He dames!! Allereerst wil ik natuurlijk Flotsje feliciteren met haar zoontje!! Geniet ervan meid! Iedereen bedankt dat jullie zo met me mee leven en ellentje voor je sms natuurlijk Op zich gaat het wel maar ik ben al een paar dagen zo moe he, alles is gewoon teveel en ik moet elke dag wel even slapen 's middags. Verder weer een verkoudheid te pakken en begin ik toch wel last van vocht te krijgen, lekker rustig aan doen vanaf nu dus! Ik heb de vk niet meer gebeld maar zoals jij ook al zei ellentje ... ik wil niet overkomen als een zeur en ik vind de klachten op de een of andere manier niet erg genoeg om te bellen. Misschien dat ik morgen even bel of het met deze klachten kan wachten tot donderdag bij de afspraak. Ik heb alweer harde buiken dus ga maar weer lekker liggen en kruip er weer vroeg in vanavond! Meiden maak jullie niet druk ik hoop er binnenkort weer wat meer te zijn!! Tot snel lieverds!!!!!
Hey Debski!!! Rust maar goed uit meid! Dat is het voornaamste natuurlijk. Wat betreft het bellen, ik snap dat je niet als een zeur wilt overkomen, maar je belt je vlk toch niet plat je hele zwangerschap? In je huidige stadium en met de symptomen die je hebt zou ze het vast niet erg vinden als je haar om advies vraagt hoor. Ze zeggen altijd dat ze liever hebben dat je te veel dan te weinig belt.. Voor nu lekker slapen en hopen dat de harde buiken weer wat gaan afnemen. Inge, meen je nu echt dat je pizza hebt gegeten??? Wij ook!!! Whahahaha. We hebben ze zelf gemaakt en dat was echt feest! Chris is nu even door het huis aan het rennen (doet hij iedere avond na het eten) om zijn energie kwijt te kunnen. Manlief kijkt voetbal en over 5 min brengen we een zeker iemand naar bed... Dan is het gedaan met de pret en kan de rust beginnen. Volgens mij zijn Frank en Judith enorm verliefd en valt het doek voor Annemarie en Adriaan...denk je niet? Mwag, hoe ver ben je eigenlijk in je zwangerschap? Ben benieuwd of jij de volgende gaat zijn dan Kart, hoe is het????!!???
@ lennylenn het is volgens mij idd bijna carnaval..dus hier ook binnenkort van die rare mensen..daarom hebben de kinderen nu toch vakantie? Maar snap dat je even raar stond te kijken :d @ hier zoon vaart zal het toch niet lopen die zwangerschapsverg.. En meestal krijg je dat bij je eerste kindje toch? Ik kijk het vandaag nog wel even aan..en als het vanavond niet beter word Zal ik morgen bellen... Vanmiddag ging het wat beter maar nu is het weer bal... Ik hou jullie op de hoogte... Mijn zus ligt daar nu in het ziekenhuis en ik heb geen zin om daar nu heen te moeten als het zou moeten...want anders krijg ik dat weer over me heen..dat ik me aanstel en de aandacht wil... Morgen mag ze naar huis dus dan kan ik er heen haha
Lenny, ook al hoeft de visite natuurlijk geen bedankje, ik vind het wel heel attent van je. Na een kraamfeest doen mensen dit ook, dus op zich is het niet raar. Ik ga eens kijken of ik ook zoiets ga doen. Het lijkt me wel leuk! Wat betreft de snotneus...laat ik het zo zeggen. Als ik neusspray gebruik drupt het gewoon weer de neus uit...zo verstopt zit hij hahaha..
Oh gekke Ellen.... Wat heb je toch een vreemde manier van denken...Jouw gezondheid gaat toch voor datgene wat je familie denkt? Het hoeft niet dat zw.vergiftiging alleen bij de eerste plaats vindt. Jouw symptomen lijken er in elk geval enorm veel op en dat kan gevaarlijk zijn. Voor jou en voor de kleine. Houd je het wel in de gaten?? Band gevoel in je buik Band gevoel om je arm Hoofdpijn Duizelig zijn en sterretjes zien Vocht vasthouden Hartkloppingen (hoge bloeddruk) Sterkte vanavond! Hopelijk trekt het snel weer weg en kun je rustig slapen.
