maart mama's 2011 deel 3 -the day after.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door shenoby, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Hallo allemaal!

Zo ik ben weer bijgekomen hoor :) Inmiddels onder de medicijnen om die griep te onderdrukken.

Zip, wat een ronde buik! Zo mooi! Een echte toeter ;)

Anneke, wat heeeeeeeeerlijk!!! Bijna verlof! En dan ook nog een romantisch avondje met Frank in het verschiet. Super! Hahahaha je weeën opwekken ;) Ik zou het ook niet laten!
    Hoe was je spetterpret? Het is inderdaad behoorlijk irritant zoals mijn zwangerschap verloopt. Elke keer van die vage klachten en iedere keer baal ik dat ik gebeld heb. Toch vind het ziekenhuis dit helemaal niet erg en wijzen ze me er op de volgende keer gewoon opnieuw te bellen..
    Micha heeft wel gelijk, het is altijd fijn dat ze me zo goed onderzoeken.

Inge, hoe was je ovenschotel? Wat zat er in?? Het was echt een lekkere dag om buiten te zijn he. Daar zullen de konijnen vast blij mee zijn geweest.

Micha, ja het is inderdaad een laxeermiddel. Wat een irritant gedoe met die verpleegkundige!!! Tjonge, daar zit je dan een hele dag op te wachten.
    Vroeg jij mij laatst niet over de fibromyalgie? Ik heb er deze zwangerschap meer last van dan bij de vorige. Toen was ik volledig klachten vrij. Nu heb ik echt nog veel last van mijn polsen en bekken. Mijn knie klachten zijn wel weg en dat is normaal mijn zwakste plek. Bedankt voor je knuffel :) ik was even helemaal down van alles. Het gaat gewoon zo moeizaam en dat maakt me af en toe wat verdrietig. Ik houd inderdaad heel veel vocht vast, daarom moest ik ook bellen met het zkh. Ze houden me nauwlettend in de gaten mbt zwangerschapsvergiftiging. Voor jou dus na de bevalling veel bekkenbodem oefeningen?

Even Chris opnieuw in zijn bed leggen, die is iets te fanatiek aan het spelen geloof ik :)

2. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Sjoelke, dus het is weer onrustig? Mooi, dan ga ik weer wat dansjes doen. Misschien is het wel net zo succesvol als bij Lenny :)

Ik hoop het voor je meid!! Toi toi toi!!!

Lenny, wat ontzettend fijn te horen dat het zo goed gaat! Dus ze drinkt en slaapt goed, wat heerlijk!! En jij, aambei vrij!!! \o/ wooooeeehooeeee
    Hoe is het nou om er een tweede bij te hebben? Heb je weer datzelfde gevoel als bij de eerste? Daar ben ik nou zo benieuwd naar!

Zo, ik ga eens proberen te genieten van de avond. Morgen voel ik me vast een stuk gelukkiger. Die rot hormonen ook!

Ik kom zo nog wel buurten hoor! :)

3. Sjoelke

Sjoelke Bekend lid

3 jun 2010
    905
    0
    0
    Verstandelijk gehandicapten sector
    Noord-brabant
    He dames,

Het blijft hier behoorlijk onrustig. Niet echt regelmaat,maar er zijn weer weeen.

Ik sluit de PC nu af. Jullie horen morgen wel of het doorgezet heeft ofzo.

Groetjes

4. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Woei! Sterkte moppie!!!

5. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    lennylenn: het is ook niet niets voor zo'n klein meisje....inderdaad met recht een wereldreis! geniet maar lekker!

sjoelke: he meis is het weer zo aan het rommelen? pfoe...hoop echt voor je dat het doorzet! ik duim!!

anneke: leuk geworden he? dus je kent me wel denk je? grappig..ik weet het bij jou niet helemaal.. maargoed..maakt ook niet uit! wat deed jij ook alweer bij citadel? Ik ga inderdaad straks wel weer sporten hoor! fitnes en bodybalance..heerlijk! en jij? wat lekker dat je woonkamer straks weer helemaal nieuw en fris is! wil ik van de zomer ook gaan doen...bovenverdieping is hier net helemaal klaar...

