maart mama's 2011 deel 3 -the day after.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door shenoby, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

Ik heb goed geslapen, moet alleen zovaak naar de plee. En werdt 1 keer wakker van echt flinke kramp. Verder als een roosje geslapen. Dat omdraaien gaat hier ook al een tijdje niet zo makkelijk. Het helpt als je je knieën heel goed bij elkaar houdt als je omdraait.

Heerlijk he, zo'n kleintje:D Ze zijn echte geduldtesters, adem in en adem uit:)

2. Kwekijzer

Lenny, wat een mooie foto. Heb je die met je gsm genomen? Die schiet goede foto's zeg! En wat een heerlijk meisje!

3. Kwekijzer

En hoe was je nacht? Succes bij de vk!

4. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    suenne: dat meen je niet! die man van jou heeft óf lef óf heeft zin in ruzie...hahaha...manlief vindt trouwens dat ik die omschrijving ook wel kan hebben...ach ja...kan er ook nog wel bij he?..;)

sjoelke: ooo lekker is dat he? even in bad... ik heb van mijn vriendin een kneipp set gekregen met allemaal verschillende badolie...heerlijk! hopelijk heb je een goede nacht gedraaid meis, dan ziet de wereld er al weer heel wat beter uit..;)

lenn: wat een mooi meisje zeg! en hopelijk stoppen de naweeën snel.. zorgt wel voor een snelle krimping van je baarmoeder! geniet ze he meis! ben je nog in het kraamhotel?

micha: schattig he! vind het knap hoe zowel jij, als suenne als ellenore omgaan met 'beperkingen' jullie redden het straks allemaal wel met één of twee kids! zeker met de goede instelling!!

anneke: hier wel redelijk geslapen..maar inderdaad het zelfde als wat jij omschrijft...je bekken is zo verweekt...het knakt en kraakt bij het draaien! en inderdaad sneeuw en dat terwijl hier de eerste puntjes van bloembollen al boven durfden te komen...doe mij maar voorjaar! die buien die je omschrijft herken ik wel! en goed dat je er rustig bij blijft...voor ronja zijn ze waarschijnlijk net zo vervelend als voor jou..;) wat wordt ze dan groot he? fijne dag vandaag!

suenne: wat knap dat je je studie hebt afgerond zeg! en pedicure lijkt me een beroep waar je zelf veel te zeggen hebt over werktijden etc, wel heel handig dan! die krampen zijn waarschijnlijk wel wat voorweeën.... die krijg je erg vaak 's nachts, aangezien je dan goed tot rust komt..;)

zo, ontbijtje op...nu net een bakkie koffie van manlief gekregen..hij doet z'n best toch wel he?..;) vandaag om 14 uur bij de gyn zijn..kris wilde ook wel mee baby kijken! ben benieuwd...;) verder even boodschapjes doen en wat luieren denk ik... morgenochtend komen twee vriendinnen met hun kindjes, 's avonds komen twee vrienden stellen...zaterdag de tweelingbroer van mijn man met vriendin en twee kids en dan gaat ons huis op slot! hahah..zondag wil ik even helemaal niemand zien! zo!...is dat bij jullie ook zo dat iedereen nog voor de baby langs wil komen? ik snap het eigenlijk niet helemaal...aangezien hopelijk binnen een paar weken ze weer allemaal deze kant op komen voor de kraamvisite? Ach ja..zullen mijn hormonen wel zijn...

fijne dag!

5. Micha 2

Micha 2 Bekend lid

4 jul 2010
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Anneke: Hier geen sneeuw, mist en nattigheid is wat ik zie als ik uit het raam kijk.
    Prenatal met mijn man is inderdaad ook erg leuk!
    Ik ben mij er altijd heel erg bewust van dat dingen tegen kunnen vallen, en daar hou ik ook altijd rekening mee, maar ik ga niet van te voren mij druk zitten maken over de dingen die fout kunnen gaan. Dan kan ik mijn energie beter besteden aan het zoeken naar een oplossing. Thanx voor je compliment.
    Ik ben benieuwd hoe jouw eerste heerlijke verlofdag er uitziet, geniet er van!
    Suenne: Dat is soms het lastige, niet weten of de pijn bij de zwangerschap hoort of bij de darmen.
    Ingef: Je hebt helemaal gelijk: Laat de lente ajb beginnen!!!!
    Hier valt het wel mee dat mensen nog even langskomen... Ik heb eerder het idee dat ze het wel willen maar niet echt meer durven, bang dat het opeens al begonnen is.