He Dames, Carnaval begint 4 maart met de sleuteloverdracht van het dorp tot 8 maart. 9 Maart is het aswoensdag en dan is het haringhappen en het begin van de vaste periode. Dus af en toe een verdwaalde rare tegenkomen is nu niet heel vreemd meer, maar deze was wel erg verdwaald in rotterdam. Hihihihihiihihi @debski: Doe je lekker rustig aan!!! @Ellenore: Dat is wel erg verkouden. Hihhihi. Moet je vanacht een ui in vier partjes snijden en op je nachtkastje zetten. Dat help vaak best goed.
nou ik ben ook weer eens op de verloskamers geweest. ik had de baby vanaf gisteravond al niet meer gevoeld. maar wilde ook niet als een zeur overkomen dus wou ook niet bellen. mijn vriend zag alleen aan mij dat er iets was en zei dat ik echt moest bellen. gelukkig waren ze in het ziekenhuis heel erg lief. was helemaal in tranen... omdat ik me steeds de gekste dingen in het hoofd haal. nu moest ik gewoon heel laagdrempelig bellen. als ik me zorgen maakte en ik wilde even gerust gesteld worden dan kon ik bellen en mocht ik even aan het ctg. kostte hun geen extra moeite zeiden ze. dus dat was wel heel lief. voor de rest een beetje op van alle emoties. dus niet echt de puf om te reageren. jaaa nog 1 ding! bij sympt van zwangerschapsvergiftiging echt wel gaan bellen hoor!
Oh shenoby!! Wat schrikken zeg! Gaat het wel goed met de kleine?? Getsie, ik kan me voorstellen dat je er helemaal verdrietig van was. Nu lekker rusten meid. Slaap wel voor straks!! *knuffel*
debski: fijn om wat van je te horen meis! en zoals ellenore al schreef...zwangerschap wordt door mannen en vrouwen die nog geen kinderen hebben zwaar onderschat! jij kunt alleen voelen hoe het is op dit moment....doe lekker wat goed voelt meis! en hou vol! dikke knuff ellenore: dat meen je niet! jij ook al pizza....hihihi... we zijn het wel met elkaar eens he?..hahaha... hier moet kris ook altijd even rennen..maar vandaag had hij al zoveel gerend met zijn nichtje dat hij zelf voorstelde om in bad en naar bed te gaan.. hij was zooo moe! schattig toch? ik ben het wat betreft boer zoekt vrouw wel met je eens! ben benieuwd...annemarie leek haar keuze ook zo verstandelijk te hebben gemaakt...maar misschien is ze wel gewoon zo praktisch aangelegd hoor? ellentje: *strenge modus aan* je moet wel even bellen hoor! je vergeeft het jezelf nooit als het toch zw vergiftiging blijkt te zijn... je symptomen klinken gewoon niet goed! van mijn gyn MOEST ik bellen als ik er één van had, jij noemt er meerder...kan echt heel snel gaan en zeker niet alleen maar bij een eerste kindje! *strenge modus uit* sjoelke: die tip van die ui is inderdaad een hele goeie! moet je doen ellenore....stinkt je kamer wel van maar ach... shenoby: he jakkes wat naar.... gelukkig hebben ze je goed behandelt in het ziekenhuis...ben je weer gerustgesteld en heb je de kleine weer gevoeld? die van mij was gisteren ook rustig.. vond ik ook maar niets, maargoed ik voelde hem wel regelmatig..vandaag was het weer turn-wk in mijn buik.. veel beter! zo kris ligt in bed en slaapt al...heerlijk! wij hebben net onze dagelijkse portie fruit achter de kiezen (schil ik altijd op de bank anders eet manlief echt helemaal geen vitamientjes...) en nu klaar voor boer zoekt vrouw! veel plezier en waarschijnlijk tot morgen, aangezien rond 21 uur hier het ligt letterlijk en figuurlijk uit gaat...hahaha liefs!
