hmm ja hoe zo het met haar gaan....ik heb geen idee wie haar buddy is eingelijk. wat wordt het heel erg spannend hier allemaal zeg wauw. is echt de tijd om het hier goed in de gaten te houden. iedereen lekker aan het genieten van deze zondag? meestal vind ik dit echt een verschrikkelijke dag omdat het zo saai is maar vandaag valt het wel mee. niks bijzonders gedaan alleen wat boodschapjes en een kadootje voor maddox namens zijn zusje als ze is geboren (moest het ook heeeel gauw verstoppen) hij is dol op kadootjes.
Hoi meiden, Ik ben terug van weggeweest. Heb nu verlof en dus meer tijd Alles gaat hier volgens plan en ik ben heel nieuwsgierig naar wanneer ons kindje zich zal aankondigen. FLOTSJE, GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON TIM!! GENIET ER VAN!! Gek idee hoor, zo te zien liepen we ongeveer gelijk Binnenkort maar even wat bijlezen...
Hoi darlings, Ik ben idd de buddy van debski,heb haar een sms gestuurd met de vraag hoe het gaat daar en dat we ons zorgen maken... Kreeg als reactie dat ze het lief vind dat we aan haar denken, Maar dat ze zich niet lekker voelt en geen puf heeft om achter de pc Te gaan zitten...en iedereen krijgt de groetjes.. @lennylenn ik vind zondag ook echt een mega saaie dag.. Me ouders hebben. Dean nog niet terug gebracht dus daar wachten we op... @hier gaat het wel voel me niet zo lekker last van hartkloppingen,een benauwd gevoel en verder last van me rug en harde buiken...en gemengd met hoofdpijn moe en af en toe sterretjes zien en vooral last van me maag en maagzuur...dus ja is erg hier maar niet heus...ben klaar met zwanger zijn denk ik...
owja . was dus net boodschapjes wezen halen bij de ah en er staat daar ook zo een koffie/thee apparaat dus ik ging even een kopje thee halen. staat er daar een man?? hij zag er als volgt uit: een lange neppe blonde pruik met een schuine staart hard roze maillot lange 3/4 grijze rok met bloemetjes oasics sport gympen eronder dikke bruine bontjas armbandjes gespje in zijn schuine staart.. ik wilde hem niet lopen aanstaren maar was echt even in de war toen ik hem zag. hij deed mee om de een of andere reden een beetje aan birtney spears denken. kon mn ogen niet van hem afhouden zeg dus ben toen maar gauw met mn kopje thee naar de soepafdeling gelopen ver uit de buurt van hem anders had ie me waarschijnlijk een knal verkocht voor het aanstaren. echt heeel raar was hij.
uuhmm ellentje..ik wil je niet bang maken en wil ook niet metteen van het ergste uitgaan maar zijn dat niet de symptonen van een zw.vergiftiging? ik zou toch even de vk, waarschuwen met deze klachten.....
Hallo weer Ellentje, dank voor het doorgeven van het bericht. Arme Debski, zo sneu dat ze zich zo ellendig voelt. Ik ben het trouwens met Lenny eens, je symptomen hebben heel wat weg van zw.vergiftiging. Vooral dat sterretjes zien vind ik typisch! Heb je al gebeld?? Hi Nemo!! Je hebt heel wat terug te lezen Lenny, ik vind zondag op zich niet zo saai. Manlief werkt bijna elke zondag, dus ben dan altijd heel druk met Chris. Vandaag is het extra zwaar omdat ik me zo grieperig voel. Krijg bijna geen lucht, zo verstopt zit mijn neus! Heb gestoomd toen hij in bed lag, maar na een half uur zat hij al weer te huilen, dus veel tijd voor mezelf had ik helaas niet. We zijn nu al de 2e dvd van muis aan het kijken Wat voor leuks heb je voor Maddox gekocht? En wat heb je eigenlijk als bedankje voor de kraamvisite? Had er namelijk zelf niet aan gedacht, maar het is wel erg attent om te doen. Ik moest trouwens enorm lachen om die vreemde kerel die je had gezien hahahaha. Tja meid, het is natuurlijk wel Rotterdam
natuurlijk denk ik aan je! debski had ook wat rommelende dingen als ik het me goed herinner....gebeurt hier zoveel.. er zijn (als ik het goed heb) 3 dames bevallen. 2 van te vroeg geboren kindjes waarmee het goed gaat. 1 maart mama heeft een doodgeboren kindje gekregen...vreselijk.. hoe gaat verder met jou? al wel verlof inmiddels neem in aan? en verder met je lijf en de beeb alles op schema?