Ik heb alles klaar liggen voor een heerlijk bad en ga daar dan ook heerlijk van genieten!
    Ik ben net ook gebeld door de mdl-verpleegkundige, eindelijk. Ik mag gaan proberen om zonder klysma's te doen. Ik hoef alleen zaterdag en dinsdag er nog één te doen en dan weer kijken hoe het gaat!
    Dat vind ik dan altijd zo genieten dat ik gewoon gelijk in mijn bed kan gaan liggen zonder veel poespas. (Dus we praten niet over het instaleren in bed met al die kussens, hahahah) Zal mijn man ook wel fijn vinden, want dan hoef ik het lichtje niet meer aan te doen.

Aha, ik voel de eerste hik van vandaag alweer in mijn buik. Ze heeft gewoon bijna iedere dag de hik een paar keer, ik moet daar altijd wel om lachen. Kijken of dat straks ook zo is als ze geboren is, hihi.
    Tot straks!

6. brasileira

brasileira Actief lid

7 apr 2010
    165
    0
    0
    NULL
    NULL
    @cis: Leuk die buik lekker volgeschilderd! Dat ga ik dit weekend ook nog doen met mijn dochter.

@suenne: Ik krijg ongeveer dezelfde dingen te horen van mijn man hahaha :x

@sjoelke en micha: Spannend die pijntjes. Wie weet begint het binnenkort wel.

@hier: gister examen gehad voor mijn psychologie opleiding en morgen nog 1. Pfff daarna ik toch maar eens verlof pakken hahaha.

7. Debski

Debski Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.502
    0
    0
    Koerier
    Maastricht
    @ Lenny Wat een mooi meisje zeg!!!

Nog geen berichten van geboren baby'tjes zie ik?

Ik ga lekker rustig aan doen vandaag want heb weer een helse nacht gehad, die verkoudheid wordt maar niet minder en ik heb ook weer last van nachtmerries enzo ... pff bah! Ik zou zo graag die laatste weekjes zonder stress doorgaan ;)

Vanavond kan ik eindelijk ons meisje nog ff zien bij de vk, ik krijg een liggingsecho! Heb er echt zin in!!

Dames fijne dag en ik kom misschien straks nog ff spieken :D

8. Micha 2

Micha 2 Bekend lid

4 jul 2010
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Brasileira: Ik verwacht nog niet dat het bij mij begint hoor, dit zijn meer pijntjes die horen bij het indalen. Bij de laatste controle was ze nog niet ingedaald. Voor Sjoelke is het wel afwachten, ik ben al dagen aan het duimen voor haar!
    Debski: Veel plezier vanavond bij de echo!

Heerlijk genoten van het bad! Vandaag ga ik maar even rustig aan doen, aangezien ik morgen toch niks in de planning heb staan kan ik morgen gebruiken om te strijken.

Tot later maar weer!