ja alles is wel goed gelukkig, ik schiet op het moment gewoon snel in de stress. heb ook al medicatie ivm de stress die we de laatste maanden hebben gehad. mijn gedachten gaan dan op de loop en er zit geen rem meer op. het begint met ik voel de baby haast niet. wat als? de placenta niet meer goed werkt door de stress. wat als ik niet bel en het is toch mis. wat als er in 1x iets mis is met de navelstreng. en uiteindelijk komt het zover dat ik in mijn gedachten straks een doodgeboren kindje heb. doordat ik nu zo instabiel ben als een vaatdoek om maar zo te zeggen voel ik me ook weer schuldig naar mijn kinderen. wat als ik me na de bevalling nog steeds zo makkelijk op stang laat jagen. dan ben ik geen goede moeder enz enz enz. daarnaast heb ik nu dus de medicijnen nodig om alles enigszins in toom te houden wat bij mijn kindje weer afkickverschijnselen kan veroorzaken.ook daar voel ik me schuldig over. gelukkig weet mijn vriend dit redelijk goed van me af te praten alleen kan hij het natuurlijk ook niet helemaal weg krijgen. ik praat er niet zo gauw over omdat ik me er best voor schaam. ben dan bang dat iedereen gelijk een oordeel heeft dat ik niet goed voor mijn kinderen ben zoals ze ook hier op het forum wel eens bij borderliners doen. maar mijn kinderen zijn het allerbelangrijkste voor mij. doordat mijn moeder zelf psychisch niet in orde is (psychoses niet helemaal goed in staat zelf voor haar kinderen te zorgen enz) is de druk voor mij extra groot om het goed te doen. dat is het probleem ook dat ik te hoge verwachtingen stel aan mij zelf waardoor ik dus in de knoop kom. als ik straks bevallen ben en mijn gezinnetje draait goed krijg ik therapie om mijn denkwijze te kunnen veranderen. pff heel ego dit bericht en heel moeilijk om op te schrijven maar is ook wel eens lekker om helemaal eerlijk te kunnen zijn.
hoi Dames Zo ben ff een paar dagen niet wezen kijken en er is alweer zo veel getypt hahahah. Ik kan helaas niet elke dag op het net wij hebben even geen internet thuis dus moet de laptop even mee nemen naar familie als ik op het net wil kijken. Ik kon met moeite mijn berichtje terug vinden hahahaha. Bedankt voor jullie warm welkom trouwens Er werd gevraagd zag ik of het draaien van ons mannetje pijn deed. Nou ik hoorde van een paar dat het echt een hel moest zijn dus was echt helemaal zenuwachtig toen ik moest. Eerst kreeg ik een adrenalineshot in me been daar voel je je een beetje raar door maar je baarmoeder ontspant zich dan. Toen begonnen ze te draaien het was een vervelend gevoel maar niet zo erg als ik had verwacht. Het is net een stevige wee wat je weg moet puffen. Moest me ook concentreren op mijn ademhaling tijdens het draaien en dat hielp goed. duurde een minuutje en toen lag hij goed. Nu voel ik me veel beter heb iets minder last van harde buiken en lig nu ook wat lekkerder op mijn zij. Heb geprobeerd zo veel mogelijk van jullie te lezen en zie dat we allemaal een beetje de zelfde klachten hebben met harde buiken enzo fijn om te weten dat je niet de enige bent hahaha. En ik heb al vanaf week 32 harde buiken om de 10 en soms zelfd om de 5 min heb ook alweer 3 keer de verloskamers gezien en daarna weer naar huis ''zucht'' nu wil ik idd ook niet iedere keer bellen als ik wat voel ben ook idd bang dat ze me een zeur vinden. Maar ja het is zo de vk zegt zelf bel gewoon als je het niet vertrouwd. Ons mannetje was gister heel de dag zo stil dus was ook ff in paniek wou bellen maar dacht wacht eerst ff rustig af het rare was ook dat ik geen 1 keer een harde buik had gehad terwijl ik er normaal elke dag wel last van heb. Maar gelukkig voelde ik hem s'avonds na het douchen weer schoppen en vandaag is hij weer lekker druk. pfff lastig he als je zo aan het eind loopt bij iedere steek, slijmverlies of harde buik denk je ''ja het gaat nu beginnen'' en dan uiteindelijk is het na een paar uur weer minder. Soms denk ik bij mezelf als de vk nou maar gewoon me vliezen doorprik ben ik er vanaf hahaha maar helaas wachten ze ermee. Vooral als je weet dat je al 3 cm heb maar niet verder doorzet pffff. Bij me andere 2 zwangerschappen werden me vliezen gebroken omdat de ontsluiting niet doorzetten maar wel veel voorweeën had. Bij me eerste met 40 weken en3 dagen en bij de tweede met 37 weken en 2 dagen. Hoop dat deze ook snel komt! Nou dames heel veel sterkte en succes allemaal he!! En shenoby: heel veel sterkte meid ik vind je in ieder geval klinken als een goede moeder hoor!! Alleen al dat je hierover praat en weet wat eigenlijk je probleem is is al goed. Ik heb zelf een moeder die vroeger veel depresief was en een persoonlijkheidsstoornis heeft en heb geen makelijke jeugd gehad. Nu ik zelf moeder ben wil ik het ook idd beter doen en denk ik vaak doe ik het wel goed? Ik heb voor mijn zwangerschap in therapie gezeten en veel over vroeger gepraat enzo en dat ik bang was dat ik het ook niet goed deed omdat ik een tijdje gestrest was en depri had geen zin in leuke dingen en was vaak wat chagerijnig. Voelde me echt geen leuke moeder maar gelukkig heeft de therapie heel goed geholpen! Voel me nu weer kip lekker (nou ja op de zwangerschapskwalen na dan hahaha) Merk nog wel dat ik ook idd te snel overbezorgd ben naar mijn kinderen en zwangerschap maar het gaat wel wat beter. Ik begrijp je helemaal meid het komt wel goed en als je dalijk therapie heb gehad gaat er een andere wereld voor je open. Hier een dikke knuf van mij voor jou!!