zip: mooie buik zeg! zo mooi glad en zonder striae? bij mij is er een zebrapad aangelegd...hahah...wel handig bij het oversteken zeg maar...;)

ellenore: ja heerlijk gezond weer was het! en de nijnen zitten altijd buiten in een villa met vaste ren waar ze dag en nacht inkunnen...alleen tijdens het schoonmaken mogen ze door de hele tuin..vinden ze heerlijk! de ovenschotel was aardappel anders, ham en kaas smaak.... laagje aardappel, laagje witlof en ham, dan weer saus en dan alles weer opnieuw en dan afsluiten met wat geraspte kaas...mmm....hihihi..Chris is een feestje aan het bouwen?..haha..boefje!
    heel begrijpelijk dat je er af en toe even helemaal doorheen zit meis! is ook niet makkelijk...je hebt eigenlijk altijd pijn met die fibrio en dan is de zwangerschap ook nog zo zwaar aan het einde... je bent altijd positief hier dus ook al zou je tot aan de bevalling even mopperen elke dag, dan nog heb je het netjes gedaan meis...;)

sjoelke: we denken aan je meis! sterkte!

hier lekker op de bank..heerlijk! net samen met manlief de belastingaangifte ingevuld.. ook weer geregeld...morgen zullen we samen de enveloppen van de geboortekaartjes eens gaan schrijven..alle adressen er vast netjes op! duik er lekker vroeg in, aangezien ik helemaal geen middagdutje heb gedaan... ik heb het gevoel als ik dat doe, dat ik dan meer last van mijn heupen heb 's nachts...ik slaap dan 's nachts minder zeg maar....nou ja.. we zullen zien of mijn theorie vanacht weer klopt?

nou meiden, fijne avond en tot morgen!

6. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Lennylenn Van harte gefeliciteerd met je dochter... ga er lekker van genieten met man en zoon....

Alle andere meiden die het voelen rommelen of beginnende weeen hebben heel veel sterkte. Ik hoop dat jullie ook snel jullie kindjes in de armen kunnen houden.

Heb net zulk klote nieuws gehad... ben er helemaal kapot van.
    Mijn vader heeft vandaag de uitslag van onderzoeken gehad en blijkt dat hij beginnende prostaatkanker heeft.... mijn wereld is even ingestort zeg maar.

7. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    Schijn bedriegt!! Mijn zebrapad is er ook hoor! Alleen hier niet echt zichtbaar!

8. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0

Sterkte mamaantje, dat zijn geen leuke berichten. Rustig aan!

9. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Het is gelukkig nog wel een beginnend staduim, maar het komt zo hard aan. Hij geniet zo van zijn kleinkinderen en kijkt zo uit naar de geboorte van zijn kleindochter, ik vind het gewoon zoooo oneerlijk. Over twee dagen wordt hij 67 jaar... ik kan en wil hem niet missen.... baahhhhhhh kutziekte...

10. shenoby

shenoby Niet meer actief

@ mamaantje
    dat zijn inderdaad rot berichten.
    sterkte meid!

hier ook echt weeen nu.
    en er zit regelmaat in.
    ook hier zullen jullie morgenvroeg wel horen of het heeft doorgezet.

11. Micha 2

Micha 2 Bekend lid

4 jul 2010
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sjoelke: Duim duim duim, ik zal straks dromen dat ik duim voor je, hahaha
    Anneke: Yes!!! Laatste werkdag in zicht!
    Bedankt voor je medeleven. Ik ben onderhand wel wat gewend, maar leuk zal het nooit zijn. Ik hoop dat ik borstvoeding kan en mag blijven geven straks, want dat zal ook op mijn eigen gezondheid een goede invloed kunnen hebben.
    Ellenore: Hè bah de griep, dat is niet zo mooi. Beterschap in ieder geval!
    Ik vroeg inderdaad over jouw fibromyalgie, ik ken een aantal mensen die dat ook hebben. Als ik het goed heb is het ook een auto-immuun ziekte en daarbij is het altijd afwachten wat het tijdens de zwangerschap doet. Of je voelt je echt geweldig, of het maakt de zwangerschap extra zwaar of iets er tussenin.... Oftewel net als het verloop van de ziektes, erg onvoorspelbaar.
    Ik voelde mij zelf in het midden van de zwangerschap echt geweldig, daar heb ik ook dubbel en dwars van genoten! Alleen sinds de ziekte de kop opgestoken heeft is het zwaarder geworden en is het soms afvragen of het door de zwangerschap, de ziekte of een combinatie komt.
    Maar goed, daar kom ik ook wel doorheen, ik heb er nog steeds helemaal geen spijt van.
    Lennylenn: Ga jij maar lekker genieten van jullie kleine meid en laat je verwennen! Dan lezen we waarschijnlijk wel meer van je als je weer thuis bent en een beetje regelmaat heb kunnen vinden. Ik vind het al knap hoe veel je de afgelopen dagen nog gereageerd hebt!
    Sjoelke: Rustig aan meid, maak je niet druk om zp. Ik hoop voor je dat het nu wel doorzet!
    Ingef: Ja de belastingaangifte, het programma staat al op het bureaublad klaar om ingevuld te worden. Nou nog doen!
    Mamaantje: Sterkte meid! Ik hoop dat ze jouw vader goed kunnen helpen.
    Shenoby: Je maakt het ook al spannend meid! Eigenlijk klopt jouw banner niet meer als het deze week komt... Als je tot volgende week wacht, 1 maart, weer wel... Alsof je dat kunt bepalen. Succes in ieder geval!