9. cis1

cis1 Actief lid

27 jul 2010
    153
    0
    0
    consulente
    gelderland
    Hoi hoi,

Vanacht weer om het uur wakker pfff hoe lang houd een mens dat vol en dan ook nog moeten bevallen.
    Vanmorgen om halfs 6 met manlief opgestaan even samen een bakkie gedaan en toen terug mijn bed in.
    8 uur werd ik wakker van mijn zoontje en ben lekker in pyama naar beneden gegaan lekker even samen ontbeten.
    Heb me net pas aangekleed want ik moet de hondjes straks nog uitlaten in de motregen bah.het liefst loop ik hele dag in pyama hahahaha.
    Mijn darmen zijn super aktief aan het worden ik kan wel 4 x naar de wc niet altijd fijn want die krampen af en toe au au au.
    Maar goed ben blij als ik het kwijt ben.
    Worden jullie ook zo moe van die mensen die steeds bellen of vragen hoe het gaat nou ikke wel,en dan zeggen ze ook nog zorg maar dat hij in het weekend (want dan zijn ze vrij) komt nou of ik het voor het zeggen heb.Soms neem ik expres de telefoon niet meer op omdat ik al weet wie het is hahahahaha.
    Zo ik ga nu een lekkere suikerwafel eten jammie heb ik zin in.

liefs cis

10. Debski

Debski Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.502
    0
    0
    Koerier
    Maastricht
    Hé Cis hier precies hetzelfde, elk uur wakker en niet meer fatsoenlijk in slaap komen!! vreselijk he!
    Ik ben ook helemaal op ... hoop zo dat dat binnenkort wel weer beter gaat, zo wil ik niet mijn bevalling ingaan!
    Die darmkrampen herken ik ook, moet ook vaker naar de wc nu, weet niet waar dat aan ligt maar idd erg pijnlijk!
    Pfffff en nu heb ik al een tijdje harde buiken en echt pijnlijke!! Moet ze echt wegpuffen :(

11. ellentje23

ellentje23 Bekend lid

30 mei 2008
    535
    0
    0
    verzorgende ig
    regio utrecht
    aaaaah gek word ik er van:x:x:xdie peuter pubertijd...
    dean zit echt in zijn nee fase en dat geloof ik al vanaf afgelopen september...dus erg gezellig bij alles wat ik zeg dat het niet mag zegt die nee mama mag wel pfff zo vermoeiend...

maar goed voor de rest nu max 2 weken en 1 dag meiden dan heb ik ons kleine mannetje in mijn armen:):)ongeduldig ben ik aan het worden zit ook van alles te bedenken om me maar bezig te houden in de hoop dat het iets opwekt...maar tot nog toe geen gewenst resultaat...af en toe een buikkrampje en af en toe een naar gevoel in me rug maar das niet noemenswaardig...

en hoe is het voor de rest met jullie?!?!

@anneke nee sander was niet in de buurt jammer genoeg..
    hoe bevalt je verlof?!

@suenne ja bij dean was het idd een stuk makkelijker om aan de pijntjes en dingentjes toe te geven...maar goed ben blij dat dean opzich een heel makkelijk kind is...*soms wel erg vervelend*
    en volgens mij zeiden ze idd dat de longentjes nog niet rijp waren om er vanaf te zijn...

@sjoelke hoe was het bij de verloskundige!?

@shenoby meid hoe is het nu met je!?
    hoop dat het door gezet heeft meis...

@debski hier nog iemand die slecht slaapt...gewoon omdat ik niet lekker meer kan liggen..me heupen doen gewoon pijn en daar word ik wakker van;)

@ingef ik zou juist willen dat sander iets meer met dean zou doen...
    en dat zeg ik ook vaak tegen sander maar geloof niet dat het echt tot hem doordringt...
    dus dan gaan mijn hormonen weer heel erg opspelen en heeft hij ook geen leuke dag meer....
    en ik zou idd ook weg smelten als dean dat zou zeggen...:)

@cis leuk die buik meis...
    en 1,5 cm is een start;)

@suenne zoiets noemt sander mij ook hoor...

@lennylenn oooow wat een mooi meisje zeg...

@anneke ooow ronja nu al last van haar hormonen hahahaha dat word wat voor in de toekomst hahaha

@suenne hier ook s nachts ongikrampen nou ja s avonds als er rust in huis is begint het bij mij...maar volgens mij is het wel normaal hoor s nachts omdat je dan de meeste rust hebt...

@ingef ik hoop ook dat het snel lente word ben klaar met die kou en de sneeuw...gelukkig is er niets blijven liggen...

@micha die van mij heeft ook regelmatig de hik...soms is het wel prettig maar als het te lang duurd denk ik ook wel eens hou nu maar op hoor hahahaha

@bras succes met je examen...