Tijd niet geschreven hier maar zag dat ik nog steeds op de lijst stond dus kom het toch nog even melden....sorry voor de nogal late reactie Maar... Geboren op 15 Februari om 12.29 uur dmv een spoedkeizersnee Tygo Lorenzo 2053 gram en 45 cm lang, geboren met 37w1d...
Flotsje: Gefeliciteerd met Tim hopelijk gaat alles goed met mama en kind Ellentje: Gefeliciteerd met je neefje.. hopelijk knap je snel weer op. Balen dat je je zo rot voelt sterkte met de laatste loodjes, hoop dat je het nog even volhoudt. Anneke: bij mij zeggen ze ook al dat mijn buik groter lijkt, maar ik vind het juist een stuk minder dan bij de eerst keer grappig he. Het zit wel heel anders dan bij mijn zoontje, veel ronder bij deze. Suenne: Gelukkig was het maar een buikvirus.. wel weer opgeknapt? Shenoby: Wa t een rotsituatie met die buren zeg hoop dat ze je in je kraamtijd een beetje met rust laten. Gelukkig was er niets met je beebje en heb je je voor niets zorgen gemaakt. Ingef: Moet jij niet om het uur plassen dan ikke helaas wel dus dan draaien we meteen. En een voedingskussen ter ondersteuning is ook erg lekker. Ellenore: Jammer dat ze het niet een dagje over kunnen nemen van je he zeg ik ook weleens tegen mijn man als ik last heb van mijn zwangerschapskwaaltjes en ik amper reactie krijg dan piepen ze wel anders. Hoezo 3 shirtjes wil jij je tijdens het bevallen verkleden dan? Sjoelke: Heerlijk gevoel zeker dat je je lijstje hebt afgewerkt ik ben van plan om dat morgen te doen. Morgen komt een kennis me helpen met ramenzemen en soppen. Sommige dingen lukken mij echt niet meer en dan ben ik er echt klaar voor. Lennylen: wat een rare mensen heb je toch he.. zal je kind wezen, moet je toch niet aandenken. Mwag: ooh spannend hopelijk zet het door en in het niet een valse start. Debski: Probeer je rust te nemen meis kan me voorstellen dat je hoofd even niet naar zp staat. Christa: Jeetje ook al van die valse starts.. hopelijk zet het de volgende keer wel door. Tara: Gefeliciteerd met Tygo alles goed met moeder en kind? Zoo meiden... viel niet mee om op iedereen te reageren, wat wordt er veel gekletst zeg. Hoop dat ik weer op iedereen heb gereageerd. Hier een lekker rustig weekendje gehad, lekker rustig aan gedaan. Vanochtend heeft mijn zoontje ons lekker tot 10 uur laten slapen. Hij kwam om half negen vertellen dat hij ging spelen in zijn kamer en om 10 uur kwam die vragen of we al naar beneden gingen... Dus mama en papa waren blij dat hij ons even lekker had laten slapen. Daarna wilde hij graag een spelletje doen en hebben we mens erger je niet gespeeld... vanmiddag even bij mijn ouders op visite geweest en daarna weer lekker naar huis. Morgen wil ik mijn huis nog even een lekkere schoonmaakbeurt geven met een kennisje die me komt helpen met bijvoorbeeld ramen zemen enzo. Op een trapje staan lijkt mij nu niet echt verstandig. De baby is vandaag wel erg rustig zeg... het beweegt wel maar niet zo heftig als normaal.... maar das toch normaal op het laatst?
