel en geen maddox die tussen ons in lag. Hij heeft geweldig geslapen. Heerlijk
Jahhh!!! Flotsje, gefeliciteerd met Tim!!!! Hopelijk gaat het goed en mag Tim gauw mee naar huis! Gaat het ook goed met jou??
Flotsje, Flotsjeman en Bram: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje Tim (leuke naam hihi, mijn oudste heet ook zo )
Flotsje van harte gefeliciteerd met Tim, wat fijn dat het helemaal goed met hem gaat, hopelijk met jou ook!!!!!!!!!
@Shenoby: Het is echt niet normal dat jullie zo op jullie tenen moeten lopen voor die stommen bovenburen. Ik hoop echt dat er snel een oplossing voor komt. Ik snap dat je er heel kwaad om wordt. @Anneke: Ik hoop ook dat ik vandaag met een ander been uit bed gestapt ben. Hihihhi. Ik ben benieuwd. Ik heb drie dingen in mijn vluchttas gedaan om in te bevallen. 1 hempje, één Pyama jasje met lange mouwen en een pyama shirt. Kan ik nog een beetje afwisselen. Mijn vriend zei: Moet dit allemaal mee!!!! @Suenna: Bij mij is de melk productie al een tijdje begonnen. Heel apart inderdaad. Maar dat schijnt wel heel normaal te zijn. Gelukkig geen zwvergifitiging! Dat topic ben ik gisteren nog ergens tegen gekomen. Volgens mij bij zwangerschap. Maar het staat wel al wat verder op blz 3 of zo. Ik zou zo eens kijken. @Ingef: Dank je voor de knuffel. Ik had het even nodig, Ik hoop vandaag een beter dagje te hebben. @Ellenore: Ooo wat kl*te dat je zo beroerd op staat. Ik heb vannacht echt kei goed geslapen. Tenminste voor de nachtrust van een zwangere vrouw die er wel 5 keer uit moet dan! Ik herken de ruzies ook wel. Ik weet zeker dat als mannen zelf zwanger zouden zijn er maar weinig kinderen bij zouden komen. Hihihih. @Flotsje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wauw, wat goed!!! Van harte gefeliciteerd met jullie zoontje. @Ellentje: Bah boerenkool uit pot lijkt me ook niet geweldig. Ik hoop dat je je snel beter voelt. Dank je voor de knuffel, Ik heb vannacht echt heerlijk geslapen. Ben wel 5 keer wakker geweest om te plassen, maar dat neem ik voor lief. Ik hoop echt dat ik me vandaag beter voel. Groetjes
@ flotsje. jaaaa van harte gefeliciteerd met jullie zoon. hopelijk kunnen jullie snel thuis genieten van elkaar.
Suenne, ja bij zwangerschap staat die inderdaad. Maart2011 buikjes ofzo? Ik lees dat topic nooit, maar zie hem er nog wel eens tussen staan. Flotsje, van harte gefeliciteerd met de kleine man!!!! De naam Tim vind ik erg leuk! Het is toch maar goed dat je niet naar huis mocht Sjoelke, Je hebt wel drie bevallingshirtjes nodig denk ik met al dat vruchtwater wat je verliest.