@debski jij ook al van die nachtmerries!?
    ik ook over de meest rare dingen...

have fun bij de verslokundige met de echo van je meisje...geniet er van...

@micha ook ik zou dat ook wel willen maar morgen is mijn planning om heerlijk te gaan shoppen en echt de aller aller aller laatste dingen in huis halen...en vandaag heb ik denk ik behoefte om schoon te maken boven is al schoon...net de wc geschrobt en nu zo beneden beginnen als dean in bed ligt...
    en dan de 2e was in de machine en aanzetten...

@debski doe je wel rustig aan lieverd?!...met het weg puffen van je harde buiken?!?!

zo ik ga beginnen met het opruimen van mijn huis zodat ik lekker aan de gang kan gaan, dan dean in bed en dan hup stoffen stofzuigen en de dweil er door en dan is het wel weer genoeg denk ik zo;);)

12. Sjoelke

Sjoelke Bekend lid

3 jun 2010
    905
    0
    0
    Verstandelijk gehandicapten sector
    Noord-brabant
    He Dames,

Ik beloof vandaag echt te reageren op jullie. Ik denk dat ik er nu weer puf voor heb.

Vannacht echt heerlijk geslapen tot 5 uur en toen begonnen de weeen weer. Poeh poeh. Maar nu kon ik het allemaal wat beter verdragen, want ik had vanaf 23.00 uur heerlijk geslapen.

Eerst g aik nog even ego posten m.b.t. de vk vanmorgen.
    En ja, wat kreeg ik te horen. "Het hoort er allemaal bij!" Daar was ik dus al bang voor en daar doe ik het nu dan weer mee!
    Met de baby was alles goed. Bij mij was de bovendruk een klein beetje gestegen, maar dat was niet zo erg. Nu moet ik om de vijf dagen.
    De vk verwacht dat het indalingsweeen zijn geweest, want bij mij was de kleine nog niet ingedaald en nu zit zijn/haar hoofdje vast. Dat vind ik wel fijn, want nu hoef ik nioet te gaan liggen als het op gang komt. Dus het is niet voor niets geweest.

Nou ik blijf hopen dat het toch snel op gang komt, maar ik kan er nu wel weer even tegen.

Zo, nu zijn jullie in ieder geval weer op de hoogte,

Dikke knuffel

13. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Hi meiden!!

Terug van weg geweest...
    Ik heb zoveel te vertellen dat het een ego bericht gaat worden. Wees gewaarschuwd :).

Debski, wat betreft de griep kunnen wij elkaar de hand schudden. Ik ben ook nog steeds snot verkouden, al ben ik wel aan de betere hand. Dinsdag avond was het voor mij het ergst en ben ik om 22:30 uur (voor mij is dat minstens 2 uur te vroeg) naar bed gegaan met een kruik. Daarbij heb ik 2 antigrieppines genomen. Woensdag ging het al een stuk beter en is mijn neus niet meer zo verstopt, nog wel hoofdpijn en af en toe wat koortsig. Daarom was ik gisteren ook niet online.

Maar goed, vandaag moest ik weer op controle bij de gyn. Ik ging er van uit dat het puur een bloeddruk controle zou zijn aangezien ik dinsdag al de hele dag onder controle was geweest.
    Mijn bloeddruk bleek weer te hoog! 146/92. Toen ging ze een echo maken om de kleine opnieuw te meten. Wat bleek, veel te klein!!! Hij is op dit moment nog net geen 2500gram. Ze gaat er niet van uit dat hij de 3kilo gaat halen. Nu bleek ook nog eens dat ik te weinig vruchtwater heb terwijl dat de hele zwangerschap goed is geweest. Kortom, ik snap er even helemaal niks van. Al die tijd houden ze me in de gaten en nu opeens is hij weer te klein!
    Na de echo ging ze de maten in de computer zetten en concludeerde ze dat hij toch echt onder de curve zit. In combinatie met mijn hoge bloeddruk en te weinig vruchtwater is dit voor haar een reden om in te leiden. Nadat ze dit tussen neus en lippen door had gezegd wilde ze weer mijn bloeddruk meten....140/97!! Duh!! Tuurlijk te hoog, wat wil je na zulk nieuws. Ze wil me zaterdag laten terug komen voor nog een CTG en maandag word ik opgenomen om in te leiden.
    Dus Shenoby, we gaan beide maandag aan de bak :) ik ben dan echter net 37 wk. Hopelijk kan de kleine de bevalling aan!

