Nog even een uurtje kunnen slapen, straks douchen en dan (poverdoeriieeeeeeee wat doen ze pijn!!) Naar het ziekenhuis. Ze komen nu vrij regelmatig en hoe dan ook wil ik echt nog de keus hebben voor pijnstilling. Arme maddox heb ik de hele dag al niet gezien| hij wilt dan graag hangen aan mij en ik kan dat nu even niet hebben dus verstop ik me in de slaapkamer en is hij met lenn in de woonkamer. Denk ook niet dat ik hem nog zie voordat we naar het ziekenhuis gaan want dat wordt echt een gehuil en drama. Nu loop ik weer te huilen... Slaat ook nergens op
Hoi hoi, Hier rommelt het ook van alle kanten, Morgen mag ik weer naar de vk en dan gaat ze even kijken van hoe en wat.Ben blij als het morgen is moet alleen wachten tot zes uur bah bah.een lange dag. Ik baal er zo van dat je een paar uur harde buiken hebt en dan zakken ze in eens weg, denk je ja nu begint het. Succes lennylenn,ik lees mee. Liefs cis
Maakt het uit Succesvol topic heb je geopend trouwens hahaha, is het nu bij jou net zo succesvol met de weeën als dat je topic loopt? Want dan zit je goed!
Oh lenny, het gaat vast helemaal goed komen. Dus geen kraamhotel maar ziekenhuis? Wat betreft pijnstilling geef ik je groot gelijk. Mocht je het willen, dan is het in elk geval bij de hand. Heb je vooral rug weeën? Cis, spannend meid!! Hopelijk heb jij morgen ook succes! Suenne, erg he als het overal rommelt en wij nog helemaal niks voelen. Wellicht zitten wij er over 2 weken ook zo onrustig bij Zou fijn zijn he!
Jeetje meiden wat spannend allemaal... denk dat er vandaag en morgen nog wel wat mama´s gaan bevallen. Zet hem op meiden.... Hier lekker mijn huisje helemaaal schoon, en ik ben er nu echt helemaal klaar voor. Wachten op de weeen, hahahahahahhahah
Hihihihihiihihi, ja dat zou wat zijn! Vlats een plas water op de groenteafdeling. Man man man, Moet er niet aan denken. Gelukkig liep één van mijn verloskundige rond in de AH. Dus ik had wel meteen hulp gehad. Hahahahahaha
Lekker huilen jij. Het is ook allemaal spannend. Maddox zou ooooooo zo blij zijn als hij dadelijk een lief zusje heeft. Zet 'm op meid. Je kunt het. Ik ben bang dat het hem bij mij niet gaat worden vandaag. IK WIL OOK!!!!
@suenne: nou hehahahahahh ik ga er niet eens meer kijken want ben die nutteloze discussies spuugzat. geef je mening en hou verder erover op maar sommige daar die gaan er maar over door. @ellenore: kraamgedeelte is in het ziekenhuis dus ik slaap eingelijk ook in het ziekenhuis straks. @sjoelke: heee dats balen sjoelke!! dacht dat we wel samen zouden gaan vandaag. hoop dat het alsnog doorzet. wie weet loop jij nu ook al met wat cmters ontsluiting? wanneer moet je naar de vk?
Sjoelke en Lenny, Jullie weten wel de spanning er in te houden, dat jullie nog puf hebben om berichtjes te plaatsen. En dat ze lekker ego zijn... Nou en! Volledig terecht! Ik heb het gevoel dat ik tegen die tijd, want ik wil toch nog even liever wachten, niet echt kan typen.... hoewel. Ach we zien het wel. Ik heb in ieder geval mijn mobiel constant bij de hand! Succes!