Inderdaad Debski!!! Hoe zou het met haar gaan. En ik heb mijn buddy Micha ook al weer eventjes niet gehoord. Man man man wat wordt het nu spannend hier. Net de kelder grondig uitgedaan samen met mijn lief. Nu is echt heel mijn lijstje klaar. Dus bij mij mag de baby nu echt komen. @Lennylen: Maddox en ik hebben iets gemeen!!! Ik ben ook dol op cadeautjes!!! Jippie Klinkt als een erg charmante man. Wat een rare snuiterd. Maar goed dat je weg gelopen bent. Je weet maar nooit met zon figuren. @Ellenore en Lennylenn: Inderdaad het is Rotterdam bij Lennylen! Hihihiihihii. Hier op het boeren platteland in brabant zie je maar heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel weinig van die rara wezens. Hahahahahhahaha @Bedankje voor je kraamvisite????? Daar heb ik ook niet aan gedacht. Is dat normaal? Ik krijg nooit een bedankje bij mensen. Ik ga even lekker in bad. Ik voel me vies en ik stink.Bah bah. Daar ga ik maar eens wat aan doen.
ellentje: bellen hoor meis! dit klinkt niet goed... klinkt echt als een hoge bloeddruk met zw vergiftigingsymptomen! debski: knuffel meis niet leuk dat je je zo rot voelt! ellenore: nee, de fiso kan niets doen aan die heupen.. komt gewoon omdat je de hele tijd op je zij ligt he? een harder matras zou misschien fijn zijn, maar om die nu meteen te gaan kopen.. lennylenn: klinkt als een bijzondere vogel! hahaha... goed dat je bent weggelopen,...zo sneu voor die man als je hem de hele tijd aanstaart....hahaha zo, de visite is hier weer weg en het was supergezellig! wel hebben de boefjes alles overhoop gehaald, dus straks maar weer aan het opruimen! druk hier trouwens! moest veel bijlezen voor mijn doen... wel gezellig hoor! liefs
@ellenore: heee snotneus! wat naar dat je je grieperig voelt zeg bah! stomen wilt meestal wel helpen idd..ik hoop dat je vanavond goed kan rusten en nog een keer kan stomen. ik wilde voor maddox eerst stukjes van een treinbaan kopen om het uit te breiden van wat hij al heeft maar dat ding was zo ontzettend duur dat ik maar verder ging kijken. uiteindelijk heb ik van die grote gekleurde puzzelstukken gekocht met die cijfers erin die je eruit kunt halen.. dat zal hij ook wel erg leuk vinden kraamvisite bedankjes: het is niet verplicht o dat te doen en eingelijk vind ik het ook bullshit want waar the hell moet ik je voor bedanken? ik ben toch bevallen..maar goed hahahaaaa ik heb bij de jamin van die roze/witte amandel dingetjes gehaald. ja ikw et echt niet hoe ze heten. soort eitjes zijn het. daar heb ik 2 van in van dat doorzichtig folie/kado papier gedaan met een roze lintje erom heen. zal later even een foto maken dan weten jullie wel wat ik bedoel. nou ik reageer straks verder want mn jongetje is wakker en zo te horen is hij niet blij dat hij wakker is. rare vogel af en toe
he flotsje!! gefeliciteerd met je zoon: tim!!! geniet ervan!!! en over de rare snuiter bij de ah.... het is hier bijna carnaval dus hier zie je wel meer van dat soort volk rondlopen vandaag receptie gehad van een vriend van ons die is vorst geworden bij een carnavalsvereniging hier in de buurt dus vandaag mijn enige carnaval van dit jaar gehad denk ik.... is nuchter toch heel anders...... heb al sinds gisteravond regelmatig last van mijn rug.... ik hoop dat dat het begin is...
lennylenn: klinkt wel leuk die bedankjes van je! wij doen er niet aan hoor.. iedereen krijgt hier een lekker taartje en that's it! mwag: hopelijk is het een voorbode van meis! spannend! hier lekker een pizzaatje gegeten en nu de kleine in bad doen en in bedje zien te krijgen.. daarna lekker op de bank voor boer zoekt vrouw! kijken hoe de boeren en hun mannen/vrouwen het hebben gehad? een aantal leken wel echt verliefd! zo leuk! tot later! liefs