Ellenore en chris,trekken jullie je dansschoentjes weer aan voor mij? De voorweeen zijn weer begonnen. Laat het deze keer alsjeblieft doorzetten! Ik ga morgen gewoon ruim optijd de vk bellen niet pas wanneer de weeen voorbij zijn. Op goede hoop dames
Willen jullie allemaal anders ook maar de dansvloer opgaan samen met ellenore en chris? De voorweeen zijn er nog wel en komen nu zo om de 10 min,nog een vrij lange tussenpauze dus. Zat net een potje te pokeren op mn tel. Maar werd zo boos als ik verloor dat ik maar stopte. Nu ga ik maar zp-en en naar lenns fluitende neus luisteren.
Goedemorgen allemaal, Het is wel te merken dat het de laatste loodjes zijn voor de meesten hier, het is nu echt niet meer bij te houden. Ik heb wel alles gelezen, maar op alles reageren wordt nu echt onmogelijk. Ach, zolang jullie maar weten dat mijn bedoeling goed is! @Shenoby: hey meid wat vervelend voor je dat jij je zo rot voelt. Vergeet niet dat je nu flink onder invloed bent van zowel vermoeidheid en spanning als hormonen. Daar wordt iedereen minder stabiel van hoor, je hoeft echt niet gelijk bang te zijn dat je in dezelfde valkuil stapt als je moeder. Ik las hier al andere meiden schrijven dat ze je vinden klinken als een goede moeder, dat vind ik ook. Probeer zoveel mogelijk te ontspannen! @Christa: het gaat echt snel he hier? Hopelijk heb je wel het gevoel dat je ons al wat leert kennen. Dat is wel zo gezellig. Kan me voorstellen dat jij nu zoiets hebt van prik maar door die vliezen. Hoe lang willen ze daar nu nog mee wachten? Want op zich heeft je kindje nu natuurlijk wel lang genoeg gezeten. @Tara: gefeliciteerd met Tygo Lorenzo! Gaat alles goed met de kleine en met jou? Gaat het herstel van je keizersnede goed? Leuk dat je even langs komt om je nieuws te delen! Het is wel grappig, een collega van mij heeft twee zoontjes: Tygo en Lorenzo... Blijkbaar passen bepaalde namen dan echt bij elkaar... @Mamaantje: mijn buik is ook wel echt anders van vorm volgens mij, ik ben verder minder uitgedijt en dat wat er bij is gekomen zit echt aan de voorkant. Eigenlijk ben ik nu mooier zwanger dan de vorige keer vind ik. @Lenny: Jippie het begint weer! Frank is nu de hond aan het uitlaten, maar ik zal hem wel even vragen om zo samen een dansje voor je te doen... en Ronja uiteraard ook wanneer ze wakker wordt! @Debski: wat vervelend voor je dat je zo moe bent! Hoop dat je vannacht goed hebt geslapen en dat je langzaam weer een beetje energie erbij krijgt. @Ellenore: jij ook weer met veel plezier gekeken naar BZV? Wij wel, Gijsbert en Femke en Frank en Anita zijn wel echt verliefd. Richard en Annemieke vond ik ook nog wel schattig samen. Marcel blijft tegen beter weten in aandringen bij Ksenia en Annemarie en Adriaan is helemaal kansloos... geen van beiden zal ooit het initiatief durven nemen... @Ellentje: heb je toch nog gebeld met de vk? Pas wel op he, je bent niet gelijk een zeur en het is beter het zekere voor het onzekere te nemen. @Inge: jij ligt er ook al vroeg in begrijp ik haha? Ik ben ook gelijk na BZV gaan slapen hoor en heb best een goede nacht gehad ook. Heerlijk! @Mwag: is het bij jou nu ook begonnen? Spannend! En logisch dat carnaval niet helemaal hetzelfde is als je (hoog)zwanger bent... ach, volgend jaar maar weer toch? @Nemo: wat leuk dat je er weer bent! @Zip: hoe is het met jou buddy? Kun je het allemaal nog een beetje aan? @Sjoelke: beter te veel kleren mee dan te weinig toch? Stel dat je er wel even moet blijven ofzo... misschien koop ik er ook nog wel een nachthemd bij hoor... al zou ik het zo ook wel moeten redden denk ik. Hier alles goed! Gisteren toch de knoop doorgehakt dat ik de woonkamer wil aanpakken, dus even op Frank ingepraat en vervolgens gelijk begonnen met het scheuren