Ik ga zo maar eens naar bed, het is al aardig laat.
    Ik hoop dat we allemaal een goede nacht zullen hebben!
    Trusten en tot morgen!

12. Biancje

Biancje Bekend lid

20 apr 2010
    767
    0
    0
    Zuid-Holland
    Jeetje voor een hoop een spannende nacht!

Hoop dat het doorzet @shenoby en @ sjoelke

@ Anneke lekker joh bijna je verlof genieten!!

@ ellenore beterschap

@ lennylenn lekker genieten joh! X

@mamaantje sterkte met je vader hoop dat ze hem snel kunnen helpen..het blijft een kl** ziekte..

@ zip mooiebuik hoor.

Hier ook erg rommelen maar zegt nog niks zegt vk..
    Vandaag bij controle was alles goed bloeddruk 120/75, urine goed kindje heel goed ingedaald..ze kon het hoofdje niet meer goed zien op de echo..

Vlgd wk weer controle..

Trusten allemaal. Xxx

13. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Goedemorgen allemaal,

Weer een nieuwe dag, nieuwe ronde nieuwe kansen! Heb lekker geslapen vannacht, dus de hoofdpijn van gisteren is helemaal weg. En: eindelijk is het zover, mijn laatste dag op het werk is aangebroken.

@Zip: wat leuk om ook eindelijk te zien hoe jij eruitziet! Ik kan eerlijk zeggen dat je me helemaal niet bekend voorkomt uit de zwemwereld, maar als ik je nu bij een wedstrijd ga tegenkomen natuurlijk wel! Mooie ronde buik heb je! Wel jammer dat je stiekem toch een zebrapad hebt...

@Ellenore: we zullen wel zien of er nog weeen opgewekt gaan worden vrijdag, in ieder geval heb ik er veel zin in een avondje met zijn tweetjes de hort op. Het is ook fijn hoor dat je elke keer zo goed wordt nagekeken, anders ga je je ook maar zorgen maken en op dit moment zijn jouw gezondheid en die van de kleine het allerbelangrijkste!

@Sjoelke: jouw rust wordt je ook niet gegund he op het moment. Ik hoop voor je dat het deze keer door is gezet en dat je inmiddels ook een trotse moeder bent!

@Inge: ik zag dat ze bij de Citadel ook pilates gaan doen, dat vind ik ook erg leuk, dus waarschijnlijk dat en fitness en als ik weer een squashpartner kan vinden dat ook. Ik weet niet 100% zeker hoor, maar je komt me gewoon een beetje bekend voor...

@Mamaantje: wat een vreselijk bericht van je vader, gelukkig is prostaatkanker wel een soort die heel goed te behandelen is, maar ik kan me voorstellen dat je nu wel heel erg in een dip zit. Doe rustig aan meid!

@Shenoby: ook voor jou hoop ik dat het allemaal door is gezet en dat je weer een kleine bij je hebt liggen nu! Ben benieuwd naar de berichten.

@Micha: dat zou mooi zijn inderdaad als je zelf ook fitter wordt van het geven van de borstvoeding. Als je nog even wacht met je belastingaangifte, kun je de vooringevulde downloaden. Die is er per 1 maart. Wij hebben twee weken geleden al ingevuld en verstuurd. Is toch lekker om dat maar klaar te hebben!

@Biancje: spannend is het he dat je wel merkt dat er van alles gebeurt, maar dat je geen idee hebt wanneer het komt. Wel fijn dat alles weer goed leek bij de vk!

Nou, vanavond kom ik weer even langs... kijken of er nog zp babes geboren zijn! En natuurlijk uitgebreid verslag doen van mijn laatste werkdag! Manlief is nu de kleine uit haar bedje aan het halen en ik hoor haar al lekker heen en weer rennen door haar kamer. Zal wel weer een prima humeur hebben! Prettige dag allemaal!

14. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

wauw, jij hebt ook een mooie buik! Komt mooi naar voren, ik zie dat jij er ook bijna een theekopje op kan zetten:D Niet te geloven he, dat er straks zo'n mooi minimensje uit komt!!:)

15. Kwekijzer

Ik had mijn buik bij maart 2011 buikjes geplaatst, maar doe het ook nog even hier, is veel leuker:)

16. Kwekijzer

En een close up met de handjes van mijn nichtje en neefje. Het neefje ben ik zelfs al 'oudtante' van, klinkt lekker oudbollig, maar mijn oudste nichtje was er nou eenmaal sneller bij dan ik:D

17. Kwekijzer

Sjoelke, ik heb ook even een weeëndansje voor je gedaan. Ik zou zeggen, lekker lopen, dan lijkt het me dat die dingen meer worden opgewekt? Ik heb er alleen geen verstand van:p Zou het ook zat worden als het maar bleef rommelen en er gebeurde niets. Aan de andere kant zeggen ze meestal dat langzaam beter is dan snel... Ik duim voor!!!

Micha, Lijkt me echt slopend. Meestal wel zo met dingen waar je last van hebt, maar als je voeding niet doet met je lichaam wat moet. Of je lichaam doet niet met de voeding wat moet. Vandaag fijn achter die muts aanbellen hoor, hophop, doe je werk goed zou ik zeggen. Als je iets zegt, moet je het doen.

Lenny, ik snap niet dat je de tijd nog kan vinden om hier zo trouw te reageren. Geniet maar lekker van jullie meisje en hopelijk tot snel (want ik ben mega nieuwsgierig naar de foto's!!!:p)

Anneke, Succes op je laatste werkdag vandaag! Denk erom he, niet extra gaan stressen, dat mag niet!

Mamaamtje, hey dat is heftig nieuws om nog even te horen zo... Wat is het inderdaad toch een gemene rot ziekte. Zijn ze er optijd bij? Heel veel sterkte toegewenst me de spannende tijd die nu voor je ligt.

18. shenoby

shenoby Niet meer actief

zo kom net uit het ziekenhuis.
    al vanaf 22.40 gisteravond weeen om de 4 min.
    alles is week en soepel maar het wil het "drempeltje" niet over.
    straks om 12.00 bij de gyn zijn om te bespreken wat ze nu gaan doen.zo ik ga even wat eten en dan nog even het bed in.

@ sjoelke hoop dat het bij jou wel helemaal heeft doorgezet

19. Micha 2

Micha 2 Bekend lid

4 jul 2010
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Anneke: Fijne laatste werkdag!
    Suenne: Wees maar gerust, ik bel wel hoor, ik zit te wachten tot de poli open is en dan nog even, anders heb ik tig wachtende voor mij.
    Shenoby: Slim van je of nog even op bed te gaan liggen, als het doorzet zul je alle energie nodig hebben.
    Ik heb nog niks van Sjoelke gehoord of gelezen, dus wie weet.
    (Ik hou mijn mobiel goed in de gaten!)

Ik heb gisteren heel veel gewassen en nu zitten de knuffels in de wasmachine. Volgens mij heb ik dan echt alles voor de komst van onze kleine meid gewassen. Dan hoef ik alleen nog maar een paar dingen te strijken, maar dat wordt waarschijnlijk morgen. nog even de kruiken controleren... badje schoonmaken... en ik zit mij te bedenken dat ik vrijdag nog nieuwe dingen bij prenatal ga halen/ krijgen, hahaha dus de was is nog steeds niet helemaal gedaan!
    Ach zo blijf je bezig toch.

Ik voel mij wel echt een huismus, want ik kom bijna de deur niet meer uit. Ik weet gewoon dat ik helemaal kapot ben als ik even naar de winkel ga. Dan kan ik de rest van de dag niks meer doen. Mijn man bood aan vrijdag na zijn werk even iets bij de praxis op te halen. Ik keek hem aan en zei dat ik het wel fijn vind om samen te gaan, dan kom ik ook eens ergens.

Gisteren avond besloot mijn kleine meid weer wat energieker te zijn in mijn buik, ook al was het hier en daar wat pijnlijk, ik vond het heerlijk haar weer zo actief te voelen!

20. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Ooooo sjoelke en shenoby wat spannend!! Ik hou het hier echt in de gaten. Heel erg veel succes alvast. Wauww

Deel Deze Pagina