@Lennylenn: Ik blijf gerommel in mijn buik houden, maar de weeen zijn verdwenen. Misschien straks weer. Zou inderdaad best kunnen dat ik met ontsluiting rondloop. Vannacht waren ze zo heftig. Ach ja, ik doe nu wat jij al heel wat dagen doet. Wachten wachten wachten. Het is jou ook echt gegund nu!!!!! Ik mag donderdag weer naad de VK. @Micha: Ik wacht en wacht en wacht op weeën!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik hoop dat ze dadelijk weer komen. Ik hou je op de hoogte.
Bitter lemon, knuffelen met manlief, ananas eten....Ik zou het wel weten Succes meid! Ik duim voor je dat het sowieso vandaag door gaat zetten. Stiekem verlang ik ook echt naar zo'n spontane bevalling. Ik wil ook wel wat gerommel
31 dec: lekker meis! eindelijk verlof! lennylenn: wauw meis! al 4 cm wat goed zeg! heb je al dat werk niet voor niets verzet!! debski: ow jakkes meis...beterschap hoor! sjoelke: wat spannend nog zeg! hoe is het nu? logisch dat je niet op iedereen reageert...gekkie...je hebt nu wel wat anders aan je hoofd! lennylenn: a goss meis... pittig he? die tranen komen door de vermoeidheid en de pijn en de hormonen! zet hem op meis!!! cis: kan me voorstellen dat je moe wordt van die weeën ..hopelijk zorgt het bij jou ook al voor ontsluiting! is het niet voor niets...het zal er vast al van verweken! ellenore en suenne: ik sluit me ook bij het rustige groepje aan hoor! hier heel enkel een harde buik, die ik waarschijnlijk zelf veroorzaak...haha..moet gewoon even blijven zitten nu! mamaantje: lekker gevoel he? Hier het wiegje nog in elkaar zetten en dan is hier ook alles klaar voor de beeb... sjoelke: toevallig dat je je vk zag in de ah! ellenore: hopelijk voor jou ook een spontane bevalling! zo inderdaad mooi zijn! hier een gezellige middag gehad met vrienden. Manlief en vriend hebben de oude bank naar de stort gebracht, dus daar zijn we ook mooi weer vanaf! met vriendin nog even naar de stad geweest...nog twee lekkere broeken gescoord voor mezelf! daarna nog lekker geborreld hier... verder de middag en avond voor ons zelf! spannend hier met al dat gerommel hoor! liefs
Nou meiden, ik heb liever dat die van mij het nog even tot donderdag volhoud, want dan mag ik thuis bevallen, zit er niet op te wachten om in het ziekenhuis te belandden eerlijk gezegd. Had de vk wel gebeld vannacht en die zei ook al, als t doorzet moet je naar het ziekenhuis. Dus ik al gezegd: Als ik dat al haal? Want ik heb al 2 turbo bevallingen achter de rug! Dus toen zei ze: Nou als het niet anders kan, mag je eventueel ook thuis bevallen, je bent immers bijna 37 weken.. Maar ik denk zelf dat het echt indalingsweeën waren, hoefde ze ook niet echt weg te zuchten ofzo, maar 3 van de x aantal in dat uur, heb ook goed geslapen vannacht en vanmorgen was er niets meer aan de hand. Mijn zoon is gisteren weer met zijn vader mee naar huis gegaan, dus heb nu alleen mijn dochter hier. En net nog even de stad in geweest voor een waterdicht 2 persoons molton, want werd helemaal gek van dat gekraak op me bed.. Bij de Action zijn ze 10 euro dus valt wel mee, bij Hema ben je zo 23 euro kwijt