Ik ben nog steeds aan het bijkomen van al dit nieuws. Moet ook als een gek nog prematuur kleertjes halen. Weet iemand of er ook prematuur luiers zijn?? Ik moet ook nog bellen met de kraamzorg, geen idee hoe dit in zijn werk gaat. Wat als de kleine in een couveuse moet liggen, krijg ik dan kraamzorg??? Allemaal vragen komen er boven, bah!
    En dan ook nog snel alles baby klaar maken....over stress en hoge bloeddruk gesproken ;)

Nou goed, ik probeer me in elk geval zo rustig mogelijk te houden, maar vraag me wel af of ik misschien niet wat eerder rustiger aan had moeten doen. Je gaat het dan toch bij jezelf zoeken, terwijl je weet dat het nooit loopt zoals je zou willen en het vaak niet je eigen schuld is.

Dus, dat is zo ongeveer het schokkende nieuws vanuit Den Haag. Ik zal proberen wat meer op zp te zijn, ook ter ontspanning, maar of het gaat lukken is een tweede :)

Tot gauw liefjes!!!

14. mwag

mwag Actief lid

24 mrt 2010
    269
    0
    0
    horeca
    brabant!!!
    Hoi!!

@ shenoby, christa , cis & sjoelke: ga flink springen, vrijen, ananas eten, badderen/douchen, bitter lemon drinken!! Mooie flinke buik ook cis!!!

@ debski: hoop dat je je snel beter voelt. Mijn vk zei gisteren dat de bb meestal niet komt als je je niet lekker voelt. Dan wordt het ook wel erg zwaar!!

@ anneke: mmmmm lekker chocolademelk!! Dalik ff naar de winkel denk ik…. Fijn verlof!!!!

@ inge: wat is die Kris toch een lief mannetje!!!

@ lenny: wat een mooie meid!!!!

@ micha: fijn dat je weer gewoon naar bed kunt dalik!!! En is idd leuk die hik!!!

@ cis: fijn he al die mensen die bellen/smsen…. Vooral mijn schoonmoeder kan er wat van…. Mijn man heeft gezegd dat ze niet elke dag hoeft te smsen want we laten het echt wel weten als er nieuws is…. Ik heb ook van die mensen die ik helemaal niet zo goed ken en die dan gaan zeuren of ze ook een geboortekaartje krijgen. Wij sturen alleen naar de mensen die we ook ooit spreken en niet aan iedereen die ik ook vaag af en toe eens zie. Is geen beginnen aan dan!! Mooie flinke buik ook cis!!! En leuk beschilderd!!!

@ sjoelke: fijn he….. het hoort er allemaal bij!!! Is ook zo maar je zit er natuurlijk niet op te wachten!! Wel fijn dat je een beetje hebt kunnen slapen!! Ik duim nog steeds voor je!!!!

@ ellenore: spannend zeg!!! Ik hoop dat alles goed gaat!!! (vast wel hoor!!) wel raar dat eerst alles goed was en nu in een keer niet!! Hou je maar goed rustig!!

Ik ben net naar de gyn geweest. Bb nog steeds niet ingedaald. Doet ie waarschijnlijk tijdens de bevalling pas. Ik moet nu wel in het zkhuis bevallen. Wel met een verplaatste thuisbevalling. Dus dat is wel fijn!!! Van mij mag het vort gebeuren!!!!! Maar alles is hier nog helemaal rustig dus…. We wachten maar af!!!

liefs

15. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    micha: geniet van je bad en wat heerlijk dat je even geen klysma's meer hoeft! iedere keer een heel geheister he? Hier ook dagelijks hik...zo lief! Kris had dat ook, en na de bevalling toch ook wel regelmatig in het begin!

bras: pff...wat knap dat je nu nog toetsen kunt maken! ...mijn hersenen functioneren daar echt niet goed genoeg voor...hahaha

Debski: he wat vervelend meid! hopelijk zorgt de echo voor mooie dromen vanacht!