van het behang. Aankomend weekend wil ik de box overschilderen, in de week daarna met de muren in de woonkamer aan de slag. Het scheuren van het behang ging prima. Niet heel lang achter elkaar, dan werd ik te moe, maar per half uurtje was het nog goed te doen. Mijn moeder zegt dat het opnieuw inrichten van kamers mijn variant is van nesteldrang... misschien heeft ze wel gelijk. Toen Ronja kwam hebben we een groot deel van het huis opnieuw behangen en geschilderd. Verder lekker gedut gisteren, even op kraamvisite geweest en BZV gekeken. Al met al nog wel een vrij rustig dagje gehad. Nu nog even een paar dagen werken en dan begin ook ik officieel aan de laatste loodjes. Het is wel heel gek, hier hebben veel meiden al echt last van voorweeen en dergelijke, ik ben alleen wat vermoeid en merk nog nergens wat van. Dus heb ook echt het gevoel dat het bij mij nog wel een tijdje gaat duren. Nou ja, nu we toch in een grote puinzooi wonen, is dat ook niet zon probleem denk ik... Qua uitzet voor de kleine is nu echt bijna alles in huis. De luieremmer is besteld bij de Hema, kan ik eind deze week ophalen. Verder kleren voor twee, kamertje klaar en alles in huis. Alleen de klossen moeten nog even. Voor mezelf via MP een belly bandit besteld, dat is de modernere versie van het sluitlaken. Hoop dat het werkt om mijn buik redelijk snel weer strakker te krijgen. Weet nog hoe gek mijn buik de vorige keer de eerste tijd aanvoelde. En als ik een beetje snel weer wil gaan hardlopen, is het wel handig om ook rompspanning te hebben. Nou meiden, ik ga zo eens een zekere kleine meid wekken en aan een lekkere boterham met smeerkaas of appelstroop zetten. Iedereen weer een prettige dag!
@anneke: joh dat geeft toch niet dat we nu niet meer op iedereen kunnen reagern...als je mijn breichtjes terug lees zie je dat ik ook bijna niet meer op iedereen reageer hoe graag ik het ook zou willen maar het lukt me gewoon niet. ik vind niet dat we elkaar dat kwalijk mogen nemen. bedankt dat jullie straks ook meedansen!!! mijn buik staat nu ook zo raar bol..zal wel door de harde buiken komen ofzo. wauw wel knap van jehoor dat je nu nog dat alles wilt aanpakken maar ik snap het wel. ik had dat heeeeel in het begin van de zwangerschap en heb ook van de een op de andere dag het behang van de muren gescheurd en alles geverfd. nieuwe lampen, nieuw bankstel nieuwe tv meubel. nog net geen nieuwe vloer daarna de kamers aangepakt. heel veel succes met de "verbouwing" niet jezelf teveel vermoeien he
Ik kreeg het ergens mee van dat doodgeboren kindje. Echt afschuwelijk zoiets. Hopelijk wordt de bevallingslijst een keer bijgewerkt, toch wel even leuk om te zien. Maar ik kan me voor stellen dat zp de laatste prioriteit heeft, tenminste, denk niet dat ik daar straks als 1 van de eerste dingen mee bezig zal zijn. Hier alles zijn gangetje, zoals het hoort. Het kindje loopt netjes op schema, doet het naar mijn idee helemaal goed. Begin het wel echt heel erg zat te worden dat je niets meer normaal kan, niet bukken, niet opstaan, niet omdraaien. Het rommelt al wel een klein beetje, maar het steld nog weinig voor. Vorige week hadden ze dus verdenking van zwvergiftiging, maar achteraf kwamen mijn klachten van een licht buikgriepje. Heb wel dikke pootjes, maar dat hoort er volgens mij gewoon bij, alles is verder normaal. Gisteren de gordijntjes voor het kamertje verder afgemaakt en er nog rode bandjes met witte stipjes om heen gemaakt. Ziet er allemaal gezellig uit. Hetzelfde met onze slaapkamer gedaan, hebben wij ook eindelijk eens gordijnen, H ans vind het een echte 'mannenkamer' worden (sarcastisch bedoeld, ik heb iets met bloemmetjes en veel kleur). En met jou verder? Ik zie dat het hier gezellig druk is, de pagina's vullen zich snel.