oh meiden waarbij het al (bijna) zover is, wat maken jullie het spannend!! en ook nog de puf hebben om tussendoor te reageren... R E S P E C T.. zet um op hè!! lief ellenore dat je naar mij vraagt ben trouwens benieuwd wie er eerder is van ons, we zijn tegelijk uitgerekend toch? het gaat prima, dacht ook zw.vergiftiging te hebben maar dat was dus niet het geval. dan hoor je ook hoge bloeddruk te hebben zei de vk. en dat heb ik niet dus en ook geen hoofdpijn.. vandaag de 2e en ws de laatste groeiecho gehad. kindje was weer goed gegroeid en is nu al bijna 3 kilo... ze kon ook zien dat het kindje haartjes heeft, how cute!! verder nog geen gerommel, wel veel geschuif met z'n kontje de hele dag al. en s'avonds word ik elke keer wakker als ik moet draaien, word er gek van! ja en heb soms m'n gedachten er niet echt bij, dacht vandaag schone was aan de lijn op te hangen buiten, was het zowat bevroren hihi iets te veel zin aan zon en de lente... ik lees elke keer nog hoor maar ik kan echt niet op jullie allemaal reageren. is te veel geklets soms met al die (ongeduldige) verlof mama's! maar dat geeft niet hè
@Lenny: 4 cm ontsluiting is echt al best veel... dan moet het nu toch wel op gaan schieten! Succes in het ziekenhuis/kraamhotel en maak je niet druk om je tranen, dat hoort er gewoon bij! @Suenne: wat leuk dat je er weer bent! Wel fijn dat je zwangerschapsvergiftiging eigenlijk een buikgriepje bleek te zijn, beter zo dan andersom! Klinkt goed met jullie gordijnen. Foto's? @Sjoelke: hoe is het jou nu? Flinke voorweeen gehad lees ik, logisch dat je moe bent. Heb je nog wat kunnen slapen? @Inge: je hebt helemaal gelijk, ik spoor gewoon niet... maar dat tegen mezelf zeggen is niet genoeg om me af te remmen... Ronja is ook vaak vroeg wakker, maar vanmorgen was het om half zeven. Dat is nog wel lekker! @Tara: goed om te horen dat alles goed gaat met jou en dat het met Tygo ook zo'n stuk beter gaat dan eerst. Kan me voorstellen dat je heel erg schrok toen hij eerst ademde! Hoop dat het lukt om m woensdag mee naar huis te krijgen. @Flotsje: Fijn dat alles ook bij jullie goed gaat. Tim moet nog even blijven voor controle en in de couveuse denk ik? Heb je enig idee wanneer hij mee mag? @Ellenore: jij ligt een paar dagen op mij voor. Maar inderdaad, voor ons ligt het allemaal nog wat verder in de toekomst. Hoop wel dat ik voor de bevalling klaar ben met de woonkamer, maar anders is het ook geen ramp. Een paar muurtjes schilderen moet lukken. Ik heb de bellybandit in maat m besteld. Ik draag normaal maat 38/40, dus dan leek me dit de meest logische keuze. Wat naar dat jouw verkoudheid niet opschiet. Maar weer even flink stomen meid! @Imsala: bij jou ook al flinke voorweeen dus, hoop voor je dat de kleine nog eventjes blijft zitten. @Micha: ik denk inderdaad dat één ding op een dag wel zo verstandig zal zijn... hou je kleintje inderdaad maar even goed in de gaten en als je je echt zorgen maakt wel gewoon bellen hoor! @Debski: beterschap! Meiden, nog twee daagjes werken en dan ben ik vrij!!!!! Heb wel een lekkere werkdag gehad. Zo lekker even met de kleine meid eten en gewoon relaxen. Vanavond maar weer vroeg slapen!
Ik denk ik kom nog even spieken ... vind het zoooo spannend Maar nog niks zie ik? Zet hem op he meiden!! Ik denk aan jullie!!
7 cm ontsluiting. Nu pas opweg naar het ziekenhuis. Kans op pijnstilling is dus verkeken. Jeeee wat ben ik nu bang zeg. De weeen zijn knap pijnlijk en komen om de 3 a 5 min dus precies zoals het hoort. Vliezen worden straks gebroken en dan is het echt zweten geblazen.
Lenny lieverd je kunt het!!! Heel veel succes, nog eventjes en dan heb je je kleine meid in je armen!!!!!!!!!!