Cis: vervelend is dat zeg, ieder half uur wakker! komt het door weeën, plasbeurten of iets anders? Hopelijk vanacht een betere nacht meid!

ellentje: lekker aan de poets in je huis? Dan vergeet je de tijd en is er zo weer een dag voorbij..;) je kleine komt echt al snel! Kris vindt het niet altijd leuk dat papa zoveel met hem wil spelen hoor...hahaha...zo zie je maar weer....luxeprobleem! Hij wil ook graag af en toe even zelf spelen en dan wil papa steeds knuffelen en stoeien..dan wordt hij echt boos! ach ja..ze hebben verder een hele leuke band hoor! Vindt sander het wel leuk om met dean te spelen? weet hij misschien niet goed hoe? Daar had mijn man de eerste tijd ook wel last van..nu kris kan praten en auto's en bouwen leuk vindt, vindt manlief het een stuk makkelijker!

sjoelke: jammer zo'n antwoord...alof je zelf inmiddels niet weet dat het er allemaal bijhoort he?..;) maar dat indalen is goed nieuws meis!! voelt gek he zo'n ingedaald hoofdje..

Ellenore: jeetje wat zul je geschrokken zijn meid! maar wat gek...liep het kindje eerst niet enorm voor? Of heb ik dat verkeerd onthouden...wat een gedoe zeg...doe inderdaad zo rustig mogelijk aan en een baby redt zich ook prima in een kamertje wat niet helemaal af is! Maatje 50 zal misschien wat groot zijn, maar je red het er wel mee hoor! gewoon wat omslaan enzo..of anders online via prenatal bestellen? Lekker vanuit de relaxte modus...meis...dikke vette knuff voor jou!!!
    premature luiers zag ik laatst bij de da van pampers...anders eens even googelen...

Mwag: ja het is echt een dotje..maar hij kan ook best wel vervelend zijn hoor! voordat je denkt dat ik een ideaal kind heb..hahaa..moet je nu in het ziekenhuis bevallen omdat de kleine nog niet is ingedaald?

zo, weer helemaal bij! Hier net broodje gegeten en gedouched en opgetut om naar de gyn te gaan...;) nog even een bakkie koffie met manlief en kris omkleden en dan gaan we...hopelijk alles weer goed met ons moppie!

liefs

16. shenoby

shenoby Niet meer actief

@ ellenore,
    dus onze beebjes komen allebei 28 febr.
    ik weet dat er prematuur luiertjes zijn bij de kv.
    ik zou niet als een gek prematuur kleertjes gaan halen.
    misschien een paar pakjes.

ik zelf heb 1 prematuur pakje.
    want ik krijg nu eenmaal kleine kindjes.
    maar daar is ze wel zo weer uitgegroeid.

@ hier
    de weeen zijn er nog steeds.
    ze waren gisteren eerst afgezakt,
    toen ik vanmorgen wakker werd kwamen ze eerst om de 6 min.
    nu komen ze ongeveer om de 15 min.
    maar wel constant.
    heel irritant dus. heb net nog het ziekenhuis gebeld en volgens hun was het nog echt even 4 dagen afzien als het niet door wou zetten.

17. Kwekijzer

He dat valt wel even tegen zeker... Kan je misschien hulp inschakelen? Want het lijkt me nou juist niet dat je dan voor maandag nog even de 8baan in moet gaan. Hou je rustig en laat anderen het maar even voor je opknappen hoor... In ieder geval wens ik je heel erg veel succes toe en een mooi gezond kindje.

18. brasileira

brasileira Actief lid

7 apr 2010
    165
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ellenore: jeetje wat schrikken meid. Dat is niet leuk om te horen allemaal zo vlak voor de eindstreep. Het zijn ook af en toe een stel ezels in die ziekenhuizen. Heel veel succes ermee en probeer rustig te blijven.

@ingef: ik kan die toets ook helemaal niet halen hahaha. Ik heb het verstand van een garnaal op het moment dus ik reken al op een herexamen. Aangezien ik 4 maanden hebben zitten lezen in dit boek wil ik gewoon ff kijken wat ik ervan heb opgestoken.

@hier: vandaag totaal geen puf. Heb niet meer kunnen leren voor de toets. Ben lekker gaan liggen toen dochterlief sliep maar heb helaas niet kunnen slapen, mijn buik was onrustig. Mijn man komt gelukkig eerder naar huis....Ik ben zelfs te sloom om mijn b12 injectie te halen bij de huisarts. En pedagogisch verantwoord ben ik ook niet bezig want de tv staat veel aan voor mijn kleine meid!
    Onze boy zit al een tijdje helemaal ingedaald met zijn koppie. De gyn. zei gister: zo vast als een haring in een ton ;) En ik heb veeeel vruchtwater pfff.

@ iedereen bij wie het onrustig is of bijna zover is: Succes ik duim voor jullie!

Grz.

19. Micha 2

Micha 2 Bekend lid

4 jul 2010
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ellentje: Sorry ik moest een beetje lachen om die eigenwijze peuter van je, maar ik begrijp dat het soms behoorlijk frustrerend kan zijn.
    Sjoelke: En ik maar duimen voor je dat het doorzet... Doe ik nog steeds hoor.
    Wat bedoel je met:
    "De vk verwacht dat het indalingsweeen zijn geweest, want bij mij was de kleine nog niet ingedaald en nu zit zijn/haar hoofdje vast. Dat vind ik wel fijn, want nu hoef ik nioet te gaan liggen als het op gang komt. Dus het is niet voor niets geweest."
    Moet je anders gaan Liggen???
    Ellenore: Dat is schrikken zeg, ik kan mij voorstellen dat je een beetje overrompeld bent. Laat het even een beetje bezinken en probeer de dingen een beetje op een rijtje te hebben. Waarvoor moet je nog met kraamzorg bellen? Als je zelf na de bevalling in het ziekenhuis ligt gaat dat van de uren kraamzorg af. Als je met vragen zit daarover zou ik gewoon even bellen.
    Je zegt zelf al dat je ergens weet dat je er zelf niets aan kunt doen, laat dat dan ook even doordringen. (Lekker makkelijk gezegd)
    Ik hoop dat je de rust kunt vinden zodat je de nodige dingen nog even kunt regelen. Succes meid, en een hele dikke knuffel!
    Ingef: Veel succes/ plezier bij de gynaecoloog!

20. 31 december 2008 gestopt

27 jul 2009
    286
    0
    0
    projectcoordinator
    limburg
    who wat een onrustige buikjes allemaal zeg.. sterkte dames!!

gisteren liggingsecho gehad en hier was alles goed, ligt mooi ingedaald en ik moet gewoon rustig aan doen, de harde buiken zijnndaar een duidelijk teken van, aldus de vk.

cis mooie buik hoor

shenoby, over een landweggetje met veel bulten fietsen..... jij ook Sjoelke.. bij mijn vriendin heft het geholpen.....

debski: beterschap meid

anneke: geniet van je verlof meid!!

oh lenny: wat een mooie meid, geniet er maar van van zo'n wondertje!!

micha: probeer maar genoeg te slapen meid!

Ellenore: oh wat spannend zeg.. Je meot er wel vanuit gaan dat alles goed gaat hoor meid. en ik heb wel vaker gehoord dat ze het met gewicht etc toch echt wel heel erg vaak mis hebben, dus niet teveel kleine kleertjes halen hoor!!Maar ik duim voor je meid!

pjhoe ga even op de bank liggen want uk is echt aan het duwen aan alle kanten, meiden houd jullie goed!!!

Deel Deze Pagina